Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Casari vehicule
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
TsE



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 02/Oct/2019
Mesaje: 44
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 16 Noi 2005 19:33:38    Titlul subiectului: 55710

Contrar zvonurilor, nu se caseaza ASTRAIK415T!
Sunt la reparatii generale la URAC, cel putin 2-3. Se demonteaza tot ce se poate, se schimba piese de uzura> tamburi frina, etc.
Se repara structura, tabla, scaune, bare, bord.
Se repun in functiune pentru inca 8-9 ani.
Piese de schimb se gasesc, unele mai greu, dar se gasesc. A nu se confunda cu SH-urile care si-au depasit termenul in care furnizorii sunt obligati sa asigure piese de schimb.

_________________
TsE
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 16 Noi 2005 19:51:33    Titlul subiectului: 55711

Adică s-au apucat de RK-uri la Ik415T? Să sperăm că nu le fac albe cu dungă gri, nu?
La troleibuzele Dac se mai face revizie sau RK? Am auzit ceva de #7441 căruia i-a venit timpul entru revizie și că nu i se va mai face revizie urmând a ajunge la REMAT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 21:56:21    Titlul subiectului: 55865

RATB-ul pune la cale un genocid? Din cate am citit mai sus, daca lui 7441 ii vine randul la taiere, inseamna ca se doreste scoaterea DAC-urilor din uz. Avand in vedere faptul ca greva metroului a creeat foarte mari probleme, as avea urmatoarele sugestii, chiar daca nu sunt din Bucuresti:
1 Sa se achizitioneze troleibuze Ikarus 435 carora sa li se atribuie numerele cuprinse intre 7001 si 7400.
2 Sa se achizitioneze autobuze Ikarus 417 (pe care, eventual sa le transforme in troleibuze daca situatia o cere). In situatia in care se doreste pastrarea lor ca autobuze, sa li se acorde numere de tipul 3xxx iar daca s-ar dori transgormarea lor in troleibuze, se se continue seria 7xxx.
Daca intr-adevar se vrea si casarea unui 412E, cum am auzit, inseamna ca lucrurile sunt cat se poate de grave iar conducerea RATB luata la bani marunti vehiculele respective sunt prea noi ca regia sa-si permita luxul sa le caseze. De ce nu taie troleibuze gen #5021?
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 25 Dec 2005 03:29:35    Titlul subiectului: 57097

RATB se laudă că vrea să ajungă la 500 de tramvaie, 2000 de autobuze și 400 de troleibuz. Cum poate să ajungă la aceste cifre când va aduce 500 de MB Citaro urmând a tăia 350 de Dac 112UDM și o mare parte din Ikarus și ceva De Simon? Probabil că va proceda ca în trecut: la tramvaie a adus 51 de cupluri Rathgeber și a tăiat 100 de ,,tripleți" de Ep (Vag motor+2 remorci) (și toată treaba s-a soldat cu desființarea liniilor 7, 52, 6, 31, 3). Acum a tăiat și mare parte din Rathgeberuri(zburând astfel și linia 50).

Când a adus Saurer și le-a făcut troleibuze au zburat vreo 100 de Dac-uri lungi.... deși nu erau decât 22 de Saurer (acum mai sunt 17). Și această întâmplare s-a soldat cu scurtarea unor trasee (de exemplu 96) și desființarea altora. Totodată, până au venit Ik415T-urile, rețeaua de trolee era aproape la pământ...pentru că masacraseră multe Dac-uri dar nu aduseseră alte vehicule să le înlocuiască... și așa a ajuns 69 la 6 troleibuze pe traseu (acum are vreo 1Cool, 93 și 71 la 3 vehicule pe traseu (acum au 6). Bineînțeles, vorbesc de numărul de vehicule la orele de vârf, în zilele lucrătoare. Dar la un lucru nu s-au gândit cei de la RATB: au casat atâtea articulate...dar au adus doar vehicule standard...și, deși au crescut nr. de vehicule pe unele trasee, vehiculele tot nu fac față. Ce mi-ar fi plăcut să vină, pe lângă 500 de MB Citaro și vreo 25-50 MB Citaro G (varianta articulată).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kidu
Vizitator






MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 13:00:36    Titlul subiectului: 1000 57155

Haideti sa nu mai fim atat de romantici si sa privim inainte. Ce mare pierdere ca se caseaza harburile?! Si asa arata cum arata.
Decizia lui Videanu este salutara intr-o capitala care se vrea a fi europeana.
Sus
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 13:34:47    Titlul subiectului: 57156

Kidu a scris:
Haideti sa nu mai fim atat de romantici si sa privim inainte. Ce mare pierdere ca se caseaza harburile?! Si asa arata cum arata.
Decizia lui Videanu este salutara intr-o capitala care se vrea a fi europeana.
Asta am mai spus-o si eu undeva, nu trebuie sa ne lasam orbiti de parerile si pasiunuile noastre, trebuie sa incercam sa vedem lucrurile cat mai obiectiv. Si din punctul asta de vedere, aducerea de autobuze noi si casarea celor vechi este un lucru benefic din multe puncte de vedere.
Ceea ce e de condamnat insa este tendinta de inlocuire a transportului electric, nepoluant, de traditie in mule orase, cu unul cu autobuze, aduse in urma unor licitatii si/sau invarteli suspectate de "blat"... MAZ-urile din Constranta, cel putin, sunt parfum fata de DAC-urile si Ikarus-urile 260 pe care le-am mai prins si eu in '95-'96. Condamn insa renuntarea la troleibuze in favoarea lor. N-as fi avut nimic impotriva sa aduca MAZ-uri pentru liniile de autobuze.
La fel, in Bucuresti, chiar daca mie imi plac la nebunie DAC-urile, e clar ca nici ele si nici Ikarus-urile nu prea mai au viitor, le-a venit si lor timpul... asa ca nu condamn pe nimeni pentru casarea lor... condamn insa dezinteresul pe care-l manifesta inclusiv RATB pentru conservarea catorva dintre ele... si prin conservare ma refer la conservare, nu la "depozitare" in niste conditii improprii, precum in cazul lui 3713...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 13:39:33    Titlul subiectului: 57157

Bine...să le caseze... da' PE TOATE? Să nu rămână nici un DAC pentru muzeu sau ceva asemănător?
Oricum...la condițiile care sunt în autobaze, Mercedesurile cred că o să trăiască mai puțin ca Dac-urile. Dac-urile erau mai rezistente la condițiile proaste din autobaze... Dar Mercedesurile?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Kidu
Vizitator






MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 14:07:02    Titlul subiectului: 57160

Sa fim seriosi, Mercedes este Mercedes. Nu se poate compara sub nici o forma cu Dac-urile. Chiar daca au fost ele caripte si rascarpite asta nu inseamna ca au si fost nu stiu cat de fiabile. Mai intervine aici o problema a factorului uman, a celor ce circula cu ele. Daca lipsa de civilizatie isi v-a lasa amprenta asupra lor, atunci puteti sa duceti si Humvee ca tot se vor gasi cativa care sa le coloreze.
Sus
bonekamp



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Ian/2024
Mesaje: 133
Locație: Roma (Italia)

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2005 22:29:18    Titlul subiectului: 57204

Inteleg ca va e frica de autobuzele astea noi, de clasa, nezgomotoase, comode cu podea joasa accessibila la toti (inclusiv cei cu probleme), cu A*/C vara si incalzire iarna, standard european la ultimul racnet, ecc.

Preferati Dac-urile ca probabil standardul romanesc e asta fiare vechi ca oricum la noi nu tine nimic...Noua ne trebuie numai ceea ce putem distruge cit mai repede, ca avem nevoie de piese de schimb ecc. Nu stiu ce sa spun...ramin cam asa...

Dac-urile pot vea numai o valoare afectiva dar acum traim o alta epoca. Ori fac Dac-uri ca standardul Mercedes-ului, Man-ului, Daf-ului dar nu cred ca vor reusi ori importa calitate (care bineinteles are prezul ei).

_________________
"sono le nostre scelte che caratterizzano il nostro destino"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Joi 29 Dec 2005 09:58:51    Titlul subiectului: khkkhk 57219

In primul rand DAC nu mai trebuie sa fie. Polueaza, sunt vai de ele, RATB le carpeste, ca de reparat nu mai le pot repara.
Sincer prefer un MAZ in care e mai liniste si in care am confort.
MAZ arata macar european.
Faptul ca exploatam asemenea vehicule pe asemenea drumuri nu ne situaeza decat sub India. Faptul ca autobuzele preorasenesti ajungeau pe drumuri de tara cu pamant si apoi in Bucuresti iar spune multe.
Sus
qwerty



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 23/Feb/2023
Mesaje: 55
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 29 Dec 2005 11:24:01    Titlul subiectului: 57224

DAC-urile sunt de mult timp depasite si trebuiau casate. E bine ca in sfarsit le-a sunat ceasul.
Concluzie: sa taie DAC-urile cat mai repede (in toate formele: autobuz, troleibuz).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 29 Dec 2005 22:57:11    Titlul subiectului: 00000 57230

Sper sa nu-l caseze pe 2107/B-55-FRN.
Azi am mers cu 2107 si arata bine doar pe dinafara si in cabina soferului Si "Ikarus"-ruile 260 care au circulat pe 123, 133, 311 tot naspa au ajuns.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2005 19:18:09    Titlul subiectului: 57260

Nu contest ca V3A&co sunt depasite, dar nu le putem scoate decat odata cu venirea unora noi (adica vehicole moderne). Este aiurea sa investim in modernizari de V3A, dar daca cehii au considerat rentabili sa-si modernizeze Tatrele, asta poate fi o varianta de moment, pana RATB isi va permite mai mult, dar pe de alta parte daca modernizari = Bucur, atunci mai bine nu.
Multe societati de transport folosesc inca vehicole vechi, cel putin pentru weekend sau pe trasee mai marginase, altfel de unde mai are Munchen sa dea M'uri la Bucuresti, Brasov si Craiova ? Dar aceste societati investesc in altele noi, au subventii &c.
Mi se pare un mod de exprimare prea radical ca DAC'urile si altele sa se duca la fier vechi, chiar daca acesta e viitorul lor inevitabil.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ATM



Data înscrierii: 23/Mar/2006
Ultima vizita: 23/Apr/2017
Mesaje: 89
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Apr 2006 23:23:28    Titlul subiectului: 000000 59696

Hai sa detaliem un pic ce s-ar intampla daca ne punem cu drujba pe cazaturile bucurestene care le vedem zilnic pe traseu (adica un fel de "ce-ar fi daca..." la care fiecare e binevenit de a da sugestii/atentionari/propuneri/critici).
1. Tramvaiele. Rathberger si-au depasit intr-adevar traiul lor normat... cu mult... Dar, daca le casam o sa avem cu aproximativ 20 (zic si eu...) de rame mai putin. Se pune problema: cum le inlocuim ca sa nu simta calatorii? Pai hai sa vedem:
a. tramvaiele Tatra care circula pe linia lui 8 (si care sunt de fapt trenulete, Tatre legate cate 2) pot fi separate, fiecare ajungand vagon independent. In cazul in care vagonul tractat este intr-o stare prea proasta pentru a fi lasat sa circule singur, facem rocada (adica luam rame ce pot fi separate de pe linia lui 35, sa zicem, iar pe cele care trebuie sa mearga doar cate 2 le bagam pe 35). Bun... apoi le separam in tramvaie individuale pe Tatrele care permit asta. Dupa aceea le bagam iar, cate un vagon independent, pe linia lui 8 (sustin asta fiindca stau prin zona Sebastian-Ferentari si vad ca 8-ul nu e niciodata plin, se merge destul de lejer pana la Vasile Milea. Ce se intampla apoi pana in MIlitari nu stiu, ca am mers de prea putine ori ca sa emit o parere definitiva... dar cand am mers cu el in Militari, tot aproape gol functiona)...
Ok, asta inseamna ca "grosso-modo" depoul Militari ar putea sustine linia lui 8 fara ajutorul Alexandriei - ceea ce inseaman un castig de cateva V3A de la Alexandria ce actualmente merg pe linia lui 8 (oare cate sa fie... vreo 5-6? Poate ma ajuta colegii mei cu date mai exacte).
b. Ce facem cu restul? Pai, am putea sa ne repezim la Tatrele care stau ca vehicule de interventii (rezerve)... Mai strangem un V2A de ici, unul de colo, mai bagam ramele existente la program prelungit, cum-necum carpim noi o flota eterogena care ar putea inlocui cu succes Rath-urile. Da, dar ce ne facem ca daca ne legam de flota de rezerva, inseamna mai putine tramvaie disponibile in caz de defectiune... Iar daca bagam flota existenta la program sustinut de "lopata" pe sine, o sa apara si mai multe defectiuni (ca nu prea avem tramvaie fiabile in VxA...daca le utilizam mai mult, parerea mea e ca rata de defectare nu va creste liniar, ci mai degraba exponential) Si cu ce inlocuim tramvaiele defecte, daca deja rezerva e si ea pe tarla, la "produs"?
c. rog stimatii coforumisti sa ia in calcul unele aspecte adiacente ale acestei probleme. Rath-uri si Duewag-uri s-au casat si mai inainte de 2006. Dar va rog sa va amintiti ca in 2000 existau si trase de tramvai care acum NU mai exista (exemplu 9, 37, 50, 52, sa zicem...2 si 42, care sunt ca si desfiintate definitiv sau tramvaie - fantoma... si altele). Deci, casarea ramelor sus-pomenite s-a reflectat si in anularea unor linii, nu neaparat in mai buna si eficienta utilizare a mijloacelor fixe ramase dupa aceea...). Tot prin aceasta zona de discutii, rog sa luati in calcul faptul ca odata si-odata se va termina si linia de metrou usor Giulesti, si va trebui reintrodus 44 (deci tramvaie in plus). Idem, linia 11 presupun ca isi va relua traseul ei standard (si 11 e deservita in mare parte de Rath-uri). De unde facem rost de tramvaie pentru linia lu' 44, precum si de cateva rame care sa contrabalanseze traseul mai lung (implicit frecventa mai redusa) al lui 11? Nu mai pun in calcul si reinfiintarea lui 2, ca deja e critica povestea. Prin aceleasi ape se invart si tramvaiele 15, 19, 23, care odata cu terminarea (candva in mileniul asta) a lucrarilor la Pasajul Marasesti, vor terbui sa revina pe traseul normal, Prin Parcul Carol-Trafic Greu... si eventual daca-l mai baga si pe 27 la Unirii, cum era inainte de inchiderea pasajului... iar alergam dupa vagoane in plus...
Sigur, solutii de contrabalansare ale efectelor casarii (eventuale) a RATH-urilor ar mai fi. Cum nu sunt un as in ceea ce priveste Depoul Titan, rog pe colegii co-forumisti sa isi dea cu parerea. Oricum, Colentina nu vad de unde poate scoate prea multe vagoane in plus, Alexandria...asa si-asa...Poate Victoria, odata cu limitarea lui 34 la pasaj, sa mai scoata ceva iepuri din palarie...
O sa incerc sa imi dau cu parerea si referitor la casarea Saurer si Dac, daca imi vin ceva idei cum am putea sa dregem busuiocul...
E ceva de genul principiilor vaselor comunicante... Se elibereaza tramvaie atunic cand se inchid diverse linii, dar pentru niste (eventuale) 621, 635, 612 trebuie autobuze.. de unde autobuze daca in aceeasi linie cu casarea Rath-urilor ne orientam cu satarul care DAC... Aaa, daca incep sa vina minunatiile alea de Citaro, alta viata, mai avem spatiu de manevra... Pana atunci facem precum Ghita Pristanda ("doua la prefectura, doua la primarie"...) si carpim in continuare pantalonii in fund, da' nu ne aplecam in jos ca se vede Confused ...
Directia de urmat este retehnologizarea parcului si concomitent scaparea de "gaurile negre" depasite tehnologic sau modernizarea lor dar CU CAP (a se vedea ce au facut germanii din Tatrele lor... toata cinstea... Ce face RATB acum sunt continue permutatii pe aceeasi tema, cu parcul existent... Apropo stie careva daca in cazul Rath-urilor URAC-ul si-a pus macar teoretic problema "Hai sa modernizam M-urile, o iesi ceva din ele?" Sau nu s-a luat niciodata in considerare modernizarea, ci direct casarea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Sâm 15 Apr 2006 23:45:15    Titlul subiectului: 59913

Se caseaza troleibuzul #7384 de la Bucurestii Noi? NU mai are masca din fata si o roata,este garat in depou separat fata de celelalte, astea da semne de casare.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 16 Iun 2006 11:49:01    Titlul subiectului: 61218

Conform normelor UE, Ikarusurile de le #5100-la #5172 ar trebui imediat tăiate, ca să nu mai vorbim de Dac și Saurer... dar nu cred că vor băga flexul în Ik415T prea curând... probabil că vor începe cu Dac 117EA (mai sunt 8 bucăți), vor trece apoi la Dac 217E și apoi la scurtate și la Saurer(aceste 2 modele cred că vor mai trăi măcar 1 an). Dar casarea articulatelor va crea și probleme... închipuiți-vă linii precum 76 și 97 unde nici măcar articulatele nu fac față, dotate cu troleibuze scurte... va fi apă la moară pentru dubari!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
fantt



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 12/Ian/2024
Mesaje: 193
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 16 Iun 2006 13:00:55    Titlul subiectului: 61220

Cred ca normele alea sint o aberatie, mai importante ar trebui sa fie siguranta in exploatare si costurile de intretinere; daca un troleibuz a fost amortizat, dar costurile de exploatare saint acceptabile si ofera un confort bun, nu vad de ce sa fie taiat ca vor niste birocrati de la bruxelles (apropo de burxelles - au destule autobuze si tramvaie care ar fi trebuit casate de mult); Astra Ikarus se misca foarte bine chiar si dupa 8 ani de exploatare (parca cam atit au unele), asa ca nu cred ca RATB-ul le va taia prea curind.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
alch3mist



Data înscrierii: 22/Mai/2006
Ultima vizita: 09/Mar/2007
Mesaje: 101
Locație: Bucuresti 4 (Piata Progresul)

MesajTrimis: Vin 16 Iun 2006 22:57:21    Titlul subiectului: 61238

E o mare aberatie sa spui ca un troleibuz Astra trebuie casat dupa 8 ani, avand in vedere cate troleibuze DAC inca mai circula pe linii importante (76, 97). Nici liniile pe care circula Saviem (73 si 74) nu cred ca ar face fite daca li s-ar da Astrele mai vechi de la Vatra Luminoasa sau Bujoreni.
Pe 76 ar fi toata lumea fericita sa se introduca Astra; iarna e destul de rece in DAC-uri, degeaba au aeroterme, pentru ca nu fac fata...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
metrou.usor



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 02/Mar/2007
Mesaje: 536
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 18 Iun 2006 20:36:08    Titlul subiectului: 61306

Iata si pasii prin care dispare un DAC (si in general ce se caseaza in Bucuresti)
1.Se face o verificare tehnica pentru a vedea daca se impune casarea
2.Se scoate din circulatie
3.Se demonteaza de pe el piesele care mai pot fi folosite sau de care este nevoie
4.Se sigileaza si este luat tractat la URAC
5.La URAC este dezmembrat si taiat cu flex, autogen etc.
6.Este dus la topire ,reciclare de o firma specializata care nu face parte din RATB.



RF_dsc05424_111.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  254.83 kb
 Vizualizat:  de 28638 ori

RF_dsc05424_111.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 23 Iun 2006 23:13:42    Titlul subiectului: dac3 61507

Ce se întâmplă cu șoferii titulari de pe autobuzele casate:
-Șomaj tehnic?
-Repartizare pe De Simon / Citaro / DAF?
-Reducere / Concediere? În acest ultim caz, câte salarii compensatorii se primesc, dat fiind faptul că nu din vina lor au rămas fără loc de muncă?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 08/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 23 Iun 2006 23:26:52    Titlul subiectului: 61508

OAB a scris:
Ce se întâmplă cu șoferii titulari de pe autobuzele casate:
-Șomaj tehnic?
-Repartizare pe De Simon / Citaro / DAF?
-Reducere / Concediere? În acest ultim caz, câte salarii compensatorii se primesc, dat fiind faptul că nu din vina lor au rămas fără loc de muncă?
La cate masini sau casat la RATB nu sa disponibilizat nici un sofer, ar fi prea de tot sa se concedieze soferii la casarea masini.
La angajarea ca sofer al Regiei Autonome de Transport Bucuresti am semnat un act cum ca voi lucra in oricare din garajele existente indiferent de vehicul, zi, schimb, sarbatori etc.
Asadar eu nu sunt sofer al autobazei Obregia, ci al RATB.

_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
HORIA



Data înscrierii: 26/Apr/2006
Ultima vizita: 16/Aug/2023
Mesaje: 141
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2006 12:00:52    Titlul subiectului: dac4 61863

Durerea este alta, nu neaparat ca se caseaza, si-au trait traiul, nu mai prezinta siguranta pentru circulatie etc., durerea mare este ca nu se pastreaza macar un exemplar sau doua intr-un muzeu. Vreau sa vad si eu un IK 180, o Skoda Karosa, un v09, v**, unde sa le mai vad ca nu mai exista...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2006 15:12:29    Titlul subiectului: 61875

Ma doare inima de DAC-urile astea pe care le caseaza fara mila... voi, cei care acum va bucurati de "disparitia" lor, veti ajunge sa si plangeti, numai sa mai mergeti o data cu un DAC sau macar sa-l vedeti... Eu stiu cat de disperat sunt acum cand vad un IK-4 intreg, stiu cum de ani de zile ( Exclamation ) caut un Roman 112 intreg, Roman 112 din care prin '95-'96 inca mai erau in Slobozia (IL) vreo 3, functionale, proaspat iesite din RK...
Oare cat ati da acum sa mai vedeti o Skoda? Dar un Ikarus articulat? Dar un ROCAR 117? Dar un ROCAR 112/117 cu tuburi de gaz? Casarea DAC-urilor actuale va duce la "casarea" unei parti din viata voastra... Sad
Off, DAC-urile cu gaz metan din Slobozia la care priveam fascinat ore intregi si care cred ca nu mai sunt decat in amintirea mea... Doamne, de ce nu le-am facut niste poze, ceva...
Off, Roman-urile 112 din Medgidia si DAC-urile 117... cum mergeam aproape zi de zi la poarta garajului, extaziindu-ma la vederea lor... Si de cate ori eram nevoit sa-mi bat recordurile personale de viteza, fugarit de cainii neintelegatori... Cat m-am bucurat cand l-au adus pe "Rodajul", un DAC 117 nou-nout, alb cu banda portocalie sub geamuri... sau cand l-au adus pe "Bucurestiul", tot alb dar cu banda albastra, caruia lei ziceam asa fie din cauza placutei pe care scria Rodaj, fie a numarului de de Bucuresti, ceva neobisnuit pentru Medgidia...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
icsilviu



Data înscrierii: 23/Oct/2005
Ultima vizita: 26/Mai/2022
Mesaje: 93
Locație: Bucuresti 5

MesajTrimis: Lun 03 Iul 2006 19:23:20    Titlul subiectului: 3000 61891

Eu sunt de-acord cu Catalin. Desi nu-mi plac Dac-urile si le consider invechite pentru epoca actuala, nu le doresc casate. Stiu din propria experienta ca o sa raman cu un gol in suflet dupa disparitia lor.
Asa am patit cu EP-V3A urile si cu Duewag-urile dupa casare. Tin minte ca in noiembrie 2000 m-am bucurat cand am vazut ca fuseser EP-urile inlocuite de V2A-uri pe linia 20, pentru ca mi-era clar ca daca ajunsesera V2A-uri in Dep. Bucurestii Noi era semn ca vor dispare si ultimile EP-uri. Insa peste vreo 2 luni, cand am auzit ca au fost casate absolut toate, am simtit un nod in capul pieptului pentru ca atunci am realizat ca n-o sa mai am niciodata ocazia sa le vad sau sa calatoresc cu ele.
Asa ca oricum ar fi un anumit tip de vehicul: prost, urat sau incomfortabil e totusi pacat sa-l vezi casat pana la exterminare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 16:59:22    Titlul subiectului: vvvvv 62010

Tramvaiele V09 cred că au circulat și 30-40 de ani! "Festival" au mers și 20-22 de ani, iar "EP" au mers cel puțin 15 ani...
Masacrarea tramvaielor "Rathgeber" mi s-a părut cea mai mare prostie... Nu ai îndeajunse tramvaie și tu mai casezi... Iar aceste tramvaie nu mi se par deloc proaste! O fi ele învechite moral, dar nu proaste!!!
Și ar putea să mai aducă la s.h. măcar 100 de "DAF" SB220 "Castrosua" și "Hispano-Carrocera".
Dacă se vrea, se poate! Dar se vrea?

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5  Următoare
Pagina 1 din 5

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community