Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autodromo articulat in Bucuresti?

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
virgilius



Data înscrierii: 21/Noi/2006
Ultima vizita: 18/Iun/2023
Mesaje: 316
Locație: Constanta

MesajTrimis: Sâm 27 Ian 2007 19:16:39    Titlul subiectului: Autodromo articulat in Bucuresti? 44837

Am informatii precise ca a fost fabricat si un Autodromo articulat,de culoare galbena. Se stie ce e cu el , pe unde a ajuns ? Se pare ca a fost expus si in cadrul unui targ international, la vremea respectiva !? Sa nu se mai fi intors acasa ???
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 28 Ian 2007 01:03:51    Titlul subiectului: 44856

virgilius a scris:
Am informatii precise ca a fost fabricat si un Autodromo articulat,de culoare galbena. Se stie ce e cu el , pe unde a ajuns ? Se pare ca a fost expus si in cadrul unui targ international, la vremea respectiva !? Sa nu se mai fi intors acasa ???
1. Pe site-ul www.ares-dark.com Autodromo articulat "original" este troleibuz autobuzele Autodromo "originale" sunt caracterizate ca fiind
-MAN NL 222 FU
-MAN NL 263 F
iar troleibuzul e numit:
-Busotto FSN
2. Încearcă să-ți aduci aminte codul autobuzului Rocar Autodromo Busotto articulat. Logic, ar trebui să fie ori U 817, ori U 818.
3. Se știe că Rocar a pierdut procesul cu Ikarus, din cauza articulației și a sistemul de pârghii prin intermediul cărora roțile axei C se orientează în funcție de cadrul care constituie mijlocul articulației. Teoretic, Rocar nu a mai avut voie să fabrice autobuze și troleibuze articulate. Practic, în cazul Autodromo:
-articulația, fiind de tip "împins", diferă de cea "furată" de la Ikarus, care era de tip "tras"
-motorul și transmisia fiind MAN iar caroseria fiind italiană, articulația ar fi putut fi de concepție străină (de exemplu, Hubner)
deci, foarte posibil să fi existat un astfel de prototip
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community