|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
BVB09
Data înscrierii: 07/Iun/2020 Ultima vizita: 12/Sep/2023 Mesaje: 219
|
Trimis: Mar 23 Noi 2021 15:13:13 Titlul subiectului: |
211876 |
|
A zis Maria Sa ca o sa bage troleu pe noul buget UE.
|
|
Sus |
|
|
Spike
Data înscrierii: 02/Apr/2021 Ultima vizita: 22/Mar/2024 Mesaje: 59 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Noi 2021 16:22:23 Titlul subiectului: |
211878 |
|
Da bravo chirica aduci bani atat ca sa le folosesti degeaba
|
|
Sus |
|
|
Car IS
Data înscrierii: 03/Oct/2020 Ultima vizita: 05/Apr/2023 Mesaje: 401 Locație: Iasi
|
Trimis: Mar 23 Noi 2021 17:00:23 Titlul subiectului: |
211879 |
|
BVB09 a scris: | A zis Maria Sa ca o sa bage troleu pe noul buget UE. |
Un ,,pinochio" si mai mincinos,tot cu nasul mare.Ca mai vroia sa cumpere si alte autobuze...
Ultima modificare efectuată de către Car IS la Mie 24 Noi 2021 07:13:42, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Mar 23 Noi 2021 23:47:40 Titlul subiectului: |
211882 |
|
Pe intelesul tuturor: S-a respins contestatia Karsan pe toate partile, iar BMC ramane castigator. Se poate contesta decizia in 48 de ore de la pronuntare (24.11.2021). Calea de atac se poate face la Curtea De Apel Bucuresti.
Tip solutie: Nefondat
Solutia pe scurt: Respinge cererea de sesizare a Curții Constituționale, ca inadmisibilă. Respinge cererea de sesizare a Curții de Justiție a Uniunii Europene în vederea pronunțării unei hotărâri preliminarii, ca inadmisibilă. Respinge cererea de sesizare a Înaltei Curți de Casație și Justiție în vederea pronunțării unei hotărâri prealabile, ca inadmisibilă. Respinge capătul de cerere prin care se solicită să se dispună „anularea procedurii", ca inadmisibil. Respinge excepția inadmisibilității cu privire la solicitarea de „respingere ca neconformă a ofertei declarate câștigătoare", ca neîntemeiată. Respinge plângerea formulată de petenta-contestatoare, ca nefondată. Definitivă. Cu privire la soluția de respingere ca inadmisibilă a cererii de sesizare a Curții Constituționale, cu drept de recurs în termen de 48 de ore de la pronunțare. Calea de atac se va depune la Curtea de Apel București, secția a VIII-a contencios administrativ și fiscal. Pronunțată azi, 22.11.2021, prin punerea soluției la dispoziția părților prin mijlocirea grefei instanței.
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 24 Noi 2021 06:11:05 Titlul subiectului: |
211883 |
|
Nu decizia se poate contesta, aceea e definitivă. Ce se poate contesta e respingerea cererii de sesizare a Curții Constituționale, atât.
|
|
Sus |
|
|
KTLYN
Data înscrierii: 25/Ian/2013 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 209 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 24 Noi 2021 12:21:38 Titlul subiectului: |
211884 |
|
Transportul public de călători din municipiile Iași, Târgu Mureș, Tulcea și din județul Neamț se va desfășura în condiții moderne, prietenoase cu mediul, ca urmare a finalizării, de către Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației (MDLPA), a procedurii de atribuire a achiziției publice pentru 70 de autobuze electrice de cca. 10 m, operabile în condiții de deal.
Astfel, urmează să fie încheiate contractele de furnizare pentru:
municipiul Iași - 24 autobuze, 7 stații de încărcare rapidă și 24 stații de încărcare lentă; valoarea contractului este de 47.280.008 lei (fără TVA);
municipiul Târgu Mureș - 15 autobuze, 5 stații de încărcare rapidă și 15 stații de încărcare lentă; valoarea contractului este de 29.549.995 lei (fără TVA);
municipiul Tulcea - 10 autobuze, 3 stații de încărcare rapidă și 10 stații de încărcare lentă; valoarea contratului este de 19.700.000 lei (fără TVA);
județul Neamț - 21 autobuze, 7 stații de încărcare rapidă și 21 stații de încărcare lentă; valoarea contratului este de 41.369.993,00 lei (fără TVA).
Ofertantul câștigător pentru toate cele 4 loturi este BMC TRUCK & BUS.
https://www.mdlpa.ro/subarticles/5/mdlpapor70autobuzeelectrice
|
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Mie 24 Noi 2021 13:59:25 Titlul subiectului: |
211885 |
|
În cursul zilei de astăzi, 24 noiembrie 2021, Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației a anunțat că a finalizat procedura de atribuire a achiziției publice pentru 70 de autobuze electrice de 10 metri, operabile în condiții de deal, dintre care 24 sunt destinate Municipiului Iași.
„Mulțumesc Ministerului Dezvoltării și, în mod deosebit, domnului ministru Cseke Attila, pentru întreaga colaborare pentru modernizarea transportului public și transformarea acestuia în unul ecologic! Grație fondurilor europene avem contracte semnate pentru 32 de tramvaie ultramoderne, PESA și Bozankaya, din care 15 au ajuns deja în orașul nostru, și pentru încă 20 de autobuze electrice Solaris de 12 metri. Continuăm programul amplu de modernizare a liniilor de tramvai și vom construi un nou depou, independent energetic, în Dacia. Așa cum am promis, transportul public în orașul nostru devine verde, modern, inteligent!”, a declarat primarul Mihai Chirica.
Cele 24 de autobuze au o valoare de achiziție de 47.280.008 lei, fără TVA (56.263.209,52 lei, cu TVA, circa 11,4 milioane de euro) și vor fi livrate de compania românească BMC Truck & Bus.
Proiectul include și construirea și punerea în funcțiune a șapte stații de încărcare rapidă și a 24 stații de încărcare lentă.
Cele 24 de autobuze electrice de 10 metri vor fi folosite în transportul public din Iași astfel: 14 pe ruta 42 (Copou - CUG) și 10 pe traseul 52 (Piața Alexandru cel Bun - Pasaj Octav Băncilă - Copou).
Celelalte autobuze sunt destinate Municipiului Târgu Mureș (15 autobuze), Municipiului Tulcea (10 autobuze) și Județului Neamț (21 de autobuze).
Finanțarea este asigurată prin Programul Operațional Regional 2014 - 2020, Axa prioritară 4 „Sprijinirea dezvoltării urbane durabile”.
|
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Lun 27 Dec 2021 04:32:57 Titlul subiectului: |
212114 |
|
Citat: | Un nou pas în introducerea autobuzelor electrice în transportul public ieșean a fost făcut joi, 23 decembrie, la Palatul Roznovanu. Primarul Mihai Chirica a semnat împreună cu Silvia Colacea, director executiv al SC BMC Truck&Bus SA, contractul de furnizare a 24 de autobuze electrice cu lungimea de circa 10 metri. La eveniment au fost prezenți Bogdan Domnescu și Serhan Unsal, directorul tehnic și, respectiv, managerul companiei SC BMC Truck&Bus SA.
„Important este faptul că aceste autobuze beneficiază de ultimele tehnologii în ceea ce privește utilizarea acumulatorilor electrici. Practic, programul de modernizare a transportului public cu mijloace de transport ecologice continuă. Pe lângă cele 32 de tramvaie noi, avem contractul semnat astăzi și contractul de furnizare a 20 de autobuze electrice Solaris care vor fi livrate începând de anul viitor”, a declarat primarul Mihai Chirica.
La rândul său, Silvia Colacea a dat asigurări că noul contract se află pe mâini bune, compania pe care o reprezintă având o vastă experiență în producerea de autobuze electrice.
„Ne vom asigura de ducerea la bun sfârșit a proiectului de furnizare a 24 de autobuze electrice, 24 stații de încărcare lentă și 7 stații de încărcare rapidă. Livrarea ar trebui să se facă în maxim 19 luni de la semnarea contractului de furnizare. BMC are experiență în livrarea a mii de autovehicule în relația cu autoritățile publice din România. Autobuzele electrice pe care urmează să le livrăm municipiului Iași sunt fabricate de unul dintre cei mai mari producători de profil din lume, ZTE Smart Auto, parte a gigantului ZTE Corporation, a patra putere din lume în domeniul telecomunicațiilor și tehnologiilor avansate”, a declarat Silvia Colacea, director executiv SC BMC Truck&Bus SA.
Autobuzele care vor fi livrate Iașului vor avea o autonomie de 130 de kilometri cu instalația de aer condiționat pornită. Vehiculele vor avea o capacitate de 24 de locuri pe scaune și 72 de locuri în picioare. Stațiile de încărcare lentă vor asigura o încărcare totală timp de maxim șase ore, iar stațiile rapide vor furniza, în circa 10 minute, energie suficientă pentru o deplasare de circa 60 de kilometri.
Cele 24 de autobuze care vor fi livrate de SC BMC Truck & Bus SA au o valoare de achiziție de 47.280.008 lei, fără TVA (56.263.209,52 lei, cu TVA, circa 11,4 milioane de euro). Ele vor fi folosite în transportul public din Iași astfel: 14 pe ruta 42 (Copou - CUG) și 10 pe traseul 52 (Piața Alexandru cel Bun - Pasaj Octav Băncilă - Copou).
Municipiul Iași nu este la prima colaborare cu SC BMC Truck & Bus SA, de la care a cumpărat în 2016 opt autobuze EuroBus Diamond.
Pe 15 aprilie 2021, primarul Mihai Chirica și Daniel Ciolan, directorul general al Solaris România, au semnat un contract în valoare de 66.753.064 lei care prevede furnizarea către Municipiul Iași a 20 de autobuze electrice Solaris cu o lungime de 12 metri, șase stații de încărcare rapidă și 20 de stații de încărcare lentă.
Grație fondurilor europene, Municipiul Iași va beneficia, în total, de 76 de mijloace de transport electrice (32 de tramvaie și 44 de autobuze electrice), în valoare totală de aproximativ 462 de milioane de lei, respectiv circa 94 de milioane de euro. |
Personal ma indoiesc ca la 10 metri are 3 usi, ca in pozele de prezentare cel verde e clar varianta de 12 metri.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
334.05 kb |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
262.41 kb |
Vizualizat: |
de 3639 ori |
|
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
dm
Data înscrierii: 18/Oct/2005 Ultima vizita: 04/Apr/2024 Mesaje: 819
|
Trimis: Lun 27 Dec 2021 11:38:14 Titlul subiectului: |
212115 |
|
TheTigerBeast a scris: | Personal ma indoiesc ca la 10 metri are 3 usi |
Banuiesc ca varianta electrica se bazeaza pe cea diesel, dieselul de 10m are 3 usi:
https://www.bmc.com.tr/en/bus/neocity/technicial?tab=10m
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
68.82 kb |
Vizualizat: |
de 3605 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Mar 28 Dec 2021 11:25:57 Titlul subiectului: |
212125 |
|
Ăla e BMC. Electricele sunt ZTE.
|
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 04:53:22 Titlul subiectului: |
213188 |
|
E posibil ca in locul acestor autobuze sa primim tramvaie Pesa, cele destinate pentru Botosani
Citat: | Primăria din Botoșani va primi nouă travaie PESA cu care nu are ce face, după ce s-a renunțat la reabilitarea liniilor de tramvai în oraș * tramvaiele nu pot fi redistribuite altor municipalități, prin urmare edilul-șef din Botoșani i-a propus omologului său ieșean un schimb inedit: vă dăm tramvaie, ne dați autobuze electrice !
Municipalitatea din Botoșani caută soluții pentru ieșirea din impasul creat după decizia autorităților de a renunța la reabilitarea infrastructurii transportului electric. Lipsa ofertanților la licitațiile organizate pentru modernizarea a două trasee de tramvai, apoi scumpirea materialelor de construcții, imposibilitatea asigurării unor cofinanțări din ce în ce mai mari și, nu în ultimul rând, termenele mult prea strânse pentru realizarea lucrărilor (31 decembrie 2023) sunt elementele care au generat această decizie.
Pe de altă parte, însă, Ministerul Dezvoltării continuă licitația privind achiziția a 49 tramvaie, dintre care 9 sunt destinate municipiului Botoșani, procedură care este într-o fază destul de înaintată pentru a putea fi anulată „Ofertantul declarat câștigător pentru achiziția de 49 de tramvaie cu lungimea de circa 18 metri destinate transportului public de călători” – Lotul nr.1 municipiul Botoșani – 9 tramvaie unidirecționale de cca. 18 metri este Pojazdy Szynowe PESA Bydgoszcz Spolka Akcyjma. Procedura este în curs de finalizare, a fost contestată, iar Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor a dat câștig de cauză autorității contractante, respingând contestațiile depuse. La acest moment, decizia CNSC este atacată de către unul dintre contestatori la Curtea de Apel București”, spun cei de la MLDAP.
Cu alte cuvinte, după finalizarea procedurii, și construirea celor nouă tramvaie, acestea vor ajunge în Botoșani, oraș care nu mai are infrastructură pentru tramvaie. De menționat faptul că tramvaiele nu pot fi redistribuite, deoarece fac obiectul unei cereri de finanțare dedicate special municipiului Botoșani.
În atare situație, primarul caută soluții izbăvitoare. Cosmin Andrei spune că a avut de curând o discuție cu edilul municipiului Iași și se încearcă găsirea unei soluții pentru cele nouă tramvaie. El a propus ca tramvaiele să ajungă la Iași iar municipiul Botoșani să primească în schimb autobuze electrice.
„Am avut o discuție cu primarul municipiului Iași pentru a schimba tramvaiele care ar trebui să ajungă la Botoșani, cu autobuze electrice. Căutăm o variantă, dar suntem într-o situație extrem de birocratică. Există deschidere din partea dumnealui, să transferăm la Iași tramvaiele care ar trebui să ajungă la Botoșani iar noi să primim autobuze electrice. Avem nevoie de un acord cu ADR Nord-Est și cu Ministerul Dezvoltării, care are angajamente semnate cu Comisia Europeană. Noi nu avem ce face cu tramvaiele pentru că este clar că nu putem reabilita infrastructura. Din punctul meu de vedere, sunt mai potrivite autobuzele electrice chiar dacă mi-aș fi dorit un transport care să schimbe fața orașului”, a spus primarul Cosmin Andrei.
Evident, Iașul nu ar spune nu unei astfel de oferte, mai ales că, în ultimii ani, s-a tot vehiculat ideea că relieful colinar al orașului generează discultăți în operarea cu autobuze electrice. Cu toate acestea, la Iași vor sosi 20 de autobuze electrice Solaris Urbino Electric nE12 de 12 metri în cadrul unui proiect în valoare de 66,7 milioane de lei și alte 24 de autobuze electrice de 10 metri, în valoare de 64,8 milioane de lei. Chiar ieri, primarul Mihai Chirica a dezvăluit faptul că primul autobuz electric va ajunge în oraș în luna iunie. „Autobuzele electrice de 10 și 12 metri sunt în lucru și vom primi primele loturi în această vară”, a spus edilul-șef. Ar rămâne de analizat câte autobuze ar trebui să cedeze Iașul pentru cele 9 tramvaie PESA, cei Botoșani preferându-le pe cele de 10 metri. Cel mai probabil, oportunitatea sau posibilitatea schimbului va fi decisă de ADR Nord Est. Șansele sunt mici întrucât municipalitatea din Botoșani trebuie mai întâi să decidă ce se întâmplă cu finanțarea europeană atrasă pentru reabilitarea infrastructurii de transport cu tramvaiul, apoi va trebui să modifice strategia de mobilitate urbană, deoarece actuala strategie vizează transport public în municipiu cu tramvaie și nu cu autobuze electrice. Totodată, ar fi pusă sub semnul întrebării și solicitarea unei noi finanțări în exercițiul financiar european 2021 - 2027. |
https://www.ziarulevenimentul.ro/stiri/moldova/tramvaie-la-schimb-cu-autobuze-electrice--217526753.html
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 08:45:00 Titlul subiectului: |
213191 |
|
Nu prea cred ca se poate din cauza diferentei de ecartament. Botosani a avut 1435 mm ,Iasi are 1000 mm.
Nu vad cum niste tramvaie comandate pt un anumit oras cf unor norme tehnice specifice , pot fi modificate on the fly.
In alta ordine de idei se vede aici limitarea penibila a administratiei din Botosani. Cum spunea si Radu undeva , bine ca in Resita( care nu mai au tramvaie de vreo 10 ani) se poate si in Botosani nu.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 08:54:25 Titlul subiectului: |
213192 |
|
Tramvaiele respective nu sunt oricum in fabricatie in prezent, caci e un proces pe rol la "justitea", deci inca nu se stie rezultatul final al licitatiei. Se vor pune boghiuri pentru 1000 in loc de 1435, asta nu e o problema.
Problema e alta. De fapt, problemele:
1. Ceea ce ar fi o bucurie pentru Iasi, ar fi dezastrul total al transportului public din Botosani, de aceea, bucuria noastra, la Iasi, ar trebui sa fie moderata, caci inca un oras din Moldova (din pacate, viitoare zona-tampon intre puteri, un soi de Fasia Gaza) involueaza, in timp ce viitoarea Republica Ardeal prospera pe toate fronturile (iar investitia de la Resita - un fapt minunat, altfel - se adauga la asta); basca, la Botosani ar ajunge o parte a chinezariilor, deci s-ar duce din hartoapa in hartoapa spre "victoria" finala, sfanta duba, de care pare a se fi atasat irecuperabil orasul ala...;
2. Daca procesul e castigat de Bozankaya, probabil se va produce acelasi tip de vagon ca pentru Iasi, dar in varianta cu 3 module. Asta ar fi bine, caci ar fi acelasi tip de tramvai, practic. Daca, insa, va castiga Pesa procesul, va fi vorba de inca un tip de tramvai modern, ceea ce nu e tocmai bine pentru noi, mai ales pentru perioada post-garantie. Sigur, subiectiv iubim Pesa, dar obiectiv trebuie sa le si putem intretine si exploata pe toate, ca la gard nu sunt de folos nimanui...;
3. Mi-e teama ca aparitia unor tramvaie de 18 metri la Iasi in aceasta faza ar da nastere apetitului pentru "tramvaie-jucarie" in detrimentul celor mai lungi, cu care sa fie atrasi noi si noi calatori, si de care inca este mare nevoie pe diverse linii; probabil ca, mergand pe drumul inceput deja, la un moment dat se vor face si niste achizitii de 18m pentru trasee cu incarcare mai mica (desi, ideea ar fi sa dam tuturor rutelor posibilitatea de a se dezvolta, prin reconfigurarea retelei de trasee de tramvai), dar nu suna deloc bine ca acel moment sa inceapa brusc acum, existand acest risc al pierderii poftei pentru tramvaiele de capacitate ridicata.
In fine, vorbim vorbe deocamdata...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 09:31:40 Titlul subiectului: |
213195 |
|
Da, clar nu trebuie să ne bucurăm de răul altuia. Dar acolo, după părerea mea, a fost o greșeală de strategie. S-au scos tramvaiele, fără să se fi făcut vreo licitație, fără nimic. Trebuia să fie făcută licitația, și cu o zi înainte de începerea lucrărilor să se scoată tramvaiele. Acum, sunt șanse aproape 0 să mai vedem tramvai la Botoșani. O mare eroare.
Iași-ul sigur că are nevoie de tramvaie noi, dar bine ar fi să fie tot PESA Swing 122NaJ, așa cum avem acum. Măcar pe astea știm să le întreținem și au șanse mari să reziste mai bine și după perioada de garanție.
Eu cred că cei de la Botoșani ar trebui să mai încerce cu licitațiile. Nu să se ducă după Constanța, Sibiu și Brașov.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 09:33:48 Titlul subiectului: |
213196 |
|
Chiar daca se va putea face cumva acest "troc", in cadrul acelei licitatii Pesa a ofertat alt model si asta chiar e imposibil de modificat.
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 09:42:40 Titlul subiectului: |
213197 |
|
Da, nu e o idee prea strălucită. Sper ca Ministerul Dezvoltării să nu permită o astfel de procedură. Da, la noi e nevoie de tramvaie noi. Dar bine ar fi să accesăm noi fonduri europene și să luăm tramvaie după specificațiile noastre. Așa e cel mai bine.
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 09:49:38 Titlul subiectului: |
213198 |
|
Ideal ar fi ca Botosaniul sa fie fortat SA CAUTE CU ADEVARAT SI SA GASEASCA SOLUTII pentru cofinantare si sa faca ceea ce trebuie sa faca un oras ce incearca sa se considere modern, iar asta s-ar intampla doar prin imposibilitatea anularii demersului de achizitie a celor 9 tramvaie. Ar ajunge de rasul rasului sa zaca cu ele in batatura si poate macar rusinea i-ar face sa iasa din starea de putori care-l iau pe "nu se poate" in brate. Repet: cum a putut Resita, va putea si Botosaniul, orase comparabile. Doar daca nu cumva exista alte interese acolo ca tramvaiul sa dispara...
|
|
Sus |
|
|
tramfan
Data înscrierii: 13/Ian/2011 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1094 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 10:15:59 Titlul subiectului: |
213200 |
|
Da, e ciudat că nu se încearcă. Noi am încercat ani de zile să facem Podu Roș - C.U.G., și l-am făcut până la urmă. Și la noi au fost obstacole, cum sunt peste tot în democrația noastră originală. Dar s-a reușit.
|
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 10:33:12 Titlul subiectului: |
213203 |
|
Primarul nu mai vrea tramvaie, ca "e scumpe domle"
Citat: | Din păcate pentru cei care și-au dorit tramvaie la Botoșani, programul este amenințat. Am căutat toate variantele posibile pentru a implementa acest proiect. Nu există posibilitatea să fazăm acest proiect pe Programul Operațional Regional. În plus, cofinanțarea este din ce în ce mai mare. Materialele de construcție s-au scumpit din nou, prețul fierului s-a triplat iar banii pentru cofinanțare nu îi avem. |
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 10:55:14 Titlul subiectului: |
213204 |
|
Da, da, stim, covrigul, plandemia, slava, alea, alea... Sa mai cerce, sa mai cerce...
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 15:17:35 Titlul subiectului: |
213208 |
|
Si cam cate autobuze electrice ar dori nenea primarele acele din Botosani la schimb cu tramvaiele lor?
2 buc bus /1 tram
3 buc bus/ 1 tram
?
Parca e targuiala la talcioc.
Edit:
Ma mir ca nu le ofera vecinilor de la nord. Gratis. Ca tot e la moda "slava"!"
|
|
Sus |
|
|
Radu Bialus
Data înscrierii: 22/Oct/2005 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 8720 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 18 Mai 2022 19:26:22 Titlul subiectului: |
213211 |
|
In Romania e posibil orice. Ma uitam acum pe forumul mu cum pustiulica ala care le stie pe toate din fata ecranului ne da explicatii cu legi si alte alea, uitand ca "vointa politica" bate orice. Si, ce zic eu ca in Romania e posibil orice?! Deja chestia asta a devenit mentalitate UE pe fata de vreo 2 ani jumate...
Legat de barterul cu Botosaniul si slava, pai poate ce ramane dupa targuiala se duce gratis la ukri, numai sa nu ia foc la noi vreo chinezarie de aia rebotezata... Sa nu ne mire...
|
|
Sus |
|
|
TheTigerBeast
Data înscrierii: 18/Mai/2017 Ultima vizita: 27/Mar/2024 Mesaje: 689 Locație: Bucuresti Sector 6
|
Trimis: Mie 25 Mai 2022 13:52:34 Titlul subiectului: |
213319 |
|
Radu Bialus a scris: | numai sa nu ia foc la noi vreo chinezarie de aia rebotezata... Sa nu ne mire... |
Eu sper ca CTP le va parca separat de cele pe motoare Diesel, ca sa nu ne trezim ca ne ia foc intreaga autobaza de la bateria unui electric.
_________________ Asculta Radio TheTigerBeast @192kbps!
http://r.thetigerbeast.ovh |
|
Sus |
|
|
catalind18
Data înscrierii: 29/Iul/2019 Ultima vizita: 02/Mai/2024 Mesaje: 196 Locație: Botosani, Iasi
|
|
Sus |
|
|
EEG
Data înscrierii: 27/Sep/2012 Ultima vizita: 20/Mai/2024 Mesaje: 414 Locație: Iasi
|
Trimis: Mie 08 Iun 2022 21:34:23 Titlul subiectului: |
213661 |
|
Fantasmagorii ale unui primar idiot.
Nu se pot face schimburi de genull asta , nu suntem la talcioc , exista o legislatie.
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|