Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele MAZ din Constanta
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
stefan_br



Data înscrierii: 04/Feb/2008
Ultima vizita: 01/Noi/2017
Mesaje: 1170
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 26 Iul 2009 21:57:05    Titlul subiectului: 114550

Nu conteaza daca iti pica capacul in timpul cursei, ci conteaza daca soferul tine la autobuzul lui si vrea sa aibe capace si sa arate frumos. In Constanta probabil ca si conducerea vrea ca aceste capace sa ramana pe rotile autobuzelor si spun eu ca e un lucru frumos ca un autobuz sa aibe capace la roti... nu ca in Braila, Galati, Ploiesti, Sibiu sau alte orase unde acestea sunt zburate din primele saptamani.
As mai vrea sa spun ca mereu cand am fost in Constanta am vazut autobuzele si troleibuzele RATC destul de bine intretinute... nu stiu cine contribuie la aspectul acestor autobuze care se prezinta destul de bine dar presupun ca si personalul le ingrijeste si au grija de ele.

Desi nu sunt asa de importante aceste capace, dau un aspect mai placut autobuzului, iar capacele de pe MAZ-uri nu au fost luate fiindca sunt din plastic si nu le pot valorifica la fier vechi...nu stiu la MAZ-urile 203 cat vor rezista fiindca sunt din fier si la un exemplar chiar am vazut la o roata unul lipsa.

_________________
SBT-IJTL-RATCGL-S.C. Braicar S.A.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nicusor84



Data înscrierii: 29/Dec/2009
Ultima vizita: 16/Mai/2019
Mesaje: 3
Locație: Constanta

MesajTrimis: Lun 28 Feb 2011 21:35:37    Titlul subiectului: 140578

Se zvoneste ca o parte din autobuzele Maz livrate in prima serie, prin 2002, urmeaza a fi taiate, deoarece durata lor de "viata" este de 8 ani si aparent nu ar mai fi piese pentru motoarele de Renault, care am inteles ca sunt un amestec intre Renault si alte marci, bineinteles ce au fost mai ieftine la perioada respectiva.
Curioziatea mea e alta in schimb, daca taie cateva bucati, cu ce le vor inlocui? Tot cu Mazuri?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 19:32:32    Titlul subiectului: 140612

Cel mai probabil. Autobaza este plina de MAZ-uri trase pe dreapta.
Cat despre celalalte MAZ-uri, celor aflate pe liniile 2, 44 si 51 li se pregateste ceva 'frumos': MAZarea vrea sa scoata piatra cubica de pe portiunea Poarta2-Poarta1 (aflat in patrimoniul orasului) pentru ca autobuzele sa nu se mai dezmembreze la urcare si la coborare.D
Iar cateva din MAZ-urile vechi sunt mai ingrijite, ele avand soferi titulari. Restul sunt ...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 21:22:06    Titlul subiectului: 140620

Proasta alegere a facut primarul Constantei cu autobuzele astea... Avem si noi la Galati astfel de bijuterii... MAZ-urile nu cad de la macadamul ala ci... fiindca asa au fost ele facute, sa cada cand ti-e lumea mai draga! Cunosc prea bine modelul 203 si stiu cat e de capricios... Daca 203-urile fac atata tam-tam, nici nu vreau sa ma gandesc la 103-uri...
Scoaterea macadamului e doar un pretext de imbogatire. Asta e clar... sunt unii care arunca bani grei pentru piatra cubica, prin urmare merge bine la vanzare si-ti face portofelul plin. Sa nu-mi spuneti ca toate MAZ-urile (sau macar un procent demn de luat in considerare) s-au defectat pe portiunea aia cu macadam. Doar un idiot ar putea crede asa ceva. Inca o dovada despre calitatea acestor autobuze...
Am sa dau si un mic exemplu, ce-i drept petrecut intr-un alt oras (partial off-topic): unul dintre traseele locale strabatea pentru cativa kilometri o zona destul de accidentata (gropi, piatra cubica, linii de tramvai...). E vorba de bd Traian din Galati si fosta linie 35, suplinita de autobuze pana la comasare. La inceput s-au bagat Rocar-uri pe acest traseu. Au rezistat fara probleme. Pe urma am bagat DAF-uri si mai apoi Isuzu-uri, Prestij-uri si Cobre. N-au avut nici ele probleme. Intr-un final, haide sa facem probe si cu MAZ-urile. Au cedat de la prima tura.
Problema vine de la masinile pe care le-am ales in slujba calatorilor si nu de infrastructura unui drum intrat in patrimoniu. Dar ce sa-i faci cand ne doare-n basca de istorie si valori, putinele care au mai ramas?!

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
StormChaser92



Data înscrierii: 15/Oct/2010
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 96

MesajTrimis: Mar 01 Mar 2011 21:44:04    Titlul subiectului: 140622

203-urile, părerea mea, o duc foarte bine în comparație cu restul. Au parte de șoferi decenți. 2 excepții care s-ar evidenția ar fi B 92 BVP ( sau B 93 ZJG, nu mai știu care exact, amândouă au reclama cu City Park Mall) care a primit un grilaj nou, nevopsit, in dreapta-spate, după ușa 3 și care are un fund de sticlă PET la comanda de acționare manuală a ușii 3 și B 91 MVP care scoate un zgomot asurzitor la propriu când accelerează. Bine-nțeles, toate mai au mici defecte, dar per total, se comportă ok. Pînă acum n-am auzit de / văzut vreun MAZ 203 care să fi avut probleme majore. Toate MAZ-urile 203 deservesc linia 40.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Mie 02 Mar 2011 01:47:18    Titlul subiectului: 140627

Modul de asamblare cat si colaborarea dintre belarusi si nemti a lasat mult de dorit... Un noroc, o scanteie, un rezultat ieftin care are "pretentia" de a dainui pentru cel putin opt ani... Nu depinde doar de soferi si mecanici, nu depinde doar de "acea suma" pe care o oferi pentru a-ti vedea masina mai repede activa in circuitul urban... Sunt elemente "clasice" care cedeaza si dau multa bataie de cap mecanicilor din autobaze... Cunosc noptile albe ale unor indivizi constiinciosi si ambitiosi sa repare "belele" pe care fruntasii n-au fost in stare sa le remedieze din asamblare... Si asta fiindca banul are la noi o putere de convingere mult mai mare decat responsabilitatea, acel "semn de exclamare launtrica" care nu-si gaseste ecoul necesar.
_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Aditu



Data înscrierii: 19/Mar/2009
Ultima vizita: 09/Mai/2014
Mesaje: 34
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 26 Mai 2011 17:53:27    Titlul subiectului: 143897

Bijuteria RATC-ului CT-84-YTC. Very Happy


Imagine0034.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  222.59 kb
 Vizualizat:  de 31229 ori

Imagine0034.jpg



Imagine0036.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  244.47 kb
 Vizualizat:  de 31229 ori

Imagine0036.jpg



Imagine0037.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  239.98 kb
 Vizualizat:  de 31229 ori

Imagine0037.jpg



Imagine0039.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.74 kb
 Vizualizat:  de 31229 ori

Imagine0039.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 14 Aug 2012 20:17:31    Titlul subiectului: 158099

Iata niste poze cu zutobuzele Maz in anul 2012, unele din ele la 10 ani de la introducerea in circulatie. Majoritatea autobuzelor Maz 103 au ajuns in stare jalnica si foarte putine autobuze roz de acest fel mai ies la traseu, astfel ca pe unele linii s-a ajuns la intervale foarte mari de succedare. Autobuzele Maz 107 si 203, inca se tin destul de bine, insa la unele au inceput sa cada afisajele digitale.


DSCN3907.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  721.32 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3907.JPG



DSCN3910.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  687.73 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3910.JPG



DSCN3911.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  680.57 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3911.JPG



DSCN3912.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  756.3 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3912.JPG



DSCN3913.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  675.22 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3913.JPG



DSCN3914.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  678.38 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3914.JPG



DSCN3952.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  704.14 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3952.JPG



DSCN3953.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  696.93 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3953.JPG



DSCN3954.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  691.42 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3954.JPG



DSCN3960.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  680.54 kb
 Vizualizat:  de 31418 ori

DSCN3960.JPG



_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 19 Sep 2012 07:03:16    Titlul subiectului: 159078

Pe masura ce am ocazia sa calatoresc cu transportul in comun din Constanta, adica cu MAZ-urile constat ca acestea sunt din ce in ce mai harbuite. Daca pe unele linii cum ar fi 40, frecventa este multumitoare, iar numarul de calatori ce foloseste acest mijoc de transport este ridicat, se vede ca autobuzele nu mai sunt la prima tinerete. O fi si problema mentenantei, nu am cunostinta in ce mod sunt ingrijite aceste autobuze, dar impresia generala este una dezamagitoare. E drept primarul Constantei are alte preocupari, cum ar fi in ce club sa mearga diseara si cu cate pitzipoance dupa el, dar este vina constantenilor care il voteaza.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Mar 20 Aug 2013 08:17:29    Titlul subiectului: 166524

Am vazut ieri un MAZ 103 verde (cu motor Renault -din seriile mai vechi) care avea aplicat un autocolant de marimea unei coli A4, in partea din fata a autobuzului, sus, langa caseta unde se introduce placa cu numarul traseului si ruta respectiva, iar pe acest autocolant era scris cu cifre mari si negre, pe fond alb, numarul "176" ( ?!?!). De asemenea, tot ieri, un MAZ 203 verde (din seria cea noua) care circula pe B-dul Mamaia pe traseul "40-Mamaia", avea autocolantul cu numarul "179" (??!!). Ce trebuie sa-ntelegem? Mai mult ca sigur ca s-a inceput atribuirea de numere de parc RATC. Dar de ce oare, din cele aprox. 20 de autobuze pe langa care am trecut ieri, doar cele doua mentionate mai sus, aveau autocolantele respective??? Merge asa de greu cu numerotarea? Este stiut faptul ca, de-a lungul anilor (2002 pana in prezent)a u fost aduse 195 de MAZ-uri (103-motor Renault, 103-motor Mercedes, 203 si 207) 10 supra-etajate Volvo, dar cu siguranta au mai disparut dintre ele. Sa vedem ce va fi si cu numerotarea asta !
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BadeaCartzan



Data înscrierii: 12/Iun/2010
Ultima vizita: 20/Ian/2019
Mesaje: 40
Locație: Constanta, Piata Badea Cartan

MesajTrimis: Sâm 24 Aug 2013 23:38:33    Titlul subiectului: 166647

Si eu am vazut astazi un autobuz MAZ 103 galben, pe linia 1, care avea aplicat un autocolant cu numarul 199. Si primul lucru la care m-am gandit a fost, exact, ca s-a inceput atribuirea de numere de parc autobuzelor. Ar mai fi de bun simt din partea RATC sa isi si inscriptioneze autobuzele cu sigla regiei, cum era inainte de 1989, ca circula prin oras de parca ar fi ale nimanui.

Pe linia 40M circula autobuze MAZ 203, iar pe 100M si 102M, autobuze MAZ 107. De la inceputul verii, pe linia 40M, am vazut doar 2 autobuze MAZ 103, dintre care unul cu motor Mercedes (culoare albastra, hidramata) si unul cu motor Renault (culoare galbena).

De asemenea, am vazut ca afisajul autobuzelor de pe liniile 102/102N a fost schimbat. Acum, nu se mai foloseste ''Depou Tramvaie'', ci ''Zona Industriala-Delfinariu-Pescarie'' si ''Zona Industriala-Faleza Nord''. Valabil si pentru 102M, care are afisajul ''Zona Industriala-Soveja-Delfinariu-Pescarie-Aqua Magic-Caraiman''. Decizie inteleapta, avand in vedere ca tramvaie in Constanta nu mai circula, iar sinele din depou au fost scoase si a fost turnat asfalt (asa era in februarie, cand am trecut ultima oara pe acolo). Oare ce se va intampla cu terenul?

_________________
Badea Cârțan-cel mândru că e român!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2013 22:09:31    Titlul subiectului: 167253

Se pare ca iarasi s-au re-inmatriculat niste autobuze MAZ; cel putin MAZ-urile 107 (cele galbene cu doua osii in spate) aveau in iulie numere de Bucuresti:

http://ratc.stfp.net/?lot=13&dt2=1.8.13

iar in august aveau de Constanta, seria CT-10-xxx:

http://ratc.stfp.net/?lot=13&dt1=1.8.13

Poate sa ma ajute cineva cu corespondentele numere vechi - numere noi la aceste autobuze? Multumesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Silviu T-S



Data înscrierii: 03/Noi/2007
Ultima vizita: 03/Mar/2024
Mesaje: 1317
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2014 22:13:05    Titlul subiectului: 174779

La începutul lunii septembrie am petrecut o săptâmână în Constanța, timp în care nu am întâlnit nici un Maz roz. Un singur autobuz revopsit în roșu amintea de lotul celor roz (foto 1). Cu toate acestea, în trei Maz-uri verzi (model 103) am observat urme de roz în zona garniturilor de la uși ori în partea superioară a caroseriei, semn că cel puțin o parte din vehiculele roz au devenit verzi (foto 2, 3, 4).
De asemenea, am circulat cu două autobuze (un Maz 203 și al doilea Maz 107) ce aveau tapițeria tuturor scaunelor înlocuită cu stofă bleumarin. Din păcate nu am poze.

Foto 1  Maz ex roz

Foto 2 - Maz ex roz

Foto 3 - Maz ex roz

Foto 4 - Maz ex roz

_________________
ASOCIAȚIA PASIONAȚILOR DE TRANSPORT PUBLIC TRAMCLUB IAȘI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 30 Sep 2017 21:41:07    Titlul subiectului: 191844

Majoritatea MAZ-urilor 107 nu mai aveau capace pe jante in timpul verii, dar la cateva s-au pus unele noi ulterior. Ma refer la capacele rotilor celei de-a doua osie, cea din mijloc.

In prezent, doar cateva MAZ-uri 107 mai au capace de plastic la roata din mijloc, iar din ce in ce mai multe MAZ-uri scurte, de asemenea, raman fara capace in spate. Deci la majoritatea autobuzelor se vede butucul, inscriptiont cu sigla "MAZ".
Unul din MAZ-urile lungi a fost tapetat rosu aproape in intregime.



IMG_20170514_131729_008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.46 kb
 Vizualizat:  de 20770 ori

IMG_20170514_131729_008.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Lun 16 Oct 2017 07:31:50    Titlul subiectului: 192052

Capacele nu prea se pun (si in America de Nord erau ilegale pana recent) pentru a face usoara inspectia (de mecanici, dar si de soferi unde este necesar legal) al uluilui puntii, dar si al prezoanelor. Una e doar sa te apleci si sa vezi ca totul e ok, si alta sa stau sa demontezi capace.

La Maz, capacele de fata au gauri pentru presoane asa ca nu e necesar sa la dai jos, dar la cele cu roti duble nu vezi. Probabil ca le-au dat jos si nu le-au mai pus. Lucru pe care il inteleg, ca fost sofer si ca fost mecanic.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 20 Oct 2017 22:26:36    Titlul subiectului: 192104

Unul dintre MAZ-urile albastre a primit o reparatie si un nou strat de vopsea, tot albastru cu alb.
Arata ca nou, ca atunci cand circulau MAZ-uri 103 pe linia 100 (la cele albastre ma refer). Circula pe linia 3, de doua ori l-am vazut azi, avea capace noi aparent, vopsite alb (sau cel mai probabil cele vechi, ce erau deja, dar revopsite).

L-am prins pe respectivul MAZ intr-o poza putin tremurata. Se observa si afisajul electronic.

De asemenea, pe linia lui 43 mai circula un MAZ albastru care a suferit o reparatie la fel ca si cel din poza. Tot cu afisaj electronic, bineinteles. Mentionez asta deoarece MAZ-urile 103 nu au afisaj electronic, asa cum au 107 si 203.



MAZ 103 proaspat reparat - L3, oct 2017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.19 kb
 Vizualizat:  de 20429 ori

MAZ 103 proaspat reparat - L3, oct 2017.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 822
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 29 Iun 2018 23:22:34    Titlul subiectului: 195535

Stie cineva cate autobuze functionale detine RATC?Oare dupa ce vor veni cele 104 Isuzu-uri,vor fi retrase toate MAZ-urile 103?Banuiesc ca MAZ-urile 107 si 203 inca mai sunt apte...in Galati deja s-au casat 2 MAZ-uri care au fost aduse in acelasi timp cu cele din Constanta.Dar mi se pare ca cele din Constanta arata mult mai bine...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bancila83



Data înscrierii: 04/Apr/2018
Ultima vizita: 24/Feb/2022
Mesaje: 168
Locație: Constanta

MesajTrimis: Joi 24 Ian 2019 14:10:33    Titlul subiectului: 198512

Pe liniile 100 și 100C, locul multor autobuze MAZ 107 a fost luat de autobuzele Isuzu Citiport. Am văzut că MAZ-urile 107 au început să intre pe liniile 51 și 51B.
Din păcate, nu am apucat să fac poze cu ele.
—-------------------
Am reușit să fac și poză



IMG_20190124_172005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  1.56 MB
 Vizualizat:  de 16500 ori

IMG_20190124_172005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vatmanul constantean



Data înscrierii: 13/Oct/2018
Ultima vizita: 16/Iul/2020
Mesaje: 43

MesajTrimis: Joi 24 Ian 2019 22:52:38    Titlul subiectului: 198520

Da intr-adevăr, aproape ca nu mai exista MAZ 107 pe liniile 100. Dacă stăm să ne gândim, pana acum 10-11 ani pe liniile 100 si 100C circulau MAZ 103, oricum, eu cred ca au băgat Isuzu pe 100 pentru spațiul relativ mare de stat in picioare, similar Maz-urilor 107.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2019 10:56:21    Titlul subiectului: 198529

Totodata, MAZ 103 au inceput sa diapara... aproape complet. Sunt deja raritati pe strazile orasului.

MAZ 107 inca sunt bune. Parerea mea este ca mai pot circula inca 2-3 ani fara probleme. Mai ales pe liniile 100-102. Acolo este nevoie de autobuze mai mari, cel putin la orele de varf.

Iar MAZ 203, am vazut numai pe liniile 3 si 5-40. De cand au aparut cele noi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Vatmanul constantean



Data înscrierii: 13/Oct/2018
Ultima vizita: 16/Iul/2020
Mesaje: 43

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2019 13:17:50    Titlul subiectului: 198539

Cred ca pana la vara vor retrage aproape toate 103-urile din circulație, si totuși, ar fi păcat sa le taie pe toate. Cu vreo 20-30 de bucăți mai bune s-ar putea (re)înființa lejer câteva linii preorasenesti, părerea mea.
N-au dispărut aproape toate, linia 44, spre exemplu are doar un Isuzu-CT 13 AXZ, in rest doar Maz-uri.
107-urile ar mai ține încă zece ani; sunt mai bine făcute decât modelul anterior.
Cred ca 203-urile vor migra pe alte linii... Pe 3 n-am văzut încă, dar pe linia 1 circula cel puțin un autobuz de acest tip.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bancila83



Data înscrierii: 04/Apr/2018
Ultima vizita: 24/Feb/2022
Mesaje: 168
Locație: Constanta

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2019 13:21:32    Titlul subiectului: 198540

Am mai văzut 103-uri pe liniile 2-43, 5-40, 44, 48, 51, 51B, 101C și 101M. Chiar acum sunt în unul dintre cele albastre, de pe linia 101C.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 25 Ian 2019 17:53:40    Titlul subiectului: 198572

Corect, nu au disparut complet MAZ-urile 103. Dar, in comparatie cu luna decembrie, sunt cu mult mai putine pe strazile orasului.

Acum o saptamana, unul dintre ele era tractat de IK-4 rosu de interventie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 9816
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 25 Feb 2019 12:45:51    Titlul subiectului: 199144

Ce varsta au cele mai vechi MAZ-uri care inca mai circula in Constanta ?
Cam in ce stare tehnica sunt acestea ?
S-au dovedit autobuze fiabile, in timp ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 1235
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Joi 28 Feb 2019 08:14:46    Titlul subiectului: 199171

Cele mai vechi sunt cele cateva MAZ-uri 103 care inca mai circulă, din perioada 2002-2005.

Maz 103 sunt, de asemenea, și cele mai epuizate autobuze.

Maz 107 circulă în continuare destul de multe la număr.
Acestea se prezintă binișor, foarte rar se mai strica vreunul la traseu.

Maz 203 sunt puține la număr și sunt in stare mai proastă decât Maz 107 (deși au cam aceeași vârstă), dar în stare mai bună decât Maz 103 (pentru că sunt mai noi).

Dintre MAZ-uri, cele mai fiabile s-au dovedit a fi MAZ-urile 107, apoi MAZ 103, iar modelul 203 este cel mai prost, din punctul meu de vedere.

Spun asta deoarece MAZ-urile 203 au 10 ani... Și au probleme pe care 103-urile nu le aveau când aveau aceeași vârstă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CONSTANȚA Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4  Următoare
Pagina 2 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community