Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Solaris Trollino 18S ale RATBv

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 414
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 05 Dec 2019 19:17:40    Titlul subiectului: Troleibuzele Solaris Trollino 18S ale RATBv 204299

Prietenii spioni polonezi au surprins luna trecută, în premieră, o caroserie verzuie de Solaris destinată Brașovului.
Aceasta face parte din contractul semnat în toamna aceasta privind livrarea a 26 de unitați Solaris Trollino 18S.
Se pare că s-a optat pentru aceeași schemă de vopsire ca pe Menarini, cum am intuit, și anume verde complet. După dezlipirea abțibildurilor, și autobuzele Menarini vor fi verde complet. Skoda le vor echipa cu electronica BlueDrive

Foto: omni-bus.eu

Sursa: MetrouUsor



20191108_14212828029_--_kopia.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  155.25 kb
 Vizualizat:  de 1214 ori

20191108_14212828029_--_kopia.jpg



_________________
Abia astept sa vad noile tramvaie Astra si noua linie de tramvai din Oradea!
La Mulți Ani!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 414
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 09 Ian 2020 14:33:16    Titlul subiectului: 204975

Unul din troleibuzele pentru Brasov, in
fabrica din Polonia (captura dintr-un
video despre fabricarea noilor autobuze
electrice pentru Varsovia): Sursa: https://www.facebook.com/ warszawa/videos/2817466838313818/



7Puo5CR.png
 Descriere:
Pare a fi aproape gata
 Mărime fișier:  1.13 MB
 Vizualizat:  de 841 ori

7Puo5CR.png



_________________
Abia astept sa vad noile tramvaie Astra si noua linie de tramvai din Oradea!
La Mulți Ani!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
berty_a



Data înscrierii: 10/Iun/2012
Ultima vizita: 15/Feb/2020
Mesaje: 15
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2020 21:41:00    Titlul subiectului: 205627

Arata bine!

Ultima modificare efectuată de către berty_a la Sâm 15 Feb 2020 12:17:44, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
GS808



Data înscrierii: 30/Noi/2015
Ultima vizita: 14/Feb/2020
Mesaje: 206
Locație: Brasov

MesajTrimis: Vin 14 Feb 2020 22:31:25    Titlul subiectului: 205628

Sursa fotografiilor?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 24/Feb/2020
Mesaje: 221
Locație: Brasov

MesajTrimis: Mie 19 Feb 2020 17:08:15    Titlul subiectului: 205729

Sunt capturi de ecran din niște filme despre industria poloneză și cehească în care ei se laudă cum că au clienți și produc, pe bună dreptate.

Oricum rușinică pentru ai noștri să cumpere de la ăia când noi produceam și exportam toate astea nu demult.

Încă odată se vede cine a distrus industria constructoare de mașini din țară la ordinele cui și a trimis milioane de români afară din țară la căpșuni.

Păcat că românii ajunși peste graniță sunt angajați doar la căpșuni nu și la fabricile producătoare de autobuze și troleibuze.

În multe orașe din țară cu ocazia alegerilor din acest an s-au achiziționat diverse mijloace de transport noi, semn că primarii sunt odihniți și nu vor deloc să părăsească posturile care le generează bani și valută fără muncă.

Mai departe, "zeus" nu se induplecă să refacă rețeaua necesară de pe traseele troleibuzelor, parcă ar fi o rușine să ai fire de troleibuz și tramvai prin centrele orașelor sau prin fața gării.

Abia aștept să văd fanii troleibuzelor pozându-le la traseu de zeci de ori din toate pozițiile de parcă ar avea orgasme și achiziția lor ar crește nivelul de trai din oraș sau ar scădea pretul biletelor. Dar nu vă faceți iluzii, o să fie jale cu ele pe porțiunea de traseu fără rețea. Le-ar fi trebuit motor termic auxiliar, bateriile nu rezistă și vor ceda după minim o jumătate de an fiind destinate să ruleze 5 km maxim în caz de necesitate majoră, in timp ce porțiunea lipsită de rețea electrică are puțin mai mult de 5 km și trebuie de minim 10 ori pe zi abordată. Minim 3 autodepanari iveco sau dac vor trebui postate una la Ceasu rău alta la Sanitas și alta la Livadă în vederea tractării troleibuzelor in perioada când bateriile vor fi uzate. Le propun soluția să mai trimită la traseu în tandem cu noile solarisuri și câte un man cu burduf din 2006 care ar rezolva elegant problemele din trafic. Iar traseul 6 ar avea noroc că e dublat la unele curse de 52.

_________________
Citat:Brasovu e din 2004 ftt de un dobitoc sinistru care nu-i din PSD.Si brasovenii in infinita genialitate il voteaza cu talent
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 8871
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2020 07:59:23    Titlul subiectului: 205747

Si de ce nu se construieste reteaua ? Banuiesc ca nu este asa complicat........
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 27/Feb/2020
Mesaje: 729
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2020 12:17:40    Titlul subiectului: 205762

Până nu de mult, adică acum 30 de ani. Că ce produceam noi eru niște carcase vechi atunci de vreo 20 de ani, fără nici un avans tehnologic.

Privații au investit milioane de euro până au ajuns la nivelul Solaris. Blidar asamblează cu 5 muncitori amărâți îmbrăcați ca pe pârtia de ski să nu înghețe. Aș anu faci performanță. Să uităm ce am avut acum 50 de ani, s-a dus...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sorinache96



Data înscrierii: 15/Mai/2013
Ultima vizita: 25/Feb/2020
Mesaje: 408
Locație: Brasov

MesajTrimis: Joi 20 Feb 2020 19:29:55    Titlul subiectului: 205770

Incepand de marti noapte au inceput lucrarile de montare e segmentelor de retea lipsa si efectuarea legaturilor intre tronsoanele inactive. In fiecare noapte se lucreaza la retea, momentan se concentreaza pe traseul liniei 6, unde e cel mai mult de lucru.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Baverescu



Data înscrierii: 29/Iun/2008
Ultima vizita: 24/Feb/2020
Mesaje: 221
Locație: Brasov

MesajTrimis: Lun 24 Feb 2020 18:08:36    Titlul subiectului: 205827

Tot fără rețea vor merge in centru. Ei petecesc ici colo unde există rețea.

Se mai și laudă pe site că in premieră in România vor merge troleele fără rețea. Tot in premieră in România au luat autobuze fără încălzire.

Liniile pe care vor circula conform oficialilor:

- 1 merge oricum la frecvența 15 minute
- 2 o fantomă inutilă, o rezolvi cu 2 dacii papuc și un VW transporter. E oricum dublată de linia 7 pe o porțiune mare. Ce faci cu un articulat de 18 m pe linia 2 actuală? Plimbi aerul? consumi curent?
- 6 e dublată de 22 și 52 pe mare parte din traseu
- 31 are frecvență la 15-25 minute

De ce nu introduc trolee pe 10 32 23 sau 23B care au rețea mai multă?

De ce nu pun rețeaua la loc pe traseul 5 care e unul dintre cele mai aglomerate din oraș?

E clar că vor să fure bani cumpărând prea des baterii la suprapreț. Așa cum făcură grădinița aia de au dat 27 000 euro pe 100 de pâini la brutăria de partid. O să cumpere ăștia o baterie de autobuz cu un milion de euro la cât de deștepți sunt bugetarii ăștia locali că o să le fugă virgula la punct și punctul la virgulă în excel.

Și totuși nesimțiții ăștia de la noi nu au înțeles că Polonia și-a dotat transportul public cu vehicule fabricate de ei, iar noi am achiziționat din Turcia și Polonia cu scopul de a distruge distruge industria noastră. De ce nu și-a luat și Polonia karsane?

Am ajuns să ne fabrice nouă polonezii și turcii până și mijloacele de transport. Tocmai polonezii ăia care pe vremuri abia fabricau Fiat polski ala căruia i se incingea motorul și era o mașină groaznică mult sub dacia 1300.

Are vreun reporter curaj să-l întrebe pe "zeus" de ce abia acum cumpără aceste troleibuze cu mare tam tam după ce zeci de ani în care a cumpărat numai țigănii de autobuze? sau de ce nu a cumpărat 30 troleibuze și 70 karsane anul trecut? De ce in 2005 nu a cumpărat 45 troleibuze Maz și nu autobuze? care oricum deja zac descompletate 90% dintre ele.


De ce cheltuie o grămadă de bani cu acele trape de acces pentru handicapați pe care oricum nu le folosește nimeni? Ați văzut careva la Brașov funcționarea și folosirea trapei de acces la vreun vehicul Ratbv?

_________________
Citat:Brasovu e din 2004 ftt de un dobitoc sinistru care nu-i din PSD.Si brasovenii in infinita genialitate il voteaza cu talent
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BRAȘOV Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community