Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA TRAM CLUB ROMANIA
Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
 
Arhiva video  Biblioteca  Tarife  Harti  Locatii  Retele  Planificator rute  Forumul vechi (2005)  ÎnregistrareÎnregistrare 
MembriMembri  ProfilProfil  CăutareCăutare   Mesaje privateMesaje private   AutentificareAutentificare 
Translate to English
Traduire en français
Traduci in italiano
Übersetzen auf Deutsch
Traducir al español

Numere de parc STB/ITB/RATB
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
 
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti)
Subiectul anterior :: Subiectul următor  
Autor Mesaj
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 22:47:49    Titlul subiectului: 63096

Este posibil ca în anii 1997-1999 RATB să fi operat schimbarea unor numere de parc ale vagoanelor V3A (exemple: #004 Alexandriei, "geamăn" cu #005, schimbat în #024 sau #304 - și #009 Titan).
Vagonul V3A #074 a fost refăcut în 1986, revenind la stradă pe linia 27 nou-nouț, cu un design similar cu cele foarte noi #353 sau #360. Foarte probabil că #074 a fost renumerotat în 1992.
Cît despre #277, acesta a fost o vreme bună la Depoul Victoria, pe 41. În 2000 cînd au venit masiv V3A-93 la Victoria, a ajuns la Giurgiului, împreună cu #050, #231, #274 și #305. Modernizarea s-a făcut în 2003 sau 2004, cînd a ajuns la Titan. Ultima dată l-am văzut anul trecut, pe 15.
Într-o situație similară cu #277 se găsește #207 de la Bucureștii Noi, care intra anul trecut pe 20 și 42.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
mrM



Data înscrierii: 18/Iul/2006
Ultima vizita: 18/Oct/2017
Mesaje: 866
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mar 01 Aug 2006 23:59:50    Titlul subiectului: 63101

Unul dintre troleibuzele MTB 82D din Bucrești avea numărul de parc 602.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Codul Yahoo Messenger Codul MSN Messenger
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 1082
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 11 Sep 2006 17:30:46    Titlul subiectului: 64340

Iata o lista actualizata a autobuzelor din Bucuresti pana in prezent, cu specificarea autobazei unde se afla in prezent pentru cele unde este cazul.
Ikarus = Ikarus 260
Autocare Ikarus = Ikarus 256, 263??

1-25 Ikarus (Floreasca)
26 Autocar Ikarus (Floreasca)
027 Utilitar IK4 (Titan)
28-37 DAC112UDM (Ferentari)
38 necunoscut (nu e DAC sigur !)
39,40 Autocar Ikarus (Ferentari)
41 Autocar Ikarus (Pipera)
42-67 Ikarus (Ferentari), 46 si 55 modificate pentru handicapati
68,69 necunoscute (posibil sa nu existe)
70 Autocar Ikarus (Ferentari)
71 Autocar Ikarus (posibil Nordului)
97 Renault (Militari)
98 Rocar Autodromo (Militari)
99 Autocar DAF (Pipera)
100-151 Rocar De Simon (Militari)
152-176 Ikarus (Ferentari)
205 DAF Elvo (Pipera, prototip)
206 necunoscut (posibil autocar Ikarus)
207 Ikarus (Titan, scoala)
208-232 Ikarus (Titan)
255 Utilitar IK4 (autobaza necunoscuta)
262,264-332 Saviem (Obregia, casate), 276,310 si 320 conservate
263 IK4 (Nordului, casat)
385-409 Ikarus (Alexandria)
410 Autocar Ikarus (Alexandria)
452-59x DAC112UDM (Ferentari, Alexandria, Titan, multe casate)
611 IK4 (Nordului,conservat)
612-636 Ikarus (Alexandria)
637-661 Ikarus (Titan)
662-663 Autocare Ikarus (Titan)
664 Roman 112 (Alexandria, conservat)
665-757 DAF Hispano (Pipera, Ferentari)
758-777 DAF Elvo (Pipera)
778-814 DAF Castrosua (Pipera)
815-834 DAF Elvo (Pipera)
835-883 DAF Castrosua (Nordului)
884-899 DAF Castrosua Euro3 (Nordului)
900-901 DAF Rocar (Nordului)
902-903 DAF Berkhoff (Pipera)
904 DAF Hess (Nordului)
1000-1097 Rocar De Simon (Militari, Titan)
1098-1162 Rocar De Simon (Nordului, Titan)
1163-1285 Rocar De Simon (Floreasca, probabil si cele transferat de la Obregia)
1286 neconfirmat (posibil Rocar De Simon)
1611 Utilitar IK4 (autobaza necunoscuta)
1659 Utilitar IK4 (probabil Alexandria, casat)
1998 Utilitar IK4 (Ferentari)
1999 IK4 (utilitar ??, casat)
2000 Autocar DAC112UDM (Ferentari)
2001-2350 DAC112UDM (Titan, Alexandria, Ferentari, majoritatea casate)
2451 Utilitar IK4 (posibil Floreasca)
2453-2538 DAC112UDM (Titan, Alexandria, Ferentari, multe casate)
2539 Roman 112 (autobaza necunoscuta, transport pentru cantinele RATB, casat)
2540-2652 DAC112UDM (Titan, Alexandria, Ferentari, multe casate)
2653 DAC112UDM (Alexandria, casat) - pentru cei care spun ca n'a existat
2899 Roman 112 (posibil autocar -- varianta veche Smile , casat de mult timp)
3321-3360 Iveco
3413 Utilitar IK4 (Alexandria)
3713 DAC117UD (Alexandria, conservat)
4100-??? Mercedes Citaro (serie in curs de livrare)

2550-2554 DAC112UDM (Titan, scoala)
256x(?) DAC112UDM (Militari, de confirmat)

Despre #99 stiu din surse sigure ca exista si sta la Pipera.
Are numarul de inmatriculare B-99-VIP.

38 inca lipseste. Stie cineva ce este ?

2413 cred ca a fost IK4 din seria 2401-2452, din care a mai ramas si 2451.
3413 a avut numarul 36-B-2559 si nu cred ca s'au obosit sa-i mai puna numar cu 24-B mai tarziu. 2413 disparuse demult ca autobuz de calatori si e posibil sa-i fi schimbat si numarul de inmatriculare, ca lui 2539. 3413 inca mai era de calatori prin '88.

1286 nu exista, dar am aflat ca trebuiau sa vina pana la 1290. Dar n'au mai venit.

Aceste informatii nu sunt oficiale si nu sunt 100% corecte.

Ca sa nu existe discutii, informatiile sunt obtinute ca urmare a vizitelor pe care le-am facut la unele unitati RATB, cu aprobare de la conducerea RATB. Informatiile de mai sus nu sunt insa scrise sau de alta natura care le-ar da caracter oficial.
Lista a fost actualizata si pe sit:
http://tom.bastet-sys.org/main.php?h=ratbbus


Ultima modificare efectuată de către Trix la Lun 11 Sep 2006 20:22:53, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bogdan71



Data înscrierii: 18/Oct/2005
Ultima vizita: 04/Apr/2011
Mesaje: 234
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 19 Dec 2006 18:20:56    Titlul subiectului: 68317

Iată numerele de parc ale autobuzelor misterioase ale RATB.
Nu garantez că unele dintre ele nu au dispărut sub flex în cursul anului 2006. Poate ne oferă Dragoș ceva poze...

IK4 B24-LUD este #932
IK4 B24-CYE este #1967
IK4 B22-FZV este #3551
IK4 B26-MUY este #255
IK4 B25-DKF este #2451
IK4 B98-RTB este #1611
IK4 B25-ZSA este #1998
IK4 24-B-4196 este #2413
IK4 B18-VNP este #27
Ikarus 256 B08-FGW este #26
Ikarus 256 B01-UUP este #39
Ikarus 256 B01-YNS este #40
Ikarus 260 B01-YNU este #41
Ikarus 256 B05-RTB este #70
Ikarus 256 B71-RTB este #71
Ikarus 256 B01-GUK este #206
Ikarus 256 B07-JCM este #410
Ikarus 260 B02-VGJ este #662
Ikarus 260 B04-MUS este #663
Roman 112 37-B-7840 este #664
DAC 112 B99-TUN este #2566
DAF B67-VIP este #99

În plus: Citaro #4101 se pare că există în autobaza Alexandria. Eu unul nu l-am zărit niciodată.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
pmp



Data înscrierii: 07/Iul/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 248
Locație: Ilfov

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2007 09:34:56    Titlul subiectului: 77272

5001 a aparut ca troleibuz in 1995, asa scrie pe sit-ul RATB si asa imi aduc si eu aminte.
La linkul pus de Trix legat de toate troleibuzele pe care le-a avut RATB, apare ca 5001 ar fi a aparut in 1996.

_________________
http://www.petitieonline.ro/petitie/sa_eliminam_maxi_taxi_urile_din_transportul_public_din_romania_-p28912051.html
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 1082
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2007 10:03:23    Titlul subiectului: 77274

Lista respectiva este bazata pe lista intrarilor in parcul ITB/RATB, precum si a modificarilor. Este posibil ca URAC (component al ITB/RATB) sa fi realizat modificarea in 1995 si sa se fi plimbat cu jucaria in probe prin oras, dar oficial el sa fi fost inscris in parcul RATB din 1996. Sau la fel de bine lista poate sa nu fie 100% corecta, desi se bazeaza pe informatii dela RATB.
Din lista originala lipsesc insa informatii despre 5321 si 7324-7334, despre care unii spuneau ca n'au existat. Am mers cu 7329 in iarna lui 1983 spre 1984 sau 84 spre 85, cel mai tarziu. Parea destul de nou, dar nu chiar in primul an de functionare. Era albastru sau bleu inchis. 7334 mergea prin centru in aceeasi perioada, poate cel mai tarziu prin 1986.
Silviu spunea la un moment dat de troleibuze din Bucuresti la Sibiu si Medias. Posibil ca ITB sa le fi trimis si sa fi adus troleibuze in continuare in locul lor. Acest aspect nu este mentionat in lista.
Nu apare nici corespondenta intre Roman(DAC)112E de marfa si cele din care au fost modificate, doar 5 dintre ele apar. Cel putin in 1986 existau primele, iar 5132 nemodificat exista dinainte de 1985.
Nu apar informatii despre 318ET si nici despre 7335 inainte de 1989. Daca Rocar testa troleibuze prin Berceni, e posibil sa fi fost fabricat mult mai inainte.
Nu apar informatii nici referitor la cele doua perechi de vehicule din care s'au realizat 5001 (TV2EA) si 7091 si nici ce s'a intamplat cu 5001 mai tarziu. Oricum, se vede ca troleibuzele au fost exploatate intens, disparand dupa mai putin de 10 ani (5001-51xx) si destule DAC117E.

Foarte intersant:
Citat:
• transformarea a 20 troleibuze simple în troleibuze articulate (1966)
Deci: 5001-5020 ? Dar acestea au disparut mai repede decat Saurerurile de acum, daca e asa.
Lista neoficiala si probabil incompleta a parcului ITB/RATB de vehicule din perioada '50-prezent o puteti gasi la adresa:
http://bahn.bastet-sys.org
Din motive tehnice, paginile sunt pe alt sit, pana vor fi mutate complet pe subdomeniul bahn.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 1082
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 07 Mar 2007 23:48:05    Titlul subiectului: 77305

Toate numerele lipsa dela V3A sunt casate, astfel:
1991 LHB – 1 (3501), V3A – 40 (001-004,009,011,035,038,040-043,046,048,058-060,065,070-072,074,077-079,081,082,084,085-089)
1993 027 transformat in V2A (numar V2A ?)
EP/V3A 6001 transformat cu fata de EP/Festival pentru un film, 4013 la Craiova
1995 Au disparut oficial majoritatea EP/V3A+V14 sau V15 (V12/V3A):
T: EP/V3A – 55 (6004-6006,6008,6009,6012-6020,6023-6025,6028-6031,6033,6034,6036,
6039,6045,6052,6057-6060,6064,6075,6084,6096,6100,6124,6126-6129,6137,6138,6141,
6145,6149,6161,6162,6165-6167,6169), EP/V3A rem.– 40 (6204-6206,6208,6209,6212-
6220,6223-6225,6228-6231,6233,6234,6236,6238,6239,6245,6248,6252,6257-6260,6264,
6269,6275,6284), V12/V3A – 18 (6296,6300,6324,6326-6329,6337,6338,6341,6345,6349,
6361,6362,6365-6367,6369)
Majoritatea 61xx/63xx de mai sus disparusera din 1991 dela strada, mai putin:
6100+6300, 6324 ex 6328 (->6357), 6338 ex 6339 (->6354), 6327, 6362, 6365, 6366, 6367 si 6269. Nu se cunoaste din ce EP/V3A s'au transformat S01..S03 si vagonul polizor din URAC.

Cred totusi ca ar fi o problema pentru ei cu V3A 40xx. Daca actualele V2A nu au numere din acelea galbene sau pictate pe ele, cred ca s'ar putea renumerota.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
deceball



Data înscrierii: 17/Feb/2008
Ultima vizita: 18/Ian/2017
Mesaje: 25
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 06 Aug 2008 03:37:52    Titlul subiectului: 96702

Autobuze in 2 usi au mai fost si 546, 2163 si 1836, sunt foarte sigur deoarece cunosc foarte bine parcul auto al autobazei Titan (unde isi aveau domiciliu aceste trei) inaintea aducerii DeSimon-urilor. Tind sa cred ca 2566 a apartinut tot autobazei Titan deoarece aceasta a avut un accident in vara anului 1998 (pe atunci avea 3 usi, dar era folosit in acelas scop).....
Probabil la un RK s-a trecut la modificarea lui si transferarea la autobaza Nordului deoarece dupa accidentul pe care la suferit a disparut din autobaza (nu sunt sigur de acest fapt pt ca nici in acea perioada nu avea nr de parc inscriptionat).
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
bus_maniac



Data înscrierii: 10/Feb/2009
Ultima vizita: 03/Noi/2017
Mesaje: 18
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Dum 05 Apr 2009 19:15:08    Titlul subiectului: numere Citaro 2 109067

Am vazut saptamana aceasta primele Citaro 2 cu numar 62xx. Mi se par foarte ciudate, nu inteleg de ce s a trecut tocmai la 62 la fel cum nu inteleg de ce au inceput cu 4100. Inteleg ca nu vrea dublarea numerelor cu tramvaiele 40xx si cu troleibuzele 51xx, dar daca stiau ca vor aduce 1000 de bucati puteau sa inceapa o serie disticta uniforma.
_________________
isaac asimov "sally" - automatobus
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
petro burgener



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Sâm 26 Dec 2009 19:47:41    Titlul subiectului: 121723

Troleibuzele TV20E au avut numere de parc de la 4582 la 4768. Mult timp cele de la 4582 la 4588 au fost de scoala. Daca nu ma insel, ultimele TV20E au fost 4752 si 4758, probabil pentru ca au avut ultimele RK.
Interesant e faptul ca TV20E au avut multe RK fata de celelalte tipuri de troleibuze.
Troleibuzele Roman 112 au fost de la 5001 la 5319. Nu stiu daca a existat 5320, eu nu l-am vazut niciodata, poate l-a vazut altcineva. Prototipul nu stiu daca avea nr. de parc, l-am vazut doar de vreo 3 ori in Bucuresti, apoi la Constanta am si mers cu el.
Apoi, 7335, 7341si 7342 au aparut inainte de 1989, iar 7335 era unicat, am mers cu el de multe ori pe linia 84.

Se pare ca ele nu au fost de scoala de la inceput, probabil ca dupa primul RK si dupa ceva timp au fost redate pe trasee. Erau vopsite alb cu rosu, dar culoarea originala la toate TV20E a fost alb si apoi crem ambele cu albastru, cum apare 4596 in poza lui Hans Oerlemans.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 1082
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Lun 28 Dec 2009 21:25:22    Titlul subiectului: 121773

Intre 1971 si 1972 au venit troleibuzele TV20E 4582-4597. Ultimul a fost de scoala, probabil ca nu dela inceput. Ele erau rosii, din cate am vazut in diverse poze.
Probabil ca dupa 1973, cand au venit troleibuzele dela 4598 in sus, au inceput sa le vopseasca in albastru. Este interesant ca in 1975 nu s'au livrat TV20E, dar in 1976 apar ultimele 11 (4758-4768).
5320 a existat, dar eu personal nu l-am vazut si nici nu am vazut imagini cu ele. 5318 a fost cel mai mare numar de DAC/Roman-112E pe care l-am vazut. Cel putin in anii '80, culorile erau amestecate la ele, dar nu erau decat fie in schema rosie, fie albastra/bleu.
5321 a fost DAC112E.
Pe 7335 l-am vazut undeva prin 1988 sau '89. Nu stiu daca atunci mai exista linia 84. El oricum nu este fabricat mai inainte de 1988.

Legat de autobuze, nu cred ca exista o logica. Oricum ETE si ETA au numere diferite, deci nu se suprapun intre ele, desi cam asta da impresia. Si asa avem la tramvaie 2 x 01, un 001 si mai demult inca un 001 (V3A).
Un taximetrist spunea ca firmele dau numere la taxiuri in asa fel incat sa nu se cunoasca cate masini are firma. La RATB nu stiu daca e cazul de asa ceva.

Iata si cateva din ele in imagini. Nu cunosc perioada exacta cand au fost facute fotografiile. 4582 si 4591 nu stiu ce culoare au, pentru ca imaginile sunt monocrome. Troleibuzul Roman care se vede in poza lui 4596 are numarul 5251. E posibil ca din fabrica schema lor de culoare sa fi fost cea din imagine, nu cea ca la TV2/20 cu rosu sau cu albastru.

Autori: Andrzej Brzozowski, Miloč Drbal si Bohdan Turżański.



4582.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  105.84 kb
 Vizualizat:  de 10888 ori

4582.jpg



4591.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  69.9 kb
 Vizualizat:  de 10888 ori

4591.jpg



4596 & 5251.jpg
 Descriere:
 Mărime fișier:  67 kb
 Vizualizat:  de 10888 ori

4596 & 5251.jpg


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
petro burgener



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Mar 29 Dec 2009 00:46:09    Titlul subiectului: 121787

Da e foarte greu de spus in ce an au fost facute pozele .Referitor la cea color, 4596 e dupa al doilea RK, cel putin,asta dupa cutia de deasupra din spatele captatorilor.
Incepand cu 5117 elementii usilor 2 si 3 nu mai aveau geamuri decat sus nu si jos, dar in aceasta schema de culoare desi pana la 5320 culorile s-au mai schimbat.
Nici nu imi dau seama daca e chiar 5251 in poza, parca ultima cifra ar fi 4, poate fi un Roman dupa RK pentru ca au avut o parte si schema asta de vopsire.
In culorile identice cu TV2E si TV20E au fost vopsite dupa ultimul RK, evident.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
rosetti61



Data înscrierii: 03/Iul/2006
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 1077
Locație: Bucuresti 6 (Militari)

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2009 00:58:33    Titlul subiectului: 121801

Cele ale lui Turzanski sunt din anul 1974 - www.ltek.strefa.pl/ltek/historia.php (nu mai e ltek.c(k)omernet)
_________________
Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Trix



Data înscrierii: 02/Aug/2006
Ultima vizita: 09/Dec/2017
Mesaje: 1082
Locație: Bucuresti-Metropolitan; Iasi

MesajTrimis: Mie 30 Dec 2009 15:22:47    Titlul subiectului: 121828

Se pare ca e o greseala in denumirea imaginii. Este vorba de troleibuzul 5051.


5051.JPG
 Descriere:
©MiloÂč Drbal
 Mărime fișier:  72.83 kb
 Vizualizat:  de 10764 ori

5051.JPG


Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
petro burgener



Data înscrierii: 10/Iul/2009
Ultima vizita: 31/Oct/2017
Mesaje: 23
Locație: Bucuresti 3

MesajTrimis: Joi 31 Dec 2009 00:42:14    Titlul subiectului: 121834

Da, cam asa e, 5051 dupa RK. Culoarea originala era alb sau crem cu 3 dungi portocalii, una subtire sub geamuri, a doua mult mai lata la mijloc si cea de jos era ca latime ceva intre primele doua.
Cam asta era schema de culoare de la 5036 la 5116. Daca imi amintesc bine, primul Roman pe care l-am vazut revopsit ca 5051 a fost 5005.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Catalin Ghita



Data înscrierii: 27/Oct/2005
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 6128
Locație: Popesti-Leordeni, Buzau

MesajTrimis: Mar 22 Mai 2012 15:42:09    Titlul subiectului: 155864

RATB organizeaza licitatie pentru "Servicii de asigurare obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule si asigurarea calatorilor si a bagajelor acestora".

Examinand pe fuga documentatia cu vehiculele pentru care se doreste incheierea politelor, am dedus ca se vor pastra:

AUTOBUZE:

- 5 autobuze aflate in conservare, nu sunt nominalizate, nu cred ca sunt 611, 664, 3713 s.a.m.d., ci altele, dintre Rocar-uri sau DAF-uri;
- 10 autobuze in dreptul carora e trecut "posibil de achizitionat";
- 18 autobuze DAF (numerele de inmatriculare ar fi astea, va rog ca, daca aveti putin timp, sa incercati sa le identificati si ca numere de parc: B 07 NVF, B 08 NJH, B 08 NJJ, B 09 LMB, B 09 LMK, B 06 LBV, B 06 YKY, B 06 YKZ, B 06 YKU, B 11 CVX, B 11 CVU, B 11 EBX, B 11 EBW, B 11 LRX, B 11 LSB, B 11 LSF, B 11 YAW si B 11 ZUD);
- cele 1.000 de Citaro, inseamna ca fac asigurari si "cutiilor de depozitare" care zac in unele garaje...;
- 1 Rocar Autodromo (B 79 MYL)
- 4 Rocar de Simon (tot asa, va rog sa incercati sa identificati si numerele de parc: B 15 GXE, B 15 GXB, B 15 MXI si B 15 MXB)
- 2 autocare, B 08 FGW si B 67 VIP

TROLEIBUZE:

- 20 troleibuze in dreptul carora e trecut "posibil de achizitionat";
- 187 (din 200) troleibuze Astra-Ikarus 415T.
- 100 Astra-Irisbus
- 1 Rocar de Simon, 7459]
- 1 Rocar U812 Autodromo

TRAMVAIE:

- 2 tramvaie in conservare, nenominalizate, care or fi alea?!? Or fi cele despre care citeam pe forumul lui Marian Andrei ca vor fi pastrate pentru muzeu?!?
- 8 tramvaie in dreptul carora e trecut "posibil de achizitionat";
- 2 V2ST (3001-3002)
- 4 V2AT (!!, adica ... 3003-3006!)
- 5 tramvaie Bucur 1 (3007-3011);
Interesanta "clasificarea"...
- 5 BucurLF (401-405);
- 79 (!) Tatra T4R;
- 300 V3AM, 298 in functiune si 2 in "reparatii de durata", (0)26 si 173
- 14 V3AM-2S
- 3 V3AM-CA
- 46 V3AMCHPPC
- 4 V3AMPPC

plus

- 233 + 49 de vehicule utilitare de toate tipurile, atat rutiere, cat si tramvaie.

_________________
Harta traseelor autobuzelor Transbus Buzau.
http://harti.tramclub.org/buzau-apr13.pdf


Ultima modificare efectuată de către Catalin Ghita la Mie 23 Mai 2012 22:54:24, modificat de 1 dată în total
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
tramvaiul



Data înscrierii: 16/Oct/2008
Ultima vizita: 11/Dec/2017
Mesaje: 82
Locație: Bucuresti

MesajTrimis: Mie 23 Mai 2012 18:46:57    Titlul subiectului: 155876

Autobuzele DAF care vor ramane sunt:701, 734, 738, 750, 755, 778, 787, 788, 789, 836, 842, 845, 854, 855, 860, 861, 872, 878, adica exact cele care mai sunt acum active.
Autobuzele Rocar de Simon care raman sunt cele 4 de scoala: 1032, 1035, 1036, 1042.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afișează mesajele pentru a le previzualiza:   
Crează un subiect nou   Răspunde la subiect    Pagina de start a forumului TRAM CLUB ROMANIA -> Diverse (Bucuresti) Ora este GMT + 3 ore
Du-te la pagina Anterioară  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 din 6

 
Mergi direct la:  
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum
Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum
Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteți vota în chestionarele din acest forum
Puteți atașa fișiere în acest forum
Puteți descărca fișiere în acest forum



Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community