|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Noi 2019 09:48:16 Titlul subiectului: Culoar unic pentru transportul in comun |
203815 |
|
In zona Pietei Unirii s-a delimitat un culoar unic pentru autobuze. Nu toti soferii s-au obsinuit cu acest culoar, dupa cum se vede in imagini. Culmea era o soferita straina.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.56 kb |
Vizualizat: |
de 6804 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
94.76 kb |
Vizualizat: |
de 6804 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 04 Noi 2019 09:49:18 Titlul subiectului: |
203816 |
|
Culoarul unic dintre Piata Unirii si Natiunile Unite este, deocamdata, inutilizabil, din cauza unui mic santier.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
91.79 kb |
Vizualizat: |
de 6803 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
99.32 kb |
Vizualizat: |
de 6803 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 07 Noi 2019 13:40:39 Titlul subiectului: |
203876 |
|
Tanti Firea iar vrea sa dea copy-pate dupa ceea ce a vazut prin capitalele europene. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Firea vrea bandă specială de transport auto pe liniile de tramvai. Amendamentele, în Parlament
Primarul general, Gabriela Firea, a anunțat că intenționează să introducă bandă specială de transport public pe liniile de tramvai din Capitală, urmând astfel modelul capitalelor europene.
„Transportul public a fost încă din primele zile de mandat pe lista mea de priorități. Peste 2.000.000 de bucureșteni folosesc zilnic serviciile de transport public local pe care le asigură Primăria Capitalei, prin STB. Este vorba despre cel mai mare operator de transport public din România, care, deși vital pentru bunul mers al Capitalei, a fost privat de investiții ani la rând. Ne-am asumat achiziția a 830 de mijloace noi, performante de transport în comun, pentru a crește calitatea transportului public – fiind alocate sume în valoare de 474 de milioane de euro provenite din bugetul local, fonduri europene nerambursabile și fondul pentru mediu. Deja 400 de autobuze noi Euro VI sunt în trafic, avem în procedură avansată de achiziție 100 de troleibuze moderne, cu autonomie, din gama de 12 metri, 100 de noi tramvaie și 100 de autobuze electrice, iar pentru cele 130 de autobuze hibrid am semnat recent contractul cu Mercedes-Benz. Sunt obiective realizate concret, nu doar planuri pe hârtie, iar vestea este bună nu doar pentru călători, care beneficiază de condiții mai bune de transport, ci și pentru angajați, întrucât o societate performantă asigură stabilitatea locului de muncă.
Am depus în Parlament amendamente la actuala legislație de transport public, astfel încât linia de tramvai să poată fi folosită de autobuze, devenind astfel bandă unică pentru transportul public. Este un procedeu folosit în marile capitale europene, de aceea adresez parlamentarilor mesajul de a susține un astfel de demers, care aduce beneficii bucureștenilor, contribuind la un transport public mai rapid și mai atractiv", a declarat Gabriela Firea, primarul general al Capitalei, cu ocazia unei întâlniri cu reprezentanți ai sindicatului reprezentativ al STB, la depoul Dudești, unde au participat Viorica Dăncilă, fost premier, primari de sector, parlamentari, consilieri generali, conducerea STB și specialiști în transporturi.
În prezent, STB SA operează, zilnic, 192 de linii de transport, din care 41 de linii regionale, cu circa 1.200 autobuze, 200 troleibuze și 290 tramvaie.
„O parte din istoria transportului public bucureștean se află aici, în acest depou, însă putem vorbi și despre istoria recentă: în anul 2017 s-a luat decizia ca RATB să se transforme în societate comercială. Această transformare nu a fost una de formă, ci avem o altă mentalitate, gândim altfel, acționăm altfel, avem alte principii, bazate pe eficiență și performanță. Avem o responsabilitate mult mai mare față de cetățean, care are așteptări ridicate de la noi, iar acest lucru este foarte bun, pentru că ne obligă să ne preocupăm de calitatea serviciilor pe care le oferim", a precizat Andrei Creci, director al Societății de Transport București.
„O felicit pe Gabriela Firea pentru abordarea pe care o are in ceea ce priveste STB și felicit angajatii STB pentru implicare si daruire. Va felicit pentru tot ceea ce ati facut, pentru buna cooperare pe care am vazut-o astazi intre conducere, sindicate, consiliul de administratie si Primaria Capitalei. In acelasi timp vreau sa va asigur ca din punctul nostru de vedere, atat in Camera Deputatilor cat si in Senat colegii parlamentari vor sustine STB-ul in toate demersurile sale", a declarat Viorica Dăncilă, fost premier.
Vasile Petrariu, președintele Sindicatului Transportatorilor din București, a vorbit despre importanța înnoirii cu 40% a parcului auto al STB, ca urmare a investițiilor realizate în ultimii ani de Primăria Capitalei, și despre succesul reorganizării fostei regii în societate comercială.
Totodată, în acest an a fost lansată, aplicația infoSTB, cu ajutorul căreia utilizatorii își pot configura foarte ușor traseele și primesc informații despre sosirea vehiculelor în stații și timpii de călătorie. Până la finalul acestui an, prin intermediul aplicației, bucureștenii vor putea achiziționa și titlurile de călătorie, prin sms, card bancar, sau alte aplicații electronice de plată.'
Culoare unice pentru transportul cu tramvaiul
Pe 4 dintre liniile de tramvai cu utilizare intensă au fost realizate culoare unice, prin separarea căii de rulare pe 4 (liniile 1/10, 21, 41 și 32) și urmează implementarea pe linia 47, pentru care au fost aprobați recent indicatorii tehnico-economici.
Beneficiile sunt evidente: tramvaiele circulă cu o frecvență mai bună și am eliminat blocajele pe calea de rulare a acestora; la linia 21, de exemplu, capacitatea de transport a crescut cu 20% (aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens). |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Sâm 16 Noi 2019 17:59:34 Titlul subiectului: |
204015 |
|
Madam Firea are iarasi fantezii, in legatura cu culoarele unice STB. Articolul se gaseste aici.
Citat: | Firea vrea bandă specială de transport auto pe liniile de tramvai. Amendamentele, în Parlament
Primarul general, Gabriela Firea, a anunțat că intenționează să introducă bandă specială de transport public pe liniile de tramvai din Capitală, urmând astfel modelul capitalelor europene.
Culoare unice pentru transportul cu tramvaiul
Pe 4 dintre liniile de tramvai cu utilizare intensă au fost realizate culoare unice, prin separarea căii de rulare pe 4 (liniile 1/10, 21, 41 și 32) și urmează implementarea pe linia 47, pentru care au fost aprobați recent indicatorii tehnico-economici.
Beneficiile sunt evidente: tramvaiele circulă cu o frecvență mai bună și am eliminat blocajele pe calea de rulare a acestora; la linia 21, de exemplu, capacitatea de transport a crescut cu 20% (aproximativ 2.700 de călători pe oră și sens).
Alte investiții:
Pentru confortul călătorilor, până la sfârșitul acestui an, beneficiază de instalații de aer condiționat alte 300 de vehicule, prin modernizarea celor existente.
2.200 de stații STB vor fi modernizate
Primăria Capitalei a lansat în SICAP licitația pentru acordul cadru pe 4 ani care prevede modernizarea a 2.200 de stații de tramvai, troleibuz și autobuz, prin achiziționarea de mobilier urban modern (adăposturi modulare, bănci).
Modernizarea liniilor de tramvai
În anul 2017, am finalizat reabilitarea liniilor de tramvai pe două mari artere, Bulevardul Liviu Rebreanu și Șoseaua Pantelimon.
Totodata, se afla in curs de executie lucrarile la Penetratia Prelungirea Ghencea - Domnesti si Supralargire Bulevardul Ghencea intre Str. Brasov si Terminal Tramvai 41 (5,9 km).
Primaria Municipiului Bucuresti are in planul de investitii obiective noi care includ reabilitarea, atat a sistemului rutier, cat si a liniilor de tramvai pe mai multe artere importante.
Astfel avem în planul de lucru proiecte de reabilitare a sistemului rutier care includ și 18,5 km cale dublă de tramvai pe Bd. Dimitrie Pompei, strapungere Barbu Vacarescu, Nod Chitila - Inchidere inel median, B-dul Basarabia (intre Sos. Mihai Bravu si Sos. Dudesti Pantelimon), Supralargire Calea Calarasi - B-dul C. Coposu (str. Sfanta Vineri - Sos. Mihai Bravu), Bdul Chisinau.
In prezent, Primaria Capitalei elaborează proiectul tehnic pentru modernizarea unui tronson de 1,1 km cale dubla linie de tramvai pe Bd. Vasile Milea, după care lansăm achiziția pentru execuția lucrărilor. Valoarea totala a proiectului este de 5,9 milioane euro, cu finantare din fonduri europene prin Programul Operational Regional (POR) 2014 - 2020. |
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Noi 2019 23:24:08 Titlul subiectului: |
204180 |
|
Fara actiuni energice ale politiei locale&politie rutiera, culoarele unice pentru autobuze sunt........inutilizabile.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.46 kb |
Vizualizat: |
de 6637 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.95 kb |
Vizualizat: |
de 6637 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
93.72 kb |
Vizualizat: |
de 6637 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.41 kb |
Vizualizat: |
de 6637 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 26 Noi 2019 23:25:39 Titlul subiectului: |
204181 |
|
Se pare ca la Ilfov........nu se cunoaste termenul "culoar unic". O fi crezul ca e banda pentru handicapati ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.45 kb |
Vizualizat: |
de 6636 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.29 kb |
Vizualizat: |
de 6636 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Ian 2020 22:41:00 Titlul subiectului: |
205300 |
|
Culoarul unic din zona Pietei Unirii este un exemplu clasic romanesc despre cum lucrurile sunt facute doar pana la jumatate.
Degeaba faci culoar unic, daca nu se iau masuri drastice impotriva celor care blocheaza circulatia autobuzelor pe culoarul unic.
Culmea este ca nici cand nu sunt probleme, nu toti soferii de autobuze circula pe culoarul unic de pe Splai, intre Unirii si Natiunile Unite.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.83 kb |
Vizualizat: |
de 6509 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.35 kb |
Vizualizat: |
de 6509 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
111.28 kb |
Vizualizat: |
de 6509 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 15 Feb 2023 08:46:25 Titlul subiectului: |
215623 |
|
De ceva timp, pe Stefan cel Mare, intre intersectia cu Calea Dorobanti (Perla) si cea cu str. Lizeanu, autobuzele liniei 335 merg pe linia de tramvai, separata de trafic, cu gardulete. Problema este ca pe aceasta linie circula si autobuze articulate. Pentru ca soferul sa se poata incadra de pe calea Dorobanti, pe linia de tramvai, la intersectia dintre calea Dorobantilor si Stefan cel Mare, soferul trebuie sa puna autobuzul este pe diagonala, de-a curmezisul intersectiei, ca sa poata intra pe culoarul unic, virajul fiind unul destul de strans. Oare s-au gandit cei de la STB la acest aspect cand au pus 335 pe culoarul unic ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.03 kb |
Vizualizat: |
de 2646 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.82 kb |
Vizualizat: |
de 2646 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
103.47 kb |
Vizualizat: |
de 2646 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
106.96 kb |
Vizualizat: |
de 2646 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 22 Mar 2023 13:06:50 Titlul subiectului: |
215879 |
|
Una dintre problemele culoarului unic ”tramvai+autobuz” din capitala este in zona statiilor STB. Acolo nu pot trece doua autobuze, unul pe langa celalalt, deoarece sunt mai late decat tramvaiele, in cazul in care refugiile sunt paralele, cum se intampla la Obor.
Studiu de caz la statia mai sus amintita: un autobuz de Voluntari (STV) este oprit in statie. Va stationa mai mult pana sa se urce toti calatorii (Obor fiind capat de linie pentru liniile de Voluntari sau Afumati, asadar sunt multi calatori in statie, mai ales ca este ora de varf).
Pe celalalt sens se formase o coloana din doua autobuze de la STB (liniile 621, 687) si un tramvai de pe linia 21.
In acest caz, culoarul unic mai mult incurca decat sa ajute. Este drept ca nici nu ai cum sa mai iei din refugiile de statie, si asa sunt inguste.
Dar ar fi trebuit sa se gandeasca la aceste aspecte, inca de acum 10-15 ani.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.56 kb |
Vizualizat: |
de 2452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.03 kb |
Vizualizat: |
de 2452 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
100.18 kb |
Vizualizat: |
de 2452 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Oct 2023 08:00:46 Titlul subiectului: |
216991 |
|
De o saptamana, pe bulevardul Dacia, intre Piata Gemeni si intersectia cu Calea Mosilor (pe sensul spre Mosilor) banda 1 a fost delimitata cu stalpisori de cauciuc, devenind culoar unic pentru transportul in comun, in timp ce benzile 2 si 3 au ramas pentru traficul auto.
Pe celalalt sens este doar o singura banda, rezervata transportului in comun+taxiuri (masinile merg pe str. Eminescu, spre Piata Romana).
Acum, toate bune si frumoase, dar inainte sa faca culoar unic pentru transportul in comun, bulevardul Dacia ar fi trebuit sa fie reasfaltat. In prezent pe banda 1, devenita culoar unic, sunt adevarata "cratere" care pun la grea incercare soferii de autobuze sau troleibuze (mai ales cele aflate in zona statiei STB de langa Piata Gemeni (sens spre Mosilor).
PS: pozele le-am facut duminica (1 octombrie) la pranz, cand traficul era aproape zero. O sa fac poze si in timpul saptamanii, dupa masa, cand sunt orele de varf.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.48 kb |
Vizualizat: |
de 1577 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.36 kb |
Vizualizat: |
de 1577 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.37 kb |
Vizualizat: |
de 1577 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Oct 2023 08:06:08 Titlul subiectului: |
216992 |
|
Pana sa faca culoar unic erau masini parcate pe banda 1, mai ales dupa intersectia cu str. Toamnei (dupa hotel Litovoi-cladirea inalta, foto 1). Dupa ce au delimitat culoarul unic, nu se mai parcheaza. Mai erau doua vehicule parcate, iar dupa trei zile de la delimitarea culoarului unic, politistii le-au pus o hartie in geam. Dupa inca o zi nu am mai vazut masinile parcate.
Acum, am mai identificat o problema. La intersectia cu str. Toamnei, soferii care vor sa mearga inainte pe Toamnei sau a faca la dreapta pe bulevardul Dacia, adesea intra pana in dreptul primei benzi de pe bulevardul Dacia (devenit culoar unic pentru STB) stanjenind circulatia autobuzelor sau troleibuzelor pe culoarul unic.
As propune sa puna un semafor la intersectia dintre bulevardul Dacia si str. Toamnei (chiar daca este la mica distanta de semaforul de la intersectia dintre str. Viitorului cu bulevardul Dacia). In orele de varf circula multe masini pe str. Toamnei si aproape saptamanal sunt accidente la intersectia cu Dacia.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.21 kb |
Vizualizat: |
de 1576 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
172.11 kb |
Vizualizat: |
de 1576 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 20 Noi 2023 09:24:51 Titlul subiectului: |
217312 |
|
Au pus, in sfarsit indicatoare rutiere, pe bulevardul Dacia, cu culoarul unic pentru STB (pe sensul spre Mosilor).
Din pacate autoritatilor locale iar au comis-o. Intai trebuiau sa repare bulevardul Dacia si abia pe urma sa faca culoarul unic.
Cred ca soferii de pe autobuzele sau troleibuzele care merg pe bulevardul Dacia le "umplu frigiderul" celor de la STB si PMB. De ce ? Fiindca banda 1 a bulevardului Dacia, pe care a fost instituit culoarul unic arata ca dupa un bombardament al rusilor. Este plina de gropi.
Cand nu sunt orele de varf, soferii de la STB prefera sa mearga pe a doua banda a bulevardului Dacia, nu pe culoarul unc. De exemplu, in dreptul gradinitei, este o groapa mare, fix pe mijlocul culoarului unic, unde, efectiv, zici ca se rupa troleibuzul in doua. Pe acolo, cu mai mult de 5 km/ora nu poti sa mergi, pana treci de "craterul respectiv".
Este inca o mica "monstra" despre felul cum autoritatile locale din capitala stiu sa promoveze transportul in comun.
Fratilor de la TPBI, in afara de a incasa salarii si de a mai posta niste poze pe Facebook, efectiv ce faceti ? Va intreaba un pasionat de transport in comun si un platitor de taxe si impozite.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.05 kb |
Vizualizat: |
de 1374 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
300.68 kb |
Vizualizat: |
de 1374 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.38 kb |
Vizualizat: |
de 1374 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Noi 2023 23:10:53 Titlul subiectului: |
217343 |
|
Ei bine, ce credeti ca s-a intamplat pe culoarul unic de pe Bulevardul Dacia (sens spre Calea Mosilor) ?
Au inceput lucrarile
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
101.99 kb |
Vizualizat: |
de 1338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
79.67 kb |
Vizualizat: |
de 1338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.14 kb |
Vizualizat: |
de 1338 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
77.38 kb |
Vizualizat: |
de 1338 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Noi 2023 23:12:17 Titlul subiectului: |
217344 |
|
O zi mai tarziu am vazut ca sunt lucrari la reteua de apa.
Clasic romanesc, intai facem culoar unic pentru transportul in comun apoi spargem culoarul unic pentru lucrari.
Autoritatile locale sunt idioate sau ticaloase ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
121.81 kb |
Vizualizat: |
de 1337 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
113.25 kb |
Vizualizat: |
de 1337 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 24 Noi 2023 23:13:17 Titlul subiectului: |
217345 |
|
Iar asfaltul pe culoarul unic sau pe prima banda a bulevardelor, in cele mai multe cazuri arata cam asa.....
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.72 kb |
Vizualizat: |
de 1335 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
116.15 kb |
Vizualizat: |
de 1335 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 28 Noi 2023 14:04:33 Titlul subiectului: |
217372 |
|
Din ciclul „Sa radem cu prostii”, asa arata culoarul unic al STB, ieri, pe bulevardul Dacia, intre Piata Gemeni si Calea Mosilor.
E misto sa lucrezi la PMB, prost sa fii, salar sa ai.........
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
259.66 kb |
Vizualizat: |
de 1305 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
250.92 kb |
Vizualizat: |
de 1305 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Noi 2023 20:38:36 Titlul subiectului: |
217386 |
|
Mai nou, pe culorul unic STB, stationeaza masina politiei. Imaginile sunt facute pe Calea Grivitei, vis-a-vis de Gara de Nord, intr-o ora de varf......
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
86.45 kb |
Vizualizat: |
de 1287 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
82.61 kb |
Vizualizat: |
de 1287 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
76.98 kb |
Vizualizat: |
de 1287 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mie 29 Noi 2023 20:40:10 Titlul subiectului: |
217387 |
|
Am crezut ca este un caz izolat. M-am inselat. Aceeasi poveste pe bulevardul Dacia, o ora mai tarziu fata de ceea ce am vazut pe Calea Grivitei. Culoarul unic era blocat, si in acest caz, de o masina a politiei. Evident, intr-o ora de varf.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
74.67 kb |
Vizualizat: |
de 1286 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
117.55 kb |
Vizualizat: |
de 1286 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 05 Dec 2023 21:55:53 Titlul subiectului: |
217438 |
|
Microbuzele de transport calatori (de exemplu Bucuresti-Targoviste) au voie pe culoarul unic STB ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
292.38 kb |
Vizualizat: |
de 1267 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 21:54:22 Titlul subiectului: |
217523 |
|
Autoritatile incearca o noua varianta de culoar unic pentru autobuze. Pe bulevardul Regele Mihai I al Romaniei (inainte, se numea bulevardul Kiseleff, acum intre Piata Presei si Arcul de Triumf are aceasta denumire, iar Kiseleff este doar intre Arcul de Triumf si Piata Victoriei), s-a facut un culoar unic pe banda a 4-a. Intre Piata Presei Libere si Arcul de Triumf, pe sensul spre Arcul de Triumf, bulevardul are 5 benzi.
Ei bine, pe banda 4, au facut culoar unic. Intentiile sunt bune, avand in vedere coloana de masini de la Arcul de Triumf. Numai ca executia e proasta.
Fratilor, ati innebunit la cap ? Acolo puneti noua statie pentru STB ? Intre copaci ? Locul acela este prea ingust pentru statie.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
112.76 kb |
Vizualizat: |
de 1124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
104.14 kb |
Vizualizat: |
de 1124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
115.61 kb |
Vizualizat: |
de 1124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
98.62 kb |
Vizualizat: |
de 1124 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
92 kb |
Vizualizat: |
de 1124 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 11 Dec 2023 21:57:32 Titlul subiectului: |
217524 |
|
De ce nu ati pus culoarul unic pe banda 1 ? Si sa reconfigurati un pic intersectia de la Arcul de Triumf ?
Cum vreti sa astepte calatorii autubuzul in noua statie (Muzeul Satului) ?
Am observat si noile separatoare de trafic, stalpisori mai mici decat cei clasici, dar cu un postament mai mare.
Deocamdata autobuzele nu circula pe culoarul unic ci tot pe prima banda, blocate in trafic.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
87.32 kb |
Vizualizat: |
de 1122 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
51.44 kb |
Vizualizat: |
de 1122 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
45.4 kb |
Vizualizat: |
de 1122 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 22 Ian 2024 00:03:24 Titlul subiectului: |
217941 |
|
Intrebarea pe care o am este urmatoarea. Atunci cand au conceput culoarele unice pentru autobuze&troleibuze, s-au gandit cumva si la dezapezire ?
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
89.74 kb |
Vizualizat: |
de 891 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
97.68 kb |
Vizualizat: |
de 891 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
96.09 kb |
Vizualizat: |
de 891 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
124.22 kb |
Vizualizat: |
de 891 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 09 Feb 2024 21:25:28 Titlul subiectului: |
218168 |
|
Culoarul unic de pe bulevardul Dacia este un esec. Iar au spart pentru conductele de apa, fix in acelasi loc in care au spart lunile trecute.
Traim intr-o tara de prosti.........
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
66.07 kb |
Vizualizat: |
de 806 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
69.2 kb |
Vizualizat: |
de 806 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 15 Apr 2024 09:39:05 Titlul subiectului: |
219047 |
|
Va place, nu va place, eu va prezint realitatea. Asa cum este ea, nefardata. Ceea ce vedeti in imagini este culoarul unic de pe bulevardul Dacia, intre Piata Gemeni si intersectia cu Calea Mosilor (pe sensul spre Mosilor).
Soferii care conduc noile troleibuze Solaris evita sa mearga pe acest culoar unic, atunci cand nu este trafic mare. De ce ? Fiindca banda 1 a bulevardului Dacia, pe unde este acest culoar unic, este foarte proasta, cu multe gropi si denivelari. Daca va uitati mai atent in poze, puteti vedea si banda 1, de pe celaslalt sens, cum este cu sleauri.
Cei care au conceput acest sistem, au o gandire limitata. Ei practic au dat copy-paste la ceea ce au vazut in vestul Europei.
Ce trebuia facut inainte sa avem acest sistem de culoare unice ? Sa fie reasfaltat bulevardul, calitatea lucrarii sa fie una buna. Cu cat sunt mai multe gropi pe culoarele unice, cu atat sunt sansele ca noile troleibuze Solaris sa ajunga mai repede la reparatii. Or avea ele garantia de la producator, dar nu stiu daca acopera si defectiunile cauzate de gropi.
O situatie similara este pe bulevardul Iuliu Maniu, intre Politehnica si intersectia cu fostul bulevard Vasile Milea (sens spre Cotroceni). Si aici este culoar unic pentru STB, dar banda 1 a acestui bulevard este plina de gropi si de denivelari. Si pe aici sunt noile troleibuze Solaris, care circula pe linia 61.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
268.19 kb |
Vizualizat: |
de 509 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
249.46 kb |
Vizualizat: |
de 509 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
214.07 kb |
Vizualizat: |
de 509 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
178.72 kb |
Vizualizat: |
de 509 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Rocar
Data înscrierii: 15/Mar/2017 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 1325 Locație: Constanta; Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 15 Apr 2024 12:53:29 Titlul subiectului: |
219051 |
|
Vreau sa spun ca si la mine in oras se intampla cam la fel, in privinta sapaturilor... Se sapa in acelasi loc si de 2-3 ori pe an. Sapa, asfalteaza, iar sapa, peticesc si tot asa... Soseaua ramane ca valurile dunarii.
E pacat de noile troleibuze sa nu aiba conditiile necesare pentru o functionare cat mai optima.
La fel si cu noile tramvaie, care nu au sine...
|
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|