Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul feroviar in Europa

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 05 Noi 2019 15:04:56    Titlul subiectului: Transportul feroviar in Europa 203846

Cateva fotografii cu trenuri in Anglia.
Trenuri ale operatorului Cross Country by Arriva.
HST 43303 sosind in gara Leeds.
Un DMU clasa 220 Voyager asteptand sa plece din York spre Plymouth si detalii de pe afisajul acestui tren , unde este scris numarul trenului , ora plecarii , vagonul , destinatia , urmatoarea oprire , si locurile accesibile de la usa respectiva.
Cateva trenuri in depoul Leeds.

Locomotiva GM 66431 a Direct Rail Services in York. Prima data cand am auzit o astfel de locomotiva m-a dus direct cu gandul la GM-urile romanesti. Cautand informatii , am aflat ca au motoare GM/EMD , la fel ca si locomotivele romanesti.
GM 66558 a Freightliner pe un viaduct in Manchester. In paralel cu viaductul pe care trecea acest marfar este un viaduct mai inalt pe care este construita linia de tramvai. Speram sa prind si un tramvai trecand "peste" marfar. Laughing
GM 66766 a GBRf in gara York.
Un alt GM pe viaductul din Manchester.

O locomotiva de manevre intre Rochdale si Manchester. Locomotiva parea abandonata.

Un tren "Robel" cu sine pe traverse de lemn trecand prin York.



Cross Country HST 43303.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  914.37 kb
 Vizualizat:  de 7283 ori

Cross Country HST 43303.jpg



Cross Country.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  759.63 kb
 Vizualizat:  de 7283 ori

Cross Country.jpg



Cross Country detalii.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.78 MB
 Vizualizat:  de 7283 ori

Cross Country detalii.jpg



Depou Leeds.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  611.85 kb
 Vizualizat:  de 7283 ori

Depou Leeds.jpg



GM 66431.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  811.44 kb
 Vizualizat:  de 7283 ori

GM 66431.jpg



GM 66558.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.99 MB
 Vizualizat:  de 7283 ori

GM 66558.jpg



GM 66766.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  833.49 kb
 Vizualizat:  de 7283 ori

GM 66766.jpg



GM Uk.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  361.43 kb
 Vizualizat:  de 7283 ori

GM Uk.jpg



Locomotiva 09009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  783.24 kb
 Vizualizat:  de 7283 ori

Locomotiva 09009.jpg



tren infrastrucutra.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  970.95 kb
 Vizualizat:  de 7283 ori

tren infrastrucutra.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mar 05 Noi 2019 15:54:50    Titlul subiectului: 203847

Trenuri ale operatorului LNER.
91119 "Bounds Green InterCity" si unul dintre vagoanele acestei rame , in York.
91113 in gara Leeds. Este interesant ca aceste locomotive au post de conducere si in partea din spate.

Cele mai noi trenuri ale LNER , Azuma , in gara Leeds.
800-101 , rama formata din 3 vagoane si doua "locomotive". In cazul in care circula doua astfel de rame cuplate , doar locomotivele din capete vor avea pantografele ridicate , locomotivele din mijloc vor fi cu pantograful coborat.
800-103 , rama cu 7 vagoane si doua "locomotive". in cazul acestei rame , ambele locomotive au pantograful ridicat in timpul deplasarii.
800-112 si inca o Azuma neidentificata.

Cateva utilaje in gara Bradford.

Una dintre cele mai cunoscute locomotive cu abur englezesti, Mallard , ascunsa intr-un colt , destul de greu de fotografiat , in "National Railway Museum York".



Intercity 91119,1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  901.72 kb
 Vizualizat:  de 7279 ori

Intercity 91119,1.jpg



Intercity 91119,2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  819.28 kb
 Vizualizat:  de 7279 ori

Intercity 91119,2.jpg



LNER 91113.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  705.92 kb
 Vizualizat:  de 7279 ori

LNER 91113.jpg



LNER 91113 cabina.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  896.64 kb
 Vizualizat:  de 7279 ori

LNER 91113 cabina.jpg



LNER Azuma 800-101.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  710.37 kb
 Vizualizat:  de 7279 ori

LNER Azuma 800-101.jpg



LNER Azuma 800-103.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  752.74 kb
 Vizualizat:  de 7279 ori

LNER Azuma 800-103.jpg



LNER Azuma 800-112.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  653.11 kb
 Vizualizat:  de 7279 ori

LNER Azuma 800-112.jpg



LNER Azuma 1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.94 MB
 Vizualizat:  de 7279 ori

LNER Azuma 1.jpg



Utilaje Bradford.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  650.03 kb
 Vizualizat:  de 7279 ori

Utilaje Bradford.jpg



Mallard.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  880.74 kb
 Vizualizat:  de 7279 ori

Mallard.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 05 Noi 2019 21:41:42    Titlul subiectului: 203854

Care sunt tarifele ?
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 06 Noi 2019 00:34:52    Titlul subiectului: 203857

Daca va referiti la cat costa biletul de tren , depinde de ruta , de compania feroviara si de ora. De exemplu , intre Leeds si Harrogate pe o distanta de aproximativ 30km , un bilet dus-intors in afara orelor de varf costa 8,6 lire sau 10,2 lire la ore de varf , operator unic Northern (eu platesc abonament saptamanal de 45 de lire).
Intre Leeds si Manchester un bilet dus-intors costa intre 17,50 la Northern (Manchester Victoria) , in afara orelor de varf , si 33.20 la Trans Pennie Expres (Manchester Picadilly) in timpul orelor de varf. Intre cele doua orase circula cel putin doua companii feroviare , pe cel putin 4 rute diferite.
In schimb intre Leeds si Londra , un bilet la LNER cumparat de azi pe maine costa intre 113-450 de lire pe un singur sens (timp de parcurs 2:15 ore) , in timp ce cu autocarul cu nici 30 de lire se poate merge dus-intors (timp de parcurs intre 5-6 ore , daca nu se intampla ceva pe autostrada).
*Cel putin la Northern , nu trebuie platit bilet suplimentar pentru bicicleta.

Daca va referiti cat costa intrarea in muzeul din York , fiecare vizitator doneaza cat vrea.

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 06 Noi 2019 01:41:15    Titlul subiectului: 203858

Cateva trenuri si de la Northern.
Class 142. Unele trenuri din aceasta clasa au doar doua vagoane , altele au 3. Acest model de automotoare nu este foarte iubit de englezi , sunt considerate vechi , au boghiuri cu o singura axa , nu au WI-Fi sau prize/USB si din povestile pe care le-am auzit , se strica destul de des. Sunt curios ce ar zice englezii daca ar circula cu automotoare Malaxa fabricate in perioada interbelica. Laughing Unii controlori spun ca trebuiau retrase de mult , altii ca vor fi retrase pana la finalul acestui an.
55741 in gara Harrogate.
142-028 in gara Leeds.
142-064 si o rama LNER class 91 in gara Leeds.
142-067 in gara Leeds. In timpul orelor de varf , trenurile sunt destul de aglomerate , mai ales pana la a 3-a sau a 4a statie , cei care lucreaza in oras prefera sa isi lase masina intr-una dintre garile de la intrarea din oras si sa vina cu trenul , desi exista si autobuze intre garile respective si zona centrala. De asemena , cel putin la Northern , in afara orelor de varf sunt folosite automotoare mari , cu 3 vagoane , iar la orele de varf pasagerii sunt inghesuiti in automotoare mici , cu doua vagoane , cum ar fi aceste class 142.
In fiecare model de tren , controlorul blocheaza si deblocheaza usile. De asemenea , in toate garile , semnalul de plecare il da controlorul , apasand de doua ori un buton care produce un bazait in cabine. Mecanicul raspunde ca este gata de plecare prin apasarea de doua ori a unui buton care produce acelasi bazait in cabine. Daca mai sunt pasageri care trebuie sa urce/sa coboare dupa ce au fost date semnalele , controlorul va apasa lung pe butonul care da semnalul. La sosirea in gari , controlorul deschide prima data usa unde se afla el , iese afara apoi le deblocheaza pe restul. La plecare , controlorul inchide/blocheaza usile cu excetia celei unde se afla , iese afara sea verifice daca toate usile sau inchis , apoi o inchide si pe a lui si da semanul de plecare. Mecanicii nu ies cu capul pe fereastra. Doar in garile Leeds si Manchester Victoria am vazut impegati de miscare care sa vina sa dea semnalul cu paleta si cu fluierul. In class 142 , panoul de control se afla deasupra usilor , si se deschide cu cheia patrata. Butoanele sunt pentru : deschiderea usii respective , deblocarea usilor , inchiderea/blocarea usilor , mentinerea usii respective deschise si semnal pentru mecanic.
In toate automotoarele , indiferent de clasa si in toate garile se afla rampe pliabile pentru accesul persoanelor in carucior ; toate trenurile au podeaua fara trepte , iar peroanele sunt facute aproape la nivelul podelei trenului. In class 142 , rampa este prinsa de cabina postului de conducere.
Cabina automotrului 144-015 , asemanator cu class 142. vizibilitatea nu mi se pare foarte buna , stalpii dintre geamuri sunt destul de grosi.

Doua automotoare class 153 "Super Sprinter" in gara Harrogate. Aceste automotoare au usi de acces in capatul vagonului (cabina se transforma intr-un culoar daca usa de acces din interior este inchisa intr-o parte si usa de acces din interior in partea opusa) , si circula de obicei cuplate cu class 150 sau 158.

Cel mai nou EMU din parcul Northern , CAF. 331-106 in Leeds



Northern 142 - 55741.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  843.12 kb
 Vizualizat:  de 7249 ori

Northern 142 - 55741.jpg



Northern 142-028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  711.62 kb
 Vizualizat:  de 7249 ori

Northern 142-028.jpg



Northern 142-064 vs LNER 91.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.94 MB
 Vizualizat:  de 7249 ori

Northern 142-064 vs LNER 91.jpg



Northern 142-067.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  622.49 kb
 Vizualizat:  de 7249 ori

Northern 142-067.jpg



Northern 142 butoane.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  572.66 kb
 Vizualizat:  de 7249 ori

Northern 142 butoane.jpg



Northern 142 rampa.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  466.54 kb
 Vizualizat:  de 7249 ori

Northern 142 rampa.jpg



IMG_20190823_170504.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.7 MB
 Vizualizat:  de 7249 ori

IMG_20190823_170504.jpg



Northern SuperSprinter 153,1.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  972.17 kb
 Vizualizat:  de 7249 ori

Northern SuperSprinter 153,1.jpg



Northern SuperSprinter 153,2.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  858.11 kb
 Vizualizat:  de 7249 ori

Northern SuperSprinter 153,2.jpg



Northern CAF 331-106.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  731.16 kb
 Vizualizat:  de 7247 ori

Northern CAF 331-106.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 06 Noi 2019 02:14:15    Titlul subiectului: 203859

Class 150 "Sprinter". Un astfel de EMU in gara Harrogate.
150105 in Leeds.
150203 in Manchester Victoria.
150211 in Horsforth.
Si aceste autmotoare au usi de acces in capete (detalii cu class 150 cuplat cu un class 153).
Unele DMU din aceasta serie au spatii de biciclete destul de generoase , si locuri pentru bagaje , altele au locuri cu strapontine , unde pot fi lasate bicicletele.

Class 158 "Express Sprinter"
158903 in Horsforth. Nu imi plac aceste automotoare , usile sunt destul de inguste , iar la unele locul de biciclete este separat cu un perete de coridor , si pot fi parcate cu greu doua biciclete.

Class 170 "Turbostar"
170453 in Harrogate. Acest tip de automotor este favoritul meu , are usi largi , unele rame au loc de biciclete in ambele vagoane de la capete , exista Wi-FI si prize/USB.

Harta retelei pe unde opereaza compania Northern.



Northern Sprinter 150.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  921.66 kb
 Vizualizat:  de 7246 ori

Northern Sprinter 150.jpg



Northern Sprinter 150-105.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  728.73 kb
 Vizualizat:  de 7246 ori

Northern Sprinter 150-105.jpg



Northern Sprinter 150-203.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  629.03 kb
 Vizualizat:  de 7246 ori

Northern Sprinter 150-203.jpg



Northern Sprinter 150-211.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  779.2 kb
 Vizualizat:  de 7246 ori

Northern Sprinter 150-211.jpg



IMG_20190928_204445.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  701.08 kb
 Vizualizat:  de 7246 ori

IMG_20190928_204445.jpg



IMG_20190928_204448.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  548.24 kb
 Vizualizat:  de 7246 ori

IMG_20190928_204448.jpg



Northern Express Sprinter 158-903.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  981.87 kb
 Vizualizat:  de 7246 ori

Northern Express Sprinter 158-903.jpg



Northern Turbostar 170-453.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  791.59 kb
 Vizualizat:  de 7246 ori

Northern Turbostar 170-453.jpg



IMG_20190927_215136.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  528.86 kb
 Vizualizat:  de 7246 ori

IMG_20190927_215136.jpg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Noi 2019 07:45:39    Titlul subiectului: 203860

Multumim pentru poze. Am vazut o tara civilizata care nu isi bate joc de reteaua feroviara asa cum se intampla in Romania. Tarifele calatoriilor par mari, pentru puterea noastra de cumparare, banuiesc ca pentru puterea de cumparare a englezilor sunt accesibile.

M-ar interesa cum este, pe scurt, infrastructura, care este viteza cu care circula diferite categorii de trenuri.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Sâm 16 Noi 2019 23:40:31    Titlul subiectului: 204028

Una dintre noile rame Azuma a lovit miercuri seara , in apropierea depoului Leeds o rama de tipul HST.
Ambele trenuri au fost avariate , iar locomotiva ramei HST va fi probabil casata direct , ar fi trebuit inlocuita oricum cu o noua Azuma. Traficul feroviar in zona a fost afectat pe parcusul intregii zile de joi.
Yorkshire Post
Leeds train derailment: This is what will happen to the LNER trains involved in the Neville Hill depot crash

One of the two LNER trains involved in a low-speed collision at a depot in Leeds last night is likely to be written off.

A Class 800 Azuma - one of the 27 new trains that went into service on the East Coast Main Line this year - was involved in the derailment at Neville Hill and photos from the scene show significant damage to one of its cabs.
Trains pass the damaged Azuma at Neville Hill this morning

It struck a diesel High Speed Train - one of the 1970s locomotives that have worked the route for 40 years and are currently in the process of being retired and replaced by 65 new Azumas. Both trains were empty at the time and the drivers were not injured.

Shocking photos show extent of damage to derailed trains involved in Neville Hill depot crash
The HST also suffered damage to one of its power cars. The engine, number 43300, is named Craigentinny as a tribute to the 100th anniversary of the Edinburgh depot where it is primarily maintained.

Rail forum users speculated that the HST was unlikely to be repaired, as it is close to its planned scrap date. The carriages, which appeared undamaged, are likely to be allocated to another power car before being leased to another operator once the HSTs have been retired.

Others pointed out that it could be spring before the Azuma returns to the rails.
The derailed coaches can clearly be seen. The HST was moved into the depot this morning before the Azuma was also moved

Railway engineer and writer Gareth Dennis agreed that the older locomotive was likely to be scrapped several months ahead of schedule.

"It was already destined for scrap. It's possible some of its parts may be re-used in other trains. The carriages are fine - they are indestructible in slow collisions and will be used in another formation.

"It shook the whole house": Witness describes hearing Neville Hill train crash
"The Azuma is in a fixed formation, and there seems to be a lot of damage in between each coach. The damage is significant and I wouldn't be surprised if it was taken on a lorry up to the Newton Aycliffe plant for repairs. The damage to the front of the train looks dramatic, but the noses are designed to fall to bits and the fibreglass frontage will probably be replaced."

The Azuma cost around £30million and is owned by a consortium called Agility Trains, who have leased it to LNER on a long-term basis. It is insured.
Damage to the Azuma

"There will be some inconvenience caused by the crash. LNER have come up with detailed plans for training staff on the Azumas and deciding on the routes for the new trains. It will be a strain on LNER and will have a short-term impact, but it could also accelerate the introduction of another Azuma."

Mr Dennis added that it is not unusual for trains approaching Neville Hill to be so close together on a section of track.

"There is a history of issues with that approach. Permissive working is in operation, where more than one train can be on the same section, but they run them very slowly and queue them up to get them off the main line.

https://www.express.co.uk/news/uk/1204242/Leeds-train-crash-latest-cancellations-two-trains-collide-London-Kings-Cross-delays

_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Dec 2019 16:26:51    Titlul subiectului: 204740

Ce m-a mirat cel mai mult in gara Keleti este faptul ca trenurile care trag la peron sunt practic cu tampoanele lipite de cele aflate la captul sinei, asa cum puteti vedea in poze.


Budapesta, 19-22 decembrie 315.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  93.69 kb
 Vizualizat:  de 6855 ori

Budapesta, 19-22 decembrie  315.jpg



Budapesta, 19-22 decembrie 316.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.12 kb
 Vizualizat:  de 6855 ori

Budapesta, 19-22 decembrie  316.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 28 Dec 2019 16:32:22    Titlul subiectului: 204741

In Ungaria trenurile sunt operate de compania MAV (echivalentul CFR-ului) dar mai exista o copmanie, Raaberbahn sau GySEV (Győr–Sopron–Ebenfurti Vasút Rt.). Aceasta este un joint-venture intre Ungaria si Austria. Mai multe detalii puteti vedea aici.

Acum, ma intreb daca nu ar fi buna si la noi acest tip de companie ?



Budapesta, 19-22 decembrie 318.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.52 kb
 Vizualizat:  de 6853 ori

Budapesta, 19-22 decembrie  318.jpg



Budapesta, 19-22 decembrie 319.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  79.87 kb
 Vizualizat:  de 6853 ori

Budapesta, 19-22 decembrie  319.jpg



Budapesta, 19-22 decembrie 320.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.55 kb
 Vizualizat:  de 6853 ori

Budapesta, 19-22 decembrie  320.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Dum 25 Iul 2021 23:51:30    Titlul subiectului: 210917

Astazi au circulat autobuze sau autocare intre Leeds si Sheffield respectiv intre Leeds si Doncaster (si pe alte rute din zona) in loc de trenuri , din cauza unor lucrari la calea ferata (poza1).
Un Mercedes Unimog dotat cu boghiuri pentru a circula pe calea ferata , cos pentru lucrul la catenara si pantograf. Cred ca a participat la lucrari , intrucat a venit din partea in care mergeau autobuzele (poza2).
Si anuntul de pe site-ul operatorului feroviar Northern , cu privire la anularea trenurilor (poza3).



Volvo B7TL Alexander ALX400.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.28 MB
 Vizualizat:  de 4787 ori

Volvo B7TL Alexander ALX400.jpg



Mercedes Unimog.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.04 MB
 Vizualizat:  de 4787 ori

Mercedes Unimog.jpg



Screenshot_20210725-223330.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  370.72 kb
 Vizualizat:  de 4787 ori

Screenshot_20210725-223330.jpeg



_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 17 Sep 2022 11:52:25    Titlul subiectului: 214302

Trenuri metropolitane în Zona Napoli. Am folosit acest tren de la Pompei până în gara centrală din Napoli. Din păcate foarte aglomerat peronul, astfel nu am putut să fac poze de calitate.


IMG_2305.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.29 MB
 Vizualizat:  de 2411 ori

IMG_2305.JPG



IMG_2307.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.26 MB
 Vizualizat:  de 2411 ori

IMG_2307.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 1026
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 17 Sep 2022 11:59:22    Titlul subiectului: 214303

De asemenea între orașele mari am folosit Frecciarossa. Am călătorit cu ultimul model și cu modele mai vechi. Nu are rost să intru în detalii cât de comodă și confortabilă este călătoria. Toată lumea este relaxată, chiar dacă nu există compartimente. Problema compartimentelor a fost rezolvată cu un vagon silențios unde se menține liniștea...

Un alt aspect interesant, prima oară observat de mine, liniile sunt vopsite în alb pentru a absorbi căldura excesivă din sudul Italiei.



IMG_1877.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.38 MB
 Vizualizat:  de 2410 ori

IMG_1877.JPG



IMG_2308.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.44 MB
 Vizualizat:  de 2410 ori

IMG_2308.JPG



IMG_2309.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.43 MB
 Vizualizat:  de 2410 ori

IMG_2309.JPG



IMG_1879.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.37 MB
 Vizualizat:  de 2410 ori

IMG_1879.JPG



IMG_1880.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.35 MB
 Vizualizat:  de 2410 ori

IMG_1880.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 08 Iun 2023 05:25:01    Titlul subiectului: 216396

A inceput operarea cu locomotive electrice si EMU intre Puspokladany si Biharkeresztes? Daca nu, se stie de cand?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 29/Mar/2024
Mesaje: 8706
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 13 Iul 2023 10:10:58    Titlul subiectului: 216596

Ala eu, ala eu, raspund tot eu: cica din decembrie, odata cu noul mers!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 31 Dec 2023 17:31:26    Titlul subiectului: 217730

Se intampla si la case mai mari. Serviciul Eurostar a fost anulat, ieri, din cauza ploilor abundente de la Londra. Articolul se gaseste aici

Citat:
Inundarea unui tunel din Londra a blocat circulația trenurilor Eurostar

Serviciile Eurostar din Londra au fost anulate „până la sfârșitul zilei” după ce ploile abundente au dus la inundarea unor porțiuni ale tunelului de sub Tamisa.

Cel puțin 14 trenuri au fost anulate sâmbătă dimineața din cauza închiderii unei linii ferate lângă Londra, a anunțat compania Eurostar.

„Din cauza unei probleme de infrastructură la linia de mare viteză de lângă Londra, suntem nevoiți să anulăm unele trenuri cu plecare sau destinație la Londra”, au explicat oficialii Eurostar.

Ulterior au fost date și detalii conform cărora niciun tren de mare viteză nu va face sâmbătă legătura între stațiile Ebbsfleet International și London St Pancras International din cauza inundării tunelului de sub Tamisa. Inundațiile afectează și trenurile companiei Southeastern Railway ce folosesc aceeași rută.

Eurostar, care leagă Londra de Paris, Bruxelles și Amsterdam, a cerut public scuze pentru impactul anulării acestor trenuri pentru pasageri.

„Niciun tren de mare viteză nu va circula azi între St Pancras și Ashford International, se arată într-un mesaj postat pe rețeaua de socializare X de compania Southeastern Railway. „Lucrăm la eliminarea apei care a pătruns în tuneluri”.

Restricții de viteză au fost anunțate pe liniile West Highland între 10.00 GMT (sâmbătă) și 09.00 GMT (duminică) din cauza prognozei meteorologice care anunță continuarea precipitațiilor puternice și intensificări ale vântului, conform unui anunț al Network Rail Scotland.

O avertizare meteorologică cod galben de gheață a fost emisă pentru zonele de nord și nord-vest ale Scoției până duminică la ora 10:00 GMT. O avertizare similară de ploi și ninsori a fost emisă sâmbătă pentru marea majoritate a teritoriului scoțian.

Serviciul meteorologic britanic a emis și o avertizare cod galben de ploaie pentru regiuni din Irlanda de Nord.

În regiunea Londrei, în sud-estul Angliei și în părți din Țara Galilor sunt așteptate intensificări ale vântului și a fost emisă de asemenea o avertizare cod galben. Sunt prevăzute intensificări ale vântului de 72 – 80 km/h, iar în zona de coastă din vestul și sudul Angliei viteza vântului ar putea depăși pe alocuri 105 – 121 km/h.

Aceste anulări, care intervin în timpul uneia dintre cele mai aglomerate perioade din an, vor bloca mii de pasageri. Și nu este prima problemă de acest gen din ultimele zile.

În urmă cu mai bine de o săptămână, pe 21 decembrie, în plină perioadă a plecărilor în vacanța de sărbători, pasagerii Eurostar s-au confruntat cu numeroase anulări de trenuri din cauza unei greve-surpriză ce a paralizat tunelul de sub Canalul Mânecii.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community