Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 21 Dec 2017 21:55:12 Titlul subiectului: |
192866 |
|
Cam ingust culoarul. Exteriorul nu e rau. Pacat ca sunt Sh.
http://www.michaeltaylor.ca/trams2/essen/1110a.html
https://hiveminer.com/Tags/m8c%2Ctram
Si Google images.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
261.82 kb |
Vizualizat: |
de 27413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
131.46 kb |
Vizualizat: |
de 27413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.69 kb |
Vizualizat: |
de 27413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.37 kb |
Vizualizat: |
de 27413 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.26 kb |
Vizualizat: |
de 27413 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 21 Dec 2017 22:24:54 Titlul subiectului: |
192868 |
|
Modelul M8C a fost livrat mai multor orașe și în mai multe serii.
Ce ne interesează pe noi, M8C din Essen, numerele de parc din seria 1401-1415, respectiv M6D (modelul cu o singură articulație), livrat pentru Mülheim.
http://www.strassenbahn-online.de/Betriebshof/Duewag/M/index.html
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Vin 22 Dec 2017 22:39:14 Titlul subiectului: |
192878 |
|
Din fericire, față de fotografiile postate mai sus, tramvaiele care vin la Iași NU sunt de tipul celor de la Essen, seria 1151-1180, cu acele uși scurtate și adaptate la peroane înalte. Deși pot fi folosite și la peroane normale, mecanismul acela ar fi fost greu de întreținut cu dotările de la Iași ("no offence intended" )
Acum că vor avea în sfârșit și acest tip de tramvaie, ar fi păcat ca RATP să nu folosească si capacitatea de rebrusare a lor, dacă tot sunt bidirecționale.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2017 00:20:25 Titlul subiectului: |
192880 |
|
Nu cred ca vor fi folosite in Iasi ca bidirectionale. N-a luat nimeni in calcul un aspect pe care l-am mai semnalat altundeva. Pozitia pantografului pe garnitura. Pentru a putea actiona corespunzator macazurile automate din Iasi pantograful trebuie sa fie cat mai aproape de capatul anterior al garniturii. Ca sa schimbi macazul spre Copou ,de exemplu ,la Lic National este o distanta cam de 5-6m(max 10 m) intre macaz si locul unde se face comutarea pe fir. Cu pantograful asezat spre mijlocul garniturii ,sau in spate ,in cazul functionarii bidirectionale, schimbarea de macaz automata nu ar fi posibila.
|
|
Sus |
|
|
Trix
Data înscrierii: 02/Aug/2006 Ultima vizita: 04/Noi/2020 Mesaje: 1194
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2017 01:11:49 Titlul subiectului: |
192882 |
|
Dar pot schimba macazul cu ștanga. Sigur, nu e modern, dar suntem în estul Europei
Sau varianta 2: se va evita folosirea lor cu pantograful invers pe tronsonul unde este acel macaz.
Dar este păcat să nu se folosească de calitatea lor de vagoane bidirecționale. Ar fi fost foarte utile pe vremea lucrărilor din zona industrială.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2017 01:41:15 Titlul subiectului: |
192884 |
|
La toate macazurile automate din Iasi este aceiasi situatie. In P. Ros contactorul pt. virajul la stanga spre Tutora e chiar si mai aproape de macaz.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2017 01:53:04 Titlul subiectului: |
192885 |
|
Trix a scris: | Din fericire, față de fotografiile postate mai sus, tramvaiele care vin la Iași NU sunt de tipul celor de la Essen, seria 1151-1180, cu acele uși scurtate și adaptate la peroane înalte. |
Sunt, într-adevar, doua tipuri de uși pe aceste tramvaie: Cele scurtate și cele lungi, normale. Le-am pus pe topic tocmai spre a le compara. Este oarecum logic sa nu le aducă la Iași pe cele cu uși scurtate, ca nu zi-ar avea rostul. Dacă va uitați pe site-ul de pe care am preluat pozele, veți observa multe tramvaie precum cel ce se afla deja la Iași. Bine ca au afișaj electronic. Sper sa aibă și climatizare.
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2017 02:34:33 Titlul subiectului: |
192886 |
|
Usile mai mici par a fi pe partea stanga a garniturii.
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2017 11:16:23 Titlul subiectului: |
192888 |
|
Trix a scris: | Dar pot schimba macazul cu ștanga. Sigur, nu e modern, dar suntem în estul Europei
Sau varianta 2: se va evita folosirea lor cu pantograful invers pe tronsonul unde este acel macaz.
Dar este păcat să nu se folosească de calitatea lor de vagoane bidirecționale. Ar fi fost foarte utile pe vremea lucrărilor din zona industrială. |
Din auzite, macazele din Iasi pot fi schimbate si din cabina, asa cum se face si la singurul macaz din Botosani de vreo 3 ani unde s-a scos sania de pe linia de contact. Defapt nu suntem in Estul Europei...
|
|
Sus |
|
|
Baertram
Data înscrierii: 15/Feb/2010 Ultima vizita: 10/Feb/2024 Mesaje: 31 Locație: Darmstadt (Germania)
|
Trimis: Sâm 23 Dec 2017 12:03:27 Titlul subiectului: |
192891 |
|
Zunächst herzlichen Glückwunsch zum Erwerb der M8 aus Essen. Diese Triebwagen war eine Gemeinschaftsentwicklung der DÜWAG mit den Straßenbahnbetrieben in Bielefeld, Bochum, Essen, Gelsenkirchen und Mülheim an der Ruhr. Weitere Nutznießer dieser Entwicklung waren dann noch Krefeld, Heidelberg und Mainz. In der Normalspurversion gab es dann noch Dortmund, Kassel und Nürnberg. Lizenzbauten wären da noch in Augsburg (mit Türen im Mittelteil) und Graz (Einrichtungsversion).
Die Angelegenheit mit den Türen liegt eingendlich nur am Fahrerplatz: Nur die in der Fahrtrichtung letzte Tür hat einen Flügel.
First, congratulations on acquiring the M8 from Essen. These railcars were a joint development of the DÜWAG with the tram companies in Bielefeld, Bochum, Essen, Gelsenkirchen and Mülheim an der Ruhr. Other beneficiaries of this development were Krefeld, Heidelberg and Mainz. In the normal track version there were Dortmund, Kassel and Nuremberg. Licence buildings would still be in Augsburg (with doors in the middle section) and Graz (furnishing version). The issue with the doors is only at the driver's seat: only the last door in the direction of travel has a wing, the other are two.
În primul rând, felicitări pentru achiziționarea M8 de la Essen. Aceste vagoane au fost o dezvoltare comună a düwag cu companiile de tramvai din Bielefeld, Bochum, Essen, Gelsenkirchen și Mülheim an der Ruhr. Alți beneficiari ai acestei dezvoltări au fost Krefeld, Heidelberg și Mainz. În versiunea normală a pistei existau Dortmund, Kassel și Nürnberg. Clădirile de licență ar fi încă în Augsburg (cu ușile în secțiunea de mijloc) și Graz (versiune de mobilier). Problema cu ușile este doar la scaunul șoferului: numai unul în direcția de conducere Ultima ușă are o aripă.
(transladet by Bing)
_________________ Greatings out of Darmstadt
Jörg D. |
|
Sus |
|
|
Mrnokia
Data înscrierii: 16/Mai/2017 Ultima vizita: 10/Mai/2024 Mesaje: 171 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 04 Ian 2018 22:38:25 Titlul subiectului: |
193093 |
|
Suuper. Când îl vedem pe traseu? Abia aștept să mă urc în el! 😀😀
|
|
Sus |
|
|
Seby27
Data înscrierii: 04/Dec/2017 Ultima vizita: 02/Dec/2020 Mesaje: 11 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Feb 2018 15:27:58 Titlul subiectului: |
193438 |
|
Cand vor veni si celelalte tramvaie de tip M8C???
_________________ Seby27 |
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Joi 01 Feb 2018 19:08:18 Titlul subiectului: |
193441 |
|
Cred ca depinde de cum se misca cei din Essen.
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mar 2018 22:50:52 Titlul subiectului: |
194165 |
|
Marți, 27 martie 2018, au fost descărcate în incinta Secției 3 a Companiei de Transport Public Iași trei tramvaie de tip M8C achiziționate din Germania, de la compania Ruhrbahn. Tramvaiele care au sosit astăzi au numerele de parc 1407, 1410 și 1411. Tramvaiele au fost tractate către Secția 2 din Dacia cu ajutorul vagonului tip ST 10 cu număr de parc 275.
În luna decembrie 2017 ajungea la Iași primul tramvai M8C din serie, vagonul cu număr de parc 1413.
Mulțumim Companiei de Transport Public Iasi pentru permisiunea de a fotografia și filma procesul de descărcare. Foto: Claudiu Stan și Silviu Teodor-Stanciu
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mar 2018 22:56:28 Titlul subiectului: |
194166 |
|
Să ne aducem aminte pentru început procesul de descărcare a vagonului 1413:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
406.14 kb |
Vizualizat: |
de 25245 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
422.04 kb |
Vizualizat: |
de 25245 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
399.07 kb |
Vizualizat: |
de 25245 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mar 2018 22:57:50 Titlul subiectului: |
194167 |
|
1407 (27.03.2018)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
376.33 kb |
Vizualizat: |
de 25244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.63 kb |
Vizualizat: |
de 25244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
418.52 kb |
Vizualizat: |
de 25244 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mar 2018 22:59:49 Titlul subiectului: |
194168 |
|
1410 (27.03.2018)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
459.63 kb |
Vizualizat: |
de 25243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
388.12 kb |
Vizualizat: |
de 25243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
459.39 kb |
Vizualizat: |
de 25243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
355.54 kb |
Vizualizat: |
de 25243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
410.45 kb |
Vizualizat: |
de 25243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
436.72 kb |
Vizualizat: |
de 25243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
445.05 kb |
Vizualizat: |
de 25243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
443.53 kb |
Vizualizat: |
de 25243 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 27 Mar 2018 23:01:41 Titlul subiectului: |
194169 |
|
1411 (27.03.2018)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
386.13 kb |
Vizualizat: |
de 25242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
394.36 kb |
Vizualizat: |
de 25242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
402.78 kb |
Vizualizat: |
de 25242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
430.19 kb |
Vizualizat: |
de 25242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
420.54 kb |
Vizualizat: |
de 25242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
399.06 kb |
Vizualizat: |
de 25242 ori |
|
_________________ ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI |
|
Sus |
|
|
Silviu T-S
Data înscrierii: 03/Noi/2007 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 1336 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1007 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 21 Apr 2018 00:30:22 Titlul subiectului: |
194489 |
|
M8C-urile 1406, 1412 și 1414 au fost încărcate și trimise spre Iași acum câteva zile.
|
|
Sus |
|
|
nightglobe
Data înscrierii: 11/Sep/2013 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 643 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 21 Apr 2018 12:52:36 Titlul subiectului: Probe tramvai M8C la Iasi |
194494 |
|
În noaptea de 20/21 aprilie 2018 au fost făcute primele probe de mers
pe liniile din Iași cu un tramvai dublu articulat M8C din lotul de șapte vagoane de acest tip achiziționate din orașul german Essen. Alături, a ieșit din nou #285 (ex 289), unul dintre cele patru tramvaie M6D preluate din Mülheim an der Ruhr (Germania).
Număr de parc: #290 (ex Essen #1411).
Sursa: pagina de Facebook TRAMCLUB Iași.
Pe ce traseu a ieșit?
|
|
Sus |
|
|
|