Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Incidente aviatice. Stiri, urmari, discutii, propuneri.

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Avioane
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 27 Noi 2017 21:57:40    Titlul subiectului: Incidente aviatice. Stiri, urmari, discutii, propuneri. 192568

Starbow Airlines își suspendă activitatea după un accident aviatic

https://airlinestravel.ro/starbow-airlines-isi-suspenda-activitatea-dupa-un-accident-aviatic.html

Citat:
Starbow Airlines își suspendă activitatea după un accident aviatic
Pe 25 noiembrie 2017, o aeronavă de tipul ATR 72-500 Starbow Airlines a fost implicată într-un accident aviatic. Acesta a avut loc pe aeroportul din Ghana.

Starbow Airlines, o companie aeriană cu capital privat din Ghana, și-a încetat activitatea după ce aeronava ATR 72-500 (9G-SBF) a fost implicată într-un accident aviatic.

Pe 25 noiembrie 2017, aeronava ATR 72-500 (9G-SBF) se pregătea să opereze zborul S9104, pe ruta Accra-Kotoka (Ghana) – Kumasi (Ghana). A început să ruleze pe pista 21, în timpul precipitațiilor puternice.
Starbow Airlines își suspendă activitatea
Google-Adaptabil-728


Din nefericire, aeronava a alunecat spre partea stângă și s-a oprit în gardul ce înconjoară aeroportul, motorul 1 fiind distrus în urma impactului cu sârma ghimpată. La bordul aeronavei se aflau 68 de persoane. Doar o persoană a suferit răni minore.

Cu toate că accidentul nu s-a soldat cu victime, oficialii Starbow Airlines au decis să suspende toate zborurile până la o notificare ulterioară.
Pensiunea Iara 728

Aeronava ATR 72-500 (9G-SBF) a fost recepționată pe 22 noiembrie și a suferit daune importante în urma accidentului. În prezent, în flota Starbow Airlines se mai regăsește și un avion de tipul BAE Systems Avro RJ100.



Starbow plane crashes at Kotoka International Airport.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.09 kb
 Vizualizat:  de 2298 ori

Starbow plane crashes at Kotoka International Airport.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 09 Dec 2017 01:03:34    Titlul subiectului: 192686

Un nou incident șocant la TAROM: Mai mulți pasageri, lăsați în aeroportul din Paris

http://www.telegrafonline.ro/un-nou-incident-socant-la-tarom-mai-multi-pasageri-lasati-in-aeroportul-din-paris

Citat:
TAROM își lasă, din nou, pasagerii în aeroport. De data aceasta, în cel din Paris. Este vorba despre 13 persoane care, deși aveau bilete, nu au avut locuri în avionul care a ajuns, luni după-amiază, în București. Explicația primită de pasageri a fost că, din cauza problemelor tehnice, cursa a fost efectuată cu o aeronavă mai mică decât cea programată inițial. "Nu am mai intrat în avion pe considerentul că s-au ocupat locurile, că trebuia făcut check-in online. Explicația a fost că a existat o problemă tehnică cu o aeronavă și că TAROM a trimis la Paris un avion cu mai puține locuri. A venit un reprezentant TAROM care ne-a spus că încearcă să ne bage în alte aeronave chiar dacă sunt cu escală, să ne distribuie pe fiecare în timpul zilei. Ne-a trimis la un hotel aici de 2 stele, undeva în apropierea aeroportului.", a declarat Bianca Popescu, pasager al cursei TAROM, conform Digi 24.



incidenttarompasageri-1512491062.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  167.53 kb
 Vizualizat:  de 2233 ori

incidenttarompasageri-1512491062.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2018 02:20:14    Titlul subiectului: 193980

Accident cu 49 decedati din 71 la momentul scrierii articolului.

https://airlinestravel.ro/dhc-8-q400-s2-agu-us-bangla-airlines-prabusit-kathmandu.html

Citat:
Aeronava DHC-8-Q400 (S2-AGU) US-Bangla Airlines s-a prăbușit la Kathmandu (foto / video)
În această dimineață, aeronava DHC-8-Q400 (S2-AGU) US-Bangla Airlines s-a prăbușit la Kathmandu. La bord se aflau 71 de persoane.

Pe 12 martie 2018, aeronava DHC-8-Q400 (S2-AGU) US-Bangla Airlines s-a prăbușit la Kathmandu. La bord se aflau 71 de persoane (67 de pasageri și 4 membri ai echipajului). Din cei 67 de pasageri, 32 au fost din Bangladesh, 33 din Nepal, unul din China și unul din Maldive.

DHC-8-Q400 (S2-AGU) US-Bangla Airlines s-a prabusit la Kathmandu

Aeronava opera zborul BS211, pe ruta Dhaka – Kathmandu. În jurul orei locale 14:15 (08:30 UTC), aeronava se pregătea să aterizeze la Aeroportul Kathmandu-Tribhuvan. În momentul sosirii la Kathmandu, o furtună traversa aeroportul cu nori cumulonimbus care treceau de 2500 de metri.

Se pare că, înainte de prăbușire, a fost o discuție confuză între turnul de control și piloții aeronavei DHC-8-Q400 (S2-AGU) cu privire la direcția de aterizare. Aeroportul din Kathmandu are o singură pista pe direcția 02/20. Însă ancheta urmează să stabilească cu exactitate de ce aeronava a izbucnit în flăcări în apropierea pistei.

Discuția dintre piloții aeronavei și turnul de control

Autoritățile au raportat decesul a 49 de persoane (alte surse anunță 50 de persoane decedate). În timp ce 22 persoane rănite (21 după alte surse) au fost transportate la spitalele locale.
Google-Adaptabil-728

Basanta Bohara, un tânăr de 27 de ani, este unul dintre cei 22 de supraviețuitori ai accidentului.

Acesta este primul accident cu victime al unui avion US-Bangla Airlines și al doilea accident (cu persoane decedate) în care este implicat un avion de tipul Bombardier Dash 8.
DHC-8-Q400 (S2-AGU) US-Bangla Airlines

Aeronava De Havilland Canada DHC-8-400 avea 17.2 ani. Era configurată într-o clasă cu 76 de locuri. Propulsia era asigurată de 2 motoare PW100/150. În mai 2014, aeronava a ajuns în flota US-Bangla Airlines.

US-Bangla Airlines este o companie aeriană fondată în 2010, parte a US-Bangla Group, o companie fondată de Statele Unite și Bangladesh. A început să zboare pe 17 iulie 2014. Are o flotă formată din 7 aeronave: 4 x 737-800 și 3 x Bombardier Dash 8.



accident-DHC-8-Kathmandu-1-750x430.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.59 kb
 Vizualizat:  de 2109 ori

accident-DHC-8-Kathmandu-1-750x430.jpg



accident-DHC-8-Kathmandu-2-750x430.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.65 kb
 Vizualizat:  de 2109 ori

accident-DHC-8-Kathmandu-2-750x430.jpg



accident-DHC-8-Kathmandu-5-750x430.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.61 kb
 Vizualizat:  de 2109 ori

accident-DHC-8-Kathmandu-5-750x430.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 6902
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 14 Mar 2018 08:21:33    Titlul subiectului: 193991

Posibil eroare de pilotaj, dar ancheta va clarifica mai multe. Au fost si erori grave de comunicare intre turnul de control si piloti.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 14/Oct/2018
Mesaje: 515
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2018 22:24:52    Titlul subiectului: 194881

Incident zborul 3U-8633 Sichuan Airlines – parbrizul cockpitului s-a spart


https://airlinestravel.ro/incident-zborul-3u-8633-sichuan-airlines-parbrizul-cockpitului-s-a-spart.html

Citat:
Incident zborul 3U-8633 Sichuan Airlines – parbrizul cockpitului s-a spart
Piloții zborului 3U-8633 Sichuan Airlines au avut parte de un eveniment nefericit. În timp ce se aflau la 9800 metri altitudine, parbrizul dreapta al cockpitului s-a spart, provocând răni copilotului și daune importante echipamentului de zbor.

Astăzi, echipajul de cabină și piloții zborului 3U-8633 Sichuan Airlines au trecut printr-un eveniment nefericit. În timp ce zburau pe ruta Chongqing – Lhasa (China), la aproximativ 9800 de metri, parbrizul din dreptul copilotului s-a spart.

First Officer a fost rănit, iar o parte din panoul de comandă al avionului a fost distrusă. Măștile de oxigen pentru pasageri au fost eliberate. Comandantul a inițiat coborârea de urgență la 7100 metri – altitudine minimă de siguranță datorată munților din zonă. Apoi, coborârea a continuat până la 3000 de metri, altitudine de siguranță pentru pasageri și echipaj.

Într-un final, aeronava Airbus A319-100 a fost adusă la sol în deplină siguranță. A aterizat pe pista 02R a aeroportului din Chengdu. A fost operată o aterizare manuală pentru că echipamentul de bord a fost avariat. Copilotul și un membru al echipajului de cabină au fost răniți și au primit îngriji medicale de urgență.

Parbrizul cockpitului s-a spart

Din cauza zgomotului puternic din cockpit, piloții nu au reușit să stabilească legătura cu turnul de contrul, dar au raportat incidentul prin intermediul transponderului.

Oficialii CAAC Southwest Regional Administration au demarat o anchetă pentru a stabili cauzele care au dus la producerea acestui incident. Conform raportului tehnic, parbrizul era cel original. Aeronava acumulase 19.912 ore de zbor în 12.920 de cicluri de zbor, fără probleme. Ultima verificare te tip C a fost făcută pe 9 martie 2017. Iar o verificare de tip A a fost făcută pe 12 aprilie. Nu au fost raportate probleme tehnice în ultimele 15 zile. Ancheta este în desfășurare.



zborul-3U-8633-Sichuan-Airlines.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  52.64 kb
 Vizualizat:  de 1278 ori

zborul-3U-8633-Sichuan-Airlines.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 21/Oct/2018
Mesaje: 805
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 19 Mai 2018 22:59:22    Titlul subiectului: 194942

Inca un motiv pentru care "glass cockpit" nu e ideal. Daca aveau instrumente clasica (analog) ar fi avut mai multe infrmatii. Bine ca au reusit sa aduca pasarea acasa, fara victime.

Pana recent, avionele inca aveau sextant la bord. Poate ar fi cazul sa mentinum tehnologia veche la bord in cazuri de urgenta si cazuri extreme. Si inainte sa ziceci ceva, ganditi-va de cate ori au fost folosite barcile de salvare? Dar toate avioanele le au. Si sunt multe alte asemean echipamente.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Avioane Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community