Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 23 Oct 2017 21:27:56 Titlul subiectului: Tramvaiele Tatra KT4Dm aduse din Berlin |
192126 |
|
In septembrie a aparut in presa un articol conform caruia OTL va achizitiona 10-20 de garnituri KT4D modernizate. (mesajele#191632 si #191633)
Astazi , pe forumul Dreschiebe Online au aparut poze cu doua KT4Dm ex Berlin incarcate pe trailere. Din pacate , deoarece nu stiu germana si google translate nu traduce foarte precis , nu am inteles destinatia exacta.
Sursa imaginilor: https://www.drehscheibe-online.de/foren/read.php?005,8341277
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
183.57 kb |
Vizualizat: |
de 31950 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.99 kb |
Vizualizat: |
de 31950 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 24 Oct 2017 12:08:25 Titlul subiectului: |
192131 |
|
Astea se duc spre portul din Hamburg dar cred ca se duc la muzee.Nu cred ca vin la Oradea...
|
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Mie 25 Oct 2017 13:24:20 Titlul subiectului: Ba da... |
192168 |
|
Citat: | Astea se duc spre portul din Hamburg dar cred ca se duc la muzee.Nu cred ca vin la Oradea... | Ba da. Conform celor scrise pe acel forum, la muzeu merge un T3 din Cehia. Citat: | Oradea hat 30 Stück gekauft. 10 sollen noch heuer geliefert werden und die 20 im Lauf des Jahres 2018. Die 10 Stück ersetzen die KT4 nicht Modernisiert und der Rest wird den T4 bestand ersetzen. Nicht alle Wagen aber einen Großteil da es 2019 eine neue Linie 4R/4N geben wird. | Adică astea două sunt primele dintr-un lot de 30 de tramvaie KT4D destinate Oradei pentru înlocuirea tramvaielor KT4 și T4. Primele 10 bucăți vor ajunge anul acesta, iar restul de 20 anul viitor. Se mai speculează că este nevoie de ele pentru că se înființează o nouă linie 4R/4N.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 25 Oct 2017 16:25:30 Titlul subiectului: |
192173 |
|
Linia 4N/4R exista , sunt cateva curse la orele de varf Nufarul-Sinteza.
Nu vreau sa creez stiri false , dar stiind ca se vor achizitiona garnituri KT4D si vazand ca a fost pomenit orasul Oradea in acel topic al forumului , am presupus ca sunt pentru OTL. Poate sunt colegi de forum care stiu si inteleg mai bine germana si ma gandeam ca va lamuri cineva situatia.
Later edit: confirmarea ca cele din imagine sunt pentru Oradea (daca presa nu se ia dupa ce este scris pe forum cum se intampla la alte judete): http://infooradea.ro/oradea-cumpara-30-de-tramvaie-model-kt4dm-modernizate-foto/
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Ultima modificare efectuată de către tcm la Mie 25 Oct 2017 17:34:56, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
tubus
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 59 Locație: Brasov; Germania
|
Trimis: Mie 25 Oct 2017 16:50:35 Titlul subiectului: |
192174 |
|
Pozele sunt facute in Portul din Hamburg
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 24 Noi 2017 14:35:05 Titlul subiectului: |
192487 |
|
Un interviu aparut astazi pe Bihoreanul cu directorul OTL. Se mentioneaza ca dupa ce vor fi cumparate cele 10 tramvaie second-hand , anul viitor vor fi cumparate 5 tramvaie noi.
Interviu cu directorul OTL, Viorel Pop: "Anul viitor vom cumpăra tramvaie noi în Oradea"
La câteva zile după ce a câștigat concursul pentru funcția de director general al OTL, Viorel Mircea Pop s-a trezit în mijlocul celui mai mare protest al angajaților din ultimii ani, unul nelegal, care a blocat, timp de două zile, pe 17 și 18 octombrie, transportul public în Oradea.
Inginer de meserie, fost director tehnic din 2009, Pop crede că gestul angajaților n-a fost corect și spune că situația e în continuare "tensionată". Chiar și așa, este optimist că va putea moderniza sistemul de transport și că anul viitor orașul va avea chiar și tramvaie noi-nouțe.
Urmele "înghețului"
- Supărați că primesc prea puțini bani, angajații OTL au blocat recent transportul în comun. Le sunt justificate nemulțumirile?
- Nu. În acea perioadă se rediscuta contractul colectiv de muncă. Din 2009, li s-au mărit constant salariile. Salariul brut mediu depășește 2.500 lei, cu toate sporurile. La protest mulți și-au fluturat demisiile, dar niciunul nu și-a depus-o.
- Primarul Ilie Bolojan anunța un set de măsuri pe care le va lua OTL. Ați concediat oameni? Va funcționa societatea cu sincope?
- Organigrama s-a redus cu 24 de persoane, din care 11 pe cale naturală, prin pensionare, iar 13 prin reducerea unor posturi indirect productive. Spre exemplu, din 16 șefi de secții și birouri au rămas 8. Vom funcționa doar cu personalul necesar, vom fi cât mai "slim".
- Veți modifica graficele de circulație, astfel încât să puteți renunța și la o parte din vatmani și șoferi pentru eficientizarea OTL? Cum vor fi afectați orădenii?
- Vom propune Consiliului Local mărirea de la 6 la 7 minute a frecvenței medii a tramvaielor, asta în afara orelor de vârf. La autobuze, probabil se vor mări timpii de așteptare cu 2 minute. În țară, în orașe de mărimea Oradiei, frecvența tramvaielor ajunge și la 10 minute, iar la autobuze 12-15 minute. Oradea stătea excelent din acest punct de vedere. Acum va sta foarte bine.
Public, deci nerentabil
- Câte tramvaie și autobuze asigură transportul public în Oradea? Câți călători sunt? A influențat greva numărul lor?
- Lucrăm cu 65 de autobuze pe zi, iar în orele de vârf cu 56 de tramvaie. Avem 11.000 de abonați, 10.000 elevi, 29.000 pensionari și circa 10.000 pasageri cu bilete, pe zi. Am avut foarte multe reclamații în timpul grevei și lucrăm să aflăm valoarea reală a pagubei.
- De ce nu se poate OTL susține financiar? De ce i se alocă, anual, peste 4 milioane euro din bani publici?
- Spre deosebire de privați, nu putem circula doar când și unde e rentabil, ci trebuie să acoperim orașul. Ăsta e transportul public. Mai sunt și biletele studenților și ale elevilor, suportate în proporție de 50% de Ministerul Educației și de Primărie. Cei mai buni plătitori sunt abonații, și într-un oraș cu 200.000 de locuitori avem doar 11.000.
- Nu puțini orădeni s-au plâns anii trecuți de frigul din tramvaie și autobuze. V-ați pregătit pentru iarnă?
- Pot să vă spun că toate mijloacele de transport care vor ieși pe trasee iarna aceasta vor avea sisteme de încălzire funcționale.
Întâi second hand...
- Cum funcționează sistemul de control după externalizarea acestui serviciu? Primiți reclamații la adresa controlorilor?
- Numărul de procese verbale s-a triplat, controlul e mai eficient. Lunar avem maximum 10 obiecțiuni la adresa controlorilor. Concluzia este că înainte nu se înregistrau toate amenzile. Aveam și reclamații că unii controlori beau cafele și stau la păcănele...
- În ce stadiu se află construcția autogării OTL din zona Gării? Cum va influența aceasta traficul?
- Noua autogară va opri în zona Gării centrale cursele județene care intră în oraș prin zona de Nord, contribuind astfel la decongestionarea traficului, la fel cum s-a întâmplat după inaugurarea autogărilor din Nufărul și din Decebal. O vom da în funcțiune luna aceasta.
- OTL a fost criticată deoarece cumpără 10 tramvaie second hand modernizate și nu unele noi. De ce second hand? În ce stadiu este achiziția?
- Licitația va fi atribuită la sfârșitul acestei luni. Vor fi 10 tramvaie cu scaune tapițate, cu mai multe rezistențe de încălzire, care au circulat în Europa de Vest. Era necesar să ne îmbunătățim parcul, iar 10 tramvaie second hand costă circa 350.000 euro, cu transport inclus, în timp ce 10 tramvaie noi costă minimum 17 milioane euro.
…și apoi noi
- Primarul a anunțat și achiziționarea unor tramvaie noi...
- Anul viitor, prin programul de mobilitate RO-HU, ne-am propus achiziționarea a 5 tramvaie noi. Vrem și achiziția altora în următorii ani. Ne dorim tramvaie asemănătoare cu celelalte noi din flotă (n.r. - Siemens) deoarece mentenanța ar fi unitară și, deci, mai puțin costisitoare.
- A fost anunțată construirea, tot pe bani europeni, a unei noi linii de tramvai. Cum va influența aceasta circulația?
- Noua linie va uni Calea Aradului cu Nufărul de-a lungul Peței și va deservi centrele comerciale de pe această legătură, viitoarea sală polivalentă, Universitatea, precum și noile blocuri care se construiesc în zonele Ceyrat și Atelierelor. Lucrarea este în licitație.
- Ce relație ați avut cu fostul director, Csuzi Istvan? Și ce relație aveți cu primarul Ilie Bolojan?
- Cu fostul director Csuzi am avut o relație corectă și profesională. La fel am și cu domnul primar. L-am informat la 4.30 dimineața de izbucnirea acelei crize. A abordat situația prompt și corect, a și ieșit între protestatari.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 25 Noi 2017 10:03:17 Titlul subiectului: |
192498 |
|
S-a pregatit locul pentru descarcarea celor 10 vagoane. Vagoanele choperizate 1168 1169 si cele remorca 103 si 104 au fost ridicate de pe calea de rulare si pozitionate langa aceasta.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 09 Dec 2017 19:47:55 Titlul subiectului: |
192697 |
|
Transportatorul roman intarzie sa incarce vagoanele. Marti seara s-au incarcat pe platformele inchiriate de BVG primele trei vagoane (6108, 6072 si inca unul neidentificat) pentru a le transporta la terminalul de containere. Miercuri (06.12) la ora 14.00 la acel terminal erau 3 vagoane incarcate pe platforme (conform informatiilor de pe forumurile germane), dar nu se stie pe care inca pe cele de la BVG ca ei le duc doar de la depou la terminalul de containere unde le descarca si de acolo vor fi incarcate de transportatorul roman.
Am identificat inca doua posibile vagoane care sper ca vor veni (erau in 26 noiembrie in coloana de 8 vagoane impreuna cu 6108 intr-o poza de pe fb) acestea fiind: 6050 si 6064. Numarul celorlalte 6 inca nu am aflat. Saptamana asta trebuiau sa porneasca din Berlin 5 vagoane si inainte de Craciun va trebui sa plece spre Romania si celelalte 5. Sa vedem cum se vor misca carausii. Sunt curios cu ce platforma le vor aduce. ca T4D-urile din Magdeburg au venit pe platforme normale de TIR, KTurile in schimb sunt mai lungi de o semiremorca normala
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 10 Dec 2017 13:28:02 Titlul subiectului: |
192711 |
|
6072 cu 6094 in tandem fotografiate de mine la 3 ianuarie 2008 la Alexanderplatz, dupa fix 10 ani il revad in orasul meu de domiciliu si va face parte din viata noastra cotodiana pentru inca cel putin 10-15 ani.
Descriere: |
BVG 6072+6094 M4 Alexanderplatz 03.01.2008 |
|
Mărime fișier: |
1.75 MB |
Vizualizat: |
de 31138 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Volvo
Data înscrierii: 25/Iun/2012 Ultima vizita: 04/Feb/2022 Mesaje: 1300 Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias
|
Trimis: Dum 10 Dec 2017 15:44:59 Titlul subiectului: |
192714 |
|
Pana la urma vor fi 10 sau 30 de tramvaie KT4DM?
_________________ Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca. |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 10 Dec 2017 18:54:56 Titlul subiectului: |
192725 |
|
Datorita amabilitatii domnului Rainer Rietz am aflat numerele primelor 10 vagoane care vin la Oradea anul acesta:
6012, 6050, 6055, 6057, 6064, 6071, 6072, 6073, 6089, 6108.
Restul de 20 se vor contracta doar daca primele 10 vor satisface asteptarile OTL (informatie de pe un forum german, informatia se trateaza ca atare...).
6050 - 6050+6110 - 08.08.2016 linia 67 statia Bahnhofstrasse / Lindenstrasse Foto: Oana Madău cu aparatul meu.
6055 - 6096+6055 - 03.01.2008 linia M4 Alexanderplatz Foto: zsizsi
6057 - 6102+6057 - 03.01.2008 linia M4 Alexanderplatz Foto: zsizsi
Cu celelalte nu am reusit sa fac poza.
Descriere: |
6050+6110 L67 Bahnhofstr / Lindenstr. 08.08.2016 Foto: Oana Madau |
|
Mărime fișier: |
878.17 kb |
Vizualizat: |
de 31059 ori |
|
Descriere: |
6096+6055 - 03.01.2008 M4 Alexanderplatz Foto: zsizsi |
|
Mărime fișier: |
1.9 MB |
Vizualizat: |
de 31059 ori |
|
Descriere: |
6102+6057 - 03.01.2008 M4 Alexanderplatz Foto: zsizsi |
|
Mărime fișier: |
1.63 MB |
Vizualizat: |
de 31059 ori |
|
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Dum 10 Dec 2017 23:00:08, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 10 Dec 2017 22:37:44 Titlul subiectului: |
192729 |
|
Puteti preciza si anii in care s-au fabricat cele 10 tramvaie (eventual 30) ce vor sosi la Oradea?
Teoretic, ar trebui sa fie mai noi decat cele care se caseaza, dar observ ca sunt cam de acelasi model.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 11 Dec 2017 11:55:17 Titlul subiectului: |
192734 |
|
Nr actual An fabr. nr. vechi
6012 – 1981 ex 219 230 modernizat in 1996
6050 – 1982 ex 219 268 modernizat in 1996
6055 – 1982 ex 219 273 modernizat in 1996
6057 – 1982 ex 219 275 modernizat in 1996
6064 – 1982 ex 219 282 modernizat in 1996
6071 – 1982 ex 219 289 modernizat in 1996
6072 – 1982 ex 219 290 modernizat in 1996
6073 – 1982 ex 219 291 modernizat in 1996
6089 – 1984 ex 219 327 modernizat in 1996
6108 – 1984 ex 219 346 modernizat in 1996
Ce am avut au fost intre 1975-1980 unul singur 225 ex 219 478 a fost doar din 1986. Clujul in schimb are 10 vagoane din 1986 28, 30, 31, 36, 37, 41, 45, 46, 47, 48 ex. 219 483-488, 493-496.
Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Lun 11 Dec 2017 20:41:28, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 11 Dec 2017 12:22:46 Titlul subiectului: |
192736 |
|
Bănuiesc ca și restul de 20 pe care ar urma sa le cumpere sunt la fel, modernizate.
Nici măcar pe 225 nu au de gând sa îl pastreze? Fiind cel mai nou construit. Intre 1975 și 1986 sunt totuși 11 ani, o viata de autobuz... Nu poți sa spui ca un tramvai din '75-'77 este la fel de uzat ca unul din '86, mai ales ca sunt de același fel.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 11 Dec 2017 13:15:50 Titlul subiectului: |
192738 |
|
225 a fost casat in jurul datei de 13.07.2013.
Da evident ca doar modernizate pot veni. In anul 2000 a plecat ultima serie de vagoane nemodernizate spre Constanta si Alma Ata. Cele doua de la Szeged au fost preluate (219 098, 219 100) de la atelierul din Bautzen in 2004.
BVG are doar doua vagoane nemodernizate 219 481 si 219 482 ele in septembrie 2016 (cu ocazia a 40 de ani de Tatra in Berlin) au fost refacute ca vagoane istorice 9481 a fost vopsit in schema BVG din anii '90 (portocaliu-alb-negru), iar 9482 a fost vopsit in schema BVB anii '80 (rosu-crem) si renumerotat intr-un numar de parc din anii optzeci 219 282-8 sa fie mai credibil... praf in ochi zic eu. Totusi noi ne putem mandri ca vom avea adevaratul 219 282-8 fiind actualul 6064 care vine la Oradea
Nici eu nu am avut ideea sa propun celor de la OTL sa vanda si celor din Berlin sa recumpere vagonul 230 ca se putea readuce la starea initiala (neamtul gaseste resurse si piese pentru asta) ca aniversarea lor sa fie autentica...
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 14 Dec 2017 08:10:46 Titlul subiectului: |
192765 |
|
Azi dimineata au sosit cele doua vagoane KT4Dm 6108 si 6072. Ele se vor descarca cu macaraua la capatul de la Sinteza
Descriere: |
6072 Sos. Borsului at CET 14.12.2017 |
|
Mărime fișier: |
299.44 kb |
Vizualizat: |
de 30872 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.27 MB |
Vizualizat: |
de 30870 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.17 MB |
Vizualizat: |
de 30870 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.18 MB |
Vizualizat: |
de 30870 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.19 MB |
Vizualizat: |
de 30870 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 14 Dec 2017 11:26:03 Titlul subiectului: |
192768 |
|
Interesant loc de descarcare si-au gasit. Pana acum tramvaiele care au venit au fost descarcate fie in Iosia fie direct in depou. Cum au mers de Sinteza la depou , trase de 44 s-au le-au pus inapoi pantografele si au mers cu propriile puteri?
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Joi 14 Dec 2017 14:25:23 Titlul subiectului: |
192770 |
|
Văzând modul cum au fost încărcate pe remorci, foarte curios sunt ce avarii vor avea la boghiurile din față...
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 14 Dec 2017 14:41:41 Titlul subiectului: |
192772 |
|
Ele a fost tractate unul cate unul de 44 ex. 1206 pentru ca degeaba puneau pantograful, deocamdata sunt vagoane cu mod de punere in functiune diferita fata de cele originale si oradenii nu cunosc inca, adica e nevoie de timp sa studieze sa nu faca vreo manevra gresita in punerea lor in functiune sau sa aibe o surpriza pe traseu (era frumos sa vina un reprezentant de la BVG sa-i instruiasca...). Eu sunt in contact cu un vatman neamt din Berlin care a condus aceste tramvaie.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 14 Dec 2017 16:22:46 Titlul subiectului: |
192775 |
|
A sosit si al treilea vagon 6073. Momentan il descarcst. Soseste si al patrulea azi.
Descriere: |
BVG 6073 Sos. Borsului at CET |
|
Mărime fișier: |
1.37 MB |
Vizualizat: |
de 30763 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
CA 205
Data înscrierii: 04/Noi/2017 Ultima vizita: 24/Iul/2022 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Dec 2017 20:02:53 Titlul subiectului: |
192776 |
|
Se vor monta afisaje electronice cu led-uri cum au celelalte Tatre sau vor fi pastrate cele originale primite la modernizarea din 1996?
Parerea mea e ca subiectul ar trebui sa fie redenumit in ''Tramvaiele Tatra KT4D-M din Oradea".
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 14 Dec 2017 20:08:54 Titlul subiectului: |
192777 |
|
Nu stiu daca se pastraeza afisajele curente sau vor fi montate noi. Nu stiu daca s-a pastrat si unitatea de comanda a lor sau au fost demontate ca la vagoanele de Dresda.
Al patrulea vagon 6057 a fost descarcat si el si tras de 44 in depou.
Descriere: |
BVG 6057 unloading at Sinteza endstation 14.12.2017 |
|
Mărime fișier: |
594.83 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
Descriere: |
BVG 6057 in the air at Sinteza endstation |
|
Mărime fișier: |
648.92 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
Descriere: |
BVG 6057 pulled with a tractor through the loop |
|
Mărime fișier: |
631.76 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
Descriere: |
T4D-ZR #44 (ex MVB 1206) will pull the BVG 6057 to the depot |
|
Mărime fișier: |
683.31 kb |
Vizualizat: |
de 30702 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 16 Dec 2017 14:55:55 Titlul subiectului: |
192794 |
|
A sosit si al cincelea vagon #6071 la care s-a facut referire in reportajul de pe bihon.ro, ca s-a defectat camionul si pentru care luni va fi organizata inca o descarcare numai pentru el. Daca se va descarca tot la Sinteza asta inseamna iar desfacerea unei portiuni de 20 m de fir de contact asamblarea cadrului distantier in cam 20 minute. Macaraua nu tocmai mica vine de la firma care este vis-a-vis de depoul de tramvaie adica de la 11km. Luarea a minim 10 oameni de la alte treburi si inlocuirea tramvaiului cu autobuz care acolo intoarce mai greoi, ca nu merge pana la sensul giratoriu la 200m distanta...
Descriere: |
BVG 6071 arrived on 16.12.2017 |
|
Mărime fișier: |
1.09 MB |
Vizualizat: |
de 30520 ori |
|
Descriere: |
BVG 6071 arrived on 16.12.2017. |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 30520 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 18 Dec 2017 17:24:11 Titlul subiectului: |
192814 |
|
Este de asteptat ca noile vagoane sa primeasca numerele de la 200 la 209, dar 207 inca este activ si circula, inca...
Faptul ca nu s-a primit cheie de deblocare a comenzilor si nici nu vor sa asigure doar contra cost (o suma aberanta rau) este o ticalosie din partea BVG. Am vorbit cu un vatman de la BVG, care zicea ca fiecare vatman si-a cumparat o cheie (nu mi-a scris pretul) si o cheie se potriveste la fiecare KT4, dar el asa stie, ca la vagoanele vandute li se schimba butucul sau combinatia de bolturi, deci daca ai o cheie de KT4 care a venit din Berlin, nu insemna ca poti sa pornesti cu ea un vagon ramas in Berlin... ma gandesc, ca e o chestie de securitate interna a lor.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 19 Dec 2017 00:14:09 Titlul subiectului: |
192822 |
|
Deduc de aici ca actualul 207 este ca și casat. Sau, cel puțin, mai mult ca sigur tras pe dreapta.
Culmea! Nu prezintă urme de uzura... Ce le fac străinii de le mențin asa de bine? Cu excepția roților, care sunt ruginite (normal), totul pare nou.
Ai apucat sa urci într-unul? Sau sa vezi de afara cum se prezintă interiorul. Sau la nivelul geamurilor: nu sunt zgârieturi, crăpături? Ca au totuși o vechime.
|
|
Sus |
|
|
|