Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Numere de parc STB/ITB/RATB
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mar 04 Apr 2006 22:30:07    Titlul subiectului: 666666 19973

Inainte de 1989, diverse autobuze ITB au ajuns la teatre, inclusiv 117UD. In zona parcului Gradina Icoanei s'a aflat multa vreme un autobuz cu nr 36-B-2733. Dupa ce m-am invartit de mai multe ori pe langa el am observat sub un nou strat de vopsea rosie sigla ITB si numarul care trebuia sa fie (3466). Chiar vis-a-vis de teatrul (nu stiu cum se numeste) de langa Gradina Icoanei a stat foarte mult timp un autobuz in schema de culoare ITB, care avea numarul 31-B-9416. Din pacate nu stiu ce numar a avut la ITB, acest numar nu stiu din ce serie a fost. Un IK4 ajuns de teatru a fost unul din seria 16xx (foarte probabil 1693.
Numărul de parc al primului autobuz Mercedes Citaro sosit deja în autobaza Obregia este #4100 este foarte interesant. Ma face sa-mi amintesc de acel 4206 din 1987 devenit apoi 2206, ca si restul din seria lui. Cred ca RATB doreste ca prin aceasta amestecatura de numere sa dea impresia unui parc imens, deci si a unei activitati pe masura. Ar fi ceva ca RATB sa inceapa sa dea numere si Ikarusurilor de interventii (celor care nu au), ceva cu 34xx, 35xx, lasand astfel impresia ca numai din acelea sunt o gramada. Astfel, RATB si-ar putea reface pe hartie si cu fantome parcul din anii '80. Eventual, sa-l mai scoata putin la plimbare pe 664 si 3713. Dar la urma urmei, asta e treaba lor. Poate de ziua RATB sa raporteze ca au cel mai mare parc din '90 incoace Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tudor
Vizitator






MesajTrimis: Dum 16 Apr 2006 11:58:12    Titlul subiectului: 20792

Interesanta mi se parea numerotarea la EP-V*A:
60** vagonul motor + 62** vagonul remorca.
61** vagonul motor + 63** vagonul remorca.
Exemple: 6024+6224.
6131+6331.
Asta numai in cazul cu o singura remorca.
La fel la V*A:
V3A au numere din 3 cifre: (100, 124, 225, 278, 300, 351- niste exemple)
V2A au nr de parc 4001-4049. Inainte 4*** erau troleibuzele TV2/20E.Se pare ca numere 4*** se vor da la CITARO.
Unele numere de parc de autobuz sunt atribuite si la tramvaie. 100 este si V3A,dar si De simon. 172 e V3A, dar si IK260, ca exemplu.
IK415 au preluat numerele de parc de la ROMAN 112E. Le tin minte pe 5167, 5245, 5311. Azi sunt purtate de IK415T, mai putin 5311. Maxim 5300.
La fel si Saurer 5001-5022.
Sus
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 16 Apr 2006 16:11:53    Titlul subiectului: 59930

Să ne aducem aminte că primul Daf din București a primit numărul #205, iar restul au numere de la #664 în sus. Poate așa o să fie și cu Mercedesurile.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 16 Apr 2006 19:40:10    Titlul subiectului: 20828

tudor a scris:
Interesanta mi se parea numerotarea la EP-V*A:
60** vagonul motor + 62** vagonul remorca.
61** vagonul motor + 63** vagonul remorca.
Vagoanele EP-V3A si V12-V3A sunt modernizari ale unor vehicule existente. Din cele 260 si ceva de EP'uri, au fost modernizate 172, probabil mare parte din cele care mai existau in 1976. Au fost modernizate deci 172 EP-V3A-VM si 92 EP-V3A-VR. Restul de remorci pana la 172 sunt V12-V3A. Altfel spus, ITB a cam stiut cate vagoane vor fi modernizate si le-au dat numere in consecinta. Numarul de remorca este N+200, unde N este numarul vagonului motor.
tudor a scris:
La fel la V*A:
Prototipul a fost 3501. De ce nu au continuat cu 3502.... ? Probabil ca sa nu fie prea evidenta (desi este) clonarea LHB'ului. Numerotarea vehiculelor electrice difera de cea a autobuzelor, am mai spus-o. De aceea 100 e si V3A si DeSimon (IK4 inainte?). Dar 154 era si V3A si V56, asta e mult mai interesant.
Citat:
Se pare ca numere 4*** se vor da la CITARO.
Daca e asa, RATB se viseaza inca in anii '80. Probabil ca daca inainte de '89 se extindea Capitala cum se doreste acum, ITB ar fi avut vreo 5000 autobuze. Majoritatea DAC'uri Twisted Evil Razz
Dr2005 a scris:
Să ne aducem aminte că primul Daf din București a primit numărul #205, iar restul au numere de la #664 în sus. Poate așa o să fie și cu Mercedesurile.
Corect, deci primul va fi 4100, iar restul de pe la 4400, eventual sa lase gauri pentru Iveco, de care s'a scris ca ar avea numere cu 47xx.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 25 Apr 2006 23:56:11    Titlul subiectului: 60068

1. Cine și-l mai amintește pe 3713 funcționând?
2. Cine mai are amintiri cu 3751 să posteze.
3. Cum arăta 3801?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2006 00:23:04    Titlul subiectului: 60070

2.Nu cred ca l-am vazut niciodata in functune.
3.L-am mai vazut de cateva ori dupa cursa aceea intre Plevnei si Razoare, cand soferul l-a fortat pana s'a defectat. Nu mai stiu insa daca avea rachete, nu sunt sigur.
4. 3801 (36-B-3713 -- nu confundati cu numarul de parc al lui 3713) avea aceeasi schema de culoare ca si majoritatea din acea serie (rosu pana la ferestre si cream de acolo in sus). Nu garantez, dar cred ca nu avea rachete. Le-am vazut atat pe 3800 cat si pe 3801, dar de primul nu stiu daca avea rachete sau nu.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2006 21:07:54    Titlul subiectului: 60086

1. În mod normal, rachetele ar fi trebuit să dispară deja la începutul anului 1990
2. Nu fac confuzia între numărul de parc și cel de înmatriculare, deși confuzia respectivă, într-adevăr, nu e greu de făcut
3. Schema roșu+crem nu a precedat schema galben-ocru, cea prezentă și la actualul (sau, poate, fostul) autobuz 2102? Zic fostul pentru că, judecând după aspect, nu m-aș mira să se fi casat.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 26 Apr 2006 21:16:26    Titlul subiectului: 60087

In 1990 existau deja autobuzele 2000-2350 si 17xx-197x si aparusera si 452-59x, plus in curs de intrare in serviciu 2453-... Deci erau destule autobuze care sa inlocuiasca vechile 117UD, IK4 si Roman. Cel putin prin zonele centrale nu mai prea vedeam asemenea autobuze, deci nu stiu cand si cum li s'au scos rachetele. Totusi, in perioada 1991-1992 am mai vazut ca raritati autobuzele Roman 664 si 184, plus celebrul 2539 care se plimba prin tot orasul.
Logica RATB isi spune cunvantul. Din asta pot intelege ca DAC 112UD 3262-3345 si DAC 117UD 3346-... au fost casate, in timp ce tot ce e intre 1287 si 32xx nu. Mare grija daca au multe Iveco sa nu-l puna si pe 3413, pentru ca ar fi pacat de IK4 acela, mai ales ca soferul merge tare cu el.
Ce e de-a dreptul amuzant este ca nici macar n'au reusit sa alinieze cifrele la numere.
O posibila explicatie, vezi si Mercedes 4100, este ca s'ar dori unificarea numerotarii vehiculelor RATB, dar de aici intelegem si ca Tatrele cu respectivele numere ar urma sa dispara pentru a face lor unor ghildusii numite Bucur. Probabil ca urmeaza Ikarusurile si tot ce are numere mai mici de 362, astfel incat poate 205 devine 905, iar RATB se va numi Autoritatea Metropolitana de Transport Bucuresti.
Probabil ca printre uriasele gauri in numerotare se pot strecura diverse fantome pe 4 roti, din motive ce depasesc subiectul acestui topic, iar daca nu-l depasesc, nu le stim.
Intre 1287 si 1760 nu cred ca mai exista nimic, ca sa nu mai vorbim de 2351...2450 si 2654...3299.
Cel putin la sediul diviziei ETA sau ETE a RATB ar trebui centralizate aceste informatii legate de numarul de parc. Cel putin observ ca numerele nu se suprapun cu ale altor vehicule de acelasi tip, desi pe vremuri V56 si Duewag(L) se suprapuneau cu V3A.
La Iasi exista un caz de suprapunere: un GT4 si un Timis utilitar au acelasi numar, in ciuda unor afirmatii ca unul este 333 si unul 0333. Asa ca se poate si mai rau.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 04 Mai 2006 01:05:47    Titlul subiectului: 60253

Tom a scris:
O posibila explicatie, vezi si Mercedes 4100, este ca s'ar dori unificarea numerotarii vehiculelor RATB
Nu trebuie căutate prea multe explicații logice în noua schemă de numerotare propusă de RATB. Este pur și simplu varză. Opera unor indivizi al căror unic țel în școală a fost să împuște 5-ul la matematică.
1) Tramvaie numerotate #005 - #362, cu 41 de găuri arhicunoscute. Autobuze care se suprapun peste unele din aceste numere(există atît tramvaiul, cît și autobuzul #210, spre exemplu).
2) Alte tramvaie numerotate #3301 - #3431. Peste ele vin alte autobuze, care mai bine erau lăsate cu numerele #47XX de la Milano.
3) Deși există domeniul #1300 - #1699 liber(plus #905 - #999), iar rămășițele din #17XX vor fi cît de curînd date la REMAT, noile Citaro primesc numere de la #4100 în sus, vecine cu tramvaiele V2A #4001 - #4049.
Următoarele tramvaie (cele 50 care se tot anunță) vor avea probabil numere cu #47XX sau, de ce nu, #70XX. Iar următoarele 100(200) de troleibuze, de la #3800 în sus. Că de la #5301 ar fi prea banal.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Sâm 06 Mai 2006 13:20:56    Titlul subiectului: 010 22426

ETE=Exploatare Transport Electric = troleibuze si tramvaie
ETA=Exploatare Transport Auto = autobuze
Fiecare diviziune a RATB are numere diferite pentru vehiculele pe care le detine. Un tramvai sau un troleibuz poate avea acelasi numar cu un autobuz, dar un troleibuz si un tramvai nu pot avea acelasi numar (desi s'a vazut ca V56 aveau aceleasi numere cu V3A si unele utilitare au acelasi numar = 001, 02 &c.). Faptul ca un troleibuz nu poate avea acelasi numar cu un autobuz nu e adevarat, dar este asa pentru ca troleibuzele au numere mari. Sa observam insa ca Mercedesul 4100 are acelasi numar pe care candva l-a avut un TV2E.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Sâm 06 Mai 2006 23:45:33    Titlul subiectului: 60307

Pe vremea când seria 4xxx era atribuită TV 2 E-urilor, până la ce număr s-a ajuns? Pe fotografiile mai vechi ale RATB-ului se poate vedea #4574 ieșind de la Vatră și tot pe site-ul RATB se poate vedea TV 2 E articulat cu numărul de parc #5001 care circula pe linia 84. Au fost cumva 1000 TV-uri sau a existat o "gaură" între seria 4xxx și troleibuzul articulat cu numărul 5001 care, se pare că ar fi fost modificat de ITB?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Dum 07 Mai 2006 00:19:35    Titlul subiectului: 60308

Nu cunoastem exact numerotarea vechilor troleibuze MTB si T12, dar se presupune ca este 4001...40xx. Nici de unde incep troleibuzele TV2E nu se stie sigur, daca s'a continuat de la 40xx incolo sau a inceput de la 4100 sau 4101. Oricum, ultimul TV2E a fost 4581. Primul TV20E a fost 4582, dar nu cunoastem nici cate TV20E au fost, dar prin poze am vazut 4729, dar e destul de probabil sa fi fost mai multe.
TV2E articulat 5001 cred ca a disparut inainte de aparitia Roman, dar nu pot spune sigur. RATB spune ca au existat 320 DAC112E, dar DAC include si troleibuzele Roman. Nu stiu daca se refera la 320 Roman, adica 5001...5320 sau 319 Roman + 1 DAC, adica 5002...5321.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 09 Mai 2006 16:22:16    Titlul subiectului: Autobuzele din Bucuresti - Generalitati 60401

1. Între 1970 și 1980, statisticile RATB dau 920 de autobuze Roman 112. Între 1980 și 1990, doar 210? Dacă se dorea promovarea autobuzelor autohtone, de ce au dispărut 710 asemenea autobuze în condițiile în care calitatea lor era net superopară celor a DAC-urilor? Greșesc statisticile?

2. Nici urmă de TV 2 U și TV 20 U Rolling Eyes Rolling Eyes Știe careva de ce ITB-ul nu a achiziționat astfel de autobuze??

3. Între 1980 și 1990, poziția #1222, care a corespuns autobuzului Karosa articulat, e vacantă; nu figurează nici un DAC 117 UD. A mai circulat prototipul respectiv și după 1980?

4. În legătură cu Romanul Articulat. Unele statistici îl dau, altele nu. Câți dintre voi l-ați văzut "în carne și oase"? Pe ce linii?

5. Câți dintre voi mai țin minte autobuzul respectiv? Unde e făcută poza?



RF_#1489.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  23.44 kb
 Vizualizat:  de 14050 ori

RF_#1489.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Mar 09 Mai 2006 19:54:50    Titlul subiectului: 60402

Autobuzul din poză e un Dac 117UD... Nu bag mâna în foc, dar cred că poza e făcută la mine în cartier, la P-ța. S. Celibidache (pe atunci Moghioroș), pe Dr. Taberei.
Pune la socoteală faptul că, odată cu scăderea numărului de Roman 112, a crescut numărul de Dac, dar deja erau și multe Ik4.
ITB a avut TV2 U și TV 20U ... că nu le menționează ei la statistică, e altceva.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
mirciulina



Data înscrierii: 01/Noi/2005
Ultima vizita: 21/Apr/2009
Mesaje: 30
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 09 Mai 2006 23:37:25    Titlul subiectului: 60413

DAC- ul articulat a circulat cu siguranta alaturi de Roman pe linia 116...Asta se intampla prin 1985-1986...Erau vopsite in Rosu - inchis,
Despre Roman de pe 116 imi aduc aminte ca aveau roata de rezerva trantita pe jos in spate, precum si faptul ca daca urcai pe usa din spate si avansai catre mijloc trebuia sa urci o treapta - de care ma impiedicam mai mereu....
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mar 09 Mai 2006 23:55:45    Titlul subiectului: 60415

Corect: Roman 112 aveau podea înaltă până la axa B inclusiv după care, în spate, era intermediară (nici înaltă, dar nici joasă).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Acier



Data înscrierii: 15/Feb/2006
Ultima vizita: 12/Dec/2017
Mesaje: 300
Locație: Bucuresti 6 (Drumul Taberei)

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2006 01:04:29    Titlul subiectului: 60416

OAB a scris:
2. Nici urmă de TV 2 U și TV 20 U Rolling Eyes Rolling Eyes Știe careva de ce ITB-ul nu a achiziționat astfel de autobuze?
Cred ca din cauza capacitatii mici de transport raportata la consumul de carburant (benzina!). TV2 si 20 erau autobuze de tip rutier, cu doar doua usi, 1x850mm fata, 1x1000 spate, 34 de locuri pe scaune, capacitate totala la 5 calat/mp=59 si la 8,5 calat/mp=77 pasageri.
DAC 112 UDM avea trei usi 1x1200mm, 25 locuri pe scaune si capacitate pasageri 77 respectiv 113 la densitatile de mai sus.
Fie si cu motor de Saviem adaptat (135 CP) si nu ar fi dat randament in conditiile de trafic in Bucuresti. Cea mai slaba motorizare o avea Skoda 706 RTO, 160 CP la o capacitate de transport de 60 si 85 pasageri.
Masa proprie era 7,5 t la TV2 si 20, 10 t la DAC 112 si 9 t la Skoda 706
Si daca au avut vreo cateva de samanta, poate pe preorasenesti la inceputul anilor '60. In manualul "Norme si instructiuni ITB" din '76 nu e pomenit nici un TV 2 sau 20 U. Doar electrice.

280-ul cu PEPSI e posibil sa fi circulat pe vreo linie preoraseneasca, eu unul nu'mi aduc aminte sa fi vazut asa ceva in Bucuresti, in plus numarul de parc 12 are cifrele scrise si pozitionate atipic pentru RATB

Dupa 1974-76 nu a mai venit nimic din import (260, 280 etc) pentru simplul motiv ca se asimilase produsul respectiv (DAC 112)
era o saracie asa de mare incat dupa '85 ajunsesera sa tina pe traseu DAC-uri 117 carora le scoteau remorca si le sudau o tabla in spate. erau sinistre...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Mie 10 Mai 2006 09:33:18    Titlul subiectului: 60417

Acier a scris:
280-ul cu PEPSI e posibil sa fi circulat pe vreo linie preoraseneasca, eu unul nu'mi aduc aminte sa fi vazut asa ceva in Bucuresti, in plus numarul de parc 12 are cifrele scrise si pozitionate atipic pentru RATB
Din cate stiu, poza apare pe ghidul din 1994, cel cu DAF 665 pe coperta din fata. In 1994 existau doar Ikarus 260. Cred ca din motive necunoscute, a fost "scapat" pe coperta un autobuz care nu era al RATB. Numarul acela nu e de RATB. Doar unele tramvaie au avut numerele scrise asa de mare, la fel si sigla ITB.
Acier a scris:
Dupa 1974-76 nu a mai venit nimic din import (260, 280 etc) pentru simplul motiv ca se asimilase produsul respectiv (DAC 112)
era o saracie asa de mare incat dupa '85 ajunsesera sa tina pe traseu DAC-uri 117 carora le scoteau remorca si le sudau o tabla in spate. erau sinistre...
Cam atunci a inceput fabricarea de Roman 112. Este foarte probabil ca toate numerele intre 2500 si 3139 sa fi fost de Roman, in afara de numerele mici (1xx...8xx), in care au mai incaput si unele Roman.
Legat de 117 fara remorca, n'am vazut niciodata asa ceva. Autobuze de acest tip daca erau, erau de interventii.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Dr2006



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2011
Mesaje: 2185
Locație: Bucuresti 6

MesajTrimis: Dum 14 Mai 2006 18:39:54    Titlul subiectului: 60488

#3321-#3360 - Iveco TurboCity-U, Autobaza Alexandria, ani de fabricație 1990-1992 (?), aduse în 2005 din Milano(donație).
Am terminat lista autobuzelor din București, dar numai a celor din prezent (inclusiv numerele de înmatriculare) și am pus-o pe site-ul meu.
http://transportbucuresti.trei.ro/autobuze/Parc_autobuze.htm
ATENȚIE! Întrucât are aproape 5Mb, se va încărca mai greu. De aceea, reocmand Mozilla Firefox pentru vizualizarea ei, browser ce poate fi descărcat gratuit de la www.mozilla.org .
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Vizitează site-ul autorului
Tom



Data înscrierii: 20/Oct/2005
Ultima vizita: 28/Feb/2008
Mesaje: 604
Locație: Bucuresti; Iasi

MesajTrimis: Lun 15 Mai 2006 16:33:30    Titlul subiectului: 011 60496

3713 ar trebui sa mai aiba numarul vechi.
Pana la urma ce s'a intamplat cu 2653 ? De existat a existat Exclamation
Eu stiu ca l-am vazut, dar de cand DAC'urile s'au imprastiat, el a disparut. Sper sa aflam ceva de soarta lui, inainte sa devina o fantoma ca 1286, pe care eu personal nu l-am vazut, dar probabil ca exista.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 16 Mai 2006 09:16:51    Titlul subiectului: 60505

Mi s-a spus ca autobuzul in doua usi de la Militari ar fi (ex-?)#2566...


RF_2566-000-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  44.77 kb
 Vizualizat:  de 14622 ori

RF_2566-000-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bubu68



Data înscrierii: 12/Mai/2006
Ultima vizita: 23/Feb/2007
Mesaje: 12

MesajTrimis: Joi 18 Mai 2006 20:13:14    Titlul subiectului: 60535

1286 nu exista. Sigur.
2653 a existat la Alexandria, a circulat pina in februarie, dar acum e fier vechi (a fost casat). 2652 e la Ferentari.
2652 circula sigur (la Ferentari).
2653 nu mai circula din 18.02
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 16/Dec/2017
Mesaje: 6132
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Vin 19 Mai 2006 13:40:05    Titlul subiectului: 60551

Ultima oara cand l-am vazut pe #2652 era pe 242, la Piata Sudului. Tablaria era praf si pulbere, era terminat rau de tot, din pacate nici poza n-a iesit prea bine, ca soferul se credea Kaka Mikinen Laughing (parodie la numele pilotului, pentru cine compileaza mai greu) si a plecat in tromba.
Iata si doua poze.
Despre #2653 eu n-am afirmat nimic, eu unul nu-mi aduc aminte de el, dar in afara de bubu68 mai mi-a povestit cineva despre existenta lui, deci pare sa fi existat.



RF_2652-242-001.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  45.94 kb
 Vizualizat:  de 14481 ori

RF_2652-242-001.jpg



RF_2652-242-002.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  39.05 kb
 Vizualizat:  de 14481 ori

RF_2652-242-002.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
citaro



Data înscrierii: 18/Apr/2006
Ultima vizita: 09/Apr/2007
Mesaje: 116
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Lun 12 Iun 2006 00:35:57    Titlul subiectului: 24989

Nu stiu ca logica cautati voi cu numerele de parc care sunt practic numere de inventar, la fel ca un birou un dulap sau orisice lucru al unei intreprinderi la care se da un numar de inventar
_________________
NU SUNTEM PERFECTI SUNTEM OAMENI
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
OAB



Data înscrierii: 25/Noi/2005
Ultima vizita: 11/Oct/2017
Mesaje: 1618
Locație: Cluj

MesajTrimis: Mie 19 Iul 2006 15:09:52    Titlul subiectului: 62342

ManAndCat a scris:
In 1990 existau deja autobuzele 2000-2350 si 17xx-197x si aparusera si 452-59x, plus in curs de intrare in serviciu 2453-... Deci erau destule autobuze care sa inlocuiasca vechile 117UD, IK4 si Roman. Cel putin prin zonele centrale nu mai prea vedeam asemenea autobuze, deci nu stiu cand si cum li s'au scos rachetele. Totusi, in perioada 1991-1992 am mai vazut ca raritati autobuzele Roman 664 si 184, plus celebrul 2539 care se plimba prin tot orasul.
Dacă, într-adevăr, erau destule autobuze, cum se explică existența siglei RATB, nu ITB pe 3713? Când a devenit ITB-ul RATB? În plus, chiar și în vara lui 1995 am văzut DAC-uri 117 UD în partea răsăriteană a capitalei. Nu departe de ieșirea spre Fundulea există (sau exista) un cap de linie unde erau vreo 4 DAC-uri articulate. Fiind foarte bine întreținute (nici urmă de rugină, cel puțin la exterior), nu mi-am dat seama cât de vechi erau. Conform celor spuse pe forum, respectivele ar fi trebuit să aparțină autobazei Titan.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6  Următoare
Pagina 5 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community