Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 04 Aug 2020 12:41:44 Titlul subiectului: |
207983 |
|
302 - BH 2414
303 - BH 2415
304 - BH 2416
De altfel 302 s-a defectat inca sambata pe la 14.30. De atunci nu a mai iesit
|
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 05/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 04 Aug 2020 16:48:32 Titlul subiectului: |
207989 |
|
De ce tramvaiele Imperio sunt retrase în depou la ora 17?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mie 05 Aug 2020 06:58:30 Titlul subiectului: |
207995 |
|
Pentru ca garantia se acorda si pentru un numar limitat de kilometri nu doar pentru o perioada de timp. La OTL se doreste optimizarea si tocmai pentru asta se planifica numarul de kilometri parcursi pe zi, ca pana la expirarea garantiei acordate pe o perioada de timp sa nu se depaseasca nici limita de kilometri. Asa s-a procedat si in cazul ULFurilor.
|
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Joi 06 Aug 2020 07:42:47 Titlul subiectului: |
208001 |
|
Se pare ca 302 a reintrat in circulatie. Acesta apare pe site-ul OTL pe linia 4R.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
332.45 kb |
Vizualizat: |
de 11856 ori |
|
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 08 Aug 2020 07:38:49 Titlul subiectului: |
208029 |
|
Citez de pe airtramclub.com
"Garantia, bato vina!
garantia se acorda si pentru un numar limitat de kilometri nu doar pentru o perioada de timp. La OTL se doreste optimizarea si tocmai pentru asta se planifica numarul de kilometri parcursi pe zi, ca pana la expirarea garantiei acordate pe o perioada de timp sa nu se depaseasca nici limita de kilometri. Asa s-a procedat si in cazul ULF-urilor."
Mi se pare foarte cunoscut textul..., Ctrl-A, Ctrl-C, Ctrl-V!
|
|
Sus |
|
|
CătălinA
Data înscrierii: 10/Feb/2017 Ultima vizita: 28/Feb/2024 Mesaje: 2 Locație: Oradea
|
Trimis: Sâm 22 Aug 2020 20:40:21 Titlul subiectului: |
208117 |
|
Într-un comunicat de presă a Guvernului de acum câteva ore se vede un tramvai încărcat pe trailer, cu ruta 1R. [/img]
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.11 MB |
Vizualizat: |
de 11299 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 04/Mai/2024 Mesaje: 383
|
Trimis: Lun 24 Aug 2020 08:40:54 Titlul subiectului: |
208122 |
|
Da, a sosit în Oradea în această dimineață.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.03 MB |
Vizualizat: |
de 11172 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
rizs
Data înscrierii: 27/Apr/2020 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 37 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 24 Aug 2020 09:08:19 Titlul subiectului: |
208124 |
|
Cum am inteles mai e programat inca 2 in urmatorii saptamani in septembrie.
Oare si acuma trebuie sa asteptam "oamenii de la Siemens" sa fie si ei prezenti la teste cu laptopuri - cei care sunt acuma la Cluj - sau deja e deajuns sa faca vatmani nostrii testele cum au facut cu 302, 303 si 304?
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 24 Aug 2020 20:44:49 Titlul subiectului: |
208132 |
|
Neamtul a venit doar pentru procedura de omologare si s-a efectuat doar pe 301 el fiind prototipul acestul model pentru Oradea si Cluj. Celelalte vor fi testate doar de catre cei de la Astra in privinta tractiunii si franarii, respectiv se va rula cei 500km pentru rodaj. Dar eu cred ca aceasta sesiune de testare si rodaj se va desfasura doar dupa ce vor fi livrate cele trei vagoane promise din care s-a livrat doar unul.
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 05/Mai/2024 Mesaje: 1026 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 24 Aug 2020 22:28:35 Titlul subiectului: |
208133 |
|
Ele nu sunt retrase la 17:00. Astazi circulau bine mersi la 20:05 prin Piata Unirii.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Joi 27 Aug 2020 16:52:25 Titlul subiectului: |
208155 |
|
Azi s-a facut proba de gabarit si pe segmentul Casa de Cultura-Gara-Olosig.
Descriere: |
First test run of an Astra Imperio on a line segment closed until now due to underpass construction. |
|
Mărime fișier: |
1.54 MB |
Vizualizat: |
de 10899 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Vin 28 Aug 2020 05:00:16 Titlul subiectului: |
208166 |
|
Doamne ce masca. Le putem zice greieri? Daca tot LF-urile de la Bucuresti sunt lacuste:D
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 05/Mai/2024 Mesaje: 1960 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Vin 28 Aug 2020 13:21:56 Titlul subiectului: |
208171 |
|
305 a iesit in probe , asa cum este anuntat si pe site-ul OTL:
Al cincilea Tramvai Imperio iese in probe
Directorul societății Oradea Transport Local, dl. Pop Viorel Mircea, aduce la cunoștiință orădenilor că al cincilea
tramvai Imperio, produs de Astra Vagoane Arad, sosit la Oradea luni, 24 August 2020, iese astăzi (28.08.2020) din depou pentru probele de anduranță.
După perioada de probe, tramvaiul va deservi călătorii alături de celelalte patru garnituri aflate pe traseu de la începutul acestei luni.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
128.65 kb |
Vizualizat: |
de 10765 ori |
|
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos
Ultima modificare efectuată tcm la Vin 28 Aug 2020 13:25:59, modificat de 5 ori în total |
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Mar 01 Sep 2020 14:32:29 Titlul subiectului: |
208206 |
|
Al șaselea Tramvai Imperio a ajuns în Oradea
Directorul societății Oradea Transport Local, dl. Pop Viorel Mircea, aduce la cunoștiință orădenilor că luni, 31 August 2020, a ajuns
în Oradea și al șaselea tramvai Imperio, produs de Astra Vagoane Arad.
Se vor face, în perioada următoare, probele de anduranță pe traseu, după care tramvaiul va deservi călătorii alături de celelalte garnituri.
Link: http://www.otlra.ro/stiri/1344
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
Tram-fan
Data înscrierii: 19/Sep/2009 Ultima vizita: 05/Mai/2024 Mesaje: 176 Locație: Oradea
|
Trimis: Vin 04 Sep 2020 17:16:44 Titlul subiectului: |
208246 |
|
305 a intrat în circulație normală cu călători, iar 306 se află în rodaj.
|
|
Sus |
|
|
P.I.
Data înscrierii: 02/Apr/2008 Ultima vizita: 06/Sep/2020 Mesaje: 31 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 06 Sep 2020 16:35:06 Titlul subiectului: |
208257 |
|
Ati observat ca la ultimele garnituri de Imperio scaunele sunt diferite fata de primele? De ce? Oare OTL a cerut asa? Oare care model de scaune respecta contractul? Sincer dupa parerea mea astea noi imi da impresia de ieftin, fata de primele, care erau mai elegant.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Sep 2020 17:04:43 Titlul subiectului: |
208258 |
|
Al 2-lea model e că și pe autobuzele Eurobus Diamond. Sunt proaste cel puțin în opinia mea, săptămâna trecută am mers cu unul în Sibiu și mi se par foarte incorfortabile și deloc rezistente.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
rizs
Data înscrierii: 27/Apr/2020 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 37 Locație: Oradea
|
Trimis: Dum 06 Sep 2020 18:18:41 Titlul subiectului: |
208259 |
|
Nici scaunele ce sunt în 301-304 nu sunt confortabile... în ULFuri sunt scaune din plastic, dar sunt mult mai confortabile, până acuma niciodată n-a durat spatele meu după ce am ieșit dintr-un ULF, dar odată am mers cu un Astra de la Pod CFR până în Nufărul să stau jos, dar la Oradea Plaza a început să doare coloana mea verticală și am zis că niciodată nu mai stau jos. Până acuma n-am mers cu 305, dar am crezut că primâria a cerut să fie schimbate scaunele cu una mai confortabilă.
În altă ordine de idei, Imperio e versiunea de low cost al unui Siemens Avenio, bineînțeles că sunt folosite piese mai ieftine ca să se poate ține prețul. Vezi comparația de Renault - Dacia, cu amăndouă poți să mergi de la A la Z, dar nu oferă aceeași confort.
Ultima modificare efectuată rizs la Dum 06 Sep 2020 18:35:00, modificat de 2 ori în total |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 03/Mai/2024 Mesaje: 8716 Locație: Iasi
|
Trimis: Dum 06 Sep 2020 18:25:24 Titlul subiectului: |
208260 |
|
Pentru ca... Romania?!...
|
|
Sus |
|
|
tcm
Data înscrierii: 05/Mai/2014 Ultima vizita: 05/Mai/2024 Mesaje: 1960 Locație: Oradea; Leeds (UK)
|
Trimis: Dum 06 Sep 2020 18:59:38 Titlul subiectului: |
208261 |
|
Sunt mai multe diferente intre Imperiouri. 301-303 , cel putin , au venit cu afisaje albe , ulterior au fost schimbate cu unele portocalii ; nu stiu sigur daca nu a avut si 304 afisaje albe la inceput. 305 are diferente la oglinda , scaune , si pozitionarea camerelor. 301-304 au cate o singura camera doar pe partea stanga , in timp ce 305 are camere si pe dreapta in fata si in spate , 305 a venit direct cu afisaje portocalii. Nu m-ar mira ca atunci cand vor fi livrate toate tramvaiele sa nu fie 3 tramvaie la fel , cum s-a intamplat cu Armoniile pentru Timisoara , unde tramvaie venite de la aceeasi fabrica aveau pantografe diferite , decupaje diferite ale panourilor caroseriei sau piese luate din magazine de bricloaj.
_________________ https://www.youtube.com/@tcm_tatra/videos |
|
Sus |
|
|
rizs
Data înscrierii: 27/Apr/2020 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 37 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 07 Sep 2020 08:28:09 Titlul subiectului: |
208262 |
|
Era de asteptat sa nu fie toate tramvaiele la fel. Primul tramvai (prototipul) trebuie sa indeplineasca toate cerintele cerute, dupa aceea celelalte tramvaie pot sa difere un pic daca beneficiarul (Primaria Oradea / OTL) dupa teste sau dupa exploatare cere mici modificari sau e de acord cu modificarea, modificari ce nu schimba caracteristiciile vehicului, gen se modifica locurile si / sau numarul usilor, tractiunea, etc.
Piesele complementare se poate schimba oricand ori daca cere beneficiarul (camere in plus de exemplu sau afisajele) ori daca constructorul cere modificarea ca subcontractorul a marit pretul piesei sau nu mai e fabricat sau nu se poate livra la timpul cerut. Fiindca Astra a redus de la 3-4 saptamani timpul de asamblare a tramvaielor la 2 saptamani / tramvai ca sa poate livra 10 tramvaie pt Oradea anul asta, beneficiarul sigur a fost de acord cu modificari cerute de Astra, probabil scaunele puse in 305-307 sunt livrate mai repede pentru asamblare ca cele vechi.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 08 Sep 2020 07:00:46 Titlul subiectului: |
208267 |
|
rizs a scris: | ... Fiindca Astra a redus de la 3-4 saptamani timpul de asamblare a tramvaielor la 2 saptamani / tramvai |
Faptul ca se livreaza in fiecare 2 saptamani un vagon nu inseamna ca ele se construiesc unul dupa altul in acest interval. Carcasele (structura caroseriei( au sunt gata de luni de zile. Asamblarea dureaza mai mult de doua luni dar se asambleaza in paralel mai multe vagoane, nu se lucreaza doar pe unul singur.
|
|
Sus |
|
|
rizs
Data înscrierii: 27/Apr/2020 Ultima vizita: 12/Mar/2024 Mesaje: 37 Locație: Oradea
|
Trimis: Mar 08 Sep 2020 09:29:16 Titlul subiectului: |
208269 |
|
Nu m-am referit ca un tramvai e gata in 2 saptamani, e calculat in general ce au communicat pana acuma, cum au livrat tramvaiele si ce am auzit de la un prieten care a vorbit odata cu un muncitor care lucreaza acolo.
Calculul meu am mai scris deja aici: https://www.skyscrapercity.com/threads/oradea-public-transport.1649891/page-55#post-169459437 cand a fost Orban in vizita la Astra Arad.
Dar pe scurt, in general e in asamblare 8-9 tramvaie in aceeasi timp, fiecare are alt grad de finalizare (cum vin piesele se pune la locul lui si stiind ca tramvaiele difera pt fiecare oras trebuie asteptat piesa potrivita) si cand e livrat una in locul lui e inceput una nou, iar in intervalul de sfarsitul lui aprilie si inceputul lui iunie au livrat 8 tramvaie (+1 pt Arad la inceputul anului), iar la mijlocul lui august au inceput din nou livrariile din nou, si daca intentia e 10 tramvaie pt Oradea, 6 pt Cluj si 6 pt Arad anul aceasta, atunci in decembrie-ianuarie iar o sa fie o runda de livrari cu tramvaiele ce au inceput acuma dupa livrari.
Asta rezulta cam 8-9 tramvai / 3 luni, adica daca calculez asa, 16-18 saptamani impartit cu 8-9 tramvaie iese cam 1 tramvai la 2 saptamani. Asta nu inseamna ca un tramvai e gata in 2 saptamani, ci ritmul de asamblare, un numar cu care poti sa calculezi de exemplu ca intr-un an se poate asambla cam 52/2 = 26 tramvaie. Stim, cum se asambleaza cat mai multe tramvaie o sa fie asamblat mai repede tramvaiele, ca muncitorii stiu deja unde ce piesa vine, deci ritmul asta peste un an se poate ca o sa fie 1 tramvai la 1-1.5 saptamani, fata cat a fost cand au inceput asamblariile si la fiecare piesa au uitat la planuri unde ce vine.
|
|
Sus |
|
|
zsizsi
Data înscrierii: 31/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Noi/2023 Mesaje: 1072 Locație: Oradea
|
Trimis: Lun 21 Sep 2020 11:15:52 Titlul subiectului: |
208405 |
|
A sosit vagonul 307. A fost descarcat in premiera pe sensul spre Primariei. Nu stiu motivul pentru care s-a descarcat pana acuma pe sensul spre Iosia
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.36 MB |
Vizualizat: |
de 9520 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|