Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
V3A-93
Data înscrierii: 24/Feb/2018 Ultima vizita: 02/Ian/2024 Mesaje: 71 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 10 Mar 2019 19:23:17 Titlul subiectului: |
199339 |
|
guest a scris: | In al doilea rand cred ca nici sopferii bucuresteni nu stiu inca cum sa mearga cu autobuzele articulate. |
Evident că nu mai știu să meargă cu artculate,au trecut 24 de ani decând au mai circulat.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Dum 10 Mar 2019 21:28:39 Titlul subiectului: |
199344 |
|
PaulIP a scris: | Conecto sunt tot turcesti, iar la finisaje stau mai prost decat Otokar. Incepand de la afisajul lateral al remorcii pus ca nuca-n perete pana la barele de deasupra scaunelor in care dai fara sa vrei cu capul. Nu-si merita numele de Mercedes, sincer. |
La ce finisaje stau mai prost decât Otokar sunt chiar curios?
A se face diferența dintre Otokar care este desenat, gândit și produs în Turcia, în timp ce Mercedes este doar produs în Turcia. Cred că numărul de comenzi la nivel mondial este un bun indicator al performanțelor celor 2 autobusuri. Ori e proastă lumea și s-au deșteptat cei din conducere STB?
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 09:43:22 Titlul subiectului: |
199353 |
|
PaulIP a scris: | Conecto sunt tot turcesti, iar la finisaje stau mai prost decat Otokar. Incepand de la afisajul lateral al remorcii pus ca nuca-n perete pana la barele de deasupra scaunelor in care dai fara sa vrei cu capul. Nu-si merita numele de Mercedes, sincer. |
Lucrezi cumva la Otokar ?
Hai sa fim seriosi, daca otokar era firma asa buna de ce nu a vandut autobuze in toata lumea ? De ce au pierdut licitatia de la Istambul ?
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 11:59:13 Titlul subiectului: |
199359 |
|
guest a scris: | Hai sa fim seriosi, daca otokar era firma asa buna de ce nu a vandut autobuze in toata lumea ? De ce au pierdut licitatia de la Istambul ? |
Pentru ca sunt la inceput si inca au mult de invatat. De obicei aceste companii vand autobuzele la firme mai mici si cu pret redus tocmai ca sa puna la test produsele.
In acest caz Bucurestiul este poligonul de testare. Daca turcii sunt seriosi vor avea niste produse de buna calitate (nu si la Bucuresti, acolo va ramana seria 0).
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 14:55:46 Titlul subiectului: |
199371 |
|
La un moment dat, circulau zvonuri că se vor retrage toate autobuzele și se va rezilia contractul. Ar fi fost o chestie, având în vedere ce calitate au aceste autobuze - motor zgomotos (mai puțin la C-18, unde este DAF, nu Cummins), barele superioare puse prea jos, când te ridici de pe scaun, dai cu capul în ele, scaunele incorporate prea înguste, nu mai pun la socoteală ce defecțiuni majore au unele dintre ele. Din păcate, rămânem cu ele pentru următorii cel puțin 8 ani. În plus, de ce ar construi cineva un service atât de mare, încât să încapă toate cele 400 de autobuze în el odată, dacă nu ar exista dubii cu privire la calitatea lor?
Pe de altă parte, cu cât sosesc mai repede aceste autobuze, cu atât mai repede vom avea înființate linii regionale. Totuși, aceste Hoțokare vor înlocui Citaro de pe liniile centrale, unde chiar făceau treabă bună.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 11 Mar 2019 21:33:13 Titlul subiectului: |
199381 |
|
dm a scris: | guest a scris: | Hai sa fim seriosi, daca otokar era firma asa buna de ce nu a vandut autobuze in toata lumea ? De ce au pierdut licitatia de la Istambul ? |
Pentru ca sunt la inceput si inca au mult de invatat. De obicei aceste companii vand autobuzele la firme mai mici si cu pret redus tocmai ca sa puna la test produsele.
In acest caz Bucurestiul este poligonul de testare. Daca turcii sunt seriosi vor avea niste produse de buna calitate (nu si la Bucuresti, acolo va ramana seria 0). |
La inceput de ce drum? Acest model este unul vechi si la sfarsitul vietii. Vor scoate urmatorul model, acesta a fost doar dumpingul la Bucuresti pe un mega-contract/mita.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Mar 12 Mar 2019 10:06:05 Titlul subiectului: |
199387 |
|
Robert a scris: | dm a scris: | guest a scris: | Hai sa fim seriosi, daca otokar era firma asa buna de ce nu a vandut autobuze in toata lumea ? De ce au pierdut licitatia de la Istambul ? |
Pentru ca sunt la inceput si inca au mult de invatat. De obicei aceste companii vand autobuzele la firme mai mici si cu pret redus tocmai ca sa puna la test produsele.
In acest caz Bucurestiul este poligonul de testare. Daca turcii sunt seriosi vor avea niste produse de buna calitate (nu si la Bucuresti, acolo va ramana seria 0). |
La inceput de ce drum? Acest model este unul vechi si la sfarsitul vietii. Vor scoate urmatorul model, acesta a fost doar dumpingul la Bucuresti pe un mega-contract/mita. |
Din cate stiu, inainta sa participe la licitatia pt. Bucuresti, aveau doar cateva autobuze vandute in lume din acest model. Cel putin asa se scria peste tot.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 12 Mar 2019 21:25:29 Titlul subiectului: |
199391 |
|
In Europa aveau sub 100 unitati
|
|
Sus |
|
|
rares
Data înscrierii: 02/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 19 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 12 Mar 2019 21:46:51 Titlul subiectului: |
199392 |
|
Cearta nu are rost, fiecare cu opinia lui.
Cel puțin își fac treaba bine. Nu am mai văzut să existe vreo problemă (importantă) de la cele câteva inițiale și faptul că avem mai multe mașini înseamnă intervale mai mici între autobuze (considerând că RATB o să mai angajeze șoferi, ceea ce mi se pare că fac).
Eu sper să mai micșoreze timpul de așteptare al lui 125. E o linie destul de folositoare pentru cei care locuiesc în Berceni și vor să ajungă în centru fără a folosi metroul sau linii preorășenești.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Mie 13 Mar 2019 02:15:09 Titlul subiectului: |
199395 |
|
Pun doua poze din data de 8.12.2018... Prima lor saptamana...
Este singurul articulat pe care l-am prins la traseu in Bucuresti, in acea zi. Ma bucur ca am reusit sa il imortalizez.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.92 kb |
Vizualizat: |
de 11851 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.61 kb |
Vizualizat: |
de 11851 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 13 Mar 2019 07:27:41 Titlul subiectului: |
199398 |
|
Presupun că e de pe 780, nu?
Momentan, avem la traseu 6801-6825 iar în perioada aceasta trebuie să sosească 6826-6830, ultimele C-18 bucureștene.
|
|
Sus |
|
|
bluepuffle20
Data înscrierii: 27/Ian/2015 Ultima vizita: 02/Mar/2024 Mesaje: 44 Locație: Bucuresti 3 (Titan)
|
Trimis: Mie 13 Mar 2019 08:06:19 Titlul subiectului: |
199400 |
|
Deci pana la urma a intrat si seria 6821-6825 in traseu?
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 13 Mar 2019 08:07:04 Titlul subiectului: |
199401 |
|
Da, azi l-am văzut pe #6824 la traseu, pe 335, iar ieri pe #6821.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 16 Mar 2019 20:16:46 Titlul subiectului: |
199488 |
|
UKVZ-KTM-5 a scris: | Presupun că e de pe 780, nu? |
Nu-mi mai amintesc. Dar eram in fata Gării de Nord.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Dum 17 Mar 2019 15:57:57 Titlul subiectului: |
199495 |
|
Da, sigur e 780 atunci.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 28 Mar 2019 07:53:45 Titlul subiectului: |
199675 |
|
Au sosit ultimele 5 Kent C-18 la Titan, ciudat este că ultimul C-18 nu a fost numerotat #6830, ci #6800.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 19 Iun 2019 18:13:04 Titlul subiectului: |
201209 |
|
Este normal sa scoata atat de mult fum ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.64 kb |
Vizualizat: |
de 10665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.09 kb |
Vizualizat: |
de 10665 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.2 kb |
Vizualizat: |
de 10665 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 19 Iun 2019 18:52:50 Titlul subiectului: |
201210 |
|
La articulate deja nu mai e ceva neobișnuit, au mai fost vreo 2 cu aceeași problemă. Probabil e vina sistemului de emisii AdBlue, care lipsește, n-am înțeles foarte bine care e treaba cu el, poate binevoiește cineva expert în domeniu să ne explice.
|
|
Sus |
|
|
FBW58
Data înscrierii: 15/Dec/2006 Ultima vizita: 01/Iun/2021 Mesaje: 322 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 20 Iun 2019 09:59:39 Titlul subiectului: |
201219 |
|
AdBlue e o solutie care regenereaza catalizatoarele de E5, E6 la vehicule comerciale si E6 la cele personale. Aceasta solutie e de fapt o uree.
Daca acseasta solutie lipseste se distruge catalizatorul si nu mai e nici E5, nici E6
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Iun 2019 13:28:02 Titlul subiectului: |
201220 |
|
AdBlue se gaseste si la toate tractoarele moderne sau combine de recoltat cereale sau plante tehnice.
Revenind la cazul nostru, ceea ce am prezentat nu este ceva "cotidian".
Spre exemplificare, am pozat un autobuz articulat, pe celalt sens, tot in zona Iancului.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
146.54 kb |
Vizualizat: |
de 10596 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
145.46 kb |
Vizualizat: |
de 10596 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Joi 20 Iun 2019 14:00:05 Titlul subiectului: |
201221 |
|
Din cate stiu daca se termina AdBlue motorul intra in mod de functionare si dupa oprire nu se mai porneste. Un litru de adblue costa cca 4 lei si se foloseste cam 5 litri de AdBlue la fiecare 100 de litri de motorina. Deci daca se face economie de acest gen... Nici nu stiu ce sa zic.
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1961 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Joi 20 Iun 2019 22:18:40 Titlul subiectului: |
201228 |
|
Offtopic : am lucrat pe o duba Peugeot Boxer si daca nu avea AdBlue in rezervor , o data oprit , motorul nu mai pornea. Nu mai tin minte , dar parca cu un bidon de 5l de AdBlue a mers vreo 15000km. Probabil consumul de AdBlue si functionarea motorului depind si de producator sau tipul vehicului.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 21 Iun 2019 10:14:41 Titlul subiectului: |
201230 |
|
Am asa un feeling, ca dupa ce va trece perioada de garantie o sa fie foarte interesant, cum se va face mentenanta la acest tip de autobuze
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Vin 21 Iun 2019 13:31:59 Titlul subiectului: |
201237 |
|
Perioadă care s-ar putea să se termine mult mai repede decât se zice, din moment ce Otokare a avertizat PMB-ul să nu-și bată joc de ele, sau spunem "pa pa" garanției.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Feb 2020 08:54:49 Titlul subiectului: |
205397 |
|
Au inceput sa cedeze sistemele de afisare de pe Otokare. Ieri am vazut un Otokar Kent C18, cu clasicul A4 in geam. Circula pe linia 335.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
153.25 kb |
Vizualizat: |
de 9189 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|