Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Reabilitare Pasaj Grant

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Iul 2019 07:47:27    Titlul subiectului: Reabilitare Pasaj Grant 201590

In acest topic, vom discuta despre lucrarile de reabilitare a unuia dintre cele mai importante poduri din capitala. In prezent traficul este inchis pe sensul Turda-Crangasi. De asemenea linia de tramvai a fost demontata, urmând a fi inlocuita.

Postez si un articol referitor la acest subiect, care se poate vedea aici.

Citat:
Circulația pe sensul Turda - Crângași al pasajului Pod Grant se va închide începând de luni, ora 12,00, în vederea continuării lucrărilor de reabilitare și consolidare, informează Primăria Capitalei printr-un comunicat.

Bretelele aferente acestei căi vor rămâne în continuare închise. Rutele principale de ocolire sunt Podul Basarab și Gara de Nord.
Pot fi utilizate ca variante de ocolire principale, conform panourilor de orientare montate, următoarele trasee/rute:

* B-dul General Kiseleff / B-dul Mareșal Prezan - Arcul de Triumf - Str. Alexandru Constantinescu - B-dul Ion Mihalache - Str. Banu Manta - Pod Basarab - Calea Giulești.

* B-dul General Kiseleff / B-dul Mareșal Prezan - Arcul de Triumf - Str. Alexandru Constantinescu - Bulevardul Mărăști / B-dul Mareșal Averescu - Str. Clucerului - Piața Ion Mihalache - B-dul Ion Mihalache - B-dul Banu Manta - Pod Basarab.
* B-dul Mareșal Prezan / B-dul General Kiseleff - Arcul de Triumf - B-dul Kiseleff - Piața Victoriei - B-dul N. Titulescu - Pod Basarab.
* B-dul Mareșal Averescu intersecție cu B-dul Ion Mihalache obligatoriu la dreapta cu reîncadrarea pe Str. Alexandru Constantinescu prin Str. Locotenent Ghe. Stâlpeanu / Piața Domenii) - B-dul Ion Mihalache (sensul spre Piața Victoriei) - B-dul Banu Manta - Pod Basarab.
* Str. Turda - Str. Iani Buzoiani - Strada Caraiman - Calea Griviței - Pod Basarab.

Pe sensul închis, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va executa următoarele tipuri de lucrări: reparații ale elementelor din beton ale suprastructurii, așternerea hidroizolației, amenajarea gurilor de scurgere a apelor pluviale, realizarea căii pe pod (așternerea mixturilor asfaltice), înlocuirea rosturilor de dilatație existente, înlocuirea elementelor de siguranță rutieră existente (parapete metalici), refacerea căii tramvaiului, refacerea semnalizării verticale, realizarea marcajelor rutiere.
PMB reamintește că Podul Grant se află la prima intervenție după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată și face legătura între b-dul Ion Mihalache și Calea Giulești.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:25:03    Titlul subiectului: 202789

Pe podul Grant, tramvaiele liniei 41 circula in sistem "paleta", adica pe un singur fir. Se circula pe firul dinspre Crangasi spre Turda. Tramvaiele se asteapta la capetele podului.
In timpul orelor mai linistite, existe o cadenta, adica nu asteapta mai mult de un tramvai la capete. Daca este ora de varf, atunci pot sa fie probleme, se pot aduna si 3 tramvaie la capete, in asteptarea tramvaiului de pe contrasens.
Incep un scurt reportaj foto cu paleta de pe podul Grant, cu mentiunea ca gramul din spatele tramvaiului era cam murdar, dupa cum puteti vedea in unele cadre.



Bucuresti, 19 septembrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  127.09 kb
 Vizualizat:  de 2550 ori

Bucuresti, 19 septembrie 001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:26:43    Titlul subiectului: 202790

Sa incepem asadar cu cateva cadre la capatul podului, dinspre Turda.
Tramvaiul asteapta 50 de metri mai sus de statie, pana la venirea celuilalt tramvai.
"Paleta" este semaforizata.



Bucuresti, 19 septembrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.74 kb
 Vizualizat:  de 2549 ori

Bucuresti, 19 septembrie 003.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  112.53 kb
 Vizualizat:  de 2549 ori

Bucuresti, 19 septembrie 004.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:27:44    Titlul subiectului: 202791

Asteptarea, dureaza in medie 1-2 minute, in funcite de distanta pe care o are de parcurs tramvaiul de pe celalalt sens pana la statie,


Bucuresti, 19 septembrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.02 kb
 Vizualizat:  de 2548 ori

Bucuresti, 19 septembrie 005.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.65 kb
 Vizualizat:  de 2548 ori

Bucuresti, 19 septembrie 006.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:29:39    Titlul subiectului: 202792

In urmatoarele cadre putem vedea macazul temporar, pentru "paleta" de pe pasaj Grant. Chiar daca "paleta" este semaforizata, la capetele podului, este instalata cate o ghereta cu un muncitor care supravegheaza traficul tramvaielor.


Bucuresti, 19 septembrie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.68 kb
 Vizualizat:  de 2546 ori

Bucuresti, 19 septembrie 007.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  117.22 kb
 Vizualizat:  de 2546 ori

Bucuresti, 19 septembrie 008.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.42 kb
 Vizualizat:  de 2546 ori

Bucuresti, 19 septembrie 009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:31:52    Titlul subiectului: 202793

In continuare, pe o distanta mai mare de 500 de metri, s-a asfaltat banda de langa viitoarea sina de tramvai. Banda 1, pe sensul spre Crangai este deschisa.


Bucuresti, 19 septembrie 010.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.81 kb
 Vizualizat:  de 2545 ori

Bucuresti, 19 septembrie 010.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 011.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.35 kb
 Vizualizat:  de 2545 ori

Bucuresti, 19 septembrie 011.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  123.47 kb
 Vizualizat:  de 2545 ori

Bucuresti, 19 septembrie 012.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.93 kb
 Vizualizat:  de 2545 ori

Bucuresti, 19 septembrie 013.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  109.21 kb
 Vizualizat:  de 2545 ori

Bucuresti, 19 septembrie 014.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:33:44    Titlul subiectului: 202794

De asemenea a fost refacuta fundatia pe care se va poza sina de tramvai.
Dupa cum puteti vedea, exista o limitare de 30 km/ora pentru tramvaie.
Dar aceasta nu era acum 10 ani.



Bucuresti, 19 septembrie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.8 kb
 Vizualizat:  de 2544 ori

Bucuresti, 19 septembrie 016.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.32 kb
 Vizualizat:  de 2544 ori

Bucuresti, 19 septembrie 017.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 018.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.25 kb
 Vizualizat:  de 2544 ori

Bucuresti, 19 septembrie 018.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.08 kb
 Vizualizat:  de 2544 ori

Bucuresti, 19 septembrie 020.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:34:54    Titlul subiectului: 202795

Utilajele le-am gasit inspre capatul podului dinspre Sos. Crangasi.


Bucuresti, 19 septembrie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  103.86 kb
 Vizualizat:  de 2543 ori

Bucuresti, 19 septembrie 021.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 022.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.15 kb
 Vizualizat:  de 2543 ori

Bucuresti, 19 septembrie 022.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 023.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  106.25 kb
 Vizualizat:  de 2543 ori

Bucuresti, 19 septembrie 023.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  102.26 kb
 Vizualizat:  de 2543 ori

Bucuresti, 19 septembrie 024.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:36:05    Titlul subiectului: 202796

Aproape de capatul podului Grant, dinspre Crangasi, sina veche inca nu a fost demontata.


Bucuresti, 19 septembrie 025.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.4 kb
 Vizualizat:  de 2542 ori

Bucuresti, 19 septembrie 025.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 027.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  114.38 kb
 Vizualizat:  de 2542 ori

Bucuresti, 19 septembrie 027.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 028.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  111.88 kb
 Vizualizat:  de 2542 ori

Bucuresti, 19 septembrie 028.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:38:12    Titlul subiectului: 202797

Am ajuns la capatul podului dinspre Crangasi, unde un tramvai venit de pe celalalt sens astepta la "paleta".
Cum tramvaiul nostru a revenit pe sensul normal, imediat dupa ce a trecut macazul, semaforul s-a comutat pe verde.



Bucuresti, 19 septembrie 029.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.87 kb
 Vizualizat:  de 2541 ori

Bucuresti, 19 septembrie 029.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 030.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  107.27 kb
 Vizualizat:  de 2541 ori

Bucuresti, 19 septembrie 030.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 031.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  119.4 kb
 Vizualizat:  de 2541 ori

Bucuresti, 19 septembrie 031.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 032.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  120.57 kb
 Vizualizat:  de 2541 ori

Bucuresti, 19 septembrie 032.jpg



Bucuresti, 19 septembrie 033.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  115.87 kb
 Vizualizat:  de 2541 ori

Bucuresti, 19 septembrie 033.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 06 Oct 2019 18:45:29    Titlul subiectului: 203283

Am o nelamurire referitoare la podul Grant. Pe panoul informativ am vazut ca proiectantul si executantul lucrarilor de reabilitare este Compania Municipala Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti SA. Dar aceste companii nu au fost declarate ilegale, printr-o decizie a tribunalului ?


Bucuresti, 4 octrombrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  87.09 kb
 Vizualizat:  de 2415 ori

Bucuresti, 4 octrombrie 004.jpg



Bucuresti, 4 octrombrie 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.78 kb
 Vizualizat:  de 2415 ori

Bucuresti, 4 octrombrie 005.jpg



Bucuresti, 4 octrombrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  84.67 kb
 Vizualizat:  de 2415 ori

Bucuresti, 4 octrombrie 006.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 07 Oct 2019 22:56:55    Titlul subiectului: 203310

S-a asfaptat aproape in intregime si a doua banda, pe sensul dinspre Turda spre Crangasi. Se lucreaza si la re-asfaltarea carosabilului de pe bretele. Pe celalalt sens deocamdata nu vad progrese.

Nu prea am observat progrese nici la inlocuirea liniei de tramvai.



Bucuresti, 7 octrombrie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.04 kb
 Vizualizat:  de 2391 ori

Bucuresti, 7 octrombrie 013.jpg



Bucuresti, 7 octrombrie 015.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.61 kb
 Vizualizat:  de 2391 ori

Bucuresti, 7 octrombrie 015.jpg



Bucuresti, 7 octrombrie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.57 kb
 Vizualizat:  de 2391 ori

Bucuresti, 7 octrombrie 017.jpg



Bucuresti, 7 octrombrie 019.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.18 kb
 Vizualizat:  de 2391 ori

Bucuresti, 7 octrombrie 019.jpg



Bucuresti, 7 octrombrie 020.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  64.6 kb
 Vizualizat:  de 2391 ori

Bucuresti, 7 octrombrie 020.jpg



Bucuresti, 7 octrombrie 021.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  60.76 kb
 Vizualizat:  de 2391 ori

Bucuresti, 7 octrombrie 021.jpg



Bucuresti, 7 octrombrie 024.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105 kb
 Vizualizat:  de 2391 ori

Bucuresti, 7 octrombrie 024.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 22 Oct 2019 22:36:05    Titlul subiectului: 203636

Mari progrese nu am remarcat azi la podul Grant. Se circula tot pe o banda, pe sensul spre Crangasi. Nici in privinta modernizarii liniei de tramvai, mari progrese nu am vazut. S-a montat armatura metalica, intre sina si banda 2, unde se va turna beton, pentru a se realiza separarea de trafic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Noi 2019 01:24:06    Titlul subiectului: 203771

Ieri am stat aproape 7 minute la paleta, sens spre Crangasi, Din celalalt sens au trecut trei tramvaie iar in spatele nostru se adunasera doua tramvaie. Nu am inteles de ce a stat asa de mult, cele trei tramvaie care au venit din partea cealalta nu erau apropiata unul de celalalt.


Bucuresti, 33 octrombrie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  95.38 kb
 Vizualizat:  de 2148 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 001.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Noi 2019 01:26:10    Titlul subiectului: 203772

Erau ceva muncitori ieri, atat la intrarea dinspre Turda cat si in partea cealalta. A fost montata integral armatura metalica, unde se va turna betonul pentru separarea caii de rulare de carosabil.


Bucuresti, 33 octrombrie 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  132.13 kb
 Vizualizat:  de 2147 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 003.jpg



Bucuresti, 33 octrombrie 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  116.99 kb
 Vizualizat:  de 2147 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 004.jpg



Bucuresti, 33 octrombrie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  98.91 kb
 Vizualizat:  de 2147 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 006.jpg



Bucuresti, 33 octrombrie 008.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.43 kb
 Vizualizat:  de 2147 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 008.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Noi 2019 01:27:27    Titlul subiectului: 203773

Deocamdata, pe sensul spre Crangasi, bretelele sunt inchise.


Bucuresti, 33 octrombrie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.71 kb
 Vizualizat:  de 2146 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 009.jpg



Bucuresti, 33 octrombrie 012.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.61 kb
 Vizualizat:  de 2146 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 012.jpg



Bucuresti, 33 octrombrie 013.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  83.38 kb
 Vizualizat:  de 2146 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 013.jpg



Bucuresti, 33 octrombrie 014.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  81.72 kb
 Vizualizat:  de 2146 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 014.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 01 Noi 2019 01:28:32    Titlul subiectului: 203774

Inspre iesirea spre Crangasi, au inceput sa toarne betonul ce separa calea de rulare de carosbil.


Bucuresti, 33 octrombrie 016.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.29 kb
 Vizualizat:  de 2144 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 016.jpg



Bucuresti, 33 octrombrie 017.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  88.03 kb
 Vizualizat:  de 2144 ori

Bucuresti, 33 octrombrie 017.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 10 Ian 2020 22:55:51    Titlul subiectului: 205015

Doar pe un singur fir s-a inlocuit linia. Pe sensul spre Crangasi se circula pe o singura banda, dar acum traficul este pe banda 2, de langa sina de tramvai.

Nu inteleg de ce nu procedeaza ca oradenii, sa lucreze si in ferestrele calde ale iernii.



Bucuresti, 10 ianuarie 006.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.93 kb
 Vizualizat:  de 1449 ori

Bucuresti, 10 ianuarie  006.jpg



Bucuresti, 10 ianuarie 007.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  97.03 kb
 Vizualizat:  de 1449 ori

Bucuresti, 10 ianuarie  007.jpg



Bucuresti, 10 ianuarie 009.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.15 kb
 Vizualizat:  de 1449 ori

Bucuresti, 10 ianuarie  009.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 15 Feb 2020 17:55:00    Titlul subiectului: 205635

Lucrarile de consolidare s-au finalizat. De asemenea s-a desfiintat "pendula" liniei 41: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1210

Citat:
Consolidarea Podului Grant, între Turda și Crângași, a fost finalizată!

Circulația rutieră și a tramvaiului 41 intră în normal!
De sâmbătă, 15 februarie 2020, linia de tramvai 41 își reia circulația normală pe Podul Grant, ca urmare a finalizării lucrărilor de consolidare a pasajului care afectau circulația tramvaiului pe două fire.

În prezent, tramvaiele liniei 41 circulă între terminalele „Ghencea” și „Piața Presei Libere”, în ambele sensuri, având restricție de circulație pe un singur fir („la paletă”) în zona Podului Grant.

Începând de vineri, 14.02.2020 - la ora 21:30, până sâmbătă, 15.02.2020 - la ora 05:00, vor fi demontate piesele de cale utilizate temporar pentru circulația alternativă a tramvaielor de pe ambele sensuri, pe același fir.

Așadar, vineri seară, începând cu ora 21:30, tramvaiele liniei 41 nu vor mai circula, până la sfârșitul programului. Pentru preluarea călătorilor de pe acest traseu, de la ora 20:00 va funcționa linia navetă de autobuze 641, între terminalele „Ghencea” și „Piața Presei”, pe Bd. Ghencea, Str. Brașov, Str. Lujerului, Pasaj Lujerului, Șos. Virtuții, Calea Crângași, Pasaj Grant, Str. Turda, Bd. Mareșal Alexandru Averescu, Bd. Mărăști, Bd. Expoziției.

Pe sensul spre terminalul „Piața Presei”, autobuzele liniei navetă 641 vor efectua opriri astfel:

· pe Bd. Ghencea, în stația „Tudor Vladimirescu”, comună cu cea a liniilor de autobuz 122, 126, 173, 185, 221, 222 și 385;

· pe Str. Brașov, în stația comună cu cea a liniilor de autobuz 173 și 221, precum și în noile stații „Oprire”, situate înainte de intersecția cu Drumul Taberei - ramura de nord și înainte de Bd. Timișoara;

· pe Str. Virtuții, în noua stație „Oprire” amplasată după intersecția cu Bd. Uverturii, apoi în stația comună cu cea a liniei de autobuz 178;

· pe Șos. Crângași, în stația comună cu cea a liniei de autobuz 178;

· pe Str. Turda, în noua stație „Oprire”, amplasată după Pasajul Grant;

· pe Bd. Mareșal Alexandru Averescu, în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache;

· pe Bd. Mărăști, în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu, apoi în stația comună cu cea a liniei de autobuz 330;

· în terminalul „Piața Presei Libere”, comun cu cel al liniei regionale R442.



Pe sensul spre terminalul „Ghencea”, autobuzele liniei navetă 641 vor efectua opriri astfel:

· pe Bd. Mărăști, în cele două stații nou înființate „Oprire”, amplasate în zona Institutului Agronomic și după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu;

· pe Str. Turda, în cele două stații „Oprire”, amplasate după intersecția cu Bd. Ion Mihalache și înainte de Pasajul Grant;

· pe Șos. Crângași și Str. Virtuții, în stația comună cu cea a liniei de autobuz 178, precum și în noua stație „Oprire” amplasată înainte de Bd. Uverturii;

· pe Str. Brașov, în stația comună cu cea a liniilor de autobuz 105, 173 și 221, precum și în noua stație „Oprire” situată după intersecția cu Bd. Timișoara;

· în terminalul „Ghencea”, comun cu cel al liniei regionale R425.



Primăria Capitalei, prin Administrația Străzilor și Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, a finalizat în doar nouă luni consolidarea și reabilitarea Podului Grant, pe tronsonul Turda – Crângași.

Primarul General, Gabriela Firea: „Podul Grant, o legătură importantă între cartierele din nordul și vestul Capitalei, nu a mai intrat în reparații de peste 12 ani. Expertiza tehnică a arătat că lucrările nu mai puteau fi amânate. În aprilie 2019, Podul Grant a intrat în consolidare și reabilitare. Prima etapă a proiectului, între Turda și Crângași, a fost finalizată într-un timp scurt având în vedere că aici erau problemele cele mai grave. A fost modernizată și calea de rulare a tramvaiului 41, după aproape 20 de ani. A doua etapă, pe sensul Crângași – Turda, va începe când vor fi primite toate avizele pentru restricționarea etapizată a traficului.”

Podul Grant a fost supus unei expertize tehnice în urma căreia a fost inclus în clasa de stare tehnică IV – stare nesatisfăcătoare, doar bretelele de acces fiind încadrate în clasa de stare tehnică III – stare satisfăcătoare. Astfel, a fost realizată documentația de proiectare faza DALI, iar prin lucrările propuse pasajul urmează să fie adus la cerințele de calitate cerute de Legea 10/1995.

Din aprilie 2019, au fost închise treptat bretelele de urcare/coborâre, a fost restricționat traficul rutier, iar pentru o perioadă a fost închisă totală circulația tramvaielor.

În acest timp au fost realizate lucrări de reparații ale elementelor din beton, frezarea straturilor de asfalt, s-a pus hidroizolație nouă, s-a demontat calea veche de rulare a tramvaiului, au fost achiziționate și montate traverse noi, s-a montat calea de rulare a tramvaiului, s-au așternut mixturile asfaltice, s-au achiziționat noi rosturi de dilatație și de asemenea s-au consolidat pilonii aferenți pasajului. Parapetele metalic nou va fi montat ulterior deschiderii traficului, pe timpul nopții, achiziția fiind în derulare.

Lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant sunt realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje. Valoarea totală a contractului, pentru ambele tronsoane ale podului, se ridică la aproape 12 milioane de euro.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Bucuresti: Infrastructura. lucrari, devieri Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community