Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Iul 2017 21:42:48 Titlul subiectului: Autobuzele Otokar Kent C-18 |
190925 |
|
Midibuzele are putea folosi pentru înființarea unor trasee prin cartierele mărginașe, cum ar fi Chitila, Pantelimon, Bucureștii Noi, care să facă legătura cu traseele principale sau să meargă pe străzi unde un autobuz de 12 metrii ar avea dificultăți. Un exemplu de traseu ar fi în Chitila, care să meargă de la Carrefour până la capătul de la Dridu și să meargă pe Oașului până la intersecția cu Laminorului. Ar ajuta mult, de pe Oașului ai o singură variantă, 112 care vine și așa destul de greu uneori. Plus, ar fi o legătură directă a zonei respective a cartierului Chitila cu liniile 24, 65, 86, 112, 331/331BIS și 697.
Revenind la subiect, ar fi interesant sa reapară articulatele in București, sunt curios pe ce trasee le-ar băga.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 05 Iul 2017 22:05:09 Titlul subiectului: |
190928 |
|
Pe linia expres 783 !
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 06 Iul 2017 06:58:54 Titlul subiectului: |
190935 |
|
Este o posibilitate, dar ar fi preferabil introducerea lor pe câteva linii urbane, cum ar fi 330, 311, 300 sau 331, e mare nevoie pe ele, și nu merg pe străzi înguste.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Oct 2018 17:07:22 Titlul subiectului: |
196690 |
|
Sursa: Facebook
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.42 kb |
Vizualizat: |
de 19484 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 17 Dec 2018 16:30:36 Titlul subiectului: |
197792 |
|
Otokar C-18 #6805 în probe, pe 28.11.2018
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
528.89 kb |
Vizualizat: |
de 19721 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 28 Dec 2018 16:27:12 Titlul subiectului: |
197989 |
|
Pe 26 decembrie am pozat la Piata Romana, un autobuz articulat. Circula pe linia 783.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.45 kb |
Vizualizat: |
de 19106 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.61 kb |
Vizualizat: |
de 19106 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.2 kb |
Vizualizat: |
de 19106 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.67 kb |
Vizualizat: |
de 19106 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.86 kb |
Vizualizat: |
de 19106 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.62 kb |
Vizualizat: |
de 19106 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.35 kb |
Vizualizat: |
de 19106 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
radante
Data înscrierii: 06/Mar/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2020 Mesaje: 8
|
Trimis: Sâm 29 Dec 2018 15:33:03 Titlul subiectului: |
198056 |
|
Doar dupa un an se poate trage linie si se poate observa daca aceste autobuze sunt bune sau sunt proaste. Referitor la pregatirea soferilor, in 2014 cand au sosit la Cluj cele 40 Solaris articulate, autobuze care si azi arata ca in prima zi, au sosit si instructori/specialisti de la firma respectiva. Toti soferii de pe acele autobuze erau instruiti si certificati de Solaris, altfel s-ar fi pierdut garantia pe motivul exploatarii necorespunzatoare. De aceea, mi se pare suspecta lipsa instructajului pentru soferii STB de pe Otokaruri. Ma tem ca, daca e adevarat, Otokar va refuza la un moment dat reparatii in baza garantiei, fie ea si extinsa. Cine stie, poate ca deja au refuzat, doar ca totul e tinut sub pres.
|
|
Sus |
|
|
andrei11
Data înscrierii: 10/Feb/2009 Ultima vizita: 11/Iul/2023 Mesaje: 1863 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 30 Dec 2018 13:51:25 Titlul subiectului: |
198079 |
|
De unde ai dedus că nu s-a făcut instructaj cu șoferii din București ?
|
|
Sus |
|
|
radante
Data înscrierii: 06/Mar/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2020 Mesaje: 8
|
Trimis: Dum 30 Dec 2018 16:06:27 Titlul subiectului: |
198080 |
|
Asta insinuau unii utilizatori ca ar fi cauza pentru care s-au defectat unele din autobuzele noi. Pot fi una din doua sau amandoua. S-au defectat din cauza proastei exploatari si/sau din cauza calitatii proaste a autobuzelor. In orice caz, autobuzele noi nu au voie sa se strice atat de repede, mai ales daca ma gandesc la cu furtunul cu apa clocotita care a inundat compatimentul de calatori; iar orice silentiozitate a motorului si comoditate a scaunelor e umbrita din cauza acestor episoade care se intampla doar la autobuze forjate 20-30 de ani. Nu inteleg de ce unii se acund dupa degete si nu pun punctul pe "i", indicand vinovatii, pana la urma, unei achizitii publice de o calitate sub media pe tara.
|
|
Sus |
|
|
primaru
Data înscrierii: 26/Feb/2016 Ultima vizita: 07/Apr/2024 Mesaje: 16 Locație: Cluj
|
Trimis: Dum 30 Dec 2018 22:00:15 Titlul subiectului: |
198083 |
|
De ce le-au vopsit in albastrul asta?
zici ca esti la Budapesta
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mie 02 Ian 2019 13:57:50 Titlul subiectului: |
198117 |
|
Chiar si eu ma intrebam asa, confuzia intre Budapest si Bucharest o sa fie si mai mare...
Initial era anuntat ca o sa fie turquaz, ei, aceasta culoare arata asa: https://www.color-hex.com/color/40e0d0 Probabil ca cineva a zis ca e prea papagal si au ales o ceva mai serios, si asa a iesit albastru. De ce aceasta alegere, nu stiu. Ramane un mister. Sigla este rosu cu negru, pentru mult timp autobuzele erau rosii cu crem. Ar fi fost frumos sa faca ceva similar, sa existe o imagine de companie, dar mna... Banuiesc ca troleibuzele o sa fie rosii si o sa achizitioneze tramvaie galbene.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 04 Ian 2019 16:57:42 Titlul subiectului: |
198159 |
|
Un lucru nou observat la autobuzele Otokar, un lucru care mi se pare rău. La capătul barelor de susținere pe care sunt butoanele de stop și validatoarele, sus de tot unde suportul ala intră în panouri se pot vedea cablurile, neacoperite, lăsate în cazul tuturor. Mi se pare o rușine și o bătaie de joc față de călători sa lași cabluri la vedere mai ales în salon, și nici nu încep sa vorbesc despre jegul din ele, e penibil deja.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
deltadagger
Data înscrierii: 28/Mai/2010 Ultima vizita: 21/Dec/2023 Mesaje: 3 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 13 Ian 2019 14:38:14 Titlul subiectului: Autobuzele din Bucuresti |
198308 |
|
Eu raman la ideea ca cineva a avut de castigat de pe urma acestei achizitii.Au ales cat se poate de prost.Nici macar la nivelul autobuzelor Ikarus nu se vor ridica ca nivel de fiabilitate.
|
|
Sus |
|
|
yeeeeman
Data înscrierii: 05/Oct/2012 Ultima vizita: 08/Mar/2024 Mesaje: 391 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 13 Ian 2019 19:21:26 Titlul subiectului: |
198311 |
|
Nu cred ca se mai indoieste careva de faptul ca aceasta achizitie este cu "cantec". Mie personal aceste autobuze mi se par urate si la exterior. Oricum, sa tina, asta conteaza
_________________ UCENIC IN ALE TRAMVAIELOR |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Ian 2019 09:21:10 Titlul subiectului: |
198443 |
|
Este subiectiva estetica lor. Eu personal prefer autobuze urate la exterior dar care sa fie foarte fiabile. Un autobuz mai putin fiabil inseamna ca mananca mai multi bani.
A fost cineva cu un Otokar articulat pe 783 ? Cum se poarta in trafic ? Motorul este in spate ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Ian 2019 00:34:11 Titlul subiectului: |
198468 |
|
Am fost azi cu un 783 articulat. Ultima oara cand am circulat cu un vehicul articulat in Bucuresti a fost, cred ca acum vreo 20 de ani (si era uin troleu).
Faptul ca sunt articulate pe 783 este in sfarsit o normalitate. La ce flux de calatori este pe aceasta linie, era nevoie de articulate.
La prima impresie articulatele merg bine. Soferul s-a descurcat bine in trafic, chiar mi s-a parut un autobuz destul de versatil la viraje stranse (cand soferul a trecut de pe o banda pe alta, dar virand din scurt).
Ramane de vazut, in ce stare vor fi peste cativa ani.
La intrebarea pe care am pus-o in mesajul precedent, tot eu raspund. Motorul este in spate.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
62.49 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.42 kb |
Vizualizat: |
de 17312 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
rares
Data înscrierii: 02/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 19 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 23 Ian 2019 09:14:56 Titlul subiectului: |
198478 |
|
Acum cateva zile era si pe 330, il vazusem la Titan. Am cateva poze (blurate, din pacate). O sa postez cateva cand intru pe calculator.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 23 Ian 2019 21:15:52 Titlul subiectului: |
198501 |
|
Sunt ce nu a intrat pe 780 sau 783 cu o capacitate rezonabilă, în locul lor fiind C-12. 335 ar fi avut mai mare nevoie de acele autobuze, întrucât este o linie utilizată frecvent.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 01 Feb 2019 10:51:05 Titlul subiectului: |
198723 |
|
De azi, avem și pe 335 un autobuz C-18, 6816.
Săptămâna trecută am fost cu 6809 pe 330. Impresii: motorul mai silențios decât la C-10 și C-12 (C-18 are DAF, pe când C-10/C-12 au Cummins), scaunele de lângă articulație prea înguste, întocmai celor din spatele vehiculului; asemenea celorlalte Otokare, bara de sus este pusă prea jos, existând riscul de a te lovi în ea cu capul din neatenție când te ridici de pe scaunele așezate pe piedestal, ușile se deschid cam încet.
Per ansamblu, sunt mai bune decât celelalte Kent-uri, dar se putea și mai bine.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 03 Feb 2019 18:49:38 Titlul subiectului: |
198758 |
|
Cu #6815 si #6819, inseamna ca avem cel putin trei autobuze articulate, pe linia 335. Asta daca nu mai multa autobuzele de pe o linie pe alta.
Vineri l-am pozat la Iancului pe #6819. Interesant este ca numerele de inmatriculare, au ultimele trei cifre ale numaruluid e parc. De exemplu la #6819, numarul de parc este B 819 STB.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.64 kb |
Vizualizat: |
de 16781 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.46 kb |
Vizualizat: |
de 16781 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.68 kb |
Vizualizat: |
de 16781 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.72 kb |
Vizualizat: |
de 16781 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.62 kb |
Vizualizat: |
de 16781 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.66 kb |
Vizualizat: |
de 16781 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 03 Feb 2019 18:51:23 Titlul subiectului: |
198759 |
|
La Mall Baneasa am reusit sa il pozez si pe #6815. Am mai vazut venind la terminal un alt autobuz articulat, dar nu am stat sa ma uit sa vad ce numar de parc are.
Masura alocarii articulatelor pe linia 335 este una foarte buna, stiind fiind gradul de aglomeratie al acestei linii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.9 kb |
Vizualizat: |
de 16779 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.24 kb |
Vizualizat: |
de 16779 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Feb 2019 23:35:15 Titlul subiectului: |
199044 |
|
O prima problema, pe care o au autobuzele articulate in traficul bucurestean este cu nesimtiti care parcheaza pe prima banda, asa cum este in cazul de fata, pe Sos. Iancului.
Evident, era un nesimtt de Ilfov.
Din cauza lui, autobuzul a pierdut mai mult de un mint ca sa treaca de pe banda 1 pe banda 2.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.57 kb |
Vizualizat: |
de 16477 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.74 kb |
Vizualizat: |
de 16477 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.01 kb |
Vizualizat: |
de 16477 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.5 kb |
Vizualizat: |
de 16477 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.5 kb |
Vizualizat: |
de 16477 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 20 Feb 2019 23:36:09 Titlul subiectului: |
199045 |
|
In afara de asta, in orele de varf, autobuzele se descurca destuld e bine. S-au obisnuit soferii cu ele ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.68 kb |
Vizualizat: |
de 16476 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.76 kb |
Vizualizat: |
de 16476 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.58 kb |
Vizualizat: |
de 16476 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 02 Mar 2019 16:34:00 Titlul subiectului: |
199206 |
|
Dupa ce am stat la Cluj cateva zile si am mers cu autobuze articulate din oras, Mercedes Conecto sau Solaris, cu parere de rau trebuie sa spun ca autobuzele articulate, care circula in capitala, Otokar Kent C-18, sunt cu ani lumina in spatele marcilor mai sus amintite. Diferenta se vede de la cer la pamant, chiar si pentru cineva care cunoaste mai putin tehnica autobuzelor. In primul ranhd autobuzele din Cluj, Solaris sau Conecto sunt mai silentioase. In al doilea rand cred ca nici sopferii bucuresteni nu stiu inca cum sa mearga cu autobuzele articulate. Cei din Cluj merg mult mai lin cu articulatele, fata de omologii lor bucuresteni.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Dum 10 Mar 2019 17:33:13 Titlul subiectului: |
199336 |
|
Conecto sunt tot turcesti, iar la finisaje stau mai prost decat Otokar. Incepand de la afisajul lateral al remorcii pus ca nuca-n perete pana la barele de deasupra scaunelor in care dai fara sa vrei cu capul. Nu-si merita numele de Mercedes, sincer.
|
|
Sus |
|
|
|