Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 14:57:16    Titlul subiectului: 100690

Păi eu zic că începe de la 13 Septembrie-Petre Ispirescu-Mărgeanului-Buzoieni-Piața Rahova
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 21:36:32    Titlul subiectului: 100714

In Ghidul mijloacelor de transport in comun din anul 2004, apare linia preoraseneasca 302 pe traseul Depoul RATB Alexandria-Sos. Alexandria-SOMIC Bragadiru.
Probabil ca aceasta linie se va reinfiinta o data cu reintroducerea traseelor preorasenesti, capatul acestiea urmand sa fie la 13 septembrie (daca a aparut pe tablite).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Vin 07 Noi 2008 21:39:49    Titlul subiectului: 100717

Insa daca va avea aceeasi frecventa ca-n 2004-2007 adica un autobuz la 1 1/2h mai bine sa nu il mai reinfiinteze!Dar daca ar fi sa-l reinfiinteze ma mira miscarea aceasta a RATBului de a reactiva capatul de la 13 Septembrie nu mai bine ar duce aceasta linie pana la Casa Poporului?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Daf686



Data înscrierii: 19/Dec/2006
Ultima vizita: 27/Iul/2014
Mesaje: 173
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 08 Noi 2008 11:36:23    Titlul subiectului: 100747

Azi am aflat ce e cu 302... Ghencea - Piața Rahova - Șos. Alexandria - Pod Centură
Deservit de Alexandria cu 4 autobuze în cursul săptămânii...azi erau în traseu doar 1280 , 1285 și 1279...deci 3 în week-end
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tavinho



Data înscrierii: 07/Sep/2007
Ultima vizita: 19/Aug/2013
Mesaje: 206
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 08 Feb 2009 15:00:04    Titlul subiectului: trasee 105781

Vreo sansa sau intentie de reinfiintare a traseelor 11, 17 si 46?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
mircea700



Data înscrierii: 27/Aug/2006
Ultima vizita: 17/Aug/2018
Mesaje: 153
Locație: Bucuresti 6; Galati

MesajTrimis: Dum 08 Feb 2009 16:28:59    Titlul subiectului: 105787

Linia 11 exista de luni bune, pe un traseu modificat... parca in vara lui 2008 a fost reintrodus pe treseul Ghencea - Romprim
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
zzz



Data înscrierii: 26/Aug/2007
Ultima vizita: 28/Noi/2020
Mesaje: 893
Locație: Bacau

MesajTrimis: Mie 04 Mar 2009 16:55:57    Titlul subiectului: Linia 46 107180

Incepand cu data de 05.03.2009, se reinfiinteaza linia de tramvai 46
RATB.ro a scris:
Incepand cu data de 05.03.2009, se reinfiinteaza linia de tramvai 46
Miercuri, 04 Martie 2009
In vederea imbunatatirii serviciului de transport public din cartierul Pantelimon, incepand cu data de 05.03.2009, se reinfiinteaza linia de tramvai 46.
Tramvaiele vor circula intre, , Granitul�� si, , Banu Manta��(cap linie 34), pe urmatorul traseu: Sos. Pantelimon, Sos. Iancului, Sos. Mihai Bravu, Sos. Stefan cel Mare, Bd. Iancu de Hunedoara.

http://www.ratb.ro/index.php?page=stire&id_stire=255
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Joi 05 Mar 2009 18:17:42    Titlul subiectului: 1702 107289

Dupa cum presupuneam, linia 46 este "detinuta" de doua depouri Victoria si Dudesti si la prima vedere vagoanele majoritare pe aceasta linie sunt de la Victoria, iar fecventa mi s-a parut acceptabila sub 10 minute. In schimb linia 34 mi se pare din ce in ce mai pribegita de vagoane si in plus de asta la schimbul doi au fost decat doua vagoane CH-PPC pe traseu #4012 si #4031.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
florin



Data înscrierii: 16/Iul/2006
Ultima vizita: 23/Aug/2018
Mesaje: 79
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 11:01:32    Titlul subiectului: 107345

Programul de circulație este de ieri pe site-ul RATB.


linia46.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  142.34 kb
 Vizualizat:  de 17923 ori

linia46.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ice



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Noi/2020
Mesaje: 257
Locație: Bucuresti 2 (Pantelimon)

MesajTrimis: Vin 06 Mar 2009 21:03:07    Titlul subiectului: 107387

Frecventa actuala este una acceptabila avand in vedere ca (cel putin momentan) fluxul de calatori nu este foarte mare. Oricum, asta nu inseamna ca va puteti baza pe acel orar de circulatie dupa ora 19.00. Spre exemplu chiar in aceasta seara, am luat tramvaiul de la Dr. Felix pana la bd. Chisinau, iar pe toata aceasta portiune a traseului am zarit doar 3 vagoane de 46: #167 si #057 care au trecut unul dupa altul la stadionul Dinamo, apoi urmatorul l-am vazut abia la Victor Manu (#301) Rolling Eyes
_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
3mil



Data înscrierii: 06/Sep/2007
Ultima vizita: 08/Aug/2010
Mesaje: 148
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Sâm 07 Mar 2009 09:19:30    Titlul subiectului: 107416

Da, asa este, si daca ajung 2 de 46 unul dupa altul la Banu Manta, tot unul dupa altul pleaca, pentru ca nu este decat o singura linie acolo la cap.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
itb 139



Data înscrierii: 02/Iul/2007
Ultima vizita: 14/Feb/2014
Mesaje: 862
Locație: Bucuresti 1 (Grivita)

MesajTrimis: Dum 08 Mar 2009 19:58:37    Titlul subiectului: 107513

3mil a scris:
Da, asa este, si daca ajung 2 de 46 unul dupa altul la Banu Manta, tot unul dupa altul pleaca, pentru ca nu este decat o singura linie acolo la cap.
Nu este asa deoarece romanul este inventiv si gaseste solutii pentru orice.Vatmanii de pe 46 au gasit solutia folosesc drept diagonala linia parasita spre gara doua poze drept exemplificare


Picture 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  147.1 kb
 Vizualizat:  de 17749 ori

Picture 004.jpg



Picture 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  175.7 kb
 Vizualizat:  de 17749 ori

Picture 005.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 09:17:52    Titlul subiectului: 108438

Am vazut ca multi erau contrariati de reintroducerea lui 46, desi este posbil ca sa inceapa lucrarile de modernizare a infrastructurii si pe Sos. Pantelimon. Ei bine dimineata, cand toti pleaca la munca este un flux foarte mare de calatori pe relatia CORA Pantelimon (Granitul)-Piata Iancului, statiile fiind pline sau arhipline (mai ales cele de la CORA, Spitalul Sf. Pantelimon, Morarilor sau Socului), sau in sens invers dupa masa. Probabil din acest motiv a fost reintrodus 46, sa mai preia din calatori. Intre Iancului si Obor, de fiecare data cand am circulat cu 46 era destul de gol, tramvaiul se mai umple de la Obor (mai preia din calatorii lui 34).
Frecventa lui 46 destul de buna, dar variabila, probabil si datorita blocajelor care mai apar le intersectiile de pe traseul lui. Cand vine la 3-4 minute, cand vine la 15 minute, pe medie ar fi un interval de 10 minute intre vagoane.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1862
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 25 Mar 2009 12:39:38    Titlul subiectului: 108443

Vad ca se discuta aici despre 46. Stie cineva daca s-au scos tramvaie de pe linia 34 si s-au introdus pe 46 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 05:24:52    Titlul subiectului: 109629

Ieri am avut stupoarea sa constat ca 232 circula spre terminalul Alex. Obregia deviat prin Emil Racovita, in loc de Soseaua Berceni. Vad ca pe site-ul RATB nu apare nici o informatie in acest sens. Mad
_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 06:50:53    Titlul subiectului: 109631

Totata circulatia in cartierul Berceni a fost bulversata ieri dupa masa. A fost inmormantarea sotiei "marelui" (pseudo)cantaret Florin Salam, eveniment la care au participat aproximativ 10000 de oameni. Cum inmormantarea a avut loc la cimitirul Berceni II, va dati seama ce haos a iesit in zona. Oricum constat ca ne intoarcem in Evul Mediu, fiecare cu feuda lui, intr-o capitala civilizata, politia rutiera pe care o platim din banii nostri ar fi trebuit sa aiba grija sa nu fie perturbata circulatia, inclusiv cea a mijloacelor de transport in comun. Din cate am inteles au mai fost deviate trasee, inclusiv tramvaiul 34 care a intors o perioada la terminalul Sura Mare.
http://stirileprotv.ro/show-buzz/muzica/sotia-lui-florin-salam-va-fi-inmormantata-maine.html

Citat:
Un cartier intreg din Bucuresti a fost paralizat in timpul ceremoniei funerare a sotiei interpretului de manele, Florin Salam.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 28/Noi/2020
Mesaje: 766
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Joi 16 Apr 2009 11:37:38    Titlul subiectului: 109640

Am avut treaba prin zona depoului IMGB, ieri dupa amiaza in jurul orei 17, si intamplator am asistat chiar la scena in urma careia s-a reusit performanta blocarii intregii sosele Berceni, pana la centura.

Totul mergea bine, se circula normal, pana cand o coloana de masini cu numere straine (in special numere din Germania si Italia si nu orice fel de masini; doar BMW-uri, Mercedes-uri si alte "rable" de genul asta Very Happy ), conduse bineinteles de clasicele modele de fetze tuciurii, cefe late, capete rase, burti agabaritice, tricouri negre mulate si la gat lanturi de aur de dimensiunea celor de ancorat vapoarele in port si in ritmuri de "te-am pierdut" si "fara numar", a sfidat orice morala si conduita rutiera, incepand sa circule, cu nesimtirea deja caracteristica, pe ambele benzi de circulatie (inclusiv pe contrasens Exclamation ) si generand astfel un haos de nedescris pe strada.

Dupa ce au reusit aceasta remarcabila performanta si constatand ca nu mai pot ajunge la timp la pomana mortului, au renuntat la masini si la autobuze (unii venisera cu autobuzul si cu metroul) si au luat-o la pas pe marginea drumului, ca intr-un veritabil mars al legiunilor romane, defiland peste o mie de fuste inflorate, pantaloni de stofa asezonati cu pantofi "ciocate", toate insotite de clasicul "fa, soro, manca-ti-as gurita, asteapta-ma si pe mine, fa, proasto!..." Evil or Very Mad

In urma lor, se desfasura "veselia": coloane intregi de masini, pe ambele sensuri, nervi, oftaturi, injuraturi printre dinti... Injurati, oameni buni, injurati, sunteti indreptatiti s-o faceti, caci aceasta este Romania romanilor minoritari in propria tara, o tara terfelita in noroi, praf, fum, nesimtire, ignoranta, sfidare a normalului...

Suntem departe de civilizatie.

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 25 Sep 2009 18:21:47    Titlul subiectului: 117565

Citat:
Ca urmare a numeroaselor solicitari a locuitorilor din zona RIN GRAND HOTEL, incepand cu data de 24.09.2009,pe Sos. Vitan Barzesti, se infiinteaza statia 'Cartier Vitan Barzesti', pentru liniile 102 si 181.

(http://www.ratb.ro/)

Statia se afla intre Rin Grand hotel si Carrefour Vitantis. Cei de la RATB nu s-au obosit sa puna nici macar un stalp, agatand semnul de statie de un gard Laughing



Image005.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  53.49 kb
 Vizualizat:  de 16237 ori

Image005.JPG



_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 04 Oct 2009 15:20:06    Titlul subiectului: 117954

Un exemplu de portiune aberanta de traseu este in cazul liniei 133, mai ales traseul de intoarcere a acestor autobuze de la Strada Fluviului. Daca si inainte cand se intorcea pe Calea Plevnei mi se parea cam aiuristic traseul, acum o data cu modificarile traselor din zona o data cu avansarea lucrarilor la pasajul Basarab, noua ruta a lui 133 in zona Garii de Nord este de-a dreptul SF-ist. Astfel cand vine dinspre gara, 133 o ia pe str. Witing, apoi face dreapta pe Calea Plevnei, si apoi face dreapta pe str. Fluviului. Cum intorc de pe Fluviului, autobuzele liniei 133 am reprezentat schematic pe harta. Deci de pe Fluviului o ia pe bulevardul Dinicu Golescu. Ajuns la Gara de Nord, autobuzele trebuie sa faca un ocol absolut inutil dupa parerea mea. In loc sa faca stanga la Piata Garii de Nord si apoi sa faca dreapta pe Calea Grivitei si de acolo traseul normal, autobuzele fac dreapta din nou pe Witting (linia rosie de pe harta), dupa care fac stanga pe Calea Plevnei, apoi iar stanga pe str. Mircea Vulcanescu (facand stanga trebuie sa astepte sa nu mai vine nimic de pe Calea Plevnei din cealalta directie). Merg inainte pe Mircea Vulcanescu pe traseul troleibuzelor, apoi de la intersectia cu B-dul Dinicu Golescu o iau pe str. Baldovin Parcalabu si apoi pe str. Garii de Nord iesind in sfarsit in Piata Garii, de unde vor face dreapta pe Calea Grivitei si apoi traseul normal Laughing Laughing Laughing
Iata un exemplu de risipa inutila de motorina si timp. Am cateva intrebari pentru mintile luminate din birourile RATB, in special cei care concep asemenea trasee aiuristice. De ce asemenea ocol ? Care este motivatia lui, mai ales ca zonele pe unde merge sunt deservite de N trasee RATB care ajung in zona garii (ma refer la zona Witting-Plevnei) ? Si nu in ultimul rand, angajatii RATB care au conceput asemenea "ocolire" ies cumva din birourile lor. Au circulat vreodata cu linia 133 ? Laughing Ma indoiesc.



traseu 133 aiurea.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  86.27 kb
 Vizualizat:  de 16063 ori

traseu 133 aiurea.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
vic



Data înscrierii: 26/Iun/2008
Ultima vizita: 17/Iul/2017
Mesaje: 37
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Oct 2009 14:31:53    Titlul subiectului: 118126

Sa analizam modificarile traseului liniei 133 in zona Gara de Nord-Gara Basarab in ultimii ani:

1) Inainte de noiembrie 2004, linia 133 circula intre Gara de Nord si Gara Basarab pe Bd. Dinicu Golescu, in ambele sensuri (cu intoarcere in rondul de la Gara Basarab).
2) Din noiembrie 2004, dupa finalizarea lucrarilor de asfaltare pe Calea Plevnei, 133 circula pe sensul spre Bd. Tineretului, de la Gara Basarab pe Sos. Orhideelor, Calea Plevnei, apoi traseul actual. Concomitent, linia 123 a fost prelungita la Gara Basarab, de la intersectia Plevnei- M. Vulcanescu pe Calea Plevnei, Sos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu (statie la Gara de Nord), apoi Str. Witting si traseul actual. Prin aceste masuri s-a avut in vedere asigurarea transportului in comun pe Calea Plevnei, intre str. Witting si Sos. Orhideelor (pe acea portiune nu circula in acea vreme niciun mijloc de transport in comun).
Aparuse si Carrefour-ul, care genera un flux de calatori.
3) Odata cu inceperea lucrarilor la Pasajul Basarab, din martie 2007 s-a inchis Sos. Orhideelor (intre Gara Basarab si Calea Plevnei) si toate liniile RATB din zona au fost deviate. 133 circula de la Gara pe Bd. Dinicu Golescu, str. Fluviului (unde stationa la terminalul improvizat "Fluviului", apoi iesea in Calea Plevnei si își continua traseul de intoarcere).
4) De cateva luni, din cauza lucrarilor de inlocuire a retelelor edilitare pe strada Fluviului (nu din cauza pasajului Basarab), circulatia pe acea strada a fost restrictionata. Practic, autobuzele nu au mai putut circula pe str. Fluviului, intre Calea Plevnei si intersectia cu str. Afluentului, iar pentru a intoarce, 133 trebuia sa vina de la Gara pe str. Witting, Calea Plevnei, Str. Afluentului, cu intoarcere prin Dd. Dinicu Golescu, din nou str. Witting, apoi traseul actual.

Deci actualul traseu al liniei 133 este rezultatul acestor modificari succesive, nu conceptia celor de la RATB. Evident ca o masura provizorie ar fi suprimarea ocolului de la Gara (prin str. Witting, Plevnei, M. Vulcanescu) si virajul la stanga din Bd. Dinicu Golescu direct pe Bd. Gh. Duca.
O propunere mai buna ar fi prelungirea acestei linii dupa cum a spus un coleg de forum :

adi30 a scris:
Prelungirea liniei 133 de la strada Fluviului pana la caminele Belvedere din Regie, deoarece ar fi foarte utila pentru studentii de la ASE care stau in aceste camine! Ar fi vorba de 3 statii in plus, anume: Calea Giulesti, Pascal Cristian(comune cu 162 si 163), Tibles si Spitalul dr. Panait Sarbu.

Astfel, autobuzele nu vor mai fi nevoite sa circule pe str. Fluviului si nici pe str. Witting pe sensul spre Bd. Tineretului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 07 Oct 2009 14:42:47    Titlul subiectului: 118127

Eu nu am vazut autobuzele sa fie pline pe Calea Plevnei, pe traseul de intoarcere al acestei linii. Propunerea mea este ca la intoarcere, de pe Dinicu Golescu sa nu mai faca dreapta pe Witing si apoi pe Calea Plevnei, ci sa faca stanga spre Piata Garii si de acolo pe Calea Grivitei. Adica acel ocol pe care 133 il face la intoarcere pe str. Witing-Calea Plevnei-str. Mircea Vulcanescu-str. Garii-Piata Garii mi se pare inutil, nu am vazut sa fie multi calatori care sa mearga cu 133 pe aceasta ruta. Iar dupa masa, se pot pierde usor 20-30 de minute. Coloana de masini pe Witing, la semaforul cu Plevnei, dificultate in a face stanga de pe Plevnei pe Mircea Vulcanescu, neexistand faza verde a semaforului pentru cei care vor sa faca stanga, cei care doresc acest lucru trebuie sa acorde prioritate celor care vin de pe Plevnei. Uneori coloana de masini pe Mircea Vulcanescu la intersectia cu B-dul Dinicu Golescu. Sa zicem ca in ultimele luni situatia s-a mai ameliorat la intersectia asta o data cu terminarea lucrarilor. Avand in vedere conditiile de trafic, la intoarcere nu este mai simplu ca de pe B-dul Dinicu Golescu sa faca stanga spre Piata Garii ? Nu ar economisi motorina, si ar scadea timpul pe semicursa ?
Sa zicem ca este flux de calatori pe Plevnei la sensul de ducere inspre Orhideea, dar pe portiunea mica de Calea Plevnei pe care trebuie sa mearga la intoarcere exista flux redus de calatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
herminedirt



Data înscrierii: 28/Noi/2008
Ultima vizita: 05/Mai/2013
Mesaje: 254
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 20 Oct 2009 19:40:46    Titlul subiectului: 118687

Vagonul V3A #109 de la Depoul Giurgiu, fotografiat astazi pe linia 11. Toate bune si frumoase, problema apare cand citim pe afisajul acestuia traseul: Cartier 16 Februarie via Piata Pieptanari, care nu mai este valabil de ceva vreme. Rolling Eyes
Acelasi tip de afisaj l-am vazut si pe un vagon de pe linia 27, conform caruia acesta circula intre RATB Titan si... Baba Novac, ceea ce era, intr-adevar, valabil acum cativa ani buni Laughing



Image010 BIS.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.14 kb
 Vizualizat:  de 15772 ori

Image010 BIS.JPG



_________________
http://www.no3.ro
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
AmiralAOV



Data înscrierii: 24/Iun/2007
Ultima vizita: 16/Iul/2019
Mesaje: 4345
Locație: Galati

MesajTrimis: Lun 01 Mar 2010 15:33:25    Titlul subiectului: 124172

O prezentare cat si o comparatie interesanta intre cea mai lunga si cea mai scurta linie de transport in comun din Bucuresti: 102 vs 73. Articolul apartine cotidianului "Adevarul", editia din 01.03.2010. Link-ul este: http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Bucuresti-_Autobuzul_102-campion_la_traseu_-_lungime_0_217178450.html

"Autobuzul 102, campion la traseu - lungime

Autobuzul 102 are cel mai lung traseu RATB. Linia lui 102 se întinde pe aproape 17 kilometri, iar la polul opus se află troleibuzul 73, cu 2 kilometri lungime. Troleibuzul își termină ruta în șapte minute, în timp ce 102 are nevoie de nouă ori mai mult timp pentru a ajunge la capătul liniei.

Autobuzul care te plimbă cel mai mult prin București este 102, traseul lui legând sudul de estul orașului. În schimb, troleibuzul 73 „se învârte” doar prin Berceni, pe Bulevarul Alexandru Obregia și puțin din Piața Sudului. Diferența dintre cele două este la fel de „dramatică“ și când vine vorba de kilometri.

Astfel, 102 parcurge aproape 17 kilometri pentru a ajunge dintr-un capăt în altul, pe când troleibuzul 73 - puțin peste 2 kilometri. „Dus-întors, autobuzul 102 parcurge 33,5 kilometri, iar troleibuzul 73, doar 4,4 kilometri“, a spus purtătorul de cuvânt al Regiei Autonome de Transport București, Mihai Vlădărău.

Cinci stații până la capăt de linie

Troleibuzul 73 pleacă de la Piața Sudului și ajunge la stația „Turnu Măgurele” după doar șapte minute. Traseul lui nu este încetinit de obstacole precum semafoare sau intersecții aglomerate, căci el nu întâlnește decât două intersecții semaforizate unde traficul este, de obicei, liber. Cum troleibuzul are cel mai mic traseu, nici numărul de stații nu putea să fie foarte mare.

Șoferul este nevoit să oprească doar de cinci ori, în stațiile Piața Sudului, Bd. Alexandru Obregia, Dragoș Mladinovici, Străduinței, Aliorului și Turnu Măgurele. Deși tot traseul troleibuzului este inclus și în cel al autobuzului 313, acesta nu duce lipsă de călători. Mulți îl așteaptă cuminți în rondul de la Piața Sudului pentru a se urca în cea mai scurtă călătorie.

Trei spitale și șase magazine pe traseul 102

„Excursia“ de 17 kilometri cu autobuzul 102 începe la Gara Progresul, la ieșirea din București, spre Jilava. După 34 de stații și o oră și trei minute petrecute în autobuz, șoferul ajunge la capătul liniei, la Cora Pantelimon, în estul orașului. De cele mai multe ori traseul este liber, doar pe Șoseaua Vitan Bârzești fiind aglomerație. De asemenea, ruta autobuzului este folositoare pentru cei care vor să-și facă cumpărăturile.

El trece pe lângă cele mai importante magazine atât din zona de sud, cât și din zona de est. Dedeman, Carrefour Grand Arena, Plus, Carrefour Vitantis, Real și Cora Pantelimon se află pe cea mai lungă linie RATB din Capitală. De asemenea, cei care doresc să găsească un spital pot să se urce în 102, căci acesta trece pe la Spitalul Sfântul Ioan, Policlinica Titan și Spitalul Nicolae Malaxa."

_________________
http://transportlocalgalati.blogspot.com/ - mai multe info gasiti aici
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 12/Iun/2020
Mesaje: 9192
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 01 Mar 2010 19:08:28    Titlul subiectului: 124178

In articol nu s-a mentionat faptul ca autobuzul 102 poate sa prinda si 10 semafoare pe Soseaua Vergului, sens spre bulevardul Basarabia.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
stfp



Data înscrierii: 24/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Noi/2020
Mesaje: 1755
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 01 Mar 2010 23:00:22    Titlul subiectului: 124192

Cred ca merita mentionat si fosta linie campioana de dinaintea prelungirii lui 102 in ambele capete (atat spre CFR Progresu cat si spre Cora Pantelimon) care este 335. Am masurat pe harta cele 2 trasee si intr-adevar mi-au iesit 15.6km pentru 102 si 15.3km pentru 335.

Totusi 102 este doar cel mai lung traseu de autobuz urban. Unele preorasenesti, ca de exemplu cea care merge spre Peris, au trasee substantial mai lungi. In plus, tramvaiul 23 prelungit de la Zetarilor la Sura Mare are cu un kilometru in plus actualmente fata de 102.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului Adresa AIM Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Următoare
Pagina 4 din 13

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community