Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Propuneri pentru transportul local buzoian

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 6218
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 04 Dec 2007 13:47:49    Titlul subiectului: Propuneri pentru transportul local buzoian 85337

Am depistat mai multe zone din Buzău în care amplasamentul stațiilor de transport în comun nu pare să fie reactulalizat în funcție de nevoile călătorilor.
0. Hartă de ansamblu a Buzăului, preluată din Pagini Aurii
1. Prima zonă cu amplasament deficitar al stațiilor de trasnsport în comun este în perimetrul Complexului Comercial "Penny Market" - XXL și al Autogării XXL. Amplasamentul actual la stațiilor pare să fi rămas neactualizat de pe vremea când acolo era capătul orașului. În prezent însă există fluxuri de călători generate de magazinul XXL și de Autogara XXL, așa că, pentru o mai bunp deservire a călătorilor, ar trebui ca stațiile să fie mutate pe un nou amplasamant, mai apropae de punctele de interes, pentru că altfel va avea de suferit doar Transbus-ul, care oprește doar în stațiile oficiale, în timp ce dubarii opresc oriunde li se cere, indiferent de legile de circulație pe care le încalcă. E distanță destul de mare între stațiile actuale și punctele de interes, așa că mulți preferă să meargă cu dubele, care opresc oriunde, decât să meargă cu autobuzul și apoi să mai parcurgă câteva sute de metri pe jos... Mad
2. A doua zonă este cunoscută în Buzău ca "Piața Săracă", unde actualmente funcționează o Autogară, astfel că sunt numeroase solicitări din partea călătorilor pentru a coborâ acolo. Din nou, șoferii Tansbus nu opresc acolo, nefiind stație amenajată, în timp ce dubarii opresc, direct pe șosea, încurcând circulația. Din când în când aici mai sunt controale și într-o zi chiar și un dubar a refuzat să oprească, spre indignarea călătorilor care-l amenințau că nu mai merg cu duba dacă nu oprește. Șoferul însă era tare cătrănit, cică la chiar prima cursă din dimineața aia își luase o amendă de 170 RON + 1 punct de penalizare, spre marea mea bucurie că mai e cineva care să-i "ardă" și pe nesimțiții ăștia cu dubele.



UNTITLED.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.66 kb
 Vizualizat:  de 8497 ori

UNTITLED.jpg



BUZAU-21.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.27 kb
 Vizualizat:  de 8497 ori

BUZAU-21.jpg



BUZAU-2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.99 kb
 Vizualizat:  de 8499 ori

BUZAU-2.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mar 07 Ian 2020 23:57:54    Titlul subiectului: 204934

Stația la Piața Săracă (actuala - Autogara de Sud) a fost înființată, încă de acum 2 ani pe ambele sensuri. Cât despre zona Autogara Nord/Penny XXL, nu a fost înființată stație spre oraș, decât spre Mărăcineni chiar în dreptul pasajului subteran de la Carrefour unde opresc 2, 3 și 11.
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Dum 26 Apr 2020 22:52:32    Titlul subiectului: 206811

În timpul pandemiei, midibuzele Isuzu ale TCE Ploiești au fost retrase din circulație pe toată perioada stării de urgență pe motiv că erau prea mici, astfel că nu se putea respecta distanțarea socială pentru combaterea virusului. La Buzău, autobuzele Van-Hool (articulate) merg aproape goale irosind carburant. Deși la Ploiești, autobuzele Ikarus 280 (articulate) ale TCE circulă ca deobicei pe defuncta linie 104 unde numărul călătorilor nu este mai mare de 5-10 călători pe semi-cursă, dar la Buzău autobuzele articulate nu ieșeau în timpul weekendului pe motiv că ar căra aer și ar irosi carburantul, acestea find înlocuite de BMC-uri. Deși pe o parte este mai bine, deoarece spațiul este mai mărit față de un autobuz solo obișnuit, unde lumea poate sta la o distanță corectă, dar acestea pur și simplu sunt plimbate degeaba pentru cei câțiva călători care pot merge cu alte autobuze ce au un traseu comun. Să nu mai zic că între orele 7 sau 8 dimineața până la orele 12-13 nu circulă nici măcar un autobuz pe o linie, și nici după orele 17, până la 21 când acestea reies pentru a prelua angajații fabricilor. Chiar este o bătaie de joc la adresa bătrânilor cu vârste de 65 de ani deja împliniți sau peste, ce au o restricție dură de a circula, să fie nevoiți să apeleze la autoturisme sau la taxi pentru ieșirile la cumpărături sau din alte motive, deoarece între orele 11-13 nu circulă nici-un autobuz? Evil or Very Mad


20200422_133308.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.17 kb
 Vizualizat:  de 2432 ori

20200422_133308.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Mie 29 Apr 2020 23:55:07    Titlul subiectului: 206841

Se pare că programul Transbus s-a schimbat, astfel că odată cu reluarea unor activități comerciale s-a prelungit și programul de funcționare al autobuzelor. Deja autobuzele Van-Hool articulate transportă într-adevăr călători numeroși, acestea find solicitate pe timp de zi.
_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 14 Mai 2020 17:29:17    Titlul subiectului: 207084

În urmă cu ~2 ani aveam de gând să trimit o sugestie celor de la Primăria Buzău sau societății Transbus pentru instalarea cabinelor la șoferi cu ușă separată față de restul salonului (cum este în București/Ploiești etc), prezentând avantajele acestui proiect într-o țară unde autoritățile cred că o vor face ”civilizată” dacă aduc autobuze dintr-o țară civilizată, nu unde mulți detinuți periculoși circulă liberi pe străzi și oricând un șofer poate fi atacat de un călător psihopat sau ”supărat”. Însă am renunțat deoarece mă așteptam ca sugestia mea să fie ocolită, fie din nepăsare către șoferi și familiile lor, fie că cele mai vechi autobuze (BMC-urile portocalii) aveau în acel moment 12 ani și erau în curs de retragere, cele galbene aveau o mică cabină (deși în București autobuzele DAF au circulat o perioadă bună fără cabină, și asta vreo 13 ani până au ajuns la Ferentari), iar VDL-urile nu s-ar putea implementa decât ceva ca în cazul BMC-urilor Probus/troleibuzelor Neoplan sau Karosa 2295 din Ploiești. Că până la urmă și Buzăul tot în România se află, nu văd de ce s-ar trece ”peste” această privință obligatorie din punctul meu de vedere pentru siguranța șoferilor, nu văd și de ce nu s-a instalat de la bun început cabină autobuzelor (cică s-ar fi renunțat Evil or Very Mad).
Însă o dată cu pandemia asta, folosirea exclusiv doar a ușilor 2 și 3 și purtarea măștii pe tot parcusul zilei, a venit vorba despre autobuzele vechi care aveau cabină și problemele care s-ar putut evita și când totul era la normal. Astfel că, s-a încercat pe primul VDL instalarea unei mici cabine ceva similar BMC-urilor 250 galbene, acesta find HMN. Din păcate nu am poze însă am văzut pe ”viu” și chiar m-a surprins și aștept cu mare interes dacă vor monta și pe autobuzele Mercedes cu deschidere separată la șofer. Very Happy

_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 20/Oct/2020
Mesaje: 309
Locație: Buzau

MesajTrimis: Lun 01 Iun 2020 18:54:25    Titlul subiectului: 207396

Deși chiar și așa, se pare că aceaste mici cabine, mai mult un prexiglas, au fost montate pe majoritatea autobuzelor (inclusiv pe BMC 220 SLF) iar de astăzi se poate folosi și ușa 1.
Felicitări celor de la Transbus! Very Happy



20200601_161612.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.62 kb
 Vizualizat:  de 1816 ori

20200601_161612.jpg



_________________
Mi-e dor de vremurile de altădată!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BUZĂU Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community