Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP (ex-RATUC)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 68, 69, 70  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 26 Dec 2008 14:48:36    Titlul subiectului: 103081

Citat:
Oare ce inteleg ei prin autobuze vechi? DAC-urile sau Saviemurile? Sau toate? Nu prea cred sa le poata inlocui pe toate, pentru ca sunt foarte multe. Sa speram ca vor face o selectie inteligenta si nu vor taia la nimereala, pentru ca exista autobuze in stare proasta dar si unele bune de ambele tipuri. De exemplu DAC-ul 644 mai are de trait, la fel ca unele Saviem-uri ca 322 de exemplu, pe cand altele sunt mai mult decat obosite.
Se aude ceva depsre noile achizitii? Cu ce le vor inlocui pe cele vechi? Sper sa gresesc, dar asa din poze masinile oferite de MJT mi se par o combinatie intre Ikarus si MAZ


Nu demult, am făcut o sesizare pe www.domnuleprimar.ro în care spuneam că ar fi nevoie:
-pe de o parte de autobuze ș itroleibuze de capacitate mare pe liniile cu flux mare de călători (de exemplu,liniile 30, 6 și 25)
-pe de altă parte, de midibuze pentru liniile cu flux mic de călători (cum ar fi, de exemplu, 22-ul)
-să se acorde mai multă atenție avertizorului sonor cu care sunt echipate autobuzele și troleibuzele noi, acesta sunând, după părerea mea (și nu numai) mult prea tare pentru un vehicul urban; mai ales că vehiculul e omologat cu claxonul asurzitor din dotare
Am fost surprins că, la sesizarea mea, trimisă în format electronic pe site-ul amintit mai sus, mi s-a răspuns cu o scrisoare în care se spune că:
-se are în vedere aducerea de vehicule articulate, atât autobuze cât și troleibuze
-se va studia posibilitatea introducerii de minibuze pe liniile cu flux mic de călători; proabil este o greșeală de tastare, chiar dacă RATUC-ul are microbuze în dotare, care circulă pe linia 22 cât și pe traseele speciale destinate persoanelor cu dizabilități
-se va avea în vedere ca claxonul să aibă un nivel sonor mai mic, dar în limitele normativelor

Citat:
De exemplu DAC-ul 644 mai are de trait


Ai observat că nu mai are numărul de parc inscripționat pe caroserie? Cel puțin, în spate nu se vede nicăieri și nici pe laterala stângă. Regulamentul RATUC spune foarte clar că, în cazul autobuzelor și troleibuzelor, numărul de parc trebuie scris:
-în față
-pe ambele laterale
-în spate
iar la tramvaie doar în față și în spate

Pe 644 l-am remarcat după numărul de înmatriculare (combinația de litere ZRA) și, bineînțeles, după sunet. La fel și 638; nu am văzut nici un număr de parc, dar combinația SSZ îi aparține

Cu privire la durata cât mai are de trăit 644, e discutabil. De exemplu, 650 (pe care nu l-am mai văzut demult) nu trecuse prin nicio RK, deși avea 12 ani vechime când am călătorit ultima dată cu el; în mod normal, trebuiau să-l repare măcar o dată. Ca să nu spun că o parte din capacele de vizitare proveneau de la unul din autobuzele 630 sau 632 sau 635 (mușama alastră cu sclipici) iar unul din acestea provenea, în mod sigur, de pe 590 (portocaliu cu sclipici). Niciunul din autobuzele amintite mai sus nu a circulat cât mă așteptam. Deci, nu m-aș mira ca actualele Rocar 112 să fie date pe mâna autogenului înainte ca durata lor de funcționare să expire; 644 face parte din lotul 640-650 adus în primăvara lui 1996.

Sunt două criterii care determină menținerea în circulație a unui vehicul:
-criteriul de siguranță
-criteriul estetic
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 00:16:09    Titlul subiectului: 104534

Am ramas surprins - ca sa nu spun "masca" - atunci cand am vazut autobuzul cu numarul de parc 453, avand numarul de inmatriculare CJ 11 YPE.

Deci, au sarit cateva zeci de numere de parc pentru a inseria autobuzele R 312 recent achizitionate
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 17/Sep/2019
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 19 Ian 2009 16:27:31    Titlul subiectului: 104571

OAB a scris:
Am ramas surprins - ca sa nu spun "masca" - atunci cand am vazut autobuzul cu numarul de parc 453, avand numarul de inmatriculare CJ 11 YPE.

Deci, au sarit cateva zeci de numere de parc pentru a inseria autobuzele R 312 recent achizitionate

OAB eu sambata am vazut autobuz R312 cu numar de parc 460 Shocked pe linia 39

_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 393
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 21 Ian 2009 23:35:32    Titlul subiectului: 104717

Dar toate numerele de parc din intervalul "sarit" sunt libere? Daca da, poate ca le-au rezervat masinilor noi care urmeaza sa fie achizitionate, desi cu ele ar fi putut continua seria de numere inceputa cu Irisbus-urile Agora. Oricum, spre deosebire de alte regii Wink , mi se pare ca tot ce se face la RATUC, are pana la urma o explicatie.

In alta ordine de idei, cineva spunea ca Ikarusul tip 255 CJ10CCS (daca nu gresesc) a suferit o defectiune mai grava si nu va fi reparat. Ei bine, marti l-am vazut iesind de pe str Dacia spre Grigorescu. De fapt presupun doar ca acela a fost, pentru ca l-am vazut de la distanta, dar era un Ikarus din seria aceea, cu reclame Cora pe toata suprafata, deci cel mai probabil el a fost.

Tot in legatura cu Ikarus-uri, dar 280, trecand cu trenul langa autobaza de pe str. Plevnei, am vazut doua sau trei 280-uri de culoare deschisa (probabil albe, dar era noapte Smile ) parcate paralel intr-un colt, alaturi de un Rocar 312. Ce stiti despre ele, mai circula pe liniile preorasenesti ramase? La un moment dat se zvonea ca urmau sa le caseze, dar acum cand le-am vazut pareau intregi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Joi 22 Ian 2009 01:02:28    Titlul subiectului: 104719

Teoretic, nu toate numerele sarite sunt libere. De exemplu, seria 401-412 este alocata, in principiu, dubelor care deservesc:
-linia 22
-traseele speciale pentru persoanele cu dizabilitati
Practic, doar una din dube am vazut ca are, inca, numar de parc: 408 sau 405; nu mai stiu exact. In cazul unora a fost lipit numarul de parc, dar s-a luat jos iar in cazul altora nu stiu daca a fost vreodata lipit.
dar si atunci, sunt peste 30 de numere libere
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 17/Sep/2019
Mesaje: 284
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 10 Feb 2009 04:09:20    Titlul subiectului: 105870

duba 408 are numarul dezlipit, da' a ramas urma clar lizibila.
_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 01:28:51    Titlul subiectului: 106864

De o vreme, pe linia 27 si-a facut aparitia un Rocar 112 UDM, achizitionat in primavara lui 1996. Este vorba de 645. Nu circula tot timpul pe linia respectiva ,dar, avand in vedere ca de mult pe Grigorescu nu mai circula UDM-uri, prezenta lui atrage atentia. Autobuzul nu are niciun RK iar podeaua e, deja roasa. Nu m-as mira ca sa ajunga pe mana aparatului de sudura fara sa i se faca RK-ul. Nu e singurul in situatia respectiva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 393
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Sâm 28 Feb 2009 10:14:18    Titlul subiectului: 106876

Asa este, OAB, am mers si eu o tura cu 645 pe 27. Dupa aspect cred ca ori mai mult elemente ale puntii fata ori cel putin rotile au fost schimbate cu unele de Saviem. Interiorul e cat de cat decent, in sensul ca nu sunt elemente desprinse care sa faca zgomot, in schimb podeaua e intr-adevar distrusa (cineva s-a impiedicat de un capacel de vizitare din spatele rotii din stanga spate, si acesta a iesit pur si simplu, lasand sa se vada parti in curs de descompunere). Motorul merge acceptabil, dar e destul de zgomotos. Incalzire nu este, si se mai observa cateva improvizatii, de exemplu usile din spate sunt montate invers, broasca si gaura aceea care serveste la inchiderea manuala a usii fiind spre interior.

Am si o veste trista, am vazut din tren in autobaza de pe strada Plevnei mai multe (in jur de 4) Rocar-uri 312 in curs de casare, cu usile scoase etc.
Ikarusurile par intregi.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 393
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 22:09:48    Titlul subiectului: 107218

Am fotografiat ceva in Piata Avram Iancu Smile Ce stiti despre aceasta duba Rocar/TV? Daca am descifrat corect numarul de inmatriculare, acesta este CJ05PXN, numar de parc vizibil nu are, dar semnul RATUC este lipit deasupra parbrizului. De obicei il vad in Piata Avram Iancu, de cele mai multe ori pe partea dinspre Eroilor, azi insa a fost pe partea dinspre Regionala CFR, deci circula.


CJ05PXN_dubaRocar_N_small.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.94 kb
 Vizualizat:  de 13597 ori

CJ05PXN_dubaRocar_N_small.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RazvanMarcel



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 44
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 15:48:03    Titlul subiectului: 108090

Buna ziua, am si eu niste poze cu 2 autobuze noi aduse din Ungaria, ele se afla momentan in garaj langa BRD, din cate am inteles sunt ASTRA cu motoare de MAN ansamblate in Ungaria, un fel de Irisbus. Chestia interesanta e ca are camere video deasupra oglinzilor si in spatele autobuzului. Motorul este transversal amplasat in spate iar rampa pentru persoane cu handicap este automata si in interior este mult mai mare, in rest e acceasi platforma de la Irisbus din cate am vazut.


801 spate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  265.64 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

801 spate.jpg



801 lada motor.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  276.02 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

801 lada motor.jpg



801 fata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  283.77 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

801 fata.jpg



801 camera video spate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  234.24 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

801 camera video spate.jpg



801.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  251.95 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

801.jpg



800_&_801.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  215.93 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

800_&_801.jpg



800 spate.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  271.72 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

800 spate.jpg



800 fata.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  257.5 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

800 fata.jpg



800 camera stanga.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  279.62 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

800 camera stanga.jpg



800 cabina.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  290.38 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

800 cabina.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 393
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 18:19:16    Titlul subiectului: 108099

RazvanMarcel a scris:
din cate am inteles sunt ASTRA cu motoare de MAN ansamblate in Ungaria, un fel de Irisbus. (...) Motorul este transversal amplasat in spate iar rampa pentru persoane cu handicap este automata si in interior este mult mai mare, in rest e acceasi platforma de la Irisbus din cate am vazut.

Multumim pentru poze Smile
Sincer nu stiu ce e Astra pe ele, in afara de faptul ca au fost importate in colaborare cu firma aradeana (din cate am inteles din stiri). Iar Irisbus...din moment ce nu a fost folosita nici caroseria vreunui model Irisbus, nici un sasiu motorizat oferit de ei (care ar presupune prezenta unui motor Iveco sau Renault), nu prea cred. Faptul ca seamana, e alta poveste.
Pe situl producatorului scrie ca motorul este longitudinal (si vertical), dar si prezenta "dulapului" din colt confirma asta. Chiar daca motorul se afla jos, restul "dulapului" fiind ocupat de sistemul de racire si alte echipamente (ca la MAZ103, singurul la care am vazut ce se afla inauntru), el nu ar avea cum sa incapa transvesral sub cele trei scaune aflate langa compartimentul din colt, pentru ca, dupa cum se observa si in poze, aceste scaune nu se afla mult mai sus decat celelalte.
Mi se pare o idee buna ca, desi masina este dotata cu aer conditionat, sunt multe geamuri destul de mari care se pot deschide.
Oricum, asteptam sa le inmatriculeze si sa le vedem in oras.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CLAXON



Data înscrierii: 09/Noi/2006
Ultima vizita: 17/Sep/2019
Mesaje: 139
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 19:22:49    Titlul subiectului: 108102

Autobuz MJT

Prezentare in link


http://www.autovideo.hu/id_0180.html

_________________
611
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 17 Mar 2009 22:45:53    Titlul subiectului: 108125

Ok, totul e frumos și bine, sunt frumoase, dar la ce folosesc camerele de luat vederi !!!! dupa cum se vede din poze cele din fața se filmează una pe alta !!!!
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RazvanMarcel



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 44
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 10:11:34    Titlul subiectului: 108148

Camerele nu se filmeaza una pe alta in nici un caz , ele sunt amplasate deasupra oglinzilor orientate spre spate si una in spate care vede spatele autobuzului si ele servesc la o mai buna manevrabilitate la parcari la mersul inapoi si asa mai departe.

Ceea ce zice tomi_ms despre aceste autobuze in legatura cu ASTRA nu zic nimica nu ma bag dar eu ziceam din ce stiu ( stiu ca mi-a spus tatal meu care are 29ani de RATUC, se poate sa nu fi auzit nici el bine)


o zi buna tuturor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ikarus



Data înscrierii: 20/Iun/2007
Ultima vizita: 17/Sep/2019
Mesaje: 135
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 10:15:13    Titlul subiectului: 108149

Cand vor circula se stie??
_________________
ikarusurile viata mea
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
RazvanMarcel



Data înscrierii: 26/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Aug/2018
Mesaje: 44
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 18 Mar 2009 10:18:52    Titlul subiectului: 108150

Momentan sunt langa BRD in garaj pentru montarea compostoarelor si stiu eu ce mai trebuie ca din cate se vede numere de garaj au primit, soferi au primit si zicea tata ca au primit ceva soferi mai tineri (noroc pe ei) si acuma bine inteles ca urmeaza sa li se faca RAR-ul si inmatricularea da nu stiu exact cand.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
marcel



Data înscrierii: 25/Aug/2008
Ultima vizita: 30/Noi/2018
Mesaje: 111
Locație: Budapesta (Ungaria); Oradea

MesajTrimis: Joi 19 Mar 2009 18:01:21    Titlul subiectului: :) 108216

Autobuzele respective, cum se si vede in imagini, sunt de marca MJT (Magyar JármûTechnika, fabricate la Debrețin) cu caroserie din otel inoxidabil, fabricata in Ungaria, la fabrica firmei amintite mai sus (din cate stiu nu are legatura cu Irisbus) si motor MAN D 0836 LOH 55, de 6,8 l si 280 CP, standard Euro 4. Pentru cei interesati de mai multe detalii si cunoscatori ai limbii maghiare: http://www.mjt-zrt.eu/JarmutechnikaiHUN/l2302d.html

Sincer, nu inteleg de ce nu s-au cumparat autobuze si trolee articulate, firma aceasta producand unele chiar destul de fainutze, zic eu. Si asa Irisbusurile nu mai fac fata aglomeratiei din statii si DAC-urile sunt invechite rau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 20 Mar 2009 15:59:02    Titlul subiectului: 108256

Marcel a scris:
Sincer, nu inteleg de ce nu s-au cumparat autobuze si trolee articulate, firma aceasta producand unele chiar destul de fainutze, zic eu.


La sesizarea pe care am facut-o primariei privind necesitatea achizitionarii de vehicule articulate, mi s-a raspuns ca se are in vedere acest aspect incepand cu 2009. Un lucru este, insa neclar: comportamentul autobuzului in viraje. Poate sa se incadreze in interiorul unei coroane circulare cu diametrul exterior de 25m si cel interior de 11m? Se stie ca articulatele cu motor in spate au tendinta de a subvira. Pe site-ul MJT nu se zice nici macar care e raza minima de viraj (care coincide cu raza exterioara a coroanei circulare amintite mai sus; maximum admis de lege = 12,5m)

MJT a scris:

Hossz: 18000 mm
Szélesség: 2550 mm
Magasság: 2700 mm
Tengelytáv: 5900+6000 mm
Első túlnyúlás: 2700 mm
Hátsó túlnyúlás: 3400 mm
Első terepszög: 7 fok
Hátsó terepszög: 7 fok
Padlószint magassága: 370 mm
Belépési magasság: 340 mm
Belső magasság: 2050 mm
Saját tömeg: 15000 kg
Megoszlása az első tengelyre: 4500 kg
Megoszlása a középső tengelyre: 2500 kg
Megoszlása a hátsó tengelyre: 8000 kg
Megengedett legnagyobb össztömeg: 28000 kg
Megoszlása az első tengelyre: 7200 kg
Megoszlása a középső tengelyre: 9300 kg
Megoszlása a hátsó tengelyre: 11500 kg
Ülőhelyek száma: 53 fő
Állóhelyek száma: 105 fő
Maximális sebesség: 70 km/h
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 17/Sep/2019
Mesaje: 284
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 23 Mar 2009 20:35:22    Titlul subiectului: 108402

Sa lamurim putin situatia rabelor. 644 nu mai are numere pentru ca, odata cu reclama, au dat jos si o buna bucata din vopsea, astfel ca acesta a fost revopsit complet, ocazie cu care i s-a facut o reconditionare a ambreiajului(vezi 581, 638 si altele in aceeasi situatie).
645 a avut un rk care a implicat recarosarea si refacerea motorului de nou, la cota 0, in 2005-2006. rk facut la cluj, pe plevnei, de mantuiala(precum 640, 652,)
650, desi a mers toata viata cu acelasi motor, a avut o recarosare fauta, sumar si prost ce-i drept, in 2006, cand titularu' a tras aproape 3 luni pe renaultul 257. mentionez ca pe intreaga sa viata, 650-u a a vut un singur sofer, vasile fesnic. acesta a fost data afara din ratuc pentru furt, si masina condamnata la autogen.
638 are motorul refacut foarte recent, si merge superb. la inceputul acestui an, in garaj, 638 a suferit un accident iun garaj, la iesirea din spalatorie, alunecand pe rampa inghetata intr-un irisbus(nu tin minte nr de parc). cu ocazia asta i-am vazut pe soferii de pe 638 o luna pe 624, in general pe 48.
in 638 s-au investit bani acum, in februarie 2009, l-au reparat si merge de zor.
pe 48 mai putem vedea si 627-le cum isi da ultimele suflari, motoru' fiind demult terminat, mare gurmand de ulei, transmisia praf si alte defecte scump de reparat.

o sa revin cand stiu mai multe.
toate bune.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 24 Mar 2009 11:53:40    Titlul subiectului: 108406

627 cel mai frumos DAC, cu scaunele lui albastre... deci zici ca si 627 se indrapta spre casare ? dar nu mai sti de soferul de pe el, il chema florin, dar nu l-am mai vazut conducand 627 de mult... pacat de unele DAC inca sunt bune... si unele lini nu merita decat DAC. nu vreau sa dau exeple dar se stie care lini...
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 28 Mar 2009 16:55:35    Titlul subiectului: 108658

Veste bună: azi (28.03.2009) am văzut autobuzul 801 pe linia lui 30. insfârșit au început să circule.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1617
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 29 Mar 2009 02:38:58    Titlul subiectului: 108689

rooovidiu a scris:
Veste bună: azi (28.03.2009) am văzut autobuzul 801 pe linia lui 30. insfârșit au început să circule.


In partea din spate, spatiul este foarte stramt. In ceea ce priveste zgomotul, e mai silentios decat restul autobuzelor.

Numarul de inmatriculare a lui 801 e CJ 12 FOW
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 393
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Lun 30 Mar 2009 19:25:19    Titlul subiectului: 108785

Am avut norocul sa pot merge cu ambele autobuze MJT si sa le si fotografiez.
Sunt bune, dar dupa parerea mea lasa de dorit la unele capitole.
Primele impresii au fost:
-finisajele si imbinarile sunt mai bune decat ma asteptam, dar e ciudat ca sunt multe suprafete diferite intr-un spatiu mic, ca de exemplu pe plafon, asa ca e mai degraba interesant decat placut la aspect
-prinderea panourilor de sticla scartaie foarte deranjant la denivelari, sper sa-i treaca cu timpul, sau sa se gaseasca o solutie.
-locurile din spate de langa motor sunt foarte inghesuite dupa un panou de sticla
-motorul e silentios si impreuna cu cutia Voith misca bine autobuzul, in schimb in toata masina se aude un barait care imi aminteste de un compresor obosit. Personal as prefera, daca tot trebuie sa se auda ceva, sa aud motorul mai tare si nu aceste zgomote dubioase.
-podeaua portocalie sau caramizie mi se pare o idee ciudata, dar e chestie de obisnuinta
-postul de conducere pare reusit la aspect, n-am avut timp sa-l studiez amanuntit
-deocamdata in salon miroase a plastic, dar asta presupun ca se rezolva cu timpul
-usa din fata e un pic mai greu accesibila din cauza scaunului dublu din partea dreapta, mai ales daca pasagerul are un bagaj intre picioare sau isi uita genunchiul afara.
-pe ecranul LCD deocamdata ruleaza reclame Irisbus Citelis by Astra Arad (!?)
-langa placuta cu numarul de serie si alte informatii, s-a montat inca una pe care scrie AstraBus Arad, si apare masa maxima pe fiecare punte (inca odata?), etc.
Daca am uitat ceva am sa revin. Parerea mea e ca sunt o alegere mult mai buna decat MAZ-ul, in schimb Irisbus-ul e net superior.



800_MJT_35small.jpg
 Descriere:
RATUC 800, MJT L23D
 Mărime fișier:  122.89 kb
 Vizualizat:  de 18634 ori

800_MJT_35small.jpg



801_MJT_30small.jpg
 Descriere:
RATUC 801, MJT L23D
 Mărime fișier:  136.5 kb
 Vizualizat:  de 18634 ori

801_MJT_30small.jpg




Ultima modificare efectuată de către tomi_ms la Lun 30 Mar 2009 20:29:36, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 17/Sep/2019
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 30 Mar 2009 19:53:35    Titlul subiectului: 108789

Unde sunt fabricate aceste autobuze?
_________________
http://silviubad.wordpress.com/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
tomi_ms



Data înscrierii: 28/Ian/2007
Ultima vizita: 14/Sep/2019
Mesaje: 393
Locație: Targu Mures

MesajTrimis: Lun 30 Mar 2009 20:31:16    Titlul subiectului: 108797

Silviu, masinile sunt fabricate in Ungaria, la (sau langa?) Debretin. Pentru mai multe informatii vezi mesajul lui Marcel de pe pagina anterioara.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, ... 68, 69, 70  Următoare
Pagina 2 din 70

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community