Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Autobuzele CTP (ex-RATUC)
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 68, 69, 70  Următoare
 
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
doodoo_74



Data înscrierii: 28/Iun/2007
Ultima vizita: 26/Mar/2024
Mesaje: 163
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 09 Apr 2014 20:57:04    Titlul subiectului: 172274

Pe M22 dacă ar baga articulate, acestea nu ar putea lua curba la Terra spre Sesul de Sus.
Si asa intra la limita.
Străzile satului vecin sunt o mare gluma, un dezastru total. Iar vina e a primariei 100%.

_________________
SA CIRCULAM MAI BINE !!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Vin 11 Apr 2014 20:17:20    Titlul subiectului: 172310

BusFan a scris:
Pe 524 l-am văzut de mai multe ori pe 24b

524 a revenit la coloana centru, de care apartinea inainte. L-am vazut de cateva zile pe 31.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 22 Apr 2014 21:19:40    Titlul subiectului: 172546

Astazi l-am vazut pe 717 si avea 2 camere de luat vederi in interior ca si la troleibuzele Citelis. Oare se pregateste pentru traseele metropolitane sau in curand toate autobuzele vor avea astfel de camere?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 190
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2014 13:21:35    Titlul subiectului: 172551

In toate autobuzele se va monta insa in functie de RT1 sau RT2, deoarece trebuie facuta instalatia. Nu stiu insa unde se inregistreaza caci nu au nici un ecran la sofer. Un alt aspect este ca am vazut la cateva tramvaie si autobuze un ecran la sofer de care se zvoneste ca ar fi ceva legat de noul sistem de ticketing.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2014 14:34:49    Titlul subiectului: 172555

Citat:
Nu stiu insa unde se inregistreaza


Pe o unitate DVR.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 23 Apr 2014 19:51:23    Titlul subiectului: 172564

razwy a scris:
In toate autobuzele se va monta insa in functie de RT1 sau RT2, deoarece trebuie facuta instalatia. Nu stiu insa unde se inregistreaza caci nu au nici un ecran la sofer. Un alt aspect este ca am vazut la cateva tramvaie si autobuze un ecran la sofer de care se zvoneste ca ar fi ceva legat de noul sistem de ticketing.

In toate autobuzele s-au montat acele ecrane,care sunt GPS-urile pentru noul sistem de ticketing. Pe autobuzele Renault SC10R nu s-au montat si nici nu se vor monta, iar pe aceste autobuze nu se vor monta nici camere de filmat, pentru ca nu vor mai circula mult timp.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Sâm 10 Mai 2014 08:29:27    Titlul subiectului: 172784

doodoo_74 a scris:
Acum sunt Irisbus-uri exclusiv.

Nu sunt doar irisbus-uri. Intr-o zi l-am vazut pe 350 sau 356 pe linia 87b.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 10 Mai 2014 20:40:35    Titlul subiectului: 172801

razwy a scris:
Eu sincer, nu cred sa se fi infiintat o coloana pentru liniile metropolitane, deoarece l-am vazut pe 481 pe M21 si ieri pe 24B, l-am vazut si pe 514 pe M22 si azi pe 30.

Este clar ca s-a infiintat o noua coloana pentru linile metropolitane din moment ce autobuzele solo care circula pe aceste linii nu mai circula si pe linii urbane, doar cate 1 maxim 2 articulate mai circula pe linii urbane pentru ca sunt prea multe pentru linile M21 si M41. Iar autobuzele sunt rotite pe diverse linii metropolitane. De exemplu 510, 513, 514 si 520 le-am vazut pe M21 si M41. 357, 360, 374, 460 si 692 le-am vazut pe M12, M13 si M31. 673 l-am vazut pe M31, M38, M39, M42 si M43, iar pe 667 si 669 le-am vazut pe M32, M33, M34, M42 si M43.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
razwy



Data înscrierii: 04/Sep/2009
Ultima vizita: 25/Mai/2019
Mesaje: 190
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2014 12:16:30    Titlul subiectului: 172816

Acum stiu ca s-a infiintat o noua coloana, dar la inceput, cand a intrat CTP in Floresti erau rotite si autobuze urbane pe lange cele care deservesc si acum Florestiul. De aceea am spus ca nu cred ca s-a infiintat o noua coloana.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2014 17:28:57    Titlul subiectului: 172846

Situatia Renault-urilor SC10 in Cluj-Napoca:
Active: 229, 240, 243, 244, 248, 249, 250, 251, 252, 262, 263, 267, 268, 269, 270, 271, 273, 275, 278, 289, 290, 294, 295, 303, 306, 308, 309, 310, 316, 319, 320, 321, 322, 323, 324.

Casate recent(retrase de niste luni bune, s-ar putea sa mai existe fizic) ar fi: 261, 280, 288, 304, 318, 326.

Cu BOLD sunt cele de la coloana Gheorgheni, cu ITALIC cele de la Donath, iar cu font standard masinile de la Centru. Coloana Zorilor nu are SC10.

Zilele astea sunt defecte(si in curs de reparatie): 263 si 303.
In mod cert am omis un vehicul sau doua, va rog completati lista in masura in care stiti ce misca pe strazi.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2014 19:38:49    Titlul subiectului: 172850

Ai uitat de 283, 341 (vazut ultima data la sfarsitul lui martie).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2014 20:24:30    Titlul subiectului: 172851

darius 23 a scris:
Ai uitat de 283, 341 (vazut ultima data la sfarsitul lui martie).

Corect, ambele active, ambele la coloana centru.
341, alaturi de 275, este cel mai vechi SC10R din Cluj, fiind singurul supravietuitor din al doi-lea lot(337-346). Din primul lot(327-336), sosit cu cateva luni inainte, nu mai exista nici un autobuz de aproximativ doi ani. Dupa aceste 2 lot-uri a inceput inlocuirea saviemurilor cu renaulturi pastrand numarul de inventar(226-326, insa unele numere au ramas doar Saviem-urilor: 226,227,228,231,234,235,236,237,242,259,260,279,286,291,299,311,312).
Inaintea primelor loturi de cate 10 Renault-uri, exista timp de cateva luni un singur SC10R in Cluj: 275(numarul apartinuse unui Saviem casat timpuriu). Surprinzator e ca inca circula, desi e in cluj aproximativ din 2000, deci e produs cel tarziu in 1985.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mar 13 Mai 2014 22:01:28    Titlul subiectului: 172853

macicasan a scris:
Casate recent(retrase de niste luni bune, s-ar putea sa mai existe fizic) ar fi: 261, 280, 288, 304, 318, 326.
304 si 326 inca mai circula. Pe 304 l-am vazut pe linia 32 saptamana trecuta, iar 326 era vineri pe linia 28.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2014 13:09:43    Titlul subiectului: 172869

Citat:
pe 667 si 669 le-am vazut pe M32, M33, M34, M42 si M43.

De cand e defect 303, soferul acestuia conduce 667(de luni) pe liniile coloanei Gheorgheni(ieri & azi pe 34).

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
darius 23



Data înscrierii: 25/Iul/2011
Ultima vizita: 18/Apr/2024
Mesaje: 745
Locație: Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2014 18:49:57    Titlul subiectului: 172875

In urma cererii lui radub de a prezenta autobuzele Renault Agora L, va voi prezenta astazi capturile mele din ultimul lot de autobuze, pe langa cele prezentate de el in pagina 17 a acestui topic.


511-43 (09.05).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  285.84 kb
 Vizualizat:  de 11968 ori

511-43 (09.05).jpg



513-9 (21.04).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  209.53 kb
 Vizualizat:  de 11968 ori

513-9 (21.04).jpg



514-M41 (09.05).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  323.98 kb
 Vizualizat:  de 11968 ori

514-M41 (09.05).jpg



515-M21 (09.05).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  325.06 kb
 Vizualizat:  de 11968 ori

515-M21 (09.05).jpg



516-30 (01.05).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  217.17 kb
 Vizualizat:  de 11968 ori

516-30 (01.05).jpg



517-30 (09.05).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  324.18 kb
 Vizualizat:  de 11968 ori

517-30 (09.05).jpg



519-M21.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  287.04 kb
 Vizualizat:  de 11968 ori

519-M21.jpg



520-M41 (01.05).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  186.72 kb
 Vizualizat:  de 11968 ori

520-M41 (01.05).jpg



521-30 (09.05).jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  218.36 kb
 Vizualizat:  de 11932 ori

521-30 (09.05).jpg




Ultima modificare efectuată de către darius 23 la Mie 14 Mai 2014 21:47:20, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Mie 14 Mai 2014 19:12:46    Titlul subiectului: 172877

macicasan a scris:
Citat:
pe 667 si 669 le-am vazut pe M32, M33, M34, M42 si M43.

De cand e defect 303, soferul acestuia conduce 667(de luni) pe liniile coloanei Gheorgheni(ieri & azi pe 34).

Doar in tura de dupaamiaza 667 circula pe liniile coloanei Gheorgheni. Dimineata circula pe M32, M33 sau M34.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Vin 16 Mai 2014 08:03:30    Titlul subiectului: 172901

Volvo a scris:
Doar in tura de dupaamiaza 667 circula pe liniile coloanei Gheorgheni. Dimineata circula pe M32, M33 sau M34.

NU contest ca l-ai vazut pe 667 pe ceva M o data, da' ti'-am spus cu cateva replici mai sus ceva despre generalizari. Pe langa minciuna gratiuta, mai si induci in eroare userii forumului.
667 de o saptamana are un singur sofer, baiatul de pe 303, care lucreaza program "cu verde"(5:00-8:30 & 13:00-17:30) de prin anii 2000, in general pe 34 si 48. Toti soferii cu acest program sunt singuri pe masini(inevitabil, nu? 321, 699, 706, 373 si lista poate continua).
As fi tare curios de unde propozitia enuntiativa din citat? Daca l-ai vazut pe M-uri o data, spune si tu ca l-ai vazut o data. 667 saptamana asta nu se desprinde de 34, nici macar dimineata, nici astazi, nici macar luni. Orar de planificare cu 1/2metropolitan si 1/2 34 nu exista, pe 34 sunt aceleasi 2 masini si dimineata si la pranz iar soferul se jura ca nu a calcat pe M-uri...

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 17 Mai 2014 14:53:39    Titlul subiectului: 172921

Mai există așa-numitul "orar roșu"? Adică 8-19?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 17 Mai 2014 18:53:51    Titlul subiectului: 172924

OAB a scris:
Mai există așa-numitul "orar roșu"? Adică 8-19?

Nu stu despre asa ceva, probabil ca nu mai corespunde actualelor nevoi de transport. Exista, insa , "maro": 6:30-17:30, dar cazuri izolate si rare.
Oricum, tot 11 ore de condus. Exista, insa, cazuri ocazionale de soferi "pe verde" care stau intre orare la masina, pe ceva linie, daca situatia o cere si exista disponibilitate din partea sa, si astfel lucreaza de la 5 la 17:30.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Sâm 17 Mai 2014 20:22:42    Titlul subiectului: 172925

"Orar rosu" nu mai exista propriu zis, insa stiu sigur ca exista unele orare care circula in intervalul 7.30- 19.30 pe linile "principale" cum ar fi de exemplu 6, 25, 30, 35, posibil si pe alte linii care de obicei sunt deservite de catre vehicule cu titulari in ambele schimburi, insa sunt cazuri in care datorita concediilor de odihna sau medicale ale unor soferi sau a unor revizi sau defectiuni ale unor vehicule se planifica vehicule cu cate un singur titular in "orar rosu". Iar pe linia 1 exista un orar care aproape zilnic este deservit de catre soferi planificati in "orar maro" de obicei circula in acel orar 150 sau 163, foarte rar circula troleibuze cu 2 soferi in acel orar.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 10/Mai/2022
Mesaje: 1621
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 18 Mai 2014 01:21:47    Titlul subiectului: 172926

În situația în care un șofer are un regim de lucru care depășește norma nu poate cere să fie remunerat pentru munca depusă în plus?

Parțial off-topic. Îmi aduc aminte că, în 1990, vatmanii cereau:

-desființarea "orarului verde" care, din câte îmi aduc aminte, avea a doua parte mult mai lungă; după cele 3 sau 4 ore dimineața (nu mai știu exact) care le făcea pe 102 (5:30-8:30 sau chiar 4:30-8:30) revenea de la prânz până seara târziu. La prânz pe 102, după-amiaza pe 101 iar seara, dacă îmi aduc bine aminte, tot pe 102. Intervalul orar era ceva de genul 12:30-22:30 sau 13-22. Retragerea după partea de dimineață se făcea, dacă nu greșesc, la depoul de pe Muncii. Seara, nu mai știu dacă tramvaiul era dus tot acolo sau era garat la triajul din Mănăștur. Ideea e că cel care lucra în orarul verde se retrăgea puțin mai repede decât colegii lui care lucrau, dacă bine știu, până după ora 23.

- desființarea "orarului roșu" descris foarte sugestiv de unul din angajați: "de la 8 dimineața la 7 seara"; deseori vatmanul care lucra în orar roșu circula numai pe 101; nu intra pe 102. Țin minte retrageri la depoul de pe Muncii după încheierea programului, dar nu pot afirma dacă era o regulă sau, tot așa de bine, tramvaiul putea fi retras în Mănăștur. Retragerea pe Muncii o făcea fără călători.

Sincer, am fost surprins când, după 24 de ani, aud, din nou, de "orar verde"...Credeam că o astfel de modalitate de lucru e de domeniul trecutului. E drept că e un "orar verde" mult scurtat față de cel anterior anului 1990, dar, oricum. Ce face șoferul acela 4 ore? Exceptând, evident, situația descrisă de Măcicășan:

Citat:
Exista, insa, cazuri ocazionale de soferi "pe verde" care stau intre orare la masina, pe ceva linie, daca situatia o cere si exista disponibilitate din partea sa, si astfel lucreaza de la 5 la 17:30.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Dum 18 Mai 2014 08:26:04    Titlul subiectului: 172928

OAB a scris:
În situația în care un șofer are un regim de lucru care depășește norma nu poate cere să fie remunerat pentru munca depusă în plus?

Sincer, am fost surprins când, după 24 de ani, aud, din nou, de "orar verde"...Credeam că o astfel de modalitate de lucru e de domeniul trecutului. E drept că e un "orar verde" mult scurtat față de cel anterior anului 1990, dar, oricum. Ce face șoferul acela 4 ore? Exceptând, evident, situația descrisă de Măcicășan:

Citat:
Exista, insa, cazuri ocazionale de soferi "pe verde" care stau intre orare la masina, pe ceva linie, daca situatia o cere si exista disponibilitate din partea sa, si astfel lucreaza de la 5 la 17:30.


Orele suplimentare se platesc, dar intr-o anumite limita(exista un numar maxim de ore suplimentare/luna). Soferii se pot informa asupra numarului de ore lucrate.

Orarul verde, desi dificil, nu s-a desfiintat nici o data, fiind necesar exploatarii optime in ore de varf. Programe similare, cu cateva ore dimineata si cateva dupamasa(nu mai mult de 8 ), acoperind orele de varf exista la multe regii importante de transport urban din Europa(Stiu sigur de Londra, Budapesta, Bruxelles, Edinburgh).

Programul "verde" e preferat se unii dintre soferii clujeni, fiind asociat "liniilor bune". Poate ati observat ca pe liniile cu plecari doar in ore de varf ale fiecarei coloane se cam perinda aceiasi soferi/aceleasi masini, denumiti neoficial "mandatari".

Alt caz de soferi care lucreaza 'cu verde' sunt cei care nu lucreaza in weekend-uri, unii dintre ei navetisti. Acestia au astfel sansa sa faca ore suplimentare in intervalul mort.

Un prieten, sofer pe Agora L, a lucrat 'pe verde' o luna, cat a fost singur pe masina, colegul fiindu-i in concediu medical.
Exista orare "cu verde" si pe linii mari/importante(3,4,6,25, 30, 31, 32b, 35, a doua masina de gruia-37 sau 38, 43, 43b, 48 si multe altele). Cu verde se lucreaza de luni pana vineri, in week-end exista doar cele 2 ture.

Orar "rosu", cum l-a descris OAB, insa, nu mai exista. Daca un sofer e singur pe masina si nu lucreaza in tura 2(dupamasa), fie e planificat de la 5, fie de la 6:30. Nu mai exista de ani nici un orar in planificare care sa inceapa dupa 8 in zi lucratoare. Nici la autobuze, nici la troleibuze, nici la tramvaie. Liniile ale caror orare incep dupa 8(28b, 24b, 43p, 87b, CS Cora & Real) primesc masini de pe alte linii. Pe majoritatea liniilor, dupa 8-8:30 frecventa vehiculelor se reduce(implicit si numarul lor).

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 19 Mai 2014 09:09:17    Titlul subiectului: 172938

macicasan a scris:

Orar "rosu", cum l-a descris OAB, insa, nu mai exista. Daca un sofer e singur pe masina si nu lucreaza in tura 2(dupamasa), fie e planificat de la 5, fie de la 6:30.

Orar "rosu" cum l-a descris OAB nu mai exista, insa a fost adaptat cerintelor actuale cum a fost adaptat si orarul "verde". In prezent orarul rosu este in intervalul 7.30 - 19.30, insa doar in cazuri exceptionale se planifica astfel. Caz concret este orarul 17 de pe linia 25 care are prima cursa la 7.30 si ultima la 19.30, in care se planifica cateodata in caz de forta majora in orar "rosu". De asemenea in caz de forta majora soferii planificati in orar "verde" pot raman si dupa ora 18.00, pana in jurul orei 20.30 - 21.00 cand frecventele si implicit si numarul de vehicule scade pe toate linile. De exemplu acum 2 saptamani 385 a fost planificat in orar "verde" pe linia 37 si apoi a ramas pana la ora 20.30 pe linia 31. De asemenea 273 acum vreo cateva saptamani a fost planificat in orar "verde" pe linia 32B si a ramas pana in jurul orei 20.00 pe linia 32. De asemenea au fost cazuri in care unele troleibuze Irisbus ale coloanei 2, au fost planificate in orar "verde" pe linia 6 si apoi au ramans pana in jurul orei 21.00 pe linia 1 (162, 030, 192, 017). Repet acestea sunt cazuri rare. In mod normal exista cele 2 ture (dimineata 5 - 13, dupaamiaza 13 -23), exista orarul "verde" in intervalele 5 - 9 si 13 - 17.30/18 in functie de linie si cateva orare "maro" 6.30 - 17.30/18 (caz concret unul dintre orarele liniei 1) si mai exista inca un tip de orar nu stiu daca are denumire caracteristica, adica autobuzele SC10R care circula in tura de dupaamiaza si apoi raman pana in jurul orei 1.00 pe linia 25N.

_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
macicasan



Data înscrierii: 09/Apr/2008
Ultima vizita: 27/Feb/2024
Mesaje: 302
Locație: Cluj

MesajTrimis: Lun 19 Mai 2014 09:26:19    Titlul subiectului: 172941

Volvo a scris:
adica autobuzele SC10R care circula in tura de dupaamiaza si apoi raman pana in jurul orei 1.00 pe linia 25N.

Este tura de dupamasa, doar ca prelungita, nu are o denumire interna.
Pe 25N fac 2 curse soferi care au condus in prealabil de la 13:00 la 23:00.
Una dintre masini e de la col. Donath(orarul cu incepere din Bucium), cealalta de la col. Gheorgheni.
Ar fi grozav sa o lasi mai moale cu generalizarile. Pe 25N se mai planifica si SC10, si R312, si Irisbus, iar in primavara asta am vazut si MJT 801.

_________________
www.macicasanul.com
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 04/Feb/2022
Mesaje: 1300
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 19 Mai 2014 10:47:02    Titlul subiectului: 172943

Eu am luat un exemplu doar. Bineinteles ca se planifica si R312 si Irisbus, am vazut 489, 490, 491, 693, 710 etc.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
7 noiembrie 1959 - 7 noiembrie 2019. 60 de ani de troleibuze la Cluj-Napoca.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Acest subiect este închis, nu se pot crea sau răspunde la mesaje    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul CLUJ Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 68, 69, 70  Următoare
Pagina 21 din 70

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community