Subiectul anterior :: Subiectul următor |
Autor |
Mesaj |
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Joi 05 Dec 2019 19:17:40 Titlul subiectului: Troleibuzele Solaris Trollino 18S ale RATBv |
204299 |
|
Prietenii spioni polonezi au surprins luna trecută, în premieră, o caroserie verzuie de Solaris destinată Brașovului.
Aceasta face parte din contractul semnat în toamna aceasta privind livrarea a 26 de unitați Solaris Trollino 18S.
Se pare că s-a optat pentru aceeași schemă de vopsire ca pe Menarini, cum am intuit, și anume verde complet. După dezlipirea abțibildurilor, și autobuzele Menarini vor fi verde complet. Skoda le vor echipa cu electronica BlueDrive
Foto: omni-bus.eu
Sursa: MetrouUsor
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
155.25 kb |
Vizualizat: |
de 17232 ori |
|
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
pelle_elena
Data înscrierii: 18/Iul/2018 Ultima vizita: 08/Apr/2024 Mesaje: 451
|
Trimis: Joi 09 Ian 2020 14:33:16 Titlul subiectului: |
204975 |
|
Unul din troleibuzele pentru Brasov, in
fabrica din Polonia (captura dintr-un
video despre fabricarea noilor autobuze
electrice pentru Varsovia): Sursa: https://www.facebook.com/ warszawa/videos/2817466838313818/
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
1.13 MB |
Vizualizat: |
de 16859 ori |
|
_________________ https://youtube.com/@flyalltimes |
|
Sus |
|
|
berty_a
Data înscrierii: 10/Iun/2012 Ultima vizita: 15/Feb/2020 Mesaje: 15 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Vin 14 Feb 2020 21:41:00 Titlul subiectului: |
205627 |
|
Arata bine!
Ultima modificare efectuată de către berty_a la Sâm 15 Feb 2020 12:17:44, modificat de 1 dată în total |
|
Sus |
|
|
Andrei Andras
Data înscrierii: 30/Noi/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 384
|
Trimis: Vin 14 Feb 2020 22:31:25 Titlul subiectului: |
205628 |
|
Sursa fotografiilor?
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mie 19 Feb 2020 17:08:15 Titlul subiectului: |
205729 |
|
Sunt capturi de ecran din niște filme despre industria poloneză și cehească în care ei se laudă cum că au clienți și produc, pe bună dreptate.
Oricum rușinică pentru ai noștri să cumpere de la ăia când noi produceam și exportam toate astea nu demult.
Încă odată se vede cine a distrus industria constructoare de mașini din țară la ordinele cui și a trimis milioane de români afară din țară la căpșuni.
Păcat că românii ajunși peste graniță sunt angajați doar la căpșuni nu și la fabricile producătoare de autobuze și troleibuze.
În multe orașe din țară cu ocazia alegerilor din acest an s-au achiziționat diverse mijloace de transport noi, semn că primarii sunt odihniți și nu vor deloc să părăsească posturile care le generează bani și valută fără muncă.
Mai departe, "zeus" nu se induplecă să refacă rețeaua necesară de pe traseele troleibuzelor, parcă ar fi o rușine să ai fire de troleibuz și tramvai prin centrele orașelor sau prin fața gării.
Abia aștept să văd fanii troleibuzelor pozându-le la traseu de zeci de ori din toate pozițiile de parcă ar avea orgasme și achiziția lor ar crește nivelul de trai din oraș sau ar scădea pretul biletelor. Dar nu vă faceți iluzii, o să fie jale cu ele pe porțiunea de traseu fără rețea. Le-ar fi trebuit motor termic auxiliar, bateriile nu rezistă și vor ceda după minim o jumătate de an fiind destinate să ruleze 5 km maxim în caz de necesitate majoră, in timp ce porțiunea lipsită de rețea electrică are puțin mai mult de 5 km și trebuie de minim 10 ori pe zi abordată. Minim 3 autodepanari iveco sau dac vor trebui postate una la Ceasu rău alta la Sanitas și alta la Livadă în vederea tractării troleibuzelor in perioada când bateriile vor fi uzate. Le propun soluția să mai trimită la traseu în tandem cu noile solarisuri și câte un man cu burduf din 2006 care ar rezolva elegant problemele din trafic. Iar traseul 6 ar avea noroc că e dublat la unele curse de 52.
|
|
Sus |
|
|
guest
Data înscrierii: 30/Sep/2006 Ultima vizita: 09/Mai/2024 Mesaje: 9929 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Joi 20 Feb 2020 07:59:23 Titlul subiectului: |
205747 |
|
Si de ce nu se construieste reteaua ? Banuiesc ca nu este asa complicat........
_________________ Troleibuzul de pe linia 86 este preferatul meu |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Joi 20 Feb 2020 12:17:40 Titlul subiectului: |
205762 |
|
Până nu de mult, adică acum 30 de ani. Că ce produceam noi eru niște carcase vechi atunci de vreo 20 de ani, fără nici un avans tehnologic.
Privații au investit milioane de euro până au ajuns la nivelul Solaris. Blidar asamblează cu 5 muncitori amărâți îmbrăcați ca pe pârtia de ski să nu înghețe. Aș anu faci performanță. Să uităm ce am avut acum 50 de ani, s-a dus...
|
|
Sus |
|
|
sorinache96
Data înscrierii: 15/Mai/2013 Ultima vizita: 12/Mai/2024 Mesaje: 434 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 20 Feb 2020 19:29:55 Titlul subiectului: |
205770 |
|
Incepand de marti noapte au inceput lucrarile de montare e segmentelor de retea lipsa si efectuarea legaturilor intre tronsoanele inactive. In fiecare noapte se lucreaza la retea, momentan se concentreaza pe traseul liniei 6, unde e cel mai mult de lucru.
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Lun 24 Feb 2020 18:08:36 Titlul subiectului: |
205827 |
|
Tot fără rețea vor merge in centru. Ei petecesc ici colo unde există rețea.
Se mai și laudă pe site că in premieră in România vor merge troleele fără rețea. Tot in premieră in România au luat autobuze fără încălzire.
Liniile pe care vor circula conform oficialilor:
- 1 merge oricum la frecvența 15 minute
- 2 o fantomă inutilă, o rezolvi cu 2 dacii papuc și un VW transporter. E oricum dublată de linia 7 pe o porțiune mare. Ce faci cu un articulat de 18 m pe linia 2 actuală? Plimbi aerul? consumi curent?
- 6 e dublată de 22 și 52 pe mare parte din traseu
- 31 are frecvență la 15-25 minute
De ce nu introduc trolee pe 10 32 23 sau 23B care au rețea mai multă?
De ce nu pun rețeaua la loc pe traseul 5 care e unul dintre cele mai aglomerate din oraș?
E clar că vor să fure bani cumpărând prea des baterii la suprapreț. Așa cum făcură grădinița aia de au dat 27 000 euro pe 100 de pâini la brutăria de partid. O să cumpere ăștia o baterie de autobuz cu un milion de euro la cât de deștepți sunt bugetarii ăștia locali că o să le fugă virgula la punct și punctul la virgulă în excel.
Și totuși nesimțiții ăștia de la noi nu au înțeles că Polonia și-a dotat transportul public cu vehicule fabricate de ei, iar noi am achiziționat din Turcia și Polonia cu scopul de a distruge distruge industria noastră. De ce nu și-a luat și Polonia karsane?
Am ajuns să ne fabrice nouă polonezii și turcii până și mijloacele de transport. Tocmai polonezii ăia care pe vremuri abia fabricau Fiat polski ala căruia i se incingea motorul și era o mașină groaznică mult sub dacia 1300.
Are vreun reporter curaj să-l întrebe pe "zeus" de ce abia acum cumpără aceste troleibuze cu mare tam tam după ce zeci de ani în care a cumpărat numai țigănii de autobuze? sau de ce nu a cumpărat 30 troleibuze și 70 karsane anul trecut? De ce in 2005 nu a cumpărat 45 troleibuze Maz și nu autobuze? care oricum deja zac descompletate 90% dintre ele.
De ce cheltuie o grămadă de bani cu acele trape de acces pentru handicapați pe care oricum nu le folosește nimeni? Ați văzut careva la Brașov funcționarea și folosirea trapei de acces la vreun vehicul Ratbv?
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Lun 09 Mar 2020 20:27:59 Titlul subiectului: |
206094 |
|
Ca să poată bloca traficul
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 10 Mar 2020 21:50:59 Titlul subiectului: |
206115 |
|
Troleele roșii din poză ce oraș le cumpără? parcă arată mai bine decât cele destinate nouă.
Schema de culori pare mai profesională la cele roșii, materialele mai de bună calitate. Ale noastre cele verzi par parcă folosite, deja. Nu or fi cumva second hand de prin Varșovia revopsite și reparate capital și livrate la noi ca produse noi??
Și ce caută plimbarea lor prin Cehia pentru montat piese? Ei produc trolee incomplete la Solaris și necesită adăugiri de piese prin alte țări?
Sau o vrea din nou Scripcărezu să-și mai cumpere o Skodă pentru folosul propriu pe banii publici?
Serios, uitati-vă in poză. Ala verde zici că e FBW-ul ala din 1974 cu numar 918 sau cel cu 919 când era în reparație la vopsitoria din Rulmentul acum 14 ani.
|
|
Sus |
|
|
lenta1
Data înscrierii: 09/Dec/2013 Ultima vizita: 08/Mai/2024 Mesaje: 551 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Mar 10 Mar 2020 22:28:37 Titlul subiectului: |
206119 |
|
La Skoda se montează echipamentele electrice și motorul. Așa a fost și la Cluj și oricare alt oraș ce a optat pentru echipamente Skoda. Solaris oferă 2 motorizări, Cegelec și Skoda care cea din urmă e varianta aleasa de toți fiind mai performantă. Cegelec găsești pe troleibuzele Solaris vechi din țările baltice și Cehia.
Dacă te-ai interesa puțin ai observa că numele întreg al troleibuzelor Solaris include și Skoda. Și sincer, ce așteptări ai, sa fie de top? Solaris sunt produse mid-range spre top, daca vrei troleibuze de top ai Hess, Van Hool Exquicity, Viseon.
_________________ Iubesc autobuzele si troleibuzele MAZ |
|
Sus |
|
|
bucsan
Data înscrierii: 14/Noi/2009 Ultima vizita: 21/Mar/2024 Mesaje: 138 Locație: Bucuresti
|
Trimis: Lun 16 Mar 2020 21:49:55 Titlul subiectului: |
206213 |
|
Hai s-o lămurim, până când presupunerile nu se vor propaga precum coronavirusul.
Voi fi și of-topic, dar cred că merită.
Nu mai citez pe nimeni, dar vreau să-i spun lui "Bavarescu" că România nu are capacitatea de a produce autobuze/troleibuze din orgoliul celor ce au fost la putere.
Poate vă aduceți aminte "NU NE VINDEM ȚARA; AFARĂ CU CAPITALIȘTII HRĂPĂREȚI; etc". Nu și-au vândut țara, AUTOBUZUL a fost vândut pe un leu și ei au ajuns la căpșuni.
Ce a încercat Igescu cu ELCAR și ce produce mica fabrică de la Ciorogârla, fost dealer pentru BMC-urile turcești, pompos intitulată EURO BUS, nu se poate numi industrie constructoare de autovehicule.
De unde ai tras concluzia că cele două SOLARIS-uri din fotografie nu sunt de aceeași calitate? Le-ai văzut pe viu?
Troleele roșii nu sunt troleibuze, sunt electrobuze articulate SOLARIS URBINO IV 18 ELECTRIC, pentru operatorul din Varșovia.
SOLARIS BUS & COACH
În anul 1994, Krzysztof Olszewski, împreună cu soția sa, Solange Olszewski, fondează compania de familie (pe românește SRL, companie cu răspundere limitată) NEOPLAN POLSKA la Bolechowo. Cumpără liceța NEOPLAN și începe producția acestor autobuze, cu podea parțial coborâtă.
Dar acest om nu pleca de la zero. În timpul regimului comunist a lucrat peste 15 ani la uzinele NEOPLAN din Germania, ajungând, în ultimul timp în funcții importante de conducere. S-a întors în Polonia cu gândul de a face ceva pentru țara sa, nu pentru a se îmbogăți.
În anul 1996 prezintă primul model de concepție proprie, cu podea complect coborâtă, SOLARIS URBINO.
Succes total pe piața poloneză.
În anul 2001 va schimba numele companiei în SOLARIS BUS & COACH, pentru a deveni societate pe acțiuni.
În anul 2018, pe fondul unor dificultăți financiare prin care trecea societatea, se hotărăște să o vândă.
În septembrie 2018, acțiunile societății sunt cumpărate de compania spaniolă CAF GROUP, în proporție de 100%.
Polski Fundusz Rozwoju - Fondul Polonez de Dezvoltare - încheie un acord cu CAF GROUP, prin care, acum, deține 35% din acțiuni, nelăsând toată compania BUS & COACH în propietatea CAF GROUP.
_____________________________________________________________
În privința troleibuzelor articulate, SOLARIS BUS & COACH construiește caroserii gata echipate interior, inclusiv partea mecanică.
În funcție de cererea beneficiarului, se echipează în Polonia, la Bolechowo:
- troleibuzul SOLARIS TROLLINO IV 18, echipat cu electromotor de tracțiune MEDCOM ANT 250-600, având 250 kW, cu axa față ZF RL 82 EC, cu axă mijloc portantă ZF AVN 132 și axă spate motoare ZF AV 132.
Echipament electric/electronic MEDCOM.
Opțional se poate echipa cu două electromotoare de tracțiune KIEPE IMC 500, având 2 x 160 kW = 320 kW, cu axă față ZF RL 82EC, axe mijloc și spate motoare ZF AVN 132.
Echipament electric/electronic KIEPE ELECTRIK.
În funcție de cererea beneficiarului, caroseria viitorului troleibuz pleacă la Plzeń, în Cehia, la ©KODA TRANSPORTATION, de unde va fi livrat sub denumirea ©KODA 27 Tr.
- troleibuzul ©KODA 27 Tr, echipat cu electromotor de tracțiune ©KODA ELECTRIC 1 ML 3844 K/6, având 250 kW, cu axa față ZF RL 82 EC, cu axa mijloc portantă ZF AVN 132 și axa spate motoare ZF AVE 132.
Echipament electric/electronic ©KODA BLUE DRIVE.
Opțional se poate echipa cu două electromotoare de tracțiune ©KODA ELECTRIC 4 ML 3444 K/4, având 2 x 160 kW = 320 kW, cu axă față ZF RL 82 EC, axe mijloc și spate motoare ©KODA ELECTRIC ZF AVE 132.
Echipament electric/electronic ©KODA BLUE DRIVE.
CEGELEC a fost cooptat, în anul 2010, de grupul VINCI ENERGIES și nu mai livrează astfel de echipamente.
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
173.55 kb |
Vizualizat: |
de 15681 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
825.53 kb |
Vizualizat: |
de 15681 ori |
|
|
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 00:06:34 Titlul subiectului: |
206220 |
|
Și deci aceste articulate vor circula pe fantoma numită linia 2.
Este minunat, merită votat!!! Puteau cel mai bine să le bage pe linia 19 și să meargă chiar fără rețea cum le place lor, oricum doar 5 curse in 7 zile.
Linia 2 cândva era întradevăr importantă, dar înainte de 2005 anul când au fost ciuntite toate traseele către centrul vechi și aruncată rețeaua la gunoi.
Mă lasă rece toate aceste detalii inutile despre vehicule.
Vor fi cumva biletele mai ieftine dacă aduc solarisurile poloneze la Brașov?
Știi cum e la noi, țăranul își ia mercedes, dar tot țăran rămâne. Fie că era cu dacia 1300 fie cu mercedes tot lepră e.
Dacă spui că ce face industria națională la Ciorogârla nu e bun atunci hai să nu mai facem nimic și să mergem la căpșuni că-i mai cool.
Nu poți porni o afacere direct să te numești mare productător de autobuze camioane și altele. Cred că este de bun simț asta.
Apropo, că vin căpșunarii cu ocazia gripei, ai idee cam unde se va situa rata celor fără ocupație?
De ce nu or fi zis și polonezii în anii 90 că "solarisurile ălea nu sunt industrie de automobile"? Și "succesul lor pe piața din Polonia" a fost tocmai pentru că și-au protejat unii productători autohtoni, nu ca noi. Ai noștrii au zis luăm străin că dacă-i românesc ne pute.
Iar autobuzul a falimentat pentru că
- management prost
- lipsă comenzi interne că primarii doreau comisioane
Că și dacă producea Mercedes sau Neoplan mașini la autobuzul până azi tot desfințat era, sau cel mult exportau prin alte locuri. Ia uite-te dacă Colgate-Palmolive și Kraft Jacobs Suchard mai produc ceva la Brașov.
Și ca să închei comentariul mai spun că troleibuzele astea sunt în plus, RATBV deține mult prea multe vehicule care ruginesc degeaba neavand încă norma de km realizată.
Troleibuzele astea trebuiau luate ori peste 3 ani ori acum 1-2 ani în locul a o parte din autobuzele cumpărate.
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 02:31:06 Titlul subiectului: |
206221 |
|
Din toata palavrageala ta iti raspund la 2 puncte:
- daca "te lasa rece" detaliile acestea "inutile" despre vehicule, de ce ai mai intrebat inainte daca e nevoie ca troleele sa fie trimise in alta tara pentru echipare? Suntem pe un forum de transport public, nu strica detalii tehnice mai "hardcore". Pentru toate celelalte exista Facebook (ca sa parafrazez o simpatica reclama de acum niste ani). Acolo ai putea sa iti versi oful/ofurile.
- polonezii mai aveau industrie de autobuze si inainte, si dupa infiintarea Neoplan Polska: Jelcz, Solbus, Ursus si Autosan. Noi aveam 1 "amarat" de producator cu exporturi in Ucraina si tari bananiere gen Benin sau Burundi. Daca De Simonul, deja depasit in '95, era cel mai modern autobuz fabricat in tara la momentul ala, ce mai putem spune?
@bucsan: Urbino a aparut oficial in 1999.
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Robert
Data înscrierii: 26/Iun/2015 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 1030 Locație: Cluj-Napoca
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 09:20:05 Titlul subiectului: |
206222 |
|
Bavarescu e mare fan a industriei din anii 1980, cand produceam deja licente vechi si depasite moral din anii 1960. Care dupa ce s-a dus Ceausescu si nu le-a mai dat pe gratis in contul datoriilor, nimeni nu le-a mai vrut.
Colegul de forum are dreptate atunci cand afirma ca la Ciorogarla nu este industrie producatoare de autobuz, deoarece acolo avem un BMC cu fata si spate schimbat si atat. Nu avem ce discuta de design si productie, ci mai degraba de o firma ce asambleaza autobuze turcesti marketate ca produs romanesc Pe care in loc sa il ofere in teste la cateva primarii au urlat din prima ca nimeni nu vrea sa il cumpere, ca e un produs romanesc bun si ei nici nu scosesera autobuzul la teste din curte, ce sa mai discutam de teste la frig si alte aberatii de genul. Trebuia cumparat ca e romanesc.
Solaris a fost un succes la nivel european si cumparat ca a fost bun. Noi copiam rebuturi europene care le bagam pe gat la administratiile locale. Cate primarii din Germania au cumparat De Simon? Troleibuzele noastre au fost batute la licitatii in republica bananiera Bulgaria, deci despre ce discutam. Solaris a venit in discutii sa faca troleibuze pentru capitala cu Astra. Au plecat acasa si a livrat Astra super reusitele Citelis la suprapret fara AC cu actionare ICPE Saerp.
|
|
Sus |
|
|
virgilius
Data înscrierii: 21/Noi/2006 Ultima vizita: 18/Iun/2023 Mesaje: 316 Locație: Constanta
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 09:39:34 Titlul subiectului: |
206223 |
|
Autobuze EuroBus Diamond , de la Ciorogârla, au luat cei din Iași, Ploiești și Târgu Jiu ! Și au avut cu ele, o grămadă de probleme !
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 15:49:48 Titlul subiectului: |
206225 |
|
A achizitionat si primaria Sibiu 10 bucati! Jalnice din toate punctele de vedere!
@bucsan un raspuns excelent
@baverescu-usor iritat de ce Solaris! Nu inteleg de ce, pt ca indiferent de situatie sunt pe departe cele mai bune troleibuze dpmdv
|
|
Sus |
|
|
PaulIP
Data înscrierii: 12/Aug/2011 Ultima vizita: 13/Mai/2024 Mesaje: 494 Locație: Bucuresti, Sector 6 (Ghencea)
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 19:09:51 Titlul subiectului: |
206226 |
|
@Robert: nu erau rebuturi europene, ci doar uzate moral. MAN 535 HO si 890UO erau modele foarte apreciate, dar cand le-a cumparat Ceausescu aveau deja 15 ani vechime. Cat despre exemplul tau cu De Simon in Germania, e nepotrivit, ca in Germania se standardizase producția de autobuze si autocare (VOV I, SL etc) inca din anii 70. Daca nu respecta acel standard, modelul respectiv nu avea clienti in Germania. Oricum, 99% din autobuzele si autocarele din Germania erau de producție locala. Abia din anii 1990 au inceput sa apara Volvo, Bova etc., cand s-a liberalizat piata. Tine cont ca "greii" (MAN si MB) au facut lobby sa le cumpere Berlinul autobuze (ca nu strica o paine de la capitala tarii proaspat reunificate, nu?). Asa au dispărut repejor Ikarusurile, desi unele aveau sub 2 ani vechime (totusi nu exista in Europa legea cu amortizarea pe vremea aceea, din cate stiu).
_________________ Proiecte românești pentru simulatorul OMSI 2:
https://www.facebook.com/roworksomsi |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 21:07:08 Titlul subiectului: |
206230 |
|
Da corect, se putea face lobby și la noi dacă vrem să ne sprijinim economia.
Dar noi sprijinim economia turciei italiei germaniei poloniei.
Și atunci hai să trăim din căpșunerie și să ne plângem de penali toată ziua că au furat in anii 90 uzinele.
Și la Roman Brașov s-au făcut autobuze. Și care-i motivul de nu s-a cumpărat nicunul? Că nu erau bune, da clar, că nu erau ca mercedes care fac de zeci de ani mașini și au un buget și o piață enormă pe tot mapamondul.
Voi vă mulțumiți cu ideea bine că a luat în sfârșit și țiganul ăla niște troleibuze noi. Dar să ne uităm și pe ce rețea vor funcționa, de fapt o rețea cu întreruperi și cu multe opriri și remedieri de probleme pus capatori sus, coborât captatori, comutat pe baterii, comutat înapoi, ba chiar cățărat pe acoperiș, adică lucruri care îngreunează traficul și fac transportul lent.
|
|
Sus |
|
|
radu
Data înscrierii: 24/Oct/2005 Ultima vizita: 11/Mai/2024 Mesaje: 1361 Locație: Sibiu
|
Trimis: Mar 17 Mar 2020 23:31:42 Titlul subiectului: |
206235 |
|
Hai sa le vedem si pe urma sa ne dam cu parerea! Eu zic ca aceste troleibuze pot insemna si inseamna salvarea acestui sistem la Brasov! Iar eu cred ca nu vor fi folosite exclusiv pe liniile 1,2,6 si 31! Dar asta e o opinie. Pe langa aceste trasee eu cred ca vor mai scapa si pe 8! Atata timp cat rutele stabilite sunt deservite de acestea, cred ca ”rezerve” pot fi urcate si pe alte trasee!
|
|
Sus |
|
|
bobcik
Data înscrierii: 19/Noi/2011 Ultima vizita: 19/Oct/2020 Mesaje: 130 Locație: Cluj
|
Trimis: Lun 20 Apr 2020 14:34:45 Titlul subiectului: |
206705 |
|
Primele probe făcute în Cehia.
Sursa: Facebook
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
280.26 kb |
Vizualizat: |
de 15084 ori |
|
Descriere: |
|
Mărime fișier: |
256.44 kb |
Vizualizat: |
de 15084 ori |
|
_________________ trol-tram-bus |
|
Sus |
|
|
Baverescu
Data înscrierii: 29/Iun/2008 Ultima vizita: 21/Mai/2020 Mesaje: 232 Locație: Brasov
|
Trimis: Joi 23 Apr 2020 23:37:33 Titlul subiectului: |
206777 |
|
radu a scris: | Hai sa le vedem si pe urma sa ne dam cu parerea! Eu zic ca aceste troleibuze pot insemna si inseamna salvarea acestui sistem la Brasov! ! |
Mai bine ar rămâne in Cehia sau in Polonia. Văd că au rețea, nu merg pe baterii sau remorcate de vreun camion ca pe la noi.
Apropo de ce nu cumpără nemții japonezii sau americanii așa ceva?
Eu nici nu vreau să le văd prin Brașov pe rețeaua aia antică mergând pe baterii, tractate de multe ori de autodepanările ălea iveco, oprite în intersectii sau locuri unde nu sunt stații din diverse motive iar călătorii mergând pe jos până la stație ca să ia următorul vehicul (autobuz).
Dacă le bagă și pe 6 și pe 8 o să fie pe b-dul Saturn confuzie pentru călători la cât de ilizibile sunt afișajele iar numerele 6 și 8 sunt foarte asemanaătoare.
Sunt totuși 16 ani de când troleibuzul la Brașov inseamnă probleme intenționate și reavoință.
|
|
Sus |
|
|
|