Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 11 Iul 2018 18:21:42 Titlul subiectului: 50 de troleibuze noi |
195683 |
|
http://newsby.marianandrei.com/solaris-trollino-troleibuz-cluj/
Citat: | Conform actualizărilor depuse pe SEAP, SOLARIS BUS & COACH cu Solaris Trollino 18 este singura ofertă depusă la licitația de 50 de troleibuze noi, articulate, lansată în luna mai de primăria Cluj Napoca. În prezent oferta se află în evaluare, termenul maxim de finalizare fiind 31.12.2018. Contractul va fi sub forma unui acord cadru pentru 1-50 de troleibuze ce vor fi livrate în termen de 48 de luni. Valoarea totală a contractului este de 123 milioane lei, fără TVA, fondurile fiind asigurate prin Programul Operational Regional – POR și buget local.
|
|
|
Sus |
|
|
danny_cbu
Data înscrierii: 01/Oct/2009 Ultima vizita: 26/Iul/2023 Mesaje: 22 Locație: Sibiu; Cluj
|
Trimis: Joi 12 Iul 2018 09:26:07 Titlul subiectului: Re: 50 de troleibuze noi |
195699 |
|
lapgellert a scris: | http://newsby.marianandrei.com/solaris-trollino-troleibuz-cluj/
|
In acest caz, ne putem astepta la o extindere a retelei de troleibuz? Clujul chiar ar avea nevoie. 9, 24, 24B, 48 ar fi linii pe care s-ar preta
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 12 Iul 2018 09:32:53 Titlul subiectului: |
195700 |
|
Poate. Ar fi foarte fain. La un moment dat erau planuri si pt. linia 32
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 12 Iul 2018 14:24:32 Titlul subiectului: |
195706 |
|
Pe 32 s-au băgat electrice, iar odată cu sosirea a încă 12 și după aceia a încă 18 e posibil să devină linie exploatată integral de elctrice, slabe șanse să mai facă rețea de troleibuz pe acolo.
Prima oară să o modernizeze pe cea existentă și după aia să sperăm la extinderi.
|
|
Sus |
|
|
Sergiu.9
Data înscrierii: 26/Sep/2015 Ultima vizita: 14/Sep/2021 Mesaje: 181 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 12 Iul 2018 22:32:58 Titlul subiectului: |
195722 |
|
Mai era vorba si de 46B ca va fi linie de troleibuz.
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
DaniiGH
Data înscrierii: 06/Apr/2018 Ultima vizita: 17/Mai/2021 Mesaje: 52 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 13 Iul 2018 20:22:49 Titlul subiectului: |
195741 |
|
(offtopic)
pe fabricii exista deja o retea veche nefolosita din cate stiu.Poate o pot ,,reconditiona" si ny va fi mare lucru.Pe Calea Florestiar trebui extinsa doar de la statia Gradini Manastur (unde 1/6/7 o iau pe sub pod,un macaz care ar continua linia peste pod)pana la Depoul Bucium.pe Brancusi parca au mai fost ceva discutii pentru ,,electrificare"
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 19 Iul 2018 19:01:15 Titlul subiectului: |
195789 |
|
Parca este linie si pe Muncii, deci si 48 are sanse. Daca 48 va deveni troleibuz, atunci poate si 33.
|
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 19 Iul 2018 21:36:19 Titlul subiectului: |
195790 |
|
Dar cu reteaua de pe Campul Painii si Bulgarilor?nu sunt sanse sa readuca 23 troleibuz,nu?
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 15 Aug 2018 06:28:28 Titlul subiectului: |
196137 |
|
Solaris a câștigat licitația pentru cele 50 de troleibuze. Prețul aproximativ de achiziție a fost de 455.000 de euro fără TVA, mai exact 2.466.000 lei TVA inclus.
Primele sosesc la sfârșitul lui 2019.
|
|
Sus |
|
|
tubus
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 59 Locație: Brasov; Germania
|
Trimis: Lun 03 Sep 2018 08:35:10 Titlul subiectului: |
196315 |
|
Solaris: 50 de troleibuze pentru România
Solaris Bus & Coach a semnat un contract de livrare a 50 Trollino 18 către orașul Cluj-Napoca.
Trollino 18 comandate sunt primele troleibuze articulate de la Solaris pe piața românească. Vehiculele vor fi echipate cu motoare de tracțiune cu o putere de 250 kW și cu un acumulator suplimentar de energie sub formă de supercapacitoare. În plus, autobuzele au aer condiționat, un sistem de informații pentru pasageri, touchscreens și camere de exterior și de interior.
Troleibuze vor fi livrate semi-anual în tranșe în viitor.
http://www.busfahrermagazin.de/solaris-50-o-busse-fuer-rumaenien-2208031.html
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
63.97 kb |
Vizualizat: |
de 16235 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
DaniiGH
Data înscrierii: 06/Apr/2018 Ultima vizita: 17/Mai/2021 Mesaje: 52 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 09 Dec 2018 00:11:54 Titlul subiectului: |
197618 |
|
Se mai stie ceva nou despre aceste troleibuze?
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 09 Dec 2018 14:44:42 Titlul subiectului: |
197619 |
|
https://newsby.marianandrei.com/solaris-trollino18-cluj-napoca/
Citat: | Contractul este un acord cadru pentru cele 50 de troleibuze, urmând să fie semnate mai multe acorduri cu livrarea a câte 1-6 unități. Termenul pentru livrarea primului troleibuz este de maxim 10 luni de semnarea contractului.
|
Stirea e din 22 august, mai noua nu prea am gasit.
Daca contractul a fost semnat in septembrie, inseamna ca primul troleu o sa ajunga in vara anului viitor?
|
|
Sus |
|
|
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Mie 06 Feb 2019 21:28:56 Titlul subiectului: |
198806 |
|
Cineva stie ca de ce este nevoie de 50 de troleibuze articulate noi? In momentul prezent unde este infrastructura, liniile sunt deservite bine de troleibuze relativ moderne in stare exceptionala. S-ar putea extinde infrastructura, dar asta cred ca dureaza ani, si pana acum nu este nimic concret.
|
|
Sus |
|
|
BusFan
Data înscrierii: 18/Iul/2012 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 318 Locație: Cluj
|
Trimis: Mie 06 Feb 2019 21:35:43 Titlul subiectului: |
198809 |
|
Depinde ce înseamnă pentru tine relativ moderne.
La standardele de acum, înafară de cele 15 Astra Town și - parțial - Citelis-urile lungi, toate sunt depășite. Agorele scurte nu au aer condiționat și un afișaj rudimentar (nici nu știu la câte mai e funcțional), Agorele lungi transformate din autobuze au acele ventilatoare și atât. Citelis-urile lungi au aer condiționat și un afișaj puțin îmbunătățit față de Agore, dar din nou atât.
Ce să vorbim de LCD-uri, panouri wide pentru afișarea traseului live, prize USB? Să nu mai zic de durata de exploatare mare la cele mai multe.
|
|
Sus |
|
|
Alin10CFR
Data înscrierii: 07/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 234 Locație: Cluj
|
|
Sus |
|
|
withoutname
Data înscrierii: 29/Ian/2019 Ultima vizita: 20/Mar/2022 Mesaje: 121
|
Trimis: Mie 06 Feb 2019 22:46:35 Titlul subiectului: |
198813 |
|
BusFan a scris: | Depinde ce înseamnă pentru tine relativ moderne.
La standardele de acum, înafară de cele 15 Astra Town și - parțial - Citelis-urile lungi, toate sunt depășite. Agorele scurte nu au aer condiționat și un afișaj rudimentar (nici nu știu la câte mai e funcțional), Agorele lungi transformate din autobuze au acele ventilatoare și atât. Citelis-urile lungi au aer condiționat și un afișaj puțin îmbunătățit față de Agore, dar din nou atât.
Ce să vorbim de LCD-uri, panouri wide pentru afișarea traseului live, prize USB? Să nu mai zic de durata de exploatare mare la cele mai multe. |
Agora si Agora L sunt in total 25 sau maxim 30, majoritatea fiind autobuze solo, acestea s-ar putea schimba. Restul sunt Citelisuri de maxim 8-9 ani, si Astra Town de 2 ani. Oricum, sunt foarte bine venite aceste troleibuze noi, numai ca ar fi pacat ca jumatatea sa parcheze in depou nefolosit.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Joi 07 Feb 2019 00:38:24 Titlul subiectului: |
198814 |
|
Ar merge refacute trasee desfiintate cu multi ani in urma: ma refer la zona strada Fabricii-Bulevardul Muncii-Str.Campul Painii! Cred ca s-ar putea introduce troleibuzele vechi pe aceste linii! Nu mai zic de linii metropolitane transformate!
|
|
Sus |
|
|
lapgellert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 19/Feb/2024 Mesaje: 258 Locație: Cluj
|
Trimis: Joi 07 Feb 2019 08:43:48 Titlul subiectului: |
198818 |
|
https://ziuadecj.realitatea.net/administratie/--124950.html
Citat: | "Proiectul de extindere a transportului în comun în Zona Metropolitană Cluj continuă deci cu succes și sper să putem merge mai departe cu creșterea calității serviciilor de transport pentru clujeni din toate punctele de vedere", scrie Boc pe Facebook, precizând că CTP Cluj analizează oportunitatea și posibilitățile de finanțare pentru extinderea liniei de troleibuz către Apahida. "Mai multe detalii despre acest proiect voi oferi odată ce analizele sunt definitivate", promite Boc. |
Articolul e din 2014, dar de atunci, nu prea au terminat linia, sau nici macar nu au inceput.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 07 Feb 2019 08:52:19 Titlul subiectului: |
198819 |
|
Scrie clar analizăm oportunitatea și căutăm posibile finanțări. Nu scrie nicăieri că ne apucăm de treabă...
|
|
Sus |
|
|
radante
Data înscrierii: 06/Mar/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2020 Mesaje: 8
|
Trimis: Joi 07 Feb 2019 19:45:20 Titlul subiectului: |
198854 |
|
Clujul foloseste la ore de varf 70-75 troleibuze concomitent. Citelis si Urbanway cumuleaza 40 de troleibuze cu facilitati moderne de baza. Insa trebuie sa ne gandim si la faptul ca in timpul orelor de varf nu de putine ori troleibuzele circula supraincarcate, semn ca CTP nu asigura o capacitate optima pentru un minim de confort. 15-20 de troleibuze articulate moderne in plus de abia vor creste frecventele suficient pentru a satisface actuala cerere si pentru a creste usor calitatea transportului in comun. De fapt, sunt de parere ca eventuale extinderi ar duce necesarul optim la peste 100 de troleibuze la ore de varf. Pana acum directia de investitii a CTP/RATUC a fost pe innoirea parcului si mult prea putin pe cresterea capacitatii. Cred ca a sosit momentul ca fiecare 2 autobuze casate sa fie inlocuite de 3 autobuze noi, altfel transportul public va pierde contactul cu dezvoltarea galopanta a orasului.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Mar 2019 16:26:20 Titlul subiectului: |
199201 |
|
Troleibuzele noi articulate sunt asamblate la Astra ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Carligu
Data înscrierii: 20/Ian/2015 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 162 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 02 Mar 2019 18:35:29 Titlul subiectului: |
199219 |
|
Da ultimul lot cele mov sunt asamblate la Astra Arad .
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Mar 2019 20:41:27 Titlul subiectului: |
199230 |
|
Am pozat un troleu articulat, pe linia 1. Se descurca destul de bine in trafiucul aglomerat, din oprele de varf.
De asemenea, am vazut un troleu nou, articulat, circuland pe linia 5, ceea ce este un lucru bun, am vazut ca a inceput sa se aglomereze linia 5.
Ce tip de troleibuze sunt cele asamblate la Astra Arad ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.43 kb |
Vizualizat: |
de 14114 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.65 kb |
Vizualizat: |
de 14114 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 02 Mar 2019 21:18:16 Titlul subiectului: |
199238 |
|
Este modelul Iveco Urbanway 18, produs de Astra sub numele de Astra Town 118 în 20 de exemplare, ultimul fiind livrat la un an de la plasarea comenzii. Are și topic dedicat, mai în josul subforumului. De menționat că au cam 2-3 ani vechime, deci nu sunt chiar "noi". L-am prins pe 118 acum un an pe 5, mi s-a părut ok, acum nu am circulat cu ele în detaliu ca să-mi fac o imagine finală asupra lor.
|
|
Sus |
|
|
|