Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 15:29:30 Titlul subiectului: |
202568 |
|
Maine, 11.09.2019, ora 15:00 aflam participantii la licitatia de achizitie a 7 autobuze (6 tip Euro 6 + 1 hibrid) noi
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 10 Sep 2019 15:30:48 Titlul subiectului: |
202569 |
|
Nu. Mâine la această oră intră în evaluare tehnică, dacă există ofertanți, iar dacă există, aceștia vor fi afișați mai târziu.
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Mie 11 Sep 2019 13:59:57 Titlul subiectului: |
202591 |
|
Licitatia a intrat in evaluare tehnica? Eu sper din tot sufletul ca da!
Mai exact cand vor fi afisati ofertantii?
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 11 Sep 2019 14:01:48 Titlul subiectului: |
202592 |
|
Da, abia ce a intrat.
Termenul de afișare, din experiența mea, variază de la o oră (tramvaie Reșița) până la 10 zile (131 autobuze electrice noi pentru 7 orașe)
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 11 Sep 2019 14:08:54 Titlul subiectului: |
202594 |
|
Da. Altfel, ar fi apărut "anulată" în loc de "în desfășurare", iar etapa de evaluare tehnică nu ar mai fi fost indicată.
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Mie 11 Sep 2019 14:36:09 Titlul subiectului: |
202595 |
|
OTL nu ar trebui sa cumpere deja statii de incarcare pentru acest autobuz hibrid de 10m (dar si pentru celelalte 10 hibride) ?
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 11 Sep 2019 17:30:06 Titlul subiectului: |
202603 |
|
Dacă e Mercedes nu, pentru că tehnologia pe supercapacitori produce energie electrică din mers și supercapacitorii au o durată lungă de viață, spre deosebire de baterii. Dacă dorești să afli cum funcționează această tehnologie, îți prezint ce scrie pe pagina dedicată acestui autobuz de pe site-ul Mercedes-Benz Romania: https://www.mercedes-benz-bus.com/ro_RO/models/citaro-hybrid/efficiency/hybrid-technology.html
Citat: | Utilizarea inteligentă a energiei cinetice.
O tehnică rentabilă.
Funcția de bază a noului Citaro hibrid este cât se poate de simplă: Motorul electric în formă de disc și construit foarte robust este integrat între motorul cu ardere internă și cutia de viteze automată. Acesta lucrează, între altele, ca generator la decelerarea omnibusului și transformă energia cinetică în curent – la frânare și la întreruperea accelerării. Curentul produs este stocat ca energie electrică. Fără tehnica hibridă, această energie obținută în faza de recuperare s-ar pierde – noul Citaro hibrid o utilizează, economisind: imediat ce autobuzul pornește de pe loc, motorul electric asistă agregatul diesel sau de gaz metan cu un cuplu suplimentar – așa-numita fază Boost. Astfel motorul cu ardere internă trebuie să consume mai puțină putere la pornire, economisind combustibil. Suplimentar, motorul electric asistă funcționarea la ralanti. Acest lucru îmbunătățește randamentul motorului cu ardere internă și contribuie la un consum de combustibil redus semnificativ și astfel la emisii reduse.
Puternic, ca de obicei.
Motorul electric nu servește astfel la creșterea puterii maxime. De aceea, puterea și cuplul noului Citaro hibrid rămân neschimbate față de cele ale unei tracțiuni pure cu ardere internă din aceeași serie constructivă. Turația motorului cu ardere internă nu este redusă în faza efectului Boost. Doar viteza maximă condiționată de modelul constructiv este redusă insesizabil și completată de către motorul electric.
Motorul electric.
Colaborarea dintre motorul cu ardere internă pentru sarcina de bază și motorul electric pentru sarcinile de vârf asigură o înaltă eficiență energetică a tracțiunii în regimul de rulare. Componentele dimensionate pentru sarcinile foarte schimbătoare sunt construite foarte robust. Durata lor de viață este comparabilă cu cea a tracțiunilor motoarelor cu ardere internă obișnuite. Motorul electric este răcit cu apă, produce până la 14 kW și poate crea un cuplu de până la 220 Nm.
Puntea pentru funcționare ușoară.*
O contribuție la randamentul crescut își aduce în noul Citaro hibrid și noua punte pentru funcționare ușoară optimizată în funcție de eficacitate: pe de-o parte prin economisirea de combustibil în urma rezistenței la rulare reduse, pe de altă parte printr-un efort de întreținere scăzut și un interval de revizie prelungit – de la 180.000 la 240.000 km. În plus, roțile-portal îmbunătățite acustic asigură o funcționare și mai silențioasă.
Convertizorul.
Sistemul său electronic transformă energia electrică stocată sub formă de curent continuu în curent alternativ pentru antrenarea motorului electric. Răcirea cu apă a acestuia asigură o mai mare siguranță a funcționării.
Acumulatorul de energie.
Cu densitatea lor înaltă a puterii, condensatoarele inovatoare supercaps stochează energia electrică de la și pentru motorul electric în siguranță și cu economie de spațiu. Acestea sunt dimensionate pentru comutarea continuă și rapidă între încărcare și descărcare în ciclul tipic al autobuzelor urbane și dispun de o durată lungă de viață.
Intelligent eco steering.
La eficiența energetică crescută din noul Citaro hibrid de serie contribuie și noua direcție electro-hidraulică „intelligent eco steering“. Aceasta lucrează optimizat în funcție de nevoi și contribuie, de asemenea, la consumul redus de combustibil din transportul urban în comun. |
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 13 Sep 2019 07:04:22 Titlul subiectului: |
202630 |
|
Am si eu o intrebare. Dupa ce autobuzul iEcologic isi depaseste durata de functionare, componentele unde sunt depozitate ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 14 Sep 2019 10:28:14 Titlul subiectului: |
202662 |
|
Până acum n-am văzut să-și fi pus cineva această problemă, iar unele autobuze hibrid (de exemplu la New York) au fost deja retrase. Mai trebuie să așteptăm câțiva ani ca să aflăm un răspuns sigur la această întrebare, când cele din Europa vor începe să fie retrase.
În altă ordine de idei, pagina licitației nu-mi funcționează pe Chrome. Mai are cineva care folosește Chrome această problemă?
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Sâm 14 Sep 2019 17:35:08 Titlul subiectului: |
202668 |
|
Tot in desfasurare e...
Nu, eu nu am nicio problema, functioneaza perfect.
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 15 Sep 2019 07:52:50 Titlul subiectului: |
202671 |
|
Faptul că au fost retrase autobuzele la New York nu înseamnă nimic. Budapesta le-a retras și în alte capitale europene au adunat deja milioane de kilometrii și funcționează perfect.
Tehnologia a fost deja testată cu succes.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 15 Sep 2019 10:04:13 Titlul subiectului: |
202675 |
|
Da, mă refeream la faptul că deși au fost retrase, nu știu exact răspunsul la întrebarea lui @guest, întrucât, din ce știu, nimeni nu și-a mai pus această problemă. Oricum, întrebarea este foarte bună iar un răspuns ar fi următorul: autobuzele retrase ar putea servi drept piese de schimb, în caz că se vor cumpăra peste vreo 10-15 ani alte autobuze de acest tip.
Într-adevăr, tehnologia Hybrid este foarte reușită și avantajoasă, dacă se vor cumpăra mai multe decât cele 11, ar fi un succes.
Mulțumesc pentru completări!
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Sep 2019 07:33:59 Titlul subiectului: |
202691 |
|
Intrebarea era pentru oradeni.......
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Lun 16 Sep 2019 12:56:11 Titlul subiectului: |
202709 |
|
In mare parte userul UKVZ-KTM-5 are dreptate. In prezent daca OTL caseaza un vehicul , cel putin la tramvaie , sunt recuperate toate componentele pentru a fi refolosite la alte vehicule si doar sasiul si caroseria raman de trimis la fier vechi. In cazul autobuzelor hybride , motoarele electrice ar putea fi refolosite , la fel si bateriile daca nu si-ar pierde prea mult capacitatea de stocare. In plus poate va evolua tehnologia si va fi posibila o reconditionare a bateriilor. Pe youtube exista diverse filmulete cu masini cu motoare conventionale , care au fost transformate in masini electrice cu componente de la masini electrice casate , deci OTL ar putea sa incerce sa vanda bateriile si motoarele unor astfel de persoane care fac conversii de vehicule.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 18 Sep 2019 13:26:09 Titlul subiectului: |
202757 |
|
Ofertantul este Mercedes, dar nu știu modelele.
Pe lângă aceste autobuze, în octombrie va fi lansată licitația pentru alte 15 autobuze hibrid.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 18 Sep 2019 13:58:02 Titlul subiectului: |
202758 |
|
Încă nu a fost publicat raportul pe SICAP, deci mai așteptăm. Normal, doar Mercedes ar trebui să fie, cum ai zis și tu. Însă am mari dubii, pentru că bugetul e foarte la limită.
Modelul am mai spus în pagina anterioară, doar cu Citaro ar putea veni, ținând cont de acel hibrid de 10m.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 10:59:05 Titlul subiectului: |
202774 |
|
A apărut un articol acum 3 ore. Confirm ce spune @Tram-fan, unicul ofertant e Mercedes:
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima-or-31-48/primaria-oradea-cauta-constructori-reabilitarea-spitalelor-judetean-si-municipal-a-fost-scoasa-la-licitatie-151595.html&ved=0ahUKEwizxeaWwdzkAhUri8MKHeqtCXwQqQIIKCgBMAA&usg=AOvVaw2pOS3IH8i5x16KDpVkJ-tS
Citat: | În ceea ce privește licitația organizată pentru achiziția primei tranșe de autobuze, investiție finanțată din fonduri europene pe axa pentru mobilitate urbană, municipalitatea a reușit să atragă un singur ofertant, de marcă.
"Este în derulare licitația prin care OTL achiziționează printr-un proiect european șase autobuze Euro 6 și un autobuz hibrid. S-a depus o singură ofertă, din partea firmei Mercedes. În octombrie vom avea un câștigător și un contract semnat", a spus edilul.
La fel, municipalitatea urmează să scoată la licitație în luna octombrie achiziția a 15 autobuze hibrid. "Sperăm ca la sfârșitul anului să avem și acest contract semnat, iar la sfârșitul anului viitor toate autobuzele să fie în serviciul OTL", a declarat Bolojan.
Potrivit primarului, aceste investiții vor face ca, la finalul anului 2020, jumătate din parcul de autobuze al OTL să fie înlocuit cu autobuze noi, ridicând nivelul de calitate a transportului local orădean. |
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 11 Oct 2019 10:38:51 Titlul subiectului: |
203360 |
|
Confirm. Interesant e că nu s-au gândit nici până la ora aceasta să publice o declarație de participare pe SICAP:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.61 kb |
Vizualizat: |
de 10101 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 25 Oct 2019 14:02:03 Titlul subiectului: |
203681 |
|
Procedura a intrat ieri în deliberare.
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Mar 29 Oct 2019 18:20:09 Titlul subiectului: |
203720 |
|
Cele 6 autobuze Euro 6 vor fi de model Conecto iar cel hibrid va fi Citaro K Hybrid.
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mar 29 Oct 2019 18:32:04 Titlul subiectului: |
203721 |
|
Și te întreb din nou: sursa?
Deși nu ar trebui să ne mire, mă cam surprinde Conecto la diesel. Se pare că se pot accepta familii diferite până la urmă. Oricum, să le stăpâniți sănătoși!
Pe când se preconizează sosirea acestora?
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 29 Oct 2019 18:34:49 Titlul subiectului: |
203722 |
|
Interesanta achizitia de 10 m. Sunt curios care sunt planurile cu acest autobuz. Intentioneaza sa plaseze o comanda mai mare dupa ce il testeaza sau doar e asa pe trend...
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
|
Sus |
|
|
|