Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Achizitie 40+40 rame electrice noi
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 03 Apr 2019 08:05:39    Titlul subiectului: Achizitie 40+40 rame electrice noi 199923

Autoritatea pentru Reformă Feroviară a lansat licitația pentru achiziția a 40 de rame electrice noi, destinate transportului regional și suburban tip RER. Preț: 4,5 miliarde lei. Contractul prevede o clauză referitoare la achiziția suplimentară a încă 40 de rame. Link licitație:
http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/notices/c-notice/v2/view/100053785
Iată schema rutelor pe care vor intra, cel mai probabil:



Untitled1.jpg
 Descriere:
Pentru ramele suplimentare
 Mărime fișier:  93.65 kb
 Vizualizat:  de 11183 ori

Untitled1.jpg



Untitled.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.38 kb
 Vizualizat:  de 11183 ori

Untitled.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 03 Apr 2019 11:41:58    Titlul subiectului: 199927

Imi place optimismul incurabil al celor de la Autoritatea de Reforma feroviara. Intai sa faca infrastructura (nu ma refer la sectiile modernizate) si apoi mai stam de vorba.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 16 Apr 2019 16:00:12    Titlul subiectului: 200303

Avem deja două contestații: Skoda și Talgo. Momentan, a apărut doar contestația Skoda:


Contestatie inregistrata la ARF cu nr. 748 din.16.04.2019-semnat.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Contestatie inregistrata la ARF cu nr. 748 din.16.04.2019-semnat.pdf
 Mărime fișier:  1.97 MB
 Descărcat:  de 186 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 29 Iul 2019 12:41:55    Titlul subiectului: 201837

Așa cum a spus și colegul @guest, există 3 oferte la această licitație:
- ALSTOM FERROVIARIA SPA (ITALIA)
- CRRC QINGDAO SIFANG
- SIEMENS MOBILITY ROMANIA
Mi se pare interesant că Qingdao n-a venit cu Astra.
Siemens va veni cu Mireo, iar Alstom cu Coradia Stream. Doar aceste serii sunt compatibile cu CS-ul, din ce produc ei. CRRC nu se știe cu ce vine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Lun 29 Iul 2019 13:43:20    Titlul subiectului: 201839

Siemens Mireo arată foarte foarte bine, în schimb Alstom Coradia Stream parcă e o râmă cu gura deschisă Confused

Ultima modificare efectuată de către dm la Lun 29 Iul 2019 21:24:52, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tcm



Data înscrierii: 05/Mai/2014
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 1950
Locație: Oradea; Leeds (UK)

MesajTrimis: Lun 29 Iul 2019 17:35:18    Titlul subiectului: 201842

Ma mir ca nu s-a bagat Softronicul cu Hyperionul. Sau poate nu s-au bagat din cauza ca au comenzi de onorat pentru Green Cargo Suedia , DB si alti operatori cu locomotoviele Transmontana?
_________________
https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 29 Iul 2019 18:17:10    Titlul subiectului: 201843

Da, și acesta este un motiv. Dar, de asemenea, Hyperion este produs și destul de greu, abia de curând a intrat RES 003 în circulație să-l înlocuiască pe 001, ce a plecat la RK la Softronic.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 13:14:39    Titlul subiectului: 202023

Produce greau deaoarece nu este o capacitate mare de productie la Softronic. Sunt niste "ramasite" din fosta Electroputere.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 14:42:02    Titlul subiectului: 202040

Știm. Softronic e exact ca Astra: o fabrică mică, dar cu succes. Totuși, presupunând că n-ar fi avut atâtea comenzi, tot ar fi fost o comandă enormă 40 de Hyperionuri. Însă Hyperion este marcă prpoprie, folosită doar de ei, prin intermediul Softrans. Mă gândesc că dacă ar fi participat la licitația ARF, ar fi dat competiției succesul propriu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 08 Aug 2019 15:18:01    Titlul subiectului: 202051

40 de rame este o utopie !
Hai sa fim realisti si sa nu mai postam, doar de dragul de a ne afla in treaba !

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mie 18 Sep 2019 06:03:31    Titlul subiectului: 202752

Licitația e în evaluare financiară.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 16:35:52    Titlul subiectului: 202780

Se pare că CRRC (cu Astra, se pare) sunt favoriții licitației. De asemenea, se pare că Siemens a venit cu Desiro ML, folosit în Austria și Germania. Iată un articol pe această temă:
https://clubferoviar.ro/breaking-chinezii-sunt-favoriti-la-licitatia-de-rame-electrice-a-arf/
Citat:
Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a deschis ofertele financiare pentru trenurile electrice regionale. CRRC, cu asociat Astra Vagoane Arad, a oferit cel mai bun preț, ceea ce plasează asocierea chinezo – română drept favorită la procedura de achiziție.



Informațiile deținute de Club Feroviar arată că producătorul chinez a obținut în final cel mai mare punctaj total, respectiv 89 de puncte din maximul de 100 de puncte.

Departajarea ofertelor se va face după criteriile preț (pondere de 80%), plus valoare (10% – cât mai multe locuri, cu obligativitatea păstrării raportului locuri în picioare/pe scaune), validare tehnică (3% – cel puțin o ramă pusă în funcțiune în |UE), termen de livrare a primii unități (3%), termen livrare întreaga cantitate contractată (4%).

Pe lângă rame ofertanții trebuie să asigure servicii de mentenanță și instruirea personalului în ceea ce privește exploatarea, operarea trenurilor și a aplicațiilor software.

Cum s-au diferențiat ofertele celor trei producători
Oferta tehnică prezentată de Alstom a prevăzut rama electrică Coradia Stream, model aflat în exploatare în Italia. Chinezii de la CRRC, asociați cu Astra Vagoane, au propus o ramă electrică de concepție proprie EMU intercity model care nu se mai află în exploatare în Europa. Și în fine, Siemens a propus modelul Desiro ML OBB cityjet care se află în exploatare în Austria și Germania.

Toate cele trei propuneri au fost declarate conforme tehnic de către experții propuși de Banca Europeană de Investiții – echipa de suport a proiectelor PASSA.

Dar cum stau cele trei oferte la criteriul cost – calitate luat în calcul la acordarea contractului?

Din punct de vedere al costurilor sunt luate în calcul costurile de producție, respectiv prețul de achiziție a ramelor electrice, costurile de întreținere pentru 40 de rame în 30 de ani, multiplicat cu distanța medie estimată în caietul de sarcini și consumul de energie.

Consumul declarat de cei trei a variat între 3,79 kwh/km și 5,74 kwh/km. La capitolul rame puse în funcțiune pe rețeaua europeană punctaj superior obțin producătorii europeni.

Un alt factor luat în calcul a fost capacitatea de transport. Practic, fiecare 10 locuri în plus peste cele 200 de locuri cerute minim prin documentația de licitație au adus în plus câte 2%. Condiția a fost să se respecte raportul locuri pe scaune – în picioare cerut. Maximul atins a fost 50 de locuri în plus care a adus 10% la punctaj. Din acest punct de vedere, cele trei oferte au prevăzut până la 32 de locuri în plus.

Un alt factor luat în calcul a fost programul de livrare, respectiv cel de livrare a primei unități și livrarea întregii cantități. Ofertele depuse au prevăzut termene de livrare a primei unități între 18 și 24 de luni , respectiv minimul și maximul admis, și 31 – 40 de luni pentru întreaga cantitate (minimul admis fiind totuși 32 de luni).

Licitația pentru achiziția de material rulant nou vizează inițial 40 de trenuri electrice regionale RE-R, cu posibilitatea suplimentării cu încă 40 de rame electrice. Noile rame vor circula cu viteză maximă de 160 km/oră. Operatorul economic care ofertează trebuie să facă dovada că în cursul unei perioade care acoperă cel mult ultimii trei ani, a furnizat minimum 40 produse similare și a asigurat servicii de mentenanță ale ramelor electrice în valoare de minimum 114,28 milioane lei, fără TVA, echivalentul a 24 milioane de euro fără TVA.

Finanțarea proiectului este asigurată din Programul Operațional Infrastructură Mare – POIM și bugetul de stat. ARF are calitatea de beneficiar direct în cadrul POIM, în condițiile prevăzute în Ghidul solicitantului, pentru fondurile alocate sectorului de transport feroviar.
Valoarea estimativă a procedurii este cuprinsă între 1,7 și 4,55 miliarde lei, valoarea superioară fiind valabilă în cazul în care ARF mai cumpără 40 de rame.

Potrivit informațiilor precedente deținute de Club Feroviar, în cazul în care asocierea CRRC – Astra Vagoane va câștiga contractul, primele rame urmează să fie aduse din China însă următoarele vor fi asamblate la Arad. Deasemenea, mentenanța ramelor ar urma să fie făcută de Astra Vagoane Arad.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 19:51:28    Titlul subiectului: 202783

As prefera Siemens cu Desiro
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 19:59:28    Titlul subiectului: 202784

O poză cu acest model:
https://www.railway-technology.com/projects/desiro-ml-cityjet-eco-passenger-train/



1l-image-Desiro-ML-Cityjet-Eco.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  91.3 kb
 Vizualizat:  de 10249 ori

1l-image-Desiro-ML-Cityjet-Eco.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Joi 19 Sep 2019 23:54:35    Titlul subiectului: 202804

Se pare ca fabricantul chinez a depasit Siemes si Alsom: https://en.wikipedia.org/wiki/CRRC

Citat:
CRRC Corporation Limited (known as CRRC) is a Chinese publicly traded rolling stock manufacturer and is the largest rolling stock manufacturer in the world eclipsing Alstom and Siemens.[6][7][8]

As of 2016 it had 183,061 employees[3], and was formed on 1 June 2015 with the merger of CNR and CSR. The parent company of CRRC Corp., Ltd. is CRRC Group, a state-owned enterprise that was supervised by the State-owned Assets Supervision and Administration Commission of the State Council. The State Council also owned additional shares via China Securities Finance and Central Huijin Investment.

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 20 Sep 2019 06:24:12    Titlul subiectului: 202805

Procesul verbal pentru evaluarea financiară, preluat de pe MetrouUșor:


PV 22_323_18.09.2019 - evaluare propuneri financiare-semnat.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  PV 22_323_18.09.2019 - evaluare propuneri financiare-semnat.pdf
 Mărime fișier:  3.97 MB
 Descărcat:  de 197 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Vin 20 Sep 2019 06:56:22    Titlul subiectului: 202806

Nu conteaza numai ca se vor achizitiona rame noi. Conteaza foarte mult modul in care se va face mentenanta noilor rame achizitionate.
_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Vin 20 Sep 2019 07:06:33    Titlul subiectului: 202809

Așa este.
Sunt curios ce va ieși, Alstom și Siemens sunt maeștri ai contestațiilor.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 23 Sep 2019 19:13:47    Titlul subiectului: 202927

Au apărut randările pentru ramele CRRC-Astra. Sursa: Club Feroviar, via MetrouUșor:


WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.27.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  94.29 kb
 Vizualizat:  de 10167 ori

WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.27.jpeg



WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.261.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  113.29 kb
 Vizualizat:  de 10167 ori

WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.261.jpeg



WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.271.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  126.75 kb
 Vizualizat:  de 10167 ori

WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.271.jpeg



WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.26.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  99.6 kb
 Vizualizat:  de 10167 ori

WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.26.jpeg



WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.273.jpeg
 Descriere:
 Mărime fișier:  110.66 kb
 Vizualizat:  de 10167 ori

WhatsApp-Image-2019-09-23-at-11.47.273.jpeg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Dum 29 Sep 2019 09:35:49    Titlul subiectului: 203130

Alstom a depus contestație.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2019 13:18:55    Titlul subiectului: 203171

Și, ca să fie treaba treabă, a depus și Siemens. Se pare că va deveni interesant:
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=34&t=4645&start=56#p332046
Razvan021 a scris:
Acum si Siemens
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dm



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 27/Mar/2024
Mesaje: 819

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2019 14:15:51    Titlul subiectului: 203177

Arata foarte foarte bine.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2019 19:27:20    Titlul subiectului: 203184

Contestațiile, de pe MetrouUșor:
1. Alstom
2. Siemens



Contestatie - inregistrata sub nr.2000_27.09.2019-semnat.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Contestatie - inregistrata sub nr.2000_27.09.2019-semnat.pdf
 Mărime fișier:  2.06 MB
 Descărcat:  de 194 ori


Contestatie - inregistrata sub nr.2001_30.09.2019-semnat.pdf
 Descriere:

Descărcare
 Nume fișier:  Contestatie - inregistrata sub nr.2001_30.09.2019-semnat.pdf
 Mărime fișier:  4.41 MB
 Descărcat:  de 179 ori

Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
guest



Data înscrierii: 30/Sep/2006
Ultima vizita: 28/Mar/2024
Mesaje: 9823
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 30 Sep 2019 22:18:13    Titlul subiectului: 203189

Nu inteleg, contestatiile s-au depus pe Metru Usor?
Ce legatura are un forum cu contestatiile?

_________________
Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
UKVZ-KTM-5



Data înscrierii: 16/Dec/2018
Ultima vizita: 30/Noi/2022
Mesaje: 1355
Locație: Bucuresti 2

MesajTrimis: Mar 01 Oct 2019 03:55:34    Titlul subiectului: 203190

Răspunsul e simplu: contestațiile sunt criptate în original în extensia p7s. Pe MetrouUșor apare varianta decriptată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Trenuri Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2  Următoare
Pagina 1 din 2

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Nu puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community