Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Înlocuirea vechilor troleibuze Astra-Ikarus 415T

 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  

Considerati oportună transformarea unora dintre autobuzele Mercedes Citaro în troleibuze
Da
66%
 66%  [ 32 ]
Nu
33%
 33%  [ 16 ]
Voturi totale : 48

Autor Mesaj
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1242
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2018 06:48:14    Titlul subiectului: Înlocuirea vechilor troleibuze Astra-Ikarus 415T 194515

În condițiile în care RATB are sute de autobuze Mercedes Citaro defecte, mă gândeam să creez acest topic pentru a dezbate dacă e oportun transformarea unui număr de 100-150 de autobuze Mercedes Citaro în troleibuze pentru înlocuirea vechilor troleibuze Astra-Ikarus 415T, pe modelul Szeged, Gdynia care au transformat autobuze Mercedes Citaro în troleibuze.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Rocar



Data înscrierii: 15/Mar/2017
Ultima vizita: 05/Iun/2019
Mesaje: 646
Locație: Constanta; Cluj-Napoca

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2018 07:05:36    Titlul subiectului: 194516

Da, este o idee buna. Mai ales ca s-a decis aducerea multor noi autobuze.
Și acolo unde se poate, s-ar putea folosi echipamente electrice sau piese de schimb de pe Ikarus-uri. Ma refer doar la componente electrice, care fac practic troleul.

Sa nu uitam ca Renault-urile de la Cluj aveau 10-11 ani ca autobuze pe cand au fost transformate în trolee. Si Saurer-urile de la București aveau vreo 25 de ani vechime când au fost transformate în trolee, și au mai fost folosite aproape 15 ani după.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1242
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Lun 23 Apr 2018 07:23:58    Titlul subiectului: 194517

Mai bine s-ar folosi echipamente electrice noi ca cele de pe Agorele clujene. Altfel nu rezolvi nimic, o sa ai Ikarus cu fata de Mercedes Citaro, doar arunci bani pe fereastră. Asta ar fi ideea, ca pe caroserii de Citaro să se monteze echipamente electrice noi, de ce nu si un generator diesel etc.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 880
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mie 25 Apr 2018 05:15:46    Titlul subiectului: 194545

Nu stiu daca Citaro e cel mai bun pentru asa ceva. Nu prea sunt in stare buna, asa ca ar baga destui bani in RK, si pe deasupra trebuie echipamente electrice.

Mai e si problema de RK la nivel de suspensie. Low floor nu sunt atat de robuste ca un high floor, si stiind cum cheltuie, le-ar lasa, deci ar iesi o masina care ar troncani.

Plus mai e problema cu RAR. Din cate stiu, nu se poate schimba motorul fara omologare noua. Nu e ca pe vremuri ca la Saurer, asa ca ar fi alti bani dati.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 8126
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2018 07:03:14    Titlul subiectului: 194569

Nu au fost in stare sa faca o mentenanta corespunzatoare la Citaro, dupa ce s-a terminat leasingurile. Daramite sa fie transformate in troleu. Ideea nu este rea, din pacate nu cred ca RATB este in stare de asa ceva[/u]
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1242
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Joi 26 Apr 2018 16:03:04    Titlul subiectului: 194586

Ar putea să le transforme Astra Arad nu RATB.
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 1120
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Sâm 28 Apr 2018 07:51:27    Titlul subiectului: 194595

Eu as lua modelul Clujului, achizitii noi si marci bune...chiar daca, partial sunt asamblate in alte zone. Un reportaj la ProTv arata ca imprumutul facut de primarie in 2006 pentru achizitia mijloacelor de transport de pe vremea lui Videanu a fost refinantat si tot asa pana prin 2022...autobuzele vor fi casate si neplatite!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Volvo



Data înscrierii: 25/Iun/2012
Ultima vizita: 27/Aug/2019
Mesaje: 1242
Locație: Cluj-Napoca, Brasov, Medias

MesajTrimis: Dum 29 Apr 2018 08:55:48    Titlul subiectului: 194611

Oare cei de la RATB au vreo adresa de e-mail pentru reclamatii si sugestii unde sa le sugerez aceasta idee?
_________________
Troleibuzele sunt viata mea.
58 de ani de transport cu troleibuzul la Cluj-Napoca 1959-2017.La mai mult!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 880
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2018 01:13:28    Titlul subiectului: 194832

Au un email dar nu raspunde nimeni. Lucram la un proiect under RATB ar fi primut o suma de bani (nu mai tin minte cat exact) si nu au raspuns, dar sa ranspunda la ceva fara ciubiuc?
_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
D94



Data înscrierii: 20/Mar/2017
Ultima vizita: 31/Ian/2019
Mesaje: 13

MesajTrimis: Lun 14 Mai 2018 10:12:57    Titlul subiectului: Modernizare 194867

Mai insista cu e-mai-ul, sau mergi direct la ei la sediu in audienta.mSolutia e viabile, autobuzele Citaro in troleibuze s-a realizat in Szeged si Gdynia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 880
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Mar 15 Mai 2018 01:59:51    Titlul subiectului: 194873

Din ce stiu eu, la Szeged autobuzul Citaro si Volvo 7000 au rulat doar un an doi ca autobuze apoi au fost transformate in troleibuze.

Cele ale RATB sunt uzate destul de greu si nu cred ca ar fi rentabil transformarea, fara a se inlocui elemente de structura ale caroseriei, suspensie, interior, etc. E mult peste un RK, altfel tine doar un an doi in plus.

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 11/Sep/2019
Mesaje: 1128
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Joi 17 Mai 2018 08:58:01    Titlul subiectului: 194900

Este mult mai oportună realizarea unei astfel de modificări odată cu retragerea din circulație a întregului parc de autobuze de un anumit tip, de exemplu prima serie de Citaro, nu doar pentru că sunt un număr (mare) de X autobuze defecte. Atunci ar avea și un număr de autobuze într'o stare tehnică mai bună, iar din tot parcul retras din circulație s'ar putea canibaliza autobuze pentru a scoate din ele un număr de Y autobuze în stare bună și care să poată fi transformate în troleibuze.
E adevărat că la Saurer le-au transformat pe toate, dar 3 din ele s'au dus foarte repede.
În afară de asta, transformarea unui număr mai mare ar putea reduce semnificativ costurile per bucată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 20/Aug/2019
Mesaje: 880
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 19 Mai 2018 22:35:10    Titlul subiectului: 194939

Nu stiu. Eu daca as fi la RATB m-as uita la Citaro2 pentru asa o convertire, nu la prima serie.

Sunt ele multe, dar din 500 nu cred ca sunt 50 suficient de bune la tabla si structura sa se justifice peste 100.000 in modernizare la troleu. La seria 2, sunt mai multe (parca, dar asta e punct minor), dar sunt mai noi si in general in stare mai buna. Din 500 ar fi 200 bune (ca sa mentin rapoartele).

Si nu as face toate odata, si cate 100.

Asa ca inlocuirea gaurii de autobuze, se face prin achizionarea a 100 de autobuze, la cativa ani, 5 ani ideal. Asa nu se invecheste tot parcul odata, si nu trebuie licitatii de 2000 de autobuze, ca ziua aia se apoprie repede cand apune era Citaro2

_________________
Mi-e dor de Dac-uri!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 889
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 02 Sep 2019 19:09:41    Titlul subiectului: 202401

Fiți pe fază, se pare că STB ia în prezent în calcul posibilitatea de transformare a unor autobuze Citaro Euro 3 în troleibuze. Acest lucru a fost menționat în emisiunea Business Club de astăzi, de pe Digi24. Vă ofer un link al întregii emisiuni, știrea se află la minutul 22:06: https://m.digi24.ro/emisiuni/business-club/business-club-2-septembrie-18-15-2-1182005.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 889
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 03 Sep 2019 15:53:36    Titlul subiectului: 202420

Între timp, am dat și de varianta explicită:
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/criza-de-troleibuze-in-bucuresti-ce-planuri-are-stb-1182038
Citat:
Criză de troleibuze în Capitală! Sute de kilometri din rețea nu pot fi acoperiți în trafic din cauză că Societatea de Transport a Municipalității nu are suficiente troleibuze. 181 sunt funcționale în acest moment, însă directorul general al STB spune că mai are nevoie de 200. Jumătate vor fi cumpărate noi în perioada următoare. Restul ar putea proveni din autobuze vechi modificate și dotate cu motoare electrice. Pentru acest proiect, STB va colabora cu Compania de Management al Transporturilor.


Unele troleibuze sunt pe butuci, la propriu. Altele n-au ferestre, n-au uși, n-au motoare. Le roade rugina prin depouri. Din cauza vechimii și-a mentenanței necorespunzătoare, cad la datorie, an după an. Din când în când, mecanicii le mai desprind câte-o piesă, ca să cârăpească, colo-colo câte-un alt troleibuz bolnav. Așa-i peisajul în Societatea de Transport București. E o criză recunoscută și de managementul STB.

Adrian Creci, directorul general al STB: „Avem o rețea de troleibuze foarte mare, sunt sute de kilometri care sunt neacoperiți. Însă municipalitatea achiziționează în acest moment, este o procedură în derulare, troleibuze cu autonomie. Pentru că cea mai mare noutate, în prezent, în domeniu, este un troleibuz care are o autonomie de 20 de kilometri. 100 de troleibuze. Cred că cu încă o sută peste cele 181 pe care le avem acum, cu o sută pe care le va achiziționa Municipalitatea... cred că am fi perfect din acest punct de vedere.”


Dacă o sută de troleibuze vor fi cumpărate... nou-nouțe, restul necesarului ar putea apărea în parcul auto al STB prin transformarea autobuzelor vechi, Euro 3, în... troleibuze. Ca-n Cluj-Napoca ori ca la Szeged, în Ungaria, de exemplu.

Cristian Marin, membru Asociația Metrou Ușor: „S-ar putea obține niște fonduri nerambursabile pentru această operațiune, ceea ce ar însemna mult mai ieftin decât un troleibuz nou. O parte din autobuzele Euro 3 mai pot fi folosite. Dacă nu în București, pot fi vândute, de exemplu, altor orașe, să le folosească. Pentru că încă sunt orașe care folosesc autobuze cu vechime de peste 30 de ani.”

Adrian Creci, directorul general al STB: „Din punct de vedere tehnic se poate acest lucru. Se poate transforma un autobuz în troleibuz. Nu știm însă din punct de vedere al costurilor cât de relevant e din punct de vedere economic, o astfel de investiție și cât de mult va fi benefic pentru bucgetul municipalității. În jur de 200.000 de euro ar fi o astfel de investiție, per bucată. Împreună cu companiile Municipalității, cu Ciclop, cu Compania de Management al Transporturilor, lucrăm la o astfel de strategie. Compania de Management al Transporturilor s-ar putea să aibă posibilitatea să... ca împreună cu noi să facem astfel de transformări pe viitor. Viitorul însemnând anul viitor.”

Dacă transformarea autobuzelor vechi, cumpărate între 2005 și 2006, este benefică sau nu pentru buget și oraș urmează să analizeze Municipalitatea. Un troleibuz nou costă aproximativ 400.000 de euro. Cu tot cu garanție extinsă pe cel puțin trei ani. În acest moment, parcul auto al STB numără aproximativ 250 de autobuze vechi, Euro 3, funcționale.

Interesantă partea cu "sute de kilometri neacoperiți". Pe MetrouUșor, unul dintre utilizatori a menționat că are doar 73 km. (https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=13&p=328679#p328679)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 8126
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 04 Sep 2019 09:54:00    Titlul subiectului: 202423

Cu mentenanta necorespunzatoare cum se rezolva ?
Cine este raspunzator pentru mentenanta necorespunzatoare ?
Vad ca directorukl STB a specificat, in articol, acest lucru. OK, a fost mentenanta necorespunzatoare. Ce masuri va lua directorul STB pentru ca pe viitor sa nu mai fie mentananta neorespunzatoare a troleibuzelor ?

181 de troleibuze nu cred ca sunt. La traseu sunt mai putine.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Radu Czech



Data înscrierii: 22/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 7990
Locație: Iasi

MesajTrimis: Mie 04 Sep 2019 11:35:13    Titlul subiectului: 202427

UKVZ-KTM-5 a scris:
Între timp, am dat și de varianta explicită:
https://m.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/criza-de-troleibuze-in-bucuresti-ce-planuri-are-stb-1182038
Citat:
Criză de troleibuze în Capitală! Sute de kilometri din rețea nu pot fi acoperiți în trafic din cauză că Societatea de Transport a Municipalității nu are suficiente troleibuze. 181 sunt funcționale în acest moment, însă directorul general al STB spune că mai are nevoie de 200. Jumătate vor fi cumpărate noi în perioada următoare. Restul ar putea proveni din autobuze vechi modificate și dotate cu motoare electrice. Pentru acest proiect, STB va colabora cu Compania de Management al Transporturilor.


Unele troleibuze sunt pe butuci, la propriu. Altele n-au ferestre, n-au uși, n-au motoare. Le roade rugina prin depouri. Din cauza vechimii și-a mentenanței necorespunzătoare, cad la datorie, an după an. Din când în când, mecanicii le mai desprind câte-o piesă, ca să cârăpească, colo-colo câte-un alt troleibuz bolnav. Așa-i peisajul în Societatea de Transport București. E o criză recunoscută și de managementul STB.

Adrian Creci, directorul general al STB: „Avem o rețea de troleibuze foarte mare, sunt sute de kilometri care sunt neacoperiți. Însă municipalitatea achiziționează în acest moment, este o procedură în derulare, troleibuze cu autonomie. Pentru că cea mai mare noutate, în prezent, în domeniu, este un troleibuz care are o autonomie de 20 de kilometri. 100 de troleibuze. Cred că cu încă o sută peste cele 181 pe care le avem acum, cu o sută pe care le va achiziționa Municipalitatea... cred că am fi perfect din acest punct de vedere.”


Dacă o sută de troleibuze vor fi cumpărate... nou-nouțe, restul necesarului ar putea apărea în parcul auto al STB prin transformarea autobuzelor vechi, Euro 3, în... troleibuze. Ca-n Cluj-Napoca ori ca la Szeged, în Ungaria, de exemplu.

Cristian Marin, membru Asociația Metrou Ușor: „S-ar putea obține niște fonduri nerambursabile pentru această operațiune, ceea ce ar însemna mult mai ieftin decât un troleibuz nou. O parte din autobuzele Euro 3 mai pot fi folosite. Dacă nu în București, pot fi vândute, de exemplu, altor orașe, să le folosească. Pentru că încă sunt orașe care folosesc autobuze cu vechime de peste 30 de ani.”

Adrian Creci, directorul general al STB: „Din punct de vedere tehnic se poate acest lucru. Se poate transforma un autobuz în troleibuz. Nu știm însă din punct de vedere al costurilor cât de relevant e din punct de vedere economic, o astfel de investiție și cât de mult va fi benefic pentru bucgetul municipalității. În jur de 200.000 de euro ar fi o astfel de investiție, per bucată. Împreună cu companiile Municipalității, cu Ciclop, cu Compania de Management al Transporturilor, lucrăm la o astfel de strategie. Compania de Management al Transporturilor s-ar putea să aibă posibilitatea să... ca împreună cu noi să facem astfel de transformări pe viitor. Viitorul însemnând anul viitor.”

Dacă transformarea autobuzelor vechi, cumpărate între 2005 și 2006, este benefică sau nu pentru buget și oraș urmează să analizeze Municipalitatea. Un troleibuz nou costă aproximativ 400.000 de euro. Cu tot cu garanție extinsă pe cel puțin trei ani. În acest moment, parcul auto al STB numără aproximativ 250 de autobuze vechi, Euro 3, funcționale.

Interesantă partea cu "sute de kilometri neacoperiți". Pe MetrouUșor, unul dintre utilizatori a menționat că are doar 73 km. (https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=13&p=328679#p328679)

Directorul STB se refera la lungimea traseelor.

_________________
Asociația Pasionaților de Transport Public "Tramclub Iași"
https://www.facebook.com/tramclubiasi
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 889
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 04 Sep 2019 16:12:57    Titlul subiectului: 202430

CTP Cluj are de gând să ajute Bucureștiul în acest proiect. Iată un articol pe această temă:
https://www.stiridecluj.ro/national/la-cluj-napoca-autobuzele-au-fost-transformate-in-troleibuze-in-urma-cu-10-ani-ctp-le-intinde-o-mana-de-ajutor-si-bucurestenilor?fbclid=IwAR3pWbEJ6L8EzXgkQnTaBQczYvnCi3qt2q32XXuT731cmhtFKillf5Acbyc
Citat:
Reprezentanții Companiei de Transport Public Cluj-Napoca anunță că sunt dispuși să ajute autoritățile din Capitală, dacă acestea își doresc, să își transforme autobuzele troleibuze, pentru a deveni mai puțin poluante.

Totul a pornit de la un articol din presă, din care reieșea faptul că o asociație din București recomanda Primăriei București să facă astfel de modificări pentru a transforma o parte a flotei de autobuze a STB.

Cei de la CTP au anunțat că sunt dispuțși să îi ajute pe omologii din București dacă sunt interesați, deoarece astfel de conversii de autobuze în troleibuze se fac la Cluj de acum aproximativ 10 ani.

”Compania de Transport Public (CTP) Cluj Napoca a aflat din mass media despre cererea unei asociații către Primăria București pentru a începe operațiunea de transformare a unei părți din autobuzele STB Mercedes Euro 3 în troleibuze. Din aceeași știre am remarcat că „Asociația Metrou Ușor” recomandă Primăriei Capitalei să se inspire din experiența celor din Szeged, Ungaria, pentru a putea duce la bun sfârșit această operațiune tehnică de preschimbare.
Astfel, spre surprinderea noastră, am realizat cât de puțin se cunoaște despre experiența românească în această materie. Fapt pentru care am considerat necesar să reamintim opiniei publice, dar și colegilor noștri de la companiile, societățile și regiile de transport public de persoane că CTP Cluj Napoca a realizat cu success, în 2011, prima transformare a unor autobuze în troleibuze.

Soluția tehnică gândită și realizată la Cluj Napoca a fost premiată de Asociația Generală a Inginerilor din România, în același an. Un an mai târziu, CTP a făcut un studiu comparative privind economia de combustibil și reducerea poluării cu noxe în municipiul nostru, în urma acestei operațiuni de preschimbare. Atât soluția tehnică, cât și studiul nostru au fost prezentate la Conferința internațională de profil de la Leipzig (Germania), în 2012, precum și la „EV 2012” de la București. Mai precizăm că o prezentare detaliată a soluției tehnice clujene a apărut în revista „Trolly Motion” nr. 4.

În eventualitatea în care Primăria Generală a Municipiului București și Societatea de Transport București sunt interesate de „soluția clujeană” de preschimbare a autobuzelor poluante în troleibuze, CTP Cluj Napoca este dispusă să le pună la dispoziție colegilor noștri bucureșteni întreaga noastră experiență pentru că ambele companii avem același scop și interes: să oferim un serviciu public de transport de calitate și cât mai ecologic”, este mesajul CTP Cluj.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 8126
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Sep 2019 06:59:51    Titlul subiectului: 202455

Aceste lucrari ar avea loc la URAC ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 889
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 06 Sep 2019 07:39:15    Titlul subiectului: 202470

Nu se știe, însă eu, personal, nu cred. Cert e că dacă se va pune în aplicare decizia, se va organiza o licitație, nu se apucă URAC de capul lui să facă un asemenea proiect, fără asistență în domeniu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 8126
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Sep 2019 07:42:37    Titlul subiectului: 202471

Plus ca trebuie sa aiba o linie de productie, adaptata pentru acest tip de lucrari. Plus personal calificat. Cei de la URAC merg mai bine pe tramvaie
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
CiprianTRB



Data înscrierii: 03/Mar/2019
Ultima vizita: 10/Sep/2019
Mesaje: 8
Locație: Bucuresti, Sector 6 - Militari

MesajTrimis: Sâm 07 Sep 2019 13:07:58    Titlul subiectului: 202489

Încă nu îmi vine sa cred ca STB ia propunerea mea în considerare, dar...
Din ce am aflat pana acum, este posibil ca prototipul sa fie făcut la URAC și sa fie gata la sfârșitul lui 2020.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Robert



Data înscrierii: 26/Iun/2015
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 597
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 07 Sep 2019 13:21:33    Titlul subiectului: 202490

Prima si ultima la Cluj, fiindca nu au mai fost realizate altele.

Cele din Cluj-Napoca au fost facute de Astra, au ajutat in perioada de criza, dar din cate stiu eu nu au functionat niciodata toate in acelasi timp datorita defectiunilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2019
Mesaje: 8126
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 09:03:40    Titlul subiectului: 202535

Nu au fost fiabile acest tip de troleibuze care au circulat in Cluj ? Ce tip de defectiuni au avut ? Care au fost cele mai mari probleme in exploatarea acestora ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
PaulIP



Data înscrierii: 12/Aug/2011
Ultima vizita: 19/Sep/2019
Mesaje: 461
Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)

MesajTrimis: Mar 10 Sep 2019 09:19:45    Titlul subiectului: 202537

URAC avea specialisti acum 25 de ani, cand a convertit autobuzele Saurer. Probabil oamenii aia au iesit la pensie si, in virtutea sublimului sistem de invatamant romanesc si a marii cautari si aprecieri pentru meseriasi, cine i-au inlocuit nu aveu pregatirea necesara. Azi e si mai rau. Cea mai buna dovada, tramvaiele Bucur LF. Din 16 fabricate, 1-2 sunt mai mereu pe dreapta. La fel si V2A-T. Asta apropo de afirmatia lui @guest, ca URAC e mai buna pe tramvaie. Sigur, si "mentenanta" setebista are un cuvant de spus, dar cand faci un vehicul in regim manufacturier, dupa ureche, in serie mica, avand in gand doar "ziua de maine", fara perspective pe termen mediu, la asta se ajunge. Va amintiti de Rocar E512? Aceeasi soarta o vor avea si exemplele sus-numite.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Troleibuzele din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Pagina 1 din 1

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community