Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

10 autobuze hybrid noi pentru OTL

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 18/Dec/2018
Mesaje: 89

MesajTrimis: Vin 05 Oct 2018 19:59:48    Titlul subiectului: 10 autobuze hybrid noi pentru OTL 196632

Se discuta despre achiziția a 10 autobuze hybrid noi pentru OTL , Oradea fiind primul oraș din România care le oferă călătorilor autobuze hybrid
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 18/Dec/2018
Mesaje: 89

MesajTrimis: Vin 05 Oct 2018 20:41:24    Titlul subiectului: 196634

quote="zsizsi"]Sursa bihon.ro 4 octombrie 2018

[b]10 autobuze hibrid, în Oradea[/b]
Clujul are contractate 23 de autobuze electrice, 11 deja livrate. OTL e în continuare reticent la această tehnologie și a optat pentru autobuze diesel de tip hibrid.
În doi ani ar putea ajunge la Oradea primele autobuze noi, cu tehnologie hibrid diesel. Consiliul Local a aprobat în ședința extraordinară de luni indicatorii tehnico-economici ai achiziției a 10 autobuze hibrid. De asemenea, s-au aprobat și studiul de oportunitate privind „Alinierea parcului de vehicule OTL la cerințele dezvoltării durabile”.
"Vor fi zece autobuze hibrid, ele vor funcționa pe electric și pe diesel. Valoarea totală a investiției este de 22.872.000 lei fără TVA, iar estimarea valorii unui autobuz este de 2.287.000 lei. Acest proiect se va depune pentru finanțare împreună cu cele două pasaje din Centrul Civic și din față de la Piața Mare, plus parcarea de tip Park and Ride. Durata de realizare a întregului proiect este de aproximativ 24 de luni”, a spus viceprimarul Florin Birta.
Comparând cele două tehnologii pentru care au optat Clujul și Oradea, Birta a reluat teoria conform căreia acumulatorii autobuzelor electrice sunt scumpi și au termen de utilizare scurt, ceea ce face ca investiția să se amorizeze mult mai greu.

Autonomie mică
Mircea Pop, directorul OTL SA, spune că Oradea e primul oraș din țară care va avea autobuze hibrid și insistă că, acum, această tehnologie e mult mai potrivită pentru Oradea.

„Clujul are 11 autobuze electrice, din care patru stau. Au venit cei de la Solaris să le înlocuiască acumulatorii, că sunt în garanție. În plus, pe traseele pe care au aceste autobuze trebuie neapărat să aibă și stații de încărcare a acumulatorilor, pentru că bateria are autonomie de 90 km, dar la 50 e nevoie de o reîncărcare rapidă, care durează cam 10 minute. Așa că, la valoarea autobuzelor se adaugă și costul infrastructurii necesare. În plus, în Oradea, la ore de vârf, nu îmi permit să țin autobuzele câte zece minute în timpul cursei”, spune el, argumentând în favoarea opțiunii orădene.

Finanțare de la UE
Primăria va face achiziția de autobuze în contul unui proiect cu finanțare europeană, care va fi depus spre finanțare în cadrul apelului de proiecte pentru Obiectivul specific 4.1 – Reducerea emisiilor de carbon în municipiile reședință de județ prin investiții bazate pe planurile de mobilitate urbană durabilă/proiecte nefinalizate, al Axei 4 – Sprijinirea dezvoltării urbane durabile, din cadrul POR 2014 – 2020.

Prioritatea de investiție 4.1 – „Mobilitate urbană durabilă” are ca principal rezultat implementarea unor măsuri privind limitarea creșterii emisiilor de gaze cu efect de seră.

Contribuția așteptată la obiectivul de reducere a emisiilor de carbon va fi asigurată, în primul rând, prin scăderea emisiilor de noxe provenite din transport, respectiv prin oferirea opțiunilor de transport alternativ și descurajarea utilizării autoturismelor personale, orașele devenind astfel spații mai puțin poluate pentru cetățenii lor, transmite Primăria.[/quote]


Preluat Zsizsi topic "Știri și articole din presa"
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deprodio



Data înscrierii: 08/Iun/2007
Ultima vizita: 18/Dec/2018
Mesaje: 586
Locație: Galati

MesajTrimis: Vin 05 Oct 2018 21:06:36    Titlul subiectului: 196636

Nu stiu daca va fi primul.In Galati primaria vrea sa achizitioneze 50 de autobuze hybrid
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 18/Dec/2018
Mesaje: 89

MesajTrimis: Vin 05 Oct 2018 21:09:48    Titlul subiectului: 196637

OTL asa spune, vom vedea noi... Laughing
_________________
Abia aștept să văd noua linie de tramvai din Oradea!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 18/Dec/2018
Mesaje: 89

MesajTrimis: Vin 05 Oct 2018 21:24:50    Titlul subiectului: 196638

Poza cu autobuzul hybrid


autobuz-hybrid-23-650x435-9.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.36 kb
 Vizualizat:  de 442 ori

autobuz-hybrid-23-650x435-9.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community