Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Joi 06 Iul 2006 18:20:09    Titlul subiectului: Stiri / Articole de presa despre transportul local - Iasi 27103

O pleașcă de 14 miliarde lei pe an pentru angajații RATP
● Deși se plâng că unitatea are dificultăți financiare foarte mari, șefii Regiei de Transport acordă gratuități pe autobuze și tramvaie tuturor salariaților din subordine ● În acest fel, Regia Autonomă de Transport Public renunță în fiecare lună la 1,2 miliarde lei (120 mii RON), respectiv 14 miliarde lei pe an ● Anul trecut Regia a avut pierderi de 28 miliarde lei
Conducerea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) practică un management plin de acțiuni paradoxale. Pe de o parte, șefii RATP se plâng că au datorii de sute de miliarde lei la bugetele de stat și înregistrează lunar pierderi de alte câteva miliarde, dar pe de altă parte oferă salariaților niște privilegii care costă scump unitatea. Toți salariații de la RATP beneficiază fără întrerupere de reducere pe mijloacele de transport în comun. În acest fel, Regia Autonomă de Transport Public renunță în fiecare lună la încasări de circa 1,2 miliarde lei (120 mii RON). În prezent, Regia are aproximativ 1.300 de salariați, iar un abonament pe toate liniile costă 930 mii lei (93 RON). Conform reprezentanților RATP, aceștia se pot deplasa gratuit cu mijloacele de transport în comun, în baza legitimației de serviciu, dar numai în interes de serviciu. Numai că nici un controlor nu își amintește de vreo amendă dată vreunui angajat de la RATP, ceea ce înseamnă că mai tot timpul sunt în interes de serviciu, chiar și când merg la piață. Ori, când sunt în afara serviciului, cumpără bilete, deși este greu de crezut. "Angajații Regiei de Transport nu au libere pe traseele noastre, însă pot circula în mod gratuit cu mijloacele de transport în comun care ne aparțin, pe baza legitimației de serviciu, dar numai în interes de serviciu. În caz contrar, ei au aceleași drepturi și obligații ca și ceilalți cetățeni ai municipiului Iași, iar dacă sunt prinși fără bilet de călătorie sau abonament, plătesc amendă", a declarat Adrian Mihai, șeful de personal de la RATP. Conducerea Regiei are însă o altă versiune și recunoaște că proprii salariați beneficiază de gratuități pe autobuze și tramvaie, în funcție de secția sau departamentul în care lucrează. "Oamenii noștri pot merge gratuit cu mijloacele de transport în comun, în funcție de secția sau departamentul în care lucrează. Astfel, cei care lucrează în secții care se ocupă de tramvaie au liber pe traseele de tramvai, la fel se întâmplă și cu cei care se ocupă de autobuze", a menționat Maricel Ghercă, directorul RATP.
Pierderi de 85 miliarde lei
Anul trecut, Regia de Transport a înregistrat pierderi de 85 miliarde lei (8,5 milioane RON). "Bilanțul pe anul trecut arată că am înregistrat o pierdere de 85 miliarde lei (8,5 milioane RON), din care numai 28 miliarde lei (2,8 milioane RON) reprezintă pierderi efective. Restul de 57 miliarde lei (5,7 milioane RON) reprezintă penalitățile, cu tot cu majorări către bugetul de stat. Datorăm o mare parte a acestei pierderi nerespectării programului de transport aflat în vigoare. De asemenea, o cotă importantă o au și gratuitățile acordate în număr prea mare și neacoperite cu fonduri de la buget", declara anul trecut Maricel Ghercă.
Un calcul simplu arată că într-un an de zile RATP pierde numai din gratuitățile acordate propriilor angajați 14,4 miliarde lei (1,4 milioane RON). Raportată la pierderea efectivă de anul trecut, de 28 miliarde lei (2,7 milioane RON), reiese că jumătate din pierderile reclamate au drept cauză aceste gratuități.
Cristian ALBU
Ziua de Iasi, 6 iulie 2006
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 00:03:38    Titlul subiectului: IS 29433

Primarul Iasiului, un manager prost
Un raport de audit al Curtii de Conturi releva ca Primaria Iasi neglijeaza unele surse de venit, rezultand incasari scazute la bugetul local.
Un raport al Curtii de Conturi Iasi scoate in evidenta serioase probleme manageriale la nivelul primariei. Controlul a vizat perioada 2002-2006, inspectorii avand nevoie de trei luni pentru a face verificarile. Au fost luate in vizor patru dintre activitatile care intra in atributiile municipalitatii: administrarea pietelor, a locurilor de parcare, a iluminatului stradal si publicitatea stradala.
"Este vorba despre un audit al performantei pe serviciile pe care le-am considerat importante atat pentru primarie, cat si pentru contribuabili. Concluzia raportului este ca trebuie lucrat pentru eficientizarea acestor activitati", a declarat Constantin Iatco, directorul Curtii de Conturi Iasi.
Mafie in piete
Incasarile primariei in aproape toate cele 12 piete existente in municipiul Iasi au inregistrat o scadere vertiginoasa in intervalul verificat. "Veniturile sunt foarte mici deoarece evaziunea fiscala este foarte mare. Nu se taie bonuri nici la piete, nici la parcari. E o intreaga mafie care se ocupa de aceste lucruri", crede consilierul local Tiberiu Brailean.
Pe de alta parte, doar in doua dintre pietele din Iasi, situate central, s-au investit bani in ultima perioada, aspect care a generat dublarea veniturilor in 2005, fata de 2002. Pentru toate celelalte, inspectorii Curtii de Conturi au constatat o scadere dramatica a numarului comerciantilor interesati sa vina acolo sa-si vanda marfa.
"E foarte greu. Trebuie sa dam bani si-n stanga, si-n dreapta ca sa prindem o taraba. In felul acesta nu avem cum supravietui", s-a plans un producator dintr-o piata ieseana.
Nichita, grijuliu cu taximetristii
Locurile de parcare constituie o problema veche in Iasi, o statistica recenta aratand ca, la 90.000 de masini inmatriculate, exista 30.000 de locuri de parcare. Municipalitatea pune in acest moment la dispozitia iesenilor doar 588 de locuri de parcare cu plata, cu 35 mai mult fata de 2002. Faptul genereaza o supraaglomerare a parcarilor centrale.
Deficienta manageriala cea mai grava in aceasta privinta a fost identificata in raport prin lipsa unei taxe impuse taximetristilor care parcheaza in locuri special amenajate pentru ei. Daca fiecare din cele 9.400 de taximetre inregistrate din 2002 si pana astazi ar fi platit un abonament anual de 2,5 milioane de lei vechi, primaria ar fi putut incasa in fiecare an in jur de sase miliarde de lei vechi.
"Nu am investit in parcari pentru ca nu avem fonduri. In acest moment, exista un proiect de hotarare pentru a le ceda in sistem privat", a precizat primarul Gheorghe Nichita.
Publicitate stradala pe ochi frumosi
Din concluziile raportului rezulta ca iluminatul public prost administrat conduce la mentinerea unui disconfort si al unui pericol pentru cetateni. Niciuna dintre cele doua firme carora primaria le-a incredintat aceasta activitate nu detine licenta si nu intervine in timp util pentru remedierea avariilor.
Aici, primaria ar putea avea o scuza. Din cercetarile inspectorilor ieseni a rezultat ca in tara nu exista nicio firma licentiata care sa activeze pe acest segment.
Publicitatea stradala a fost cedata conform unui contract-cadru redactat defectuos. "Problema cea mai mare este ca trebuie urmarita relatia dintre firma care detine panoul de publicitate si consiliul local. Primaria trebuie sa primeasca bani si de la firma care a comandat publicitatea, nu doar de la cea care detine panoul".
In plus, inspectorii au gasit prin oras foarte multe panouri si bannere fara autorizatie de la primarie. "Avem foarte putini inspectori si de aceea problema a scapat de sub control", s-a justificat Nichita.
Evenimentul Zilei, 1 august 2006
Cezar Padurariu

Nota mea, S.S.: in titlu nu are ce sa caute cuvintul "manager".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Dum 06 Aug 2006 14:21:48    Titlul subiectului: 30188

Nichita de Iasi si degetele, in ziarul Ziua din 27 iunie 2006:
.......................
Cotidianul ZIUA de Iasi a luat pe rand, toate promisiunile cuprinse in programul electoral al lui Nichita din anul 2004. S-a putut constata ca majoritatea angajamentelor sale sunt fie inca in stadiul de proiect, fie au fost uitate definitiv. A vorbit in primul rand despre modernizarea strazilor din municipiu. Si in prezent strazile municipiului sunt pline de gropi, desi inghit cel putin 100 de miliarde de lei (10 milioane RON) numai pentru carpeli. Nici un sector rutier din municipiu nu a fost ramforsat complet, nu s-a turnat covor asfaltic. Cea mai buna artera din municipiu este cea care trece prin fata Spitalului de Recuperare, lucrare realizata in urma cu cinci ani, pe vremea lui Simirad de o firma straina. La Iasi, strazile sunt carpite de firma Primariei, SC Citadin SA care lucreaza numai cu asfalt de proasta calitate si la preturi mari. Nichita s-a laudat ca va scoate la licitatie activitatea de intretinere a strazilor, dar a uitat. Primarul PSD a promis si modernizarea transportului in comun prin inlocuirea a 35 de kilometri de linie de tramvai, achizitionarea a 50 de autobuze noi, 40 de troleibuze si realizarea unui dispecerat unic pentru toate mijloacele de transport. Din toate acestea s-a realizat numai achizitionarea a 50 de autobuze MAZ, la preturi discutabile, 200.000 euro pe bucata. O portiune din calea de rulare a tramvaielor va fi refacuta cu ajutorul unui proiect Phare, obtinut insa de colegul sau de partid Lucian Flaiser, presedintele Consiliului Judetean, si nu de Primaria condusa de Nichita.
...............................
http://ziua.net/display.php?id=202396&data=2006-06-27&kword=troleibuze
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2006 21:47:30    Titlul subiectului: gfhgfngf 34918

Cum si bulgarii sint francofoni, iata ca aceste valente si le-a descoperit si primarul fascinant al municipiului Iasi, Gheorghe Nichita. Este un abuz, cum sa implementeze acesta planul de transport din Melun pt... Erbiceni???
Va vedea Iasul...ce a vazut oraselul Melun de linga Paris!
Proaspat intors dintr-o calatorie de lucru in Franta, Primarul Gheorghe Nichita a venit cu idei inovatoare despre transportul public. El s-a decis sa "importe" modelul de trafic urban al orasului Melon, mai mic decit Pascaniul. Problema este ca localitatea de 40.000 de oameni, are doar autobuze, masini personale si ...multe biciclete.
De tramvaie si troleibuze nici vorba. Primarul Gheorghe Nichita s-a laudat ca vizita in Franta a fost un mare succes. A venit cu solutia miraculoasa a optimizarii transportului public din Iasi.
Nu este vorba despre niste masuri concrete, ci despre realizarea unui studiu privind transportul urban, dupa modelul Melun.
"Sunt strazi care sunt inchise traficului auto in special zonele instorice si centrale si i-am intrebat cum au facut acest lucru si erau pregatiti deja. Stiu ca in Romania si in multe state din Est se discuta despre sume de circulatie. Noi discutam de ceva ani buni despre studiul urban", a declarat Gheorghe Nichita, primar.
Mai mult decit atit, Nichita a afirmat ca are sprijinul tuturor primarilor din Franta pentru realizarea planului de organizare a traficului urban.
"Am discutat cu dinsii si mi-au promis sprijinul prin asociatia primarilor francofoni, imi acorda o consultanta gratuita pentru crearea acestui studiu de deplasare urbana", a declarat Gheorghe Nichita, primar Iasi.
Totul este minunat, dar ar mai fi o mica problema. Modelul Melun nu poate fi aplicat si la Iasi. In oraselul Francez, in care locuiesc 40.000 de locuitori circula doar 40 de autobuze si cam atit.
In Iasi traiesc 350.000 de oameni si in acest, pe strazile Iasului sint 90 de tramvaie, 36 de troleibuze si 50 de microbuze.
Miercuri, 15 iunie 2005 Tele'M
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
sisintea



Data înscrierii: 19/Oct/2005
Ultima vizita: 21/Iun/2008
Mesaje: 455
Locație: Medias

MesajTrimis: Mie 04 Oct 2006 22:07:41    Titlul subiectului: Stiri 34920

03-08-2006, ziarul Evenimentul
Una caldă, alta rece la RATP
Pentru RATP, vara este și ușoară, dar și grea, din multe puncte de vedere. Ușor este cu plata facturilor la E.ON Moldova, care s-au redus cu mai mult de o treime în urma modificării transformatoarelor din stațiile de redresare și a renunțării la troleibuze.
"Pentru iulie, factura la E.ON Moldova este în valoare de 250.000 de RON, mult mai puțin față de anii trecuți, cînd aceasta ajungea și la 400.000", ne-a spus dl Adrian Mihai, purtătorul de cuvînt al RATP. În același timp însă, șefii RATP au alte probleme, legate de fondul de salarii, care, în lunile de vară, crește cu 10-15 la sută. "Mulți salariați sînt în concediu de odihnă și, pe lîngă indemnizația de concediu, conform contractului colectiv de muncă, fiecare primește și o primă de vacanță egală cu 60 la sută din salariul de bază", a completat dl Mihai. Din această cauză, acordarea salariilor se "întinde" pe o săptămînă, pentru că acestea se plătesc din încasările zilnice, cam subțiri în această perioadă. (C.N.)


E.On ezte noul furnizor de gaz din Romania: http://www.eon-gaz-romania.ro/eng/index.htm[/color]


Ultima modificare efectuată de către sisintea la Mie 04 Oct 2006 22:30:10, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 09:08:20    Titlul subiectului: 92087

Ziua de Iasi, 17 aprilie 2008:

"

Anton Dobos si Relu Fenechiu

Fiscul controlat de PNL pune cruce transportului public local
Lacheul lui Fenechiu distruge transportul public

● Masura extrema luata de catre Directia Generala a Finantelor Publice Judetene (DGFPJ) Iasi, condusa de directorul executiv Anton Dobos, in ceea ce priveste datoria Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi ● In apropierea alegerilor locale, acesta ataca direct Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi, aflata in subordinea Primariei municipiului Iasi, in conditiile in care problema datoriilor RATP catre Fiscul iesean a fost de mai bine de 3 ani un subiect fierbinte ● Masura luata poate afecta in mod direct iesenii, in conditiile in care acestia circula zi de zi cu mijloacele de transport in comun ● In cursul zilei de ieri, acestia au hotarat sa aplice sechestru pe motorina Regiei din statia Peco din Tudor Vladimirescu ● Reprezentantii RATP sustin ca masura le va creste costurile si ca vor plati cu 6-7 la suta mai mult pentru combustibilul cu care merg autobuzele
Directorul Fiscului iesean, Anton Dobos, locotenentul liberalului Relu Fenechiu, ingroapa transportul public local. In apropierea alegerilor locale, acesta ataca direct Regia Autonoma de Transport Public (RATP) Iasi, aflata in subordinea Primariei municipiului Iasi, in conditiile in care problema datoriilor RATP catre Fiscul iesean a fost mereu un subiect fierbinte. Acest circ dureaza de mai bine de 3 ani, dar numai acum Dobos s-a trezit sa recupereze restantele Regiei. Controalele executate la comanda lui Fenechiu afecteaza in prima masura iesenii, in conditiile in care marea majoritate a acestora circula zilnic cu RATP. Nu trebuie uitat ca Anton Dobos a fost numit in actuala functie publica dupa ce ani de zile a fost ofiterul de credite al unei banci comerciale ce se ocupa de firmele baronului Relu Fenechiu. In cursul zilei de ieri, Fiscul a luat o masura extrema: institutia a hotarat sa aplice sechestru pe motorina Regiei din statia Peco din Tudor Vladimirescu. Decizia a fost luata dupa o serie de negocieri purtate in cursul zilei de ieri intre conducerea RATP si cea a Finantelor Publice.

"Am aplicat sechestre asupra cantitatii de combustibil aflata in rezervorul statiei de benzina Peco din Tudor Vladimirescu. Valoarea acestuia este de 2 milioane lei. Statia se afla pe un teren al primariei asupra caruia am aplicat sechestre inca de acum 2 ani. Dar, avand in vedere ca este al primariei si nu al Regiei, nu l-am putut valorifica", a explicat Maria Taran, purtatorul de cuvant al DGFPJ Iasi. Reprezentantii RATP au declarat ca masura dura si absurda luata de Fisc le va creste cheltuielile. "Fiscul a pus sechestru pe 21 tone de motorina. Acestea ajungeau pentru circa doua zile. Masura va afecta in primul rand aprovizionarea. Astfel, vom fi nevoiti sa ne aprovizionam de la statiile particulare. Costurile vor creste cu aproape 6-7 la suta in aceste conditii", a explicat Maricel Gherca, directorul RATP Iasi. Cu alte cuvinte, o perioada de timp, cat va dura mentinerea sechestrului pe aceste rezerve de carburanti, mijloacele locale de transport public se vor aproviziona la pretul pietei, ceea ce va produce noi probleme financiare unitatii. Si nici Fiscul directorului Anton Dobos nu-si va recupera banii. Cu alte cuvinte, sechestrul nu are nici un rost! In acest moment, Regia de transport public are datorii de peste 62 milioane lei, adunate inca de cativa ani. Finantele au cerut achitarea acestora in transe lunare de trei pana la cinci milioane lei. Sefii RATP s-au aratat dispusi sa achite numai 1,5 milioane lei in luna aceasta si peste 2 milioane lei incepand cu luna viitoare. Finantistii nu au fost insa de acord si de aceea s-a ajuns in aceasta situatie.
RATP incaseaza lunar din biletele vandute aproape 5 milioane lei. Pana acum, Fiscul punea sechestru pe jumatate din incasarile zilnice. Pentru ca nu reusea, in acest fel, sa faca destule presiuni asupra electoratului iesean privitor la adresa actualei administratiei municipale, Anton Dobos a decis sa recurga la sechestrarea carburantilor din Tudor Vladimirescu. Fara nici un fel de respect pentru cetateanul care circula zilnic cu mijloacele de transport in comun. Principala sursa de venit a Regiei o reprezinta aceste incasari provenite din vanzarile biletelor de calatorie. Zilnic, in casieria institutiei se aduna circa 30 mii lei din incasarile provenite din vanzarile biletelor de calatorie. Practic, din aceasta suma, RATP plateste cheltuielile curente. In luna martie a acestui an au fost incasate 4 milioane lei, iar jumatate din aceasta suma a ajuns la Fisc. Institutia a mai scos la licitatie cateva autobuze si troleibuze vechi de cativa ani. Cu toate ca a reusit sa vanda o parte din cele 36 de vechituri pe care le-a scos la licitatie pentru a patra oara, Fiscul nu a reusit sa recupereze decat unu la suta din valoarea debitului. Totusi, in cazul in care Fiscul se incapataneaza sa aplice sechestre pe bunurile RATP, autobuzele vor ramane in garaj, iar iesenii se pot trezi ca vor trebui sa circule pe jos. (Ioana GAVRILUTA)"
____________________________________

Situatia a trecut de limita suportabilitatii. Vehicule sechestrate, angajati de la finante veniti in fiecare zi la casieria RATP sa insface banii din incasarile zilnice, acum mizeria de mai sus. Asta inseamna serviciul public aflat in subordinea administratiei locale, in forma ei de organizare din tara asta, adica la mijlocul luptelor dintre "politicieni". Tot ei au adus datoriile si le-au sporit, prin masurile populiste, neacoperite financiar, din trecut. In spatele populismului sta de fapt un dispret total fata de oamenii de rand, firimiturile alea care merg cu tramvaiele si troleibuzele care-i incurca teribil in trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Apr 2008 22:16:19    Titlul subiectului: 92141

Dragut!
Oamenii astia nu merg la birou cu mijloacele RATP, de ce le-ar pasa de cetateanul de rand? Mai bine hai sa-l "aranjam" pe nenea Jiji pe criterii legale, dar mai putin ortodoxe pentru a-i strica imaginea si mai mult, chiar daca pretul platit de cetateanul de rand este destul de mare: lipsa mijloacelor de transport auto.
In aceasta campanie electorala nimeni nu va veni cu propuneri concrete de scoatere din mizerie a RATP, ci numai cu atac la persoana, folosind orice cale de a-si distruge adversarul. As vrea sa vad si eu un pretendent la functia de primar a Iasului (in afara de Nichita si altii de teapa lui) sa vina cu proiecte gata sa le puna in practica odata ce s-a instalat la carma orasului. Sau poate sunt prea adormit si incepe visul!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2008 00:34:47    Titlul subiectului: 92150

Lipsă, lipsă, dar, teoretic, unde-i lege nu-i tocmeală (de fapt legea e o barieră pe sub care trec cățeii, peste care sar dulăii și în care se opresc boii)...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 18 Apr 2008 09:06:37    Titlul subiectului: 92163

Conform aceleiasi legi, iti achiti datoria generata de pomana electorala. Ceea ce inainte de 2004 nu se prea intampla.
De asemenea, conform legii, greseala se plateste. S-a demonstrat ca divizarea a fost o imensa greseala. De ce nu plateste pentru asta cine a initiat-o? Pentru ca o mare parte din datorii vin si de la fantoma numita SC Autobuzul SA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 20/Noi/2017
Mesaje: 1731
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 22 Iul 2008 09:53:37    Titlul subiectului: 96080

Un articol despre posibila transformare a RATP in SC si extinderea activitatii in comunele limitrofe; sedinta respectiva a avut loc acum o saptamana, stie cineva care au fost si rezultatele?

http://www.bzi.ro/Extinderea-transportului-public_A28641.html

Buna Ziua Iasi a scris:
Maine dimineata, la ora 10.00, va avea loc prima sedinta a Consiliului Metropolitan Iasi, care va dezbate problemele celor 14 comune din apropierea municipiului Iasi ce alcatuiesc Zona Metropolitana. Pentru dezvoltarea acesteia va fi inclusa activitatea Salubris SA si a Regiei Autonome de Transport Public (RATP).

"In aceasta sedinta vom vedea cine va fi presedintele si vom discuta problema accesarii fondurilor europene prin intermediul Arsacis (Asociatia Regionala a Serviciilor de Apa si Canalizare in judetul Iasi – n.r.). Totodata, vom analiza si solutiile privind planul integrat de dezvoltare al orasului. Salubris va intra in planul metropolitan. Totodata, vom extinde transportul public. Vrem sa transformam RATP in societate comerciala. Astfel, Consiliul Judetean va putea fi actionar la RATP.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Iul 2008 11:00:18    Titlul subiectului: 96085

Totul depinde de momentul in care RATP va deveni SC. Iar asta va mai dura ceva timp. Deocamdata RATP merge, pe baza de contract de colaborare, pana in Lunca Cetatuii (cu autobuze, pe traseul 41 barat), respectiv pana la Ciurea (cu microbuze, pe traseul 14 barat).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 08 Aug 2008 21:26:25    Titlul subiectului: 96830

Datorita suspendarii traseelor 41b si 14b, maine dimineata la ora 6:00 locuitorii din Lunca Cetatuii in frunte cu primarul Lupu Catalin vor protesta impotriva deciziei C.J. Iasi. Protestul va avea loc langa dispeceratul RATP - Blocuri Ciurea. Presa va fi prezenta negresit!
Se pare ca interesele personale ale consilierilor judeteni apartinand PD-L si PNL sunt mai presus de nevoile cetatenilor. Ii asteptam si pe acesti domni cu "minti luminate" sa fie prezenti pentru a le "impartasi bucuri noastra"! Va asteptam "domnilor"!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Aug 2008 12:22:41    Titlul subiectului: 96849

Dimineata pe racoare....

Cu mic, cu mare ne-am adunat dimineata la 6 fix langa dispeceratul RATP din Lunca Cetatuii (Blocuri Ciurea). Am fost surprins de numarul destul de mare de oameni veniti pentru sustinerea efectuarii transportului de persoane de catre RATP si Unistil (traseele: 41b, 14b, 27 si 44). Dupa venirea catorva echipaje de televiziune s-a hotarat blocarea drumului judetean spre Vaslui. Cam pe la 6:30 nici o masina nu mai putea trece spre Iasi sau spre Vaslui. Interventia a patru echipaje de politie si unul de jandarmerie nu a facut ca situatia sa se imbunatateasca pentru soferii blocati. Dupa o ora si jumatate a venit si presedintele CJ Iasi domnul Constantin Simirad. Dupa un sir de discutii cu primarul si cativa localnici a fost de-ajuns doar un telefon pentru ca autobuzele RATP-ului sa-si faca aparitia.
Cu toate insistentele politistilor si a jandarmilor soseaua a fost deblocata complet doar la sosirea celor doua MAZ-uri si dupa ce seful CJ ne-a asigurat ca transportul va fi efectuat de RATP si Unistil.

Iata si cateva fotografii!



IMG_0719.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  100 kb
 Vizualizat:  de 20037 ori

IMG_0719.jpg



IMG_0721.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.93 kb
 Vizualizat:  de 20037 ori

IMG_0721.jpg



IMG_0725.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  121.45 kb
 Vizualizat:  de 20037 ori

IMG_0725.jpg



IMG_0726.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  74.47 kb
 Vizualizat:  de 20037 ori

IMG_0726.jpg



IMG_0727.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  77.7 kb
 Vizualizat:  de 20037 ori

IMG_0727.jpg



IMG_0733.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.32 kb
 Vizualizat:  de 20037 ori

IMG_0733.jpg



IMG_0735.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.47 kb
 Vizualizat:  de 20034 ori

IMG_0735.jpg



IMG_0737.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  90.96 kb
 Vizualizat:  de 20034 ori

IMG_0737.jpg



IMG_0749.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89 kb
 Vizualizat:  de 20034 ori

IMG_0749.jpg



IMG_0750.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.46 kb
 Vizualizat:  de 20034 ori

IMG_0750.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 09 Aug 2008 12:27:33    Titlul subiectului: 96850

Din nou la Ciurea...


IMG_0753.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.66 kb
 Vizualizat:  de 20032 ori

IMG_0753.jpg



IMG_0757.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.19 kb
 Vizualizat:  de 20032 ori

IMG_0757.jpg



IMG_0760.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.79 kb
 Vizualizat:  de 20032 ori

IMG_0760.jpg



IMG_0763.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67.06 kb
 Vizualizat:  de 20032 ori

IMG_0763.jpg



IMG_0764.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.67 kb
 Vizualizat:  de 20032 ori

IMG_0764.jpg



IMG_0766.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  80.27 kb
 Vizualizat:  de 20032 ori

IMG_0766.jpg



IMG_0767.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.01 kb
 Vizualizat:  de 20032 ori

IMG_0767.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 11 Aug 2008 09:33:18    Titlul subiectului: 96907

Rascoala la Ciurea

● Localnicii din Ciurea au iesit sambata in strada pentru a protesta fata de retragerea autobuzelor RATP de pe traseul Iasi- Ciurea ● Retragerea mijloacelor de transport in comun a fost decisa in plenul Consiliului Judetean Iasi ● Localnicii au blocat drumul care duce spre Vaslui pentru aproximativ doua ore, timp in care si-au strigat nemultumirile ● Presedintele CJ Iasi, Constantin Simirad, va emite o dispozitie prin care autobuzele RATP pot circula pe traseu, cel putin pana la urmatoarea sedinta a plenului Consiliului
Votul negativ dat de consilierii judeteni pentru atribuirea traseului Iasi- Ciurea Regiei Autonome de Transport Public (RATP) Iasi a dus la revolta localnicilor, care s-au vazut din nou in imposibilitatea de a mai circula pana in oras, la un pret acceptabil. Peste 300 de localnici din Ciurea au blocat sambata drumul judetean 248 spre Vaslui, nemultumiti de faptul ca RATP nu mai asigura curse intre Ciurea si Iasi. Retragerea mijloacelor de transport in comun de pe acest traseu a fost decisa la ultima sedinta a Consiliului Judetean. In consecinta, sambata, operatorul local de transport si-a retras masinile de pe traseu, insa cei care asteptau in statii au declansat un protest spontan, blocand drumul. Protestul, care a durat aproximativ o ora, a fost aplanat cand la fata locului a ajuns Constantin Simirad, presedintele CJ Iasi.

Acesta le-a promis cetatenilor ca va emite o dispozitie prin care autobuzele RATP vor continua sa circule pe respectivul traseu, cel putin pana la urmatoarea sedinta a institutiei pe care o conduce. "Voi emite o dispozitie pentru ca RATP sa circule pe traseu pana la urmatoarea sedinta de plen. Pe de alta parte, nu stiu cum o sa voteze consilierii judeteni acum, dar trebuie sa existe o solutie pentru ca oamenii sa nu plateasca preturi atat de mari pe un bilet. Ar fi interese, dar trebuie sa se inteleaga ca in astfel de cazuri, acestea trebuie lasate deoparte", a spus Simirad. Pe de alta parte, seful Serviciului de Transport Public din cadrul CJ, Petru Focsa, a precizat ca daca Regia va obtine traseul, acesta nu va mai fi scos la licitatie. "O sa supunem din nou hotararea in plen. Oamenii din Ciurea vor RATP pe traseu. Din punctul lor de vedere, atat pretul biletelor, cat si accesul in mijlocul de transport sunt mai accesibile decat la autocarele cu care s-au prezentat operatorii privati. Altceva e un autobuz pentru transportul in comun, unde accesul e mult mai usor, si altceva e un autocar, unde si asa accesul e mai ingreunat", a spus Focsa. Acesta a mai spus ca operatorul privat care circula pe acest traseu a fost descalificat la licitatia privind atribuirea traseului, astfel incat nu va mai putea circula. In ultima sedinta de CJ, consilierii au votat impotriva atribuirii traseului Iasi-Ciurea Regiei de transport, fara a mai fi necesara o licitatie, asa cum se prefigura. Acest traseu este printre putinele care nu au fost atribuite in urma licitatiilor din luna iunie. Dupa cum au spus reprezentantii CJ, hotararea va fi supusa din nou dezbaterii plenului. "Ne gandim intai la oamenii de acolo. Speram ca, de aceasta data, hotararea de atribuire a traseului sa treaca de plenul CJ", a mai adaugat Petru Focsa. Disputa care s-a ivit in jurul autobuzelor Regiei s-a datorat in principal faptului ca RATP nu poate circula decat pe teritoriul municipiului si nu pe un traseu judetean, cum este clasificat cel care leaga municipiul Iasi de comuna Ciurea. Fosta conducere a CJ a dat o dispozitie in luna iunie prin care autobuzele Regiei puteau circula pana in Ciurea, pana la atribuirea traseului in licitatie. Insa licitatia a fost amanata pentru ca nici unul dintre cei care s-au prezentat nu a obtinut toate avizele necesare.

http://www.bzi.ro/Rascoala-la-Ciurea-A30358.html


Sute de oameni au blocat, sâmbătă dimineață, DJ 248 spre Vaslui, în dreptul suburbiei Lunca Cetățuiei, nemulțumiți de faptul că nu le mai este asigurat transportul în comun către municipiul Iași. Protestul a ținut de la orele 7.00 până la 8.15, când președintele CJ Iași, Constantin Simirad, i-a asigurat pe protestatari că va emite o dispoziție prin care RATP să continue să efectueze transportul în comun pe traseul Iași-Lunca Cetățuiei-Ciurea.

"Din 30 iunie operatorul privat care funcționa pe traseul Iași-Lunca Cetățuia-Ciurea nu mai este autorizat. În 31 iunie, președintele Consiliului Județean a dat o dispoziție prin care transportul să fie asigurat de RATP (regia de transport în comun a Iașului, n.r.), dar această dispoziție nu a fost confirmată de plenul CJ în ultima ședință ordinară. Astfel, conform hotărârii CJ, RATP a trebuit să se retragă de pe traseu astăzi (sâmbătă, n.r.)", a declarat presei primarul comunei Ciurea Mihai Grigoraș.

Potrivit acestuia, protestul a fost spontan și a fost declanșat de oamenii care așteptau în stația de autobuz un mijloc de transport către Iași. Mitingul oamenilor a blocat circulația spre Iași, timp de o oră, numai mașinile de salvare având voie să treacă. DJ 248 se află în partea în sudică a municipiului Iași și reprezintă o variantă rutieră către Vaslui. În timp ce primarul din Ciurea susține că la protest au participat 500 de oameni, polițiștii afirmă că numărul lor s-a apropiat de 300.

În cele din urmă, protestul s-a încheiat după ce la fața locului s-a deplasat președintele CJ Iași, Constantin Simirad. Acesta i-a asigurat pe protestatari că va emite din nou o dispoziție prin care transportul să fie atribuit temporar către RATP, până la următoarea ședință de consiliu, când se va supune din nou votului plenului.

"Practic, ne aflăm în situația de la sfârșitul lunii iunie. La ședința de CJ va merge și un grup de oameni din cei care au protestat azi, pentru a expprima punctul de vedere al cetățenilor afectați de lipsa transportului", a mai spus primarul Grigoraș. (primar LUPU CATALIN)

Protestul a fost ilegal

Comandantul Poliției ieșene, Liviu Zanfirescu, a afirmat că protestul cetățenilor a fost ilegal.

"Blocarea unei căi rutiere este o infracțiune, conform legii 61. Nu trebuie uitat că traficul a fost perturbat timp de oră. Deocamdată nu vă putem spune cine este responsabil, vom face verificări și vom lua măsurile care se impun", a declarat comisar șef Liviu Zanfirescu.

În data de 31 iulie, CJ a respins proiectul de hotărâre privind atribuirea către RATP, prin gestiune delegată fără licitație, a transportului pe traseul Iași-Lunca Cetățuia-Ciurea. Consilierii PD-L și PNL s-au opus proiectului, în timp ce PSD a votat în favoarea dispoziției dată de președintele CJ Iași.

http://www.iasicastiga.ro/anchete-analize-si-reportaje/sute-de-oameni-din-ciurea-au-blocat-dj-248-spre-vaslui
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 21 Aug 2008 22:41:13    Titlul subiectului: 97255

RATP scoate toate tramvaiele si autobuzele din depou

De la 1 septembrie, numarul mijloacelor de transport in comun va creste cu 20 la suta fata de perioada actuala ● Tot din toamna, va fi reluata si circulatia tramvaielor in zona Arcu - Bacinschi si pe pasarela din Alexandru cel Bun.
Circulatia tramvaielor si autobuzelor Regiei Autonome de Transport in Comun (RATP) va fi reluata la capacitate normala incepand cu data de 1 septembrie. Astfel, din toamna, numarul mijloacelor de transport in comun va creste cu 20 la suta fata de perioada actuala. "Ca in fiecare an, la data de 16 iunie, odata cu intrarea in vacanta a elevilor si studentilor, am redus numarul tramvaielor si autobuzelor de pe trasee cu 20 la suta. Daca va fi nevoie, de la 1 septembrie vom relua circulatia mijloacelor de transport in comun la capacitate normala. Insa daca numarul calatorilor va ramane si la inceputul toamnei la fel de redus ca in perioada verii, atunci vom introduce restul mijloacelor de transport pe traseu abia de la 15 septembrie, cand elevii si studentii se intorc in oras", a aratat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP.
Tot din toamna va fi reluata si circulatia tramvaielor in zona Arcu-Bacinschi si pe pasarela din Alexandru cel Bun. Practic, reprezentantii Regiei de transport public sustin ca in septembrie vor fi finalizate lucrarile la linia de tramvai pe traseul Arcu - Bacinschi, iar in octombrie mijloacele de transport in comun vor circula si in zona pasajului Alexandru cel Bun. "Finalizarea lucrarilor de reabilitare a caii de rulare a tramvaielor este prevazuta pentru anul 2010. In functie de conditiile meteorologice, preconizam ca lucrarile la linia de tramvai din Alexandru si din zona Arcu -Bacinschi se vor termina in aceasta toamna", a mai aratat directorul tehnic al RATP. In prezent, reluarea circulatiei tramvaielor in zona pasarelei din Alexandru cel Bun se afla sub semnul intrebarii, in conditiile in care structura acestuia este subrezita. Municipalitatea cauta solutii pentru remedierea deficientelor de structura, astfel incat circulatia in zona a tramvaielor si autoturismelor sa nu fie pusa in pericol.
In alta ordine de idei, tot din toamna, reprezentantii RATP preconizeaza scumpirea pretului la abonamente. Astfel, in cazul in care consilierii locali vor aproba in sedinta de la sfarsitul acestei luni noile tarife, atunci din toamna iesenii vor scoate din buzunar de doua ori mai mult decat in prezent pentru abonamente. "Am trimis Consiliului Local mai multe propuneri pentru preturile la abonamente, dar vom vedea ce se va decide in sedinta de pe 28 august. In tarile europene, valoarea maxima a reducerii la pretul abonamentelor pentru populatie este de 16 la suta. La noi, aceasta reducere este in prezent de 50 la suta", a mai precizat Cristian Stoica, directorul tehnic al RATP.


Sursa : newsiasi.ro / bzi.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 12:50:20    Titlul subiectului: 97494

Astazi la ora 9:30 sedinta C.J. Iasi....

Din 29 de consilieri prezenti 24 au votat pentru ca RATP sa deserveasca in continuare pana la Ciurea. Restul de 5 au fost consilieri PD-L care au parasit sala protestand vehement la aceasta decizie, sustinand ca fostul operator de pe Iasi - Ciurea ar fi trebuit reintrodus pe traseu.
Seful C.J. Iasi, Constantin Simirad, i-a recomandat domnului Serban, presedintele organizatiei judetene PD-L, sa mearga personal la Ciurea si sa discute problema cu localnicii.
Voi reveni cu fotografii.



3333_small_128.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  33.27 kb
 Vizualizat:  de 19594 ori

3333_small_128.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 248
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Joi 28 Aug 2008 13:05:37    Titlul subiectului: 97496

Felicitari pentru rezultat! Se adevereste inca o data ca fara iesit in strada nu se face nimic. Doar asa contam pentru ei.
_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
TATRA



Data înscrierii: 04/Dec/2005
Ultima vizita: 02/Noi/2012
Mesaje: 559
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 29 Aug 2008 08:12:11    Titlul subiectului: 97514

Cetatenii din Lunca Cetatuii si Ciurea vor circula cu MAZ-urile de la RATP

Decizia a fost luata astazi, in cadrul sedintei de Consiliu Judetean. Favorabil au votat doar social-democratii si liberalii. Democrat-liberalii au parasit sala de sedinte, in semn de protest....

Acestia sustin ca Regia de Transport Public nu are drept prin lege sa efectueze trasee in afara municipiului Iasi. La sedinta ordinara din iulie, proiectul de hotarare a fost respins. Dar atunci, PD-L-istii au fost sustinuti de liberali.

Constantin Serban, consilier judetean PD-L: - Mergem noi si le explicam, pentru ca nu noi am fost de acord cu operatorul. A fost interes electoral, domnule presedinte.
Constantin Simirad, presedinte Consilul Judetean: - Va rog frumos nu tipati.
Constantin Serban.: - Nu tip.
Constantin Simirad: - Nu ridicati tonul.
Constantin Serban: - Dar nu pot sa fiu de acord cu dumneavoastra.
Constantin Simirad: - Votati impotriva.
Constantin Serban: - Stiti si dumneavoastra ca n-a fost legal, stiti foarte bine lucrul asta. Suntem oameni cinstiti.
Constantin Simirad: - Va rog sa intrerupeti.
Constantin Serban: - Pai daca intrerupeti parasim sedinta, domnule, daca nu avem voie.
Constantin Simirad: - Poftiti. Bun, supun la vot. Cine este pentru?
Constantin Serban: - Daca vreti circ facem circ, domnule.
Constantin Simirad: - Este cineva impotriva? Nu e nimeni impotriva? Daca este cineva care se abtine? Va multumesc, hotararea a trecut.

Consilierii PDL au mai ramas pe holurile Primariei, sa discute, timp in care social-democratii si liberalii aprobau la foc automat restul de 6 proiecte de hotarari.

"Ne cerem scuze cetatenilor judetului Iasi, alegatorilor nostri, pentru faptul ca am parasit sedinta. Cred ca va deveni o obisnuinta din partea grupului de consilieri judeteni PDL daca domnul presedinte Simirad continua cu acest comportament. Ne considera niste elevi iar dumnealui este dirigintele", a declarat Constantin Serban, consilier judetean PD-L.

"Nu vedeti ce maniera de conducere a sedintei, ca la armata, nimeni nu spune nimic, gata, se voteaza, mana sus, numai el vorbeste, el centreaza, el da cu capul", a declarat Tiberiu Brailean, consilier judetean PD-L"

Presedintele Consiliului Judetean, Constantin Simirad, a declarat ca actiunea democrat-liberalilor are o miza ascunsa. Ei sustin un operator privat de transport si de aceea se impotrivesc ca RATP sa primeasca traseul Iasi - Lunca Cetatuii - Ciurea.

"Is reactii mai degraba de moment, pe baza unor nervi care in general se acumuleaza la opozitie pentru ca nu au o putere reala asupra deciziilor. Ati vazut si dvs toate hotararile pana la aceasta hotarare au mers in unanimitate. Ei au colaborat cu noi, probabil ca in acesta hotarare sunt niste interese care ii determina sa ia aceasta pozitie. Noi ne gandim insa la cetatenii de la Ciurea care ar dori sa circule in Zona Metropolitana. Transportul in comun ar trebui extins de la municipiul Iasi catre toata Zona Metropolitana, cu un bilet sa poti calatori 20, 30 km", a declarat Constantin Smirad, presedinte Consiliul Judetean.

Pe 9 august, peste 300 de locuitori din Ciurea au blocat drumul judetean, in semn de protest ca RATP nu a primit girul consilierilor judeteni pentru a efectua curse pe traseul Iasi - Lunca Cetatuii - Ciurea. La fata locului s-a deplasat presedintele CJ Constantin Simirad care i-a linistit pe oameni anuntand ca va semna o dispozitie pentru ca MAZ-urile RATP sa mearga pana la Ciurea. (Mihaela Obada & Andrei).

http://www.telem.ro/index.php?option=com_content&task=view&id=11089&Itemid=1
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2008 22:26:32    Titlul subiectului: 98469

Citat:
Schimbarile de trasee efectuate miercuri de RATP au bulversat calatorii. Afisele lipite si anunturile date de RATP ca traseele de tramvai care circula prin Tatarasi vor fi modificate s-au dovedit inutile.

Zeci de calatori impinzeau statiile in asteptarea tramvaielor de pe traseele 1 si 7, care au fost desfiintate.

Si in statia din Tirgu Cucu, de unde pentru a ajunge in Tatarasi, trebuie luate microbuze, oamenii asteptau tramvaie.

Oficialii regiei au explicat ca modificarea traseelor a intrat in vigoare in jurul orei 11.30. "Am asteptat sa treaca perioada de virf. A fost aglomerat, asa ca modificarile s-au facut spre amiaza. Au fost trimisi oameni in statii pentru a indruma calatorii. De asemenea, am avut si afise, am dat si anunturi in acest sens", a declarat Adrian Mihai, purtatorul de cuvint al regiei.


SURSA: newsiasi.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 12/Noi/2017
Mesaje: 7988
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 18 Sep 2008 22:43:56    Titlul subiectului: 98471

Uneori omul trebuie sa se mai ajute si singur, ca de aceea are minte. Noi am pus din timp anunturi in vehicule si la tonete/dispecerate. Chiar sa-i luam pe toti de manuta, sa le citim textul si sa-i intrebam daca au priceput nu e posibil. Oricate masuri am lua, tot aceeasi vorbarie ar fi...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
miki07



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2017
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 13:19:36    Titlul subiectului: 98497

Se stia de mai bine de doua saptamani! Cine era cu adevarat interesat cerceta!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2008 15:20:00    Titlul subiectului: 98499

E vina omului...dupa ce ca voi puneti si va agitati sa puneti anunt,sa le aratati ca lucrurile s-au schimbat...ei tot pe a ei o tin...eee...nu se face asa!
Speram ca lucrurile sa se puna la loc...n-ai ce face...mai ales oamenii mai in varsta au probleme cu organizarea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
silviu



Data înscrierii: 11/Feb/2008
Ultima vizita: 24/Noi/2017
Mesaje: 219
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 20 Sep 2008 00:31:00    Titlul subiectului: 98530

Citat:
Se reiau lucrarile la sina din zona Garii:

Lucrarile de modernizare a liniilor de tramvai de pe strada Silvestru au fost deblocate. Municipalitatea si reprezentantii Directiei Regionale de Drumuri si Poduri au ajuns la o intelegere privind inaltimea la care ar trebui sa fie sina de tramvai.

Partea carosabila de pe strada Silvestru face parte de pe un tronson de drum national si este in administrarea Directiei de Drumuri, in timp ce zona cu liniile de tramvai apartine de Primarie.

"Au venit la intilnire toti proiectantii, toti cei implicati. Important este ca s-a ajuns la o concluzie comuna, iar cele doua proiecte au fost corelate. Ce s-a lucrat pina acum la calea de rulare ramine asa si se va aduce carosabilul la cota. Pe restul distantei ne vom corela noi cu proiectul lor", a declarat Mihai Chirica, directorul tehnic al Primariei.


SURSA: newsiasi.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
miki07



Data înscrierii: 06/Feb/2008
Ultima vizita: 29/Sep/2017
Mesaje: 29
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 25 Sep 2008 14:18:04    Titlul subiectului: 98761

"Astazi s-a circulat putin mai bine pe pasarela Alexandru. Lucrarile la linia de tramvai sint aproape finalizate, iar masinile pot merge pe ambele sensuri.

Un politist de la Rutiera a dirijat astazi circulatia in zona. Firma care se ocupa de inlocuirea sinelor de tramvai are termen de finalizare a lucrarilor pe 15 octombrie. Apoi va fi inchis sensul dintre biserica, pentru refacerea soselei. Valoarea totala a lucrarilor se ridica la aproape 600 de mii de lei.

Inginer Mihai Chirica, director tehnic Primaria Iasi: "In Alexandru cel Bun, dimineata s-a dat drumul la circulatie pe celalalt fir. Se circula bine, spunem noi, nu exista coada la intrarea si la iesirea din pasaj, exista si politist acolo, ca la orele de virf sa se poata face o circulatie reversibila, respectiv 2 benzi alocate pe sensul care va fi cel mai mult aglomerat. Cu ajutorul Politiei Rutiere se va putea face acest lucru. Speram ca circulatia in zona sa fie cit de fluida in continuare, pentru finalizarea lucrarilor am asezat linia si pe zona de rampa, la noapte se va aseza linia si pe partea din Piata Alexandru". (Mariana Mutu & Rafael Racaru)(24.09.2008)
"

Sursa. www.telem.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Următoare
Pagina 1 din 29

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community