Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP (ex-RATUC)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 68, 69, 70  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 11 Aug 2013 12:42:40    Titlul subiectului: 166366

Conform unor surse oficiale, nu se mai are în vedere transformarea Agorelor Long în troleibuze. Vor veni 10 troleibuze Citelis 18.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 12 Aug 2013 22:56:53    Titlul subiectului: 166402

Am văzut autobuzul cu numărul 518, având numere de înmatriculare roșii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 08:30:17    Titlul subiectului: 166409

Au inceput sa iasa pe trasee ?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 13 Aug 2013 14:45:05    Titlul subiectului: 166421

518-le era fără călători
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 18 Aug 2013 19:52:02    Titlul subiectului: 166502

La cererea lui RaduB am facut o lista cu autobuzele Renault R312 si Agora L. Din pacate lista nu este completa.

Nr parc Model Nr inmatriculare An aducere Corespondenta nr parc
347 Renault R312 CJ09LWZ 2006 5165
348 Renault R312 CJ10HRV 2006 5392
349 Renault R312 CJ10HRW 2006 5668
350 Renault R312 CJ10HRX 2006 5696
351 Renault R312 CJ10HRY 2006 5805
352 Renault R312 CJ10HRZ 2006 5911
353 Renault R312 CJ10HSA 2006 5913
354 Renault R312 CJ10HSC 2006 5923 CASAT
355 Renault R312 CJ10HSE 2006 5932
356 Renault R312 CJ10HSG 2006 5933
357 Renault R312 CJ10HSH 2006 5934
358 Renault R312 CJ11JPZ 2007 5460
359 Renault R312 CJ11JPY 2007 5762
360 Renault R312 CJ11JRB 2007 5764
361 Renault R312 CJ11JRC 2007 5613
362 Renault R312 CJ11JRF 2007 5667
363 Renault R312 CJ11JRI 2007 5612
364 Renault R312 - 2007 -
365 Renault R312 CJ11JRM 2007 5763
366 Renault R312 - 2007 -
367 Renault R312 CJ11JRR 2007 5626
368 Renault R312 CJ11JRS 2007 5687
369 Renault R312 CJ11JSC 2007 5883
370 Renault R312 CJ11JRB 2007 5885
371 Renault R312 CJ11JRE 2007 5887
372 Renault R312 CJ11JRG 2007 -
373 Renault R312 CJ11JRH 2007 -
374 Renault R312 CJ11JRJ 2007 -
375 Renault R312 CJ11JRL 2007 5897
376 Renault R312 CJ11JRN 2007 5901
377 Renault R312 CJ11JRP 2007
378 Renault R312 CJ11KGS 2008 5557
379 Renault R312 CJ11KGX 2008 5672
380 Renault R312 - 2008 5664
381 Renault R312 CJ11KHC 2008 -
382 Renault R312 CJ11KHD 2008 5754
383 Renault R312 CJ11KGV 2008 -
384 Renault R312 CJ11KGW 2008 -
385 Renault R312 - 2008 5x99
386 Renault R312 CJ11KYG 2008 5912
387 Renault R312 CJ11KYH 2008 5915
388 Renault R312 CJ11KHB 2008 5920
389 Renault R312 CJ11KYI 2008 -

450 Renault R312 CJ11YPA 2008 -
451 Renault R312 CJ11YPC 2008 5436
452 Renault R312 CJ11TPD 2008 5553
453 Renault R312 CJ11YPE 2008 5616
454 Renault R312 CJ11YPF 2008 5624
455 Renault R312 CJ11YPH 2008 5725
456 Renault R312 CJ11YPI 2008 -
457 Renault R312 CJ11YPL 2008 5807
458 Renault R312 CJ11YPN 2008 5821
459 Renault R312 CJ11YPO 2008 -
460 Renault R312 CJ11YPP 2008 -
461 Renault R312 CJ11 YPR 2008 -

462 Renault Agora Long CJ12XAB 2009 - (Troleibuz 002)
463 Renault Agora Long CJ12XAD 2009 -
464 Renault Agora Long CJ12XAE 2009 4468
465 Renault Agora Long CJ12XAF 2009 4469
466 Renault Agora Long CJ12XAG 2009 -
467 Renault Agora Long CJ12XAH 2009 -
468 Renault Agora Long CJ12XAI 2009 4472
469 Renault Agora Long CJ12XAJ 2009 -
470 Renault Agora Long CJ12XAK 2009 -
471 Renault Agora Long CL12XAL 2009 -

472 Renault Agora Long CJ13HYZ 2010 1568
473 Renault Agora Long CJ13HZC 2010 1580 (Troleibuz 021)
474 Renault Agora Long CJ13HZE 2010 1585 (Troleibuz 006)
475 Renault Agora Long CJ13HZF 2010 1587
476 Renault Agora Long CJ13HZG 2010 1595
477 Renault Agora Long CJ13HZI 2010 -
478 Renault Agora Long CJ13HZL 2010 4528
479 Renault Agora Long CJ13HZM 2010 4535
480 Renault Agora Long CJ13HZN 2010 -
481 Renault Agora Long CJ13HZP 2010 -
482 Renault Agora Long CJ13HZS 2010 4548
483 Renault Agora Long CJ13HZV 2010 - (Troleibuz 017)
484 Renault Agora Long CJ13HZW 2010 4553
485 Renault Agora Long CJ13HZX 2010 -
486 Renault Agora Long - 2010 - (Troleibuz 004)

487 Renault R312 - 2010/2011 -
488 Renault R312 CJ13SVF 2010/2011 6440
489 Renault R312 CJ13SVJ 2010/2011 6184
490 Renault R312 CJ13SVP 2010/2011 -
491 Renault R312 CJ13SVI 2010/2011 6268
492 Renault R312 CJ13SVH 2010/2011 6456
493 Renault R312 CJ13SVK 2010/2011 -
494 Renault R312 CJ13SVN 2010/2011 -
495 Renault R312 CJ13SVO 2010/2011 -
496 Renault R312 CJ13SVR 2010/2011 6407

501 Renault Agora Long - 2011 - (Troleibuz 025)
502 Renault Agora Long - 2011 - (Troleibuz 026)
503 Renault Agora Long CJ14CPX 2011 1565
505 Renault Agora Long - 2011 1581
509 Renault Agora Long - 2011 1624

Mentiuni:
- autobuzele din seria 500, cu exceptia celor de mai sus au fost trimise direct la transformat, fara a mai circula ca si autobuze RATUC (003, 009, 010, 013, 014, 016, 030 si 033)
- recent a fost adus un set de 15 autobuze Renault Agora Long pentru a deservi liniile preorasenesti (spre Floresti si Apahida)
- autobuzele au fost transformate in troleibuze in 2011-2012
- autobuzele din seria 487-496 au fost aduse la Cluj-napoca in decembrie 2010 sau ianuarie 2011 (nu sunt sigur cand)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 18 Aug 2013 23:12:43    Titlul subiectului: 166507

Lista privind corespondența autobuze-troleibuze pe care o am eu (și care a fost dată tot pe acest forum, dar nu mai știu unde) diferă puțin de cea de mai sus. Astfel:

473 nu figurează nicăieri. Nu exclud, însă, să fie 021 dat fiind faptul că, de foarte multă vreme nu l-am văzut
479 figurează ca 033
483 figurează ca 026. Respectivul chiar a fost văzut - când a plecat tractat spre Arad - de către unul din useri.
502 figurează ca 030

Ar trebui văzut care corespondență e cea corectă.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 18 Aug 2013 23:19:39    Titlul subiectului: 166508

Deci, lipsesc următoarele numere (mă refer la autobuzele aduse recent):
-497
-498
-499
-500
-504
-506
-507
-508

Deci, 8 vehicule. În lista pe care o am eu, sunt 8 troleibuze provenite din autobuze care au mers direct la transformat:
-003
-009
-010
-013
-014
-016
-017
-021
Deci, se regăsesc, virtual, numerele lipsă. Asta dacă 021-le nu e, cumva, ex. 473. Ceea ce nu știu este dacă respectivele au primit numere de parc sau nu; surse interne susțin că autobuzele în cauză au stat, o vreme, la RAR iar de acolo ar fi fost duse la Arad. Precizez faptul că e vorba de surse interne, nu surse oficiale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 19 Aug 2013 12:02:50    Titlul subiectului: 166512

Pe un alt forum am gasit lista de mai jos, insa eu am luat in considerare lista de pe acest forum:

002 (fostul 462)
003
004 (fostul 486)
006 (fostul 474)
009
010
013
014
016
017
021
025 (fostul 501)
026 (fostul 483)
030 (fostul 502)
033 (fostul 479)

@OAB: ai vazut tu autobuzele 497-499? Eu stiam ca ultima serie de R312 s-a oprit la 496.

Edit: Pe masura ce voi mai afla corespondente, le voi adauga in lista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 19 Aug 2013 22:01:12    Titlul subiectului: 166519

Citat:
@OAB: ai vazut tu autobuzele 497-499? Eu stiam ca ultima serie de R312 s-a oprit la 496.


Din cele spuse de mine chiar asta rezultă; că numerele alocate, deocamdată, autobuzelor R312 se oprește, deocamdată, acolo: la 496. Am dedus că numerele 497, 498, 499, 500, 504, 506, 507 și 508 ar fi revenit Agorelor Long din aceeași tranșă cu 501, 502, 505 și 509.

Nu am văzut niciunul din cele 8 numere la care am făcut referire. De asemenea, nu am nicio confirmare că acestea s-ar fi alocat, dar, confruntând lista troleibuzelor Agora ICE-SAERP cu cea a autobuzelor, am constatat că numărul troleibuzelor care nu știm din ce autobuze provin este exact același cu cel al numerelor lipsă de după ultima serie a R 312.


În orice caz, dacă autobuzele din care provin 003, 009, 010, 013, 014, 016, 017 și 021 au stat, într-adevăr, la RAR, atunci e posibil ca numerele de parc de care zic să le fi fost alocate chiar dacă nu și inscripționate (lipite) pe caroserie. Repet. Dacă au fot la RAR. Oricum, chestia asta de a circula două autobuze cu numere de înmatriculare provizorii , dar totuși, și cu număr de parc (501, 502) pentru ca, apoi să dispară și să reapară ca troleibuze alături de alte 8 pe care nimeni dintre noi nu le-a văzut în ipostaza de autobuze... mi se pare cam ciudată toată povestea asta.

Când s-a întocmit caietul de sarcini, niciunul din cele 10 autobuze la care fac referire (501, 502 plus cele 8 misterioase) nu erau în dotarea RATUC-ului. Ori, era vorba că transformarea în ICE-SAERP vizează autobuze din dotarea regiei. Nu îmi aduc aminte a în caiet să se fi spus ceva de genul "autobuze care vor intra în dotarea regiei"

Și la tranșa actuală de autobuze (din care face parte 518) caietul de sarcini are unele hibe pe care i le-am semnalat lui Cătălin și, la sugestia lui, le-a postat la un alt topic.


Ultima modificare efectuată de către OAB la Lun 19 Aug 2013 22:08:46, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 25/Apr/2024
Mesaje: 8714
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 19 Aug 2013 22:06:44    Titlul subiectului: 166520

Placutele VIN s-au pastrat dupa transformare? Daca da, fotografiati-le sau notati codul, cat mai exista, ca sa dam de capat acestei probleme (nu uitati sa asociati codul notat sau fotografiat numarului de parc al troleibuzului)!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 22/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Vin 06 Sep 2013 10:16:26    Titlul subiectului: Re: autobuzul 480 166883

bobcik a scris:
Stie cineva ce s-a intamplat cu autobuzul 480?? (L-am vazut saptamana trecuta in statia Campului si avea geamul spart)

Marti l-am vazut la traseu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 11:14:48    Titlul subiectului: 167117

OAB a scris:
Conform unor surse oficiale, nu se mai are în vedere transformarea Agorelor Long în troleibuze. Vor veni 10 troleibuze Citelis 18.

6 Agora L sunt proaspat transformate in troleibuze si au fost deja probate, urmand sa ajunga la Cluj luna asta. Iar de pe Plevnei lipsesc 6 articulate din ultimul lot.
Conform unor surse neoficiale (soferi), 484 a fost trimis la transformat, iar unul dintre AgoraL-urile sosite toamna asta i-a luat locul, soferii, numarul de parc si de inmatriculare (manevra pseudo-legala).
Am sa ma documentez. Cum o parte din Agora L-urile clujene aveau deja mici probleme, nu m-ar mira ca toate 6 troleibuzele sa fie transformate din autobuze care merg deja de ani buni (banuiesc si 480), iar locul si numarul acestora sa fie luat de autobuze sosite in ultimul lot.
Asta nu inseamna ca nu mai vin Citelisuri. Comanda se respecta, 10 articulate vor circula la cluj de anul acesta: 187-196 (pana la 191 circula deja)

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 12:28:02    Titlul subiectului: 167119

De 347 nu mai știe nimeni nimic. E primul Renault adus.
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 13:06:47    Titlul subiectului: 167121

480 original nu a fost transformat, pentru ca am circulat cu el zilele trecute si are acelasi fasait pe care il avea si inainte de perioada de absenta. Deci 480 este cel venit in anul 2010. De asemenea in ceea ce priveste 484, nu exista un autobuz din lotul nou care sa fi primit acest numar. Toate cele din lotul nou au numere rosii si sunt numerotate in continuarea lotului 501 - 512 adica de la 513 pana la 527. Nu stiu insa care au fost transformate. Eu am presupus ca 484 a fost trimis la transformat deoarece nu il vazusem de mult timp pe traseu, insa daca el a fost vazut pe 30, inseamna ca este cel original.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 13:33:49    Titlul subiectului: 167122

Conform soferilor de pe 466, 484 a fost trimis la Arad, iar 518 a devenit 484, cu soferii si nr. de inmatriculare de pe 484.
Nu garantez, dar daca e asa, la fel de usor se pot permuta si alte 5 numere. Nu e tocmai legal, dar asa au facut cu 90 de Renault SC10-uri, puse in circulatie cu numere de Saviem SC10 vechi (nr. si de parc si de inmatriculare). Singurele Renault SC10 inmatriculate au fost seriile 327-336 si 337-346. Restul au luat numere si acte de Saviem-uri SC10 intre 229 si 326 (226,227 si 228 nu au fost inlocuite cu Renault).
De ce ar face asta? O inmatriculare costa. Punerea in circulatie a masinilor nou aduse pe numere deja existente (de inmatriculare si de parc) e inspre gratis. Costa 3 stantari de alte serii si 4 abtibilde a cate 3 cifre fiecare.
347 l-am vazut in circulatie ultima oara joi, pe 47 pare-mi-se (sau Cool.

_________________
www.macicasanul.com


Ultima modificare efectuată de către macicasan la Dum 15 Sep 2013 13:40:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 13:38:35    Titlul subiectului: 167123

Eu nu am văzut niciodată pe stradă Agora Long 518. Pe stradă din seria 50x a fost doar 501, 503 și dacă nu greșesc 509. Oricum doar 3. Dacă întrebi șoferi ei nu au habar ce se întâmplă prin RATUC. Lor nu le pasă. E meserie pentru ei iar pentru noi e pasiune, suntem noi m-ai interesați de autobuze decât ei.
Dacă au fost trimise spre transformare nu au avut număr de inregistrare.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 13:53:45    Titlul subiectului: 167124

Cele 16 autobuze AgoraL sosite in august au primit numerele de la 513 pana la 527. Lipite pe ele inclusiv. Unele au avut numere rosii scoase, unele au circulat fara calatori in probe. 512 si 518 au fost vazute de altii. 523 am vazut eu. Din seria de care zici tu, inainte sa fie transformate, au circulat cu numere provizorii 501 si 502 in mod cert, si 508 cel mai probabil. Actualmente functioneaza netransformate 505, 509 si 503, toate 3 la coloana Grigorescu(le zarim pe 30, 43 si 43b).

De ce spui ca daca au fost trimise spre transformare nu au avut numar de inregisrare? 462, 473, 502 etc au avut, si iata-le troleibuze. Numar de inmatriculare ai vrut sa zici? 462 si 473 sigur au avut numere definitive.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 14:07:57    Titlul subiectului: 167125

Am spus ce am spus pentru că printre primele 15 transformate, unele au fost direct trimise în Arad din garajul de pe Plevenei fără număr de înregistrare !

Pe mine mă interesează mai mult 347, un Renault.

_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 14:26:49    Titlul subiectului: 167126

Pe strada e usor de fotografiat, in autobaza mai greu. Intr-adevar, pe forum gasesti poze cu 502 si cu 508 circuland cu calatori. Numai putin mai sus pe topic scria OAB ca l-a vazut pe 518. Poate are si o poza.

rooovidiu a scris:

Pe mine mă interesează mai mult 347 un Renault.

Primul Renault venit este 312. Nu ai poze cu interiorul lui 347?

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 15:47:26    Titlul subiectului: 167131

1. Reatribuirea numerelor de parc și a celor de înmatriculare - e o treabă frecvent întâlnită la RATUC încă de pe vremea când era IJTL. Dau exemplu concret: 597 care, înainte , a fost, 569 și a trecut prin 3 RK. Unul prin 1992, al doilea în 1996 (când 569 a venit de la ISECO și i s-a dat numărul de 597) și al treilea RK - nu mai știu în ce an. Precizez că 597 a devenit - în 1996 - 569 și a dispărut. Credeam că a devenit depanarea CJ 08 BPD, însă, judecând după sunet, BPD-ul provine (mai bine zis provenea) ori din scurtarea lui 529 (ex. 578), ori din scurtarea lui 533 (ex. 576).

2. Dacă 484 are alt număr în interior decât 4553, ar însemna că, teoretic, e cel sosit ca atare la la Paris. Asta dacă nu, cumva, cei de la RATUC vor lua și abțibildul cu numărul vechi din interior. Din păcate, la 484 nu am indicii care să mă ajute să îl recunosc și dacă i se schimbă toate elementele de identificare; la 569 nu mi-a fost greu deloc să-mi dau seama că a fost vorba de o rocadă cu un autobuz care, din motive ce nu le știu, s-a dorit a fi retras (mă refer la 597-le original, scund, devenit 569 și dispărut la scurt timp după renumerotare).

3. Dacă, cumva, surse oficiale din RATUC susțin lucruri care nu se adeveresc, nu e vina mea. Dacă, cumva, au loc transformări ale autobuzelor cu numere de parc mai mari decât 509, atunci va trebui să vedem la stradă și alte troleibuze ICE-SAERP (ex. Renault Agora Long) decât cele pe care le știm. În total, conform caietului de sarcini trebuie să fie 20. Ori, în prezent, avem, dacă nu greșesc, 15. Deci, de bun simț (și legal) ar fi să aibă loc atâtea transformări câte sunt prevăzute în caietul de sarcini. Excepție ar fi cazul în care acesta (caietul de sarcini) ar fi declarat nul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 16:06:31    Titlul subiectului: 167132

Păi dacă sunt deja 15 și s-au văzut deja 6 transformate atunci sunt 21 și deja nu e în regulă !
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 16:13:52    Titlul subiectului: 167134

Eu, încă, nu am văzut nimic înafara celor 15. Spuneam că ar trebui să fie 20, cât prevede caietul de sarcini. Ai observat alte numere afară de cele menționate de Darius?

Citat:
002 (fostul 462)
003
004 (fostul 486)
006 (fostul 474)
009
010
013
014
016
017
021
025 (fostul 501)
026 (fostul 483)
030 (fostul 502)
033 (fostul 479)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
rooovidiu



Data înscrierii: 07/Noi/2005
Ultima vizita: 08/Oct/2017
Mesaje: 339
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 16:20:35    Titlul subiectului: 167135

Am înțeles eu greșit. Am crezut că au fost trasformate 6 și trebuie aduse de la Arad și încă nu circulă ca troleibuze. Autobuzele recente nu le mai pot recunoaște așa ușor doar după o privire deci nu le mai rețin. Scuze dacă v-am încurcat !
_________________
TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 15 Sep 2013 16:26:44    Titlul subiectului: 167136

Nu e nicio problemă, însă este bine să scriem documentat. Nu agreez în mod deosebit ideea de transformare a autobuzului în troleibuz, dar, câtă vreme e un caiet de sarcini valabil, acela trebuie respectat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 190
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 16 Sep 2013 14:20:41    Titlul subiectului: 167158

De azi am vazut ca au scos pe traseu articulatele de care se tot vorbea. Am vazut 511, 517, 518, 521 pe 30 si 522 pe 31. Starea lor este foarte buna, cel putin in exterior, fiind proaspat vopsite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 68, 69, 70  Următoare
Pagina 11 din 70

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community