Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Tramvaiele Tatra KT4Dm aduse din Berlin
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Timi



Data înscrierii: 07/Feb/2008
Ultima vizita: 02/Mar/2024
Mesaje: 151
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2017 00:21:47    Titlul subiectului: 192823

207 se află încă pe traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2017 12:48:40    Titlul subiectului: 192846

Ce mai zici ca 6108 a fost vopsit doar cu ocazia modernizarii in 1996 (este trecuta data pe bara). Inseamna, ca cu ocazia RK (Hauptuntersuchung) din 2004 nu a fost nevoie de revopsire?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 08/Noi/2021
Mesaje: 117
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2017 13:34:49    Titlul subiectului: Cheie 192848

Zsizsi, nu prea înțeleg faza asta cu cheile, te rog să ne explici în detaliu. Cum adică nu sunt chei? În orice contract de vânzare-cumpărare, predarea cheilor se stipulează, altfel nu poți folosi bunul respectiv...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 20 Dec 2017 16:09:57    Titlul subiectului: 192853

Nu am participat la incheierea contractului. Probabil cei care l-au incheiat, au trecut cu vederea sa se stipuleze aceasta clauza. Oricum s-a reusit pornirea fara cheie (nemtii au zis citez persoana de la care am auzit "este nevoie de o mana mica cu degete lungi sa scoti bolțurile din butuc"), s-a reusit cumva, ca un vagon a fost in proba pana la Nufarul si s-a intors cu bine, alte detalii nu stiu.

Nici la vagoanele vandute catre Alexandria nu au dat cheie.

Acest butuc blocheaza mecanic maneta de sens pe pozitia "0" Si pana maneta de sens e pe "0" si controlerul este blocat mecanic (nici nu are sens sa misti, dar astfel se elimina posibilitatea ca dupa oprirea si decuplarea vagonului sa se mute din greseala si sa fie lasat pe contact de accelerare... iar la cuplarea sensului sa ai surpriza sa porneasca vagonul de pe loc fara sa te astepti). Federele (frana de pozitionare si de oprire la viteza mica) oricum dupa oprire inca raman blocate la aducerea controlerului de pe contactele de franare in pozitia "0" fiind mecanice vezi maneta clasica de deblocare manuala (contrar celor scrise pe internet ca fiind hidraulice...).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 21 Dec 2017 14:16:10    Titlul subiectului: 192856

Din celelalte 5 vagoane cel putin 2 au pornit ieri seara spre Oradea. Azi mai au de incarcat altele, deci doar pe weekend ajung, dar cele incarcate azi prind restrictia de Craciun din 24-26 pe intreaga Europa. Nu vad sanse sa se descarce mai repede de miercuri. Poza apartine unei vatmanite Cori G0lz din Berlin (noroc, ca era de serviciu si pe fază).


bvg6089 to Oradea 20.12.2017.jpg
 Descriere:
BVG 6089
 Mărime fișier:  62.55 kb
 Vizualizat:  de 19709 ori

bvg6089 to Oradea 20.12.2017.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2017 10:08:42    Titlul subiectului: 192871

Noapta asta au sosit 3 vagoane, altele 3 care au fost incarcate inainte de miercuri, deci cele 2 de care stiam ca au pornit sunt ultimele si anume 6064 si 6089
Acum au sosit 6012, 6050, 6055



20171222_080835-.jpg
 Descriere:
BVG 6012 22.12.2017 at Oradea Sinteza
 Mărime fișier:  787.17 kb
 Vizualizat:  de 19614 ori

20171222_080835-.jpg



20171222_090814-.jpg
 Descriere:
BVG 6050 22.12.2017 at Oradea Sinteza
 Mărime fișier:  757.17 kb
 Vizualizat:  de 19612 ori

20171222_090814-.jpg



20171222_080507-.jpg
 Descriere:
BVG 6055 22.12.2017 at Oradea Sinteza
 Mărime fișier:  798.53 kb
 Vizualizat:  de 19612 ori

20171222_080507-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2017 18:28:26    Titlul subiectului: 192874

La cateva ore dupa au sosit si ultimele doua vagoane 6064 si 6089. Macaraua a venit abia dupa ora 15. Cele cinci vagoane au fost descarcate la foc continuu, totul a fost organizat perfect, cele cinci vagoane s-au descarcat intr-o ora. Felicitari echipei si sefului coordonator.
Ordinea descarcarii 6050, 6055, 6012, 6089, 6064.
Vagonul bidirectional 44 a fost primul tractor, initial au cuplat 44+6050+6055 dar din cauza conditiilor de patinaj nu a reusit sa tracteze, si cu 6050 a pornit greu, isr la Pod CFR la trecerea pe sub pod si la macazul de iesire a buclei e nevoie de viteza redusa, acolo s-a chinuit si la un moment dat a decuplat substatia redresoare. Vagoanele 218 si 217 au fost aduse si ele pentru a ajuta la tractarea unui vagon. 218+6055 217+6012 44+6089.



20171222_154106-6050.jpg
 Descriere:
BVG 6050 22.12.2017 Sinteza endstation
 Mărime fișier:  1.22 MB
 Vizualizat:  de 19497 ori

20171222_154106-6050.jpg



20171222_155441-6055.jpg
 Descriere:
BVG 6055 22.12.2017 Sinteza
 Mărime fișier:  1.04 MB
 Vizualizat:  de 19497 ori

20171222_155441-6055.jpg



20171222_155625-6012.jpg
 Descriere:
BVG 6012 22.12.2017
 Mărime fișier:  1.11 MB
 Vizualizat:  de 19497 ori

20171222_155625-6012.jpg



20171222_161425-6089.jpg
 Descriere:
BVG 6089 22.1.2017
 Mărime fișier:  1.17 MB
 Vizualizat:  de 19497 ori

20171222_161425-6089.jpg



20171222_161549-6064.jpg
 Descriere:
BVG 6064 22.12.2017
 Mărime fișier:  1.02 MB
 Vizualizat:  de 19497 ori

20171222_161549-6064.jpg




Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Vin 22 Dec 2017 23:54:18, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Vin 22 Dec 2017 18:51:17    Titlul subiectului: 192875

Pe site-ul de stiri Bihoreanul scrie ca KT4Dm-urile aduse au fost prezentate publicului. Cel din imagine a primit numarul raposatului 203. In articol este scris si ca se are in plan achizitionarea a inca 20 de tramvaie din Berlin.
Tramvaiele second-hand Tatra din Berlin, prezentate publicului. Viceprimarul Mircea Mălan: "Vrem să mai cumpărăm 20"
Reprezentanții Primăriei și ai OTL au prezentat, vineri, tramvaiele second-hand cumpărate din Berlin, vrând să arate că, deși acestea sunt second-hand, au fost modernizate, arată și funcționează bine, fiind și călduroase.

Încă 20 din Germania

OTL a achiziționat recent, din Germania, 10 garnituri de tramvai Tatra KT4D fabricate în anii 1988 și 1990 și modernizate în 1996 și 1998. Trei au fost deja duse în depoul OTL, cinci au ajuns la Oradea și urmează să fie descărcate, iar ultimele două ajunseseră, vineri, în Ungaria și erau în drum spre Oradea. Noile mijloace de transport în comun vor fi puse în circulație din ianuarie 2018.

Într-o conferință de presă ce a început în depoul OTL și a continuat în timpul unei plimbări până la capătul de linie din Nufărul cu un tramvai Tatra KT4D, viceprimarul Mircea Mălan a anunțat că municipalitatea plănuiește să mai cumpere 20 de tramvaie second-hand pentru a reîmprospăta parcul OTL.

"Astfel de tramvaie încă mai circulă prin Berlin. Vrem să mai achiziționăm încă 20 de astfel de tramvaie, tot din Berlin. De asemenea, încercăm pe fonduri transfrontaliere, pe axa de mobilitate, să achiziționăm încă cel puțin 10 tramvaie noi, astfel încât OTL să dispună de o flotă de tramvaie de calitate", a spus Mălan.

Viceprimarul a explicat că municipalitatea și societatea de transport în comun a orașului au ales varianta achiziționării unor tramvaie second-hand modernizate după ce inițial se dorea modernizarea tramvaielor Tatra mai vechi din flota OTL, varianta aceasta dovedindu-se însă prea scumpă.

35.000 euro pe bucată

În cadrul întâlnirii cu presa, directorul OTL, Viorel Mircea Pop, a spus că, în ciuda unor informații vehiculate în spațiul public, tramvaiele aduse din Berlin nu sunt niște "hârburi", ci sunt tramvaie moderne. "Vreau să vă convingeți și dumneavoastră și după aceea publicul călător de calitatea acestor tramvaie", a spus șeful societății.

O garnitură are 33 de locuri pe scaune și 66 de locuri în picioare. Tramvaiele Tatra au costat câte 25.000 euro, plus câte 10.000 euro pentru transport, de tip agabaritic, din Germania până în Oradea, cu mașini de însoțire.

De asemenea, tramvaiele din Germania sunt economicoase. "Ele recuperează atât energia de frânare, într-un procent de până la 27%, dar și consumul de energie electrică la aceste tramvaie este cu aproximativ 15% mai mic decât la tramvaiele pe care le avem", a spus Viorel Pop.

Tramvaie călduroase

Sistemele de încălzire sunt și ele modernizate, ele fiind dispuse în lateralul fiecărui rând de scaune. Tramvaiele au butoane de deschidere a ușilor din exterior și nu doar din cabina vatmanului, astfel că ușile se deschid doar dacă există pasageri care doresc să urce sau să coboare, nu automat, lucru care ajută la păstrarea căldurii din mijlocul de transport în comun. La ultimele uși, există și un buton pentru "mama și copilul" pentru urcarea în tramvai cu cărucior.

În aceeași conferință, răspunzând întrebărilor ziariștilor, Mircea Mălan și Viorel Pop au vorbit și despre modificarea graficelor de circulație, care a intrat deja în vigoare. Astfel, în timpul săptămânii, intervalele de așteptare au crescut, în medie, cu 2 minute (de la 6 la 8 minute), iar în weekenduri, în medie, cu câte 7 minute (de la 8 minute la 15 minute). Viceprimarul Mircea Mălan a explicat că, în special în weekend, frecvențele apropiate nu se justificau față de numărul de pasageri.

Numarul de parc al lui 203 nu este pra reusit , galbenul folosit de OTL pentru a acoperi sigla BVG fiind de alta nunta. In rest arata bine si sper sa reziste cat mai mult. In videocli se poate vedea ca a si fost pus panoul pentru affisaj pe lateral , deci nu vor fi folosite cele cu care tramvaiele au venit din Berlin.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 28 Dec 2017 18:42:18    Titlul subiectului: 192970

Azi vagoanele active (din ce am apucat sa observ) au fost urmatoarele:
203 ex 6108 are montat si validatoarele.
6073 se foloseste pentru instructajul vatmanilor pentru acest tip de vagon.
6071 se monteaza GPS-ul si validatoarele.
6064 activat azi cu mici probleme la inceput. Suna alarma intr-una (sonerie si faza lunga intermitenta), s-a remediat in 30 de minute
In rest 6057, 6072 erau in hala e posibil sa fie vagoanele cu defectiuni, unul la sursa statica celalalt probabil la controler. Defectiunea la sursa statica sunt sigur ca se remediaza.
Vagoane neactivate inca: 6089, 6012, 6055, 6050.



20171228_130351-.jpg
 Descriere:
BVG 6073, 6071, 6064 activated
 Mărime fișier:  420.44 kb
 Vizualizat:  de 19247 ori

20171228_130351-.jpg



20171228_123155-.jpg
 Descriere:
BVG 6050, 6055, 6012, 6089 not yet activated.
 Mărime fișier:  1.88 MB
 Vizualizat:  de 19247 ori

20171228_123155-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ionutmoldovan



Data înscrierii: 19/Feb/2017
Ultima vizita: 23/Sep/2023
Mesaje: 144
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 29 Dec 2017 18:17:44    Titlul subiectului: Tramvai 193003

Am pozat azi unul


DSCF4055.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.4 MB
 Vizualizat:  de 19170 ori

DSCF4055.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 31 Dec 2017 17:22:25    Titlul subiectului: 193042

Vad bine oare ca primul e 6064, iar al doilea vagon e 6057 (cu reclama la Netto)? In spatele acestuia ar trebui sa fie 6072, deci le-au scos din hala sa elibereze inca o linie sa poata activa mai repede vagoanele ramase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 05 Ian 2018 10:37:21    Titlul subiectului: 193095

Au fost activate si restul de 3 vagoane adica 6012 6055 6050.
S-au numerotat vagoanele activate si fara probleme.

- 203 ramane 6108 care am inteles ca azi a iesit in prima cursa cu calatori, ieri a iesit in oras cu inscriptia ''SCOALA''.
- 224 ex 6050
- 227 ex 6071
Din cate imi dau seama s-au inmatriculat pe numarul ultimelor vagoane casate sa necasate inca care au RCA valabil. Deci numerele ce mai pot fi 206, 207, 215, 218. Trei vagoane par a fi defecte 6057, 6064, 6072 si nu au fost inmatriculate.
Vagoane KT4D vechi necasate inca 207, 218, 224 au fost trase pe linia dintre hala si gard. prin deductie cele ramase active sunt 204 (desi eu personal nu l-am vazut de o vreme , altcineva il vazuse de serviciu zilele trecute), 217, 226.



IMG_8491-227.jpg
 Descriere:
227 ex BVG 6071 05.01.2018
 Mărime fișier:  757.07 kb
 Vizualizat:  de 18768 ori

IMG_8491-227.jpg



IMG_8493-.jpg
 Descriere:
224 ex BVG 6050 05.01.2018
 Mărime fișier:  696.67 kb
 Vizualizat:  de 18768 ori

IMG_8493-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
alex_trs



Data înscrierii: 23/Apr/2012
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 05 Ian 2018 16:57:10    Titlul subiectului: 193099

227-le cel nou a fost azi la strada. L-am vazut pe linia 1N.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2018 00:06:20    Titlul subiectului: 193111

M-am gandit ca va iesi, dar nu am avut timp sa astept momentul iesirii, ca intarziam de la lucru.
Insa dupamasa am parcurs majoritatea liniei 1 si 3 si in final am intalnit vagonul 203".
De 12 ani am asteptat acest moment care a intarziat pentru ca atunci in 2006 Primaria a dorit sa negocieze pretul cerut de nemti iar polonezii din Szczeczin au platit fara sa se gandeasca un pret si mai mare de 120.000 Eur in sistem leasing si vagoanele initial rezervate pentru noi circula acolo... (erau varianta pe tiristor seria 7xxx, insa vagoanele actuale seria 6xxx sunt superioare acelora) sa zic ca a meritat sa asteptam? Oricum 3 vagoane sunt defecte. Sa vedem ce vor negocia la urmatorul lot de 20 de vagoane. Sa mai lase din pretul a 3 vagoane sa compenseze eventuala pierdere in cazul in care unul sau doua vagoane vor fi imposibil de reparat sau sa dea unul in plus ca bonus adica platesti 20 si primesti 21. Incerc sa fac demersuri timide sa primesc softul de diagnoza si o schema a intefetei de diagnoza.



20180105_175544-.jpg
 Descriere:
203" ex 6108 first day in service 05.01.2018
 Mărime fișier:  538.42 kb
 Vizualizat:  de 18635 ori

20180105_175544-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2018 03:16:52    Titlul subiectului: 193112

De ce nu s-a folosit afisajele originale? Nu puteau fi programate?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2018 12:05:08    Titlul subiectului: 193113

Daca ne uitam la vagoanele vandute in alte orase gen Szczecin ori Almaty nicaieri nu s-a folosit afisajul original la Almaty nici nu ma asteptam la acest lucru. Afisajele cu LED oricum existau (sunt cele de pe vagoanele casate in 2017) si ofera vizibilitate mai buna si informatii in derulare daca trebuie. Daca se putea lega si cu afisajul din salon si cu anuntarea statiilor ca la ULF era perfect. La Berlin sistemul original de informare a calatorilor este audio-vizual. Ce ma deranjeaza este sunetul nasol de avertizare a inchiderii usilor. Ca vatman in Berlin trebuie sa fii cu nervii din otel sa nu te scoata din pepeni dupa 4 ore de lucru, Macar la usa 1 si 3 daca s-ar anula tot se aude foarte bine. Insa din ce am observat filmand, ca se poate da comanda de inchidere a usilor si fara avertizare sonora. Un buton nou este "mama si copilul" de la usa 4, avand unul la exterior si la interior. Apasand acest buton usa 4 nu se inchide automat dupa x secunde cu vatmanul trebuie sa dea o comanda de anuleze a actiunii acelui buton.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 06 Ian 2018 20:42:32    Titlul subiectului: 193117

Lista numerelor OTL a vagoanelor KT4Dm se prezinta astfel:
203" ex BVG 6108 in exploatare de ieri (si azi de serviciu)
206" ex BVG 6073
207" ex BVG 6012
215" ex BVG 6089
218" ex BVG 6055
224" ex BVG 6050
227" ex BVG 6071 in exploatare de ieri (si azi de serviciu)
6057 defect
6064 defect
6072 defect



20180106_122541-.jpg
 Descriere:
ex BVG 6108 on Decebal Bridge 06.01.2018
 Mărime fișier:  1.13 MB
 Vizualizat:  de 18517 ori

20180106_122541-.jpg



20180106_132705-.jpg
 Descriere:
ex BVG 6073 still in the depot
 Mărime fișier:  1.2 MB
 Vizualizat:  de 18513 ori

20180106_132705-.jpg



20180106_132735-.jpg
 Descriere:
ex BVG 6012 still in the depot
 Mărime fișier:  497 kb
 Vizualizat:  de 18513 ori

20180106_132735-.jpg



20180106_132540-.jpg
 Descriere:
ex BVG 6089 still in the depot
 Mărime fișier:  1.53 MB
 Vizualizat:  de 18513 ori

20180106_132540-.jpg



20180106_132653-.jpg
 Descriere:
ex BVG 6055 still in the depot
 Mărime fișier:  1.3 MB
 Vizualizat:  de 18512 ori

20180106_132653-.jpg



20180106_132550-.jpg
 Descriere:
ex BVG 6050 still in the depot
 Mărime fișier:  1.53 MB
 Vizualizat:  de 18511 ori

20180106_132550-.jpg



20180106_135617-.jpg
 Descriere:
ex BVG 6071 at Piața Cetății
 Mărime fișier:  1.71 MB
 Vizualizat:  de 18511 ori

20180106_135617-.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramfan



Data înscrierii: 13/Ian/2011
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 1069
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 08 Ian 2018 09:55:44    Titlul subiectului: 193122

S-au montat si afisaje laterale la acest tramvaie, ca din poze nu imi dau seama.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 10 Ian 2018 20:32:14    Titlul subiectului: 193160

Da, dupa usal usa 3.
A iesit si 206 pe traseu. Azi trebuia sa iasa si 218 insa ceva senzor de turatie a rotiilor da eroare si vagonul se comporta de parca ar fi conditii de patinaj limiteaza amperajul de tractiune si actioneaza nisiparul.
224 mai are nevoie de cosmetizare si 207 era inca in depou.
Am tot mari sperante ca cele trei vagoane cu defectiuni vor putea fi activate, Am primit de la un vatman din Berlin procedura de diagnosticare si eliminare temporara (by-pass) a defectiunilor care clarifica multe lucruri ambigue la aceste vagoane si am reusit sa instalez si sa lansez aplicatia de diagnoza pentru aceste vagoane (insa mie mi se pare prea simplu acest program vom vedea atunci cand se va conecta vagonul la laptop).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 18 Ian 2018 19:09:03    Titlul subiectului: 193282

Vagoanele defecte au fost duse in hala, deci a inceput repararea lor. Ma voi bucura foarte mult daca vor reusi pentru ca si eu am contribuit cu o mica parte la acel succes.
LE: și bucuria a fost confirmată de faptul că azi s-a vazut un nou numar la strada #201 care este unul din cele trei vagoane defecte la care s-a reusit repararea. Deci avem 8 vagoane la strada.
LE2: Si celelalte doua vagoane defecte au fost reparate, deoarece au primit numerele #200, #202. Ele inca sunt in hala.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 03 Feb 2018 20:46:28    Titlul subiectului: 193462

Am avut ocazia sa calatoresc cu 224 dupa ce am asteptat un KT4Dm mai bine de o ora (in zilele cand am avut treaba in oras vedeam 3-4 la traseu tot timpul , in ziua cand am vrut sa vad cum merg deabia am prins unul Very Happy ). Aspecte pozititve: spatiul usilor si geamurile imi par mult mai largi decat la vechile KT4D;
In spate nu se aude aproape de loc sunetul motoarelor , doar in fata langa cabina se aude un bazait la accelerare;
Usile sunt deschise de catre pasageri desi unii dintre ei nu s-au obisnuit ca la tramvaie "vechi" sa apese pe buton (la statia Piata Cetatii au alergat mai multi calatori dupa tramvai si au asteptat ca vatmanul sa le deschida usa chiar daca acesta le facuse semn sa apese pe buton , in final acestia ramand pe jos Smile );
Legat de ce scria Zsizsi mai sus despre sunetul de avertizare pentru inchiderea usilor , cel putin la 224 , acesta a fost dat mai incet , dar din pacate a pornit doar de vreo 3 ori intre statiile Olosig si Muntele Gaina.
Aspecte negative : in interior , intre geamul lateral si cel din spate ar avea nevoie de un pic de cosmetizare pentru ca intre cheddere avea o pata de rugina;
Unele geamuri sunt zgariate.
Si o scurta filmare din interiorul acestui tramvai intre statiile Bulevardul Dacia si Podul Decebal: https://youtu.be/RXj8iYGyf8w .



OTL 224.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.24 MB
 Vizualizat:  de 17220 ori

OTL 224.JPG



DSCN2636.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  982.92 kb
 Vizualizat:  de 17218 ori

DSCN2636.JPG



IMG_0004.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.79 MB
 Vizualizat:  de 17218 ori

IMG_0004.JPG



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 09 Feb 2018 21:24:37    Titlul subiectului: 193554

Azi am primit o veste nu tocmai buna: la Berlin exista 57 de vagoane KT4Dm oprite si de vanzare (40 sunt inca active). Oradea intentioneaza sa cumpere inca minim 10 vagoane luna aceasta. Dar, 30 din aceste 57 oprite au fost rezervate de orasul Lviv din Ucraina, astfel el va fi primul si privilegiatul sa isi aleaga cele mai bune vagoane. Ce m-a indignat este faptul ca Lviv are ecartament metric. Dispune de mai mult de 30 de vagoane KT4SU din 1980-88 care probabil trebuiesc inlocuite.
Varianta 1: se inlocuieste doar caroseria boghiurile pentru noul tramvai fiind donate de tramvaiul casat.
Varianta 2 teoretica ce mi-a zis un vatman din Berlin este ca datorita faptului ca la modernizare rama (cadrul) boghiului a fost o constructie complet noua, se poate (teoretic) muta rotile in interiorul ramei pentru a fi ingustate la ecartamentul de 1000mm. Eu uitandu-ma la un astfel de boghiu nu imi dau seama cum vor reusi sa faca asta pentru ca axul intre grupul reductor si suspensia primara (conceptie noua fata de boghiul original datorita cadrului) se invarte intr-o teaca (si nu este liber) protectoare si nu cred ca cadrul boghiului de 1435mm este de aceeasi marime (deschidere) cu cel de ecartament metric de la vagoanele modernizate. Daca cineva are argumente mai concrete asstept o postare din partea voastra.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 11 Feb 2018 10:33:36    Titlul subiectului: 193567

Vagonul #200 care a stat cel mai mult neactivat a fost scos din hala de reparatii. Din ce am auzit s-a reusit activarea si a fost si in probe. Voi urmari azi si maine daca va iesi.

LE: Azi la ora 8.50 era deja pe linia de inspectii, adica a fost de sercviciu pana la ora 8.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Andrei Andras



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 376

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2018 17:56:20    Titlul subiectului: 193652

De pe Flickr: #200 pe 1R


Picture.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  508.42 kb
 Vizualizat:  de 16562 ori

Picture.png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2018 22:25:50    Titlul subiectului: 193656

Sambata in general cam cate dintre ele se gasesc pe traseu?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Următoare
Pagina 2 din 10

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community