Subiectul anterior :: Subiectul următor |
De acord cu decizia STB de a retrage toate Tatra T4R? |
Nu |
|
63% |
[ 29 ] |
Da |
|
36% |
[ 17 ] |
|
Voturi totale : 46 |
|
Autor |
Mesaj |
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Joi 14 Mar 2019 17:27:59 Titlul subiectului: De acord cu decizia STB de a retrage toate Tatra T4R? |
199441 |
|
Eu, sincer, da.
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 14 Mar 2019 18:12:28 Titlul subiectului: |
199444 |
|
Nu, pentru că avem un deficit în orar, s-au investit bani serioși în reparații și a fost făcută în contextul în care cei de la URAC nu au reușit să le repare cum trebuie pe unele dintre ele. Aruncăm bani pe fereastră, cum s-ar zice. Plus că sunt ultimele din familia lor, e inuman să fie retrase de tot, așa, fără să avem și noi niște piese de muzeu, dar na, nepăsarea e mare. Era mai bine o retragere graduală, nu așa bruscă.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Mar 2019 21:13:40 Titlul subiectului: |
199449 |
|
Odată cu tramvaiele noi acestea trebuie sa dispară de pe trasee, sunt vechi și STB nu o sa investească niciodată bani în ele încât să arate că în Praga sau restul Cehiei. Da, sa se păstreze pentru muzeu, dar pe trasee după ce vin alea noi trebuie, atunci trebuie scoase.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
rares
Data înscrierii: 02/Dec/2018 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 19 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 14 Mar 2019 21:46:09 Titlul subiectului: |
199450 |
|
Eu nu sunt de acord.
Sunt tramvaie bune care își fac treaba. Doar pentru că o roată a căzut nu înseamnă că acea ramă este defectă, sau chiar mai mult, toate.
Pe lângă asta, cu ce să le înlocuim? La momentul actual nu sunt destule tramvaie cât pentru toate liniile.
Cele care o să vină peste câțiva ani sunt în număr de doar 100. Dacă T4R-urile ar fi scoase, noi, de fapt, am avea doar 20 de tramvaie mai mult decât avem acum (folosesc cifra de 80 de T4R raportată de RATB în 2017).
Mai bine sunt păstrate și exploatate în continuare (pentru că și-au demonstrat capabilitatea de a rămâne utilizabile pentru o perioadă îndelungată de timp), iar cele noi să fie adăugate la numărul total, fapt ce va permite reducerea timpului de așteptare între tramvaie cât și posibilitatea de a crea noi linii.
|
|
Sus |
|
|
CA 205
Data înscrierii: 04/Noi/2017 Ultima vizita: 24/Iul/2022 Mesaje: 18 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 15 Mar 2019 16:00:36 Titlul subiectului: |
199465 |
|
Nu mai circula de mult timp 80 de tramvaie Tatra in Bucuresti. In ultima perioada circulau aprox. 25
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Vin 15 Mar 2019 22:08:14 Titlul subiectului: 0% siguranță! |
199471 |
|
Motivul pentru care nu le mai vreau pe trasee!
P.S.:Pozele sunt modificate!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
199.89 kb |
Vizualizat: |
de 9572 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
243.8 kb |
Vizualizat: |
de 9572 ori |
|
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 16 Mar 2019 07:08:43 Titlul subiectului: |
199476 |
|
Și ce? Le mai pot da o vopsea, o colantare, ceva, cum mai fac și la Oradea, că dacă facem un exercițiu de imaginație și primeam noi T4D și voi T4R, tot T4R arătau mai bine, pentru că erau îngrijite la Oradea! Nu e nevoie să aruncăm pe seama tramvaielor mizeriile politice actuale sau cele ale persoanelor răspunzătoare de ele. Sunt ultimele T4R active din RO, nu cred că merită casate, nici retrase, pentru că își îndeplinesc foarte bine scopul pentru care au fost produse. E adevărat, le lipsește întreținerea, dar nu te poți pune cu anumiți oficiali din STB, PMB sau compania aia a duamnei Firea, ADTPBI, toți care iau unele decizii catastrofale (scurtarea lui 16? Pe bune?)
Tatrele mai pot funcționa ceva timp, dacă le trimit la Praga pentru o modernizare, și mai bine, le prelungim durata de viață și avem și noi tramvaie mai arătoase și puțin mai moderne.
|
|
Sus |
|
|
Bogdan_PB
Data înscrierii: 26/Apr/2013 Ultima vizita: 16/Feb/2021 Mesaje: 30 Locație: Ploiesti
|
Trimis: Sâm 16 Mar 2019 10:51:36 Titlul subiectului: Re: 0% siguranță! |
199480 |
|
pelle_elena a scris: | Motivul pentru care nu le mai vreau pe trasee! |
Dacă crezi că V3A-urile arată cu mult mai bine, te înșeli. STB nu își permite luxul să retragă 25 de vagoane peste noapte că așa a visat un deștept și a zis să se facă dimineața când a ajuns la birou.
Tramvaiele alea, așa cum arată ele, mai trebuie puse la punct pe partea tehnică și tras de ele încă 6 luni / 1 an / 2 ani până când ai cu ce să le înlocuiești. Sunt atâtea linii de tramvai unde stai în stație după un vagon de la 15 minute în sus. Chiar crezi că scoaterea pe nepusă masă a 25 de vagoane (10% - poate și mai mult din parcul activ) este o decizie bună?
Off topic, dar crezi că în Ploiești lumea nu vrea să scape de Ikarusuri? Nici TCE-ul și nici șoferii nu le mai vor, s-au săturat și ei de ele, și le-a ajuns să-și ia toate înjurăturile și toți pumnii de la călători atunci când crapă unul în mijlocul drumului, dar TCE nu-și permite luxul să retragă iarăși 10% din parc ca să lase în aer liniile.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Sâm 16 Mar 2019 10:59:28 Titlul subiectului: |
199481 |
|
Exact! Sau DAC-urile din Craiova și Târgu Jiu! Sunt niște autobuze foarte bune, dar omul de rând le detestă pentru că sunt învechite!
Tramvaiele astea mai pot face față vreo 2 ani sau minim 1 an, în special cele reparate de curând și cu faruri noi.
|
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Sâm 16 Mar 2019 19:48:23 Titlul subiectului: |
199486 |
|
Nu sunt de acord cu retragerea lor.
Sunt tramvaie foarte rezistente, ceea ce s-a dovedit în ultimele decenii.
Precum au precizat și colegii mai sus, pot contribui la reducerea timpului de așteptare în stații...
STB nu își poate permite în continuare să facă aceeași greșeală la nesfârșit... Procedează cu Tatrele la fel ca și acum 8-12 ani cu DAF-urile, De Simon-urile, Iveco, DAC-urile, Ikarus-urile și așa mai departe.... Peste 50% din ele s-au casat nejustificat, ele fiind bune... Apoi s-au plâns de deficitul mijloacelor de transport...
Să renunțe doar la cele irecuperabile!
Este o mare prostie să casezi după model ... Raportează-te la fiecare vehicul in parte!
|
|
Sus |
|
|
castrosua
Data înscrierii: 24/Noi/2006 Ultima vizita: 24/Feb/2024 Mesaje: 945 Locație: New York (SUA)
|
Trimis: Mar 09 Apr 2019 03:57:45 Titlul subiectului: |
200105 |
|
Nu sunt de acord. Tatrele au fost vagoane exceptionale. Dar problema nu e ca nu sunt suficiente tramvaie, sau ca sunt vechi, sau ca la una i-a cazut roata...
Omul de rand vreau noi. Sunt sigur ca sunt multi care vor casarea Otokarurilor si sunt inca noi. Pana nu ajunge RATB sa aiba 3 milioane de S Klasse pentru fiecare bucurestean nu o sa fie multumiti. Ba si atunci, ca nu le-or place culoarea.
_________________ https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 10 Apr 2019 10:32:30 Titlul subiectului: |
200121 |
|
Pana la sosirea noilor tramvaie (cel mai devreme in 2021), Tatrele ar trebui sa ramana in serviciu. Mai ales cele la care s-a facut RK-ul de curand. Consider Tatrele cele mai bune tramvaie pe care le-a avut capitala, in ultimul secol. Raman niste tramvaie exceptionale.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 10 Apr 2019 11:24:23 Titlul subiectului: |
200132 |
|
Adevărat. Dacă STB vrea să mai reziste fără cârpeli, să le trimită la Pragoimex (ex. CKD Tatra), Praga pentru modernizare, vor avea și un look mai bun, și echipamente noi.
|
|
Sus |
|
|
Marian1231
Data înscrierii: 20/Oct/2023 Ultima vizita: 31/Oct/2023 Mesaje: 3
|
Trimis: Mar 24 Oct 2023 16:44:14 Titlul subiectului: |
217143 |
|
Nu, nu sunt de acord! Daca 1-2 tramvaie sunt mai stricate decat altele, asta nu inseamna ca toate sunt asa.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 26 Oct 2023 18:56:33 Titlul subiectului: |
217158 |
|
Multe sunt praf din multe puncte de vedere, sunt prea degradate ca să mai fie reparate sau modernizate, plus ca nu mai își au rostul, chit că folosești câte 2 vagoane ca la Praga nu ar face față la fluxul de călători din București, cel puțin nu acum cu traficul haotic din oraș care crează întârzieri. Sunt de acord să fie păstrat unul chiar 2 pentru muzeu, sunt o parte din istoria orașului și merită să ne putem amintii, dar în acest moment mai ales cu venirea tramvaielor noi nu își mai au rostul.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Noi 2023 10:28:16 Titlul subiectului: |
217192 |
|
Tramvaiele Tatra au avut o istorie de aproape o jumatate de secol in trasnportul in comun bucurestean, dar acum este timpul pentru altceva. Si eu sunt de acord sa fie pastrate 1 sau 2 pentru muzeu.
Mi-ar place sa se faca o ceremonie de retragere a lor, atunci cand se va decide retragerea ultimului tramvai Tatra din circulatie.
Cel mai probabil Tatrele vor circula pana in 2024 in capitala.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 03 Noi 2023 18:00:38 Titlul subiectului: |
217195 |
|
Ex ITB-ul, actual STB, nu va face în veci o ceremonie pentru așa ceva.
Din păcate, la STB nu mai există oameni pasionați și entuziaști de munca lor, cum erau majoritatea celor de atunci, fie că lucrau la proiectare, fie în halele de producție.
De aceea, vă propun, să ne reamintim, cei ce eram tineri sau maturi în acei ani, sau să le arătăm celor care încă nu se născuseră pe vremea aceea, cu ajutorul a câtorva fotografii ale subsemnatului, așa cum arătau aceste tramvaie în original, așa cum veniseră din Cehoslovacia, de la ÈKD TATRA.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
254.26 kb |
Vizualizat: |
de 2184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
308.92 kb |
Vizualizat: |
de 2184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
540.58 kb |
Vizualizat: |
de 2184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
273.43 kb |
Vizualizat: |
de 2184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
279.68 kb |
Vizualizat: |
de 2184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
257.8 kb |
Vizualizat: |
de 2184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
267.49 kb |
Vizualizat: |
de 2184 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
198.52 kb |
Vizualizat: |
de 2184 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 04 Noi 2023 18:10:14 Titlul subiectului: |
217199 |
|
Multumim pentru poze sau schite. Tatrele au fost tramvaiele copilariei mele. Si acum, din cand in cand, mai merg la capatul de la Piata Unirii (cel unde intoarce 32) sa mai dau o tura cu o Tatra de pe linia 47.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 702 Locație: Buzau
|
Trimis: Sâm 04 Noi 2023 19:36:27 Titlul subiectului: |
217201 |
|
Interesant că aveau 2 ștergătoare, și posibil clopot la uși.
Apoi, să fim sinceri - STB nu văd să facă vreo ceremonie pentru nici-un vehicul. Scopul lor este să le exploateze, cum și Clujul aveam puțin așteptări s-a tăiat tot ce însemna Rocar ...
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Mar 2024 12:08:52 Titlul subiectului: |
218498 |
|
Adică nu mai există troleibuzele vechi păstrate în Cluj?
Nu sunt de acord cu retragerea lor. Sunt tramvaie rapide. Iar comparativ cu V3A, e mai ușor să te urci în ele. Plus că au anume farmec.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin 01 Mar 2024 12:27:14 Titlul subiectului: |
218505 |
|
mrM a scris: | Adică nu mai există troleibuzele vechi păstrate în Cluj?
Nu sunt de acord cu retragerea lor. Sunt tramvaie rapide. Iar comparativ cu V3A, e mai ușor să te urci în ele. Plus că au anume farmec. |
Nu mai sunt troleibuze Rocar la Cluj. La topicurile clujene putem observa sfarsitul fiecarui troleu in parte.
Am vorbit in ultimele luni cu cineva care lucreaza la STB. Imi spunea ca se vor retrage tramvaiele vechi. Se referea mai ales la Tatre, dar si la unele V3A, care nu au fost modernizate. Spunea ca raman cele modernizate inca mult si bine.
Si mai auzise ceva idei cum ca s-ar dori modernizarea catorva Tatre. Ceea ce m-a uimit, oarecum. STB-ul ar fi in criza de tramvaie, intrucat URAC-ul nu ar mai produce. URAC-ul s-ar ocupa exclusiv de reparatii si modernizari mai nou... Si daca mai produce, ar fi ceva nesemnificativ pentru cererea din Bucuresti... Din informatiile pe care le-am primit.
M-as bucura sa ramana un numar acceptabil de Tatre si V3A-uri modernizate. Adica sa pastram in continuare cateva pentru designul exterior... Atat. Nu sa mai circulam cu tramvaie invechite. Sa modernizam niste Tatre si sa mentinem in circulatie un numar de V3A-uri modernizate care la exterior sa pastreze designul original din anii '70-'80, iar in interior sa ofere calatorilor senzatia ca circula cu un tramvai modern. Plus componentele electrice, desigur, sa fie innoite. Asa cum s-a intamplat cu V3A-urile care acum sunt verzi de exemplu...
|
|
Sus |
|
|
|