Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Numere de parc
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2005 19:15:15    Titlul subiectului: Numere de parc 656

Pentru ca nu stau bine la capitolul poze dinainte de '98, voi oferi aici informatii despre numerele de parc ale vehiculelor din Iasi, si poate de data asta nu vor mai fi sterse cum s'a intamplat in weekend !
Tramvaie
1900-1959
AEG + Clone realizate de SCEI Iasi (actual RATP)
54 vagoane, probabil numerele 1-54, inclusiv utilitare
1959-1981
AEG: 1-4x (majoritatea casate pana in '73)
V58+V10: 50-105 (motor) ; 50-115 (remorci) : 1959-1964
Tatra T4R: 201-270 : 1978-1981
1981-1991
AEG: 1-2 (utilitare)
V58+V10: 67-105 (motor) ; 73-115 (remorci)
Tatra T4R: 201-270
Timis 2: 301-348 (motor+remorca); 348 nu a circulat niciodata; din 1985: 301->348 ; tramvaie aduse intre '81 si '83
1991-1997
AEG: 1-2 (utilitare, casate)
V58+V10: 70-102 (motor) ; 73-99, 112* (remorci) ; toate casate in '92-'93, unele transformate
V58M: 100-115 (motor+remorca), din 1991
V2A: 350-374 ; 350 nou, restul 2'nd hand ex Cluj si Oradea
Timis 2: 311-348 (motor) ; 305-348 (remorci)
Tatra T4R: 201-270
*112=a circulat o perioada scurta sub acest numar (nu se cunoaste numarul initial)
1997-2005
AEG: 1, 2, "x" ex 1 (1=reconstruit, 2=restaurat, "x"=fost utilitar, casat)
V58: 100 (restaurat)
V2A: 350-374 (cu goluri, completate de GT5)
Tatra T4R: 201-270 (cu goluri completate de T4D)
Timis 2: 311-348 (motor+remorca), cu goluri completate de GT4
Tatra T4D: 201,206,208,212,219,223,230,231,236,237,241,242,244,246,249,251,253,257*,260,262*,266,267,269,271-274
Tatra B4D: 273-274 (casate)
ST7/8: 101-116 (unele au avut o perioada numere cu 3xx)
GT5: 354,355,357'',358,360,362,365-368,369'',370,371ex357,372ex369,373
GT4: 301-326,328-336,120-121,123-147
Be4/4: 148-156 (motor+remorca)
*257 casat, 262 a ars in depou
Vagoane utilitare
AEG: 1-2 (casate in anii '90)
V58: 84 (casat in '90, taiat in '97)
V10: 271->81,272->82 (acoperite), casate inainte de '90
V10: 83-85 (platforma), casate in anii '90
Timis: 327 ex 0333, 333 ex 344 (dublat de GT4), 341, in serviciu
Timis: 344 (motor, ex remorca 344), in serviciu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2005 19:17:25    Titlul subiectului: Autobuze 657

Autobuze
Ikarus 280
13, 16 (31-IS-6998..6999??)
174, 175 (31-IS-6988, 6990)
67, 68 (31-IS-7466, 7467)
75, 77 (31-IS-7468..7469)
264-291 (31-IS-5677..5704)
292-303 (31-IS-5717..5728), a existat si un 304 care a disparut
344-351 (31-IS-6989, 6991..6997), a existat si un 343 care a disparut
101-147: 126 ex ?, 127 ex 295, 146 ex 264?, 147 ex ?
Ikar(b)us IK4
76,80,83,91,92,156,167,180 (31-IS-7838..7845)
185,187-195,197,198,200,203,207,218,219 (31-IS-7846..7862)
255-263 (31-IS-5575..5583)
304-309 (31-IS-5733..5738) il uitasem !!
331-336, 338 (31-IS-6568..6574)
339-343 (31-IS-6701..6705)
89, 93
Roman 112
55 (sau 5x-66?)
64 (31-IS-4277)
95 (31-IS-5739)
99 (31-IS-5740)
149 (31-IS-5741?)
238 (31-IS-5307)
254 (sau 23x-254 ??)
337 (31-IS-7101??)
352-364 (31-IS-7102..7114)
Karosa SM-11
3, 61?, 97?
(??-125??), 126-148, 150-155, 157-166, 168-173, 176-179
181-184, 186, 196, 199, 201-202, 204-206, 208-217
310?-330
TV20
36, 37 (31-IS-4287)
DAC117UD
2 (31-IS-9874)
4,6,14,15,26,41,42 (31-IS-9920),43,45 (31-IS-9912),46,47
DAC112UD
3 ex 203 (32-IS-2011) ex ITB 1883 (32-B-3446)
5, 6 (32-IS-2025..2026); 5 ex ITB 1778??
1991-1997:
Ikarus 280: 101-147
DAC 112UD: 1-2 (ex 5-6), 3, 13-19, 30x'' (cateva)
Roman 112: 4-12
Saviem: 20-44, 250-274, (275-277 in '96 sau '97), 84, 85, 87, 88 (ultimele 4 nu au circulat).
IK-4: 301-327, 4x-7x (cu goluri)
Ikarus 260: 201-236 (inclusiv alte tipuri scurte de Ikarus), 236 ex 91
SM-11: 326-330 (inainte de IK4 326 si 327)
1998-2005:
Ikarus 280: 101-147 (2004: nu mai exista)
DAC 112UD: 301-311
Ikarus 260+altele scurte: 201-236
Saurer?: 237-246 ?? (nu au circulat mult, 2000 sau 2001)
Saviem: 1-50
IK4: 51-52 (interventii), 320-326 (ramase 320 si 326 de interventii)
Microbuze: 101-150
MAZ (din noiembrie 2005 pana in martie 2011 Smile ): ?? Evil or Very Mad


Ultima modificare efectuată Tom la Dum 06 Noi 2005 22:05:24, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2005 19:25:38    Titlul subiectului: Troleibuze 658

DAC 117E 1985-1986 401-416
DAC 117E* 1986-1987 417-432
Roman 112E 1986-1987 601-604 (marfa), 605-610 (calatori) ; casate inainte de '90 ; transformat din autobuze
DAC 117EA 1987 433-443
DAC 117EA 1988-1989 444-445
DAC 217E 1991-? 446-450, 401''-409''
DAC 212E 199x-? 501-511
DAC 312E ? 512
Skoda 14Tr 200x 601-612 ; 11 in circulatie, 1 casat

Nu am reusit sa descifrez misterul Saviemurilor cu numere cu 8x.
In garajul Bahlui (Sectia 1), se vedea nr.88 (mutat apoi in Dacia), cu numarul vopsit in stil autohton si cu o sigla formata dintr'un cerc si nu mai stiu ce scria pe ea.
In depoul Dacia se mai aflau 84 si 85, descompletate, alaturi de acest 88 si (cred), 87.
Ele au disparut la un moment dat de acolo, cam odata cu remorca 113 (ex V58M).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 31 Oct 2005 22:02:29    Titlul subiectului: 671

Cateva completari si mici corecturi la anii '90 si 2000-2005:
Dintre Ikarus-urile 280 de dinainte de '85 au mai fost pastrate cateva - in afara celor mentionate mai sus - si renumerotate in #128, #132 (un timp a circulat la strada - a avut reclama RCS-Apple Computer - apoi a fost folosit ca autobuz-scoala), #145 (ar fi minunat sa gasim corespondenta numerelor).
Ikarus-ul 280 (2 usi) #134 a fost achizitionat de la un particular. Dupa casarea lui #108, #134 i-a luat numarul.
Saviem-urile cu numere de forma 2xx au fost renumerotate la mutarea de la Sectia 1 (Tudor Vladimirescu) la Sectia 3 (Dacia).
Ikarus-urile 260 #217 (ex-#86?), #222 (ex-#88), #223 (ex-#90), #224 (ex-#87), #225 (ex-#89), unicul Ikarus 263, #236 (ex-#91) si Rocar-urile 112 UDM #306 (ex-#15), #307 (ex-#16), #308 (ex-#14), #309 (ex-#17), #310 (ex-#18) au fost renumerotate la mutarea de la Sectia 3 la Sectia 1. #217 a avut parte de 2 mutari intre cele doua sectii care se ocupau si de autobuze.
Nu-mi mai aduc aminte numerele pe care le-au avut la Sectia 3 Ikarus-urile 255 care au fost acolo (unul sau doua dintre ele a/au primit usi "remodelate" de Timis 2 in perioada cand au fost "modernizate" ITB-urile).
Ikarus-ul 255 #218 a primit usi de Ikarus 280. La sfarsitul existentei sale a circulat aproape tot timpul pe traseul 21. O singura data l-am vazut pe 14.
Ikarus-uri 260 (aduse in 1991 si 1996) au fost: #201 (3 usi), #202 (2 usi), #203 (2 usi; a circulat foarte putin pe trasee; a fost pastrat in stare foarte buna si era folosit in scopuri oficiale de catre regie; intre 2001 si 2002 a fost trimis din nou pe trasee; pana in vara acestui an a circulat pe traseul exterior 34 al SC Autobuzul SA; acum este inchiriat pentru transportul angajatilor nu stiu carei firme; arata in continuare excelent), #204 (2 usi; scaune cu maner din cauciuc, insa cu huse gri din material care imita plusul, nu din musama; autobuzul arata in continuare foarte bine, atat in interior, cat si la exterior), #209 (3 usi), #211 (2 usi), #212 (2 usi), #214 (3 usi; cumparat de la particular; nu cred ca l-am vazut inainte de a ajunge la RATC), #215 (cumparat de la un particular care l-a achizitionat second-hand, fiind adus tot din Germania; la nascare a avut 3 usi, la noi a venit cu 2 si la un moment dat, dupa un RK, a fost modificat radical si jalnic, dar a primit din nou usa 3; a circulat foarte mult timp pe traseul 28), #216 (3 usi), #217 (3 usi; scaune cu maner din cauciuc, insa cu musama rosie - iesea din tiparul "maro"; a mers mult timp pe trasee exterioare), #222 (2 usi), #223 (2 usi), #224 (2 usi), #225 (2 usi), #226 (2 usi), #227 (2 usi), #228 (2 usi), #229 (2 usi), #230 (3 usi), #231 (2 usi), #232 (2 usi), #233 (2 usi), #234 (2 usi) si #235 (2 usi).
#213 a fost un Ikarus 266 - a avut viata scurta (am povestit despre el la topicul dedicat autobuzelor RATP si Autobuzul).
#236 este Ikarus 263. Cativa ani a fost inchiriat la clubul Politehnica.
Restul din seria #201-#236 au fost Ikarus 255.
Nu reusesc sa imi aduc aminte care era al doilea Ikarus 255 (alb cu albastru, modificat, cu usi de Ikarus 280) care a mers pana in 2002 pe traseul 21.
Autobuzele aduse in decembrie 2000 si care au circulat pana pe la mijlocul lui 2001 au fost FBW - 8 simple si unul articulat.
Microbuzele Iveco au numerele #100-#149.
La momentul actual mai sunt functionale la SC Autobuzul SA Ikarus-urile 260 #203, #204, #209, #211, #212, #223, #225, #227, #228, #230, #232, #234, #235 si Ikarus-ul 263 #236. Situatia lui #222 si a lui #224 este incerta. #226 si #233 sunt acum la RATP (autobuze-scoala).
Troleibuzele Skoda au fost aduse in 2001 (cele 9 14Tr01 - #601-#609 - din Brno) si 2002 (cele 2 14Tr08/6 - #611 si #612 - si un 14Tr07 - #610 - din Plzen; tot din Plzen au mai venit inca 2 troleibuze, pentru piese de schimb: 1 14Tr07 - ex-Plzen #395 - si 1 14Tr08/6 - ex-Plzen #396). #605 a fost casat, ex-#608 a devenit #605 si ex-#604 este acum #608.
Primele troleibuze Rocar 217E au fost #446-#450, aduse in 1991. #401-#409 au venit in 1993 si 1994.
Rocar-urile 212E #501-#511 au venit intre 1994 si 1996.
Rocar-ul 312E #512 a venit in 1996.
In SB Atlas 2004 apar cateva greseli in privinta anilor de fabricatie pentru troleibuzele mentionate mai sus.
Tom a scris:
In garajul Bahlui (Sectia 1), se vedea nr.88 (mutat apoi in Dacia), cu numarul vopsit in stil autohton si cu o sigla formata dintr'un cerc si nu mai stiu ce scria pe ea.
Sigla rotunda era ca cea din imagine (sigla RATP - Paris)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2005 22:48:36    Titlul subiectului: 738

Da, aceea era sigla, dar numarul era pictat stramb si in stilul RATP din vremea respectiva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Noi 2005 21:47:02    Titlul subiectului: uyuyuyuyyu 4803

In IASI circula actualmente urmatoarele tipuri de tramvaie :
Tatra T4R - aduse noi si introduse in circulatie in 1978 si 1981.
Tatra T4D - aduse in 1998 si 2000 din Halle - Germania.
GT4 - aduse in 1997 si 2000 din Stuttgart, in 2003 din Halle (ex-Stuttgart, iar unele ex-Freiburg-ex-Stuttgart) si in 2004 din Augsburg (ex-Stuttgart).
GT5 - aduse in 2001 din Augsburg - Germania.
ST7, ST8 - aduse in 1998 si 1999 din Darmstadt - Germania.
Be 4/4 - aduse in 2003 si 2004 din Berna - Elvetia.
Toate Tatrele T4R au trecut prin RK-uri care le-au mutilat, in diverse feluri. In plus, s-au facut renumerotari peste renumerotari. Numarul 203 a fost purtat de o multime de T4R-uri, avand deja legenda in cadrul regiei. Se pare ca nimeni nu mai stie impletitura de renumerotari.


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Joi 01 Dec 2005 00:14:50, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 10:43:13    Titlul subiectului: 4890

radub a scris:
...Numarul 203 a fost purtat de o multime de T4R-uri, avand deja legenda in cadrul regiei. Se pare ca nimeni nu mai stie impletitura de renumerotari.
... spre deosebire de cei de la Halle, unde am vazut ca dau toata istoria vagonului.
Am avut surpriza sa descopar ca nimeni din cei cu care am discutat la RATP nu-si aminteste ca 2 vagoane V10 de marfa (acoperite) au avut la un moment dat numerele 271 si 272 (anii '87-'89), iar de dublura 333 GT4+Timis2 nu vorbeste nimeni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 18:02:42    Titlul subiectului: 111111111 4946

In 2002 au fost retrase definitiv autobuzele articulate si au fost dezmembrate (casarile incepusera cu vreun an sau 2 inainte, insa au fost si unele Ikarus 280 casate in anii '90 - #122 a circulat extrem de putin, in general pe traseul 30). Regia a avut 47 de Ikarus 280, marea majoritate aduse la inceputul anilor '90 din Germania. #126, #127, #128, #132, #145, #146 si #147 (acestea fiind numere noi, dupa #1990) au fost pastrate dupa 1985 (anul primei desfiintari a transportului public urban cu autobuze). Autobuze DAC 117UD au mai circulat pana la inceputul anilor '90 (fusesera pastrate vreo 3 sau 4). In 2003 s-a renuntat la serviciile autobuzelor, SC Autobuzul SA (desprinsa din RATC) preferand inchirierea de microbuze. Sporadic au mai circulat autobuze pe 2 trasee preorasenesti (29 si 34), in momentul de fata realizandu-se curse doar pe traseul 34 (un autobuz din ora in ora, in cursul saptamanii - in weekend este introdus un microbuz si pe acest traseu).
La inceputul anilor 2000 s-a incercat si scurtarea autobuzelor Ikarus 280, in incercarea disperata a regiei de a-l convinge pe Simirad sa renunte la separarea transportului auto de cel electric. A fost scurtat doar #114.
La troleibuze, motivele oficiale ale scurtarii au fost manevrabilitatea mai mare a vehiculelor scurte, cheltuieli mai mici de intretinere (anvelope, burdufuri, etc.) si sursa de piese de schimb (atat cat era cazul).


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Joi 01 Dec 2005 18:48:48, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 18:32:46    Titlul subiectului: 4954

La fel ca 446 pentru troleibuze, 113 a fost ultimul autobuz cu numarul scris (ramas) cu font vechi. A disparut insa mult inaintea lui 446. Ultimul tramvai cu acest font a fost, dupa toate probabilitatile, 313 sau 320.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 01 Dec 2005 19:00:06    Titlul subiectului: 4962

ManAndCat a scris:
La fel ca 446 pentru troleibuze, 113 a fost ultimul autobuz cu numarul scris (ramas) cu font vechi.
#113 si #105 au fost singurele Ikarus 280 din primele serii (1991) cu scaune cu manere din cauciuc. Intr-un fel le consideram gemene. Nu-mi mai aduc aminte la #113, insa stiu ca #105 avea si lantisoare la usi, pentru blocare din interior Smile. In plus, au fost singurele Ikarus 280 cu 4 usi cu astfel de scaune (au mai venit, mai tarziu, #130, #135, #140 si #134 - mai tarziu renumerotat #108 - cu astfel de scaune, insa aceste autobuze aveau 2 usi; #134 a fost achizitionat de la un particular si se vedea foarte clar - stalpii din fata si de dupa geamul 3 din partea dreapta de la tractor, respectiv stalpul din fata geamului 3 din partea dreapta de la remorca, barele din partea dreapta intrerupte si indoite la mijlocul tractorului, bara din partea dreapta a remorcii de lungimea barei de la o remorca cu 2 usi - ca initial a avut si el 4 usi).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 12:10:16    Titlul subiectului: 9239

Pe baza desenelor lui Mariooo, am reusit sa descifrez o parte din numerele autobuzelor Ikarus 26x si 28x din anii '90 pana in prezent. In lista de mai jos apar doar cele cu numere de inregistrare vechi.
3xxxxx = 3x-IS-xxxx
In paranteze apar numerele de parc anterioare, dinainte de '90, unde e cazul.
101 322724
102 322720
103
104 322721
105 322725
106 322722
107 322723
108 322748
109
110 322728
111 322763
112 322761
113
114
115 322897
116 322899
117 322902
118 322898
119 322896
120 322901
121 322900
122 322895
123 323560
124 323561
125 323558
126 315678 (265)
127 315720 (295)
128 316996 (350)
129 322767
130 323005
131 323057
132 315677 (264)
133
134
135
136 323006
137
138
139
140
141
142
143
144
145 316995 (349)
146 315702 (289)
147 317468 (75)
201 322727
202 322732
205 322747
208 322762
213 322745
214 322753
218 322750
219 318891
220 318889
Il rog pe Mariooo ca si pe alti useri sa le completeze, unde este cazul.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mariooo



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mar/2024
Mesaje: 1331
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 12:54:38    Titlul subiectului: 9249

202 renumerotat 218, 32-2750
219......32-2894
136......32-3806
103.....32-2726
109......32-2749
113.....31-1114, ceva de genul asta
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 27 Dec 2005 21:25:40    Titlul subiectului: 9361

130 = 32-IS-3005 sau 3805
131 = 32-IS-3057 sau 3857
114 = ?
220 = 31-IS-8889 ?
13x si 14x au avut numere noi de la inceput ?
Question
Mare pacat ca nu le-am notat in '90, dar deja cand au aparut Ikarusuri cu usi manuale, nu m-a mai interesat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Sâm 28 Mai 2016 10:16:52    Titlul subiectului: 185375

Despre autobuzul IK4 din imagine (mic decupaj dintr-o fotografie nepublicabila) am mai facut vorbire la inceputurile forumurilor pasionatilor de transport public. Intre timp a aparut si aceasta micuta dovada foto a existentei sale. A aparut prin 1991 pe trasee (cu siguranta existase si in anii '80, dar eu nu mi-l amintesc) si a facut mult timp 30 (cand traseul avea parcursul prin Podu Ros si pe sos. Nationala) si, desigur, 28 (cand traseul asta intra pe str. Salciilor). Cu toate ca avea usi normale de IK4 urban, era echipat pentru a fi folosit ca "autocar" (spatiu pentru bagaje pe acoperis, pereti interiori capitonati in stilul usilor directoriale din anii '80, suporturi longitudinale cu plasa impletita pentru bagaje deasupra ambelor randuri de scaune - scaunele, insa, erau de IK4 urban normal). Stie cineva care e povestea acestui autobuz si ce numar (sau numere) de parc a avut in anii '90 (nu reusesc sa-mi amintesc, desi am mers mult cu el) si anterior?


109512.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.86 kb
 Vizualizat:  de 24798 ori

109512.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Dum 12 Iun 2016 14:01:19    Titlul subiectului: 185615

În anii '80 existau două autobuze IK4 având o schemă diferită de cea standard: 262 și 263. Le-am văzut că stăteau prin garaj, dar nu am putut observa detalii, altele decât schema de culoare. Schema diferită de culoare ar putea explica o dotare și o utilizare diferită a acestora, însă asta nu garatează că unul dintre ele ar fi cel din imaginea în cauză.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ungureanu Teodor



Data înscrierii: 02/Mai/2016
Ultima vizita: 02/Feb/2017
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 12 Iun 2016 14:03:54    Titlul subiectului: 185616

Imi puteti da va rog frumos parcul actual al RATP-ului(Tramvai+Autobuz)?Multumesc Very Happy Smile Surprised Razz Cool
_________________
Ungureanu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
nightglobe



Data înscrierii: 11/Sep/2013
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 643
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Aug 2016 16:55:22    Titlul subiectului: 186266

Parcul actual al R.A.T.P. Iași:
Tramvaie
GT4: 101-113, 120, 121, 123-147, 301-326, 328, 329, 331-336, 401, 403, 412, 414, 416-453
GT8: 801-805, 808-812
Be 4/4: 148-156
Be 8/8: 157-160, 161-168
ST10: 275, 277, 278, 280, 281, 282
ST11: 279, 283, 284
Tramvaie de epocă: 1 (AEG), 100 (ITB)
Pictate: 123, 125, 126, 134, 135, 316, 332 (GT4)

Autobuze:

MAZ 103: 01-50
Den Oudsten B96: 221-260
Izuzu Citiport: 51, 52, 53, 54
Berkhof SB250: 201-220
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 28 Aug 2016 17:54:56    Titlul subiectului: 186267

nightglobe a scris:
416-453

422, 427, 429, 431, 433, 434, 437, 440-442, 445, 448-450, 452 nu se afla in parcul RATP (unele nu mai exista deloc nici la Stuttgart), insa ai "scapat" vagoanele 456, 458 si 459.

nightglobe a scris:
Be 8/8: 157-160, 161-168

Practic, 157-170. 725 si 726 au numere de parc alocate, chiar daca sunt inactive.

nightglobe a scris:
ST10: 275, 277, 278, 280, 281, 282

276 face parte in continuare din parc, chiar daca e inactiv.

nightglobe a scris:
Autobuze:

MAZ 103: 01-50
Den Oudsten B96: 221-260
Izuzu Citiport: 51, 52, 53, 54
Berkhof SB250: 201-220

Mai sunt masinile Van Hool (28, active, mai putin vreo 5) plus 30 Renault si 8 Mercedes inactive.

Sa adaugam, totusi, si microbuzele: 35 de bucati, toate active.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2016 10:19:40    Titlul subiectului: 186275

412 nu este acum 415?
Și mai este și vagonul 2, chiar dacă e inactiv. Sau nu mai e deloc?
Plus Tatra 262 și V2A 365, GT5 354 și ST7 (103).
La autobuze, nu mai sunt Mercedesurile din Spania (81-89)?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Lun 29 Aug 2016 16:36:36    Titlul subiectului: 186281

Trix a scris:
412 nu este acum 415?

Din 2011 e din nou 412.

Trix a scris:
Și mai este și vagonul 2, chiar dacă e inactiv. Sau nu mai e deloc?
Plus Tatra 262 și V2A 365, GT5 354 și ST7 (103).

...si utilitarul 344, si plugurile 327, 333 si 341...

Trix a scris:
La autobuze, nu mai sunt Mercedesurile din Spania (81-89)?

81-88. Am spus mai sus de ele. 514 e oale si ulcele de ani buni.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
MYSU



Data înscrierii: 09/Ian/2008
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 192
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mar 30 Aug 2016 18:47:17    Titlul subiectului: 186294

157 si 160 sant deocamdata active
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Joi 29 Sep 2016 19:25:19    Titlul subiectului: 186624

Cunoaste cineva numarul de parc pe care l-a purtat, cand era functional, autobuzul IK4 folosit in prezent de RATP ca magazie?



foto: Tiberiu Sufitchi; sursa foto: http://iasi.stfp.net


Ultima modificare efectuată de către Radu Bialus la Dum 04 Dec 2016 13:44:34, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Ungureanu Teodor



Data înscrierii: 02/Mai/2016
Ultima vizita: 02/Feb/2017
Mesaje: 19
Locație: Iasi

MesajTrimis: Dum 04 Dec 2016 13:38:06    Titlul subiectului: 187337

Imi poate da si mie cineva parcul de autobuze,troleibuze si tramvaie din anul 2002 ? Multumesc ! Very Happy Cool Razz
_________________
Ungureanu
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Bialus



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Mar/2024
Mesaje: 8702
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 28 Dec 2016 20:46:14    Titlul subiectului: 187589

De astazi vehiculele exploatate de CTP Iasi primesc insemnele noului operator de transport, conform legislatiei din domeniu. In prima faza acestea se aplica pe autobuze, care trec totodata si printr-o modificare a numerelor de parc, in sensul prefixarii actualelor numere cu cifra "1" (indicativul sectiei de care apartin) - respectiv cu grupul de cifre "10", daca numarul actual este format din doua cifre - pentru a se evita pe viitor suprapunerea numerelor de parc intre sectii. Pe lateralele autobuzelor se aplica autocolante continand sigla CTP Iasi si numarul de parc al vehiculului, iar in fata, in spate si in interior doar numarul de parc, cu folie de transfer (se aplica in acest fel doar cifrele).


IMG_4174.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  85.13 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4174.JPG



IMG_4157.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  59.58 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4157.JPG



IMG_4173.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.87 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4173.JPG



IMG_4189.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.28 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4189.JPG



IMG_4190.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  73.63 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4190.JPG



IMG_4181.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  76.37 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4181.JPG



IMG_4199.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  68.99 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4199.JPG



IMG_4200.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  65.73 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4200.JPG



IMG_4219.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.63 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4219.JPG



IMG_4213.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  40.4 kb
 Vizualizat:  de 22179 ori

IMG_4213.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 04/Noi/2020
Mesaje: 1194

MesajTrimis: Vin 30 Dec 2016 23:16:36    Titlul subiectului: 187619

Dar de ce s'ar suprapune numerele de parc între secții? Nu există o evidență a lor? Și câte secții are mai exact RATP?
Sau de fapt, așa este, din moment ce există încă două tramvaie cu numărul 333 Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Judetul IAȘI Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Următoare
Pagina 1 din 3

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community