Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Traseele mijloacelor de transport in comun din Bucuresti
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 02 Noi 2012 00:10:12    Titlul subiectului: 160201

Puteau sa faca si altfel, lasau 102 integral si in partea traseului unde erau multi calatori, bagau o dublura, gen 102b sau al numar. Acum unele trasee scurte sunt foarte bune asa cum sunt, primul exemplu care imi vine in minte este linia 300. Asta este o linie foarte buna, ar fi o greseala sa ii prelungeasca traseul. Linia este o legatura de suprafata rapida intre Piata Chibrit-Piata 1 Mai si centru. Dar linia 102, pe vechiul traseu, era foarte utila, chit ca era semicursa lunga.
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2012 09:58:34    Titlul subiectului: 160414

Referitor la acest subiect. Dupa parerea mea exista mai multe puncte nevralgice pe actualul traseu al linei 202 de la CET Sud la CFR Progresul. Unele dintre acestea sunt chiar imediat dupa ce pleaca de la CET Sud, la intersectia care arata ca un "X" de la Real, dintre Bulevardul Energeticienilor/Calea Vitan cu Calea Vitan-Barzesti/Ramnicu Valcea (poza 1). Autobuzele vin de pe Bulevardul Energeticienilor si trebuie sa faca un viraj destul de strans la stanga pe calea Vitan Barzesti. In conditiile in care verdele tine destul de putin, trebuie sa dea prioritate celor care vin de pe Calea Vitan. Nu exita din pacate la acea intersectie o faza a semaforului pentru stanga. Aici, in conditii de trafic aglomerat se asteapta destul de mult. Alt punt nevralgic este ceva mai sus la intersectia dintre Vitan Barzesti si Spaliul Unirii, unde este "celebrul" targ de la Vitan (poza 1). Se face o coloana lunga de masini in special pe sensul dinspre intersectia cu Sos. Oltenita inspre Real (uneori coloana este intinsa pe lungimea a doua statii RATB). Cand vine insa week-endul in zona intersectiei este nebunie totala, multe masini parcate aiurea, abia se mai poate trece. Dupa aceasta intersectie, soseaua Vitan Barzesti se lateste la trei benzi pe sens si se circula relativ usor. Nu sunt probleme mari la intersectia cu Sos. Oltenita. Insa ceva mai sus este alta mancare de peste. Continuarea soselei Vitan Barzesti, Sergent Iriceau Ioan are trei benzi (poza 2). La Aparatorii Patriei, dupa intersectia cu Sos. Berceni, urmeaza str. Turnu Magurele. Vii de pe Iriceanu Ioan care are trei benzi pe sens si dai in ... Turnu Magurele care are pe sensul inspre Progresul are o banda/sens si pe cealalta directie doua benzi. Combinata cu faza scurta pe verde si cu traficul aglomerat la care se adauga si multe camioane rezulta ca ... se staaaaaaa multe semafoare ca sa treci de intersectie. Se pot aduna si 3-4 masini de 202.


Punct nevralgic linie 202 (1).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  58.22 kb
 Vizualizat:  de 9350 ori

Punct nevralgic linie 202 (1).JPG



Punct nevralgic linie 202 (2).JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  55.88 kb
 Vizualizat:  de 9350 ori

Punct nevralgic linie 202 (2).JPG



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2012 10:18:25    Titlul subiectului: 160415

Cu toate aceste probleme cadenta autobuzelor care soseau si plecau de la capatul CET Sud era destul de buna. Asta inseamna ca exista dupa parerea mea un fel de "lege a compensatiei" si daca autobuzele sunt prinse intr-un loc recupereaza in alt loc.
De ce este gresita decizia celor de la RATB de a imparti linia 102 in doua segmente ? Fiindca exista multi calatori care vin cu 102 si continua calatoria mai departe de CET Sud. Rezulta aglomeratie la captul de la CET Sud. Pana sa ia aceasta decizie, sa stiti ca acest terminal era unul destul de linistit. 135 si 123 se umpleau mai mult la prima statie de la CET Sud, unde este liceul si la a doua statie, unde este Real-ul. Prin aceasta decizie a RATB-ului a rezultat aglomeratie de autobuze la captul de la CET Sud. Ma rog, terminalul are capacitate mare, deci un numar mai mare de autobuze nu este o problema. Insa pentru calatori este un calvar asa cum se vede din poze.
Cum era inainte de impartirea traseului lui 102 in doua ? Daca mergeai mai departe de CET Sud, stai frumos in autobuz si ajungi la destinatie, platind doar o calatorie.
Cum este acum, dupa impartirea lui 102 in doua bucati ? Pai te dai jos din autobuz la CET, sprintezi pe trotuarul de vis-a-vis unde este statia "Plecari" si te inghiontesti cu ceilalti calatori care vor sa mearga cu 202. Din toate liniile care pleaca de la terminalul CET Sud, cea mai mare frecventa o au liniile 102 si 202, care genereaza si cel mai mare numar de calatori si cel mai mare balamuc. Macar puteau sa faca o alta chestie, liniile 102 si 202 sa plece in tandem de la acelasi peron, sa nu te mai trambalezi dintr-o parte in alta.
Practic cei de la RATB nu au facut decat sa transfere stresul de la soferi catre calatori. Sper ca cei de la RATB vor reveni asupra acestei decizii si ca il vom vedea in viitor traseul lui 102, asa cum era el inainte si ca de asemenea vom vedea si decizii luate cu cap de catre RATB, daca mai sunt oameni meseriasi pe acolo (ceea ce eu personal ma indoiesc).



Captured 2012-10-17 002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.56 kb
 Vizualizat:  de 9347 ori

Captured 2012-10-17 002.jpg



Captured 2012-10-17 003.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  82.76 kb
 Vizualizat:  de 9347 ori

Captured 2012-10-17 003.jpg



Captured 2012-10-17 004.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  89.11 kb
 Vizualizat:  de 9347 ori

Captured 2012-10-17 004.jpg



Captured 2012-10-17 005.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  61.32 kb
 Vizualizat:  de 9347 ori

Captured 2012-10-17 005.jpg



_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Aventurierul



Data înscrierii: 04/Oct/2009
Ultima vizita: 26/Dec/2014
Mesaje: 140
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 13 Noi 2012 23:59:22    Titlul subiectului: 160445

În legătură cu punctele nevralgice de pe traseul lui 202, putem constata efectele ne-sistematizării zonelor respective (dacă mai trăia nea Nicu etc.). Curba de 140 de grade la stânga de la Piața Bobocica putea fi evitată dacă s-ar fi lărgit strada Lunca Banului (în prezent sensul unic de pe traseul ei e orientat exact invers). Dar să nu uităm că până prin 1975 n-au existat nici bulevardul Energeticienilor, nici strada Fizicienilor (ci doar un segment numit str. Galaxiei) și nici măcar linia 102.
Pe inelul median de sud nu a existat strada Turnu Măgurele, legătura cu fosta stradă Dumitru Petrescu fiind dificilă. În ce privește situația de la Târgul Vitan, acolo e doar o problemă de disciplină care poate fi gestionată relativ ușor de către Poliție, dacă se dorește. Deci RATB-ul nu poate depăși aceste puncte critice decât cu sprijin din partea Primăriei Generale.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Lun 14 Ian 2013 09:55:33    Titlul subiectului: 161645

lucian81 in alt topic a scris:
Si as mai avea 2 intrebari care nu tin de topic si de aceea imi cer scuze:
1. Tramvaiul 34 de la GHENCEA la CALEA VITAN nu circula acum 9 ani pe langa GARA DE NORD? Anul trecut am fost la BUCURESTI am vazut acea linie ce se indreapta spre pasajul BASARAB, dar nici un tramvai pe ea.
2. La gara PROGRESUL mai circula vreun tramvai direct de la GARA DE NORD cum era 12?

1. Da. Tramvaiele lui 34 veneau dinspre Pasajul Victoriei si intorceau prin bd. Al. I. Cuza, str. Gh. Duca, Gara de Nord, Calea Grivitei, sos. N. Titulescu, apoi traseul de baza catre Pasajul Victoriei. Circulatia a fost intrerupta insa in zona, o data cu inceperea lucrarilor la Pasajul Basarab (2007), traseul fiind scurtat pana la bucla de la intersectia sos. N. Titulescu, bd. Banu Manta. Dupa finalizarea lucrarilor (2011), s-a redeschis circulatia tramvaielor, dar pe un traseu reconfigurat, pe pasaj. Liniile de pe bd. Al. I. Cuza (pana la intersectia cu str. Gh. Duca) si de pe Calea Grivitei (de la intersectia cu str. Gh. Duca, pana la Basarab) au fost scoase tot in 2011. Traseul 34 a fost prelungit pe Pasajul Basarab, initial doar pana la Ghencea, apoi dupa scurt timp a fost transformat in traseu inelar (2011) si redenumit traseul 1, asemanator ca ruta cu vechiul inelar 26 (vezi schite si retele).

2. Nu. Singurele trasee de tramvai care mai ajung la Gara Progresu sunt linia 4 (Zetari - CFR Progresu), linia 7 (Piata Unirii - CFR Progresu) si linia 25 (Militari - CFR Progresu).

_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
lucian81



Data înscrierii: 05/Mar/2009
Ultima vizita: 15/Sep/2017
Mesaje: 23
Locație: Arad

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2013 19:14:38    Titlul subiectului: 161662

Am scris putin mai sus de linia 34 pe langa GARA DE NORD. Rectific, linia 35 mai circula pe langa Gara sau se intoarce la GARA BASARAB?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Kaustik



Data înscrierii: 11/Noi/2008
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 759
Locație: Ploiesti; Bucuresti; Braila

MesajTrimis: Mar 15 Ian 2013 21:40:08    Titlul subiectului: 161668

Deocamdata intoarce la Gara Basarab. Cand se va redeschide circulatia pe bd. Dinicu Golescu/Piata Virgiliu, va reveni pe traseul de baza catre Parcul Cismigiu (bd. Schitu Magureanu).
_________________
"O tara dezvoltata nu este una unde saracii pot merge cu masina, ci una unde bogatii folosesc transportul public." E.P.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 603
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 15 Oct 2013 20:37:11    Titlul subiectului: 168040

In sfarsit incepe comasarea linilor RATB, aproape similar unor propuneri din topicul celalalt. Se cam desfiinteaza 181 si 185. Linia 163 intoarce la Parvan.

http://www.ratb.ro/comunicat1.php?nrcom=311

Citat:
În vederea optimizării transportului public și a corelării capacității de transport oferite cu cererea existentă în anumite zone ale Capitalei, începând cu data de 19.10.2013, Regia Autonomă de Transport București va reorganiza liniile de autobuz 124, 163, 181 și 185.

Linia 181 se va desființa, iar linia 124 va fi prelungită până la INMB.
Ținând cont de cererea scăzută pe traseul liniei 181, precum și de faptul că aceasta funcționează în paralel cu linia 202, care asigură o frecvență mare, linia 181 se desființează.

Suplimentar, cererea de transport de pe linia 181 va fi preluată și de linia 124, care va fi prelungită de la intersecția Calea Vitan / Șos. Vitan Bârzești, pe Șos. Vitan Bârzești până la terminalul “INMB” și va funcționa pe traseul: terminalul “INMB”, Aleea Metrologiei, Șos. Vitan Bârzești, Splaiul Independenței (malul stâng), Șos. Mihai Bravu, Cal. Vitan, Str. Lucian Blaga, Bd. Unirii, Bd. I. C. Brătianu, Str. Halelor, Splaiul Independenței (malul stâng), Podul Operei, Bd. Eroii Sanitari, terminalul “Piața Operei”.

Pe traseul prelungit, autobuzele vor opri în stațiile aferente liniei 202, precum și în stația cap de linie ,,I.N.M.B’’ și vor purta inscripția de traseu : ,, Linia 124: I.N.M.B.- Piața Unirii – Piața Operei”.

Abonamentele eliberate pe linia 181 rămân valabile, până la expirare, și pe liniile 124, 135 și 202, pe tronsoanele comune.

Linia 163 va avea un traseu scurtat între Cart. Giulești Sârbi și Vasile Pârvan.
Având în vedere cererea scăzută înregistrată pe tronsonul cuprins între Piața M. Kogălniceanu și Piața Universității, linia 163 va avea un traseu scurtat și va funcționa între ,,Giulesti Sârbi’’ și ,,Vasile Pârvan’’, pe traseul: Cal. Giulești, Bd. Constructorilor, Șos. Virtuții, Șos. Crângași, Cal. Giulești, Cal. Plevnei, cu întoarcere pe Str. Vasile Pârvan, Bd. Mihail Kogălniceanu, Splaiul Independenței, Str. Știrbei Vodă, Cal. Plevnei, Șos. Orhideelor, Bd. Regiei, Str. Pascal Cristian, Str. Mihai Zamfirescu, Str. Ceahlau, Șos. Crângași, Șos. Virtuții, Bd. Constructorilor, Cal. Giulești.

Tronsonul cuprins între Str. Vasile Pârvan și Piața Rosetti, deservit anterior de linia 163, rămâne în continuare acoperit corespunzător de liniile 61, 66, 69, 70, 85, 90, 91, 336 și 601.

Pe traseul modificat, autobuzele vor opri și în stația ,,Facultatea de Drept’’, aferentă liniilor 61, 69, 90, 91, 122, 137, 138, 268, 336, 601 și vor purta inscripția: ,,163: Giulești Sârbi -Piața Crângași-Vasile Pârvan”.

Abonamentele eliberate pe linia 163 rămân valabile, până la data de 19.11.2013, și pe liniile 61, 66, 69, 70, 85, 90, 91, 92, 122, 137, 138, 268, 336, 601 între Piața Mihail Kogălniceanu și Piața Rosetti.

Linia 185 va funcționa numai în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale.
Având în vedere gradul redus de solicitare în zilele lucrătoare, linia 185 va funcționa numai în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale.

În zilele de lucru, cererea de transport de pe tronsonul Prelungirea Ghencea - terminal “Ghencea” este asigurată de liniile 122, 385, iar pe tronsonul Str. Brașov – terminal “Ghencea”, de liniile 41, 126 și 173.

_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1067
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mar 15 Oct 2013 21:59:53    Titlul subiectului: 168046

Au inceput sa vada unele lucruri - pe 163 l-au lasat la Rosetti pana s-au convins ca nu este util pe acea portiune. Nu stiu cati s-au obisnuit cu el pe acest tronson - ca aici e buba, cum se invata lumea, atunci umbla la linie.

Sa-l vedem pe 124 cum se comporta pana la noul capat de linie, daca promite suplimentari, prelungiri sau revenire la fostul capat de la Aisteda.

La frecventa pe care a ajuns sa o aiba 181 i se justifica suspendarea (aceleasi frecvente meteorice o au si perlele 223, 227 ce inca rezista), pe 185 l-au facut "de duminica" urmand sa aibe soarta lui 181 in viitor.

Poate remediaza situatia si cu 102.

_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 08 Noi 2013 22:53:50    Titlul subiectului: 168704

Linia 101 se va scurta pana la Bucur Obor (probabil au realizat ca autobuzele erau blocate in trafic intre Obor si Doamna Ghica). Linia 149 se scurteaza pana la Carrefour Orhidea (desi nu inteleg logica, va circula intre Piata Presei si Complex Comercial Baneasa, practic sunt doar cateva statii).
Liniile 148 si 254 se desfiinteaza. Totusi, nu sunt de acord cu ce scrie pe site ca linia 254 are traseul comun 95 % cu linia 21, cred ca era mai putin. In fine, stirea pe site-ul RATB se gaseste aici.

Citat:
Traseele liniilor de autobuz 101 și 149 vor fi modificate, iar liniile 148 și 254 se desființează

În vederea optimizării transportului public și corelării capacității de transport oferite cu cererea existentă în anumite zone ale Capitalei, începând cu data de 09.11.2013, Regia Autonomă de Transport București va reorganiza liniile de autobuz 101 și 149, astfel:

Linia 101 va funcționa între terminalul ,,Faur’’ și ,,Bucur Obor’’ pe următorul traseu: Bd. 1 Decembrie 1918, Str. Postăvarului, Bd. Nicolae Grigorescu, Bd. Chișinău, Șos. Pantelimon, Bd. Ferdinand, Șos. Mihai Bravu, Șos. Colentina cu întoarcere pe Șos. Colentina, Str. Ziduri Moși, Bd. Ferdinand, apoi traseul de bază.

Abonamentele eliberate pe linia 101 rămân valabile până la data de 09.12.2013 și pe liniile 21, 66 și 143, între Bucur Obor și Str. Doamna Ghica.

Linia 149 va funcționa pe un traseu scurtat de la terminalul ,,Piața Presei’’ pe Șos. București Ploiești până la Complexul Comercial Băneasa.

Abonamentele eliberate pe linia 149 rămân valabile până la data de 09.12.2013 pe linia 304, pe tronsonul comun.

De asemenea, de la aceeași dată, liniile 148 și 254, care înregistrează o solicitare scăzută din partea călătorilor, se desființează.

Desființarea liniei 148 și scurtarea liniei 149 până la Complex Comercial Băneasa se realizează ca urmare a faptului că acestea au traseu comun în proporție de 70%. De asemenea, în cartierul Străulești, ambele linii funcționeză în paralel cu linia 112, iar pe Șos. București – Ploiești, cu liniile 131, 301, 304 și 335.

Măsura de desființare a liniei 254 a fost decisă ca urmare a funcționării în paralel cu linia 21 în proporție de 95%. Pe traseul comun, tramvaiele din linia 21 circulă la un interval de succedare de 3-5 min și asigură o capacitate maximă de transport de 3800 călători/ oră și sens.

Abonamentele eliberate pe linia 148 rămân valabile până la expirare pe linia 301, pe tronsonul comun, iar cele eliberate pe linia 254 rămân valabile până la expirare pe liniile 21, 66 și 143, de asemenea pe tronsonul comun.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Dum 10 Noi 2013 15:51:45    Titlul subiectului: 168732

Pacat de linia 254 care se va desfiinta pe motiv ca "are traseu comun cu linia 21" In loc sa ii schimbe traseul, le e mai usor sa il desfiinteze. Pai la Complex Niro cu ce mai ajungem? Doar cu "pe jos" sau cu taxiul. Oare vreun privat se incumeta sa faca traseu pana la Niro sau Dragonul Rosu cum i se mai spune? Apropo, Piata aia de sub pasajul Colentina catre Complex Niro, e plina de "fauna". Se incumeta careva sa mearga pe jos de la capatul lui 21 pana la Complex Niro?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Noi 2013 08:56:06    Titlul subiectului: 168761

Probabil au luat decizia, datorita numarului mic de calatori care folosesc aceasta linie (sau care mergeau cu bilet). Se poate trimite o petitie catre RATB, daca este mai multa lume afectata de aceasta decizie. Cate autobuze erau pe aceasta linie ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 12 Noi 2013 10:50:09    Titlul subiectului: 168765

Sunt afectati o groaza! Toti clientii mall-ului Niro sau Dragonul Rosu sau cum vreti sa il numiti care NU AU MASINA PERSONALA. Dar am vorbit cu RATB-ul si cica sunt maxi-taxi care ar duce clientii acolo.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Noi 2013 10:53:24    Titlul subiectului: 168766

BMC a scris:
am vorbit cu RATB-ul

Cum ai vorbit cu RATB-ul ? Ai facut reclamatie ? Ai vorbit pe cale oficiala ? Trebuie sa fie o petitie si cei care folosesc traseul respectiv sa plateasca bilet.

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 12 Noi 2013 12:51:36    Titlul subiectului: 168767

guest are dreptate, daca nu se valideaza biletul inseamna ca nu sunt calatori, daca nu sunt calatori inseamna ca se poate desfiinta linia. Logic si normal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
BMC



Data înscrierii: 04/Noi/2013
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 34
Locație: Braila

MesajTrimis: Mar 12 Noi 2013 21:24:37    Titlul subiectului: 168782

Exista 021 9391 Informatii RATB. Mi-au spus ca exista particulari platiti de respectivul centru Comercial care te transporta gratuit fie cu maxi-taxi fie cu trenulete de agrement. In legatura insa cu blatismul sunt de acord si nu prea.

Mai bine ar monta senzori de citire la usa si sa numerele aia cati calatori urca si coboara. Asa cum a facut RATT-ul la Timisoara. Acum calaorii nu se mai numara dupa bilet ci dupa senzorii de numaratoare. Aia masoara cati urca si cati coboara la feicare statie.

Totusi ar fi ceva de domeniul SF-ului care poate ar putea fi aplicat. Sa mareasca raza de atingere a cititoarelor contactles la intreg autobuzul. Astfel calatorii urca si sa fie taxati imediat de cum autobuzul se pune in miscare, fara ca ei sa mai scoata cardurile din buzunare sau genti. Si cititoarele sa nu poata taxa acelasi card in mai putin de 90 minute. Astfel se evita taxarea dubla. Singura modalitate sa scapi in cazul asta e sa iti lasi cardul acasa dar vei da raspundere in fata controlorului.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SirShadow



Data înscrierii: 22/Noi/2013
Ultima vizita: 16/Oct/2016
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 02 Sep 2014 10:29:23    Titlul subiectului: 174547

Salutare tuturor,

Sper că am ales bine locul unde voi posta.
Apelez la voi că aveți mai multa cunoștință în domeniu, iar să te duci direct la RATB este o cale lungă, poate imposibilă.
Ideea e urmatoare, niște Gigei, constructori (”dezvoltatori”) folosesc o informație (cam de un an tot știu eu că au aceeași placă) că se va prelungi traseul lui 138 ”ca fie bine la oamenii care cumpără apartamente” în complexul lor.
Ce este cert: linia 138, ca și 178, se opreste într-un ansamblu din Militari (nu dau nume, nu ma intereseaza sa leg postul de niciun Gigel Smile ). Acum din câte știu, granița Municipiului București trece chiar pe acolo. Deci din toate punctele de vedere aceste doua linii sunt linii orășenești.
Întrebare: este posibil ca cei de la RATB să accepte să mai facă o stație în prelungire? Dacă da atunci linia nu ar deveni preorășenească având în vedere că vor depăși granița? Sunt nebun că mi se pare că e o mare minciună folosită de Gigel ca să atragă cumpărători? Nu știu nicio linie care să plece din mijlocul Bucureștiului și să iasă din București (exceptie 780 si 783 care au o altă destinație)

Mulțumiri anticipate.

Să adaug și o poză cu zona



Capat 138.PNG
 Descriere:
 Mărime fișier:  96.98 kb
 Vizualizat:  de 7327 ori

Capat 138.PNG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1067
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2014 17:18:10    Titlul subiectului: 174573

Nu devine preoraseneasca - vezi si liniile care ies din Bucuresti si duc la centrele comerciale de pe autostrada, care sunt in Ilfov.
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Sep 2014 21:22:14    Titlul subiectului: 174578

138 are o frecventa de toata jena. Astepti si jumatate de ora pentru el. In aceste conditii o fi de ajutor locuitorilor din cartieruol rezidential ?
_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
folkfan



Data înscrierii: 29/Ian/2010
Ultima vizita: 21/Sep/2017
Mesaje: 603
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Sep 2014 02:28:26    Titlul subiectului: 174633

Hai sa nu ne mai impiedicam de limite desenate cu pixul. Liniile "preorasenesti" sunt cele cu tarif special, adica 1.50 in loc de 1.30, mai precis cele care incep cu 4xx. Nu punem la socoteala Expresul. Prin urmare, daca 138 depaseste cu cativa metri intravilanul orasului, sigur nu va deveni linie preoraseneasca Smile
_________________
Andrei Ionel
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
andrei11



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 24/Sep/2017
Mesaje: 1787
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Sep 2014 12:32:51    Titlul subiectului: 174636

Asa, de decor, si linia 253 are traseu preorasenesc pe o portiune de 1 km prin comuna Dobroiesti. Colac peste pupaza, are inclusiv vreo 2 sau 3 statii in comuna.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 18/Sep/2017
Mesaje: 6422
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 07 Sep 2014 13:45:14    Titlul subiectului: 174638

folkfan a scris:
Hai sa nu ne mai impiedicam de limite desenate cu pixul. Liniile "preorasenesti" sunt cele cu tarif special, adica 1.50 in loc de 1.30, mai precis cele care incep cu 4xx. Nu punem la socoteala Expresul. Prin urmare, daca 138 depaseste cu cativa metri intravilanul orasului, sigur nu va deveni linie preoraseneasca Smile

Ca sa fac o mica gluma, a mai vazut cineva la traseu linia 138 ? Eu am astwptat si o jumate de ora dupa ea si.............nimic Very Happy

_________________
Troleibuzul 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
SirShadow



Data înscrierii: 22/Noi/2013
Ultima vizita: 16/Oct/2016
Mesaje: 5
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2014 11:34:25    Titlul subiectului: 174782

Am luat-o la "pas" pe harta RATB-ului si am gasit, ce-i drept, mai multe autobuze care ies din Bucuresti si totusi nu au indicativ de traseu preorasenesc.

- 116, 216
- 122
- 125
- 148, 301
- 246
- 253
- 301
- 302

Interesant e cazul 122, care din ce m-am interesat, avea intoarcerea chiar pe Prelungirea Ghencea (deci in Bucuresti). Insa pe locul in care intorcea a aparut unul din blocurile unui ansablu rezidential. Cand s-a construit ansamblul, dezvoltatorul a amenajat o zona in spatele complexului (deci in Ilfov) unde practic e capatul si intoarcerea lui 122 de astazi.

Insa tot nu cred ca RATB va prelungi linia lui 138 pe ochi frumosi si cereri scrise caligrafic din partea unui dezvoltator Smile.

Cazul lui 137 e unul special. Imi aduc aminte cand s-a deschis magazinul cu pricina, el (comerciantul) a organizat la inceput transport propriu. Insa cu timpul (cred ca toata lumea a avut de castigat) a aparut 137 si brusc au disparut microbuzele respective. Era primul caz in care un comerciant punea la dispozitia cumparatorilor transportul. (asa ca fapt divers)
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
diesel_power



Data înscrierii: 16/Sep/2008
Ultima vizita: 24/Aug/2016
Mesaje: 53
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 19 Sep 2014 16:54:36    Titlul subiectului: 174784

Ai uitat 236, 178.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Ionescu



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Iul/2015
Mesaje: 1206
Locație: Sheffield (South Yorkshire/GB) - Brasov - Pitesti - Bucuresti

MesajTrimis: Lun 29 Sep 2014 13:34:31    Titlul subiectului: 174882

Salut, eu am mai fost prin mai. Dar nu am observat atunci nici o mega modificare a liniei 1. Stiam doar ca din cauza lucrarilor de la Muncii tramvaiul intoarce la Camil Ressu pe o parte si la Iancului parca pe partea ailalta. Acum insa am vazut ca traseul s-a spart in doua. Care este mai exact ideea?
Am incercat sa caut comunicatul RATB cu aceasta modificare, dar nu l-am gasit. E din spargerea inelului?...
Sunt curios.

In rest, eu m-am descurcat OK cu RATB cat am avut de umbalt. Ba chiar in anumita situatie mi s-a parut mai eficient decat masina cu parcare si tot tambalaul din Bucuresti. E foarte ok cu tramvaiul. Linia 25 vine destul de rapid, iar 1 chiar destul de foarte rapid. Cu autobuzele e oleaca mai discutabil.
Am folosit cardul Activ cu optiunea aceea de a plati pentru doua persoane, ca eram cu unchiul din Canada si mergeam la Cimitirul Evreiesc din Drumul Gazarului si apoi la Agentia CFR din Piata Operetei (chiar mai exista!).
Imi pare nespus de rau de faza cu cardul activ si Metroul, e o mare infrangere si intoarcere in primitivism cu jafurile alea de cartele. Basca a picat si plata cu sms-ul la metrou... Asta e!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trasee, rute si harti din Bucuresti Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Următoare
Pagina 10 din 11

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community