Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Mie 24 Apr 2019 15:28:53 Titlul subiectului: Midibuzele Karsan Jest Electric |
200415 |
|
Astăzi au sosit 5 astfel de vehicule destinate TPL Suceava, transportate cu camioanele, datorită dimensiunilor reduse. Iată câteva imagini preluate de pe pagina de Facebook a Karsan România, via MetrouUșor:
Descriere: |
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=65&p=311397#p311397 |
|
Mărime fișier: |
238.13 kb |
Vizualizat: |
de 9470 ori |
|
Descriere: |
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=65&p=311397#p311397 |
|
Mărime fișier: |
197.65 kb |
Vizualizat: |
de 9470 ori |
|
Descriere: |
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=65&p=311397#p311397 |
|
Mărime fișier: |
198.37 kb |
Vizualizat: |
de 9470 ori |
|
Descriere: |
https://forum.metrouusor.com/viewtopic.php?f=65&p=311397#p311397 |
|
Mărime fișier: |
290.81 kb |
Vizualizat: |
de 9470 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
iahim
Data înscrierii: 03/Mai/2016 Ultima vizita: 30/Sep/2022 Mesaje: 155 Locație: Craiova
|
Trimis: Mie 24 Apr 2019 22:28:36 Titlul subiectului: |
200423 |
|
Cu alte cuvinte, Suceava este al doilea oras din tara, dupa Cluj, care introduce vehicule electrice? Dar la niste autobuze normale, de 12m, nu s-a gandit nimeni?
|
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 25 Apr 2019 06:27:15 Titlul subiectului: |
200424 |
|
Se pare că da, este al doilea oraș din România ce introduce autobuze electrice (midibuzele în cazul de față, mă rog, trecem peste). Cred că s-au gândit să tragă de Irisbus cât mai pot, or fi zis ca pe astea noi să le bage pe linia aceea, cu Otokar Centro (linia 30, parcă).
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 25 Apr 2019 08:30:11 Titlul subiectului: |
200427 |
|
Autobuzele Irisbus ar mai rezista câțiva ani, singurul lor dezavantaj ar fi lipsa aerului condiționat, geamurile mici și motorul zgomotos.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
UKVZ-KTM-5
Data înscrierii: 16/Dec/2018 Ultima vizita: 30/Noi/2022 Mesaje: 1355 Locație: Bucuresti 2
|
Trimis: Joi 25 Apr 2019 08:54:43 Titlul subiectului: |
200429 |
|
Oricum, între Irisbus și Karsan aleg Irisbus, de o mie de ori Irisbus, deoarece au o capacitate mai mare și designul e mai standard, față de Karsan, zici că sunt capsule, nu altceva. Oricum fi ele electrice, dar cam atât.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 18/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 25 Apr 2019 17:01:05 Titlul subiectului: |
200445 |
|
Singurul rol pentru midibuzele Jest ar fi înlocuirea microbuzelor sau eventuale trasee prin zone cu străzi foarte înguste, cum ar fi centrul vechi al Bucureștiului sau Sibiului, sau zone cu putini călători. Oricum, pentru Suceava sunt bune în special în weekend, dacă săptămâna orașul e mai aglomerat în weekend e aproape mort, am mers de multe ori chiar și când erau troleibuze și asa a fost mereu.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
ADK
Data înscrierii: 09/Apr/2019 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 703 Locație: Buzau
|
Trimis: Mar 18 Iul 2023 10:12:18 Titlul subiectului: |
216622 |
|
Unul prin oraș, probabil mai nou:
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
436.45 kb |
Vizualizat: |
de 1968 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
|