|
TRAM CLUB ROMANIA Comunitatea prietenilor mijloacelor de transport in comun
|
|
Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 02 Dec 2019 08:59:56 Titlul subiectului: Propunere reorganizare trasee troleibuze |
204242 |
|
Candidatul la primaria capitalei, Nicusor Dan, are o propunere pentru reorganizarea retelei de troleibuze. Prin urmare, am deschis acest topic pentru a dezbate pe tema acestor propuneri.
Intrebarea care se pune este daca in conditiile actualului trafic aceste propuneri sunt fezabile ? Sau sunt simple fantezii ?
Propunerea o puteti vedea pe pagina de Facebook a lui Nicuos Dan.
De asemenea, documentul, in format pdf, il puteti descarca de aici.
Citat: | Vă supun dezbaterii evaluarea și propunerea pentru rețeaua de troleibuze făcută pentru mine de expertul în mobilitate Tudor Măcicășan.
Principalele soluții în ceea ce privește rețeaua vizează conectarea unor linii care vin din cartiere și se opresc nejustificat în centru.
De exemplu liniile 73, 74, 76 vin din sud și se opresc nejustificat înainte de Piața Unirii vor fi conectate cu 79 (Universitate - Gara de Nord - Bucureștii Noi), 91 (Universitate - Eroilor - Rahova) și 61 (Universitate - Eroilor - Militari). Ideea este de a mari densitatea liniilor de troleibuz care străbat centrul.
Alt exemplu: liniile 66 (Colentina) și 70 (Basarabia) întorc nejustificat la Vasile Pârvan. Prelungirea cu câteva stații la Gara de Nord le face mult mai atractive.
Pentru reducerea poluării, se propune transformarea autobuzelor Mercedes Euro III în troleibuze cu autonomie (adică cu baterii mici care se încarcă de la rețeaua de troleibuze și permit o anumită autonomie). Costurile sunt mici față de beneficiul de mediu. Este o soluție asupra căreia voi reveni.
Documentul pentru troleibuz este parte din documentul pe transportul public, la rândul său parte din strategia pe mobilitate. Vi le vom pune în dezbatere aici bucată cu bucată, la fel cum vom proceda și cu celelalte domenii din program. |
Sursa foto: Facebook
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
773.07 kb |
Vizualizat: |
de 5206 ori |
|
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
folkfan
Data înscrierii: 29/Ian/2010 Ultima vizita: 14/Iun/2022 Mesaje: 634 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Dec 2019 19:09:46 Titlul subiectului: |
204298 |
|
La traficul de acum oare se raportează? La modul cel mai serios - s-a gândit oare și la dotarea șoferilor de pe troleu cu sticle pentru a face pipi? Nu glumesc, la o semicursă de 2 ore este o problemă reală.
_________________ Andrei Ionel |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 05 Dec 2019 19:35:20 Titlul subiectului: |
204301 |
|
Nu cred ca s-a gandit. Mi se par cam fanteziste propunerile. Cred ca in sud, troleibuzele ar trebui sa intoarca tot la Piata Sudului. Se plimba mai mult goale intre Piata Sudului si Piata Unirii (Hotel Horoscop, unde este capatul). Mai bine ar realoca troleibuze pe linia lui 86 sau alte linii, unde este mai mare nevoie de ele. Deocamdata, in Bucuresti, reteaua este bine dezboltata pe axa est-vest, trebuie vazut ce beneficii ar avea refacerea axei sud-nord in conditiile actualului trafic.
Poate singura propunere cu care as fi de acord ar fi prelungirea lui 66 pana la Gara de Nord, dar si aici ar trebuie vazute ce beneficii ar aduce masura.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
rosetti61
Data înscrierii: 03/Iul/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 1178 Locație: Bucuresti 6 (Militari)
|
Trimis: Vin 06 Dec 2019 00:27:37 Titlul subiectului: |
204306 |
|
De la Obor la Gara ai tramvaiele si metroul, cineva din centru daca vrea la gara trebuie sa stea dupa 85 ca n-are alta alternativa directa iar de la Mosilor cu Eminescu ai 79 si 86. A mai fost dus 66 la gara acum 20 si ceva de ani dar n-a avut succes. Ceva dinspre Bucurestii Noi spre Piata Rosetti? Capatul de la Sf, Voievozi probabil ca are bazinul lui de calatori si regleaza circulatia pe portiunea Gara - Bucurestii Noi. Daca se duce 66 la gara, nu mai are stationare si trebuie sa-i faca din nou bretea de asteptare. L-au prelungit pe 66 ca nu putea sa stationeze ca lumea la Parvan, celelalte linii de ce nu au problemele astea?
La Universitate omori intersectia, troleibuze mai trebuie acolo sa astepte la viraj.
_________________ Hans Oerlemans si minunatele lui tramvaie |
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 21/Mai/2024 Mesaje: 9932 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 06 Dec 2019 13:39:07 Titlul subiectului: |
204310 |
|
65 ar putea sa fie dus din Bucurestii Noi la Rosetti, dar exista legatura intre reteaua de la Gara la coloane cu cea care merge pe Grivitei ? Alta chestie, ar mai trebui ture suplimentare.
97 vine destul de des, ieri l-am asteptat aproape 20 de minute pe 86 la Polizu (o statia mai sus de gara, sens spre centru). In timpul asta dinspre Bucurestii Noi au venit trei de 97 !
Apropo de asta, nu cumva au luat din turele de pe 86 si le-au transferat la 97 ?
Prea rar vine 86 in ultimul timp. iar 65 a devenit o „rara avis”.
De acord cu Universitate, nu este fezabil sa faca virajele troleibuzul.
Totusi, aveam alte pretentii de la Nicusor Dan, ma asteptatm sa vina cu propuneri mai bune. Poate nu are specialist pe langa el.
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
|
|
Nu puteți crea un subiect nou în acest forum Nu puteți răspunde în subiectele acestui forum Nu puteți modifica mesajele proprii din acest forum Nu puteți șterge mesajele proprii din acest forum Nu puteți vota în chestionarele din acest forum Puteți atașa fișiere în acest forum Puteți descărca fișiere în acest forum
|
|