Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuze Mercedes Conecto scurte pentru Cluj-Napoca?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 17/Iul/2018
Mesaje: 511
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 12 Mai 2018 00:45:02    Titlul subiectului: Autobuze Mercedes Conecto scurte pentru Cluj-Napoca? 194807

Indraznesc sa cred ca cele 60 de autobuze scurte NOI, ce ar urma sa fie cumparate pentru clujeni, ar fi Mercedes Conecto.

De ce? Deduc din postarea domnului primar Emil Boc, si fac o corespondenta cu alte Mercedes-uri Conecto pe care le-am mai vazut pe internet.

Primele 3 poze sunt luate de pe pagina oficiala de Facebook "Emil Boc".
De remarcat insa este faptul ca pozele din fata si din interior sunt facute la noile articulate Mercedes Conecto ce se afla de o luna in serviciul CTP Cluj. Indraznesc sa spun ca la poza din fata s-a facut un photoshop...

In cazul in care ma insel, daca vor fi Citaro si nu vor fi Conecto, titlul topic-ului se va putea modifica. Insa desenul imi sugereaza un Conecto, mai degraba. Si este, totusi, vorba despre postarea domnului primar.



32207393_1720386288050189_8256182196780400640_n.png
 Descriere:
 Mărime fișier:  327.71 kb
 Vizualizat:  de 739 ori

32207393_1720386288050189_8256182196780400640_n.png



32191132_1720386294716855_2281843376208740352_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.09 kb
 Vizualizat:  de 739 ori

32191132_1720386294716855_2281843376208740352_n.jpg



32191813_1720386258050192_8708693731974316032_n.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  31.15 kb
 Vizualizat:  de 739 ori

32191813_1720386258050192_8708693731974316032_n.jpg




Ultima modificare efectuată Rocar la Sâm 12 Mai 2018 02:22:50, modificat de 3 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 17/Iul/2018
Mesaje: 511
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 12 Mai 2018 00:53:08    Titlul subiectului: 194808

Aceste poze sunt de pe internet, si le pun spre a compara ceea ce am vazut pe pagina oficiala a primarului si ceea ce este, de fapt, un Conecto scurt. Mie mi se pare acelasi lucru.


maxresdefault - Copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  38.98 kb
 Vizualizat:  de 736 ori

maxresdefault - Copy.jpg



36558413083_5651b12046_b - Copy.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.15 kb
 Vizualizat:  de 736 ori

36558413083_5651b12046_b - Copy.jpg



4355.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  108.67 kb
 Vizualizat:  de 735 ori

4355.jpg



Modelnavigation_Conecto_Euro6_960x298_07-2016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.37 kb
 Vizualizat:  de 735 ori

Modelnavigation_Conecto_Euro6_960x298_07-2016.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 17/Iul/2018
Mesaje: 511
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 12 Mai 2018 01:30:04    Titlul subiectului: 194809

"Primăria municipiului Cluj-Napoca achiziționează 60 de autobuze marca Mercedes, care vor completa actuala flotă a Companiei de Transport Public. Recent, au fost puse în circulație 15 noi troleibuze articulate, iar în decursul acestei luni 11 autobuze electrice vor fi de asemenea introduse în circuit."

Corectez: 15 noi autobuze articulate

http://www.monitorulcj.ro/actualitate/63857-136-mil--costa-cele-60-de-autobuze-noi-mercedes-dotari-de-ultima-generatie#sthash.TA8qy5KU.dpbs

"Prețul unui autobuz este de 1.046.994 lei +TVA, prețul total pentru cele 60 de autobuze fiind de 62.819.640 lei+TVA.

“Autobuzele corespund tuturor normelor europene în domeniu, este un autobuz modern, dotat cu echipamente ce au caracteristici de ultimă generație. Perioada de garanție pentru ansamblu vehicul este de 5 ani sau 350.000 de km. Termenul de livrare este de 6 luni de la semnarea contractului. Urmează să se semneze contractul în perioada imediat următoare. Și până în decembrie, la sfârșitul lunii decembrie, ar trebuie să sosească cele 60 de autobuze noi”, a spus primarul Emil Boc.

Edilul a anunțat și caracteristicile tehnice ale noilor autobuze.

- capacitate totală de transport 104 călători, din care 26 locuri pe scaune și 78 locuri în picioare
- puterea motorului diesel este de 220 kW (299 CP), cu normă de poluare EURO VI;
- lungimea autobuzului este de 12 m;
- podea complet coborâtă;
- rampă pentru fotoliile rulante ale persoanelor cu dizabilități;
- loc special amenajat în salon pentru fotoliile rulante și landourile pentru copii;
- înclinare pe o parte a autobuzului în stații (kneeling)
- 3 uși duble (cu câte 2 foi fiecare), cu sistem antistrivire a călătorilor;
- sistem de frânare dotat cu ABS, EBS, ESR;
- sistem de încălzire în sezonul rece;
- sistem de aer condiționat pentru sezonul cald;
- sistem de iluminare interioară cu lămpi de tip LED;
- afișaje de traseu exterioare cu LED-uri (față , lateral și spate);
- 1 indicator vizual interior de stații cu LED-uri;
- 1 monitor tip LCD extrawide pentru vizualizarea întregului traseu, a tuturor stațiilor și a poziției curente a autobuzului pe traseu;
- 1 monitor tip LCD pentru anunțuri publicitare;
- anunțarea vocală a stațiilor în salon;
- sistem de supraveghere video în interior și exterior;
- sistem de numărare a călătorilor transportați;
- sistem de ticketing;
- computer de bord pentru gestiune și management al traficului
- sistem de urmărire prin GPS a vehiculului;
- anunțarea vocală a numărului de traseu și a direcției de deplasare, în exteriorul autobuzului, în dreptul primei uși, pentru informarea persoanelor cu deficiențe de vedere (ex: "A sosit linia 30, se deplasează spre Cartier Grigorescu");

“Pentru urcare sau coborâre din autobuz, călătorii trebuie să apese butonul de comanda din dreptul fiecărei uși din exterior sau din interior. Se vor deschide doar ușile care au avut o astfel de comandă din partea călătorilor. Șoferul poate să selecteze deschiderea automată în stații a ușilor la comanda călătorilor sau să selecteze deschiderea ușilor prin comanda dată de el de la bord. Pentru a urca în mijlocul de transport, persoanele care se deplasează în fotoliu rulant trebuie să anunțe șoferul prin apăsarea butonului din exteriorul autobuzului din dreptul ușii a doua, în dreptul căruia este afișată pictograma standard pentru fotoliu rulant. Șoferul nu poate să închidă ușile și să plece din stație decât după apăsarea unui buton din bord, care confirmă că persoana a urcat în siguranță și este pozitionată corect în zona special amenajată”, menționează primarul."

Foarte inteligenta ultima idee, privind persoanele cu dizabilitati, de asemenea si anuntarea vocala a calatorilor din statie.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 17/Iul/2018
Mesaje: 511
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 12 Mai 2018 09:40:46    Titlul subiectului: 194817

Am lucrat la un tabel ce contine datele tehnice pentru modelele Mercedes Conecto si Mercedes Conecto G.

Am preluat informatia de pe site-ul lor.
https://www.mercedes-benz.ro/content/romania/mpc/mpc_romania_website/rong/home_mpc/bus/home/new_buses/models/regular_service_busses/conecto/technical_data.html

Ce-i drept, la motorizari au trecut Euro3, eu nu am modificat nimic, speram ca vor actualiza si pentru Euro6. Insa, unele date se regasesc si in ultimele versiuni de Conecto aparute.

Este un fel de comparatie intre modelul simplu si articulat.



Mercedes Conecto date tehnice Corect - Copy (2).png
 Descriere:
 Mărime fișier:  281.8 kb
 Vizualizat:  de 669 ori

Mercedes Conecto date tehnice Corect - Copy (2).png


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
spartastef



Data înscrierii: 12/Ian/2015
Ultima vizita: 16/Iul/2018
Mesaje: 29
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 12 Mai 2018 15:42:55    Titlul subiectului: off topic 194828

Vezi ca deja exista un topic unde se discuta despre ele.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 17/Iul/2018
Mesaje: 511
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 12 Mai 2018 17:39:59    Titlul subiectului: 194829

Le-am luat separat. Asa cum se întâmplă cu fiecare model de autobuz/troleibuz/tramvai. Oricum, mai devreme sau mai târziu, s-ar fi creat un topic numai despre ele.

Exista un topic intitulat "50 de autobuze și 7 tramvaie" în care se vorbește despre licitațiile CTP în general și încă unul despre Noile Conecto ARTICULATE. Aici tratam doar situația celor 60 de SCURTE.

Asta în condițiile în care știm sigur ca noile autobuze vor fi Mercedes, licitația făcându-se deja. Acum rămâne de văzut dacă vor fi Citaro sau Conecto, insa totusi... Ma gândesc ca nu ar avea sens sa cumperi 15 articulate Conecto și peste inca o luna sa iei Citaro scurte. Logic ar fi sa iei același model, ca sa le întreții mai ușor. Exemplele din trecut ne-au dovedit aceasta utilitate: DAC-urile, Agore-le și Citelis-urile. Si, în plus, avem desenul postat de domnul BOC, în care se vede clar un Conecto.

A spus cineva ca ar fi, totusi, prea scumpe ca sa fie Conecto. (220.000 euro pe bucata, spunea utilizatorul "Volvo" în topicul destinat licitațiilor CTP). Dar, daca ne uitam puțin peste lista cu dotările acestora, vedem niște aspecte noi, care nu se regăsesc nici măcar pe cele 15 noi articulate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 14/Iul/2018
Mesaje: 748
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2018 01:50:48    Titlul subiectului: 194835

Am inceput eu sa-mbatranesc, ca mi se pare oribil designul. Bine, ca nici Ivecoul nu e frumos. Nu mai au linie deloc.

Se pare ca am uitat ca civilizatie de seria Fibonacci si proportii estetice. Conector asta e echivalentul unui ghiul de tinichea. (Ca sa nu incep discutia de ce marca e mai nu stiu cum, il voi compara cu alte MB)

O305/O307 ca si seria VoV1 nu erau ele frumoase, dar nici urate. VoV2 insa erau foarte frumoase, cu linie clasica care a ramas modern pana la Castrosua/Hispano Carrocera etc. Ba chiar si DeLorean (firma ce a facut masinia din Back to the Future pentru ce cei nu stiu) a avut modelul DNC12 care era un O405 cu bot mai futuristic (dar tot clasic si cu gust)

Citaro I era simplu, si asta l-a facut frumos. II era mai asa si asa (e mai usor de comparat acum cand nu una din ele nu mai sunt "noi")

Astea noi sunt cu atatea valuri de tabla si forme ciudata ca nu rezista 2 luni pe traseu fara sa se bage o gramada de bani in tinichigerie (care nu vad sa se face la multe regii)

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community