Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 09 Apr 2018 12:10:27 Titlul subiectului: Operatori privati |
194310 |
|
Din anul 2014 a aparut in peisajul autohton compania Astra Trans Carpatic.
Aceasta opereza curse pe ruta Bucuresti-Craiova-Arad dari si curse sezoniere de la Bucuresti la Constanta sau curse de la Bucuresti la Brasov.
Trenurile sunt cunoscute publicului datorita schemei de vopsire verde cu galben.
Am pozat la gara Busteni panoul informativ cu orarele de calatorie si tariful biletelor.
Site-ul companiei este aici.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.64 kb |
Vizualizat: |
de 15154 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
134.46 kb |
Vizualizat: |
de 15153 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Mai 2018 16:31:43 Titlul subiectului: |
194850 |
|
Sambata trecuta, pe 5 mai a fost o problema cu trenul RegioTrans, care pleca de la ora 8:40 dimineata din Gara de Nord si merge la Brasov.
Mai exact, intre Bobolia si Campina, unde este acea mare curba, se pare ca trenul a deraiat.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 12 Noi 2018 17:13:28 Titlul subiectului: |
197132 |
|
Bilet + taxa bicicleta la trenul IRC 15723 (Interregional Calatori) Cluj-Napoca Oradea pe distanta Vadul Crisului - Oradea.
Bilet de la trenul IR15037 Cluj-Napoca - Oradea al TFC din primavara anului trecut.
Bilet "vintage" la mocanita de pe Valea Vaserului , martie 2017.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.27 MB |
Vizualizat: |
de 14703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.63 MB |
Vizualizat: |
de 14703 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
628.22 kb |
Vizualizat: |
de 14703 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 29 Noi 2018 23:46:41 Titlul subiectului: |
197498 |
|
Incepand din 8 octombrie , Astra Trans Carpatic a introdus in circulatie unul dintre automotoarele IC2 cumparate din Danemarca. Acesta circula acum pe relatia Arad-Timisoara-Arad-Oradea si retur.
Cateva imagini si un clip cu sosirea trenului IR 15547.
https://youtu.be/6pEAjk_khwQ
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.62 MB |
Vizualizat: |
de 14599 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.53 MB |
Vizualizat: |
de 14599 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.72 MB |
Vizualizat: |
de 14599 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.64 MB |
Vizualizat: |
de 14599 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 19 Dec 2018 19:35:15 Titlul subiectului: |
197841 |
|
Începând cu 9 Decembrie 2018, operatorul feroviar privat Regio Călători operează 2 automotoare X 72500, cumpărate de la SNCF, variantă cu 3 vagoane, pe relația București Nord - Brașov.
Ce mă nedumirește pe mine este rostul utilizării automotoarelor pe un traseu 100% electrificat.
Descriere: |
https://www.feroviarul.ro/stiri-feroviare/noutati-feroviare/regio-calatori-automotoare-din-franta-pe-ruta-bucuresti-brasov |
|
Mărime fișier: |
97.08 kb |
Vizualizat: |
de 14378 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Dec 2018 08:31:03 Titlul subiectului: |
197848 |
|
Preturi mai mici de operare ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Joi 20 Dec 2018 12:32:15 Titlul subiectului: |
197852 |
|
Eu cred ca este vorba despre flexibilitate. Inca sunt multe magistrale fara electrificare. Daca ar cumpara niste EMU-uri ar fi legate doar de rutele unde exista retea electrica, asa pot sa circule pe tot teritoriul Romaniei.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Mar 2019 19:14:46 Titlul subiectului: |
199802 |
|
In drumurile mele la Cluj am vazut un tren al unui nou operator privat, nu stiam despre el pana acum, este vorba de InterregionalCalatori. Aici puteti vedea rutele pe care opereaza acesta companie, cat si tarife.e
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.95 kb |
Vizualizat: |
de 13904 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 30 Mar 2019 19:30:58 Titlul subiectului: |
199803 |
|
Lista operatorilor privați din România ce operează rute de călători:
- Astra Transcarpatic: fondată în 2014, prima cursă cu călători în 2017
- Interregional Călători (ex Regional Cluj-Napoca): înființat în 2001, nu știu când a intrat cu călători, undeva prin 2011-2012, când a apărut regimul Regio
- Regio Călători (ex Regiotrans): fondată în 2004, primul operator privat ce operează trenuri de călători, din 2005.
- Softrans Craiova: fondată în 2014, o dată cu producția primului Hyperion, ramă electrică motorizată
- Transferoviar Călători: parte a Transferoviar Grup, ce a devenit operator de sine stătător. Fondaă în 2003, din 2010 operează trenuri de călători.
Pe lângă aceștia, mai există doi operatori de mocănițe, CFF Vișeu și CFI, dar și mocănița de la Sovata, operată de un antreprenor.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Mar 2019 19:42:32 Titlul subiectului: |
199809 |
|
Referitor la Transferoviar Calatori, am circulat cu ei intre Cluj Napoca si Oradea. Conditiile sunt decente. Desi avea rangul IR, a oprit in mai multe statii decat un IR obisnuit. A facut 3 ore intre Cluj si Oradea, decent as spune.
La Cluj exista atat automat de bilete al Transferoviarului, aflat langa cel al CFR-ului, exista si casa de bilete, pe peronul de la linia 1.
Atat biletele, cat si meniurile automatului de bilete sunt destul de asemenatoare, intre CFR si Transferoviar Calatori.
Desi pe biletul de la Transferoviar era trecut locul si vagonul, am stat unde am vrut in tren, se pare ca nu erau locuri rezervate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
186.01 kb |
Vizualizat: |
de 13897 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.32 kb |
Vizualizat: |
de 13897 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
159.41 kb |
Vizualizat: |
de 13897 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.82 kb |
Vizualizat: |
de 13897 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 30 Mar 2019 19:46:41 Titlul subiectului: |
199810 |
|
Revenind la automatele aflata in gara Cluj. Joi, 21 martie, cel al CFR-ului,. dadea eroare. Vineri, 22 martie, cand am vrut sa iau un bilet la Transferoviar Calatori, de la automatul lor, acesta mergea bine, pana la faza cu plata, cand dadea erori. Pana la urma m-am dus la casa de bilete sa iau un bilet. Cu mentiunea ca la Transferoviar Calatori, se poate lua un bilet si din tren.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.04 kb |
Vizualizat: |
de 13894 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.8 kb |
Vizualizat: |
de 13894 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.81 kb |
Vizualizat: |
de 13894 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
71.69 kb |
Vizualizat: |
de 13894 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 30 Mar 2019 19:51:12 Titlul subiectului: |
199811 |
|
Eu am fost cu Regio Călători, Softrans și Astra Transcarpatic. Ultimii doi au condiții decente, cu mențiunea că la Hyperionurile celor de la Softrans este spațiul cam mic pentru picioare. La Astra, înainte de sosirea IC2-urilor, dacă vagonul de clasa a 2-a era plin, se ocupau și vagoanele de cușete/dormit, cu tarifare clasa a 2-a, experiență trăită în octombrie.
Despre Regio Călători pot spune că mai are de lucru la condiții (nu am fost cu noile automotoare din Franța) și să facă ceva pe liniile sale: pe linia de Zărnești, uneori sunt niște joante de sari câteva secunde bune, zici că sare de pe șine, nu alta. Și-au dat singuri autogolul când au retrogradat trenurile InterRegio de București, cu un parcurs decent, la trenuri Regio, cu o grămadă de opriri suplimentare, iar tariful a rămas același.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 31 Mar 2019 01:08:53 Titlul subiectului: |
199824 |
|
Interregional/Regional/Via Terra nu este operator feroviar nou , acestia au inceput sa transporte pasageri din 2009. Doar ca nu s-au extins foarte mult , au stat tot timpul numai in zona de Nord-Vest a Translivaniei , Cluj/Bihor/Salaj/Maramures/Bistrita-Nasaud. Pentru transportul pasagerilor au automotoare Caravelle X4500 aduse din Franta (unele inchiriate de la RegioTrans/Regio Calatori) si Duewag 628 inchiriate de la DB.
La TFC se pot lua bilete atat din tren cat si de la chioscul lor , dar daca un pasager se urca in tren fara bilet intr-o gara unde au chiosc , pretul pentru tichetul cumparat de la controlor va fi cu 1-2 lei mai mare.
Intre Oradea si Cluj-Napoca prefer sa folosesc TFC-ul , nu se urca oricine in tren , toata lumea plateste bilet , este curat ,personalul este foarte amabil , unele trenuri au/aveau WI-FI gratuit , de obicei trenurile lor ajung la timp sau chiar timpuriu si intarzaie foarte rar , este mai ieftin decat IR-ul de la CFR si nu face nimeni scandal ca ma urc cu bicicleta , desi trebuie achitat un bilet si pentru ea. Atunci cand am calatorit ultima data cu Interregionalul toate trenurile lor de pe aceasta ruta aveau statut IR si erau taxate ca atare , chiar mai scump decat trenurile IR de la CFR. Acum vad ca toate trenurile Interregional de pe aceasta ruta au statut de R si preturi similare cu ale TFC-ului. Pentru confort as alege automotoarele 628 ale Interregional , mi se par cele mai bune de pe aceasta ruta , mult peste VT614/624 clasa 76 sau DH2 clasa 78 ale TFC. Nu as alege CFR!
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 09:52:19 Titlul subiectului: |
200072 |
|
Rama de la Astra Trans Carpatic, care face cursa Brasov-Bucuresti, sub indicativul IR 15534, circula arhiplina din Valea Prahovei spre capitala, duminica seara. Nu este o limita legala, despre cati calatori pto circula in picioare ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
90.17 kb |
Vizualizat: |
de 13777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
85.9 kb |
Vizualizat: |
de 13777 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.53 kb |
Vizualizat: |
de 13777 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 11:16:39 Titlul subiectului: |
200082 |
|
Nu, limita aceea este dată doar de capacitatea trenului. Și la CFR se circulă cam la fel, mai ales la trenurile de dimineață dinspre Brașov spre București.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 08 Apr 2019 11:38:09 Titlul subiectului: |
200087 |
|
CFR-ul da, teoretic, bilete doar pentru locuri in picooare in limita a o treime din numarul locurilor de pe scaun.
Nu are logica sa circula cati incap, asa aputem sa ne luam dupa Bangladesh, unde calatorii circula pe acoperis.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 15 Apr 2019 06:47:01 Titlul subiectului: |
200278 |
|
Din 18 aprilie, ATC circulă și la Constanța și va adăuga încă un tren spre Titu, iar din 15 iunie circulă și la Mangalia. Comunicatul lor de pe pagina de Facebook:
Citat: | Stimați călători, începând cu data de 18 aprilie 2019, vom începe să circulăm pe ruta București Nord - Constanța și retur, conform orarului disponibil pe site în secțiunea „mersul trenurilor”.
https://www.astratranscarpatic.ro/mersul-trenurilor
Din 15 iunie, această rută va fi prelungită la și de la Mangalia.
Începând cu data de 18 aprilie se introduce și un tren suplimentar (IR 15521) pe ruta București Nord - Titu, cu plecare la ora 17.53. Acesta nu va circula în zilele de 25,26 aprilie 2019 și 1,2 mai 2019.
Vă așteptăm să circulați cu trenurile noastre!
⚠️ Totodată, vă informăm că trenurile IR 15591 și IR 15592 de pe distanța București Nord - Craiova - Timișoara Nord - Arad și retur nu vor circula în weekend-ul de Paște (27 și 28 aprilie 2019), iar trenurile 15584 și 15583 de pe ruta București Nord - Constanța și retur nu vor circula în data de 28 aprilie 2019. |
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 16 Apr 2019 18:11:40 Titlul subiectului: |
200306 |
|
Se pare că ATC are 3 rame IC2 autorizate pentru traficul de călători. Iată lista cu parcul rulant motor autorizat al operatorului, preluată de pe MetrouUșor:
Descriere: |
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=150&p=310294#p310294 |
|
Mărime fișier: |
165.75 kb |
Vizualizat: |
de 13669 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 23 Apr 2019 09:36:06 Titlul subiectului: |
200400 |
|
Două comunicate:
1. Regio Călători asigură transbordare auto între Vasiova și Reșița Nord, în urma închiderii liniei curente, aparent, după o deraiere:https://regiocalatori.ro/anunturi/
Citat: | Stimati calatori
Ca urmare inchiderii liniei curente, pe distanta Vasiova – Resita Nord se asigura transbordarea calatorilor cu mijloc auto.
Ne cerem scuze pentru inconvenientele create. |
2. Softrans și-a anulat trenul de Constanța pe termen nedeterminat, din motive tehnice: http://www.softrans.ro/
Citat: | Incepand cu data de 20.04.2019 si pana la noi dispozitii, trenurile
15982; 15982-1 Craiova (06:40) - București Nord (09:51-10:16) – Constanța (12:31)
15984; 15984-1 Constanța (15:50) - București Nord (17:59 - 18:30) – Craiova (21:55)
sunt anulate din motive tehnice,
pentru a asigura in continuare calatorilor cele mai bune conditii de siguranta si confort in circulatie. |
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 26 Apr 2019 19:05:43 Titlul subiectului: |
200461 |
|
Update: Trenul Softrans a început să circule la o zi după ce am postat comunicatul, însă cei de la Softrans nu și-au actualizat pagina la momentul respectiv.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Apr 2019 20:46:27 Titlul subiectului: |
200485 |
|
Pare neseriozitate din partea acestei companii.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 26 Apr 2019 20:58:35 Titlul subiectului: |
200488 |
|
Nu e neapărat neseriozitate, nu au un departament de comunicare, de aceea nu au reușit să actualizeze la timp anunțul.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 26 Apr 2019 21:13:46 Titlul subiectului: |
200493 |
|
Au calatori multi, li se cam rupe de comunicare. Calatorii merg cu ei, de voie, de nevoie, din cauza numarului mic de trenuri pus la dispozitie de CFR. De obicei nu mai am loc nici in picioare, in week-end, in trenul SoftTrans, care merge in Valea Prahovei. Prin urmare, "ii doare in bascheti" de comunicare, din moment ce calatorii vin la ei si nu ei trebuie sa faca eforturi sa atraga calatorii.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 27 Apr 2019 16:41:41 Titlul subiectului: |
200507 |
|
Primul incident serios al unei rame IC2 (evident, a ATC) în România: o defecțiune la sistemul de frânare apărută la trenul spre Constanța a cauzat oprirea trenului și evacuarea călătorilor din automotor. Un astfel de incident a avut loc și sub operarea DSB (operatorul feroviar național danez). Cel mai grav: OPC a intrat pe fir. Articolul se găsește aici:
https://www.replicaonline.ro/calatorii-unui-tren-privat-ce-se-deplasa-la-constanta-dati-jos-intre-statii-din-cauza-unei-defectiuni-opc-a-intrat-pe-fir-389503/
Citat: |
Călătorii unui tren privat ce se deplasa la Constanța, DAȚI jos între stații din cauza unei defecțiuni. OPC a intrat pe fir!
Incident neplăcut pentru mai mulți călători dintr-un tren privat, cu o zi înainte de Paște. Sâmbătă, 27 aprilie, în jurul orei 10.00, în zona gării Cernavodă, reprezentanții unui tren al companiei Astra Transcarpatic, invocând defecțiuni la sistemul de frânare, a rugat călătorii să coboare din tren între liniile de cale ferată la o distanță de câteva minute de mers pe jos pentru a-și căuta altă soluție de a ajunge la Constanța |
În articol se găsește și un video.
Ia să vedem ce se întâmplă acum cu ele, ceva îmi spune că o să iasă urât de tot.
Mă întreb dacă mergea cu 140km/h sau mai mult (până în 160km/h). Dacă mergea cu mai mult, e clar...
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 27 Apr 2019 16:58:49 Titlul subiectului: |
200508 |
|
Este bine ca s-a oprit de urgenta. Era nasol daca nu functiona oprirea de urgenta.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|