Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Vehicule folosite pentru transportul urban in comun din Husi

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Vin 21 Iul 2017 07:45:46    Titlul subiectului: 191217

Deschid acest topic, pentru a posta informatii legate strict de vehiculele folosite (de-a lungul timpului, in trecut si in prezent, inclusiv propuneri pentru viitor) pentru transportul urban in comun din Husi.

-De la începutul anilor 1980 (când s-a inaugurat serviciul de transport urban in comun din Husi) si pana in anii 1993-1994, s-au folosit numai autobuze urbane de tipul Roman-112-UD.

Acestea au apartinut pana in 1990 de IJTL Vaslui- Autocoloana Husi.

IJTL Vaslui era subordonata Consiliului Popular Judetean Vaslui.

Dupa 1990 acestea au apartinut de SC Transloc SA Husi, societate cu capital integral de stat, actionar unic fiind Consiliul Local Husi.

-Dupa 1994, din ce-mi amintesc, SC Trasloc SA Husi aveea in parc (cele pe care le tin minte sigur) 6 autobuze urbane, din care: 3 de tipul DAC-112-UDM, doua de tipul IKARUS-260 si unul de tipul KAROSA.

Totusi, in cartea Istoria Husului, editata in anul 1995, se preciza ca in 1994 transportul urban in comun din Husi- citez- se efectuiaza pe doua linii de oras, cu 11 autobuze moderne!

In plus, intr-un articol de presa din anul 1999, se mentionau cateva aspecte referitoarea la activitatea SC Transloc SA Husi, intre care si faptul ca aceasta societate mai aveea in parc doar 5 autobuze functionabile (restul de 22 autobuze fiind atunci intr-o stare deplorabila), 3 autocamioane si doua autoturisme.

Dupa ce in noiembrie 2002 SC Transloc SA Husi falimenteaza, singurele doua autobuze care se mai aflau in stare de functionare (ambele de tip DAC-112-UDM) sunt vandute: unul catre firma SC Club-T-Srl (care-l va mai folosi foarte scurt timp, pana in anul 2003) si cealalalt catre Liceul Agroindustrial Husi (care-l foloseste si azi, pentru transportul elevilor la practica agricola).

-Dupa falimentul si disparitia SC Transloc SA Husi, primaria municipiului Husi (condusa atunci de primarul Ion Costin si secretara Maria Calestru), decide concesionarea serviciului de transport urban in comun din Husi catre firma privata SC Club-T-Srl Husi!

Insa aceasta firma aduce vehicule foarte vechi si total nepotrivite pentru un transport urban in comun civilizat si normal.

Astfel, începând din noiembrie 2002 si pana in primavara anului 2005, transportul urban in comun din Husi a fost efectuat de catre SC Club-T-Srl cu microbuze Robur si microbuze Mercedes-Benz-T2!

La vremea respectiva, chiar a aparut un articol in presa locala, transportul in comun urban din Husi fiind comparat cu cel din orasele din India sau Bangladesh!

-In primavara anului 2005, primaria Husi (condusa atunci de primarul Tudor Stafie) concesioneaza serviciul de transport urban in comun din Husi firmei SC Anta 95 Srl Husi, care aduce microbuze Mercedes-Sprinter.

Ocazional, am observat ca aceasta firma (pe traseu 1 Gara- Statia meteo) foloseste si autobuze second-hand de tipul Setra-215-UL.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
fl82



Data înscrierii: 18/Sep/2010
Ultima vizita: 23/Oct/2017
Mesaje: 455
Locație: Husi (jud. VS)

MesajTrimis: Lun 24 Iul 2017 14:40:56    Titlul subiectului: 191248

pentru a afectua un transport urban in comun, in conditii optime in Husi, ar trebui achizitionate un numar de 15 autobuze urbane noi (prin autobuz urban nou inteleg vehicul special construit si proiectat pentru transportul in comun urban, cu o lungime de minim 12 m, cu 3 usi, cu o capacitate de transport de minim 100 pasageri pe scaune si in picioare, dotat cu motor Diesel adaptat normelor de poluare Euro-6, produs nou sau ansamblat de catre o firma diintr-un stat membru a UE).


Autobuzele urbane care îndeplinesc conditiile de mai sus sunt: Mercedes-Citaro-O-530-LE (varianta de caroserie produsa începând din 2012)(Germania), MAN-Lyons City (precum cel testat in Iasi)(Germania), Neoplan-Cityliner-12 (Germania), IVECO-BUS-Urbanway-12 (Franta/Italia, dar ar putea fi ansamblat si la Astra Bus Arad), IVECO-BUS-Crealis-Neo-12 (Franta/Italia), Volvo-7900 (Suedia), Scania-Citywide-LF-CK-UB4*2LB (Suedia), VDL-Citea-SLF-120 (Olanda), Van-Hool-A-330 (Belgia), Hess-N-UB-2-2 (Elvetia), New-Solaris-Urbino-12 (Polonia), Autosan-M12-LF-Sancity (Polonia), Solcity-12 (Polonia), AMZ-City-Smile-CS-12-LF (Polonia), IKARUS-ARC-V-134.01 (Ungaria), Citadell-12 (Ungaria), SOR-NB-12 (Cehia), Roman-18.290-HOCLL-Crosstown-MT (Romania), Euro-Bus-Diamond (Romania).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul VASLUI Ora este GMT + 3 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community