Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 24 Mar 2011 09:29:26 Titlul subiectului: |
141616 |
|
Prima poză e din 1960-1961 deoarece apare într-un mic album cu București editat în 1961.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 05 Apr 2011 08:46:26 Titlul subiectului: |
142229 |
|
Un scurt fragment despre transportul public cu tramvaie:
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/BUCURESTENI_DE_LEGENDA_Povestea_-primarului-minune-_care_a_facut_primele_trotuare_si_a_adus_telefonul_in_Capitala-_Vezi_despre_cine_este_vorba_0_457154289.html
"
[ . . . . . ]
Fără bețivi și câini în tramvaie
Și transportul în comun a fost o prioritate pentru primarul de la acea vreme, astfel că s-a lucrat la extinderea rețelei de tramvai, dar și la impunerea unor condiții de transport pentru bucureșteni.
„Înainte de a se pune în circulație tramvaiele cu cai ale noii societăți, Em. Protopopescu-Pake, primarul orașului a dat o ordonanță alcătuită din șase articole cu mai multe subpuncte, cu dispozițiile care trebuiau respectate atât de personalul tramvaielor , cât și de pasageri. Astfel, conductorii vor păstra ordinea în vagoane, vor îngriji ca pasagerii să se așeze pe bănci, fără să aducă supărare unul altuia”, notau istoricii.
“În mijloacele de transport în comun de la acea vreme, era interzis să urce mai mulți călători decât câte locuri sunt pe bănci și pe platformă, nu vor fi primiți în vagoane cei îmbrăcați murdari, în stare de beție sau pe cei însoțiți de câini. Nu vor admite nimănui cu tinichele sau ulcioare cu lichide care ar putea să mânjească sau să supere pe ceilalți călători. Agățatul de vagoane , fie chiar pe scări este strict interzis și periculos. Taxa fixată era de 30 de bani pentru toată linia, 20 de bani pentru două secții și 15 bani pentru o secție, toți călătorii erau obligați să prezinte biletul la cerere”, mai scria istoricul Potra.
[ . . . . . ]"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 08 Apr 2011 22:22:39 Titlul subiectului: ftft |
142415 |
|
Manta B a scris: | Si am si eu o intrebare: candva, prin anii '90 era un tramvai(nu cunosc fix modelul, eram mic pe vremea aia) care mergea pe ruta lui 246 (de la Granitu pana undeva in comuna Catelu-nu am fost niciodata pana la capat). Eh, de la un timp stiu ca a fost scos insa am si eu o nedumerire: ce numar avea tramvaiul ala? Stiu doar ca era galben, mergea extrem de incet(de unde si porecla "Lenesul") si era doar unul pe linie. | E vorba de linia 28 de tramvaie care a circulat pe ruta Granitul - Gara Catelu pana in vara anului 1996. Pe aceasta linie cel mai mult am vazut 3 vagoane, dar intrucat linia era simpla vagoanele se asteptau unele pe altele in statiile unde existau bretele de intalnire. Existau 2 astfel de bretele, dupa cum se poate vedea din schema de mai jos, un fragment din schema aparuta in lucrarea Stadtverkehr in Rumänien 1992 de Axel Reuther.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
56.56 kb |
Vizualizat: |
de 24497 ori |
|
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mie 13 Apr 2011 09:24:33 Titlul subiectului: |
142538 |
|
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/nicolae_filipescu-bucuresti-primar_de_bucuresti-adevarul_de_seara_0_461354512.html
"[ . . . . . ]
Primul tramvai electric din istoria Bucurescilor
Edilul-șef Filipescu a fost cel în timpul căruia, pe străzile Bucureștiului, a circulat pentru prima dată un tramvai electric. Simbol al modernității, tramvaiul circula pe "Marele Bulevard" din 9 decembrie 1894. "Este pus în funcțiune primul tramvai electric, cu numărul 14 pe linia Cotroceni-Obor (la Târgul Moșilor). Era alimentat de centrala electrică de la Grozăvești, pusă în funcțiune în 1889. Pornea din fața acesteia, străbătea bulevardul deschis de Pache Protopopescu în 1888 (Kogălniceanu-Elisabeta-Carol-Pache) și întorcea la început în fața actualei Școli Iancului, apoi la biserica Iancu Vechi (Agricultori -Mătăsari), după aceea dincolo de Piața Iancului, în fața țesătoriei de azi (pe strada Sătucu, actuiala At. Ionescu). Parcul de tramvaie avea 8 vagoane-motor și 8 remorci", este precizat în "Cronologia Bucureștilor" a lui Parusi. Boierul-ziarist și-a continuat proiectul și a înființat noi linii de tramvai în Capitală. Mai mult, s-a asigurat că orașul va fi iluminat cu gaz și electricitate. Totuși, a fost contestat de presa de atunci din cauza prețului practicat pentru un metru cub de gaz. Dacă la Berlin acesta costa 20 de centime, la București pentru fiecare metru cub de gaz erau percepute 28 de centime.
[ . . . . . ]"
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
Cosmin Sandu
Data înscrierii: 14/Mar/2009 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1006 Locație: Iasi
|
Trimis: Vin 22 Apr 2011 17:40:51 Titlul subiectului: 172 |
142837 |
|
Adevărul în editia de Vineri 22 Aprilie 2011(Articol complet ! ) a scris: | PRIMARI DE LEGENDĂ Povestea medicului-edil care a murit în închisoare după ce a dezvoltat rețeaua electrică și cea de tramvaie din Capitală
Emilia Sava
Fost președinte al Crucii Roșii Române, de trei ori ministru al Sănătății, liberalul Ioan Costinescu s-a aflat de două ori în fruntea administrației bucureștene și a reușit să inițieze proiecte pentru dezvoltarea orașului care a început să se extindă tot mai mult. [...]
La vârsta de 52 de ani, el ajunge primar al Capitalei, funcție pe care o va avea timp de trei ani, în primul său mandat.
Ca primar, Costinescu a avut un rol important în electrificarea orașului și dezvoltarea rețelei de tramvaie electrice. [...]
Construită în 1912 pentru a furniza curent electric instalațiilor de pompare a apei și tramvaielor electrice, termocentrala de la Grozăvești trece la Primărie și va deveni principalul producător de electricitate al orașului, dublându-și producția. [...]
Și Capitala se extinde
În 1926 este adoptată Legea de organizare a Municipiului București, prin care cele 12 comune suburbane sunt incluse în oraș astfel se măresc limitele orașului, dar pentru a evita extinderea fără măsură, interzice parcelarea în afara acestora. Populația Bucureștiului ajunge la 569.855 de locuitori.
Este pietruit și modernizat drumul care lega Capitala de satul Pantelimon , fiind astfel construită Șoseaua București-Pantelimon, iar la tramvaie sunt puse șine duble.
Pe Bulevardul Dinicu Golescu se construiește o substație de alimentare cu energie electrică a tramvaielor care mai târziu va deveni sediul ITB.
În timpul celui de-al doilea mandat al său ca primar al Bucureștiului, care a durat mai bine de un an, din iulie 1927 și până în noiembrie 1928, o societate franceză întocmește primul plan fotografic al Capitalei și al împrejurimilor, necesar planului de sistematizare a orașului, acțiune care va fi reluată peste 20 de ani cu aparatură românească. |
|
|
Sus |
|
|
stfp
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 1759 Locație: Bucuresti 6
|
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Joi 28 Apr 2011 09:07:27 Titlul subiectului: |
142994 |
|
Cateva fragmente dintr-un articol mai amplu din ziarul Adevarul, dedicat primarilor Bucurestiului, cu niste informatii contrariante.
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/POVESTI_DE_BUCURESTI_Ion_Cosma-primarul_lui_Dej_si_al_lui_Ceausescu-a_facut_zeci_de_mii_de_apartamente_in_Titan_si_Balta_Alba_0_470952940.html
"Dintre alte succese ale primarului Cosma amintim noul autobuz TV 7 al uzinei „Autobuzul” care a ieșit pe șosea la 1 iunie 1964. La rețeaua de transport în comun se adaugă și noi trasee I.R.T.A. În stația București-triaj s-au introdus mici aparate de radio emisie-recepție care lucrau pe unde scurte. În octombrie 1964, continuă modernizările la linia de tramvai de pe Bulevardul Ana Ipătescu, care a fost scoasă și se montează pavaj nou pe Bulevardul Dacia."
Se vorbeste printre altele de autobuzul TV7 al Uzinei Autobuzul, n-am inteles mai multe chestii:
Ce contributie are primarul cu pricina la autobuzul invocat?
Ce e cu TV7, e o greseala "de rutina" a jurnalistului-consemnator sau chiar au fost TV7 la ITB?!? Sau astia amesteca de-a valma transportul "local" ITB cu cel din fostul Sector Agricol Ilfov?!?
Articolul e ilustrat cu o poza cu ... un troleibuz TV articulat, ar fi interesant daca ar putea fi identificat, o fi "celebrul" #5001 sau unul dintre celelalte prototipuri?!?
Apoi:
"O altă problemă administrativă rezolvată de Cosma a fost introducerea taxei „prin autoservire” pe linia tramvaiului 5, ce făcea legătura între Pipera și Piața Sf. Gheorghe."
E buna asta, cu taxarea „prin autoservire”
Un pic off-topic, dar merita "salvate" si informatiile astea:
"Gara de Nord, amenajată
„Holul, unde se află casieriile pentru bilete de clasa I a fost modernizat. Aici s-au amenajat și opt cabine pentru convorbiri telefonice, un centru pentru difuzarea presei și un debit de tutun. Au fost prelungite cu câte 70 de metri peroanele liniilor 7 și 8, în vederea garării garniturilor de tren mai lungi. Pe peroane s-a început montarea unor chioșcuri moderne de răcoritoare și dulciuri”, scria „Scînteia”, în numărul din 10 mai 1964."
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
25.88 kb |
Vizualizat: |
de 24035 ori |
|
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 28 Apr 2011 20:59:49 Titlul subiectului: |
143052 |
|
Taxarea prin autoservire se facea cu ajutorul unor rulouri de bilete, printr-un mecanism in care se introducea suma necesara (in monede) si probabil prin apasarea unei clapete iesea biletul printr-o fanta (in felul automatelor pentru bonuri de ordine de azi). sistemul nu a avut succes prea mult, si s-a revenit la taxatoare - la care s-a renuntat in momentul introducerii autotaxarii la finele anilor 70. Taxatoarele nu au disparut ci au trecut la vanzarea biletelor in reteaua de tonete.
Taxarea prin autoservire s-a introdus experimental pe linia 35 de autobuze, prin 62 sau 63.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 28 Apr 2011 22:26:34 Titlul subiectului: |
143060 |
|
Catalin Ghita a scris: | Ce e cu TV7, e o greseala "de rutina" a jurnalistului-consemnator sau chiar au fost TV7 la ITB?!? Sau astia amesteca de-a valma transportul "local" ITB cu cel din fostul Sector Agricol Ilfov?!? | Da, e o greseala, ITB'ul nu a avut in dotare autobuze TV7. TV7 erau niste autobuze mici, de numai 7 m lungime, cu motor pe benzina, care s-au fabricat numai pana in 1969, cand priductia s-a axat pe succesorul sau, autobuzul TV71R. Aceste autobuze au circulat in principal la IRTA, dar si la unele intreprinderi de transport din tara. In orice caz, la ITB nu au circulat.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 29 Apr 2011 00:27:25 Titlul subiectului: |
143070 |
|
E adevărat că puteai uneori să tragi din acel rulou mai multe bilete, chiar dacă tu introdusesei doar o monedă?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Sâm 30 Apr 2011 00:44:03 Titlul subiectului: |
143113 |
|
E posibil. Ineficienta acestui sistem a dus la abandonarea lui, insa studiile efectuate cu aceasta ocazie (impactul pe care l-a avut asupra publicului) au dus la introducerea mai tarziu a autotaxarii, cu bilete procurate din puncte fixe de vanzare - achizitionarea de la conducatorul vehiculului era optionala.
Biletele de hartie si compostoarele vor deveni foarte curand istorie. obiecte de colectie.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Catalin Ghita
Data înscrierii: 27/Oct/2005 Ultima vizita: 18/Oct/2023 Mesaje: 6225 Locație: Popesti-Leordeni, Buzau
|
Trimis: Mar 31 Mai 2011 11:11:24 Titlul subiectului: |
144129 |
|
Un scurt fragment dintr-un filmulet pe care il consider destul de interesant, desi dureaza doar cateva secunde:
Descriere: |
|
Descărcare |
Nume fișier: |
20110524.zip |
Mărime fișier: |
4.15 MB |
Descărcat: |
de 687 ori |
_________________ Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 05 Iun 2011 15:01:52 Titlul subiectului: |
144373 |
|
Cand s-a folosit ultima oara bucla de troleibuz de pe Dacia - Calea Victoriei - Calea Grivitei? Linia electrica exista si astazi. Parca 87 a trecut pe acolo...
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 06 Iun 2011 08:40:30 Titlul subiectului: |
144400 |
|
Până prin 2002. Ultima dată a circulat 65 până acolo. După un timp 87 a fost desființat, 65 luându-i locul.
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
Florin120
Data înscrierii: 28/Dec/2010 Ultima vizita: 07/Iul/2011 Mesaje: 4 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
Florin120
Data înscrierii: 28/Dec/2010 Ultima vizita: 07/Iul/2011 Mesaje: 4 Locație: Timisoara
|
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Joi 07 Iul 2011 21:01:57 Titlul subiectului: |
145595 |
|
Primul e facut la inceputul lui 1981, iar al doilea este un fragment din bonusul de pe dvd-ul cu filmul Amintiri din Epoca de aur". Ce film... (vorbesc de fragmentul in cauza). Prea multe nu s-au schimbat de atunci - naravurile calatorilor au ramas aceleasi, vehicule in trenulet, turmele care fug dupa primul vehicul, da la o scara sa zic, ceva mai mica - nu se mai rup ca atunci usile, nu mai mor vehiculele in traseu cu lumea ciorchine. Insa e o placere sa revezi masinile de atunci - faza aia cu SM11 pe 102 cand lumea tipa ca de ce nu opreste.
De cate ori te repezi sa te inghesui in primul mijloc de transport, chipurile ca vei ajunge cu 5 secunde mai devreme, la destinatie ajungi sa te zgarii pe ochi, cand esti ajuns de cel din urma, gol si aerisit. Dar conteaza alea 5 secunde magice.
In vremurile alea, ca sa scape de aglomeratie, unii soferi nu mai opreau in statie ci undeva dupa sau la urmatoarea. Si atunci se stationa abuziv la capete sau plecau trenulet si se generau frecvente aiurea = traficul auto nu era cel de azi, dar era.
Cand erau masinile 31, 35, 79, se mai faceau matrapazlcuri si se schimba traseul din mers, spre stupefactia calatorilor, care taxasera pentru 35 si ala intra brusc pe 72; indicative afisate aiurea ce dadeau nesiguranta traseului - pe lateral 31, in fata 32 iar in interior, pe dosul placii linia 57.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Iul 2011 00:58:00 Titlul subiectului: |
146008 |
|
În "Pagini Aurii" 1999/2000, ediția pentru București și Jud. Ilfov găsim ceva stastici despre R.A.T.B.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
225.35 kb |
Vizualizat: |
de 22712 ori |
|
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Iul 2011 14:16:50 Titlul subiectului: |
146019 |
|
Foarte interesant, din calculele mele reiese ca exista o echipa de controlori (3 persoane) pentru fiecare linie existenta... cu toate astea, in perioada aia am mers ani buni si multi cu RATB (in TOT orasul) fara a fi controlat macar o data
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 22/Feb/2023 Mesaje: 490 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Oct 2011 10:23:33 Titlul subiectului: |
149121 |
|
Superb clipul! Mi-a trezit multe nostalgii!
Pe 008 cred că l-am văzut o dată pe 34, dar nu am apucat să merg cu el. Mi-a atras atenția prin faptul că era vopsit mai altfel decât celelalte.
Filmare de la 1:13 și următoarele sunt făcute la intresecția Buzești cu Griviței, nu?
Tramvaiul care apare aici la minutul 4:15 e din București sau nu?
http://www.youtube.com/watch?v=ioRL-S3qbRA&feature=related
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 24/Apr/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Dum 02 Oct 2011 17:00:20 Titlul subiectului: |
149133 |
|
In filmul din 1966, la sfarsit (Bucuresti, Piata Unirii) de unde venea acea retea de troleu, care pe o portiune e paralela cu tramvaiul apoi il traverseaza? Troleibuzele ocoleau rondul acela, nu mergeau drept pe str. 30 Decembrie, sau ce mai ramasese din ea?
Dupa zoomul excesiv cu care s-a filmat, operatorul statea pe colt, in dreptul bisericii sf, Ioan Nou.
4:15-4:20 ar putea fi la Sibiu, la gara
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
Dominatrix
Data înscrierii: 06/Mai/2010 Ultima vizita: 26/Feb/2012 Mesaje: 227 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 02 Oct 2011 23:30:04 Titlul subiectului: |
149155 |
|
In filmarea din 1996, tramvaiul 4030 este mai mult ca sigur pe linia 37 (Depoul Alexandria - Cismigiu), iar cuplul EP de la depoul Bucurestii Noi circula pe linia 44.
Vagonul #008 a fost vopsit asa pentru o reclama, din pacate nu mai retin care. Reclama a fost inlaturata intr-un final, dar schema de culoare a ramas pana la urmatorul RK. Tramvaiul este din Sibiu. rosetti61 a scris: | In filmul din 1966, la sfarsit (Bucuresti, Piata Unirii) de unde venea acea retea de troleu, care pe o portiune e paralela cu tramvaiul apoi il traverseaza? Troleibuzele ocoleau rondul acela, nu mergeau drept pe str. 30 Decembrie, sau ce mai ramasese din ea? | Nu, inca ramasese configuratia veche a pietei, cu ocolirea rondului de catre troleibuze.
_________________ Dacă nu îți convine, ia-ți mașină mică - Deviza transportului public în România.
|
|
Sus |
|
|
mrM
Data înscrierii: 18/Iul/2006 Ultima vizita: 05/Apr/2024 Mesaje: 1023 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 03 Oct 2011 12:45:55 Titlul subiectului: |
149178 |
|
Dar oare la filmarea din 1996 de ce avea troleibuzul "Saurer" 5 DUK-A #5005 "Bel Air" pe afișajul lateral? Era vreunul din șoferi fan al serialului "The fresh prince of Bel Air/Prințul din Bel Air"?
_________________ I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da). |
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 22/Feb/2023 Mesaje: 490 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Lun 03 Oct 2011 13:13:27 Titlul subiectului: |
149184 |
|
Asa au venit din Elvetia, cu diverse inscriptii pe ele. Inscriptia are acelasi font si stil ca si scrisul itinerariului de la turela. Asa au toate autobuzele/troleibuzele care au ajuns la noi importate din Elvetia.
_________________ Proiect OMSI "Rocar De Simon" - https://www.facebook.com/pg/roomsicorner/posts/?ref=page_internal |
|
Sus |
|
|
|