Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Numere de parc STB/ITB/RATB
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2005 08:57:45    Titlul subiectului: *Numere de parc STB/ITB/RATB/STB 55277

Autobuze
Toate 1-3801

Troleibuze
MTB,T-12 4001-40XX
TV2E ?-4581
TV20E 4582-47XX
Roman 112E 5001-5320
DAC 112E 5321
DAC 117E 7000-7334
DAC 117EA 7336-7340,7343-7376,7378-7407
DAC 217/317E 7377,7408-7445
DAC 212E 7335,7341-7342,7446
DAC 312E 7447-7448
Rocar 412E/512E 7449-7459
Rocar 812E 7460

Tramvaie
Simmering, Thompson, V54/56/58: 1-5xx (?)
Remorci V08,V10,V12: 17xx-23xx (?)
Festival, EP 3001-3037, 3038-32XX
LHB, V3A 3501, 001-362
T4R 3301-3431
V2A 4001-4049
EP-V3A motor 6001-6172
EP-V3A,V12-V3A remorci 6201-6372
M (Rathgeber) 24XX,25XX,26XX,29XX
m (Rathgeber) 34XX,35XX
P/p (Rathgeber "gras", articulat) 20XX/30XX
L/l (Duwag) (2)2XX/12XX
V2xT 3001-3004

Maxi-Taxi ITB
Mercedes Iran,TV14 001-118
TV35 119-16X
Rocar 16X-24X(?)

215 a fost unul din primele autobuze la care s'a pus numar nou de inregistrare (B-76-RTB), dar nu l-am mai vazut de foarte multa vreme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2005 10:13:32    Titlul subiectului: 55278

Lista vagoanelor V3A
Cu amendamentul că pe unele dintre ele nu le-am mai văzut de mai bine de un an de zile - și oricine deține informații mai la zi ar face bine să trimită observații. Cele scrise gros sunt dispărute de mult din parcul RATB, pentru ele fiind menționată ultima apariție de care îmi amintesc.

001
002
003
004 văzut ultima dată în 1999, era V3A-A3 de Alexandriei, linia 41
005 Alexandriei: 11, 32(A3-Ma)
006 Buc. Noi: 41(MR)
007 Victoria: 34(Ma)
008 Buc. Noi: 41(MR)
009 văzut ultima dată în 1997, era la Titan pe 19 și 23
010 Dudești: 12, 34(Ma)
011
012 Titan: 15, 27(Ma)
013 Colentina: 14, 21(Ma)
014 Alexandriei: 12(93M-Ma)
015 Victoria: 16, 34(Ma)
016 Colentina: 21, 36(Ma)
017 Colentina: 21(Ma) posibil URAC
018
019
020
021 Buc. Noi: 41(MR)
022
023 Buc. Noi: 41(MR)
024 Alexandriei: 8, 11, 32(A3-Ma)
025 Colentina: 14, 21, 36(Ma)
026 Colentina: 21(Ma)
027 Colentina: 14, 21(Ma)
028 Dudești: 12(V3B-C)
029 Colentina: 36(Ma)
030 Colentina: 5(Ma)
031
032
033
034 Dudești: 12(V3B-C)
035
036 Dudești: 12(V3B-C)
037 Dudești: 12(V3B-C)
038
039 Colentina: 5, 21(Ma)
040 văzut ultima dată în 1994
041 văzut ultima dată în 1994
042 fost V3B, văzut prin 1992
043
044 Colentina: 5, 21(Ma)
045 Colentina: 5, 21, 36(Ma)
046
047 Buc. Noi: 41(MR)
048
049 Buc. Noi: 41(MR)
050 Buc. Noi: 20(Ma)
051 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
052 Colentina: 14, 21(Ma)
053 Colentina: 5, 36(Ma)
054 Buc. Noi: 41(MR)
055 Buc. Noi: 41(MR)
056 Colentina: 5, 21(Ma)
057 Colentina: 1, 5, 36(Ma)
058
059
060
061
062 Colentina: 21(Ma)
063 Colentina: 5(Ma)
064 Colentina: 5, 21(Ma)
065
066 Titan: 15, 19, 27, 46(Ma)
067 Colentina: 5, 21(Ma)
068 Buc. Noi: 41(MR)
069 Colentina: 21(Ma)
070
071
072
073 Colentina: 5, 14, 21(Ma)
074 văzut ultima dată în 1992, era la Dudești pe 19, 27
075 Buc. Noi: 41(MR)
076 Colentina: 21(Ma)
077
078
079
080 Buc. Noi: 41(MR)
081
082
083 Colentina: 5(Ma)
084
085
086
087 văzut ultima dată în 1990, era la Colentina pe 21
088 văzut ultima dată în 1990, era la Colentina pe 21
089
090 Colentina: 5, 14, 36(Ma)
091 Victoria: 16, 34(Ma)
092 Victoria: 16, 46(Ma)
093 Victoria: 34, 46(Ma)
094 Buc. Noi: 41(MR)
095 Victoria: 16, 34(Ma)
096 Titan: 15, 27(Ma)
097 Alexandriei: 12(93M-Mb)
098 Buc. Noi: 41(MR)
099 Victoria: 34, 46(Ma)
100 Titan: 15, 19, 40(Ma)
101 Buc. Noi: 41(MR)
102 Victoria: 16, 34(Ma)
103 Colentina: 5, 21, 36(Ma)
104 Colentina: 14(Ma)
105 Alexandriei: 32(A3-Ma)
106 Alexandriei: 32(A3-Ma)
107 Victoria: 34(Ma)
108 Titan: Școală(Ma)
109 Alexandriei: 8, 32(A3-Ma)
110 Colentina: 5(Ma)
111 Colentina: 5, 14, 36(Ma)
112 Colentina: 14(Ma)
113 Victoria: 16, 34(Ma)
114 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
115 Colentina: 5, 36(Ma)
116 Colentina: 14, 21, 36(Ma)
117 Titan: 15, 27(Ma)
118 Buc. Noi: 41(MR)
119 Alexandriei: 32(A3-Ma)
120 Victoria: 16, 34(Ma)
121 Victoria: 16, 34(Ma)
122 Buc. Noi: 41(MR)
123 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
124 Colentina: 5(Ma)
125 Victoria: 16, 46(Ma)
126 Victoria: 16, 34(Ma)
127 Colentina: 5, 21, 36(Ma)
128 Victoria: 16, 34(Ma)
129 Buc. Noi: 41(MR)
130 Alexandriei: 8, 32(A3-Mr)
131 Dudești: 12, 19(C) posibil URAC
132 Victoria: 34(Ma)
133 Alexandriei: 12(93M-Mb)
134 Dudești: 12, 34(Ma)
135 Victoria: 16, 46(Ma)
136 Dudești: 12(C) posibil URAC
137 Alexandriei: 12(93M-Mb)
138 Colentina: 5, 21(Ma)
139 Alexandriei: 12, 32(A3-Mr)
140 Victoria: 16, 34(Ma)
141 Victoria: 34, 46(Ma)
142 Colentina: 21, 36(Ma)
143 Buc. Noi: 41(MR)
144 Buc. Noi: 41(MR)
145 Dudești: 12, 34(Ma)
146 Titan: 15, 27, 40(Ma)
147 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
148 Colentina: 21, 36(Ma)
149 Colentina: 5, 14, 21(Ma)
150 Victoria: 16, 34(Ma)
151 Buc. Noi: 41(MR)
152 Colentina: 14, 21(Ma)
153 Victoria: 16, 34(Ma)
154 Buc. Noi: 41(MR)
155 Victoria: 16, 34(Ma)
156 Colentina: 1, 5(Ma)
157 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
158 Buc. Noi: 41(MR)
159 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
160 Buc. Noi: 41(MR)
161 Colentina: 1, 5, 21(Ma)
162 Colentina: 14(Ma)
163 Titan: 15, 19, 40(Ma)
164 Titan: 15, 19, 40(C) posibil URAC
165 Victoria: 16, 34(Ma)
166 Titan: 15, 19, 27(Ma)
167 Colentina: 1, 5, 14(Ma)
168 Victoria: 16, 34(Ma)
169 Titan: 15, 27(Ma)
170 Victoria: 16(Ma)
171 Colentina: 14, 21(Ma)
172 Titan: 15, 19(C)
173 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
174 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
175 Colentina: 5, 14(Ma)
176 Alexandriei: 8, 12(Mr)
177 Victoria: 16, 34(Ma)
178 Buc. Noi: 20(Ma)
179 Victoria: 16, 34(Ma)
180 Alexandriei: 12(93M-Mb)
181 Titan: 19(C) posibil URAC
182 Colentina: 5, 14(Ma)
183 Colentina: 5(Ma)
184 Dudești: 34(Ma)
185 Colentina: 5, 14, 21(Ma)
186 Titan: 15, 19, 40(Ma)
187 Colentina: 1, 5, 21(Ma)
188 Victoria: 16(Ma)
189 Titan: 15, 19, 27(Ma)
190 Alexandriei: 11(A3-Mk) posibil URAC
191 Victoria: 16, 34(Ma)
192 Alexandriei: 32(H-Mv)
193 Colentina: 5, 36(Ma)
194 Colentina: 21(Ma)
195 Buc. Noi: 41(MR)
196 Buc. Noi: 41(MR)
197 Alexandriei: 32(A3-Mr)
198 Alexandriei: 8(A3-Mr)
199 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
200 Titan: Școală(Ma)
201 Buc. Noi: 41(MR)
202 Colentina: 21(Ma)
203 Victoria: 16, 34(Ma)
204 Colentina: 5, 21(Ma)
205 Alexandriei: (H-Mv) DEFECT
206 Titan: 15, 19(C) posibil URAC
207 Buc. Noi: 20, 42(Ma)
208 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
209 Colentina: 5, 21(Ma)
210 Colentina: 5, 14, 21(Ma)
211 Colentina: 14, 21, 36(Ma)
212 Colentina: 14(Ma)
213 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
214 Victoria: 34(Ma)
215 Victoria: 16, 34(Ma)
216 Titan: 15, 27, 40(Ma)
217 Alexandriei: 32(A3-Ma)
218 Buc. Noi: 41(MR)
219 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
220 Dudești: 34(Ma)
221 Buc. Noi: 20(Ma)
222 Titan: 27, 40(Ma)
223 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
224 Dudești: 19(C) posibil URAC
225 Victoria: 34(Ma)
226 Buc. Noi: 41(MR)
227 Victoria: 34(Ma)
228 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
229 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
230 Colentina: 5, 21(Ma)
231 Victoria: 34(A3-Ma)
232 Colentina: 36(Ma)
233 Alexandriei: 12, 32(A3-Mr)
234 Alexandriei: 7, 32(A3-Mr)
235 Colentina: 5, 21(Ma)
236 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
237 Dudești: 12(V3B-C)
238 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
239 Victoria: 16, 34(Ma)
240 Alexandriei: 8, 32(A3-Mr)
241 Alexandriei: 32(A3-Mr)
242 Colentina: 21(Mk) posibil URAC
243 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
244 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
245 Dudești: 12(V3B-C)
246 Alexandriei: 12, 32(93M-Mb)
247 Victoria: 16, 34(Ma)
248 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
249 Dudești: 34(Ma)
250 Victoria: 16, 34(Ma)
251 Alexandriei: 8, 12, 32(A3-Ma)
252 Alexandriei: 8(A3-Mr)
253 Victoria: 16, 34(Ma)
254 Colentina: 1, 36(Ma)
255 Colentina: 14, 21(Ma)
256 Buc. Noi: 20(Ma)
257 Colentina: 1, 5(Ma)
258 Colentina: 14, 21, 36(Ma)
259 Victoria: 34(Ma)
260 Victoria: 34(Ma)
261 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
262 Alexandriei: 8(A3-Mr)
263 Colentina: 1, 5, 21(Ma)
264 Dudești: 19(C)
265 Victoria: 16, 34(Ma)
266 Buc. Noi: 41(MR)
267 Alexandriei: 12(93M-Mb)
268 Alexandriei: 12(A3-Mr)
269 Alexandriei: 32(A3-Mr)
270 Alexandriei: 32(A3-Ma)
271 Victoria: 34(Ma)
272 Titan: 15, 19, 40(Ma)
273 Buc. Noi: 41(MR)
274 Colentina: 5(Ma)
275 Alexandriei: 12, 32(A3-Mr)
276 Titan: 15, 27(Ma)
277 Titan: 19, 40(Ma)
278 Buc. Noi: 41(MR)
279 Colentina: 1, 5(Ma)
280 Victoria: 16, 34(Ma)
281 Titan: Școală(Ma)
282 Alexandriei: 12(A3-Mr)
283 Colentina: 14, 21(Ma)
284 Alexandriei: 12, 32(A3-Mr)
285 Alexandriei: 8, 12(A3-Mr)
286 Victoria: 34(Ma)
287 Victoria: 34, 46(Ma)
288 Buc. Noi: 41(MR)
289 Colentina: 21(Ma)
290 Titan: 15, 27(Ma)
291 Titan: Școală(Ma)
292 Victoria: 16, 34(Ma)
293 Alexandriei: 12(93M-Mb)
294 Titan: 15, 27, 40(Ma)
295 Alexandriei: 12, 32(A3-Mr)
296 Victoria: 34(Ma)
297 Buc. Noi: 41(MR)
298 Titan: 15, 40(Ma)
299 Alexandriei: 12(A3-Mr)
300 Buc. Noi: 41(MR)
301 Victoria: 16, 34(Ma)
302 Titan: 15(Ma)
303 Victoria: 16, 34(Ma)
304 Alexandriei: 32(A3-Ma)
305 Buc. Noi: 20(Ma)
306 Titan: Școală(C) posibil URAC
307 Victoria: 34, 46(Ma)
308 Dudești: 12, 34(Ma)
309 Victoria: 34, 46(Ma)
310 Titan: 15, 27, 46(Ma)
311 Buc. Noi: 41(MR)
312 Victoria: 16, 34(Ma)
313 Victoria: 16, 34(Ma)
314 Titan: 15, 27, 40(Ma)
315 Victoria: 16, 34(Ma)
316 Buc. Noi: 41(MR)
317 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
318 Buc. Noi: 20(Ma)
319 Titan: 15, 27, 40(Ma)
320 Colentina: 5, 14, 21(Ma)
321 Alexandriei: 12, 32(A3-Mr) posibil URAC
322 Alexandriei: 12, 32(A3-Ma)
323 Victoria: 16, 46(Ma)
324 Victoria: 16(Ma)
325 Colentina: 5, 14(Ma)
326 Alexandriei: 12(93M-Mb)
327 Colentina: 21(Ma)
328 Victoria: 16, 34(Ma)
329 Victoria: 34(A3-Ma)
330 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
331 Titan: 15, 19, 27(Ma)
332 Alexandriei: 12, 32(A3-Mr)
333 Victoria: 16, 34(Ma)
334 Titan: 15, 40(Ma)
335 Titan: 15, 40, 46(Ma)
336 Alexandriei: 11, 32(A3-Ma)
337 Victoria: 34, 46(Ma)
338 Victoria: 16, 34(Ma)
339 Buc. Noi: 41(MR)
340 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
341 Colentina: 14, 21(Ma)
342 Colentina: 5, 21(Ma)
343 Victoria: 16, 34, 46(Ma)
344 Victoria: 16, 34(Ma)
345 Alexandriei: 32(A3-Ma)
346 Titan: 15, 19, 40(Ma)
347 Colentina: 1, 21(Ma)
348 Titan: 15, 27, 40(Ma)
349 Buc. Noi: 41(MR)
350 Colentina: 21(Ma)
351 Buc. Noi: 20(Ma)
352 Alexandriei: 12(93M-Mb)
353 Victoria: 34, 46(Ma)
354 Colentina: 21, 36(Ma)
355 Colentina: 21, 36(Ma)
356 Titan: 15, 27(Ma)
357 Victoria: 34(Ma)
358 Alexandriei: 7, 12(Mb)
359 Alexandriei: 12, 32(Ma)
360 Colentina: 5, 21, 36(Ma)
361 Alexandriei: 32(H-Mv)
362 Colentina: 1, 5, 21, 36(Ma)

Legenda:
(C) - 'cosmetizat' = vopsit + reparatii minore - V3A clasice; foarte puține
rămase
(M) - 'modernizat' = vopsit + schimbat usi si interior
Culori pt. vagoanele modernizate:
'a' - alb - schemă clasică RATB
'v' - verde (192, 205, 361) - V3A-H
'k' - kaki - reclamă bere(190, 242)
'r' - roz (Alexandriei) - în scădere
'b' - alb/albastru (V3A-93M + 358)
'R' - rosu (41)

Cîteva observații:
#361 a circulat în vară (iunie, iulie) frecvent pe linia 15. Și cu el și alte vagoane de la Alexandria (#336, #105, #109 etc.). Pe la final de august, am văzut într-o seară cîteva vagoane pe care le dădeam sigur la Titan cu inscripția "Se retrage la Alexandria". Este vorba despre #134, #145 și #308. De unde am tras concluzia că V3A-urile care intră numai pe 15 și uneori pe 19 sau 27 vin tot de la Alexandria. Cele care intră și pe 40 sau 46 sunt 100% de la Titan. #216 a mers mult numai pe 15, recent însă l-am văzut și pe 40 - deci ai dreptate, aparține de Titan.
Cîteva dintre V3A-urile de la Buc. Noi mai intră ocazional pe 42 - în special #207 și mai rar #256 sau #318. Pe 20 chiar nu le-am mai văzut de cînd s-a desființat linia 45 - și doar trec zilnic pe porțiunea Piața Domenii - Piața 1 Mai - Victoriei.
În altă ordine de idei, și eu am văzut V3A pe 17 - și mai nou și pe 24(#353). Ceea ce înseamnă că probabil la Victoria nu mai sunt V2A, ci au ajuns toate la Buc. Noi.


Ultima modificare efectuată bogdan71 la Vin 17 Feb 2006 01:20:59, modificat de 15 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mie 26 Oct 2005 10:55:52    Titlul subiectului: 55281

Lista vagoanelor V2A/V2B

4001 Titan: 19
4002 Titan: 27
4003 Buc. Noi: 20, 24
4004 Titan: 27
4005 Titan: 15, 27
4006 Buc. Noi: 20, 24
4007 Buc. Noi: 24, 42
4008 Titan: 19, 23
4009 Titan: 19, 23
4010 Titan: 27
4011 Titan: 27
4012 Titan: 15, 27
4013 casat
4014 Buc. Noi: 24
4015 Titan: 19
4016 posibil URAC
4017 Buc. Noi: 24, 42
4018 Dudești: 12, 19
4019 Dudești: 19, 23
4020 Dudești: 7, 23
4021 Titan: 27
4022 Titan: 19
4023 Titan: 19
4024 Titan: 19, 27
4025 Buc. Noi: 20, 24
4026 Titan: 19
4027 Titan: 19, 27
4028 Titan: 19
4029 Titan: 27
4030 Dudești: 12, 19, 23
4031 Titan: 19, 27
4032 Titan: 19, 27
4033 Buc. Noi: 20, 24
4034 Titan: 19, 27
4035 Dudești: 19, 23
4036 Dudești: 12
4037 Dudești: 11, 23
4038 Dudești: 11, 23
4039 Dudești: 12, 23
4040 Dudești: 11, 23
4041 Dudești: 11, 23
4042 Dudești: 15, 23
4043 Dudești: 11, 15
4044 Dudești: 11, 23
4045 Buc. Noi: 24
4046 Titan: 19, 27
4047 Dudești: 7, 19
4048 Titan: 19, 27
4049 Titan: 19

19/01/2006: Nu a reapărut încă #4016. Sper să nu fi fost casat, precum #4013.


Ultima modificare efectuată bogdan71 la Joi 19 Ian 2006 13:31:44, modificat de 10 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 08:05:06    Titlul subiectului: 55356

Catalin Ghita a fotografiat autobuzul 2000, pe care il vazusem si eu transformat in autobuz special. Prima serie de autobuze DAC112UDM a fost 2201-2350, apoi 2000-2199 (cred). Eu nu l-am vazut niciodata pe 2200. A existat sau era ceva gen 2539, sau a fost omis ca 5200 la Ikarus Astra ?

2539 a fost "sarit" pentru ca mai era un autobuz de interventii Roman 112. Avea si un numar ciudat pentru autobuze: 24-B-3364.

664 (37-B-7XXX) parea destul de nou sau bine intretinut cand l-am vazut eu ultima data (cu 9-10 ani in urma). Daca acela e 664, e clar ca primul DAF a fost fie 205, ca tot are acelasi numar (B-06-ETA), fie a mai fost altul (206, poate ?). Acela pe care mi-l amintesc NU avea afisaj electronic.
3713 e chiar o surpriza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 28 Oct 2005 16:56:50    Titlul subiectului: 55380

Catalin Ghita a scris:
Eu am poze cu 2536 si 2541, intre ele e o gaura, nu stiu daca nu mai exista vehiculele sau n-am eu poze cu ele...

2539 a fost "sarit" pentru ca mai era un autobuz de interventii Roman 112. Avea si un numar ciudat pentru autobuze: 24-B-3364.
664 (37-B-7XXX) parea destul de nou sau bine intretinut cand l-am vazut eu ultima data (cu 9-10 ani in urma). Daca acela e 664, e clar ca primul DAF a fost fie 205, ca tot are acelasi numar (B-06-ETA), fie a mai fost altul (206, poate ?). Acela pe care mi-l amintesc NU avea afisaj electronic.
3713 e chiar o surpriza.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2005 09:35:52    Titlul subiectului: 55386

ManAndCat a scris:
664 (37-B-7XXX) parea destul de nou sau bine intretinut cand l-am vazut eu ultima data (cu 9-10 ani in urma). Daca acela e 664, e clar ca primul DAF a fost fie 205, ca tot are acelasi numar (B-06-ETA), fie a mai fost altul (206, poate ?). Acela pe care mi-l amintesc NU avea afisaj electronic.
Nu stiu exact care ar putea fi primul DAF, inclin sa cred ca este acel prototip 205. Daca nu este acela, mai am o varianata de rezerva pentru un posibil "prim DAF", este vorba de 665. Remarcati ca are afisaj "electronic", insa linia este afisata tot pe un carton...
Poza este de pe coperta Ghidului RATB scanat recent.



RF_665.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  20.7 kb
 Vizualizat:  de 32864 ori

RF_665.jpg




Ultima modificare efectuată Catalin Ghita la Lun 07 Noi 2005 08:32:20, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2005 19:51:19    Titlul subiectului: Numere de parc02 55394

Cu toate ca nu este situatia din Iasi, unde de ex. remorcile de V58 se schimbau tot timpul, si nici a EP'urilor din Bucuresti (in linii mari, ca si ele schimbau remorcile intre ele), Tatrele se schimba si ele. De exemplu, imi amintesc de 3307+3420, primele vagoane in culoarea actuala. Dupa un timp (cateva luni bune), 3420 a fost cuplat cu alt vagon, iar 3307 era al 2'lea legat de alt vagon. La Rathgeber nu stiu, dar nu sunt sigur ca raman si ele tot timpul aceleasi perechi. Doar la Timisoara am vazut ca remorcile de Timis sunt totdeauna la acelasi vagon motor.
O astfel de lista ar insemna o parte din istoria actuala a RATB. Eu am avut asa ceva la Iasi din perioada 1983-1990, dar e absolut clar ca nu am stat sa urmaresc tramvaie, am mai avut si altele de facut, deci nu era o sursa exacta de "istorie". Oricum, ai putea spune de exemplu ca 3321+3320 era in vara cand s'a inundat capitala Smile
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 01 Noi 2005 22:53:36    Titlul subiectului: ITB 1950-2005 55397

Iata lista autobuzelor din Bucuresti, incompleta si nu 100% sigura.
In mare masura a fost realizata de Abagc, cu completari aduse de si
A ajuns aici datorita lui Bogdan71 care a salvat-o si caruia ii datoram multumiri, ca si tuturor celor care au contribuit la ea.
Am pastrat-o in engleza, ca si cea originala a lui Abagc.
O varianta in format text o puteti gasi aici !
----- 60's: LiAZ, Leyland, Skoda -----
1-12 LiAZ-158V 1966
13-95 LiAZ-158V 1967
96-99 Leyland Merkavim ? [32-B-92XX]
100-118 Leyland Merkavim 1967 [31-B-7334..7316]
119-134 Leyland Merkavim 1968 [31-B-7315..7300]
135-285 Leyland Merkavim ? [185 31-B-7164, 265 32-B-9207]
401-425 Skoda RTO ? [31-B-7801..7825 ex 60612..60636 B Tx]
426-474 LiAZ-158V 1966
475 Skoda Cazan 195x
476-499? LiAZ-158V 1966
501 Chausson
502-553 Skoda RTO 196x [31-B-7xxx]
554-555 Skoda RTO artic. 1966 [31-B-7755, 31-B-7744]
556-566 Skoda RTO [31-B-7xxx]
567 Skoda RTO [31-B-7558 fost 55307-B Tx]
568-776 Skoda RTO (s+art.) [31-B-7xxx]
777 Skoda RTO artic. 1966 [31-B-7763], first articulated, in service on route 37
778-800 Skoda RTO (s+art.) [31-B-7xxx]
801-808 Skoda RTO 1 manual door, in service on route 48
809-10xx Skoda RTO artic. 197x [924 31-B-7424, 925=31-B-7425]
----- 70's: Karosa, IK4, Ikarus, Roman -----
1-39 IK4 1974 [24 32-B-9334, 29 36-B-499]
40-90 Karosa SM-11 1970 sc.
396-425 Roman 112UD 1977 sc.
426-474 IK4 1974 sc.
475-728 Roman 112UD 1977 [504 34-B-9846?, 550-553 34-B-9896..9899]
801-808 Karosa SD-11
809-812 Karosa SM-11 1974 sc.
1101-1106 Ikarus 180 1970 sc.
1107-1109 IK4 1973 sc.
1151-1154 Karosa SM-11 1974 sc.
1161-1221 Karosa SM-11 1970 sc.
1222 Karosa SM-11 art. 1970 [32-B-9505]
1223-1353 Karosa SM-11 1970 [1319 32-B-9389]
1354-1380 Karosa SM-11 1971 sc.
1381-1447 Karosa SM-11 1972 sc.
1450-1584 Ikarus 180 1972 [1564 33-B-7495]
1585-1674 Ikarus 556 1972 [1660 33-B-7580]
1675-1874 Ikarus 180 1973 sc.
1880-1970 IK4 1973 sc.
1971-2000 IK4 1974 sc.
2001-2100 Ikarus 280 1974 sc.
2101-2200 Ikarus 260 1974 sc.
2201-2400 Ikarus 280 1976 sc.
2401-2408 IK4 1976 sc.
2409-2452 IK4 1977 [2451 31-B-7081]
2453-2485 Ikarus 280 1977 sc.
2501-2506 Roman 112UD 1974 sc.
2507-2788 Roman 112UD 1975 [2679 31-B-7579, 2696 34-B-1894, 2539 -> 24-B-3346 works bus, not modified]
2789-3088 Roman 112UD 1976 [2899 31-B-7011?, 30xx-3139 32-B-91xx,92xx]
3089-3139 Roman 112UD 1977 [30xx-3139 32-B-91xx,92xx, 3139 32-B-9296]
----- 80's: IK4, Roman, DAC -----
24 IK4 1978 32-B-9334
42 IK4 1978 sc.
45 IK4 1978 sc.
49-60 IK4 1979 sc.
62-63 IK4 1979 sc.
67 IK4 1979 sc.
70 IK4 1979 sc.
73-74 IK4 1979 sc.
76-77 IK4 1979 sc.
79 IK4 1979 sc.
81-82 IK4 1979 sc.
85-89 IK4 1979 sc.
89-90 Roman 112UD 1978 sc.
91-99 IK4 1979 sc.
100-120 Roman 112UD 1978 sc.
101-102 IK4 1979 sc.
105 IK4 1979 sc.
108 IK4 1979 sc.
112 IK4 1979 sc.
115 IK4 1979 sc.
117-118 IK4 1980 sc.
121-129 IK4 1979 sc.
130-240 Roman 112UD 1978 [35-B-1224..1334]
241-262 IK4 1978 [35-B-1363..1384]
263 IK4 1978 [35-B-1385] Nordului
264-280 IK4 1978 [35-B-1386..1403]
281-290 IK4 1979 sc.
297-325 Roman 112UD 1979 sc.
337 DAC 117UD ? [33-B-7636]
340 DAC 117UD ? [33-B-7650]
351-390 IK4 1978 [35-B-1460..1499]
393-395 IK4 1978 sc.
399 IK4 1978 sc.
404 IK4 1980 sc.
408 Roman 112UD 1978 sc.
410 IK4 1980 [36-B-2597]
446-448 IK4 1980 sc.
468-474 IK4 1980 sc.
495 IK4 1980 sc.
501 IK4 1980 sc.
512-514 DAC 117UD 1978 sc.
527 DAC 117UD 1978 sc.
529-531 IK4 1980 [530 36-B-2926]
544 DAC 117UD 1978 sc.
560 IK4 ? 36-B-2929?
580 IK4 1980 sc.
583 IK4 1980 sc.
587 IK4 1980 sc.
595 IK4 1980 [36-B-2815] Nordului
597 IK4 1980 [36-B-2816] Nordului
601 IK4 1980 [36-B-2817] Nordului
605 IK4 1980 sc.
608-609 DAC 117UD 1980 sc.
611 IK4 1980 sc.
612 DAC 117UD 1980 sc.
618 IK4 1980 sc.
622 DAC 117UD 1980 sc.
627 DAC 117UD 1980 sc.
638 IK4 1980 sc.
644 IK4 1980 sc.
661 DAC 117UD 1980 sc.
664 Roman 112UD ? 37-B-75XX
669 IK4 1980 sc.
677 DAC 117UD 1980 [36-B-242]
681 IK4 1980 sc.
685 IK4 1980 sc.
687 IK4 1980 sc.
701 DAC 117UD 1980 sc.
707 IK4 1980 sc.
715 DAC 117UD ? 36-B-280(?)
716 IK4 1980 36-B-2934?
722 IK4 1980 sc.
740-806 Roman 112UD 1978 [78x-79x 37-B-78xx]
750 DAC 117UD ? [36-B-293x]
761 DAC 117UD ? [34-B-132]
766 IK4 1980 sc.
768 IK4 1980 sc.
771 IK4 1980 sc.
776 IK4 1980 sc.
777 DAC 117UD ? [36-B-2940]
781 IK4 1980 sc.
813-932 IK4 1979 [81x-82x 31-B-80xx,81xx, 821 31-B-8033, 822 31-B-8060, 825 31-B-8165, 827 31-B-8191
83x-89x 33-B-73xx,74xx, 895 31-B-9114, 89x-93x 32-B-91xx..93xx, 928 32-B-1008 School bus, 931 32-B-9357]
933-969 DAC 112UD ? [35-B-8535..8571]
970 DAC 117UD 1979 32-B-9144
971-982 DAC 117UD 1979 32-B-9146..9157
983-991 DAC 117UD 1979 32-B-915x..919x
992 DAC 117UD 1979 32-B-9195
993-994 DAC 117UD 1979 32-B-9198..9199
995-999 DAC 117UD 1979 32-B-92xx
1000 DAC 117UD 1979 32-B-9207?
1001-1020 DAC 117UD 1979 32-B-92xx
1021 DAC 117UD 1979 32-B-459 (or 36-B-459??)
1022-1031 DAC 117UD 1979 32-B-92xx
1032-1042 DAC 117UD 1979 [32-B-92xx..93xx]
1043 DAC 117UD? 1979? ?
1044-1106 DAC 117UD 1979 1047 32-B-9321, 1059 32-B-9350, 1079 32-B-9450, 1100-1106 34-B-1563..1569
1107 IK4 ? [36-B-2942]
1108-1115 DAC 117UD 1979 sc.
1116? IK4 ? [36-B-2943]
1117-1118 DAC 117UD 1979 sc.
1119 IK4 ? [36-B-2944]
1120 DAC 117UD 1980 sc.
1121 IK4 1980 [36-B-2945]
1122-1124 DAC 117UD 1979 sc.
1125 IK4 1980 [36-B-2946]
1126-1127 DAC 117UD 1980 sc.
1128 IK4 1980 36-B-2947
1129-1133 DAC 117UD 1979 [1131 32-B-1649]
1134 IK4 1980 36-B-2948
1135-1140 DAC 117UD 1979 [1135 32-B-1653]
1141 IK4 1980 [36-B-2949]
1142-1150 DAC 117UD 1979 [31-B-71xx, 1144 31-B-7167]
1151 IK4 ? [36-B-2950]
1155-1164 DAC 117UD 1979 [31-B-71xx,72xx]
1167 DAC 117UD 1979 [31-B-72xx]
1171-1172 DAC 117UD 1979 [31-B-72xx]
1176 DAC 117UD 1979 [31-B-72xx]
1181-1182 DAC 117UD 1979 [31-B-729x, 31-B-7297]
1184-1185 DAC 117UD 1979 [31-B-72xx,73xx]
1190-1191 DAC 117UD 1979 [31-B-72xx,73xx]
1193 DAC 117UD 1979 [31-B-73xx]
1197 DAC 117UD 1979 [31-B-73xx]
1200-1201 DAC 117UD 1979 [31-B-73xx]
1207-1208 DAC 117UD 1979 [31-B-73xx]
1211 DAC 117UD 1979 [31-B-73xx]
1215 DAC 117UD 1979 [31-B-73xx]
1218 DAC 117UD 1979 [31-B-73xx]
1220 DAC 117UD 1979 [31-B-73xx]
1223 DAC 117UD 1979 [31-B-73xx]
1225 DAC 117UD 1979 sc.
1229-1231 DAC 117UD 1979 sc.
1233 DAC 117UD 1979 sc.
1244 DAC 117UD 1979 sc.
1246 DAC 117UD 1979 sc.
1257 DAC 117UD 1979 sc.
1266-1267 DAC 117UD 1979 sc.
1274 DAC 117UD 1979 sc.
1276 DAC 117UD 1979 sc.
1278-1279 DAC 117UD 1979 sc.
1281 DAC 117UD 1979 sc.
1285-1286 DAC 117UD 1979 sc.
1291 DAC 117UD 1979 sc.
1297-1298 DAC 117UD 1979 sc.
1304 DAC 117UD 1979 [33-B-72XX]
1313 DAC 117UD 1979 [33-B-7232]
1318 DAC 117UD 1979 sc.
1322 DAC 117UD 1979 sc.
1324 DAC 117UD 1979 sc.
1335 DAC 117UD 1979 sc.
1338 DAC 117UD 1979 sc.
1354-1355 DAC 117UD 1979 sc.
1360-1362 DAC 117UD 1979 sc.
1364-1374 DAC 117UD 1979 sc.
1378-1380 DAC 117UD 1979 sc.
1383 DAC 117UD 1979 sc.
1385-1386 DAC 117UD 1979 sc.
1389 DAC 117UD 1979 sc.
1396 DAC 117UD 1979 sc.
1399-1400 DAC 117UD 1979 sc.
1431 DAC 117UD 1979 sc.
1434 DAC 117UD 1979 sc.
1441 DAC 117UD 1979 sc.
1444-1445 DAC 117UD 1979 sc.
1448-1454 DAC 117UD 1979 35-B-857x..859x
1461-1462 DAC 117UD 1979 ~
1465-1469 DAC 117UD 1979 ~
1471-1473 DAC 117UD 1979 ~
1476 DAC 117UD 1979 ~
1478 DAC 117UD 1979 ~
1481-1483 DAC 117UD 1979 [36-B-20x]
1489 DAC 117UD 1979 [36-B-213]
1503-1505 DAC 117UD 1979 [36-B-21x]
1508-1509 DAC 117UD 1979 [36-B-22x]
1512 DAC 117UD 1979 36-B-229
1514-1515 DAC 117UD 1979 36-B-230..231
1517-1518 DAC 117UD 1980 36-B-232..233
1522-1523 DAC 117UD 1980 36-B-234..235
1525 DAC 117UD 1980 36-B-236
1531 DAC 117UD 1980 36-B-23x
1533 DAC 117UD 1980 36-B-2xx
1537-1539 DAC 117UD 1980 sc.
1542 DAC 117UD 1980 sc.
1544 DAC 117UD 1980 sc.
1546 DAC 117UD 1980 sc.
1548 DAC 117UD 1980 sc.
1552 DAC 117UD 1980 sc.
1564-1567 DAC 117UD 1980 36-B-271..274
1569 DAC 117UD 1980 36-B-275
1572-1573 DAC 117UD 1980 36-B-276..277
1575-1578 DAC 117UD 1980 36-B-278..279, 28x
1598-1610 IK4 1980 [36-B-371x..377x, 1599-1602 36-B-3726..3729]
161x-17xx IK4 ? [36-B-371x..377x, 1658-1659 36-B-3749..3750, 1688-1694, 36-B-3749..3755, 1708-1712]
2487-2490 DAC 117UD ? [36-B-395..398]
3140-3179 DAC 112UD 1979 [35-B-8464..8503]
3180-3261 DAC 117UD 1979 [3180-3230 35-B-8413..8463, 3231-3261 35-B-8504..8534]
3262-3335 DAC 112UD 1979 [36-B-302..355]
3336-3339 DAC 112UD 1979 sc.
3340-3342 DAC 112UD 1979 [36-B-362..364]
3343-3391 DAC 117UD 1979 [36-B-393..447]
3392-3407 DAC 117UD 1980 [36-B-463..478]
3408-3433 IK4 1980 [36-B-2554..2579]
3434-3545 DAC 117UD 1980 [36-B-2701..2812]
3546-3558 IK4 1980 sc.
3559-3570 IK4 1980 [36-B-2818..2829]
3571-3572 DAC 117UD 1980 sc.
3573-3658 DAC 117UD 1980 36-B-2830..2915
3659-3707 DAC 117UD 1980 36-B-2951..2999
3708-3801 DAC 117UD 1981? 36-B-3620..3713

----- 90’s: DAC, Ikarus, Saviem, DAF, Rocar -----
1725?-1755 DAC 117UDM 1989 1744 31-B-9762
1757-1800 DAC 112UDM 1989 1757 33-B-605, 1763 33-B-615, 1793 31-B-9821 FER/TIT
1801 DAC 112UDM 1989 ALX
1802-1807 DAC 112UDM 1989 FER/TIT
1808-1816 DAC 117UDM 1989 TIT
1817-1827 DAC 112UDM 1989 TIT/FER (route 135 first)
1828 DAC 112UDM 1989 ALX
1829-1864 DAC 112UDM 1989 32-B-3xxx
1865 DAC 112UDM 1989 35-B-8189
1866-1882 DAC 112UDM 1989 32-B-3xxx
1883 DAC 112UDM 1989 32-B-3446 -> Iasi 3 ex 203, 1883'' 32-B-3446
1884-1931 DAC 112UDM 1989 FER
1932-1933 DAC 112UDM 1989 33-B-698..699 FER
1935 DAC 112UDM 1989 33-B-700 FER
1937 DAC 112UDM 1989 33-B-701? FER
1938-1957 DAC 112UDM 1989 FER
1960 DAC 112UDM 1989 FER
1974 DAC 112UDM 1989 ?
2000 DAC 112UDM 1988 ALX
2001 DAC 112UDM 1988 32-B-1280 ALX
2002 DAC 112UDM 1988 31-B-2172?
2003 DAC 112UDM 1988 32-B-1006
2004-2005 DAC 112UDM 1988 ALX
2006 DAC 112UDM 1988 31-B-1204 ALX
2007 DAC 112UDM 1988 31-B-1324 ALX
2008-2016 DAC 112UDM 1988 ALX
2017 DAC 112UDM 1988 31-B-2196? ALX
2018 DAC 112UDM 1988 32-B-429 ALX
2019-2031 DAC 112UDM 1988 ALX
2032-2058 DAC 112UDM 1988 33-B-5xx FER?
2059 DAC 112UDM 1988 32-B-3150
2060-2065 DAC 112UDM 1989
2066 DAC 112UDM 1989 31-B-5607
2067 DAC 112UDM 1989 31-B-5132 (was school bus)
2068 DAC 112UDM 1989 31-B-2475 (was school bus)
2069 DAC 112UDM 1989
2070 DAC 112UDM 1989 31-B-4414
2071 DAC 112UDM 1989
2072 DAC 112UDM 1989 31-B-4482
2073 DAC 112UDM 1989 31-B-5151
2074-2080 DAC 112UDM 1989
2081 DAC 112UDM 1989 32-B-3229
2082 DAC 112UDM 1989 31-B-5125
2083 DAC 112UDM 1989 ? (was school bus)
2084 DAC 112UDM 1989 31-B-5710
2085 DAC 112UDM 1989 32-B-3293
2086 DAC 112UDM 1989 31-B-5648
2087 DAC 112UDM 1989 31-B-5742
2088 DAC 112UDM 1989 31-B-4531
2089 DAC 112UDM 1989 32-B-3308
2090-2099 DAC 112UDM 1989
2100-2124 DAC 112UDM 1989 31-B-48xx,49xx, 2120 31-B-4900 2121 31-B-4921
2125-2174 DAC 112UDM 1989 ALX
2175-2199 DAC 112UDM 1989 TIT
2201 DAC 112UDM 1988 32-B-1174
2202 DAC 112UDM 1988 32-B-1185
2203 DAC 112UDM 1988 32-B-1199
2204 DAC 112UDM 1988 32-B-1253
2205 DAC 112UDM 1988 32-B-1212
2206 DAC 112UDM 1988
2207 DAC 112UDM 1988 32-B-1001
2208 DAC 112UDM 1988 32-B-1007
2209 DAC 112UDM 1988 32-B-1014?
2210 DAC 112UDM 1988 32-B-1027
2211 DAC 112UDM 1988 32-B-1043
2212 DAC 112UDM 1988 32-B-1051
2213 DAC 112UDM 1988 32-B-1060
2214 DAC 112UDM 1988 32-B-1068
2215 DAC 112UDM 1988 32-B-1074
2216 DAC 112UDM 1988 32-B-1088
2217 DAC 112UDM 1988 32-B-1096
2218 DAC 112UDM 1988 32-B-1103
2219 DAC 112UDM 1988 32-B-1113
2220 DAC 112UDM 1988 31-B-1003
2221 DAC 112UDM 1988 37-B-9595 NOR
2222 DAC 112UDM 1988 37-B-9599 NOR
2223-2226 DAC 112UDM 1988 37-B-95xx NOR
2227 DAC 112UDM 1988 37-B-9597 NOR
2228-2230 DAC 112UDM 1988 37-B-95xx NOR
2231 DAC 112UDM 1988 37-B-9724 NOR
2232 DAC 112UDM 1988 37-B-9691? NOR
2233 DAC 112UDM 1988 37-B-9693? NOR
2234 DAC 112UDM 1988 37-B-9750 NOR
2235 DAC 112UDM 1988 37-B-9694 NOR
2236-2245 DAC 112UDM 1988 37-B-969x,97xx NOR
2246-2270 DAC 112UDM 1988 37-B-97xx FER
2271-2285 DAC 112UDM 1988 37-B-97xx,98xx
2286 DAC 112UDM 1988 37-B-9853 MIL
2287-2320 DAC 112UDM 1988 37-B-98xx,99xx MIL
2321-2330 DAC 112UDM 1988 37-B-99xx
2334 DAC 112UDM 1988 32-B-1067
2335 DAC 112UDM 1988 32-B-1072
2336 DAC 112UDM 1988 32-B-1087
2337 DAC 112UDM 1988 32-B-1095
2346 DAC 112UDM 1988 32-B-1102
2347 DAC 112UDM 1988 32-B-1108
2348 DAC 112UDM 1988 32-B-1118
2349 DAC 112UDM 1988 32-B-1128
2350 DAC 112UDM 1988 32-B-1140
2453-2538 DAC 112UDM 1990 Alexandria/Ferentari/Titan
2540-2627 DAC 112UDM 1991 Alexandria/Ferentari/Titan
2628-2653 DAC 112UDM 1992 Alexandria/Ferentari/Titan
----------
1-25 Ikarus 260 1991 Floreasca
28-36 DAC 112UDM 1993 Ferentari
37-39 DAC 112UDM 1994 Ferentari
42-67 Ikarus 260 1993 Ferentari
97 Renault PR100.2 2003?
98 Rocar Autodromo 812 2002? Militari
99 DAF 1995 not confirmed
100-104 Rocar De Simon UL 70 1995 Militari
105 Rocar De Simon UL 70 1996 Militari
106-119 Rocar De Simon U412-220 1996 Militari
120-139 Rocar De Simon U412-230 1997 Militari
140-151 Rocar De Simon U412-260 1997 Militari
127-148 Saurer 1991 Converted to trolleybuses: 5001-5022
152-176 Ikarus 260 1991 Ferentari
205 ELVO ATi DAF 1994 B06ETA Pipera (was school bus)
207 Ikarus 260 1992 Titan (ex Floreasca, ex Nordului)
208-217 Ikarus 260 1991 Titan (ex Floreasca, ex Nordului)
218 Ikarus 260 1991 Floreasca (ex Nordului)
219-221 Ikarus 260 1991 Titan (ex Floreasca, ex Nordului)
222 Ikarus 260 1991 Floreasca (ex Nordului)
223-232 Ikarus 260 1991 Titan (ex Floreasca, ex Nordului)
262 Saviem SC10 1992 sc. (ex Obregia)
263 IK4 ex35-B-1486 NOR
264-282 Saviem SC10 1992 sc. (ex Obregia)
283-332 Saviem SC10 1991 sc. (ex Obregia)
386-410 Ikarus 260 1991 Alexandria
452-503 DAC 112UDM 1990 454 32-B-6722, 463 B-13-ETA, Floreasca/Alexandria/Ferentari/Titan
515-593 DAC 112UDM 1990 Alexandria/Ferentari/Titan
612-629 Ikarus 260 1991 Alexandria (ex Militari)
630-640 Ikarus 260 1991 Titan (ex Militari)
641-661 Ikarus 260 1991 646 31-B-4567; Alexandria (ex Titan, ex Militari)
665-736 Hispano Carrocera DAF 1994 665 B-05-BWU, 666 B-05-BWV, 694 B-06-FRG, 695 B-48-FRD, Nordului/Pipera
737-757 Hispano Carrocera DAF 1995 Nordului/Pipera
758-777 ELVO DAF SB220 1995 Nordului/Pipera
778-790 Castrosua DAF SB220 1994 Nordului/Pipera
791-814 Castrosua DAF SB220 1995 Nordului/Pipera
815-834 ELVO DAF SB220 1995 Nordului/Pipera
835 Castrosua DAF SB220 1995 Nordului/Pipera
836-884 Castrosua DAF SB220 1996 Nordului/Pipera
885-899 Castrosua DAF SB220 1997 Nordului/Pipera
900-901 Rocar DAF SB220 1999 Nordului
902-903 Berkhof 2001 Pipera
904 Hess 2001
1000-1035 Rocar De Simon U412-260 1997 Militari
1036-1097 Rocar De Simon U412-260 1998 Militari
1098-1162 Rocar De Simon U412-260 1998 Nordului
1163-1204 Rocar De Simon U412-260 1998 Floreasca
1205-1237 Rocar De Simon U412-260 1999 Floreasca
1238-1249 Rocar De Simon U412-260 2000 Floreasca
1250-1266 Rocar De Simon U412-260 2000 Obregia
1267-1286 Rocar De Simon U412-260 2001 Obregia


Ultima modificare efectuată Tom la Joi 24 Noi 2005 21:32:25, modificat de 2 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
falizwim



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 01/Aug/2013
Mesaje: 56
Locație: Bucuresti 3 (Labirint+Traian) - Israel

MesajTrimis: Joi 03 Noi 2005 16:45:57    Titlul subiectului: UPDATED FRAGMENT 55421

96-99 Leyland Merkavim [32-B-92xx] (continuare dupa 285)
100-118 Leyland Merkavim 1967 [31-B-7334...(in ordine descendenta)...31-B-7316]
**********************************************************
Embarassed primul autobuz pus practic in functiune a fost (104)=31-B-7330 pe linia 31 (Sos.Oltenitei - Pta.Scanteii)
**********************************************************
119-134 Leyland Merkavim 1968 [31-B-7315...(in ordine descendenta)...31-B-7300]
135-285 Leyland Merkavim [(135)=31-B-7335...(in ordine ascendenta)...(1xx)=31-B-73xx]
[(185)=31-B-7164, (265)=32-B-9207]
**********************************************************
Embarassed 167 a fost folosit (inainte de punerea sa in fuctiune) ca exponat
in cadrul standului israelian de la Targul International de la Bucuresti din 1968, din Pta.Scanteii, deja colorat in "uniforma" ITB-ului, dar fara numar de inmatriculare Embarassed
**********************************************************
401-425 Skoda RTO ? [31-B-7801..7825 foste 60612..60636-B Tx]
426-499? LiAZ-158V 1966 (printre ultimile linii - daca nu ultima - pe care au circulat a fost linia 43: Pta.Galati - Uz.Electronica)
475 Skoda Cazan 195x
501 Chausson (a fuctionat pe linia 31)
502-553 Skoda RTO [31-B-7xxx]
554-555 Skoda RTO artic. 1966 [31-B-7755, 31-B-7744]
556-566 Skoda RTO [31-B-7xxx]
567 Skoda RTO [31-B-7558 fost 55307-B Tx]
568-776 Skoda RTO (simple si artic.) [31-B-7xxx]
777 Skoda RTO artic. 1966 [31-B-7763] (primul articulat - linia 37: Foisorul de Foc - Drumul Taberei)
778-800 Skoda RTO (simple si artic.) [31-B-7xxx]
801-808 Skoda RTO (cu o singura usa manuala, in loc de doua automate - linia 48: Pta Scanteii - Padurea Baneasa)
----- 70’s: Karosa, IK4, Ikarus, Roman -----
809-1xxx Skoda RTO artic. 197x [(924)=31-B-7424; (925)=31-B-7425]
1-39 IK4 1972 [(24)=32-B-9334; (29)=36-B-499]
(au functionat la inceput pe linia 74 care a inlocuit linia de troleibuze 89, si pe linia 73)


Ultima modificare efectuată falizwim la Mar 08 Noi 2005 15:14:56, modificat de 9 ori în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 17/Mai/2019
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 00:37:26    Titlul subiectului: Numere de parc03 55459

Eu am văzut DAF-ul #664 și știu sigur că era altceva decît #205. Într-o vreme chiar circulau în paralel: #205 pe 135 și #664 pe 104. Nu știu ce s-a întîmplat cu DAF-ul #664. Ultima dată cred că l-am văzut prin 2004.

Știu sigur că a existat nu de mult un DAF cu numărul #664 și chiar mi-e ciudă că nu am mania tăblițelor de înmatriculare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 09:44:57    Titlul subiectului: 55461

Cata spunea ca a vazut un Roman 112 cu nr.664, deci s'ar putea ca acel prim autobuz DAF sa fie 205 (poate acum a fost reparat capital), fie acel autocar 99. 99 este in lista pusa de mine, dar nu eu l-am pus in lista.

Autobuzul fantoma "664" avea numarul B-06-ETA, pe care acum il are 205. Este ciudat sa fi disparut, dar sa apara in continuare in evidentele RATB. Acel autobuz nu avea numarul scris pe el, dar am presupus ca e acesta, datorita faptului ca urmatorul era 665.

Harta RATB din 1994 avea pe coperta si un autobuz Ikarus 280 cu 2 usi, ceea ce nu exista in Bucuresti. Avea numarul 12. La Iasi erau asemenea autobuze, dar nu cu acest numar. La Bucuresti, 12 era Ikarus 260. Atunci ce cauta pe ghidul traseelor din Bucuresti ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 10:14:22    Titlul subiectului: 55464

bogdan71 a scris:
...în schimb am vazut DAF-ul #664 si stiu sigur ca era altceva decît #205. Într-o vreme chiar circulau în paralel: #205 pe 135 si #664 pe 104. Nu stiu ce s-a întîmplat cu DAF-ul #664. Ultima data cred ca l-am vazut prin 2004. Poza lui este pe harta RATB din 1994.
Hm, ma indoiesc ca 664 a fost DAF, din 2 motive:
1.664 a fost un autobuz ROMAN 112 (deci nu DAC!) care inca mai exista la Autobaza Alexandria. (eu nu l-am vazut, insa l-au vazut acum o sptamana frate-miu si Vali Sava)
2.Pe coperta Ghidului ala (mai mult ca sigur e ala pe care l-am scanat eu recent) apare 665 si nu 664...
Vali Sava a afirmat cu convingere ca primul DAF a fost 205.
Ikarus-ul ala 280 cu numarul 12 ma contrariaza si pe mine, ce cauta pe coperta Ghidului RATB?!? Daca-i al RATB inseamna ca numarul ala e dinainte de venirea Ikarus-urilor 260!!
Sau daca nu-i al RATB, atunci al cui e? Frate-miu se gandea ca r putea fi al Aeroportului (Otopeni), eu nu stiu ce sa zic despre treaba asta...
Cine ne lamureste?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Vin 04 Noi 2005 10:22:58    Titlul subiectului: 55465

Catalin Ghita a scris:
Vali Sava a firmat cu convingere ca primul DAF a fost 205.
Nu contest acest lucru, dar atunci 205 a trecut printr'o reparatie capitala sau ceva, pentru ca nu avea afisaj electronic (cutia era goala !).
Catalin Ghita a scris:
Ikarus-ul ala cu numarul 12 ma contrariaza si pe mine, ce cauta pe coperta Ghidului RATB?!? Daca-i al RATB inseamna ca numarul ala e dinainte de venirea Ikarus-urilor 260!!
Ikarusurile 260 au venit prin '91, iar din '85 nu cred ca mai existau alte autobuze decat DAC, Roman si Ik4. Si cu reclama la Pepsi ?? 12 fusese IK4 inainte. La Iasi erau 2 autobuze cu nr. 121 si 125 in schema de culoare din poza, dar aveau reclame cu "Marul" de la computere (nu-i faca reclama), nu cu bautura preferata din anii '80-'90. Presupunand ca reclama a acoperit o cifra, la Iasi nu se scriau numerele acolo unde apare in poza. In schimb, se vede bine autobuzul 646 cu nr. vechi de inregistrare.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 08 Noi 2005 11:23:42    Titlul subiectului: 55602

De pe coperta aceluiasi Ghid RATB am "desprins" cateva poze cu diverse vehicule, poze devenite deja "istorie"...
1. Iata un tramvai VxA cu reclama Colgate...
2. un Saurer pe vremea cand era inca autobuz, nu-i crescusera "coarne" Laughing
3. "celebrul necunoscut" ikarus 280 in 2 usi cu numarul 12, al cui o fi (fost)...
4. Ikarus-ul 260, 646, care inca mai exista...
5. Un V3A cu reclama Rothmans...
Ce-as mai vrea sa fie si acum vehicule vopsite diferit, sa le recunosc de la distanta...
6. Si un troleibuz articulat cu reclama Assos...



RF_baza1.JPG
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.85 kb
 Vizualizat:  de 32761 ori

RF_baza1.JPG



RF_baza2_118.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.16 kb
 Vizualizat:  de 32428 ori

RF_baza2_118.jpg



RF_baza3_193.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  42.74 kb
 Vizualizat:  de 32428 ori

RF_baza3_193.jpg



RF_baza4_152.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  43.53 kb
 Vizualizat:  de 32428 ori

RF_baza4_152.jpg



RF_baza5_686.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  50.92 kb
 Vizualizat:  de 32428 ori

RF_baza5_686.jpg



RF_baza6_461.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  71.75 kb
 Vizualizat:  de 32428 ori

RF_baza6_461.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Dum 20 Noi 2005 18:32:35    Titlul subiectului: j56j5j56 3029

#1831 arata mai ciudat, dar, conform celor spuse de Dr2005 ar fi fost 112 UD de la bun inceput. Totusi, nu inteleg de ce nu a primit numar de tipul 2xxx, asemenea celorlalte autobuze de tip 112. In plus, fiti atenti daca nu exista urma clara de sudura in fata usii a III-a. Daca exista, e posibil ca toata seria 17xx-18xx sa rezulte din scurtarea 117 UD. Din cate stiu, Bucurestiul a fost plin de DAC-uri articulate. Unde au disparut? Asta ma conduce cu gandul ca:
1 A avut loc un genocid in randul autobuzelor respective, ceea ce nu m-ar mira avand in vedere ca si Clujul a trecut prin asa ceva
2 Autobuzele cu seria 17XX-18XX sa fie, totusi, scurtate; oricum, atribuirea numerelor respective unor autobuze 112 UD(M) care, in mod normal, ar fi trebuit sa aiba numere de tipul 2xxx dovedeste o inconsecventa daca cele spuse de Dr2005 sunt adevarate.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2182
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 21:52:56    Titlul subiectului: 3169

Aceste ultime serii de 117 cu numere 17xx și 18xx sunt acum autobuze Dac 112! Dar nu cred că provin din scurtarea 117-urilor. Autobuze cu 3xxx în București mai sunt cele câteva Ik4 de intervenții (care mai au număr de parc, că la RK li s-a șters) și acel Dac 117 văzut de Cătălin în A. Alexandria.

Tramvaiele 6xxx sunt (erau...că acum mai sunt doar câteva, utilitare) Ep. 1000-1286 sunt Simonuri...deci au primit numerele de Dac117UD.


Ultima modificare efectuată de către Dr2006 la Vin 25 Noi 2005 01:39:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 22:16:39    Titlul subiectului: 3177

Dr2005 a scris:
Tramvaiele 6xxx sunt (erau...că acum ai sunt doar câteva, utilitare) Ep. 1000-1286 sun Simonuri...deci au primit numerele de Dac117UD.
... si de IK4, care mai erau pe acolo... Smile
De fapt, au primit numere "nealocate" la momentul respectiv.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 22:17:28    Titlul subiectului: 3178

Si cu numerele 2360-2999 ce s-a intamplat? Am vazut pe forum ceva tramvaie mai dubioase (Rathgeber?) cu numere de tipul 24XX. Teoretic, UDM-urile trebuiau sa ocupe toata seria 2xxx. De asemenea, ce s-a intamplat cu seria 3xxx (afara de 3713) si 4xxx care, initial erau DAC-uri, respectiv TV? Un lucru nu inteleg. Dupa ce criterii se numeroteaza tramvaiele. Am vazut tramvaie cu seria 2xx, frumoase, bine puse la punct, dar si un tramvai #4007 care parea reparat capital, dar nu prea elegant. in afara de #4007, mai exista ceva din seria 4, pentru ca nu cred sa fi supravietuit vreun TV2 Rolling Eyes . Pe o poza veche se vede un TV 2 care, parca, avea numarul 4386. Pe o alta poza se vad alte doua TV 2E-uri cu numere de tipul 4xxx. Deci, seria 4 a avut titulari Exclamation A fost pus RATB-ul pe fapte mari si a taiat tot ce a gasit la seria 3 si 4? Nu m-as mira. Se pare ca Clujul si Bucurestiul sunt la unison in ceea ce priveste inlocuirea vehiculelor articulate. E mare lucru ca ati avut troleibuze ca #7091. Ce bine ar prinde 15 asemenea vehicule cand metroul face greva.
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 22:30:42    Titlul subiectului: 3182

NOA a scris:
Si cu numerele 2360-2999 ce s-a intamplat? Am vazut pe forum ceva tramvaie mai dubioase (Rathgeber?) cu numere de tipul 24XX. Teoretic, UDM-urile trebuiau sa ocupe toata seria 2xxx. De asemenea, ce s-a intamplat cu seria 3xxx (afara de 3713) si 4xxx care, initial erau DAC-uri, respectiv TV? Un lucru nu inteleg. Dupa ce criterii se numeroteaza tramvaiele. Am vazut tramvaie cu seria 2xx, frumoase, bine puse la punct, dar si un tramvai #4007 care parea reparat capital, dar nu prea elegant. in afara de #4007, mai exista ceva din seria 4, pentru ca nu cred sa fi supravietuit vreun TV2 Rolling Eyes . Pe o poza veche se vede un TV 2 care, parca, avea numarul 4386. Pe o alta poza se vad alte doua TV 2E-uri cu numere de tipul 4xxx. Deci, seria 4 a avut titulari Exclamation A fost pus RATB-ul pe fapte mari si a taiat tot ce a gasit la seria 3 si 4? Nu m-as mira. Se pare ca Clujul si Bucurestiul sunt la unison in ceea ce priveste inlocuirea vehiculelor articulate. E mare lucru ca ati avut troleibuze ca #7091. Ce bine ar prinde 15 asemenea vehicule cand metroul face greva.
2453-2653 (fara 2539) sunt DAC112UDM.
2539 si 2899 erau Roman112 folosite pentru interventii.
Ar mai fi 3713 si niste Ik4 de interventii cu numere 34xx.
4001-4049 (fara 4013) (mai) sunt V2A'uri
4xxx au fost troleibuze si au disparut in anii '80. In '82 au aparut V2A'urile mentionate.
24xx,25xx,26xx,29xx si remorci 34xx si 35xx sunt numere de MĂŒnchen, adoptate de RATB.
Numerotarea autobuzelor difera de cea a troleibuzelor si tramvaielor, ultimele doua fiind comune.

Voi relua schema numerotarii vehicolelor RATB:
Autobuze: 1-3801, 42xx->22xx
Troleibuze:
4001-47xx (vechi, TV2E, TV20E)
5001-5321 (Roman/DAC 112E)
7000-7460 (DAC x17E, x12E)
Tramvaie:
1-500? (Thompson, V5x, vechi) (se suprapuneau cu V3A)
?-16xx (remorci vechi)
17xx-23xx (remorci V5x, V10, V12)
3001-3037 (V51)
3038-32xx (EP)
001-362 (V3A)
3301-3431 (T4R)
3501 (LHB)
4001-4049 (V2A)
6001-6172 ; 6201-6372 (EP-V3A ; EP-V3A sau V12-V3A, motor+remorca)
22xx ; 12xx (DĂŒwag, motor+remorca)
20xx, 24xx, 25xx, 26xx, 29xx ; 30xx, 34xx, 35xx (Rathgeber, motor+remorca)

Odata cu aparitia seriei 2453-2653 au disparut ultimele DAC117UD, cu exceptia celor noi 17xx si 18xx.
Au supravietuit 3713. Au mai fost cateva (337 si unul cu 36xx vopsite in schema din anii '89) care au rezistat mai mult, dar au disparut si ele). In prezent, RATB se lauda cu 1 DAC 117UD.
Cata spune ca fratele lui l-a vazut pe 3713 si pe Roman 112 cu nr.664. Roman112 nu mai figureaza in parcul "oficial" al RATB, deci e posibil ca nici acest 3713 sa nu mai figureze. Mai curand este vorba de unul din seria 17xx sau 18xx.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 22:46:12    Titlul subiectului: 0000 3190

ManAndCat a scris:
Cata spune ca l-a vazut pe 3713 (sau un var al lui l-a vazut sau asa ceva) si pe Roman 112 cu nr.664. Roman112 nu mai figureaza in parcul "oficial" al RATB, deci e posibil ca nici acest 3713 sa nu mai figureze. Mai curand este vorba de unul din seria 17xx sau 18xx.
Faptul ca au existat DAC-uri articulate cu numerele 17xx-18xx iar acum numerele respective sunt atribuite unor UDM-uri nu indica posibilitatea scurtarii lor? De ce au numere mai mici de 2000 in conditiile in care numerele alocate UDM-urilor erau peste 2000. Ceva nu e in regula. Autobuzele 112 UDM postate de Dr2005 la sectiunea "DAC 112 UDM) sunt cel putin interesante, daca nu ciudate. De asemenea, mi se pare cel putin interesant repartizarea UDM-urilor in zona sud-vestica a Bucurestiului. Pentru a vedea clar daca UDM-urile respective provin sau nu din 117 UD, ar trebui vazut unde "salasluiau" 117 UD inainte de disparitie. E greu de crezut ca RATB-ul a casat chiar atatea 117 UD. Mai degraba ar fi valabila ipoteza vanzarii lor. Ar trebui vazut daca este semnalat vreun "aflux" de autobuze 117 UD undeva intr-un colt indepartat al tarii sau in vreo tara mai saraca. Daca da, acelea ar putea proveni de la RATB. Amintesc aici #1824 si #1892. Cei care le-au reparat nu au tinut cont de schema originala a ferestrelor. Practic, UDM-urile respective sunt ca niste fantome.
Ce fel de autobuze sunt cele de tipul 3xxx? Nu de alta intreb, dar exista si ceva tramvaie cu numere peste 3000?
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 21 Noi 2005 22:51:41    Titlul subiectului: 3192

NOA a scris:
Ce fel de autobuze sunt cele de tipul 3xxx? Nu de alta intreb, dar exista si ceva tramvaie cu numere peste 3000?

Am mai spus, numerele de la autobuze sunt diferite de cele de la tramvaie.
3xxx erau: Roman112, DAC112UD, DAC117UD si IK4. Lista lor este la topicul Bucuresti, la numere de parc.
Am uitat, la tramvaie, mai nou sunt si celebrele Bucur: 3001-3004.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 18/Oct/2023
Mesaje: 6225
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 09:15:22    Titlul subiectului: 55894

DAC-ul 117 RATB 3713 si Roman-ul 112 RATB 664 au fost vazute de frate-miu si de Vali Sava, acesta din urma facand si ceva poze. Deci exista poze cu astea doua vehicule, chiar daca de o calitate mai slaba, datorita conditiilor "improprii" in care au fost facute.
Acel 3713, din ce am vazut din poza (repet, eu inca nu l-am vazut pe viu) pare sa fi fost pastrat inca de pe vremea cand era in stare buna, dar datorita faptului ca a fost tinut in spatiu liber, in ploi, vanturi, ninsori, nu arata chiar extraordinar. Pare insa sa nu-i lipseasca prea multe piese.
Oficial, RATB afirma ca are in conservare un DAC 117 UDA... Cum adica UDA, nu m-am prins...
Intr-adevar Roman-ul 112 nu e mentionat nicaieri, in schimb apare un IK-4.
Din nefericire, nu pot pune mare baza pe aceste informatii, am avut ocazia sa discut cu multi soferi care habar n-aveau de vehicule, ba incercau sa ma convinga si pe mine ca DAC-urile articulate se cheama DAC 118, iar de IK-4, ca sa inteleaga, a fost nevoie s-o iau pe eliminatea, ala nu, ala nu, ala nu, asta...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 17:54:51    Titlul subiectului: Re: ITB 1950-2005 55961

Din lista lui ManAndCat lipseste #1206. Imi aduc aminte ca l-am vazut, demult, in zona Militari. Pe de alta parte, rezulta ca #3751, cel care a fost remarcat de cativa mambrii pe vechiul forum, avea, initial, cutie automata (cutia automata s-a folosit la autobuzele DAC 117 intre anii 1979-1982), ulterior schimbandu-i-se cutia cu una manuala. Tot din lista respectiva rezulta ca si #1114 a suferit acelasi lucru, fiind fabricat in 1979.

Conform listei, #3713 e fabricat in 1981. Totusi, fii atent la ferestre. La autobuzele din generatia respectiva fiecare fereastra se putea deschide, atat pe partea opusa usilor, cat si pe partea lor. Pentru a fi mai clar, iti voi da schema la fiecare generatie de DAC 117. S=fereastra soferului, 0=fereastra care nu se poate deschide, 1=fereastra care se poate deschide, 2=usaiar A=articulatia. Fiecare schema va avea 2 de A, unul sub altul, avand in vedere ca voi indica atat configuratia partii usilor, cat si configuratia partii opuse
Schema DAC 117 din perioada 1979-1982 (cu cutie automata) se prezinta astfel:
211211A2112
S11111A1111
Urmatoarea generatie, cea din 1983-1987 difera prin configuratia ferestrelor de pe partea usilor iar cele fabricate dupa 1984 au un sunet al diferentialului diferit de cele anterioare. Iata schema
200200A2002
S11111A1111
Dacurile scunde (fabricate intre1987-1989)au ferestre alternative
200200A2002
S01010A1010
A urmat o pauza. Urmatoarele DAC-uri, fabricate in 1992, au ferestre care se pot deschide si pe partea usilor
201201A2012
S01010A1010
Configuratia respectiva e pastrata si la cele din 1996. Scarile, au, insa, 4 trepte
In ceea ce priveste DAC 118, e posibil sa fi existat asa ceva, din moment ce am vazut o fotografie si un desen in Paint cu Rocar 318. Daca a existat, intr-adevar DAC 118, schema lui ar fi trebuit sa fie urmatoarea
21211A2112
S1111A1111
In ceea ce priveste troleibuzul Dac/Rocar 318, acesta avea 4 punti, a doua si a treia motoare. Altfel spus, atat tractorul cat si remorca aveau motor. In ambele cazuri, se pune problema sincronizarii motoarelor, daca nu, unul dintre ele actioneaza ca o frana. la motoarele electrice, e relativ usor, dar la cele diesel...
Numerotarea vehiculelor RATB nu mi se pare consecventa. Am vazut ca
Numerele 1-1000 erau mai ales IK 4 si Roman 112 UD si, din cand in cand cate un Dac 117 UD ratacit. Din cate am inteles, aici se gasesc, in prezent, DAF-uri
Numerele 1000-2000 erau ocupate mai ales de DAC 117 UD. parerea mea este ca de Simonurile nu trebuiau sa ia numere peste 1000, seria respectiva trebuind sa fie alocata exclusiv autobuzelor articulate. Ar prinde bine niste Ikarus 417 sau 435, poate chiar 438, desi acestea din urma nu au podea joasa
Numerele 2001-3000 ar trebui alocata autobuzelor standard, cum ar fi UDM, Simon si, eventualele Roman 112 UD mentionate pe forum, dar nementionate in statisticile RATB
Numerele 3000-4000 ar trebui repartizate fie altor autobuze articulate, fie unor tramvaie, ca substitut al unor 117 UD
Numerele 4000-5000. Aici problema e mai complicata, avand in vedere ca aici se gaseau TV 2E si TV 20E Poate n-ar fi rau ca toate tramvaiele articulate si dublu articulate sa fie comasate la seria respectiva
Numerele 5000-6000 ar trebui alocata exclusiv troleibuzelor nearticulate, indiferent daca sunt Saurer, Ikarus 415T sau Rocar 112E, 212E, 312E, 412E, 512E si 812E
Numerele 6000-7000 sa fie alocate tramvaielor nearticulate sau cu remorca distincta
Numerele 7000-8000 sa fie repartizate exclusiv troleibuzelor articulate, indiferent daca sunt DAC/ROCAR sau straine.
Numerele peste 8000 sa fie repartizate eventualelor troleibuze dublu articulate, in eventualitatea ca veti mai achizitiona asemenea vehicole. Nu uitati ca, in eventualitatea unei greve a metroului, sunt foarte utile.
Sus
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 22 Noi 2005 21:05:22    Titlul subiectului: Numere de parc05 55997

NOA a scris:
Numerotarea vehiculelor RATB nu mi se pare consecventa.
Cred ca 1-2999 ar trebui sa cuprinda autobuzele. As propune ca 29xx sa fie cele de interventie. Inca ceva: numerele sa inceapa de la x000: ex. 3000.
3xxx: tramvaie, Bucur, Tatre + tramvaie noi
39xx: vagoane utilitare
4xxx: V3A + V2A. Cu ocazia asta poate modernizeaza si V2A'urile si umplu golurile de la numerele de V3A.
5xxx: troleibuze
6xxx si mai departe deja sunt prea mult pentru RATB care si-a redus parcul cu cel putin 60% fata de anii '80.
Cred ca 117UDA sunt un fel de 117EA dar autobuze, mai precis seria 17xx si 18xx, dar pana la proba contrarie...
DAC 118 o fi fost un autobuz ca troleibuzul 318 ?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
NOA
Vizitator






MesajTrimis: Mie 23 Noi 2005 01:09:48    Titlul subiectului: 56001

Reforma numerelor propusa de ManAndCat este una radicala, care, probabil, i-ar pune in incurcatura pe multi dintre angajatii regiei. Parerea mea este ca trebuie alocate serii distincte pentru:
autobuze standard (1-1000)
autobuze articulate (1001-2000, daca se vor mai achizitiona: as sugera IK 417)
tramvaie solo, tramvaie cu remorca separata, eventual tramvaie tandem (2001-3000). Aici ar intra T4D-urile si EP-urile
tramvaie articulate (3001-4000). Aici ar intra Duewag-urile, V2A, V3A (cu toate variantele:93, H, M si tramvaiele Bucur
troleibuze standard (4001-5000), indiferent de fabricatie
troleibuze articulate (5001-6000), indiferent de fabricatie
In eventualitatea achizitionarii de vehicule dublu articulate (ex Vanhool 300 AGG), ar fi bine ca acestea sa primeasca numere intre
11001-12000 pentru autobuze (pentru a pastra, oarecum analogia cu autobuzele articulate obisnuite)
15001-16000 pentru troleibuzele dublu articulate, gen ex #7091

In felul acesta, se pastreaza, o anumita continuitate in ceea ce priveste numerele de parc
Sus
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 2 ore
Du-te la pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 1 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community