Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Troleibuzele Solaris
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Mai/2024
Mesaje: 9923
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 23 Apr 2024 11:28:05    Titlul subiectului: 219115

Mareata (i)Realizare a celor de la TPBI si PMB o vedeti in aceasta imagine. Faptul ca pui sa circule un troleibuz cu captatorii jos, pe acolo unde nu este retea, inlocuind una dintre cele mai bune si mai utile linii de autobuz din capitala, este privita ca o mareata victorie. O mare realizare domne, ca doar avem ONG-uri care promoveaza aberatiile astea Laughing Laughing Laughing
Pozarii sunt fericiti, arunca cu „tone” de imagini pe forumurile patriei si pe Facebook. Ce coool este, a venit iEcologia si in Bucuresti Laughing Laughing Laughing

Am o sugestie pentru voi. Pasul urmator este sa transformati avioane in troleibuze. Incepeti cu cele mici, cu ATR 72 ale Tarom-ului, care opereaza rutele interne. Puneti retea de troleibuz pe pista de decolare si apoi troleibuzul modificat (va avea si aripi) va putea zbura pe baterie Laughing Laughing Laughing

Aceasta postare este un pamflet la aberatiile din mintea unora aflati fie in fruntea PMB, fie la TPBI fie la ONG-uri care sunt responsabili de ceea ce vedeti in imagine. Acum stau sa ma intreb daca ei mai stiu semnificatia cuvantului „pamflet”. Va spun eu ce este acest cuvant......un tip de troleibuz Laughing Laughing Laughing



Bucuresti, 23 aprilie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  104.98 kb
 Vizualizat:  de 411 ori

Bucuresti, 23 aprilie 002.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 07/Mai/2024
Mesaje: 702
Locație: Buzau

MesajTrimis: Joi 25 Apr 2024 20:53:25    Titlul subiectului: 219134

5462:


IMG_20240425_211205_copy_1600x1205.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  570.39 kb
 Vizualizat:  de 349 ori

IMG_20240425_211205_copy_1600x1205.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Mai/2024
Mesaje: 9923
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 28 Apr 2024 13:10:26    Titlul subiectului: 219152

Am văzut două abordări, din partea șoferilor care sunt pe 97. Când merg spre Gara de Nord și se află în zona Pieței Romane, unii decuplează captatoarele la stația de la Romană, înainte să continue pe bulevardul Dacia (să facă stânga de la intersecția de la Romană), alții decuplează captatoarele cu o stație înainte (la liceul Virgil Madgearu).


Bucuresti, 26 aprilie 001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  66.61 kb
 Vizualizat:  de 314 ori

Bucuresti, 26 aprilie 001.jpg



Bucuresti, 26 aprilie 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.24 kb
 Vizualizat:  de 314 ori

Bucuresti, 26 aprilie 002.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Mai/2024
Mesaje: 1360
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Mie 01 Mai 2024 21:26:13    Titlul subiectului: 219182

Probabil ca sa se incadreze in timpi, unii incearca sa o ia pe scurtaturi in Romana
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Mai/2024
Mesaje: 9923
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Mai 2024 20:53:54    Titlul subiectului: 219211

Acum partea neplacuta, de fapt realitatea care nu este convenabila pentru multi, este cea pe care o vedeti in imagine. Nu am cautat foarte mult ceea ce vedeti in imagine, este plin Bucurestiul de gropi, multe pe culoarul unic STB (acolo unde acestea sunt).

Acestea sunt conditiile pe care circula noile troelibuze Solaris. Acum, realist vorbin, credeti ca vor avea aceeasi durata de viata ca si Ikarus 415T ?



20240430_210759.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.02 kb
 Vizualizat:  de 49 ori

20240430_210759.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 06/Mai/2024
Mesaje: 1360
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 06 Mai 2024 21:37:48    Titlul subiectului: 219212

Din pacate asta se intampla in toate zonele de statii! Solutia ar fi pavajul cu piatra cubica in toata zona statiilor! Ca sa raspund la intrebare, ar fi si pacat sa privam Bucurestiul inca 25 ani de troleibuze noi! Sper ca o data la mandat sa apara ceva nou
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 07/Mai/2024
Mesaje: 1317
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 06 Mai 2024 22:13:46    Titlul subiectului: 219213

Aceste tipuri de șosele au creat probleme și fostelor mijloace de transport în comun. Și nu doar in București, ci și în restul țării.
Chestiunea este că nu poți să te limitezi la achiziționarea unor noi mijloace de transport, trebuie sa ai grija și de calea de rulare.

Astfel de condiții de exploatare pot aduce probleme și în ceea ce privește asigurarea garanției la troleibuze... Pentru că se presupune că ele ar rula pe șosele normale. Nu sunt gândite sa circule pe condiții off-road.

In ceea ce privește durata de viață cred că vor atinge 15 ani multe dintre ele, însă vor veni și altele noi destul de curând pentru înlocuirea Citelis-urilor.

Ideal ar fi cum spune colegul radu, ca la fiecare 4-5 ani să aducă ceva nou, în completarea flotei existente. Nu achiziții pe cate 20 de ani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ADK



Data înscrierii: 09/Apr/2019
Ultima vizita: 07/Mai/2024
Mesaje: 702
Locație: Buzau

MesajTrimis: Lun 06 Mai 2024 22:34:14    Titlul subiectului: 219214

Soluția stațiilor se mai poate găsi la Ploiești, adică plăci de betoane foarte rezistente. Par în stil sovietic, dar mie unul chiar îmi plac. Razz
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Mai/2024
Mesaje: 9923
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Mai 2024 22:39:20    Titlul subiectului: 219215

O altă problemă este că nu toți șoferii s-au învățat că cupleze automat captatorii. Unii mai au probleme și coboară din troleibuz să îî cupleze manual, așa cum am văzxut pe 3 mai, vis-a-vis de Gara de Nord, când m-am întors de la mare.


P1447595.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  70.6 kb
 Vizualizat:  de 31 ori

P1447595.JPG



P1447596.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  78.32 kb
 Vizualizat:  de 31 ori

P1447596.JPG



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile


Ultima modificare efectuată guest la Lun 06 Mai 2024 22:42:55, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 06/Mai/2024
Mesaje: 9923
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 06 Mai 2024 22:42:08    Titlul subiectului: 219216

radu a scris:
ar fi si pacat sa privam Bucurestiul inca 25 ani de troleibuze noi! Sper ca o data la mandat sa apara ceva nou

De acord, dar să știi ce să faci cu ele, mie mi se pare că deja își bat joc de ele. Nu este îndeajuns să vină troleibuze noi în București, dacă nu ai drumurile făcute.
Aprope, chiar nu mai există în toată România un specialist de la drumuri și poduri care să vină cu o soluție pentru problema gropilor din zona stațiilor ?

Rocar a scris:
In ceea ce privește durata de viață cred că vor atinge 15 ani multe dintre ele, însă vor veni și altele noi destul de curând pentru înlocuirea Citelis-urilor.

Să vedem cum se vor descurca cei de la STB cu mentenanța, aceste troleibuze au multă electronică pe ele. Cum s-a descurcat STB-ul cu mentenanța la Mercedes Citaro se vede......multe stau pe lângă gard. Mă rog să zicem că Solaris-urile sunt mai pentru Europa de Est, nu sunt așa „pretențioase” ca merțzanele......

Între timp, deja am văzut un afișaj defect la un Solaris



20240504_144834.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.49 kb
 Vizualizat:  de 28 ori

20240504_144834.jpg



_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 07/Mai/2024
Mesaje: 1317
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Mar 07 Mai 2024 08:02:45    Titlul subiectului: 219218

ADK a scris:
Soluția stațiilor se mai poate găsi la Ploiești, adică plăci de betoane foarte rezistente. Par în stil sovietic, dar mie unul chiar îmi plac. Razz


Chiar as dori sa specific faptul ca la Constanta s-a procedat identic in majoritatea statiilor de autobuz in cadrul asfaltarilor de anul trecut. Au facut platforme betonate la statiile CT Bus.

guest a scris:
Să vedem cum se vor descurca cei de la STB cu mentenanța, aceste troleibuze au multă electronică pe ele. Cum s-a descurcat STB-ul cu mentenanța la Mercedes Citaro se vede......multe stau pe lângă gard.


Mentenanta le va pune multe probleme pentru ca nu o vor face corespunzator. Iar in ceea ce priveste garantia, aceasta se poate pierde foarte usor pentru nerespectarea conditiilor din contract privind modul de exploatare si de intretinere... La o simpla inspectie a companiei se pot constata neregulile cu usurinta, si vor profita de orice chichita pentru anularea garantiei.

Senzorii pot ceda foarte usor din cauza exploatarii necorespunzatoare, iar carpirile nu vor mai merge ca la modelele mai vechi, pur electromecanice. La astea electronice, tolerantele vor fi mai mici. Iar daca, spre exemplu, troleul are pe traseu aproximativ 20 de astfel de gropi ca cele din poza de mai sus, si face traseul de 5 ori pe zi, troleul ia 100 de gropi pe zi (estimativ)... Deci este limpede ca numai de aici i se va scurta viata cu cativa ani...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4
Pagina 4 din 4

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community