Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Transportul in comun in Oradea
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 20 Dec 2005 13:24:27    Titlul subiectului: 78787 8191

V3A-urile din Oradea au ajuns la Iasi (unde au fost transformate in V2A, modificate, adaptate pentru 1000mm). La Botosani au ajuns 6 garnituri din Cluj-Napoca, in 1993.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 09 Feb 2006 16:49:41    Titlul subiectului: Transportul in comun in Oradea 15332

Mult am asteptat acest articol sa apara in ziar:
09 Februarie 2006 Jurnalul Bihorean www.bihon.ro
"Bolojan pierde tramvaiul
Tribunalul Bihor a dat câstig de cauza Primariei în procesul tramvaielor. Completul de judecata a considerat nejustificata solicitarea Prefecturii privind anularea unei hotarâri a Consiliului Local care viza achizitionarea de tramvaie uzate, în valoare de aproximativ 1,5 milioane euro, prin negociere directa.
Prefectul Ilie Bolojan voia sa oblige municipalitatea sa organizeze licitatie publica pentru achizitionarea tramvaielor.
Sentinta pronuntata ieri este definitiva si irevocabila.
De la început am crezut ca achizitionarea tramvaielor este în interesul comunitatii locale.
Singurul meu grup de interes sunt oradenii, ne-a declarat viceprimarul Mihai Groza.
Municipalitatea urmeaza sa contacteze regia de transport local din Berlin, pentru a afla daca mai are tramvaiele, 23 la numar, sau au fost vândute între timp
O garnitura modernizata ar costa 67.500 euro, suma care include si asistenta tehnica la punerea în functiune a vehiculelor."
Conform spuselor D-lui Muresan Sef Adjunct Depou Tramvaie la OTL (el conduce si descarcarea tramvaielor deci voi fi prezent sa fac poze) peste maxim o luna vor sosi tramvaiele din Berlin, transportul durand maxim o saptamana restul este timpul necesar rezolvarii operatiunilor financiare si pregatirii si ambarcarii tramvaielor pe vagoane de marfa. Abia le astept.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dan Jiga



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Iul/2013
Mesaje: 32
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Mie 22 Feb 2006 14:41:56    Titlul subiectului: 16620

Epopeea tramvaielor belineze continua:
http://www.bihon.ro/engine.aspx/page/bihon-article-detail-page/cn/bihon-news-editor3-20060221-054710/dc/im%3Abihon%3Anews_special-bihor/ag/im-jurnal_bihorean
Vor sa renegocieze tramvaiele
Telenovela tramvaielor second-hand a ajuns la un nou episod. Unul cu totul neasteptat. Dupa ce a refuzat sa organizeze licitatie publica pentru achizitionarea unor tramvaie din Berlin, preferând sa se judece cu Prefectura Bihor, Primaria face un pas înapoi.
Primaria a acceptat ca poate nu 67.500 euro este cel mai bun pret ce se poate plati pentru o garnitura de Tatra, uzata, dar modernizata.
O scrisoare
Primarul Petru Filip a anuntat la conferinta de presa de ieri ca a scris o scrisoare primarului general al capitalei germane cu intentia de a încerca o acceptare de catre Primaria Berlin a unor discutii privind implicarea în aceasta negociere.
Petru Filip îsi bazeaza demersul pe ideea ca fiind saraca, Oradea merita o reducere din pretul negociat, sperând ca edilii germani sa înteleaga ca „problema transportului local într-o tara care doreste sa devina membra a Uniunii Europene e o problema importanta.
Primarul nu a reusit sa lamureasca întrebarea de ce nu a încercat sa implice în negocieri de la început primaria Berlinului, careia i se subordoneaza regia de transport local, fiind, în ultima instanta, proprietara vehiculelor care au stârnit atâta vâlva în Oradea. Nu se putea face atâta timp cât nu exista sentinta definitiva, sustine seful Executivului local, neputând explica însa care este diferenta între a negocia cu o regie autonoma, asa cum a facut delegatia Primariei Oradiea si a OTL-ului, respectiv cu o administratie publica locala.
Un sentiment
Petru Filip nadajduieste ca edilii berlinezi nu vor fi deranjati de atitudinea inconsecventa a municipalitatii oradene, de dorinta renegocierii pretului stabilit de comun acord. Am un sentiment ca acest demers s-ar putea sa aiba succes, spune primarul. Acesta nu exclude, totodata, nici varianta de a achizitiona cele 23 de garnituri la pretul negociat cu regia de transport din Berlin sau de a renunta la cumpararea lor. Decizia urmeaza sa fie luata de Consiliul Local, la sedinta ordinara din data de 28 februarie.
Pengo Zoltan
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 03 Mar 2006 21:37:18    Titlul subiectului: Transportul in comun in Oradea50 17492

Dan Jiga a scris:
O scrisoare...
Un sentiment... Petru Filip nadajduieste ca edilii berlinezi nu vor fi deranjati de atitudinea inconsecventa a municipalitatii oradene, de dorinta renegocierii pretului stabilit de comun acord. Am un sentiment ca acest demers s-ar putea sa aiba succes...

Doamne da, sa nu va inselati D-le Primar in privinta asta ca altfel poate nemtii se supara si OTL poate incepe de la inceput cautarea dupa tramvaie. N-ar fi rau sa se uite inca odata si pe la Dresden unde zac o gramada de remorci B4D-MS si vagoane motor cu tiristor TV8 (cu curent recuperativ) mai performante decat cele din Berlin cu tiristor TV3 fara curent recuperativ si cred ca ar fi si mai ieftine... T4D-MT se cheama acele vagoane motor.
Chiar si T4D-MS-urile cele sosite ultima data in septembrie 2004 sunt foarte bune au convertizor de curent static si nu dinamic si multumita acestui fapt nu se mai aude nici un zgomot in timpul stationarii, motorul este cu mult mai silentios abia se aude chiar si la viteza mare. Doar un clancanit scurt se aude pe la mijlocul vagonului si aceea doar la cuplarea si decuplarea motorului. In schimb remorcile clancane la denivelari ale liniei.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2006 13:48:57    Titlul subiectului: bbb 22702

In sfarsit s-a rezolvat si s-a miscat situatia din imopasul asta:
Dume, dume, măi tramvai
Tragicul final al telenovelei „tramvaiele berlineze”, anunțat de primarul Petru Filip într-o conferință de presă, s-a dovedit a fi un mare bluf.
Regia berlineză de transport în comun dispune încă de tramvaie ca și cele negociate de municipalitate la prețul de 67.500 de euro pe garnitură și este dispusă, în continuare, să facă afaceri cu orădenii, susține Cornel Lupău, directorul OTL, recent întors de la Berlin.
Deși municipalitatea a primit undă verde din partea instanței pentru cumpărarea tramvaielor fără licitație la începutul lunii februarie, Lupău s-a deplasat în capitala germană doar săptămâna trecută, după ce a aflat, de pe Internet, că administrația orașului polonez Szcecin a cumpărat 23 de tramvaie de la Berlin, același model ca și cele „vânate” de el.
„Am avut discuții cu vicepreședintele societății de transport din Berlin, care ne-a promis că vom avea tramvaie de același tip, la același preț și cu aceleași dotări ca și cele negociate anterior. Discutarea unui contract se va face în iunie”, ne-a informat directorul OTL.
Cristina Ghilea
Pareri:
Internet la OTL?
Autor: DJ
09.05.2006 06:58
Da a aflat de pe Internet, dar nu Lupau ci un pasionat de tramvaie (Zsizsi), care i-a semnalat faptul.
Corect
Autor: zsizsi
10.05.2006 02:31
Treaba cu polonezii nu a fost un bluf. Ei au primit cu 120.000 de Euro (dar dupa unele surse nesigure cu 69.000 Euro) tramvaiele rezervate pentru Oradea. Nu am avut informatii cate mai sunt disponibile. La Szczecin doar luni 15 mai 2006 se ia decizia cumpararii sau renuntarii. Daca cei de la BVG (OTL-ul din Berlin) reusesc sa vanda cu 120.000 Euro/garnitura tramvaiele polonezilor suntem norocosi ca mai beneficiem de oferta lor la 67.500 Euro/garnitura caci ei puteau si revoca oferta. Dar sincer, 120.000 este putin cam exagerat. Bravo echipei de negocieri ca au reusit ce nu au reusit polonezii: au negociat un pret bunicel!
Stimati calatori din Oradea va rog nu ma mai luati drept Dl Lupau ca nu sunt nici macar ruda cu el. Sunt doar un om care vede si ceva bun in ceva ce altii doar folosesc sa se depalseze de la punctul A in B mai ieftin decat taxiul. Nah, hai sa zicem ca sunt naiv... dar ma bucur ca nu sunt singurul pentru ca avem chiar si o asociatie. Oameni buni asteptati sa vedeti tramvaiele in Oradea sa vedem ce veti zice atunci (precis vor fi care numai din rautate vor zice ca-s rable dar oamenii astia nu se multumesc nici daca ar circula TGV-ul drept tramvai atunci ar zice ca accelereaza prea repede si ametesc) dar pana atunci va invit sa vedeti niste poze ca presa se pare ca nu a publicat nici o poza cu un astfel de tramvai (se vede ca nu sunt pasionati :>)
Copiati linkurile de mai jos in bara de adrese al unui internet browser nou-deschis:
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Berlin/KT4D/berlin7050_cw010452.jpg
-interiorul care pun pariu nu va rezista 10 ani cat a rezitat la Berlin!!!
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Berlin/KT4D/berlin7062_e0013935.jpg
Sa vedeti ce voi primi de la calatori.... pentru postarea asta de mai sus Rolling Eyes



berlin7050_cw010452.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.54 kb
 Vizualizat:  de 35718 ori

berlin7050_cw010452.jpg



berlin7062_e0013935.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.51 kb
 Vizualizat:  de 35718 ori

berlin7062_e0013935.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Mar 30 Mai 2006 18:22:37    Titlul subiectului: 23992

Tramvaiul din Oradea de 100 de ani pe linii!
La inceputul lunii iunie la Oradea se va comemora centenarul transportului electric si 50 de ani de la infiintarea liniilor deservite de autobuze. In acest sens incepand cu 1 iunie pana in 12 iunie in centrul istoric in statia de la Piata Unirii (vis-a-vis de biserica romano-catolica Sf. Ladislau) se va expune vagonul motor #44 tip Tatra T4D-ZR (cel cu comanda dubla). Conform informatiilor el va fi asaltat de copii in interior fiind amenajat un teatru de papusi.
Din pacate nu se va expune o relicva a transportului electric de marfuri, adica locomotiva #5 (ex 2 fabricat la Uzinele Weitzer din Arad in 1906) care a fost restaurata partial si acum are culoare galbena cu efecte negru. Duminica inca nu avea vopsit nici un numar de parc. Exista sanse sa obtina pe cel original, adica #2. Intrebarea este daca acest vehicul nefunctional va fi tras de #44 pana la locul expunerii sau dus pe trailer.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 11 Aug 2006 12:59:58    Titlul subiectului: 30630

Dar care este cel mai bătrân tramvai care se păstrează la Oradea?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 11 Aug 2006 23:24:00    Titlul subiectului: 30675

mrM a scris:
Dar care este cel mai bătrân tramvai care se păstrează la Oradea?
Este vagonul remorca #115 anul fabricatiei 1969. Dupa cum am mai mentionat in forum este al cincelea vagon remorca de acest tip din Magdeburg purtand numarul 2005 pana in 2001 cand la Oradea a fost renumarotat in 115. Evident cea mai veche garnitura de T4D+B4D din Magdeburg se pastreaza in muzeul companiei avand numarul #1001+2002 (desi perechea era vag remorca #2001 acesta s-a casat cu multi ani in urma). Vagonul remorca din Oradea nu mai circulka din martie 2005 si urmeaza ca in cateva saptamani sa fie taiat. (vin vagoanele din Berlin este nevoie de spatiu. Aportulul la parcul circulant se poate calcula astfel:
Situatia de azi:
43 garnituri T4D+B4D (cu remorca) - 1 garnitura oprita
26 vag motor KT4D din care - 1 de rezerva ca si SCOALA si 1 oprit
2 vag utilitare cu plug T4D
1 vag remorca in rezerva B4D-MS
____________________________
parc circulant: 66 unitati
parc total: 72 unitati

in octombrie situatia va fi
-10 KT4D taiate
-1 vagon remorca taiat (115 ex MVB 2005)
+23 vag KT4D mod
5 KT4D se trec in rezerva
_______________________
42 garnituri T4D+B4D
38 KT4D - 5 in rezerva
2 vag utilitare cu plug T4D
1 vag remorca B4D-MS
1 vag motor T4D probabil se va cupla cu remorca de mai sus
_______________________
parc circulant: 75 unitati
parc total 84 unitati


Ultima modificare efectuată de către zsizsi la Sâm 12 Aug 2006 00:27:33, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 14 Sep 2006 08:07:28    Titlul subiectului: Transportul in comun in Oradea80 33285

Linie experimentală
Începând de joi, OTL înfiinteaza o noua linie de autobuz, 19. Traseul liniei este urmatorul: Cimitirul Municipal - strada Umbrei - strada Ogorului - Calea Aradului - Bulevardul Decebal - strada Stefan Octavian Iosif - strada A.D. Xenopol - strada D. Pompeiu - Calea Aradului - strada Ogorului - strada Umbrei - Cimitirul Municipal. Autobuzele vor circula zilnic, între orele 8:00-20:30, la intervale de succedare de 60 de minute. Linia 19 va functiona numai pâna la finalizarea lucrarilor de pe strazile Armatei Române si Universitatii. Pe aceasta linie experimentala nu se vor elibera abonamente.
Sursa: Jurnalul Bihorean editia on-line www.bihon.ro 13 septembrie 2006, miercuri 15:10 Redactor: Pengo Zoltan
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 08 Mar 2007 13:31:17    Titlul subiectului: 77317

Din surse credibile am aflat ca la licitatia de achizitie publica orgamnizata in vederea achizitiei a 10 vagoane de tramvai noi si-au depus ofertele firmele TATRA si SIEMENS.
Intreb eu: dupa cunostintele mele CKD a fost inglobat (cumparat) de concernul SKODA, activitatea lui restrangandu-se doar la reconditionarea si modernizarea tramvaielor de tip Tatra. In momentul de fata doar SKODA construieste vagoane de tramvai la fabrica sa din Plzen, ele fiind comercializate sub marca SKODA. As indrazni sa afirm (fiind doar o presupunere a mea) ca modelul ofertat a fost SKODA 03T "Anitra" sau "Astra" iar la SIEMENS Combino varianta cea mai mica de 18 m care din punct de vedere al constructiei este asemanatoare cu SKODA
As indica cateva linkuri unde puteti vizualiza un reprezentant din modelul vechi, unul din modelul nou scos de cateva luni (sper sa nu se zgarceasca OTL la asta cel nou avand un aspect mult mai modern), repectiv posibilul model ofertat de SIEMENS.
SKODA 03T "Anitra" in Brno
http://www.ts-web.info/Foto/MJanata/Anitra/1808_031200Moravske_namesti.jpg
http://www.railfaneurope.net/pix/cz/trams/Brno/Anitra/pix.html
SKODA 03T "Astra" in Plzen
http://www.prahamhd.vhd.cz/Jinamesta/Plzen/pm_tram2.jpg
Intre varianta Anitra si Astra probabil sunt diferente de echipare doar
Si noul model SKODA 03T nu mai are "porecla"
http://www.skoda.cz/images/300/200/780.jpg
Si SIEMENS Combino de 18 m (19 m cu cupla) din Nordhausen
http://www.railfaneurope.net/pix/de/trams/Nordhausen/nordhausen107_cw001630.jpg
Tind sa presupun ca culoarea preferata de OTL va fi cea galbena si ca SIEMENS va pierde la pret...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dan Jiga



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Iul/2013
Mesaje: 32
Locație: Timisoara

MesajTrimis: Joi 08 Mar 2007 13:58:35    Titlul subiectului: 77318

Sincer as prefera Skoda, sunt si mai ieftini, iar Combino are proasta tendinta de a isi pierde acoperisul Smile
Am auzit ca ambasadorul Cehiei si o delegatie de oameni de afaceri (!?!) cehi a fost in delegatie in vestul tarii, desi nu vad neaparat legatura cu oferta Skoda, ar putea sa fie un mic "imbold".
@Zsizsi: 10 tramvaie noi sunt suficiente? Liniile sunt OK? (mai degraba as vedea aceste tramvaie pe linia 3, decat pe liniile 1 sau 2).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 08 Mar 2007 18:59:25    Titlul subiectului: 77326

Dan Jiga a scris:
Sincer as prefera Skoda, sunt si mai ieftini, iar Combino are proasta tendinta de a isi pierde acoperisul Smile
Am auzit ca ambasadorul Cehiei si o delegatie de oameni de afaceri (!?!) cehi a fost in delegatie in vestul tarii, desi nu vad neaparat legatura cu oferta Skoda, ar putea sa fie un mic "imbold".
Eu am aflat in decembrie 2006 din surse ale CTP Arad ca SKODA a tinut o prezentare despre tramvaiele noi, din asta am dedus ca precis au trecut si pe la OTL... Cum s-a adus vorba de intentia de achizitionare (in acel moment fiind doar un plan financiar fiind necesar in intocmirea bugetului local pe 2007), mi s-a aprins beculetul si am facut legatura cu vizita delegatiei de la SKODA cu intentia de achizitie a tramvaielor care precis a fost influentata de probabila prezentare facuta.
Dan Jiga a scris:
@Zsizsi: 10 tramvaie noi sunt suficiente? Liniile sunt OK? (mai degraba as vedea aceste tramvaie pe linia 3, decat pe liniile 1 sau 2).
Anul trecut pe ramura spre Nufarul s-a reabilitat intreaga structura de cale de rulare de la statia str. Muntele Gaina pana la intersectia cu str. Nojoridului. La inceputul acestei saptamani s-a reluat reabilitarea liniilor in continuare spre capatul de linie Nufarul. Luand in calcul ca in 2006 pe perioada mai-octombrie s-a reusit reabilitarea caii de rulare pe o distanta de cca. 1 km, portiunea ramasa este cu 3-400 m mai lunga, dar au si un avantaj de 2 luni, din estimarile mele zic ca lucrarea se va finaliza anul asta. Si evident sunt oameni competenti care au facut calcule si au planificat finalizarea lucrarilor asumand-si un termen anume.
Si eu as zice ca linia 3 are cele mai bune linii. Insa nu este exclus ca se va reabilita si segmentul de linie dintre statia Olosig si intersectia cu str. Lacul Rosu (150 m) unde in momentul de fata linia este in stare cea mai deteriorata de pe toata reteaua. Mentionez ca pe parcursul lucrarilor traficul nu se intrerupe muncitorii lucrand in trafic plin!!! Ziua se descopera pe o portiune de 20-25 m traversele iar in cursul noptii se schimba intreaga structura, atat traversele cat si calea de rulare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2007 20:32:26    Titlul subiectului: 84532

In data de 29 octombrie a.c. s-a incheiat licitatia pentru achizitia de 10 tramvaie noi. Aceasta licitatie a fost amanata din august adica repetata pentru ca prima data nu s-a depus nici o oferta. Cumparatorii caietelor de sarcini au argumentat incapacitatea lor prin faptul ca acea perioada coincide cu perioada concediilor.
Dupa cum spuneam s-a incheiat licitatia. Din informatii interne regiei OTL am auzit ca Siemens a fost singurul candidat. Miercuri C.L. a si validat ca si castigator firma germana, prefectul declarand ca a fost singurul "ofertant calificat care respectă întru totul cerințele".
Mai raman 3 semne de intreabare: pentru cei 2.9 mil Eur/buc. cat de lungi vor fi ele? Vor avea dotari pe masura? Oare pe linia 1 pe portiunea dintre staita Parc Olosig si Perla cum vor circula, pentru ca acolo linia este tare serpuita si ondulata? Am impresia ca ele vor circula doar pe linia 3 care pana atunci va fi 100% reabilitata deja.
http://www.bihon.ro/stiri/oradea-bihor/articol/vom-avea-tramvaie-siemens/cn/news-20071101-02294942
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Vin 14 Dec 2007 11:09:40    Titlul subiectului: 85753

In data de 22 noiembrie a.c. s-a deschis un hipermarket pe Calea Borsului in zona unde in afara orelor de varf intre buclele de intoarcere Pod CFR si Sinteza circula doar vagonul motor bidirectional #44 (ex Magdeburg 1206). In primele zile si in afara orelor de varf tramvaiele normale circulau pana la Sinteza. Am observat insa acum 2 saptamani ca s-a reluat deservirea traseului Pod CFR-Sinteza in afara orelor de varf si weekend de catre #44, care culmea, de la festivalul centenar al OTL din 2006 poarta un banner conform caruia ar fi "Tramvaiul Copiilor" Atunci de ce nu se foloseste ca atare? Sau sa se indeparteze bannerul...

In luna decembrie circula un tramvai special al lui Mos Craciun vagonul KT4D #204, revopsit pentru acest scop in rosu. Nu am posibilitatea sa fac poze ca am varicela si nu am voie sa ies din casa 14 zile :<
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zsizsi



Data înscrierii: 31/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Noi/2023
Mesaje: 1072
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 14 Mai 2009 19:26:13    Titlul subiectului: 110919

gabi-737 a scris:
Vatmanul acela cu aspect de nervos vesnic pe tot ce misca in zona ecartamentului e cu vechi state pe la OTL (IJTL). Era mandatar pe 29-129, iar pe vremuri pe Timis 1-101. El are obiceiul sa claxoneze in exces, sa deschida usile inainte de oprire, sa sune pentru usi in timpul mersului, sa injure non stop... Twisted Evil.


Eu am facut un videoclip cu o astfel de "iesire" al d-lui Gabor. "fan" o vreme fiind coleg cu dansul, mi-a povestit multe detalii despre comportamentul chiar si fata de colegi. Eu cred ca la vatmani periodic se face un test. Corectati/ma daca ma insel. Cum a trecut de acest test de fiecare data? Inseamna ca nu este bun testul.

In orice caz eu nu l-am vazut sa fi avut accident. Odata l-am vazut in 86 a deraiat cu Timisul: vagonul motor 1 a sarit cu primul boghiu de pe linie dupa curba de pe Transilvaniei pe Dacia spre Pod CFR.

Cam multe tramvaie circula fara reclame. Chiar si pe mailul de la firma am primit un SPAM de la firma Media Advertising (administrata de fiul ex directorului Lupau) care se ocupa cu reclamele de pe tramvaiele oradene. Pana nu demult nu gaseai tramvai fara reclama acum 15, 7, 19, 23, 27, 35, 37, 40, 42 (asta macar va avea una nou, dar a circulat destul fara), 213. 226 (arata ciudat cu schema jumi o culoare - juma alta culoare), 203, 217, etc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Sytrus



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 04/Iul/2021
Mesaje: 46
Locație: Oradea

MesajTrimis: Lun 31 Aug 2009 22:11:18    Titlul subiectului: 116225

Noua sigla OTL:


Nu stiu daca a mai observat cineva dar seamana cu un logo celebru (OBB anyone? Rolling Eyes )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 15/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Joi 08 Apr 2010 12:21:38    Titlul subiectului: 125553

Cei de la OTL au de cateva zile un site nou care arata mult, muuult mai bine fata de cel vechi.

http://www.otlra.ro/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
P.I.



Data înscrierii: 02/Apr/2008
Ultima vizita: 06/Sep/2020
Mesaje: 31
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 11 Dec 2010 13:27:36    Titlul subiectului: 137407

Se poate transporta pe tramvai o bicicleta, validand un bilet si pentru acesta? (de exemplu e iarna, zapada, frig. Stam in Rogerius, vrem sa mergem la Baile Felix sau la 1 Mai in padure cu biciclete, si sa mergem cu tramvaiul pana la capatul Nufarul).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
gabi-737



Data înscrierii: 13/Feb/2008
Ultima vizita: 15/Iun/2021
Mesaje: 196
Locație: Oradea

MesajTrimis: Dum 12 Dec 2010 00:38:01    Titlul subiectului: 137427

In regulamentul afisat in toate tramvaiele si autobuzele OTL nu am vazut nimic referitor la transportul bicicletelor, ci doar ceva despre bagajele voluminoase. Cred ca asta e ca pe CFR, la intelegere cu nasul. Daca imi aduc bine aminte, pe unele Tatre a mai ramas unele semne puse de germani cum ca e voie cu biciclete.

In alta ordine de idei, in codul rutier scrie clar ca atunci cand pe carosabil este gheata sau zapada, este interzis a se circula cu bicicleta, deci daca o duci cu tramvaiul pana in Nufarul si de acolo megi pe ea pana in Felix si e zapada pe drum risti o amenda, sa nu zic mai multe ... Eu, daca e zapada pe drum merg pe trotuare Very Happy
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
pisti91



Data înscrierii: 28/Mai/2008
Ultima vizita: 07/Iun/2016
Mesaje: 89
Locație: Oradea

MesajTrimis: Sâm 25 Dec 2010 15:44:15    Titlul subiectului: 137920

P.I. a scris:
Se poate transporta pe tramvai o bicicleta, validand un bilet si pentru acesta? (de exemplu e iarna, zapada, frig. Stam in Rogerius, vrem sa mergem la Baile Felix sau la 1 Mai in padure cu biciclete, si sa mergem cu tramvaiul pana la capatul Nufarul).

Mai bine te duci pana la gara, iar pe tren poti duce bicicleta fara sa-i platesti bilet.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 19/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 20 Mar 2014 11:37:14    Titlul subiectului: 171832

Va rog sa faceti un "inventar" al tramvaielor din oras, pe tipuri (pentru fiecare tip ma intereseaza numarul de vagoane care exista fizic, numarul celor active, observatii privind soarta celor inactive)!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 20 Mai 2015 19:36:02    Titlul subiectului: 179186

Nu am stiut sa scriu asa ca postez aici. Pe afisajele frontale ale tramvaielor Tatra am vazut astazi ca apre pe langa linie si traseu , mesajul "REFERENDUM 14 IUNIE".Nu stiu daca vor fi convinsi cei care nu vor sa mearga la vot prin acest mesaj.
Daca ar fi sa se uneasca Sanmartinul cu Oradea s-ar reveni la numerotarea folosita inainte de retragerea OTL de pe acele trasee?
Zsizsi , de ce nu au mai fost achizitionate acele KT4Dm din Berlin? Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
th3Shad0w



Data înscrierii: 04/Sep/2013
Ultima vizita: 07/Oct/2022
Mesaje: 12
Locație: Oradea

MesajTrimis: Joi 21 Mai 2015 08:07:05    Titlul subiectului: Panouri 179194

Si pe panourile cu led apare un anunt legat de referendumul din 14 iunie. Sper sa aiba efectul dorit.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1949
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Mie 09 Sep 2015 16:18:28    Titlul subiectului: 181391

Nu stiu ce firma a produs displayurile tramvaielor , dar deja unele cedeaza.La inceputul verii afisajul frontal al lui 32 avea o jumatate mai luminoasa decat cealata , la alta garnitura , 17-117 parca , nu functiona cel din spatele remorcii , desi toate celelalte mergeau , iar astazi la 44 la postul din spate se vedea doar "TEZA" in loc de "1N SINTEZA".
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
pelle_elena



Data înscrierii: 18/Iul/2018
Ultima vizita: 11/Mar/2024
Mesaje: 451

MesajTrimis: Dum 02 Dec 2018 10:16:16    Titlul subiectului: Inventar tramvaie OTL data de 02.12.2018 197519

[quote="Radu Czech"]Va rog sa faceti un "inventar" al tramvaielor din oras, pe tipuri (pentru fiecare tip ma intereseaza numarul de vagoane care exista fizic, numarul celor active, observatii privind soarta celor inactive)![/quote]

Tatra T4D-B4D
Active: 33 (+vagon bidirecțional)
Inactive: 2 (ele vor fi transformate în pluguri)
Pluguri: 1
Nr. motoare: de la 1 la 46
Nr remorci: de la 101 la 146

Tatra KT4DMod:
Active: 29
Inactive: 1 (este oprit din cauza unor defecțiuni) el are Nr. 209
Nr. de la 200 la 229
Au fost aduse în 2017-2018 din Berlin

Tatra KT4D
Casate:29
Muzeu:1 ( a avut Nr. 217 și este expus pe platforma din depou)
Au avut Nr. de la 200 la 229
Au fost aduse în 1997 din Berlin

Siemens ULF
Active:10
Au Nr. de la 50 la 59
Aduse în 2008 din Viena

Vor mai fi aduse 20 de tramvaie noi
4 până în octombrie 2019
Restul de 6 până în 2020
Încă 10 vor fi aduse abia în 2021
Ele vor fi aduse de la Astra Arad. Very Happy Razz

Total

Garnituri active: 72+
Inactive: 3=
Total: 75


Ultima modificare efectuată de către pelle_elena la Dum 02 Dec 2018 16:56:30, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul BIHOR Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community