Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Istoria transportului public bucurestean. Amintiri, legende.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 33, 34, 35  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 21:56:23    Titlul subiectului: 93271

1 avea 1 tramvai pe traseu;
2 nu cred că îl vom mai vedea... oricum nu prea avea rost, având puțini călători
3 sau 6 este actualul 42;
4 e fostul 18 care e fostul 39, care acum e suspendat și circulă 19 la Zețari;
10, 43 și 13 nu îmi aduc aminte să fi existat după 1990;
11, 12, 15, 27, 34, 35, 46 sunt suspendate din cauza lucrărilor
17 avea 2 tramvaie pe traseu și nu își mai avea rostul
22 a fost o linie care circula între Dristor și rebrusamentul de la Fizicienilor (nu ar avea rost acum, că s-a deschis circulația)
26 nu mai există de muuuuuuuuuuuult
28 și 29 au dispărut odată cu șinele pe care circulau
30 (Unirii-Fizicienilor prin Cal. Vitan) s-a unit cu 27, deci nu e nicio pierdere. Vechiul 30 (Dristor-Alexandria) era o linie de dublură care circula din ani în Paști și nu prea își avea rostul
33 a fost o linie bună în 2003, când a avut și zona Ghencea o legătură rapidă și civilizată cu centrul. Desigur că a fost desființat, nu cumva să facem mai puțin de 1 oră până la Unirii cu 385. Ruta vechiului 33 era orcium acoperită de alte tramvaie.
37 s-a desființat aparent din cauza numărului mic de călători, deși motivul real a fost aglomerația de tramvaie de pe Cal. Rahovei și lipsa de tramvaie (să nu uităm că tocmai începuse căsăpirea Ep-urilor)
38 a devenit 27, care ulterior s-a unit cu 30 și a ajuns ce este azi.
50 era o linie care dubla inutil pe 19
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 22/Mar/2024
Mesaje: 1759
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 11 Mai 2008 23:46:34    Titlul subiectului: 93275

Dr2006 a scris:
2 nu cred că îl vom mai vedea... oricum nu prea avea rost, având puțini călători

Poate pe portiunea sudica; pe cea nordica (16 Februarie - Razoare cel putin) era destula lume si oricum, impreuna cu 11, asigura o buna legatura a Giulesti-ului cu zona de sud-vest si sud a orasului;

Dr2006 a scris:
3 sau 6 este actualul 42

3-ul avea un traseu mai logic decat actualul 42, mergand comun cu 41 de la Piata Presei pana la intersectia cu bd. 1 Mai (Averescu) unde facea stanga, mergand apoi comun cu 20 pana la Vasile Parvan

Dr2006 a scris:
10, 43 și 13 nu îmi aduc aminte să fi existat după 1990

43 a existat dar era o gluma proasta - pleca de la Granitul comun cu linia 33 (actuala ramura de vest a liniei 5) pana cand aceasta intersecta linia 14, in zona Traian; acolo facea dreapta si revenea la Granitul pe traseul liniei 14; nu am inteles niciodata logica acestei linii

Dr2006 a scris:
50 era o linie care dubla inutil pe 19

Dar inainte de asta, cand mergea de la Faur Poarta 4 pana la Dristor (dublura a lui 23 cu exceptia ultimei statii) era chiar utila pentru ca pe vremea aceea 23 avea o frecventa foarte proasta.

-------------------------

Oricum mult mai trista mi se pare nu disparitia unor linii, ci disparitia multor vagoane de tramvai! Fata de acum 12 ani sa zicem lipsesc vreo 100-150 de cupluri EP, apoi vreo 20 de cupluri Duewag, tot 20 de Rathgeber si poate si unele V3A clasice ce s-au casat. In rest Bucur-urile si CH-PPC-urile noi au venit odata cu casarea altor vehicule vechi, deci nu conteaza pozitiv la balanta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 19/Apr/2024
Mesaje: 9880
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Mai 2008 07:29:15    Titlul subiectului: 93279

17 era o legatura destul de buna cu Gara Progresul (cand aceasta functiona), insa erau prea putine tramvaie pe traseu. Eu l-am prins pe traseul Pipera-Gara Progresul, apoi intorcea la Lacul Tei, dupa o vreme a avut traseul Bulevardul Lacul Tei-Sura Mare. In aceasta varianta nu prea si-a mai avut rostul, pe 75 % din traseu il dubla pe 34.

In prima jumatate a anulor '90 tramvaiul 33 functiona intre Granitul si Sfantul Gheorghe, iar 40 intre Republica si Sfantul Gheorghe. Ulterior 33 a fost comasat cu 5, iar 40 a fost comasat cu 16, rezultand traseele 5: Granitul-Sfanta Vineri-Aeroportul Baneasa si 16: Republica-Sfanta Vineri-Pipera. 33 si 40 au disparut, ulterior 33 a aparut pentru o perioada prin Ghencea (cum s-a spus si mai sus), iar 40 a reaparut pe ruta Sfantul Gheorghe-Faur (o data cu aparitia liniei pe 1 Decembrie intre Bulevardul Basarabia si Faur), fiind apoi prelungit pana la Complex RATB Titan.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 12 Mai 2008 11:56:36    Titlul subiectului: 93286

Da... cunosc vechiul traseu al lui 3. Insa el nu mai este posibil din cauza configurației macazelor. Oricum, ca număr de tramvaie în traseu era comparabil cu 42ul de azi Smile

2 avea clienți pe porțiunea comună cu 11... însă în ultima perioadă de funcționare 11 venea destul de bine, iar 2-ul avea 4 tramvaie pe traseu... și asta la ore de vârf.

50 de la Faur la Baba Novac si 27 de la RATB Titan la Baba Novac (pana cand s-a inchis iara linia in zona Fizicienilor). 27 tin minte ca a avut Ep/V3Apana ce acestea au disparut (mai scapau rar si pe 19). La momentul respectiv și la numărul mare de tramvaie din dotarea RATB de atunci, ăși permiteau să țină asemenea linii, ba chiar cu intervale de invidiat (3-4 minute). Însă situația s-a mai schimbat de atunci Sad
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Lun 12 Mai 2008 19:51:36    Titlul subiectului: 93305

Oricum eu am vrut sa reliefez ca Bucurestiul nu va mai avea vreodata flotila care a avut-o odinioara! Si din pacate RATB vad ca nu mai infiinteaza nicio linie de niciun fel nou infiintata, aici ma refer si la autobuze,troleibuze si chiar tramvaie!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 12 Mai 2008 20:19:17    Titlul subiectului: 93310

Referitor la liniile 33, 40 si 43
33 a circulat initial intre Piata Iancului si Granitul, dupa care a fost prelungit la Sf. Gheorghe, in final comasat cu 5.
40 la origini a fosr o linie dublura pentru 30 in orele de varf pe traseul Sf. Vineri - Barajul Dunarii. Dupa inchiderea circulatiei in Piata Unirii a fost redirectionat pe traseul Sf. Gheorghe - Republica, in final comasat cu 16. Reapare pe traseul pe care il are si azi - Sf Gheorghe - RATB Titan (acum in locul lui e o naveta)
43 a fost reinfiintat pe vechiul traseu al lui 33 Iancului - Granitul, functionand numai in orele de varf.

Numai uitandu-ne in perioade 1985-1988, desi a fost cam dificila, vedem cat de bogat era transportul electric in trasee:
Tramvaie: 1-21, 23-30, 32-46, 50
troleibuze: 61-63, 66, 67, 68, 69-71, 73-76, 79, 81-90, 92-97

Dupa terminarea Pasajului Basarab e posibil sa reapara liniile suspendate sau poate chiar altele noi.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 24 Iun 2008 20:11:10    Titlul subiectului: 94978

Mai țin minte ultima mea "plimbare" cu un "Dac" 117 U.D. (articulat).
Eram într-a 6-a (cred) și plecasem de la meditație de la matematică *, din zona P-ța Iancului. Iarna (și vara) stăteam la bunici, în Balta Albă - Titan, iar când plecam de la meditații îl luam pe 335 de la P-ța Iancului. Dar pe linia 311 văd un autobuz cu burduf ducându-se spre P-ța Rosetti. Afară, ger. Dar cum nu mai mersesem de mult cu un autobuz cu burduf m-am postat în stația pentru direcția Titan. Nu am așteptat extrem de mult (bine, pe atunci nici nu era traficul auto care este acuma) și a venit. Era un autobuz vopsit în alb, în caseta de traseu avea scris de mână pe o placă de carton 311 (nu mai știu dacă cu cretă sau cu marker negru). A fost frig înăuntru, dar asta a fost ultima plimbare cu un asemenea autobuz! Crying or Very sad De numere de parc nu eram eu interesat atunci.

* mai țin minte că una din chestiile care mi s-au predat la meditații în acea zi a fost că într-un triunghi (isoscel? ) nu știu ce punct de intersecție se află la 2/3 de bază și 1/3 de vârf.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 26 Iun 2008 23:26:08    Titlul subiectului: 95089

Spune-ne, te rog, cam prin ce an s-a intamplat asta, ca pe 311 n-a mai circulat un autobuz articulat de prin 1990/91 cand ocazional poate se mai completau turele cu 117 UD de pe celelalte linii ale Titanului, dar 335 si 330 au aparut mult mai tarziu. Poate e vorba de 333 (articulate) sau 334(scunde din 1989) care aveau cam aceleasi trasee, dar mai lungi pe vremea aia.
Se poate sa se fi strecurat vreunul articulat pe 311, desi in anii aceia chiar si pe preorasenestile de Titan ajunsesera scundele mai ales din seriile #2178-#2198 ,#1860-#1857 si unele din seria#4xx.
Apropo, 334 de care autobaza apartinea?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Iun 2008 23:36:51    Titlul subiectului: 95090

Posibil să se fi intâmplat ori prin dec. 1995, ori ian-februarie 1996. Țin minte că era zăpadă pe afară.
Dacă cineva mai ține minte programa școlară din anii '90, pot identifica mai cu precizie perioada.
La meditație am învățat că punctul de intersecție a medianelor sau centrul de greutate al triunghiului (unul dintre astea 2) se află la 2/3 de bază și 1/3 de vârf (sau invers, nu mai știu cum mai e). Chestia asta îmi trebuia la teza de matematică de pe trimestrul 1. Pe de altă parte, deja învățasem despre prisme (triunghiulare, dreptunghiulare).

Apropos de prisme, tot ziceam "prisme de tip Corbeanca", din cauza Complexului Comercial "Prisma" Corbeanca, la care mergeam cu autobuzul 449 (P-ța Presei Libere - Aerop. Băneasa - Șos. București-Ploiești - Prisma Corbeanca). De menționat că pentru a intra la capul de linie de la Prisma Corbeanca (deci implicit făcea o întorcere în L pe Șos. București Ploiești = D.N. 1) nu era nevoie de vre-un pasaj pt. că pe atunci era traficul decent, nu era traficul care este acuma.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 08 Iul 2008 09:03:03    Titlul subiectului: 95475

Undeva în 1992 (parcă prin mai) traseul liniei expres 784 este prelungit de la Lacul Tei prin Str. Doamna Ghica, Șos. Colentina, cu întoarcere prin Str. Teiului Doamnei. Sursa: ziarul "Libertatea"
Tot pe atunci, se suplimenta numărul de autobuze pe linile 110 (azi dispărută) și 300. Liniile astea însă se retrăgeau la Pipera? via Str. Barbu Văcărescu, care cică era cam vai de ea pe atunci (până înainte de 2000 mai toate străzile arătau ca după bombardament).

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 10 Iul 2008 15:19:51    Titlul subiectului: 95583

Inadvertente ale Ghidului 1984, re-scanat de Catalin.

Linia 98 este data avind capatul "Lacul Tei", legaturi 16, 90, 135. Foarte probabil este "Verdi" si 16 este trecut gresit acolo.
Asadar 98 era dublura lui 90, iar 65 il dubla pe 88. In 1986, 98 a fost reorientat spre Dna Ghica(capat comun cu 65 si 88 ), iar 90 a primit dublurile 61 si 62(ultima dintre aceste linii era extrem de rarefiata).

_________________
133 circular: Puișor - Chirigiu - Parcul Carol - Nerva Traian - Foișor - Romană - Gara de Nord - M. Vulcănescu - Izvor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 10 Iul 2008 20:47:08    Titlul subiectului: 95604

90 l-a primit doar pe 61, 62 a fost infiintat pe relatia Gara de Nord - Fundeni, dublura pentru 66
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 11 Iul 2008 11:14:17    Titlul subiectului: 95630

Nu de acel 62 (de care sincer NU imi amintesc) ziceam. A existat un 62 Verdi - Universitate - Opera - ? in 1986, cu o prezenta extrem de discreta.

Daca 90 mergea la CET Vest (deci pe actualul Bd. Timisoara), iar 61 la Drumul Taberei 34 (comun cu 63), e un mister unde era capatul vestic al meteoricului 62 din 1986. Posibilitatile ar fi Carol Davila sau intersectia Margeanului - 13 Septembrie - Drumul Sarii, comun cu 88.

Linia 66 nu aparuse in acel moment. Dublurile lui 66 de care imi amintesc sunt 63 si 96. Ambele dupa 1990.

_________________
133 circular: Puișor - Chirigiu - Parcul Carol - Nerva Traian - Foișor - Romană - Gara de Nord - M. Vulcănescu - Izvor
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 11 Iul 2008 20:14:15    Titlul subiectului: 95645

mrM a scris:
Tot pe atunci, se suplimenta numărul de autobuze pe linile 110 (azi dispărută) și 300. Liniile astea însă se retrăgeau la Pipera? via Str. Barbu Văcărescu, care cică era cam vai de ea pe atunci
Linia 300 in anul 1992 sigur nu se retragea la autobaza Pipera ci la Nordului, iar linia 110 parca la autobaza Floreasca, ulterior la Pipera si dupa aceea la Ferentari!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Sâm 12 Iul 2008 00:09:41    Titlul subiectului: 95661

Mi-amintesc vag de un 62 cu capat la Frigocom si celalalt undeva prin nord, posibil Verdi.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 30 Iul 2008 18:50:13    Titlul subiectului: 96451

mrM a scris:
Undeva în 1992 (parcă prin mai) traseul liniei expres 784 este prelungit de la Lacul Tei prin Str. Doamna Ghica, Șos. Colentina, cu întoarcere prin Str. Teiului Doamnei. Sursa: ziarul "Libertatea"
Prelungirea s-a făcut în martie, nu în mai. Tot în martie 1992 tramvaiele liniei 52 au început să circule spre Gara de Est (Obor) prin Șos. Ștefan cel Mare, Bucur Obor, Șos. Mihai Bravu, Bd. Ferdinand..., nemailuând-o pe Lizeanu, Reînvierii, Turmelor, Șos. Colentina, Str. Ziduri Moși, Halele Obor.

Linia 11 a fost introdusă în Cart. Giulești în anul 1943. Probabil se urmărea reducerea numărului de trasee de autobuze, pentru ca autobuzele să poată fi trimise pe front.

Rectific. Ultima plimbare cu un "Dac" articulat în București nu s-a produs cu un autobuz care circula pe linia 311, ci cu unul care circula pe una dintre liniile care mergea spre Brănești. Am mers 1 stație cu el, de la "Granitul" la Șos. Gării Cățelu, de unde am luat metroul de stația Pantelimon (metrou care s-a lăsat mult timp așteptat).
Se întâmpla prin 1996 sau 1997.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 26 Aug 2008 21:22:39    Titlul subiectului: 97412

Asa mai da. Liniile preorasenesti de la Granitul erau formate din articulatele UDM de la Titan (#1727-1756 si 1807-1816), in acea perioada faceam armata la Branesti si le vedeam. Cred acolo au fost ultimele linii pe care au circulat inainte de taiere. Daca nu ma insel acele Dac-uri 117 au fost singurele cu scaunele tapitate si erau la fel ca scundele (semnalizatoare, caseta de afisaj a liniei, si schema de culoare din fabricatie, diferit de clasicul rosu cu alb).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dolomynum



Data înscrierii: 30/Aug/2008
Ultima vizita: 16/Iun/2018
Mesaje: 61
Locație: Brasov; Bucuresti

MesajTrimis: Dum 31 Aug 2008 00:31:52    Titlul subiectului: 97566

As dori sa stiu cum erau liniile 33, 40, 333 si 334 pe la sfarsitul anilor 80.

33 - Era identic cu 5-ul de astazi?
40 - Era identic cu 40-ul de astazi?
333, 334 - imi amintesc ca ajungeau la Baneasa, si parca treceau si pe Republicii (Pache Protopopescu)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 31 Aug 2008 19:15:10    Titlul subiectului: 97603

33 avea inițial traseul Granitul - Șos. Pantelimon - Electroaparataj - Iancului - Șos. Mihai Bravu - Bd. Gh. Dimitrov (azi Ferdinand I) cu întoarcere prin Șos. Pantelimon. Pe la sf. aniilor '80 a fost introdus pe traseul Granitul - Sf. Gheorghe.

40 circula pe ruta Sf. Gheorghe - Sf. Vineri - Cal. Călărași (lor) - Hala/PiațaTraian - Cal. Călărași (lor) - P-ța Muncii/Bariera Vergului - Bd. Muncii (azi Basarabia (ei)) - Republica.

Nu știu de trasele lui 333 și 334.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Dum 31 Aug 2008 23:32:56    Titlul subiectului: 97621

Linia 333 avea traseul lui 335 actual dar intorcea la aeroportul Baneasa, compusa din DAC-uri 117UD.
Linia 334 avea in mare cam acelasi traseu cu deosebirea ca de la Barajul Dunarii mergea drept pana la Campia Libertatii . De aici ( comun cu 311 pana la Iancului) o lua la dreapta pana la patinoar, facea stanga pe Basarabiei (bd Muncii) pana la intersectia cu Mihai Bravu ;avea statia vis-a-vis de biserica. Facea iar dreapta, de la Iancului cumun cu 333,pe traseul actual al lui 335 dar mergea pana la I.P.R.S Baneasa (actual Baneasa S.A.).
Linia 333 era un fel de dublura pentru 334 ca si 330 pentru 335. 334 era formata din autbuze 117UD pana in vara lui 1989 dupa care au fost introduse 112UDM (nu erau noi).
Ambele linii au fost desfiintate ,daca nu ma insel, prin 1993-1994, cred un experiment al RATB-ului,dar la solicitarea publicuilui (a fost si reportaj la tv) dupa un timp s-au infiintat 330 si 335 direct cu DAF-uri. Am mai intrebat aici stie cineva 333 si 334 au apartinut de Pipera, daca nu de care autobaza?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Sep 2008 07:35:04    Titlul subiectului: 97625

Îmi amintesc că la începutul aniilor '90, când încă circula 333, era tot o linie de oră de vârf! Shocked Deja avea "Dacuri" 112, nu mai avea 117. Pe harta din 1993, care mai exista până acum vreun an în unele stații R.A.T.B., linia 334 apare cu un traseue ocolitor: de la intersecția Str. Liviu Rebreanu cu Șos. Cățelu (azi Câmpia Libertății) mergea în continuare pe Str. Liviu Rebreanu, apoi făcea dreapta pe Bd. Camil Ressu, după care intra pe Șos. Mihai Bravu. Nu înțeleg de ce acest ocoliș? Sau era o eroare de impirimare? Rolling Eyes
335 și 330 nu au fost înființate în același timp. 330 a apărut la câțiva ani după 335. Iar 335 nu a avut din prima "D.A.F."-uri SB220, ci "Dac"uri 112 U.D.M.!!! În vara lui 1995 încă mai erau "Dac"uri. 330 și 335 erau încă considerate linii rapide. Nu opreau la "Pictor Hârlescu" și nici stația "Zefirul S.A." nu exista.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 20/Apr/2024
Mesaje: 1178
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 01 Sep 2008 15:43:46    Titlul subiectului: 97652

333 circula la IPRS, iar 334 se oprea la Aeroportul Baneasa
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 01 Sep 2008 20:56:44    Titlul subiectului: 97668

Eu tin minte ca 333 oprea la aeroport, dar nu te contrazic, poate le incurc eu. In vara lui '95 erau deja DAF-uri pe una dintre linii, dar nu am zis ca au aparut in acelasi timp; stiu ca 335 a fost mai intai.
Referitor la 333 intradevar circula doar la ore de varf inainte de '90 ca si 101, 143. 253? Chiar si cu 311 au incercat putin.
Ocolul lui 334 era o eroare de imprimare de la intersectia Liviu Rebreanu cu actuala Campia Libertatii o lua sigur la dreapta.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 05/Apr/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2008 13:55:12    Titlul subiectului: 97709

333 circula doar la ore de vârf înainte de 1989, cât și după 1989.
101 sigur nu!

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
kristake74



Data înscrierii: 12/Ian/2008
Ultima vizita: 08/Feb/2010
Mesaje: 50
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2008 19:43:55    Titlul subiectului: 97726

101 inainte de 1989 100% circula la orele de varf ca mergeam la scoala pana la Doamna Ghica si nu circula de la 8 la 13 si de la 18 la 21 sau ceva de genul asta. In toamna am intrat la liceu aproape de Obor si tot cu el calatoream si tin minte (in mare) orarul liniei. Dupa revolutie, imediat, a circulat permanent. Cum am mai spus si cu 311 s-a incercat un vara lui'89, dar a tinut cred o luna poate nici atat. Nu mai stiu, 334 era in aceeasi situatie mai tineti minte?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 33, 34, 35  Următoare
Pagina 17 din 35

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community