|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Iul 2019 07:47:27 Titlul subiectului: Reabilitare Pasaj Grant |
201590 |
|
In acest topic, vom discuta despre lucrarile de reabilitare a unuia dintre cele mai importante poduri din capitala. In prezent traficul este inchis pe sensul Turda-Crangasi. De asemenea linia de tramvai a fost demontata, urmând a fi inlocuita.
Postez si un articol referitor la acest subiect, care se poate vedea aici.
Citat: | Circulația pe sensul Turda - Crângași al pasajului Pod Grant se va închide începând de luni, ora 12,00, în vederea continuării lucrărilor de reabilitare și consolidare, informează Primăria Capitalei printr-un comunicat.
Bretelele aferente acestei căi vor rămâne în continuare închise. Rutele principale de ocolire sunt Podul Basarab și Gara de Nord.
Pot fi utilizate ca variante de ocolire principale, conform panourilor de orientare montate, următoarele trasee/rute:
* B-dul General Kiseleff / B-dul Mareșal Prezan - Arcul de Triumf - Str. Alexandru Constantinescu - B-dul Ion Mihalache - Str. Banu Manta - Pod Basarab - Calea Giulești.
* B-dul General Kiseleff / B-dul Mareșal Prezan - Arcul de Triumf - Str. Alexandru Constantinescu - Bulevardul Mărăști / B-dul Mareșal Averescu - Str. Clucerului - Piața Ion Mihalache - B-dul Ion Mihalache - B-dul Banu Manta - Pod Basarab.
* B-dul Mareșal Prezan / B-dul General Kiseleff - Arcul de Triumf - B-dul Kiseleff - Piața Victoriei - B-dul N. Titulescu - Pod Basarab.
* B-dul Mareșal Averescu intersecție cu B-dul Ion Mihalache obligatoriu la dreapta cu reîncadrarea pe Str. Alexandru Constantinescu prin Str. Locotenent Ghe. Stâlpeanu / Piața Domenii) - B-dul Ion Mihalache (sensul spre Piața Victoriei) - B-dul Banu Manta - Pod Basarab.
* Str. Turda - Str. Iani Buzoiani - Strada Caraiman - Calea Griviței - Pod Basarab.
Pe sensul închis, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va executa următoarele tipuri de lucrări: reparații ale elementelor din beton ale suprastructurii, așternerea hidroizolației, amenajarea gurilor de scurgere a apelor pluviale, realizarea căii pe pod (așternerea mixturilor asfaltice), înlocuirea rosturilor de dilatație existente, înlocuirea elementelor de siguranță rutieră existente (parapete metalici), refacerea căii tramvaiului, refacerea semnalizării verticale, realizarea marcajelor rutiere.
PMB reamintește că Podul Grant se află la prima intervenție după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată și face legătura între b-dul Ion Mihalache și Calea Giulești. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 23:25:03 Titlul subiectului: |
202789 |
|
Pe podul Grant, tramvaiele liniei 41 circula in sistem "paleta", adica pe un singur fir. Se circula pe firul dinspre Crangasi spre Turda. Tramvaiele se asteapta la capetele podului.
In timpul orelor mai linistite, existe o cadenta, adica nu asteapta mai mult de un tramvai la capete. Daca este ora de varf, atunci pot sa fie probleme, se pot aduna si 3 tramvaie la capete, in asteptarea tramvaiului de pe contrasens.
Incep un scurt reportaj foto cu paleta de pe podul Grant, cu mentiunea ca gramul din spatele tramvaiului era cam murdar, dupa cum puteti vedea in unele cadre.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
127.09 kb |
Vizualizat: |
de 8248 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 23:26:43 Titlul subiectului: |
202790 |
|
Sa incepem asadar cu cateva cadre la capatul podului, dinspre Turda.
Tramvaiul asteapta 50 de metri mai sus de statie, pana la venirea celuilalt tramvai.
"Paleta" este semaforizata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.74 kb |
Vizualizat: |
de 8247 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.53 kb |
Vizualizat: |
de 8247 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 23:27:44 Titlul subiectului: |
202791 |
|
Asteptarea, dureaza in medie 1-2 minute, in funcite de distanta pe care o are de parcurs tramvaiul de pe celalalt sens pana la statie,
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.02 kb |
Vizualizat: |
de 8246 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.65 kb |
Vizualizat: |
de 8246 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 23:29:39 Titlul subiectului: |
202792 |
|
In urmatoarele cadre putem vedea macazul temporar, pentru "paleta" de pe pasaj Grant. Chiar daca "paleta" este semaforizata, la capetele podului, este instalata cate o ghereta cu un muncitor care supravegheaza traficul tramvaielor.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.68 kb |
Vizualizat: |
de 8244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.22 kb |
Vizualizat: |
de 8244 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.42 kb |
Vizualizat: |
de 8244 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 23:31:52 Titlul subiectului: |
202793 |
|
In continuare, pe o distanta mai mare de 500 de metri, s-a asfaltat banda de langa viitoarea sina de tramvai. Banda 1, pe sensul spre Crangai este deschisa.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.81 kb |
Vizualizat: |
de 8243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.35 kb |
Vizualizat: |
de 8243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
123.47 kb |
Vizualizat: |
de 8243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.93 kb |
Vizualizat: |
de 8243 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
109.21 kb |
Vizualizat: |
de 8243 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 23:33:44 Titlul subiectului: |
202794 |
|
De asemenea a fost refacuta fundatia pe care se va poza sina de tramvai.
Dupa cum puteti vedea, exista o limitare de 30 km/ora pentru tramvaie.
Dar aceasta nu era acum 10 ani.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.8 kb |
Vizualizat: |
de 8242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.32 kb |
Vizualizat: |
de 8242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.25 kb |
Vizualizat: |
de 8242 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.08 kb |
Vizualizat: |
de 8242 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 23:34:54 Titlul subiectului: |
202795 |
|
Utilajele le-am gasit inspre capatul podului dinspre Sos. Crangasi.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.86 kb |
Vizualizat: |
de 8241 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.15 kb |
Vizualizat: |
de 8241 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.25 kb |
Vizualizat: |
de 8241 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
102.26 kb |
Vizualizat: |
de 8241 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 23:36:05 Titlul subiectului: |
202796 |
|
Aproape de capatul podului Grant, dinspre Crangasi, sina veche inca nu a fost demontata.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
110.4 kb |
Vizualizat: |
de 8240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
114.38 kb |
Vizualizat: |
de 8240 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.88 kb |
Vizualizat: |
de 8240 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 19 Sep 2019 23:38:12 Titlul subiectului: |
202797 |
|
Am ajuns la capatul podului dinspre Crangasi, unde un tramvai venit de pe celalalt sens astepta la "paleta".
Cum tramvaiul nostru a revenit pe sensul normal, imediat dupa ce a trecut macazul, semaforul s-a comutat pe verde.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.87 kb |
Vizualizat: |
de 8239 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
107.27 kb |
Vizualizat: |
de 8239 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
119.4 kb |
Vizualizat: |
de 8239 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
120.57 kb |
Vizualizat: |
de 8239 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.87 kb |
Vizualizat: |
de 8239 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Dum 06 Oct 2019 18:45:29 Titlul subiectului: |
203283 |
|
Am o nelamurire referitoare la podul Grant. Pe panoul informativ am vazut ca proiectantul si executantul lucrarilor de reabilitare este Compania Municipala Strazi, Poduri si Pasaje Bucuresti SA. Dar aceste companii nu au fost declarate ilegale, printr-o decizie a tribunalului ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.09 kb |
Vizualizat: |
de 8113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.78 kb |
Vizualizat: |
de 8113 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.67 kb |
Vizualizat: |
de 8113 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 07 Oct 2019 22:56:55 Titlul subiectului: |
203310 |
|
S-a asfaptat aproape in intregime si a doua banda, pe sensul dinspre Turda spre Crangasi. Se lucreaza si la re-asfaltarea carosabilului de pe bretele. Pe celalalt sens deocamdata nu vad progrese.
Nu prea am observat progrese nici la inlocuirea liniei de tramvai.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.04 kb |
Vizualizat: |
de 8089 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.61 kb |
Vizualizat: |
de 8089 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
61.57 kb |
Vizualizat: |
de 8089 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
65.18 kb |
Vizualizat: |
de 8089 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
64.6 kb |
Vizualizat: |
de 8089 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
60.76 kb |
Vizualizat: |
de 8089 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105 kb |
Vizualizat: |
de 8089 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 22 Oct 2019 22:36:05 Titlul subiectului: |
203636 |
|
Mari progrese nu am remarcat azi la podul Grant. Se circula tot pe o banda, pe sensul spre Crangasi. Nici in privinta modernizarii liniei de tramvai, mari progrese nu am vazut. S-a montat armatura metalica, intre sina si banda 2, unde se va turna beton, pentru a se realiza separarea de trafic.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Noi 2019 01:24:06 Titlul subiectului: |
203771 |
|
Ieri am stat aproape 7 minute la paleta, sens spre Crangasi, Din celalalt sens au trecut trei tramvaie iar in spatele nostru se adunasera doua tramvaie. Nu am inteles de ce a stat asa de mult, cele trei tramvaie care au venit din partea cealalta nu erau apropiata unul de celalalt.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
95.38 kb |
Vizualizat: |
de 7846 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Noi 2019 01:26:10 Titlul subiectului: |
203772 |
|
Erau ceva muncitori ieri, atat la intrarea dinspre Turda cat si in partea cealalta. A fost montata integral armatura metalica, unde se va turna betonul pentru separarea caii de rulare de carosabil.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
132.13 kb |
Vizualizat: |
de 7845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.99 kb |
Vizualizat: |
de 7845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.91 kb |
Vizualizat: |
de 7845 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.43 kb |
Vizualizat: |
de 7845 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Noi 2019 01:27:27 Titlul subiectului: |
203773 |
|
Deocamdata, pe sensul spre Crangasi, bretelele sunt inchise.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.71 kb |
Vizualizat: |
de 7844 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.61 kb |
Vizualizat: |
de 7844 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.38 kb |
Vizualizat: |
de 7844 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
81.72 kb |
Vizualizat: |
de 7844 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 01 Noi 2019 01:28:32 Titlul subiectului: |
203774 |
|
Inspre iesirea spre Crangasi, au inceput sa toarne betonul ce separa calea de rulare de carosbil.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.29 kb |
Vizualizat: |
de 7842 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
88.03 kb |
Vizualizat: |
de 7842 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 10 Ian 2020 22:55:51 Titlul subiectului: |
205015 |
|
Doar pe un singur fir s-a inlocuit linia. Pe sensul spre Crangasi se circula pe o singura banda, dar acum traficul este pe banda 2, de langa sina de tramvai.
Nu inteleg de ce nu procedeaza ca oradenii, sa lucreze si in ferestrele calde ale iernii.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.93 kb |
Vizualizat: |
de 7147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.03 kb |
Vizualizat: |
de 7147 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
105.15 kb |
Vizualizat: |
de 7147 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 15 Feb 2020 17:55:00 Titlul subiectului: |
205635 |
|
Lucrarile de consolidare s-au finalizat. De asemenea s-a desfiintat "pendula" liniei 41: http://stbsa.ro/comunicat1.php?nrcom=1210
Citat: | Consolidarea Podului Grant, între Turda și Crângași, a fost finalizată!
Circulația rutieră și a tramvaiului 41 intră în normal!
De sâmbătă, 15 februarie 2020, linia de tramvai 41 își reia circulația normală pe Podul Grant, ca urmare a finalizării lucrărilor de consolidare a pasajului care afectau circulația tramvaiului pe două fire.
În prezent, tramvaiele liniei 41 circulă între terminalele „Ghencea” și „Piața Presei Libere”, în ambele sensuri, având restricție de circulație pe un singur fir („la paletă”) în zona Podului Grant.
Începând de vineri, 14.02.2020 - la ora 21:30, până sâmbătă, 15.02.2020 - la ora 05:00, vor fi demontate piesele de cale utilizate temporar pentru circulația alternativă a tramvaielor de pe ambele sensuri, pe același fir.
Așadar, vineri seară, începând cu ora 21:30, tramvaiele liniei 41 nu vor mai circula, până la sfârșitul programului. Pentru preluarea călătorilor de pe acest traseu, de la ora 20:00 va funcționa linia navetă de autobuze 641, între terminalele „Ghencea” și „Piața Presei”, pe Bd. Ghencea, Str. Brașov, Str. Lujerului, Pasaj Lujerului, Șos. Virtuții, Calea Crângași, Pasaj Grant, Str. Turda, Bd. Mareșal Alexandru Averescu, Bd. Mărăști, Bd. Expoziției.
Pe sensul spre terminalul „Piața Presei”, autobuzele liniei navetă 641 vor efectua opriri astfel:
· pe Bd. Ghencea, în stația „Tudor Vladimirescu”, comună cu cea a liniilor de autobuz 122, 126, 173, 185, 221, 222 și 385;
· pe Str. Brașov, în stația comună cu cea a liniilor de autobuz 173 și 221, precum și în noile stații „Oprire”, situate înainte de intersecția cu Drumul Taberei - ramura de nord și înainte de Bd. Timișoara;
· pe Str. Virtuții, în noua stație „Oprire” amplasată după intersecția cu Bd. Uverturii, apoi în stația comună cu cea a liniei de autobuz 178;
· pe Șos. Crângași, în stația comună cu cea a liniei de autobuz 178;
· pe Str. Turda, în noua stație „Oprire”, amplasată după Pasajul Grant;
· pe Bd. Mareșal Alexandru Averescu, în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Bd. Ion Mihalache;
· pe Bd. Mărăști, în noua stație „Oprire”, amplasată după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu, apoi în stația comună cu cea a liniei de autobuz 330;
· în terminalul „Piața Presei Libere”, comun cu cel al liniei regionale R442.
Pe sensul spre terminalul „Ghencea”, autobuzele liniei navetă 641 vor efectua opriri astfel:
· pe Bd. Mărăști, în cele două stații nou înființate „Oprire”, amplasate în zona Institutului Agronomic și după intersecția cu Str. Alexandru Constantinescu;
· pe Str. Turda, în cele două stații „Oprire”, amplasate după intersecția cu Bd. Ion Mihalache și înainte de Pasajul Grant;
· pe Șos. Crângași și Str. Virtuții, în stația comună cu cea a liniei de autobuz 178, precum și în noua stație „Oprire” amplasată înainte de Bd. Uverturii;
· pe Str. Brașov, în stația comună cu cea a liniilor de autobuz 105, 173 și 221, precum și în noua stație „Oprire” situată după intersecția cu Bd. Timișoara;
· în terminalul „Ghencea”, comun cu cel al liniei regionale R425.
Primăria Capitalei, prin Administrația Străzilor și Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, a finalizat în doar nouă luni consolidarea și reabilitarea Podului Grant, pe tronsonul Turda – Crângași.
Primarul General, Gabriela Firea: „Podul Grant, o legătură importantă între cartierele din nordul și vestul Capitalei, nu a mai intrat în reparații de peste 12 ani. Expertiza tehnică a arătat că lucrările nu mai puteau fi amânate. În aprilie 2019, Podul Grant a intrat în consolidare și reabilitare. Prima etapă a proiectului, între Turda și Crângași, a fost finalizată într-un timp scurt având în vedere că aici erau problemele cele mai grave. A fost modernizată și calea de rulare a tramvaiului 41, după aproape 20 de ani. A doua etapă, pe sensul Crângași – Turda, va începe când vor fi primite toate avizele pentru restricționarea etapizată a traficului.”
Podul Grant a fost supus unei expertize tehnice în urma căreia a fost inclus în clasa de stare tehnică IV – stare nesatisfăcătoare, doar bretelele de acces fiind încadrate în clasa de stare tehnică III – stare satisfăcătoare. Astfel, a fost realizată documentația de proiectare faza DALI, iar prin lucrările propuse pasajul urmează să fie adus la cerințele de calitate cerute de Legea 10/1995.
Din aprilie 2019, au fost închise treptat bretelele de urcare/coborâre, a fost restricționat traficul rutier, iar pentru o perioadă a fost închisă totală circulația tramvaielor.
În acest timp au fost realizate lucrări de reparații ale elementelor din beton, frezarea straturilor de asfalt, s-a pus hidroizolație nouă, s-a demontat calea veche de rulare a tramvaiului, au fost achiziționate și montate traverse noi, s-a montat calea de rulare a tramvaiului, s-au așternut mixturile asfaltice, s-au achiziționat noi rosturi de dilatație și de asemenea s-au consolidat pilonii aferenți pasajului. Parapetele metalic nou va fi montat ulterior deschiderii traficului, pe timpul nopții, achiziția fiind în derulare.
Lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant sunt realizate de Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje. Valoarea totală a contractului, pentru ambele tronsoane ale podului, se ridică la aproape 12 milioane de euro. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Oct 2023 08:18:13 Titlul subiectului: |
216995 |
|
Vesti proaste pentru bucuresteni. Se inchide iar pasajul Grant pentru traficul auto (inca nu se stie daca pe ambele sensuri in acelasi timp, sau alternativ) in timp ce tramvaiele de pe linia 41 vor circula in sistem "pendula". Articolul se gaseste aici.
Citat: | Se închide Pasajul Grant, abandonat de Firea. Tramvaiele vor circula în sistem pendulă
Se închide Pasajul Grant din Capitală, de pe 15 octombrie și până în primăvară, pentru continuarea lucrărilor de consolidare care au fost abandonate de fostul primar general Gabriela Firea în 2020.
Închiderea pasajului se va face pe sensul dinspre Crângași către strada Turda, a anunțat pentru Radio România Actualități directorul Administrației Străzilor București. Contractul de consolidare, în valoare de 54.368.274,04 lei (echivalentul a aproape 11 milioane de euro) a fost semnat anul acesta cu compania Bog’Art, potrivit anunțului din SEAP.
Se închide Pasajul Grant. Tramvaiele vor circula intermitent
Primăria Capitalei a început reparațiile Podului Grant în 2019, în mandatul de primar general al Gabrielei Firea, dar lucrările au fost suspendate în 2020, la doar 33% execuție, din cauza dezastrului financiar în care se afla Municipalitatea.
În septembrie 2019, Firea se lăuda că a fost reluată circulația tramvaielor pe pod și s-a și fotografiat călătorind cu unul dintre acestea. La începutul lunii ianuarie 2020. Edilul de la acea vreme susținea că lucrările de consolidare la Pasajul Grant vor fi finalizate în primăvara acelui an. Apoi, aceeași Gabriela Firea a susținut că lucrările sunt gata, deși consolidarea se făcuse doar în proporție de 33%.
”Una dintre liniile de tramvai e făcută, mai este una de făcut. Lucrările se fac dinspre Crângași spre Turda, acest sens va fi refăcut, tramvaiul va circula alternativ pe cealaltă linie. Dacă mașinile vor circula alternativ pe pod sau se va închide traficul, se discută în Comisia de Circulație. CFR ne-a spus să nu lucrăm la tronsonul principal al podului până la 1 octombrie, că e trafic mare către mare”, spunea primarul general Nicușor Dan la începutul lunii august.
Primăria Capitalei a finalizat recent de expertizat toate cele 28 de pasaje aflate în administrare, iar concluzia este că doar trei sunt în stare satisfăcătoare, la trei trebuie intervenit de urgență, iar restul sunt în stare nesatisfăcătoare. ”Cele care sunt în categoria urgență sunt Podul Băneasa, Pasajul Obor și Pasajul Lujerul. La acestea va trebui să intervenim în perioada următoare. Lucrările pentru cele două pasaje sunt estimate la 50 de milioane de lei fiecare, pentru Podul Băneasa undeva la 20 de milioane de lei”, a explicat primarul general. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 11 Noi 2023 15:55:44 Titlul subiectului: |
217265 |
|
Ce s-a intamplat cu Pasajul Grant a facut inca o data dovada incapacitatii autoritatilor locale, incepand cu primarele. Masura trebuia pregatita de mult timp. Nu inteleg de ce nu s-a lucrat in august ? Vezi doamne ca nu i-a lasat CFR-ul.
Acum, sa vedem de ce a fost asa haos in trafic. Care sunt optiunile daca pasajul Grant este inchis pe sensul spre str. Turda ? Fie pe Splai si tot traficul se blocheaza la Grozavesti. Fie pe calea Giulesti. Numai ca.........semaforul de la intersectia dintre calea Giulesti si Plevnei (intersectia de la Orhideaa, sub podul Basarab), tine mai mult de un minut, pentru cei care vin dinspre podul Grant. Si.......daca vrei sa faci stanga, de pe Giulesti spre gara Basarab, mai trebuie sa astepti la un rosu......care tine si ala aproape un minut. Asa ca, imaginati-va coloana de masini, care a a fost pe Giulesti, blocata in doua semafoare din zona Orhideea. La fel a fost si la Grozavesti.
Cei de la politia rutiera din Bucuresti (ma refer la sefii lor) si cei de la politia locala (ma refer la sefii lor) sunt niste mari IDIOTI. Isi iau salariile degeaba. Care a fost rezultatul inchiderii podului Grant, in mijlocul lui octombrie, cand au inceput si scolile si facultatile ? Vestul Bucurestiului blocat.
Podul are nevoie de reparatii, dar nu te apuci sa il repari la mijloc de octombrie. Paralizezi si traficul si transportul in comun
Seful politiei rutiere ar trebui sa fie DEMIS pentru ce s-a intamplat pe 16 octombrie. Iar Nicusor nu mai merita sa fie primar, este cu totul aerian.
Revenind la topic, pe durata lucrarilor tramvaiele de pe linia 41, circula in pendula, pe o linie. In general, circula in sistem "trenulet", adica doua vagoane unul dupa altul.
Dimineata calea Giulesti, spre Orhideea este aproape paralizata de atatea masini. Dupa masa, coloana de masini se muta pe celalalt sens.
Atat dimineata cat si dupa masa, podul Basarab este aproape blocat, nu face fata la numarul suplimentar de masini. De fapt nu podul in sine, blocajul, este de la primul semafor dupa pod.
De asemenea, bulevardul Dinicu Golescu (Gara Basarb-Gara de Nord) este blocat dimineata, pe sensul spre Gara de Nord.
Ce fac autoritatile in tot acest timp ?? Posteaza pe Facebook !!!
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
84.85 kb |
Vizualizat: |
de 1236 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
83.99 kb |
Vizualizat: |
de 1236 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.15 kb |
Vizualizat: |
de 1236 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Nu puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|