Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mai 2010 20:50:25 Titlul subiectului: |
127045 |
|
Ca si calator am ramas cu o impresie buna despre aceste masini.
Cateva imagini din 7-8 mai 2010 (majoritatea realizate pe bd. 21 Decembrie 1989, in Piata Avram Iancu):
- 464
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.96 kb |
Vizualizat: |
de 19333 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mai 2010 20:51:37 Titlul subiectului: |
127046 |
|
- 465 (parcare Grigorescu)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.81 kb |
Vizualizat: |
de 19330 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mai 2010 20:53:00 Titlul subiectului: |
127047 |
|
- 466
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.47 kb |
Vizualizat: |
de 19326 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mai 2010 20:54:49 Titlul subiectului: |
127048 |
|
- 467, 468
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.87 kb |
Vizualizat: |
de 19326 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mai 2010 21:03:02 Titlul subiectului: |
127049 |
|
467:
- foto 1-4: Piata Avram Iancu
- foto 5: str. Aurel Vlaicu (Piata Marasti)
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.68 kb |
Vizualizat: |
de 19323 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92.59 kb |
Vizualizat: |
de 19323 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.05 kb |
Vizualizat: |
de 19323 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.29 kb |
Vizualizat: |
de 19323 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.74 kb |
Vizualizat: |
de 19323 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mai 2010 21:12:33 Titlul subiectului: |
127050 |
|
468:
- foto 1-5: bd. 21 Decembrie 1989-Piata Avram Iancu
- foto 6: Piata Marasti
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
108.41 kb |
Vizualizat: |
de 19317 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.29 kb |
Vizualizat: |
de 19317 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.11 kb |
Vizualizat: |
de 19317 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.14 kb |
Vizualizat: |
de 19317 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.74 kb |
Vizualizat: |
de 19317 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.95 kb |
Vizualizat: |
de 19317 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 14 Mai 2010 21:14:43 Titlul subiectului: |
127051 |
|
- 470
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
78.46 kb |
Vizualizat: |
de 19316 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
tomi_ms
Data înscrierii: 28/Ian/2007 Ultima vizita: 04/Dec/2021 Mesaje: 404 Locație: Targu Mures
|
Trimis: Dum 13 Iun 2010 09:05:57 Titlul subiectului: |
128283 |
|
Importul de autobuze articulate ex RATParis continua cu inca 15 masini:
http://www.realitatea.net/15-autobuze-second-hand-din-franta-de-500-000-euro-vor-circula-in-cluj-napoca_718038.html Citat: | Regia de Transport Urban de Călători din Cluj-Napoca a cumpărat 15 autobuze articulate second hand cu 504.750 euro de la compania Infitrade din localitatea Neuilly sur Seine, de lângă Paris (Franța), potrivit unui anunț de atribuire de pe Sistemul Electronic de Achiziții Publice. (...)
Contractul a fost atribuit pe 25 mai prin licitație deschisă, la care regia din Cluj Napoca a primit o singură ofertă, potrivit anunțului publicat pe e-licitatie.ro. | Firma mentionata se ocupa cu intermedieri, ca operator de transport localitatea respectiva este deservita tot de RATParis.
|
|
Sus |
|
|
knx
Data înscrierii: 09/Noi/2008 Ultima vizita: 05/Ian/2014 Mesaje: 5 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 14 Iun 2010 09:16:42 Titlul subiectului: |
128347 |
|
Eu circul destul de mult pe linia 43/43b/43p, unde am observat inca de la inceput comportamentul articulatelor Renault. Daca la inceput am fost placut surprins cat de silentioase sunt, ca nu zornaie nimic (in limita bunului simt), acum parerea mi se schimba. Din pacate in articulatele care deservesc cateodata liniile de mai sus, au inceput plasticele sa zornaie urat, chiar de mai multe ori am simtit intr-unul dintre ele un miros persistent de motorina.
Iar despre celalalte Renault-uri, R312 parca, am observat ca incep sa rugineasca foarte urat la cadrele geamurilor, vopseaua se umfla urat. Chiar, pe unul care deserveste linia 35, coroziunea era foarte avansata, fiind prezenta la mai multe geamuri laterale.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 06 Iul 2010 09:05:10 Titlul subiectului: |
129547 |
|
Mai știe cineva ceva despre autobuzele 242 (saviemul cu 3 uși), 347 (primul Renault 312 adus), și Grivisbusul pitic ? nu le-am văzut de mult pe stradă, iar 242 cred că e casat, dar nu sunt sigur, și ar fi păcat.
Alte întrebare: Renaulturile R312 au carcasa din același material ca si Irisbusurile?
Fenomenul cu rugina la geamuri se întâmplă și la Irisbusuri.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
DanyPMN
Data înscrierii: 17/Ian/2009 Ultima vizita: 06/Sep/2016 Mesaje: 6 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 13 Iul 2010 22:40:08 Titlul subiectului: |
129950 |
|
Grivbusul pitic aparea ocazional pe traseele care leaga cartierul Gheorgheni de Centru sau de Gara. L-am vazut de cateva ori pe liniile 32, 32B, 33, 21. Am senzatia ca este folosit doar cand situatia o cere; utilizarea permanenta nu ar fi oricum justificata, intrucat aceste trasee sunt si asa prea aglomerate [mica exceptie pentru 21]. Daca nu ma insel, autobuzul poate fi reperat la capatul de pe C. Brancusi.
Saviem'ul cu 3 usi nu cred ca mai exista; pacat oricum, era o raritate in domeniu la noi.
Daca tot veni vorba, ce s'a ales de celalalt Grivbus, cel "mare" ? Mai circula pe undeva ?
|
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 13 Iul 2010 22:55:35 Titlul subiectului: |
129957 |
|
Il mai vad prin zona centrala (Piata Mihai Viteazul). Deserveste, printre altele, linia 21
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 08:54:27 Titlul subiectului: |
129974 |
|
Pe Grivisbusul mare l-am văzut mai des în ultima perioada, in comparatie cu cel mic, dar nu m-am gandit sa verific in capat de C-tin Brancusi dupa el.
Pe 242 banuiam si eu ca e casat, era in zona moarta acum un an.
Dar ce ma doare mai tare e 347 pentru ca circula pe linia mea, linia 37.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 09:19:08 Titlul subiectului: |
129975 |
|
foto: 7 mai 2010
foto 1,2: str. Horea
foto 3: str. Cuza Voda
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.37 kb |
Vizualizat: |
de 18702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.71 kb |
Vizualizat: |
de 18702 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.66 kb |
Vizualizat: |
de 18702 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 14:26:36 Titlul subiectului: |
129999 |
|
Autobuzele MJT (800 si 801) mai circula? Nu le-am mai vazut demult. Aveti ceva poze recente cu ele?
Daca le poti face o poza fiecaruia ar fi perfect, deoarece am niste probleme de sanatate si nu pot iesi din casa.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 14:28:56 Titlul subiectului: |
130000 |
|
Da circula, ca de obicei pe linile 30, 43, 35. Dar le-am văzut și pe liniile 26, 27, 28 pe cel care deservește Grigorescul.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 15:46:15 Titlul subiectului: |
130013 |
|
Pana in prezent, pe 801 l-am prins de doua ori:
-cu instalatia de aer conditionat oprita (oricum, nu ma dau in vant dupa ea)
-doar cu o parte dintre ferestre deschise
desi era atat de cald incat se impunea deschiderea tuturora. Efectul: sera pe roti
Un sistem care, din punctul meu de vedere, este mult mai eficient este cel de pe Agorele L: ventilatia fortata (care nu e pornita totdeauna). Prima data credeam ca principiul este cel de la Rocar de Simon si anume aspirarea aerului. Am avut ocazia de a calatori cu 470 - caruia ii lipsesc toateduzele de ventilatie din salon si, am reusit sa vad cum sunt ventilatoarele. Spre deosebire de cele ale Rocarurilor 412, acestea au forma cilindrica (sunt niste tambururi) si introduc aer in salon, dar, in conditii normale, duzele orienteaza curentii de aer in asa fel incat curentul sa nu ajunga pe pasageri. La 470, nemaifiind duzele, aerul bate pe pasagerii de langa prizele de ventilatie
|
|
Sus |
|
|
DanyPMN
Data înscrierii: 17/Ian/2009 Ultima vizita: 06/Sep/2016 Mesaje: 6 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 17:32:46 Titlul subiectului: |
130028 |
|
MJT'ul din Grigorescu apare cel mai des pe liniile 30 si 27, iar cel din Zorilor, pe 35, cum spunea si rooovidiu. Tin minte ca o data, chiar la cateva saptamani dupa ce au fost aduse, unul din ele a stat cateva zile (!?) la capatul de la Alverna, deservind linia 32B.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 23/Apr/2024 Mesaje: 8714 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 14 Iul 2010 20:32:14 Titlul subiectului: |
130047 |
|
801, linia 30, Piata Avram Iancu, 7 mai 2010
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.74 kb |
Vizualizat: |
de 18603 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 20 Iul 2010 12:23:48 Titlul subiectului: |
130425 |
|
Mi-a spus un prieten ca RATUC a achizitionat inca 15 autobuze Renault L. S-ar putea sa le vedem de saptamana viitoare pe strazile Clujului.
|
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 21 Iul 2010 18:06:44 Titlul subiectului: |
130507 |
|
Un prieten a văzut un articulat Renault L cum era transportat pe vagoane dinspre Oradea spre Cluj în jurul orei 14:52. Era similiar cu cele de acum doar că nu avea avion pe el. Deci vom vedea.
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
rooovidiu
Data înscrierii: 07/Noi/2005 Ultima vizita: 08/Oct/2017 Mesaje: 339 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 24 Aug 2010 16:27:40 Titlul subiectului: |
132375 |
|
Ce am găsit într-un ziar on line despre autobuzele RATUC.
Articolul e din 6 Martie 2010.
"Nouă autobuze vechi de 20 de ani vor fi scoase la licitație peste două săptămâni de către Regia Autonomă de Transport Urban Călători (RATUC) Cluj-Napoca.
Autobuzele sunt produse în România și au norma de casare depășită. “
"RATUC își vinde autobuzele vechi
Sunt mai mult fier vechi, dar legea ne obligă să le scoatem la licitație înainte să le casăm”, a declarat directorul RATUC, Liviu Neag.
El a precizat că regia a casat în cinci ani 50 de autobuze, scoase la licitație înainte de a fi predate ca fier vechi. Autobuzele sunt produse în anii 1988-1989 și au un preț de strigare de 20.000 de lei, plus taxa pe valoarea adăugată. Licitația are loc din 23 martie până la epuizarea stocului.
Ziua de Cluj"
Adresa de origine: http://www.ziuadecj.ro/economic/ratuc-isi-vinde-autobuzele-vechi--8976.html
_________________ TROLEIBUZELE SUNT CELE MAI TARI |
|
Sus |
|
|
razwy
Data înscrierii: 04/Sep/2009 Ultima vizita: 25/Mai/2019 Mesaje: 190 Locație: Cluj
|
Trimis: Mar 07 Sep 2010 13:06:44 Titlul subiectului: |
133024 |
|
Azi am vazut Renault-ul 385 pe linia 29. Se pare ca a fost si el reparat.
|
|
Sus |
|
|
AmiralAOV
Data înscrierii: 24/Iun/2007 Ultima vizita: 16/Iul/2019 Mesaje: 4345 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 10 Sep 2010 16:08:43 Titlul subiectului: |
133192 |
|
Confirmarea presei: de luni, clujenii se vor bucura de cele 15 autobuze articulate aduse de la francezi. Incepe anul scolar in stil de sarbatoare si la RATUC...
http://www.adevarul.ro/locale/cluj-napoca/15_autobuze_din_Paris_pentru_clujeni_0_332966980.html
"15 autobuze din Paris pentru clujeni
Primăria Cluj-Napoca va pune în circulație, începând de luni, 15 autobuze articulate second-hand, cumpărate de la regia de transport din Paris, investiția fiind de 375.000 de euro.
Potrivit primarului Clujului, Sorin Apostu un astfel de autobuz are 156 de locuri pentru pasageri, fiind dotat cu trape electrice pentru cărucioare copii sau persoane cu handicap și camere video de supraveghere.
"Primăria a achiziționat 15 autobuze articulate second-hand de la regia de transport din Paris, la un preț de 25.000 de euro bucata, ceea ce face ca valoarea investiției să fie de 375.000 de euro. Autobuzele au opt ani vechime, dar mai pot circula fără probleme încă o perioadă de zece ani. Fiecare are 156 de locuri, din care 42 pe scaune și 114 în picioare.
Sunt autobuze dotate cu trape electrice pentru cărucioare copii sau persoane cu handicap, cu aeroterme pentru ventilația interioară și camere video", a spus Apostu.
Potrivit acestuia, noile autobuze vor circula pe liniile cu cel mai mare flux de călători din municipiu. Aceste autobuze le vor înlocui pe cele care se află în trafic de 20 de ani."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.64 kb |
Vizualizat: |
de 22802 ori |
|
_________________ http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici |
|
Sus |
|
|
OAB
Data înscrierii: 25/Noi/2005 Ultima vizita: 10/Mai/2022 Mesaje: 1621 Locație: Cluj
|
Trimis: Vin 10 Sep 2010 22:54:50 Titlul subiectului: |
133211 |
|
Cele 15 autobuze sunt demult la Cluj, dar aminteles ca ar fi fost unele probleme. Nu stiu daca de ordin tehnic sau a fost vorba doar de formalitatile care tin de RAR. Articolul in cauza este inexact deoarece multe autobuze clujene au peste 20 de ani. Concret:
-R 312
-SC 10 U
iar printre liniile cu flux mare de calatori se numara si 35-ul. Vor pune articulate pe 35, asa cum a fost in perioada anilor '80? Sincer, ar fi nevoie (nu de putine ori am vazut aglomeratie pe linia respectiva), dar cu conditia ca motorul sa fie suficient de puternic pentru a asigura o viteza cat de cat decenta atunci cand urca.
|
|
Sus |
|
|
|