|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Mar 06 Dec 2005 20:48:48 Titlul subiectului: grgrg |
56403 |
|
Mai e un Ik4 în culori RATB, dar NU e al RATB-ului...în 2004, a fost închiriat de Darabont , primarul Sect. 6(bineînțeles, pe banii primăriei) și a circulat, de Paște pe Bd. Timișoara, porțiunea între SC Continent-Marine S.A. (alia lăudatul Economat al lui Darabont, unde se călacu în picoare moșii și babele să ia ouă mai ieftine cu 100 lei vechi decât la Moghioroș) și Bd. Brașov(linia lui 41). Am mers cu el și era destul de confortabil...însă scaunele lui tapitate se cam deteriorau de la sacoșele oamenilor amintiți mai sus (de multe ori mai mari decât aceștia), sacoșe care ocupau și ele loc pe scaun. Călătoria era gratuită, iar autobuzul era incripționat cu logo-ul ,,Primarul Sectorului 6, Dan Darabont vă urează Paște Fericit". Deci se vedea clar că urarea venea de la primar, nu de la Primăriei (fiind și an electoral). Autobuzul avea 2 uși(din ultima ușă mai era doar jumate....de prima nu îmi amintesc, deși cred că era la fel), scaune duble, tapitate, cutie manuală, cabina șoferului nu era separată de salon, avea și vreo câteva difuzoare în salon (am ascultat muzică)....și mici stegulețe ale echipei Rapid atârnănd prin diverse locuri din salon(eu sunt stelist....dar nu m-am supărat, fiindcă autobuzul se ținea bine). Deasemenea, avea plasă de bagaje deasupra scaunelor, ceea ce mă face să cred că era folosit ca autocar. L-am mai văzut de câteva ori de atunci...dar de vre-un an nu l-am mai văzut.
|
|
Sus |
|
|
Dan Jiga
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Iul/2013 Mesaje: 32 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
Dan Jiga
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Iul/2013 Mesaje: 32 Locație: Timisoara
|
Trimis: Vin 16 Dec 2005 01:27:52 Titlul subiectului: 1111111 |
7364 |
|
Incerc sa descriu diferenta de la cer la pamant dintre IK4-uri fata de DAC-uri...
Bare invelit in plastic fildesiu, scaune duble din placa de plastic imitatie de lemn (ca in tramvaiele Duewag, inventie germana din anii 50), volanul invelit in banda de plastic alb, usile formidabil de silentioase (aveau pistoanele la nivelul podelei - nu erau low-floor ), o cutie de viteze formidabil de "soft"...Tabla nu curgea de pe ele, un val nu vedeai...
Ce mai, un vis, socialist dar vis...
Aratau ca o pictura de pictor renascentist italian pe langa o bota cioplita de cioban (DAC-urile).
|
|
Sus |
|
|
mariooo
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 07/Mai/2024 Mesaje: 1331 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 16 Dec 2005 18:37:10 Titlul subiectului: |
7541 |
|
Se odihneste de vreo 2 luni.....Nu stiu ce-l asteapta.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
49.64 kb |
Vizualizat: |
de 43935 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
blood13
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mar/2018 Mesaje: 110 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 04 Ian 2006 03:26:17 Titlul subiectului: |
10857 |
|
Mai e un unul in Iasi, dar intr-o stare deplorabila... face curse pe la sate...
Sunt doua IK-4 transformate in remorca in Iasi, plus unul functional...
_________________ Tiberiu Sufitchi
http://iasi.stfp.net | http://myaviation.net/?uid=9398 |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 10:32:12 Titlul subiectului: |
11194 |
|
In Bucuresti, in afara "clasicelor" IK-4 ale RATB, transformate in vehicule de interventii, mai apar sporadic si cate unele ale unor particulari, in diverse stari de "conservare".
1. Pentru inceput iata o cazatura, in adevaratul sens al cuvantului. Locatia sa era bucla de intoarcere de la Depoul Militari. In spate se vede si un Ikarus 260, folosit probabil pe linia provizorie 635.
2. Inca un IK-4, aparent intr-o stare buna. L-am vazut de vreo 2 ori, insa de fiecare data pe partea fara usi, asa ca nu-mi dau seama care era starea acelei parti. In rest pare O.K.
3. Un alt IK-4 pentru care-mi dau palme si acum, l-am dibuit pe la Piata Sudului, era parcat undeva pe marginea bulevardului care merge de la Sudului spre Obor. Eu eram intr-un tramvai, am sarit din el la prima statie si am fugit spre acel IK-4, insa cand mai aveam doar de trecut strada, ala a plecat!!! Mama, ce m-am ofticat! I-am tras o poza de departe, in care autobuzul ocupa nici 5%... ca sa mai vedeti ceva, am decupat autobuzul si apoi l-am marit un pic... Parea intr-o stare excelenta! Stie cineva ce-i cu el?
Intr-o alta expeditie de cautat IK-4, mai multi soferi de autobuze pe care-i intrebam, ne indicau prezenta unor IK-4 undeva in zona I.M.L., dar n-am dat de ele, poate nu erau atunci acasa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
38.08 kb |
Vizualizat: |
de 42009 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.82 kb |
Vizualizat: |
de 40622 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
23.3 kb |
Vizualizat: |
de 40616 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 06 Ian 2006 22:59:17 Titlul subiectului: |
11352 |
|
IK 4 31-IS-7846 apartinand SC Autobuzul SA Iasi, transformat in vehicul utilitar:
IK 4 IS04BVY (#326) apartinand SC Autobuzul SA Iasi, transformat in vehicul utilitar:
|
|
Sus |
|
|
mirciulina
Data înscrierii: 01/Noi/2005 Ultima vizita: 21/Apr/2009 Mesaje: 30 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 07 Ian 2006 09:45:00 Titlul subiectului: 170-1b |
11390 |
|
Este unul pe Oltenitei care facea relatia Bucuresti - Giurgiu..Apartine unui particular, este in stare foarte bune, are scaunele originale, dar barile nu mai au invelitorile originale...
Soferul il parcheaza linga Biserica Catolica de pe soseaua Oltenitei... tipul pleaca cred pe la 7.20 si vine pe la 18.00...dar in week-end l-am vazut la bordura mai mereu...
Acum autobuzele nu mai fac Giurgiu...Licitatia a fost adjudecata de dubari...Dar in mod sigur s-a reprofilat pe Oltenita...Plecarile spre Oltenita se fac de la Big - Berceni...Daca il mai vad pe sofer il intreb...
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 09:31:52 Titlul subiectului: |
11532 |
|
1. Un IK-4 in stare excelenta, pe care l-am depistat, impreuna cu Vali Sava, la Ploiesti.
2. Iata si un lateral-spate...
Imi radea inima de bucurie cand am dat de el...
Din pacate usa II nu era functionala, in rest era impecabil...
3. Iata-i si spatele. Prin geamuri se observa oarecum si interiorul, conservat oarecum in forma initiala...
4. Si o ultima poza, care sper sa va bucure.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
46.85 kb |
Vizualizat: |
de 41817 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
36.27 kb |
Vizualizat: |
de 40610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
22.4 kb |
Vizualizat: |
de 40610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.13 kb |
Vizualizat: |
de 40610 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 10:28:34 Titlul subiectului: |
11539 |
|
Acum din categoria "Mai vreti sa vedetiv si alte IK-4-uri ?".
iata unul care "domiciliaza" in zona cimitirului Eroii Revolutiei.
1. Prima vopsire, in care l-am prins eu.
2. Si schema noua a aceluiasi autobuz.
N-am mai fost recent prin zona, insa de cate ori treceam pe acolo in drum spre Piata Sudului, in cautarea troleibuzelor Saurer si DAC, de pe 73, 74 si 75, il vedeam. De cand am terminat cu fotografierea lor, n-am mai prea fost prin zona. Cum mergi de la Sura Mare spre Piata Sudului, la distanta de maxim o statie RATB, undeva pe dreapta, este parcat acel autobuz, strans lipit de bordura. Vedeti insa ca e particular, nu știu dacă vă lasă să faceți poze, dar eu niciodata nu am dat de șofer ca sa-l intreb cate ceva despre autobuz. Dar tocmai d-aia spun, e bine ca daca e soferul p-acolo, sa-i cereti voie pentru poze, ca este, totusi, o proprietate privata.
3. Si un altul, peste care am dat in zona Depoului de tramvaie Giurgiului, daca urmariti linia, din locul de unde se separa ea de traseul normal al linmiei 12, dati de el.
Acum, ca o paranteza, m-a ingrozit starea acelei linii, pe o strada noroioasa, ca de tara, dar cat de cat dreapta, linia era . . . serpuita! De ce? N-am priceput....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
48.47 kb |
Vizualizat: |
de 41808 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
47.62 kb |
Vizualizat: |
de 40606 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
34.69 kb |
Vizualizat: |
de 40606 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Dr2006
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 16/Dec/2011 Mesaje: 2182 Locație: Bucuresti 6
|
Trimis: Lun 09 Ian 2006 16:20:27 Titlul subiectului: |
11597 |
|
Sta langa scoala (sau liceul?) catolic(a) de langa biserica, lipit de gardul de la trotuar.... eu nu am facut poze, desi erau doar vreo 6-7 bodyguarzi care pazeau gardul scolii... Catalin Ghita a scris: | Inca un IK-4, aparent intr-o stare buna. L-am vazut de vreo 2 ori, insa de fiecare data pe partea fara usi, asa ca nu-mi dau seama care era starea acelei parti. In rest pare O.K. | Daca e cel pe care il stiu eu are 2 usi, una in fata, una in spate.... ma rog...cate o jumatate de usa in fata, o jumatate in spate. E destul de bine ingrijit in interior. A fost folosit la alegerile din 2004 (bineinteles, pentru campania PSD anti-Basescu). Circula pe traseul Valea Casacadelor-Bd. Timisoara-Bd. Brasov (intorcea la intersectia cu 41). Bineinteles, la exterior mustea de pancarte cu Darabont.... desi mai erau cateva luni pana la alegeri (era Pastele). Circula gratuit, DUBLAND portiuni din traseele 635 si 637 (care suplineau lipsa tramvaiului 35). Circula garatuit, fiind mai mereu incarcat cu calatori compresati UHARC in el, majoritatea mosi si bab... aaa... oameni in varsta foarte nervosi cu sacose mai mari decat ei (ca de, autobuzul intorcea la SC Continent Marine,,,mai cunoscut ca Economat Sector 6, un complex laudat de Darabont). Ma rog....preturile erau mai mici cu cateva sute sau mii de lei (vechi)... si tocmai asta atragea clientii ca un magnet... si cand se auzea ca se ofera transport gratuit pana la tramvaiul 41... era NENOROCIRE... se calcau oamenii in picioare in halele cu carne, oua, branzeturi si alte produse alimentare congelate.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Vin 13 Ian 2006 09:56:39 Titlul subiectului: 111111 |
12069 |
|
Iata o alta serie de IK-4-uri pe care le-am dibuit printre poze.
1. Pentru inceput, un IK-4 modificat in stilul RATB, undeva pe Stefan cel Mare/Iancu de Hunedoara.
2. Iata un IK-4 modificat care arata insa extrem de bine, pe asta l-am dibuit, dupa mari peripetii, impreuna cu Vali Sava, undeva in zona Metalurgiei. Dupa multe tratative si discutii cu un paznic cam zapacit, asta s-a cam enervat pana la urma si l-a sunat pe patronul sau care i-a spus ca vine si el acolo cam in 15-20 de minute...
Patronul, care era si sofer in acelasi timp , s-a tinut de cuvant si a navalit peste noi cu tot cu autobuzul pe care il conducea. Desi enervat la inceput, a inceput niste discutii cu noi, pana cand si-au dat seama, si Vali si soferul ala ca . . . se cunosteau, prin prisma meseriei lui Vali. Atunci omul a devenit mai cooperant si ne-a permis sa facem ceva poze, ba chiar ne-a permis sa vizitam o hala unde erau in lucru vreo 2 autobuze Ikarus 280 in stare extrem de buna. Despre alea nu mai stiu nimic, ce s-o fi intamplat cu ele?
3. Si iata un altul, ultimul pe ziua de azi, un IK-4 modificat mai deosebit, transformat intr-un fel de camioneta.
Pe asta l-am "prins" cam prin zona Orsova, de pe linia 41.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
33.75 kb |
Vizualizat: |
de 41340 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
35.2 kb |
Vizualizat: |
de 40610 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.95 kb |
Vizualizat: |
de 40610 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
bercenicity
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 17/Mai/2023 Mesaje: 553
|
Trimis: Dum 15 Ian 2006 01:11:10 Titlul subiectului: |
12389 |
|
Ik-4 are pe spate suspensie cu arcuri lamelare? Daca da, nu te cam zgaltaie in gropi?
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8721 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 15 Ian 2006 02:13:47 Titlul subiectului: |
12404 |
|
Fata:
Spate:
In interior era o problema mare sa-ti mentii echilibrul. Iar de zgaltait, nu mai vorbesc.
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Ian 2006 18:14:52 Titlul subiectului: |
13293 |
|
bercenicity, normal ca are arcuri foi! Pe vremea aia era singura solutie pentru suspensia vehiculelor grele. Suspensiile pneumatice au aparut dupa 1990 (cred). Dar montarea unei asemnea suspensii nu e prea dificila.
Treaba e ca arcurile sunt dimensionate pentru masina plina, cand e goala o sa cam zgaltaie. Alta varianta e sa scoti cateva din foile scurte de arc pentru a-l inmuia un pic.
|
|
Sus |
|
|
t u d o r Vizitator
|
Trimis: Sâm 21 Ian 2006 20:00:06 Titlul subiectului: |
13305 |
|
Einstein: suspensia pneumatica la autobuze e prezenta din anii 70,chiar 60. Uita-te la Renault ul ala de pe 601: e din 85 si are suspensie pneumatica. Asa ca dupa 1990 probabil ca au auzit si romanii de suspensii pneumatice la autobuze. Iar suspensiile pneumatice la camioane exista din 1985, pe langa cele cu arc lamelar. Sunt puse mai ales la vehicule comerciale, atat pentru a proteja incarcatura cat si drumul, la fel si la remorcile TIR moderne (KOGEL, KRONE, SCHMITZ etc). Asa ca in 1990 era deja o solutie consacrata.
Si DAC au suspensie pe perna de aer (teoretic, ca practic e suprimata) si IK260-mergea initial, insa au scos-o ai nostrii. IK 4 e de conceptie de anii 60 iar in EST nu prea aveam noi multa tehnologie.FBW la vremea aia avea suspensie pneumatica.
Sa nu uitam: ESTul a fost intotdeauna sub vest in materie de tehnologie.
Uitati aici ceva interesant: http://homepage.ntlworld.com/c.fuller1/
|
|
Sus |
|
|
Kaleun
Data înscrierii: 20/Dec/2005 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 312 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 21 Ian 2006 22:08:34 Titlul subiectului: |
13327 |
|
Da, dar la IK 4 nu avea nici o sansa sa fie folosita. Esti sigur ca autobuzul renault de pe 601 nu a primit suspensia aceea mai tarziu in timpul vietii sale?
http://www.moriceair.tm.fr/anglais/presentation.html Aici zice ca au montat suspensie pneumatica pe vehicul comercial in 88, primind premiu pentru asta. 88 e destul de aproape de 90, dar departe de 1980 cand zici ca a fost facut Renaultul de pe 601!
Ultima modificare efectuată de către Kaleun la Sâm 21 Ian 2006 22:24:05, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Lun 23 Ian 2006 12:34:26 Titlul subiectului: |
13542 |
|
Imi aduc aminte ca in Slobozia, Ialomita, era un DAC 112 foarte vechi, terminat, pe care abia mai stateau tablele, vopsit si revopsit, ultima oara in visiniu inchis.
DAC-ul asta avea particularitatea ca semana foarte tare cu IK-4, nu avea mecanismul ala pentru actionarea usilor plasat in cutia de deasupra usilor, de fapt nici nu mai avea cutiile alea. Actionarea usilor se facea prin niste mecansime fixate pe podeaua autobuzului si protejate de niste foi de tabla. Poate era doar o improvizatie locala, sau o fi fost vreun experiment al celor de la Autobuzul/ROCAR? Cum cred ca au fost DAC-ul 112 din Buzau, cel cu geamuri lipite (nu cu cheder) sau DAC-ul din Bucuresti (pe care nu l-am mai vazut) care avea usi asemanatoare cu cele ale de SIMON-urilor (rama subtire de metal + folie mare de sticla). . .
|
|
Sus |
|
|
Tom
Data înscrierii: 20/Oct/2005 Ultima vizita: 28/Feb/2008 Mesaje: 604 Locație: Bucuresti; Iasi
|
|
Sus |
|
|
1689
Data înscrierii: 23/Ian/2006 Ultima vizita: 19/Mar/2009 Mesaje: 87 Locație: (Germania)
|
Trimis: Joi 09 Feb 2006 21:16:30 Titlul subiectului: |
15353 |
|
Masca fata aduce cu cea de IK 4, sau mi se pare mie? Altfel, leit Roman... Doar ca Roman articulat nu stiu sa fi fost produs...
|
|
Sus |
|
|
andrei
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 31/Iul/2016 Mesaje: 144 Locație: Paris (Franta)
|
Trimis: Vin 10 Feb 2006 22:58:42 Titlul subiectului: |
15406 |
|
IK-6 din poza este de fapt MAN si este utilizat de un operator german (indicatorul de traseu il atesteaza fara nici o indoiala). Ikarus Zemun a fabricat sub licenta acest MAN, la fel ca si Roman.
|
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 27 Feb 2006 16:31:03 Titlul subiectului: 170-10b |
17067 |
|
Astazi un IK4 statea in fata hotelului PARC. Din pacate duba era in mare viteza, si nu am avut timp sa-l fotografiez. Este vorba despre un autobuz modificat, avnd prima usa si primul geam intact. Plafonul era ridicat, dupa primul geam, ca si cum avea 1 1/2 nivele. Era vopsit in alb, cu o dunga verde in partea de jos. Judecand dupa aspect, cred ca apartine vreunui teatru din tara. O cautare rapida print afise a dezvaluit, ca singurii oapseti in teatru erau cei de la Teatru de Opera Constanta, care au interpretat Spargatorul de Nuci pe data de 26.02. Maine vor aparea pe scena din Cluj, asa ca ii rog pe clujeni sa-l caute.
|
|
Sus |
|
|
Ker0seN
Data înscrierii: 22/Dec/2005 Ultima vizita: 01/Mai/2024 Mesaje: 112 Locație: Resita; Timisoara
|
Trimis: Mar 14 Mar 2006 17:55:57 Titlul subiectului: |
18423 |
|
Ik4 circula si acum in Otelul Rosu. Sunt 2 sau 1. Nu mai stiu exact. Parca am vazut unul si in Caransebes, dar nu sunt sigur. Aceiasi schema de culori, Visiniu cu alb. Cred ca sunt de la Resita. Pt ca in Otelu Rosu este tot Prescom, si stiu ca pana prin 92-93, Prescom resita a avut niste Ik4.
Ca sa ajungeti in Otelu Rosu trebuie sa treceti prin Caransebes, din Resita. Eu tin minte ca in Otelu le-am vazut, dar am fost acum vreun an, deci nu mai sunt 100%, sunt 70%, daca nu in Otelu atunci in Caransebes . Cap de linie era undeva langa un pod unde erau si niste chioscuri (stiu ca am mancat cornuri de acolo). Acolo era parcat si autobuzul IK4, visiniu cu alb, vechea schema care era si la Prescom cand le avea si probabil si la restu. Usile se deschidea doar cea din stanga la fiecare, cele din dreapta fiind sudate.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 14 Mar 2006 21:54:51 Titlul subiectului: |
18438 |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Kappa
Data înscrierii: 03/Noi/2005 Ultima vizita: 01/Apr/2011 Mesaje: 124 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 25 Apr 2006 21:27:55 Titlul subiectului: 170-8b |
21377 |
|
Care sunt avantajele si dezavantajele rotilor cu spite fata de cele cu janta normala cu sau fara camera? Exista Ikarus si cu prima si cu a doua varianta in timp ce la IK-4 a fost folosita doar prima varianta. Vreau un raspuns documentat.
Ca o completare la intrebarea mea. Stiu ca nu sunt spite. Practic butucul de roata are niste nervuri de care se prind cu niste bride cu prezoane si piulite acele trei segmente ale jentii. Oricum acest tip de janta nu s-a construit in varianta anvelopa fara camera. In afara de usurinta de a remedia pana nu vad un alt avantaj. Ca dezavantaj principal il vad faptul ca se potriveau destul de greu cele trei segmente si ca umflarea camerei se putea face doar dupa asezarea pe pozitie a rotii. Mai astept si alte pareri.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|