|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 18 Ian 2019 21:53:00 Titlul subiectului: |
198390 |
|
Este adevarat ca Galatiul a achizitionat tramvaie noi de la Astra Arad ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2019 09:12:58 Titlul subiectului: |
198395 |
|
Da,18 tramvaie
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 19 Ian 2019 10:37:21 Titlul subiectului: |
198396 |
|
S-a anuntat pe forum ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 20 Ian 2019 21:09:38 Titlul subiectului: |
198429 |
|
deprodio a scris: | Da,18 tramvaie |
Vreau sa imi exprim total dezaprobarea in fata abordarii utilizatorilor din Galati, care nu au catadicsit sa ne ofere nici macar o informatie sumara, referitor la achizitionarea tramvaielor noi. Este o atitudine total lipsita de cinste fata de pasionatii de tranport in comun.
In fine trecand peste aceste lucruri, postez un articol de pe Economica.net, referitor la acest subiect. Acesta se gaseste aici.
Citat: | E oficial: Primăria Galați cumpără 18 tramvaie noi de la Astra Vagoane Călători
Primăria municipiului Galați anunță că oferta declarată câștigătoare a acordului – cadru având ca obiect "Achiziție 18 tramvaie noi" este cea depusă de ofertantul Astra Vagoane Călători. Autoritatea locală mai anunță că vrea să cumpere 50 de autobuze hibrid.
Prețul total al ofertei Astra Vagoane Călători este de 100,53 milioane de lei fără T.V.A. pentru 18 tramvaie noi, respectiv 5,58 milioane de lei/bucată (preț unitar) x 18 bucăți (cantitatea maximă aferentă acordului – cadru). Durata acordului – cadru este de 24 de luni.
Ionuț Pucheanu, primarul municipiului Galați: "Este pentru prima dată când Primăria municipiului Galați achiziționează tramvaie noi, dotate la standarde europene. După cumpărarea celor 17 troleibuze noi și achiziția sistemului de ticketing, acesta este cel de-al treilea contract pe care îl încheiem pentru modernizarea transportului public în comun și creșterea calității serviciilor oferite cetățenilor. În plus, urmează să scoatem la licitație și achiziția celor 50 de autobuze noi electrice hibrid".
Conform caietului de sarcini, noile tramvaie vor avea capacitatea minimă de 100 de pasageri, dintre care minimum 30 pe scaune, un consum de energie scăzut și grad înalt de fiabilitate. În plus, vor dispune de podea joasă cu rampe pentru accesul persoanelor cu dizabilități, precum și de un sistem pentru anunțuri vocale exterioare pentru persoanele cu deficiențe de vedere.
De asemenea, noile tramvaie vor fi dotate cu instalație de aer condiționat pentru pasageri și vatman, sisteme de numărare a călătorilor, echipamente audio – video, instalație pentru sistemul de ticketing, sisteme de informare a călătorilor, atât în interior, cât și în exterior.
Noile tramvaie vor fi concepute cu sisteme de siguranță care să nu permită plecarea din stații cu ușile deschise, dar și cu echipament pentru comanda automată a schimbării macazelor.
Lungimea noilor tramvaie va fi cuprinsă între 17,5 metri și 20 de metri, iar lățimea maximă va fi de 2,4 metri. Acestea vor avea o durată de serviciu de 30 de ani.
Economica.net a relatat în iulie că Astra Vagoane Călători a depus singura ofertă și la licitația pentru tramvaie din Galați, după ce nu a avut competitori nici la Oradea și Cluj. Producătorul român de material rulant poate oferi în orașul de pe Dunăre atât modelul Imperio, fabricat sub licența cumpărată de la Siemens, cât și modelul de concepție proprie Autentic |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Ian 2019 09:03:46 Titlul subiectului: |
198441 |
|
Cele 18 tramvaie sunt de fapt „minim 8, maxim 18”. De fapt numai la Galati cred ca se poate intampla asa ceva
Articolul se gaseste aici.
Citat: | Zece tramvaie noi pentru Galati, de la Ministerul Dezvoltarii
După ce Primăria municipiului Galați a ratat finanțarea guvernamentală pentru achiziția a 50 de autobuze noi, iată o veste bună pentru transportul public local de persoane. Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice a lansat o licitație pentru cumpărarea a zece tramvaie noi pentru Galați. Nu este un act de mărinimie, ci o achiziție în baza acord de parteneriat cu Primăria.
Galațiul își va înnoi tramvaiele prin două achiziții pe fonduri europene. Astfel, așa cum ați putut citi în ziarul "Viața liberă", în decembrie anul trecut, Primăria Galați a anunțat că SC Astra Vagoane Călători SA a fost declarată câștigătoarea licitației organizate pentru achiziția unui număr minimum de opt și maximum 18 tramvaie noi. Între compania românească și administrația locală urma să fie încheiat un acord-cadru cu o valoare maximă de 119,6 milioane de lei cu TVA - 26 de milioane de euro, sumă pentru acoperirea căreia Primăria a solicitat fonduri europene. Mai exact, Primăria va cumpăra atâtea tramvaie - la prețul de 6,6 milioane de lei bucata - câți bani europeni va accesa prin Programului Operațional Regional 2014-2020.
Tot pentru fonduri europene, pentru achiziționarea a zece tramvaie noi, consilierii locali au aprobat încheierea unui acord de parteneriat între Primărie și Ministerul Dezvoltării Regionale și Administrației Publice. Iată că ministerul a scos acum la licitație un contract în valoare de 95,2 milioane de lei cu TVA - 20,6 milioane de euro, pentru lotul de zece tramvaie care ni se cuvin. Conform caietului de sarcini, tramvaiele trebuie să fie noi, cu o lungime de 18 metri și o capacitate de transport totală de minimum o sută de locuri, echipate cu instalație de aer condiționat și, respectiv, de încălzire, sistem de numărare a călătorilor, ticketing și instalație de informare a călătorilor atât la interior cât și la exterior. Criteriul de atribuire a contractului este "cel mai bun raport calitate-preț", iar ofertele sunt așteptate până pe 27 februarie.
E greu de spus însă când vom vedea noile tramvaie în traficul gălățean. |
Apropo, care este starea infrastructurii ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
deprodio
Data înscrierii: 08/Iun/2007 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 824 Locație: Galati
|
Trimis: Mar 22 Ian 2019 22:30:44 Titlul subiectului: |
198466 |
|
Pai din Micro 19 pana la Spitalul de copii(Str.Otelarilor-Str.Stadionului-Str.Frunzei si Gheorghe Asachi) si din Piata Energiei pana in Piata Centrala(Str.Basarabiei si Str.Traian)infrastructura este reabilitata.De la Spitalul de copii pana la Cimitirul Israelit(Str.Siderurgistilor-P-ta Energiei-B-dul 1 DEC 1918-B-dul Milcov-B-dul Traian Vuia-B-dul Henri Coanda-B-dul George Cosbuc-Str.Stefan Cel Mare) + portiunea dintre Piata Energiei pana la Liceul 9 infrastructura este nemodernizata.Din cate am inteles,anul acesta va incepe reabilitarea liniei de care am spus.Portiunea dintre Liceul 9 si Mittal a intrat in conservare in urma anularii traseului 41
|
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 23 Ian 2019 01:40:30 Titlul subiectului: |
198471 |
|
deprodio a scris: | .Portiunea dintre Liceul 9 si Mittal a intrat in conservare in urma anularii traseului 41 |
Dupa ultimele discutii de saptamana asta avute cu reprezentantii conducerii galatene, am stabilit si justificat importanta a 4 trasee de tramvai dupa reabilitarea totala! Ei au inteles si au acceptat in final sa avem 4 trasee, mai ales ca tot in ampla mea propunere am inclus trasee preurbane catre Odaia Manolache, Cismele si Schela, urmand ca toate terminalele sa fie mutate la Metro (pentru nord), Poarta Est CSG (pentru Cismele) si Poarta Sud CSG (pentru Schela). Privatii care fac prin judet am propus ca ei sa aiba ultima statie fix la terminarea traseelor Transurb si astfel Galatiul sa fie 100% fara privati/dubari. Inclusiv pentru Braila am propus mutarea lor de la Magnus in Cantemir.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
Trimis: Mie 20 Feb 2019 14:10:59 Titlul subiectului: |
199029 |
|
Mizeria ascunsa iese de sub boghiuri.... Am facut un articol cu recomandari de tramvaie pentru Minister si pentru Primaria Galati.
AVERTISMENT: NU CUMPARATI DE LA ASTRA! https://bit.ly/2VaqcsS
Citat: | De când cu euforia tramvaielor nou-nouțe promise de MDRAP pentru Galați, Brăila, Ploiești, Reșița și Craiova, inclusiv eu nu mai puteam de fericire, principalele două motive fiind refacerea totală a transportului cu tramvaie din Galați și cheltuirea banilor românilor în România la Astra Arad. Ba chiar i-am înjurat pe ăia de la Alstom care țipau că ce vinde Astra Arad este o coșcoavă de 1 milion de euro. Iată că timpul a trecut și-am aflat mai multe de la vatmanii arădeni și de la alți specialiști, oameni care au cerut să fie anonimi:
„CTP Arad așteaptă ca Imperio să iasă din garanție și direct la casare vor merge cele trei tramvaie! Numai probleme ne-au făcut iar eu personal refuz să ies cu așa ceva pe linii! Prefer unul vechi în detrimentul Imperio. Nemții s-au cărat când au văzut metehnele românești și au luat cu ei numele Imperio. Azi se produce doar Autentic, care-i mai praf decât Imperio! Galațiul să nu ia așa ceva, că se va arde la buzunar. Chiar dacă le primește de la Guvern, întreținerea și piesele sunt un calvar!”
(părerea unui vatman arădean care a vrut să rămână anonim!)
Așadar, ce tramvaie recomand pentru a fi acceptate la licitație (producător și model):
Siemens (Germania)
Avenio M (lungime cuprinsă între 18 și 72 de metri)
Ultra-Low-Floor (podea ultra joasă, circulă în Viena și Oradea)
Alstom (Franța)
Citadis Range (lungime între 24 și 48 de metri, livrat în Brazilia și Franța)
Citadis Ecopack (tramvai 100% pe baterii, nu necesită catenară)
Bombardier (Canada)
Flexity 1 și 2 (producătorul canadian a livrat și metrourile Bombardier Movia din București)
CAF (Spania)
Urbos 100 (model ce poate veni cu 3 secțiuni sau mai multe, fecare secțiune fiind de 6m lungime).
Urbos 70 (model cu două secțiuni mari și una mică situată la mijlocul tramvaiului, acesta atingând 20-24 de metri).
(diferite modele CAF Urbos rulează cu succes în Luxemburg, Belgrad, Budapesta și-n restul lumii. Au livrat metrourile pentru M2 în București)
Solaris (Polonia)
Tramino (model ce vine sub nume diferite, depinzând de orașul în care au fost livrate, astfel putând avea modelul Tramino Galați. Tramvaiul poate fi făcut după preferințe 100%)
Pesa (Polonia)
Swing (rivalul celor de la Astra Arad, au fost preferați în Cluj-Napoca și Sofia, model cu un aspect luminos, larg și cu lungimea în funcție de preferințele cumpărătorului)
Fokstrot (fratele mai micuț al modelului Swing, acest tramvai este mai compact, posibilă lungime de 18m, modelul fiind livrat în Moscova și Kiev)
Twist (model ce l-a plimbat și pe Papa Francisc, echipat și cu baterii în caz de urgență)
Skoda (Cehia)
ForCity Classic (livrate în 5 orașe turcești, podea joasă 100%)
ForCity Smart (livrate pentru Finlanda în principal)
ForCity Plus (livrate la Bratislava, pare cel mai bun model Skoda)
ForCity Alfa (tramvai livrat în Bratislava și Riga)
ForCity Elektra (tramvai livrat în Portland, Bratislava, Cagliari).
Galerie cu câteva tramvaie ce ar putea circula pe străzile Galațiului. Eu recomand Alstom Citadis, CAF Urbos sau Siemens Avenio…. |
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
10.11 kb |
Vizualizat: |
de 23622 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.08 kb |
Vizualizat: |
de 23622 ori |
|
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Mie 20 Feb 2019 22:11:43 Titlul subiectului: |
199043 |
|
Fara suparare , dar acestea par a fi zvonuri de autobaza , la fel cum au fost injurate in tot felul Otokar-urile din Bucuresti , iar acum de o perioada nu am mai auzit sa fi avut defectiuni. Romanii au o problema atunci cand sunt facute investitii. De exemplu in cazul mijloacelor de transport daca producatorul este roman , se apuca unii sa denigreze calitatea produselor sale comparandu-le cu ce se fabrica in urma cu 30 de ani ; daca producatorul este turc , de ce se cumpara gunoaie turcesti in loc sa fie cumparate gunoaiele romanesti ; daca producatorul este vestic de ce se cumpara din vest pentru o caruta de bani in loc sa fie luat un produs de la un producator autohton care ofera calitate asemanatoare , dar la un pret redus ; daca se cumpara second-hand "ce arunca nemtii" , de ce suntem noi groapa de gunoi a altora. Apoi , mai sunt vizate ca si functionalitatea afisajelor sau a anuntarii statiilor , aspecte care nu tin neaparat de producator , ci de reglarea acestora in depouri (de exemplu cazul Pesa din Cluj unde tramvaiele afiseaza inca cu _ in loc de spatiu sau din mai multe tramvaie de pe aceeasi liinie fiecarea afiseaza diferit).
De cate ori am fost prin Arad , aceste tramvaie Astra Imperio pareau a fi intretinute foarte bine , chiar daca nu erau toate la strada (de obicei am vazut 2-3 din 6 pe traseu) ; Aradul posibil sa aiba un mic avantaj pentru intretinerea tramvaielor , din depou fiind acces direct spre uzina Astra. Cea mai mare problema in Arad ar fi starea macazelor si portiunile de cale nemodernizata. Nici Siemens ULF din Oradea nu circula toate deodata , de obicei 4-5 sunt pe traseu si 5-6 sunt in depou , iar de cand au fost aduse cred ca au circulat maxim 9 din 10 intr-o zi simultan. De asemenea acestea nu circula la program complet , de obicei sunt retrase in depou la lasarea serii pentru a nu fi "vandalizate" chair daca primele livrate au depasit 10 ani. Probleme pot aparea la orice tramvai/vehicul nou avand in vedere starea infrastructurii , numarul mare de senzori si computere de bord , priceperea mecanicilor sau a vatmanilor si uneltele (mai degraba lipsa lor) folosite pentru reparatia tramvaielor.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Feb 2019 23:44:05 Titlul subiectului: |
199050 |
|
La nivelul de inteligenta al celor de la Galati, tramvaiele astea nu cred ca o sa reziste.
Sunt varza tramvaiele sau sunt varza galatenii ca nu au habar sa le intretina ?
Eu cred ca a doua varianta.
La feld e varza au fost si clujenii cu tramvaiele PESA din Polonia.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Feb 2019 23:51:25 Titlul subiectului: |
199052 |
|
BaditaStefanGalati a scris: | Mizeria ascunsa iese de sub boghiuri.... Am facut un articol cu recomandari de tramvaie pentru Minister si pentru Primaria Galati.
AVERTISMENT: NU CUMPARATI DE LA ASTRA! https://bit.ly/2VaqcsS
|
Fake news, clar.Nu am vazut nimic concret pe plan tehnic. Cunosc si eu un vatman, si imi dau seama ca postarile respective nu sunt ale unui vatman.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 00:11:53 Titlul subiectului: |
199053 |
|
1. Nu pot da mai multe detalii.... pentru moment. Eu m-am plimbat cu Imperio si mi-au placut! Pana la discutia cu acest vatman, am facut campanie pro Imperio.
2. Un vatman este cel mai in masura sa spuna detaliile / problemele tehnice ale tramvaiului. In niciun caz un director din jeep!
3. Am facut o lista scurta pentru Galati: Siemens Avenio, Bombardier, CAF Urbos. Din astea 3 poate alege si Galatiul si tot MDRAP. Sunt fiabile. M-am uitat deja in datele tehnice, iar daca vrem tramvaie de ``Liga Campionilor``, atunci sa ne uitam in curtea europenilor. Imi pare rau din tot sufletul de Astra, dar n-am cum sa ma uit la ei din moment ce cele 6 Imperio au probleme grave!
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 00:14:55 Titlul subiectului: |
199054 |
|
Pentru TCM, guest si toti ceilalti>
Nu-mi explic de ce sa cumpar xx tramvaie nou-noute si sa tin jumatate din ele in depou. Pai nu-i prostie? De ce mai dau banii pe ele....?
In Galati nu vom mai avea nicio problema cu reteaua de tramvaie, avand in vedere ca intra si restul in refacere. Macaze electrice vor fi peste tot!
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 00:29:34 Titlul subiectului: |
199057 |
|
Si exista o dovada ca aceste tramvaie chiar au aceste probleme? Pana nu apar poze cu aceste probleme, un reportaj pe aceasta tema, surse oficiale, nu putem avea incredere in ce spune un singur vatman. Restul vatmanilor ce spun despre Imperio? Imi e greu sa cred ca Astra si mai ales Siemens si-ar face asa reclama proasta.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 00:56:32 Titlul subiectului: |
199058 |
|
Omul mi-a dat detalii. Eu voi merge in curand la Arad sa ma edific. Dar iti dai seama ca va fi sub anonimat ca sa nu-i dea pe oameni afara, nu?
Eu m-am bucurat ca Imperio ajunge in Galati, l-am pus la coperta pe fb si apoi am primit cateva mesaje private! Cu detalii despre tot ce inseamna Astra-Imperio, Astra-Autentic si de ce au plecat nemtii.
In articolul meu am aratat cateva fotografii. Am inteles ca sunt raportate fotografiile cu defectiuni si se incearca scoaterea lor de pe net. Cautati cu totii pe google articole despre Imperio sa vedeti ce gasiti, cat mai gasiti. Inaugurate-n 2015, inca de atunci au facut probleme diverse: rugina, usile nu se inchid, pantograf rupt, computer de bord resetat de eispe ori etc.
Nu scriam degeaba oameni buni!
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 02:11:04 Titlul subiectului: |
199061 |
|
Pantograful rupt nu prea cred sa fie din vina producatorului , vina este mai degraba a companiaei care opereaza vehiculul pentru ca nu face intretinerea corespunzatoare a retelei si a materialului rulant. Si in Craiova s-a rupt zilele trecute un pantograf si a sarit lumea in sus ca sunt rable tramvaiele ca au fost aruncati bani degeaba in modernizarea lor , presa nici macar nu stia cum se numeste pantograful. Si in Oradea s-au rupt pantografe , ULF-urile nu stiu daca au avut astfel de probleme , vatmanii mergand foarte incet cu ele in zonele unde infrastrucutra este rea , dar la Tatre sigur s-a intamplat. In schimb ULF-urle din Oradea deraiaza periodic , evident tot din cauza infrastrucutrii , si au fost de mai multe ori interzise pe linia 2 , capatul si reteaua din Iosia fiind problematice. in mare parcul de ULF sta pentru revizii/reparatii si datorita mentenantei costisitoare pentru acest model. De exemplu in urma cu 2 ani unul dintre Siemensuri a avut un incident cu o Tatra in depou , iar dupa aceea ULF-ul a stat imobilizat mai mult de o luna asteptand o usa fata noua si un geam pentru cabina vatmanului.
Rugina pe tabla poate aparea in urma repararii necorespunzatoare dupa evenimente rutiere.
Niciunul dintre articolele pe care le-ati postat nu este suficient de explicit la cauza defectiunii. In cazul usii ma gandesc ca gunoaiele aruncate in tramvai ar fi intrat la mecanismul usii care nu mai putea functiona corect ; despre pantograf am spus mai sus , iar capetele tramvaiului nu sunt facute din tabla , daca nu ma insel este fibra de sticla si de aceea a fost "sfartecat" atat de usor.
Daca o masina veche de 15 ani are o multime de senzori care o pot face sa nu mai functioneze corect , ganditi-va la un tramvai vechi de 5 ani cu majoriatea echipamentelor electronice ! Pe retele de socializare umbla tot felul de "experti" care nu stiu face diferenta intre un autobuz Mercedes si unul Solaris ambele cu siglele la vedere sau intre un tramvai Bucur si unul Armonia ; presa romaneasca , in special , este pusa doar pe scris articole de cancan , de aruncat bombe si toti vor sa se laude ca ei au scris primii si cel mai adevarat. In multe dintre articole se face din tantar armasar sau evenimentele nu sunt prezentate complet , lasand loc de interpretari. Nu va pun sursele la indoiala , nici nu vreau sa stiu numele vatmanului , dar chiar astept sa impartasiti cu noi concluziile trase si imagini cu starea tramvaielor Imperio din Arad. Oricum ar fi , nu prea cred ca veti reusi sa schimbati tare cursul acestei achizitionari , pretul din caietul de sarcini fiind cam prea mic pentru a fi cumparate tramvaie de la producatori consacrati.
PS: A nu se intelege ca in cazul de fata vreau sa ridic in slavi sau sa denigrez produsele Astra. Dar consider ca pentru piata romaneasca , cu infrastructura la pamant chiar daca a fost modernizata , cu depouri ramase la nivel tehnologic in anul in care au fost construite , cu mentenanta facuta atunci cand vehiculul nu mai functioneaza nu cand vehiculul a depasit norma de kilometrii pentru revizii , cu subfinantari pentru cumpararea pieselor de rezerva , cu civilizatia calatorilor si a personaluilui din cadrul regiilor de transport si pentru suma platita pentru aceste achizitii , tramvaiele Astra sunt o solutie destul de buna. Un tramvai mai scump cere o infrastructura mai buna , mentenanta mai scumpa , personal de intretinere si operare specializat , hale si unelte specializate , calatori mai civilizati.
(De exemplu noile Otokar din Bucuresti au fost deja vandalizate , credeti ca daca era cumparat un autobuz de la o marca premium nu ajungeau in aceeasi stare?
In Arad , in Imperio un vatman fuma la greu , chiar daca pe unul dintre geamurile cabinei era un autocolant mare cu "fumatul interzis" , in plus conducea tramvaiul ca si cum ar fi fost proprietatea personala , accelerari si franari bruste , de cele mai multe ori fara sens.
In Bucuresti , autobuzele Citaro , dar mai nou si Otokar sunt personalizate de fiecare sofer cum il taie capul.
Dotarile de baza din depourile tarii sunt "sarme , clesti , ciocane , niste chei fixe si poate niste elevatoare obosite". )
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 08:06:20 Titlul subiectului: |
199065 |
|
BaditaStefanGalati a scris: | Pantograf rupt la Imperio si alte defectiuni: (fotografiile-s din 2018) |
Acum, daca sunteti asa mari experti in noile tramvaie, haideti sa discutam un pic pe partea tehnica.
Care este "buba" cu tramveiele Siemens, fabricate la Arad ?
Au probleme cu boghiurile ? Au probleme cu boghiul motor ?
Au probleme cu motoarele ?
Au probleme cu invertoarele ?
Au probleme cu suspensia primara sau cu suspensia secundara ?
Cum merge frana de adeziune prin patina magnetica ?
Dar frana de frecare pe boghiu motor/alergator ?
Cum sunt amortizoarele pentru limitarea leganarii ?
Este OK distanta minima fata de sol ?
Dragii mei, pe subiectele astea ar trebui sa dezbatem. Nu pe ce zice Nea Caisa sau ce zice un ziarist retard.
Sincer, am ras cu pofta cand am citit presa
tcm a scris: | Pantograful rupt nu prea cred sa fie din vina producatorului , vina este mai degraba a companiaei care opereaza vehiculul pentru ca nu face intretinerea corespunzatoare a retelei si a materialului rulant. |
Cum spuneam si eu. Este vina companiei de transport. Habar nu au sa intretina aceste tramvaie. Habar nu au sa intretina reteaua de contact. De ce ? Pai mai au specialisti in domeniu ? In schimb avem multi "experti" care isi dau cu parerea pe forum.
Astept niste discutii serioase la acest topic, pe partea tehnica a tramvaielor Siemens, fabricate la Arad. Ce este bun si ce este mai putin bun, la aceste tramvaie, fabricate in Romania.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 13:50:16 Titlul subiectului: |
199080 |
|
Nu intelege nimeni ca nu vor mai fi facute cu Siemens?! Va fi o coscoava naspa romaneasca din pacate.....
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 14:23:13 Titlul subiectului: |
199084 |
|
BaditaStefanGalati a scris: | Va fi o coscoava naspa romaneasca din pacate..... |
Vino cu argumente concrete.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 21 Feb 2019 18:21:42 Titlul subiectului: |
199091 |
|
BaditaStefanGalati a scris: | Nu intelege nimeni ca nu vor mai fi facute cu Siemens?! Va fi o coscoava naspa romaneasca din pacate..... |
Și daca e fabricat în România înseamnă că nu oferă calitate? Ai fi uimit sa afli câte fabrici pentru producători cu nume se afla la noi în tara.
Oricum, pana și producătorii cu renume sau cu mai multe experienta decât Astra au avut probleme. Tramvaiele Stadler din Munchen au avut probleme grave cu sasiul, Skoda 14T din Praga la fel, tot cu sasiul. Nu vreau sa dau vina pe cineva sa spun ca vrea răul Astra dar în cazul asta chiar cred ca cineva dorește asta.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
BaditaStefanGalati
Data înscrierii: 25/Feb/2008 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 664 Locație: Galati
|
Trimis: Vin 22 Feb 2019 11:36:08 Titlul subiectului: |
199113 |
|
Lenta1, intelege si tu si toti membrii acestui forum ca sunt patriot si iubesc lucrul romanesc, LUCRUL ROMANESC DE CALITATE! Eu nu vreau raul AVA sau AVC, dar in momentul in care mi-am pus la coperta pe facebook un Imperio cu titlul ``In curand si la Galati``, m-au abordat simpli vatmani. Nu m-am trezit eu sa denigrez Astra. Ba chiar ii injurasem pe aia de la Alstom care au denigrat Imperio. Se pare ca sunt adevarate zvonurile. Problemele cu piesele etc. Eu ma voi deplasa la Arad si voi intreba oamenii (vatmanii si mecanicii) despre Imperio/Autentic. Si la Timisoara voi face o incursiune. Mi-a placut comentariul de mai sus in care un utilizator a pus niste intrebari foarte bune. Le voi folosi si eu.
_________________ https://linktr.ee/rsbadita (totul într-un singur loc)
MIE-MI PASĂ DE GALAȚI! VOUĂ? |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 22 Feb 2019 15:21:57 Titlul subiectului: |
199116 |
|
Ai spus de probleme.
Care sunt alea ?
Piese de schimb ? Care dintre ele ? Ce componente ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|