Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Greseli din publicatii (DAC)

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Joi 11 Oct 2018 06:42:47    Titlul subiectului: Greseli din publicatii (DAC) 196695

Poate stie cineva, (desi ma indoiesc), dar as vrea sa discut despre anumite greseli, contradictii din manualele publicate legate de vehiculele Autobuzul/Rocar.

Pentru inceput as vrea sa discut de ce inaltimea difera intre 112UDM si 117UD?

In manualele 117UD din 79 si 80 inaltimea este data ca 3000mm (la priza de aer, adica trapa din mijloc).

In manualul 112UDM din 79, inaltimea este de 3035mm.

Initial am crezut ca e vorba de inaltimea de la sol, dar nu ca restul datelor sunt identice (garda la sol punte fata 180mm, garda la sol carucior spate 350mm). La fel ca podeaua, scarile, tot la fel.

Deci, e vorba de vreao diferenta? Ceva montat pe 112UDM? (Nu cred) sau o greseala. Si acum, intrebarea e, care e gresit? Da, sunt doua editii de 117UD care zic 3000mm, si doar una pentru 112UDM ce zice 3035mm, asa ca as zice 3m, dar nu sunt sigur.

Mai sunt MULTE astfel de contradictii, si nu stiu daca exist aun topic dedicat pentru asa ceva.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 21 Oct 2018 04:57:53    Titlul subiectului: 196773

Deci pana acum nimeni. Hai cu alta intrebare.

Care este diferenta intre "Productia 1979" sau orice alt an, si "Productia de perspectiva"?

Fara alte informatii, as zice ca e productia de DUPA modelul de 79, dar nu e cazul. Textul se refera la circuitul de frane II (fata) si cel pe remorci (unde se aplica). Adica circuitul II este sistem pneumo-hidraulic (air over brake in engleza, puteti gasi mai multe scheme) gasit pe productia 1979 de DAC 112UDM. Productia de perspectiva insa este sistem numai pneumatic.

Aici e problema, ca toate DACurile din ce stiu eu, au sistemul pneumo-hidraulic pana la capatul productiei. Sa fi fost intentia sa se mearga pe sistem numai de aer? Asta nu stiu daca putem afla, dar terminologia poate s-a mai folosit, si poate stie cineva.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Autobuze Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community