Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 28 Apr 2020 13:52:43 Titlul subiectului: |
206824 |
|
Nu.
|
|
Sus |
|
|
P.I.
Data înscrierii: 02/Apr/2008 Ultima vizita: 06/Sep/2020 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 30 Apr 2020 13:20:41 Titlul subiectului: |
206853 |
|
Nici vorba! Daca saptamana trecuta, directorul tehnic al OTL SA, Adrian Revnic declara: “Săptămâna viitoare așteptăm primul tramvai, am obținut de la Poliție autorizarea pentru transportul agabaritic și ruta pe care se va deplasa”, ieri viceprimarul Mircea Malan a postat pe pagina lui de Facebook un comment citez: "Săptămâna viitoare va ajunge primul dintre cele 20 de noi tramvaie achiziționate de orașul nostru. Am să vă comunic detalii despre acest lucru atunci când vom ști exact ziua sosirii"
Asa ca ramane doar sa mai asteptam 'saptamana viitoare..."
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Mai 2020 14:27:01 Titlul subiectului: |
206874 |
|
"Saptamana viitoare" poate fi un termen foarte relativ.....
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 04 Mai 2020 13:58:40 Titlul subiectului: |
206905 |
|
De cateva minute au incarcat primul vagon
Foto: erwin
Descriere: |
Laading of the first Astra tram for Oradea couple of minutes ago |
|
Mărime fișier: |
164.37 kb |
Vizualizat: |
de 11025 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 05 Mai 2020 07:42:11 Titlul subiectului: |
206919 |
|
Da, da
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
168.42 kb |
Vizualizat: |
de 10819 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
|
Sus |
|
|
ae_fl_6
Data înscrierii: 31/Mar/2020 Ultima vizita: 30/Ian/2023 Mesaje: 13
|
Trimis: Mar 05 Mai 2020 11:45:29 Titlul subiectului: |
206923 |
|
Ia uite-l, botu' de iepure )
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mar 05 Mai 2020 12:20:28 Titlul subiectului: |
206926 |
|
Interesant ca are camera doar pe partea stanga in fata , dar monitorul camerei este amplasat in partea dreapta a bordului , ceea ce este cam ilogic. Se observa in partea de sus dreapta gaura unde ar trebui sa fie cealalta camera, sau este gaura de aerisire/ventilatie? Tramvaiul pentru Cluj are camere pe ambele parti in fata. Tramvaiul pentru Oradea nu are acea bara care blocheaza accesul pasagerilor la prima foaie a usii din fata.
Ce este punctul acela negru in varful coltului albastru (am editat imaginea originala a lui Zsizsi)? Initial am crezut ca este semnalizare , lumina de gabarit sau reflectorizant , dar pe partea cealalta nu are.
Pe pagina de socializare a OTL au fost publicate cateva clipuri cu sosirea trailerului si descarcarea tramvaiului : https://www.facebook.com/OradeaTransportLocalSA/ .
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
4.19 kb |
Vizualizat: |
de 10713 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 05 Mai 2020 18:02:35 Titlul subiectului: |
206935 |
|
Observati ca si bihon si ebihoreanul are aceleasi poze. Eu le am pe cele originale, doar le-am pus la dispozitia OTL. Ma bucur, ca au aparut poze facute de mine in editii tiparite (06 mai). Si cate un exemplar din fiecare ziar va fi pastrat si in muzeul din depoul companiei de transport din Debrecen pentru administratorul lui mi-a cerut sa ii trimit prin posta.
|
|
Sus |
|
|
marcel
Data înscrierii: 25/Aug/2008 Ultima vizita: 08/Noi/2021 Mesaje: 117 Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea
|
Trimis: Mie 06 Mai 2020 09:32:52 Titlul subiectului: Inetresant |
206949 |
|
Ce-i drept, tramvaiul arata mai bine decat ma asteptam, totusi, cred ca culorile exemplarului pentru Cluj ii confera un look mai contemporan. Ceea ce priveste constructia, tramvaiul pare pe exterior a fi un Siemens Combino Supra cu elemente de interior de la Siemens Avenio si un bot modificat inspirat de la Avenio M din Ulm. Se stie in ce proportie are piese Siemens si cat constituie partea autohtona?
Alta chestie, probabil Zsizsi stie - e cuplajul mechanic si electric direct compatibil cu ULF?
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Mie 06 Mai 2020 10:13:12 Titlul subiectului: |
206950 |
|
Am doua intrebari referitor la tramvaiul nou.
1. Ne poate arata cineva unde e butonul pentru activarea autonomiei pe baterii in cabina(eu nu l-am observat)?
2. Vehiculul are camere video de suraveghere in salon?
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 06 Mai 2020 14:47:49 Titlul subiectului: |
206954 |
|
Toată partea electrică este Siemens - tracțiune și aș amai departe.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 06 Mai 2020 16:17:35 Titlul subiectului: Re: Inetresant |
206955 |
|
marcel a scris: | Alta chestie, probabil Zsizsi stie - e cuplajul mechanic si electric direct compatibil cu ULF? |
Cuplajul se realizeaza doar mecanic si in prezent nu are nici o interfata. Fabrica asigura doar o teava rabatabila pe care se va putea adapta un cuplaj mecanic de Tatra de catre OTL asa cum s-a procedat si in cazul ULF pe o teava de remorcare de sine statatoare (de la vagonul 50) s-a adaptat o cupla mecanica. Aceasta bara modificata este unicata si se afla in masina de interventii. Restul vagoanelor ULF au bara originala cu care s-au livrat din fabrica ce permite cuplarea a doua ULF-uri.
Nu stiu cum vor proceda cei de la OTL, vor echipa toate vagoanele pe ambele capete, sau vor face doar posibilitatea sa se monteze la nevoie un cuplaj de Tatra care va fi pastrat in masina de interventii.
Cuplaj electric nu se realizeaza (si nici nu este permis, nici chiar la vagoane KT4DM) intre doua vagoane motor in caz de nevoie de remorcare/impingere.
pelle_elena a scris: |
1. Ne poate arata cineva unde e butonul pentru activarea autonomiei pe baterii in cabina(eu nu l-am observat)?
2. Vehiculul are camere video de suraveghere in salon? |
1. Crezi ca are nevoie de buton? Bateriile se pot activa printr-un releu cand tensiunea scade sub un prag setat. Si masina mea hibrida, desi am buton cu care pot forta rularea doar pe baterii, daca nu activez acest buton si sarcina aplicata asupra motorului scade sub un nivel, computerul opreste motorul termic si continua tractiuea electrica de pe bateria hibrida. Eu nu sesizez vreo smucitura, doar aud, ca motorul s-a oprit, dar masina continua sa ruleze si in functie de starea de incarcare a baterie i hibride pot chiar sa si accelerez usor fara sa repornesc motorul termic.
2. Da, are deasupra la afisaj interior. In capat deasupra la afisajul pentru exterior. Foto: Nelu Chifa. Sursa: Facebook.
Descriere: |
Camera salon Astra Oradea |
|
Mărime fișier: |
358.44 kb |
Vizualizat: |
de 10390 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 16 Mai 2020 08:51:12 Titlul subiectului: |
207123 |
|
Referitor la posibilitatea de cuplare a unui vagon Astra cu un vagon Siemens sau Tatra, marti odata cu al doilea vagon a fost livrata si interfata de cuplare, deci s-a realizat de catre fabrica. Din ce am putut observa, vagonul Astra are ca dotare din fabrica clasicul cuplaj Tatra T3/T4R la care s-a realizat o piesa de interfata la care sa se poata monta un cuplaj mecanic de Tatra T4D/KT4D.
Cel mai original si romanesc component al tramvaiului este manerul de lemn pentru actionarea parghiei de siguranta in vederea plierii barei de remorcare.
tcm a scris: | Ce este punctul acela negru in varful coltului albastru (am editat imaginea originala a lui Zsizsi)? |
Doar presupun ca ar fi yala de acces in vagon cand acesta este decuplat de la baterie, prin actionarea cu cheia cu care se porneste tramvaiul, da comanda sa deschida usa 1, acest sistem fiind probabil cuplat direct la baterie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.07 MB |
Vizualizat: |
de 10007 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
362.17 kb |
Vizualizat: |
de 10007 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
florin5555
Data înscrierii: 31/Aug/2015 Ultima vizita: 18/Mai/2020 Mesaje: 93 Locație: Iasi
|
Trimis: Sâm 16 Mai 2020 14:50:15 Titlul subiectului: |
207132 |
|
Ce numere de parc vor avea tramvaiele?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 18 Mai 2020 20:11:19 Titlul subiectului: |
207176 |
|
Primul a fost numerotat deja a doua zi dupa sosire cu 301. Restul vor fi 302,303, ..., 320. Numar atat de mare nu s-a mai folosit in istoria transportului oradean. Linistit puteau folosi si plaja de numere 60-79.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 20 Mai 2020 16:54:43 Titlul subiectului: |
207210 |
|
Azi la ora 13 s-a efectuat test cu macheta de gabarit pe ruta depou-Nufarul-Cantemir-Pta Unirii-Iosia si retur pana la depou, adica ruta liniei 2. Vagonul 214 a tractat un fost boghiu motor de Tatra pe care s-a confectionat un sablon din PFL reprezentand gabaritul de la mijloc in jos al unui vagon Astra. Problemele intampinate au fost in Iosia la capat si in centru dupa Piata Unirii spre Casa de Cultura la un stalp. Bordurile din bucla din Nufarul au fost demontate.
Descriere: |
The #214 is towing a former Tatra motorcar bogie with a side width test panel mounted on it. This is for testing the network against the track side objects which could harm the new Astra tram's integrity. |
|
Mărime fișier: |
1.38 MB |
Vizualizat: |
de 9654 ori |
|
Descriere: |
The former bogie of a Tatra motor car used as a width tester. |
|
Mărime fișier: |
1.7 MB |
Vizualizat: |
de 9651 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rizs
Data înscrierii: 27/Apr/2020 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 37 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 21 Mai 2020 14:51:46 Titlul subiectului: |
207228 |
|
Partea asta de masuraturi nu inainte de a veni primul tramvai ar fi trebuit sa le faca cineva, cum au facut cand a venit primul Ulf cu reprezentantii de la Siemens? Tramvaiul de la Astra a sosit cu intarziere de minim 6 luni, e deja aici primul de 2 saptamani si acuma fac masuraturi ca macar incape in statiile si in curbe?
Deja cand am vazut videoclipul cand a sosit primul ca cineva a inceput sa taie din poarta ca e in calea camerei laterale am avut impresia ca o sa fie ceva problema cu lagatura asta
Daca pe linia 2 sunt probleme, ce o sa fie langa pasajele la Crisul si pe Magheru? Acolo si Ulfurile merg la milimetru langa pasaj. Sau acolo nu o sa fie problema ca acolo e drept linia, numai in curbe?
Asa inteleg de ce al doilea Imperio sta nemiscat in curba de intoarcere in depou de cand a sosit.
|
|
Sus |
|
|
|