Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Istoria transportului public bucurestean. Amintiri, legende.
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Dum 14 Ian 2018 03:41:29    Titlul subiectului: 193197

Inca un nume care se poate adauga celor care au imortalizat o bucatica de istorie, Leroy W. Demery jr.
Imagini de arhiva in premiera
https://www.flickr.com/photos/lwdemery/sets/72157644689546971

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mafteiu



Data înscrierii: 07/Mar/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2022
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 19 Feb 2018 22:58:26    Titlul subiectului: 193649

De ce e linie dublă pe Cuza? Și de ce tramvaiul 3 nu merge drept înainte, pe Berzei?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2018 01:08:13    Titlul subiectului: 193650

Pe Cuza a fost intotdeauna linie simpla, nu se vede este in afara pozei in stanga. Fotograful sta pe Buzesti (Berzei incepe de la Piata Buzesti), tramvaiul vine de pe dr. Sergiu, in dreapta este Sevastopol.
Mai sunt cateva foto cu intersectia acolo - fotograful nu a aratat nici un interes pentru Cuza deoarece contau numai tramvaiele care intrau in intersectie (pe Cuza ieseau spre Gara, liniile 24 si 27):
- tramvaiul de scoala si utilitarul vin dinspre Piata Buzesti
- celelalte cu V3A si vagonul de serviciu se vede vlar intersectia Buzesi cu Sevastopoul

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mafteiu



Data înscrierii: 07/Mar/2006
Ultima vizita: 02/Mai/2022
Mesaje: 6
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2018 09:54:44    Titlul subiectului: 193651

Gata, am inteles, multumesc.
Nu mi-era clar din ce unghi pozase.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tfa2003



Data înscrierii: 20/Mar/2006
Ultima vizita: 04/Feb/2024
Mesaje: 59
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Feb 2018 23:19:59    Titlul subiectului: Poza 193659

Daca imi spunea cineva ca exista o poza din 79, color, de pe str. Resita nu credeam... DAC-ul 112 de pe linia 95 e bonus (referitor la pozele lui Leroy W. Demery jr. )
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Sâm 24 Feb 2018 02:39:21    Titlul subiectului: 193694

Legat de legenda lui 7061, cu captatorii pusi pe sectiunea motoare, si nu pe remorca.

S-a discutat despre el in topicul de mai jos (discutia incepe mai jos pe pagina 2 si continua pe pagina 3)

http://tramclub.org/viewtopic.php?t=7293&start=25

Prin fotografiile Dl Prof Dr Dan Hadaller am dat de una la Piata Universitatii, facuta pentru peisaj. In ea, apar un Dac 117UD sau 112UD al Autotransport, un Maxi Taxi TV si un Dac 117E rosu cu crem. Uitandu-ma mai atend, am ramas masca. Dansul a prins in fotografie pe acest 7061 unde se vad destul de clar captatorii!

Deci avem in sfarsit poza cu 7061 cu aceasta modificare.

Alta chestie-e clar ca nu era la Berceni in perioada asta, poza fiind facuta in ianuarie 1988. Din ce au spus altii ca era pe 70 inseaman ca era la Vatra.

Troleele arata standard, si se vede ca ar fi destul de dificul manevrarea lor cand sunt direct deasupra remorcii. Sfori nu se vad deloc in poza, deci ar putea fi puse pe dreapta blocand usa 4 (ce era des intalnit pe vremea aia) sau avea tragatoare, dar nu se vede.

Poza intreaga si altele facute in Bucuresti si Iasi (minunatii mari pozele!) le puteti vedea pe pagina sa de Facebook

https://www.facebook.com/DrHadaller/



JAN 1988 Dr Hadaller 7061 captatori trolee Ba.jpg
 Descriere:
Foto by Dan Hadaller Jan 1988
 Mărime fișier:  489.52 kb
 Vizualizat:  de 13436 ori

JAN 1988 Dr Hadaller 7061 captatori trolee Ba.jpg



_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 27 Mar 2018 20:36:24    Titlul subiectului: 194164

Un documentar interesant despre Bucurestiul anului 1980: https://www.youtube.com/watch?v=ppaq6S04DyY

Pe parcursul acestui documentar de 13 minute puteti vedea multe mijloace de transport in comun din anii 1980, dar si metroul bucurestean, aflat la inceput de drum.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
petro burgener



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Ultima vizita: 21/Mar/2024
Mesaje: 27
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Lun 07 Mai 2018 07:39:13    Titlul subiectului: 194699

Referitor la 7061, apartinea de Vatra Luminoasa. Nu avea tragatoare, avea sfori insa nu puteau fi pe partea cu usile pentru ca intradevar bloca usa 4. In mod sigur in aceasta poza ele nu erau pe partile laterale ci, erau pe remorca si lasate sa atarne pe partea din spate a remorcii. Imi amintesc de 7066 a carui sofer prefera sa lase sforile sa atarne pe partea din spate.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
radu



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1351
Locație: Sibiu

MesajTrimis: Lun 07 Mai 2018 17:08:24    Titlul subiectului: 194704

Acele franghii in majoritatea timpului erau prinse pe partea stanga a caroseriei remorcii! Din experienta acumulata la Sibiu intr-adevara acestea erau lasate nelegat doar la manevre in garaj! Altfel ele nefiind legate de nimic ar fi putut fi agatate in timpul pendularii captatorilor in functie de trafic! Si in plus de asta, franghia s-ar subtia prin frecare astfel ca n ar mai fi ramas intreaga dupa scurt timp! Majoritatea troleibuzelor aveau un carlig sudat in coltul din stanga al partii din spate, unele, ce i drept putine, mai aveau un carlig sudat chiar de rama burdufului!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 13 Mai 2018 01:32:55    Titlul subiectului: 194834

In Bucuresti in perioada 90-98 majoritatea troleelor nu foloseau ultima usa. Rar dadeam de unu care nu avea sforile trase pe dreapta. Daca avea toate 4 usile erau scunde sau 217E, deci mai noi.

La Bucurestii Noi nu erau folosite la absolut nici o masina. Numai dupa cea au inceput sa primeasca trolee de la Vatra (gen scunde dupa RK, asta prin 99) erau functionale toate usile.

Era problema cu lipsa de cilindrii pneumatici (in mod normal 2 pe usa, pana in 87, cele scunde aveau doar una, revnind la doua prin 92, dar e inca neconfirmata data cand au revenit).

Cat despre 7061, nu prea vad cum sforile pe dreapta nu ar bloca usa 3 si 4. Pe stanga nu sunt, decat daca ce vad deasupra geamului 2 (al remorcii) sunt sforile. Parca s-ar opri mult mai sus decat normal. Arata de parca nu sunt simetrice, dar parca parca vad prin tufis sfori, si in pozitia aceea, nu ar bloca usa 3, ci numai usa 4.

Lasata liber sau pe la spate se incurca cu carligele de suport (am vazut asta si a fost spectacular cu au sarit troleele).

Cat de carlige, le-an vazut si pe dreapta, si pe stanga, si pe amandoua partile, si pe burduf dar numai pe stanga. Am mai vazut si carlig sudat de bara de sustinere de la ultimul geam, cu sarma groasa ce iesea prin geam, tras in jos pana la carlig lol. Bine, iarasi la Bucurestii Noi.

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 18 Iul 2018 10:31:59    Titlul subiectului: 195779

În aceste filmări din 1987 se pot observa și vehicule ale I.T.B.: https://www.youtube.com/watch?v=oiDwV5r0_kg

https://www.youtube.com/watch?v=5zmUOhArmQY

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 22 Iul 2018 11:10:36    Titlul subiectului: 195811

Frumos video, dar cateva mentiuni

1. Textul adaugat e cam confuz. Adica cand e "ce bine era pe atunci" apoi "ce rau era cu cozi, lipsuri etc". Shocked

2. E clar filmat de un ne-pasionat de autobuze trolee tramvaie ca d-abia le prindem cand sunt mai aproape sa vedem numere de parc. In partea intai parca parca ar fi 7133 (sau 7183 pe 85) apoi apare 7311 (amandoua incercte) apoi partea a doua un EP 6163+6363

3. Aparatul e unul modern (pentru 87) cu capate multiple (si oblice) care rezulta intr-o miscare foarte cursiva si clara, dar numai ochiului uman, Frame by frama se vad capate si fac sa fie greu de prins un cadru ca lumea.

Nu ma plang DELOC! E aur si asa. Si ma bucu cand cineva pune efortul sa converteasca filme pe digital. (Cred ca sortez prea multe poze in care imi dau capul de monitor sa aflu ce numere de parc sunt lol)

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Iul 2018 17:46:19    Titlul subiectului: 195865

Imagini de epocă cu tramvaie utilitare: http://www.railnet.ro/viewtopic.php?f=105&t=2840&sid=0e2bc9ef1b9909076f951a6dde1dd266&start=75
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Joi 26 Iul 2018 23:39:17    Titlul subiectului: 195890

In prima foto cu utilitarul 001 mai vedem ceva interesant Very Happy .
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 26 Iul 2018 23:40:39    Titlul subiectului: 195891

Remorcă pentru transport balast?
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2018 09:37:58    Titlul subiectului: 196032

rosetti61 a scris:
In prima foto cu utilitarul 001 mai vedem ceva interesant Very Happy .


V2Aul prototip in verde. Mai sunt poze pe net cu el in prim plan. Very Happy

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Aug 2018 10:30:40    Titlul subiectului: 196040

Care se vede numai dacă dai click pe acea poză...
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 01 Sep 2018 23:09:48    Titlul subiectului: 196294

În Almanah "Femeia" 1968 (deci scos în anul 1967) în cadrul grupajului "Eternul feminin și moda anului 1968" se găsește la pg. 163 o poză în care se observă locația stației autobuzului 32, sensul Gara de Nord - Centru.


Almanah Femeia 1968 pg. 163 Eternul feminin si moda anului 1968.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  137.02 kb
 Vizualizat:  de 11353 ori

Almanah Femeia 1968 pg. 163 Eternul feminin si moda anului 1968.jpg



_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 11/Iul/2023
Mesaje: 1863
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2018 00:26:58    Titlul subiectului: 196296

Ce înțelegi prin "Centru" ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
castrosua



Data înscrierii: 24/Noi/2006
Ultima vizita: 24/Feb/2024
Mesaje: 945
Locație: New York (SUA)

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2018 02:20:16    Titlul subiectului: 196298

Ironii triste in poza aia...

Eternul feminin nu prea a fost etern, ca ma uit azi (peste tot in lume) se imbraca dupa moda asta ca ciuma Sad

Cel putin moda cea mai avangardista era frumoasa. Scuzati-mi frustrarea ca tocmai am postat despre Sf Gheorghe, cum s-a delapidat, si femeile cum si-au pierdut stilul...doua lucruri de care eram pasionat!

Acum pentru partea mai haioasa. Cum stat duduia cu picioarele? Sta cu ele despartite mult? Sau paseste lung? Sau sta pe o bancuta cu picioarele incrucisate? Shocked

Moda aia nu e rea deloc, cu stil si clasa. Poza e mai eh...nu prea arata hainele cum trebuie.

Ironia a doua, ca poza era pentru moda, adica prezentul si viitor, acum ajungand poza istorica! Very Happy

_________________
https://www.bitchute.com/channel/dac_dynasty/
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 02 Sep 2018 09:30:54    Titlul subiectului: 196303

andrei11 a scris:
Ce înțelegi prin "Centru" ?

P-ța C.A. Rosetti - Universitate - Sf. Gheorghe - Unirii. Sau Str. Academiei.

_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Oct 2018 11:37:35    Titlul subiectului: 196721

1993: https://www.youtube.com/watch?v=i06QsJfueBk
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1177
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Lun 15 Oct 2018 17:54:02    Titlul subiectului: 196724

Ce pestera arata bulevardul Decebal si Unirii si cum arata acum - au inceput sa se schimbe dupa 1994-95. Piata Unirii nu era tranzitata de nici o linie RATB - doar 385 care trecea pe la Manuc si expresul care avea capat tot acolo. Nu mai stiu cand a inceput 104 sa circule pe la fantani.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 16/Mar/2024
Mesaje: 1023
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 15 Oct 2018 17:58:40    Titlul subiectului: 196725

În 1994. O dată cu aducerea "D.A.F."-urilor. Și avea plăcuțele de stație un pic altfel (galben pe albastru, pictogramă cu autobuz în stânga numărului traseului).
_________________
I love Swiss stuff.
Ștefan tel. 0720.930.536 h 10.00-23.00 Fără beep-uri! (SMS da).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 21 Oct 2018 19:05:56    Titlul subiectului: 196801

Filmuletul este de o reala valoare documentara, dar si nostalgica. Prin intermediul acestuia reusim sa "aruncam" un ochi in urma cu 25 de ani.
Referitro la schme de vopsire a tramvaielor am si eu o intrebare.
Am vazut in filmulet, tramvaie galbene, asa cum era schema de vopsire in acea vreme, dar si tramvaie alb cu rosu. De ce erau doua scheme de vopsire la tramvaie in acea perioada ?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Istoricul transportului bucurestean Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34, 35  Următoare
Pagina 32 din 35

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community