Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele MAN ale CTP (ex-RATUC)

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 05 Ian 2006 02:32:22    Titlul subiectului: yjtyyjtyjtyj 11008

În Cluj, au existat 4 bucăți de MAN, dintre care mai circulă două
#670 (dispărut, înlocuit în prezent cu un Rocar de Simon cu cutie manuală Shocked
#671 (dispărut, înlocuit cu un Grivbus cu 3 uși)
#672
#673. la acesta din urmă, motorul începe să bată Mad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Aug/2018
Mesaje: 6186
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 31 Mar 2006 12:23:07    Titlul subiectului: Atentiyy 19605

MAN-ul #672.


0672-000-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  24.91 kb
 Vizualizat:  de 44256 ori

0672-000-001.jpg



_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 24 Mai 2007 21:35:00    Titlul subiectului: 79185

În anul 2000, autobuzele MAN (care trebuiau să fie în număr de 10: 5 standard și 5 articulate) urmau să aibă ecran pentru afișarea traseului. Evident, ecranul nu a mai apărut, ca să nu spun că, din cele 4 MAN-uri standard câte erau la începutul anului 2000, două au dispărut: e vorba de:
-670 (număr alocat în prezent unui Rocar de Simon cu cutie manuală și afișaj portocaliu, ca la troleibuze)
-671 (număr alocat unui Grivbus cu 3 uși și cutie automată)
Când am văzut ecranele, la asta m-am gândit: la traseu. Nu la reclame
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2018
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 14 Iun 2007 22:45:31    Titlul subiectului: 79588

Autobuzele MAN SL 222 cu numerele de parc 672, respectiv 673 au afișaj electronic în locul celui clasic, afisaj similar (ca nuanta a culorii) celui de pe Rocar de Simon 135, 136 si 670 (autobuz Rocar U 412-260 care are afisaj similar troleibuzelor Rocar E 412). Pe lateral , exista doua "casete" destinate:
-numarului de linie
-traseului aferent liniei indicate
Acum, odata cu introducerea afisajului electronic, caseta aferenta numarului este goala. Numarul, impreuna cu traseul sunt inscriptionate pe afisajul din caseta care, initial, era destinata doar traseului. Daca ar fi avut puțină imaginație, puteau fi utilizate ambele caseta laterale, chiar daca asta ar fi insemnat un afisaj electronic patrat de mici dimensiuni care urma sa fie introdus in caseta aferenta tablei patrate pe care scria numarul de linie.
Să vă povestesc cum sa intamplat acel acident in care acel ikarus a fost lovit de tren?
1. Autobuzul lovit de tren a fost un Ikarus 280 adus în 1991 din fosta RDG. A primit numărul de parc 204, fiind unul din cele două autobuze care au avut inscripția LOTTO (al doilea,dacă bine țin minte, era 203)
2. Conform spuselor unui prieten de-al meu (pe care nu l-am mai văzut de ani buni și care lucra, în acea perioadă, la un garaj de camioane situat nu departe de trecerea de nivel respectivă) lucrurile s-au petrecut astfel:
-autobuzul s-a defectat pe liniile de tren
-cei de la garajul respectiv au venit să încerce să mute autobuzul
-la un moment dat, unul dintre muncitori ar fi strigat trenuuu... moment în care toți au rupt-o la fugă, lăsând autobuzul acolounde l-au găsit, adică pe șine
În momentul impactului, locomotiva a avut 90km/h, aceasta deraind, fiind grav avariată. Cel puțin, asta a apărut în presa vremii. De altfel, era șio fotografie cu autobuzul distrus. Totuși, putând citi inscripția LOTTO și știind că sunt doar două astfel de autobuze, am dedus că cel lovit a fost 204
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community